Nie zamierzała tego uszkodzić lub niszczyć. Łatwość z jaką ten słupek ją podniósł powinien dać do myślenia kierowcom, którzy chcieliby spróbować przemknąć zanim się podniesie.
a wystarczyłoby pomyśleć i skonstruować to w taki sposób, żeby nie dało się na to wleźć. Na przykład zakończone czaszą kulistą. Auta by i tak po tym przejechały.
@hoborg jak byłam dzieciakiem, niedaleko postawiono takie razy niskie kula z kamieniach w ramach ozdoby lub by auta nie parkowały(były w wgłebieniu w ziemi.
Robiliśmy sobie zawody, kto da radę przejść i nie spaść.
Śmiem twierdzić, że tutaj by było tak samo- ludzie robili by sobie zabawę i tak, ale było by niebezpiecznej.
Już lepiej by było proste i zapobiegać, niż leczyć.
@Livanir to, co opisujesz, to jest betonowe (dużo większa przyczepność niż na gładkim metalu), dużo niższe (potencjalny upadek z mniejszej wysokości), ma większą powierzchnię i nie porusza się. Więc o upadek dużo trudniej. Owszem, i przy zaokrąglonych słupkach znajdzie się kilku debili, ale śmiem twierdzić, że będzie ich dużo mniej. A upadki, połamane kończyny i otarcia też mają swoją zaletę: zniechęcają potencjalnych naśladowców.
Nie zamierzała tego uszkodzić lub niszczyć. Łatwość z jaką ten słupek ją podniósł powinien dać do myślenia kierowcom, którzy chcieliby spróbować przemknąć zanim się podniesie.
@sarron, jest parę filmików, jak ta blokada rozwala samochodom silniki. Miazga!
Nie bardzo widzę zwiazek podpisu z demotem.
a wystarczyłoby pomyśleć i skonstruować to w taki sposób, żeby nie dało się na to wleźć. Na przykład zakończone czaszą kulistą. Auta by i tak po tym przejechały.
@hoborg jak byłam dzieciakiem, niedaleko postawiono takie razy niskie kula z kamieniach w ramach ozdoby lub by auta nie parkowały(były w wgłebieniu w ziemi.
Robiliśmy sobie zawody, kto da radę przejść i nie spaść.
Śmiem twierdzić, że tutaj by było tak samo- ludzie robili by sobie zabawę i tak, ale było by niebezpiecznej.
Już lepiej by było proste i zapobiegać, niż leczyć.
@Livanir to, co opisujesz, to jest betonowe (dużo większa przyczepność niż na gładkim metalu), dużo niższe (potencjalny upadek z mniejszej wysokości), ma większą powierzchnię i nie porusza się. Więc o upadek dużo trudniej. Owszem, i przy zaokrąglonych słupkach znajdzie się kilku debili, ale śmiem twierdzić, że będzie ich dużo mniej. A upadki, połamane kończyny i otarcia też mają swoją zaletę: zniechęcają potencjalnych naśladowców.
Co ma piernik do wiatraka?
Podpis całkowicie tutaj nie pasuje...
Ten lewar ma nośność kilkuset kg - tak żeby go samochód w glebę nie wdeptał - ciężar jakiejś babeczki nawet alarmu nie odpalił