Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

AI sprawdza ile kaw barista zrobił w ciągu swojej zmiany oraz ile czasu klienci spędzają w kawiarni

0:13

Trochę przerażające

www.demotywatory.pl
+
251 256
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N next_2
+1 / 9

co można robić w kawiarni przez godzinę i 15 minut???? co za strata czasu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nowyloging
+7 / 7

@next_2 niektórzy tam pracują albo się uczą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
0 / 0

@next_2 Czytać, uczyć, pracować, czekać na pociąg/autobus/znajomych, rozmawiać z znajomymi/rodzinom(jak pewnie w tym przypadku).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N next_2
0 / 0

@Livanir ale to dość drogi sposób czekania na pociąg czy autobus lub naukę. Jest wiele tańszych i ładnych miejsc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nectunt2022
-1 / 3

@Nowyloging w kumplami 6h siedzieliśmy w maku w czasie pandemii że kierownik lokalu oraz liderka narzekały xD bo przyśliśmy 12sto grupową więc 1/3 lokalu zajeliśmy więc da się dłużej o ile masz pieniądze i czas

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ankrion
+3 / 5

micro(processing)management

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+3 / 5

Przyzwyczaj się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-4 / 14

Co w tym przerażającego?
Że można łatwo zweryfikować co pracownik robi i czy faktycznie zasłużył na wypłatę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+2 / 2

@kondon Fajna taka robota - jak robociki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@irulax Zależy jak to pracodawca potraktuje. Może faktycznie wymagać pracy ponad siły, a może jedynie oceniać komu należy się premia.
To tylko narzędzie, jego wykorzystanie zależy od ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Livanir
0 / 0

@irulax Zalezy od przełożonego.
My w Call Center też mamy statystyki ile czasu było się na przerwie, ile rozmawiało, ile odpisywało na e-mail... Mimo to przełożony nigdy nie wnika czy napisanie tego e-mail zajęło mi 15 min, a powinno 5. Najwyżej weryfikował, czy za często nie przekraczamy czasu przerw w ciągu dnia(jak się przekroczyło ilość przerw w 20% dnia, była niższa premia).
Z drugiej strony miałam wcześniej prace na CC banku, gdzie jak rozmowa z klientami(średnio) trwała dłużej niż 4,5min/osoba albo nie odebrało się odpowiedniej ilości telefonów(nieważne, ze klienci nie dzwonili) to leciało po premii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem