Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J jurand1967
+10 / 10

jestem tak stary, że pamiętam tęczowe jabłuszka apple

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+6 / 12

Rosja. Jak można zamykać kogoś do paki za to, że nosi coś, co kojarzy się z LGBT? Niestety obawiam się, że znajdzie się całkiem sporo ludzi na zachodzie, którzy by coś takiego poparli. Tylko potem mogą się zdziwić, jak ktoś wpadnie na pomysł zamykania ludzi o ich poglądach. Bo jakby skończyli z LGBT, to trzeba znaleźć sobie innego wroga. Zawsze tak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+4 / 8

@El_Polaco A to czasami nie jest pomału tak, że na "postępowym zachodzie" zaraz zacznie się zamykać ludzi za tzw. mowę nienawiści (czytaj: innej poglądy, niż lewicowe) - jakkolwiek można to, k***a, zdefiniować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
-3 / 5

@Ashardon

Od lat to słyszę i jakoś nie zamykają. Przeginają mocno z całą tą retoryką i mową nienawiści, a czasami szykanami w mediach czy miejscu pracy (czasami, bo są też całkiem uzasadnione przypadki, kiedy ktoś zwyczajnie przegiął, ale robi z siebie prawicowego męczennika, tylko że jakby ktoś powiedział o chrześcijanach to samo, co on o gejach czy transseksualistach, to konserwatyści chętnie by spalili takiego na stosie), ale nie zamykają, a w mediach mimo wszystko da się ich skrytykować/ Za to prawicowy i konserwatywny Putin jak najbardziej. Orban chyba nie zamyka, ale ciężko go skrytykować w mediach, bo wszystkie przejął. PiS robił to samo, ale nie dokończyli dzieła.

Także wychodzi na to, że światopoglądowy zamordyzm tak na całego zaczęli wprowadzać ci, co podobno chcą z nim walczyć i są przeciwko LGBT i całemu lewactwu. Bo oni zakładają ten kaganiec w słusznym celu. Niech jeszcze w Niemczech dojdzie do władzy również przeciwne LGBT AfD i będzie bardzo ciekawie. Tylko się niemieckiego ucz, bo ci panowie nie są zadowoleni z powojennego podziału granic i chcą powrotu do macierzy tradycyjnie niemieckich ziem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2024 o 11:28

avatar AleksandraCz
+2 / 2

@El_Polaco jakby dalej rządził pis, to u nas byłoby podobnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
-1 / 1

@El_Polaco cóż w postępowej UK właśnie wprowadzają segregacje dla osób trans... więc pewnie niebawem zaczną tam zamykać za bycie trans... Terf Island się z czegoś wzięło...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+1 / 1

@WhiteD
Od czasu Brexitu UK chyba staje się mniej postępowa. W końcu w kampanii na rzecz Brexitu nie krytykowano UE za brak tolerancji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+1 / 3

@El_Polaco, kilka lat temu głośna była sprawa szwedzkiego pastora aresztowanego za nazwanie zboczeń zboczeniami.
Aresztowali go dwukrotnie, coś tam odsiedział i dostał jakaś karę finansową.
Zwalnianie ludzi z pracy za takie poglądy jest już normalne. Mój syn wyleciał za żart o gejach.
Chory, zidiociały świat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H herhor67
0 / 0

@El_Polaco Może jeszcze jest dla nich nadzieja, bo obecnie UK to chyba największe cucki na świecie xD Przeciętni obywatele dymani przez wszystkich. Więzienia i inne chore kary za "mowe nienawiści" itp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
0 / 0

