@Koniot Na nie nawet biletu nie da się kupić. W Leo Express masz 4 klasy, ekonomiczną, która siedzeniami i całą resztą odpowiada naszej 2, cenowo jednak jest tańsza, potem jest ekonomiczna plus, która odpowiada naszej 1 klasie z pociągów IC i cenowo jest pomiędzy 2 a 1.
Potem masz klasę biznes która jest odpowiednikiem naszej 1 z EIP jednak jest o wiele tańsza, potem jest premium która odpowiada przedziałom biznesowym z pociągów EN (EuroNight), cenowo niestety też im odpowiada.
To co widać na zdjęciu, to takie miejsca do rozprostowania nóg, żebyś nie sterczał na środku przejścia albo przy drzwiach :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
7 lutego 2024 o 9:30
Kiedyś były pociągi 3 klasy - z drewnianymi ławkami i 4 klasa- wagony typu bydlęcego, albo platformy bez dachu - pasażerowie stali, albo siadali na bagażach.
- może koleje powinny wrócić do tych "rozwiązań"?
okej dzięki za ostrzeżenie po zobaczeniu tego zdjęcia na pewno nie będę nimi jeździć
@Koniot Na nie nawet biletu nie da się kupić. W Leo Express masz 4 klasy, ekonomiczną, która siedzeniami i całą resztą odpowiada naszej 2, cenowo jednak jest tańsza, potem jest ekonomiczna plus, która odpowiada naszej 1 klasie z pociągów IC i cenowo jest pomiędzy 2 a 1.
Potem masz klasę biznes która jest odpowiednikiem naszej 1 z EIP jednak jest o wiele tańsza, potem jest premium która odpowiada przedziałom biznesowym z pociągów EN (EuroNight), cenowo niestety też im odpowiada.
To co widać na zdjęciu, to takie miejsca do rozprostowania nóg, żebyś nie sterczał na środku przejścia albo przy drzwiach :)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 lutego 2024 o 9:30
Za późno...
Kiedyś były pociągi 3 klasy - z drewnianymi ławkami i 4 klasa- wagony typu bydlęcego, albo platformy bez dachu - pasażerowie stali, albo siadali na bagażach.
- może koleje powinny wrócić do tych "rozwiązań"?
Ryanair już dawno to widział
https://wyborcza.biz/biznes/7,156481,8091658,ryanair-chce-wprowadzic-miejsca-stojace-w-samolotach.html?disableRedirects=true