@Nowyloging w kumplami 6h siedzieliśmy w maku w czasie pandemii że kierownik lokalu oraz liderka narzekały xD bo przyśliśmy 12sto grupową więc 1/3 lokalu zajeliśmy więc da się dłużej o ile masz pieniądze i czas
@irulax Zależy jak to pracodawca potraktuje. Może faktycznie wymagać pracy ponad siły, a może jedynie oceniać komu należy się premia.
To tylko narzędzie, jego wykorzystanie zależy od ludzi.
@irulax Zalezy od przełożonego.
My w Call Center też mamy statystyki ile czasu było się na przerwie, ile rozmawiało, ile odpisywało na e-mail... Mimo to przełożony nigdy nie wnika czy napisanie tego e-mail zajęło mi 15 min, a powinno 5. Najwyżej weryfikował, czy za często nie przekraczamy czasu przerw w ciągu dnia(jak się przekroczyło ilość przerw w 20% dnia, była niższa premia).
Z drugiej strony miałam wcześniej prace na CC banku, gdzie jak rozmowa z klientami(średnio) trwała dłużej niż 4,5min/osoba albo nie odebrało się odpowiedniej ilości telefonów(nieważne, ze klienci nie dzwonili) to leciało po premii.
co można robić w kawiarni przez godzinę i 15 minut???? co za strata czasu
@next_2 niektórzy tam pracują albo się uczą
@next_2 Czytać, uczyć, pracować, czekać na pociąg/autobus/znajomych, rozmawiać z znajomymi/rodzinom(jak pewnie w tym przypadku).
@Livanir ale to dość drogi sposób czekania na pociąg czy autobus lub naukę. Jest wiele tańszych i ładnych miejsc
@Nowyloging w kumplami 6h siedzieliśmy w maku w czasie pandemii że kierownik lokalu oraz liderka narzekały xD bo przyśliśmy 12sto grupową więc 1/3 lokalu zajeliśmy więc da się dłużej o ile masz pieniądze i czas
micro(processing)management
Przyzwyczaj się.
Co w tym przerażającego?
Że można łatwo zweryfikować co pracownik robi i czy faktycznie zasłużył na wypłatę?
@kondon Fajna taka robota - jak robociki.
@irulax Zależy jak to pracodawca potraktuje. Może faktycznie wymagać pracy ponad siły, a może jedynie oceniać komu należy się premia.
To tylko narzędzie, jego wykorzystanie zależy od ludzi.
@irulax Zalezy od przełożonego.
My w Call Center też mamy statystyki ile czasu było się na przerwie, ile rozmawiało, ile odpisywało na e-mail... Mimo to przełożony nigdy nie wnika czy napisanie tego e-mail zajęło mi 15 min, a powinno 5. Najwyżej weryfikował, czy za często nie przekraczamy czasu przerw w ciągu dnia(jak się przekroczyło ilość przerw w 20% dnia, była niższa premia).
Z drugiej strony miałam wcześniej prace na CC banku, gdzie jak rozmowa z klientami(średnio) trwała dłużej niż 4,5min/osoba albo nie odebrało się odpowiedniej ilości telefonów(nieważne, ze klienci nie dzwonili) to leciało po premii.