@adamis62

Nie wiem, co to był za żart ani co dokładnie powiedział ten pastor, więc na ten temat się nie wypowiem. Ogólnie rzecz biorąc zgadzam się, że przeginają. Z jednej strony mowa nienawiści, a z drugiej obraza uczuć religijnych i zamach na tradycyjne wartości. 2 ekstrema, to samo gówno, tylko o innym zabarwieniu ideologicznym. Jeśli ktoś uważa, że to skrajnie prawicowe jest lepsze, to zaznaczam, że taką retorykę prowadzi Rosja, a jakoś nikt z własnej woli nie chce być w ich strefie wpływów. Oni zresztą mają gdzieś, czy ktoś przystanie do nich z własnej woli, czy mają go do tego zmusić. Podobną retorykę stosuje niemieckie AfD, węgierska partia Fidesz czy Front Narodowy we Francji. Tylko że oni są jakoś dziwnie prorosyjscy (im, z ich perspektywy i z ich położeniem, to może się opłacać). A przegrana Ukrainy i lepsze układy Rosji z zachodnią Europą to katastrofa dla Polski.

Zresztą w praktyce te tradycyjne wartości w Rosji to tak jakby nie za bardzo. Więcej aborcji niż w całej Europie Zachodniej. Alkoholizm, przemoc domowa na dużą skalę i jeden z najwyższych odsetków samobójstw na świecie. A na wojnie? Grabieże i gwałty jak w czasie II-giej Wojny Światowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 0

@adamis62 przeciwnie leczony z waszej bigoterii, swojego syna skrzywdziłeś wpajając mu swoje chore poglądy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
0 / 0

@Pierdzideuko, takie czasy, że zboczenie jest normą, a norma zboczeniem.
I kto tu jest chory?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+1 / 1

@El_Polaco , "Zresztą w praktyce te tradycyjne wartości w Rosji to tak jakby nie za bardzo. Więcej aborcji niż w całej Europie Zachodniej. Alkoholizm, przemoc domowa na dużą skalę i jeden z najwyższych odsetków samobójstw na świecie. A na wojnie? Grabieże i gwałty jak w czasie II-giej Wojny Światowej"
Nie rozumiem o co ci chodzi z tą rosją? Przecież powyżej wymieniłeś te tradycyjne rosyjskie wartości, których bronią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+1 / 1

@adamis62

Chodzi mi o to, że Rosja właśnie często odwołuje się do tradycyjnych wartości i jakoby chrześcijańska Europa powinna się zjednoczyć pod ich przywództwem i walczyć ze zgniłym lewactwem. Ani jedno ani drugie nie jest dobre, ale jak miałbym do wyboru to zgniłe lewactwo i powrót do chrześcijańskich tradycji pod ruskim butem, to jednak wolę to pierwsze. A najlepiej, żeby nie było ani jednego ani drugiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+2 / 2

@El_Polaco, mam podobnie.
Jestem chrześcijaninem i uchowaj mnie Boże przed tymi ich chrześcijańskimi wartościami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+13 / 21

Ja jestem tak stary, że pamiętam czasy jak miałem koleżankę trans na dzielnicy, z którą spędziłem sporą część życia i nie prowadziliśmy żadnych ideologicznych rozmów. Wszyscy wiedzieli, że jest dziewczyną przebraną za faceta, ona sama o sobie mówiła w formie żeńskiej, nie domagała się paragrafów, przywilejów skierowanych w jedną grupę ludzi. Albo żyłem na jakiejś najbardziej postępowej dzielnicy świata (zdecydowanie nie) albo ludziom się pop***erdoliło w głowach od tamtego czasu.
Ja byłem tolerancyjny zanim to było modne, a dzisiaj mnie tęczowi zwyczajnie wku**wiają. Tak samo jak fanatycy z drugiej strony. Geje, lesbijki i trans to co innego niż lgbt.
Tyle samo mają wspólnego z "równością" co narodowcy z patriotyzmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
+2 / 8

@Kunta_Kinte ja też znam właśnie gejów i transów którzy niczego od nikogo nie chcą tylko braku dyskryminacji więc okazuje się że to zagrożenie LGBTami z Brukseli zostało wykreowane przez prawackich posrańców w rodzaju Dudy i Czarnka. Fanatycy siedzą po kościołach i zaczytują się Biblią a inni Koranem i nienawidzą jak w ich mniemaniu pambuk im każe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2024 o 10:14

E El_Polaco
+2 / 2

@Kunta_Kinte

Też kiedyś poznałem kogoś takiego. I tam niestety było inaczej. Nie miała łatwego życia, a ja byłem jedną z niewielu osób, z którymi mogła pogadać, bo mi to nie przeszkadzało. Ale pochodzę z dość patologicznej mieściny, a dzielnica, w której się wychowywała, to była najgorsza patologia w tamtym regionie. Tam inkasenci mieli zakaz pobierania gotówki, tylko dawali rachunki za prąd i ludzie mieli je zapłacić na poczcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+2 / 6

@Kunta_Kinte
@Pierdzideuko
Homoseksualiści z którymi się zetknąłem chcieli tylko, żeby ludzie dali im spokój. Nie byli konfliktowi ani roszczeniowi. Po prostu mieli swoje życie, tylko odrobinę odmienne od naszego. Uważali ruchy LGBT za szkodliwe, bo tylko nakręcają zbędne emocje. Blasku reflektorów pragną celebryci, zwykłemu człowiekowi do niczego nie jest to potrzebne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+3 / 5

@Rydzykant
Za zawsze uważałem, że ta ideologia LGBT jest szkodliwa dla nich. Gdyby chodziło po prostu o związki partnerskie nie było by z tym problemu.
Problem pojawia się dopiero wtedy gdy jakąś grupa dostaje przywileje że względu na swoją orientację.
Problem nietolerancji moim zdaniem jest mocno wyolbrzymiony. Homofobię teraz przypisuje się każdemu kto nie jest miłośnikiem marszów równości i parytetów. Kiedyś "fobia" coś znaczyła. Tak samo hejt. Hejt to "nienawiść ". Teraz każdy kto krytykuje jest hejterem. Nie popierasz LGBT i nie masz tęczy na profilowym? Pewnie nazista.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+2 / 2

@Kunta_Kinte
Założenia ruchu były jak najbardziej słuszne na samym początku. Ale potem to poszło za daleko. A walczyli właśnie o to, żeby inni dali im spokój. A że tak się nie stało, to zaczęli kampanię społeczną na szeroką skalę i zaczęli kandydować w wyborach. Tyle że jak już to osiągnęli, to przecież polityk nie powiedział, że osiągnął, to co chciał, więc w sumie czas wycofać się z polityki i zająć się czymś innym. Trzeba było wymyślać jakieś problemy do rozwiązania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+2 / 2

@Pierdzideuko
LGBT to też fanatycy. Nie ma dowodów naukowych na istnienie Boga i tak samo nie ma dowodów naukowych na istnienie wielu płci. Opinia psychologa to nie jest niepodważalny dowód naukowy.
Poza tym zbyt łatwo wrzucasz krytykujących ten ruch do wora z "prawackimi posrańcami", bo ja też krytykuje ten ruch, chociaż wcale nie uważam gejów czy Lesbijki jako jakieś zło czy zagrożenie.

Mam takie przemyślenie. Jeżeli przychodzi wierzący do księdza i mówi, że jest opętany to jest to oczywiście ściema prawda? A jak przychodzi facet z brodą i włosami na klacie i twierdzi, że nie ma żadnej płci , albo ze jest kobietą to jest już dowód naukowy? Nie opinia psychologa po przeprowadzeniu rozmowy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 0

@Kunta_Kinte L to lesbijki, G to geje, B - bi, T transeksualiści - rozumiem że masz problem z T, z ludźmi którym nie zgadza się co mają w gaciach z tym za co się uważają, temat jest dość dobrze znany naukowo zarówno w zakresie psychologicznym jak i kulturowym (w różnych etnosach wyodrębniały się grupy transseksualne). Poznałem kilka osób transeksualnych (4 kobiety po tranzycji) powiem ci że sprawa jest ewidentna, trudno to porównywać z opętaniem - to były normalnie, zrównoważone i poprawnie społecznie i zawodowo funkcjonujące osoby (dorosłe 40+). Poznanie transów czy gejów osobiście pomaga w pozbyciu się uprzedzeń. Nie pojmuję, dlaczego temat wywołuje takie dyskusje, a tym bardziej agresję. Współczuję im generalnie bo w okresie dojrzewania przechodzą bardzo trudny okres. Istotny jest faktycznie dostęp do wykwalikowanych psychologów a tych jest bardzo mało. W podkaście Terlikowskiego odc 109 możesz posłuchać ciekawej relacji, religijnego, katolickiego, ojca transseksualnego mężczyzny, który z dużym sceptycyzmem, odpowiedzialnością i ostrożnością podszedł do zagadnienia i z pozycji bardzo konserwatywnych zaakceptował zjawisko i pomógł dziecku w tranzycji. Odradzam homo/trasnfobie też kiedyś im ulegałem poznanie tych ludzi zupełnie zmieniło mój punkt widzenia. Tam nie ma fanatyzmu, to niedoskonałość natury, nie widzę moralnych ani obiektywnych powodów dla potępiania tych ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2024 o 16:10

avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Rydzykant ja poznałem i takich (ukrytych) i innych (demonstracyjnych aktywistów), do jednych i drugich czuję sympatię, mają pełne prawo do demonstrowania (lub ukrywania) swoich przekonań i skłonności nie widzę moralnych ani praktycznych powodów żeby im zabraniać tego czego się domagają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2024 o 16:18

K konto usunięte
0 / 0

@Pierdzideuko
Kolejny przykład kogoś kto nie czyta ze zrozumieniem. Dalej twierdzisz, że jestem jakimś homofobem. Kolejny edukator, który musiał mi wytłumaczyć znaczenie każdej litery z LGBT, bo przecież co ja prawacki posraniec mogę o tym wiedzieć.

"temat jest dość dobrze znany naukowo zarówno w zakresie psychologicznym jak i kulturowym"
- bardzo wachowe argumenty. Już więcej mi nie trzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Kunta_Kinte 1980 od 44 lat transseksualizm jest oficjalnie diagnozowany

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
0 / 4

@Pierdzideuko
Nikomu nie zabraniam walczyć o swoje prawa, a nawet przywileje. Mają prawo demonstrować. A rodzice mają prawo protestować przeciwko publicznym pokazom golizny i skórzano-lateskowych ubranek. Mnie to zwisa, mam już dorosłe dzieci.

Spotkałem kilka osób o niestandardowych preferencjach seksualnych. Nie ukrywały ich, ale tez nie afiszowały się nimi. Normalny (nomen omen) człowiek sprawy intymne zostawia w sypialni. A że ktoś tam się trzyma za ręce czy też przytula, to co w tym dziwnego?

Oczywiście pisze z perspektywy Polaka. Rosja to dość szczególne miejsce a zarazem stan umysłu, tam nawet za kolczyki idzie się do wiezienia :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 1

@Rydzykant jestem twojego zdania, ulica nie jest miejscem na nagość, od tego są plaże dla nudystów i kluby swingerskie. Natomiast to przypisywanie ruchom LGBT gorszących zachowań to przykład hipokryzji. Osoby LGBT mają pełne prawo cieszyć się tymi samymi prawami i obowiązkami co pozostali obywatele - to jest ich postulat nie pokazywanie gołej dupy, dlatego popieram zarówno związki partnerskie o prawnym statusie równym małżeństwom (skoro mamy konstytucyjne i religijne uprzedzenia) w tym możliwości adopcji dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
-1 / 3

@Pierdzideuko
Ogólnie "ruchowi" nie ma sensu czegokolwiek przypisywać. Na ruch składają się poszczególni ludzie i to do nich można mieć pretensje o niewłaściwe zachowania w miejscach publicznych.
Tak, osoby "niebinarne" powinny mieć prawa i obowiązki, jak wszyscy inni ludzie. Można polemizować, czy powinno się nazywać ich "małżeństwami" bo tradycyjnie ta nazwą określa się pary pary heteroseksualne. Natomiast legalizacja związków partnerskich jest w pełni uzasadniona.

Do dyskusji pozostaje właśnie sprawa adopcji. Jak na stosunkowo niewielką obecnie liczbę osób homoseksualnych sprawujących opiekę nad dziećmi, jest niepokojąco dużo przypadków patologicznych. Pomijam tu degeneratów typu Jamesa Rennie - bandyci są w każdym środowisku. Jednak często dziecko innej płci niż homoseksualni opiekunowie, zaczyna uważać siebie za "gorszy rodzaj człowieka" i wręcz szantażować samobójstwem, aby wymusić zgodę na zmianę płci.
Najbardziej znany był przypadek syna lesbijek z Kalifornii
https://edition.cnn.com/2011/09/27/health/transgender-kids/index.html
Podobne zdarzenia miały miejsce w Wielkiej Brytanii i Holandii (tam dzieci miału po 5 i 8 lat). Dzieci naśladują rodziców czy też opiekunów, co jest zachowaniem normalnym. Tylko czy w ramach walki o "prawa dziecka" należy tym dzieciom pozwolić na terapię hormonalna i operację? Czy raczej narazić na traumę braku akceptacji dla samych siebie i własnej płci? Czy też dać takie prawo związkom partnerskim?
Nie powiem, że znam rozwiązanie problemu. Jedynie wskazuję jego istnienie i czekam na mądre, odpowiedzialne rozwiązania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 0

@Rydzykant ja w konfrontacji z alternatywą opieki instytucjonalnej zawsze opowiem się za adopcją, co do transgenderyzmu temat wydaje mi się bardzo rozdmuchany co prowadzi do tragedii w rodzinach i różnych nieporozumień, od tego są specjaliści, niestety chyba w Polsce jest ich bardzo mało, polecam 109 odcinek Terlikowskiego "Tak Myślę" ciekawa i głęboka relacja o tym zagadnieniu z pierwszej ręki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
0 / 4

@Pierdzideuko Funkcjonująca w większości "cywilizowanych" krajów opieka instytucjonalna jest fatalna i generuje znacznie więcej patologii niż adopcje, nawet te homoseksualne.
W Polsce problemy z dziećmi par homoseksualnych praktycznie nie występują. Adopcji nie ma, a kobieta decydująca się na sztuczną inseminację lub "stosunek zapładniający z facetem" z reguły jest tak pozytywnie nastawiona do swojego dziecka, że radzi sobie z takimi tematami. Problemy mają kraje wysoko rozwinięte, gdzie sprawy poszły znacznie dalej.
Muszę znaleźć czas i posłuchać tego podcastu Terlikowskiego - warto poznać każdą wyważoną opinię i propozycję. Dzięki za namiar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
+4 / 16

Odmieńcy byli zawsze, ale dawniej nie byli tak namolni, roszczeniowi, agresywni, zorganizowani itd. Żyli sobie po swojemu, nikt ich nie dręczył a oni nie dręczyli innych. Potem wybuchła ideologia LPGTQWERTY+ i się zaczęło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
0 / 6

@pokos aha, nie wiem, to się wypowiem... "nikt ich nie dręczył"? nie znasz historii ani teraźniejszości, za homoseksualność (jeśli to dla ciebie "odmieńcy") było i jest najlżej wykluczenie ze społeczności, najciężej kara śmierci :-/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2024 o 9:42

avatar pokos
+3 / 9

@kurnutus . W Polsce za homoseksualność nie było kary śmierci ani żadnej innej, a wykluczenia można doświadczyć z tysiąca innych powodów, w tym z powodu najrozmaitszych odmienności takich jak rude włosy, okulary, nadwaga, bieda itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
+2 / 4

@pokos "W Polsce karalność aktów homoseksualnych miała miejsce w latach 1835–1932, czyli w okresie, kiedy na ziemiach polskich obowiązywały ustawy karne zaborców. Kontakty homoseksualne zostały pominięte w kodeksie karnym z 1932 roku." to tyle z Wikipedii a poza tym, na Polsce świat się nie kończy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
+3 / 7

@kurnutus . To z pretensjami idź do zaborców, trudno żebyśmy odpowiadali za to co się działo na naszej ziemi kiedy nie my nią rządziliśmy. Polacy zachowywali w tej sprawie umiar po obu stronach. Dopiero od niedawna normalność jest podważana co rodzi reakcję obronną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
0 / 4

@pokos cóż gdyby nie tacy jak ty, co to nazywają innych per "odmieńcy" to nikt by nie musiał żadnych marszy organizować. Ot żylibyśmy sobie spokojnie i zwyczajnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartolini123
-2 / 6

@kurnutus, czyli jeśli wczoraj kupiłem dom to będę winien tego co robił właściciel domu zanim go kupiłem? Twoja logika powala.
Prawda jest taka że Polska nie dość że była jednym z najbardziej tolerancyjnych nacji na świecie, (dotyczy to nie tylko orientacji i ras) ale jest wciągana w te wojny w takim samym stopniu jak inni co mieli uprzedzenia, a nawet bym stwierdził że bardziej jesteśmy szykanowaniu, mimo że nawet bardziej, bo o ile innych winy są bezsporne to jeszcze nam są one doklejane, czego doskonałym przykładem jest ostatnia wypowiedź wpływowego żyda w Krakowie że tutaj także zostali zerżnięci przez Polaków...
PS. 20 lat temu nikt nie słyszał o fladze LGBT a tęcza miała zawsze 7 kolorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
0 / 2

@WhiteD . Żyliście sobie spokojnie i zwyczajnie dopóki nie znudziło się wam życie spokojne i zwyczajne i zaczęliście hałasować i rozrabiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-1 / 3

@pokos homoseksualiści żyją spokojnie i zwyczajnie, chcieliby nie podlegać dyskryminacji i mają prawo które staje w ich obronie, w spoleczeństwie takim jak nasze jeszcze trochę tej dyskriminacji zostało, ale za lat 15-20 sytuacja LGBT będzie taka sama jak w pozostałych krajach zachodnich, ludzie o twoich poglądach będą czuli się skrępowani wyjeżdzać ze swoimi kretyńskimi uprzedzeniami na forach, także spoko wodza, pohałasuj, porozrabiaj, dopuki sam nie poczujesz się zmarginalizowany w swoim kurczącym się ciemnogrodzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
0 / 0

@bartolini123 ??? skąd takie wnioski? moja odpowiedź dotyczy błędnego twierdzenia, że "w Polsce za homoseksualność nie było kary śmierci ani żadnej innej".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartolini123
-3 / 3

@kurnutus, z historii, w niemcech jeszcze odsiadują wyroki osoby skazane za homoseksualizm (chociaż mam nadzieję że już kary im się kończą), w brytanii osoby homo musiały się ukrywać często aranżując małżeństwa hetero (choćby słynny Elton John), wykluczenia społeczne (na zachodzie to choćby służba w wojsku, stanowiska publiczne) itd. Tego w Polsce nie było nigdy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacek83218
+8 / 10

Te kolczyki nawet nie mają barw flagi LGBT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+3 / 7

@Jacek83218
Ale rosyjski sędzie nie wie, jakie są barwy LGBT. Nie wolno mu wiedzieć. Dostał wytyczną "6-barwna tęcza to zło" dlatego realizuje polecenie władz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H herhor67
+1 / 1

@Jacek83218 Tych flag się tyle namnożyło że prawie na pewno pod jakąś podpada...
Wygląda na zbliżoną do oryginalnej 8 kolorowej tęczy tylko że przesunięta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C camper52
+1 / 1

Hmmm ciekawe co się stało?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elterchet
-1 / 1

oh, co za przypadek, wszystko związane z lgbt jest wiązane z aktywizmem politycznymi. No kto by pomyślał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Suchar24
-1 / 1

Ja w ogóle nie jestem stary, a też pamiętam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 2

To nie jest tęcza LGBT. Takie tęcze wyglądają przyzwoicie, gradient kolorów jest ładny i przyjemny dla oka. LGBT ma dziwny zestaw kolorów, który wręcz razi w oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem