O dwóch takich co ukradli księżyc.
Opis:
W chacie ubogiego mieszkańca wsi Zapiecek, przychodzą na świat dwaj żarłoczni, leniwi i okrutni bliźniacy, Jacek i Placek. Bez przerwy płatają złośliwe figle spokojnym mieszkańcom. Aby oddalić od siebie na zawsze widmo jakiejkolwiek pracy, postanawiają ukraść z nieba złoty księżyc i go sprzedać.
Wypisz wymaluj.
Green Book był promowany swojego czasu.
Gdybym miał polecać ...z tych mniej promowanych to na pewno
X Machina .
Limitless w Polsce znany pt. Jestem Bogiem
Te przyszły mi do głowy pierwsze ....ale jest tego sporo.
Niestety i muszę to przyznać obiektywnie. Obecnie nie ma zbyt wielu dobrych filmów , jak np w latach 80 i 90 gdzie był ich wysyp , to były niekiedy arcydzieła . Nie sądzę aby teraz było mniej dobrych scenariuszy jak wtedy ale tak jest.
2. Thrillery na podstawie powieści Jussi Adler-Olsen - kolejność obowiązkowa:
• Kobieta w klatce (Kvinden i buret) (2013)
• Zabójcy bażantów (Fasandræberne) (2014)
• Wybawienie aka List w butelce (Flaskepost fra P) (2016)
• Kartoteka 64 (Journal 64) (2018
3. Sensacyjny "Flightplan" (2005)
4. Komedia "Ciemno" (1996) ze wspaniałą rolą Jana Kobuszewskiego. Szkoda, że nie zdążył zagrać Jakuba Wędrowycza.
Ostatnio obejrzałem "Paterson" Jima Jarmusha i zrobił na mnie duże wrażenie. Poza tym: "To nie jest kraj dla starych ludzi". "Notebook". Ale uwaga, to nie są filmy akcji.
Może mi się jeszcze coś przypomni :)
Ja lubię kino azjatyckie. Najlepiej kostiumowe i polecam Nieziemska broń dynastii Joseon, Dom latających sztyletòw, Wojowniczka z Księżycowego Królestwa, Cesarzowa, Mistrz miecza, Cesarzowa i wojownicy, Piraci - w poszukiwaniu cesarskiej pieczęci, Bóg wojny, Ostatnia strzała,
Nie wiem czy ktoś oglądał ciężko trafić przeważnie leci raz roku tylko na jednym kanale "Kewin sam w domu"dramat psychologiczny z domieszką thrillerra prawdziwy amerykański film dla twardych osób druga część bardziej krwawa znaczek 12+ mylący
Rosyjski ,,Ładunek 200''
Jak dla mnie, szokujący a zarazem zabawny. Pierwsze 30 minut nuda, ale trzeba przejść. Jeśli ktoś oglądał, ciekawa jestem waszej opinii.
Jakis czas temu obejrzalam 'Let Me In' - fajna historia, ponoc na podstawie ksiazki. Chlopiec poznaje dziewczynke, ktora okazuje sie wampirem. Tak w skrocie. Fajnie pokazane, jak wzrasta w nich zazylosc itd. Ogolnie ciekawa historia.
'Shepherd' - gosciu wyjezdza na wyspe, zeby zostac pasterzem. Ogolnie film jest lekko creepy, nawet nie wiem jak go opisac (nie mylic z 'The Shepherd' od Disney'a)
Hunter Hunter - chyba jeden z lepszych ktore widzialam z ostatnich lat. Rodzinka zyjaca w lesie, totalnie odcieta od cywilizacji i w ogole. W okolicy zaczyna grasowac wielki, jak sie wydaje wilk. Glowa rodziny postanawia go wytropic, jednak dopiero po jakims czasie okazuje sie iz to nie wilk jest problemem.
No i polece tez 'Maly Otik' dla fanow nieco dziwnego, czeskiego kina. Historia totalnie pojechna. Film z 2000 - parka pragnie miec dziecko, wiec facet robi swojej babce dziecko z ociosanego kawalka drewna. I to dziecko ozywa. :') Popieprzone, ale film ciekawy.
Nie jestem dobra w robieniu opisow do filmow, ale osobiscie lubuje sie w lekko creepy horrorach / thrillerach psychologicznych z klimatem, jesli rozumiecie o co chodzi - jesli ktos ma cos do polecenia, komentujcie. :3
O dwóch takich co ukradli księżyc.
Opis:
W chacie ubogiego mieszkańca wsi Zapiecek, przychodzą na świat dwaj żarłoczni, leniwi i okrutni bliźniacy, Jacek i Placek. Bez przerwy płatają złośliwe figle spokojnym mieszkańcom. Aby oddalić od siebie na zawsze widmo jakiejkolwiek pracy, postanawiają ukraść z nieba złoty księżyc i go sprzedać.
Wypisz wymaluj.
Green Book był promowany swojego czasu.
Gdybym miał polecać ...z tych mniej promowanych to na pewno
X Machina .
Limitless w Polsce znany pt. Jestem Bogiem
Te przyszły mi do głowy pierwsze ....ale jest tego sporo.
Niestety i muszę to przyznać obiektywnie. Obecnie nie ma zbyt wielu dobrych filmów , jak np w latach 80 i 90 gdzie był ich wysyp , to były niekiedy arcydzieła . Nie sądzę aby teraz było mniej dobrych scenariuszy jak wtedy ale tak jest.
Kogel Mogel 5
Dwunastu gniewnych ludzi.
Nie oglądałem tej produkcji, ale jeśli jest to kadr z tego filmu, to może dla równowagi poleciłbym ''Wożąc panią Daisy'' ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2024 o 22:30
@CoGitare Johnny poszedł na wojnę Daltona Trumbo. (Johnny got his gun). Film z 1971. Tylko uprzedzam, musisz mieć nerwy ze stali.
https://www.cda.pl/video/1620480210
https://www.filmweb.pl/film/Johnny+poszed%C5%82+na+wojn%C4%99-1971-6612
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2024 o 22:18
Uwolnić Rainera
https://www.filmweb.pl/film/Free+Rainer-2007-347135
Biegnij, Lola, biegnij
https://www.filmweb.pl/film/Biegnij%2C+Lola%2C+biegnij-1998-637
1. Historyczny "Red Cliff" znany również jako "Trzy królestwa" - film w dwóch częściach, opowiadający o jednej z największych bitew w historii Chin https://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_o_Czerwone_Klify.
2. Thrillery na podstawie powieści Jussi Adler-Olsen - kolejność obowiązkowa:
• Kobieta w klatce (Kvinden i buret) (2013)
• Zabójcy bażantów (Fasandræberne) (2014)
• Wybawienie aka List w butelce (Flaskepost fra P) (2016)
• Kartoteka 64 (Journal 64) (2018
3. Sensacyjny "Flightplan" (2005)
4. Komedia "Ciemno" (1996) ze wspaniałą rolą Jana Kobuszewskiego. Szkoda, że nie zdążył zagrać Jakuba Wędrowycza.
Wielki błękit - Besson
Piłat i inni - Wajda
Viva la muerte - Arabal
12 gniewnych ludzi - Lumet
Ścieżki - Curran
i wiele innych...
Baza ludzi umarłych z 1958
Potem nastąpi cisza z 1965
W sumie nie wiem, czy był mocno promowany, ale z nowych to "Sound of Freedom".
Z trochę starszych, "Pogorzelisko" z 2010 (Incendies), jeden z najlepszych, ale i najbardziej wstrząsających filmów, jakie widziałem.
Powrót (2003). Bardzo dobry rosyjski film.
Iron Sky. Tylko jak ktoś lubi ten rodzaj humoru.
Śmierć Stalina. Jak lubisz dowcipy polityczne o ZSRR, to popłaczesz się ze śmiechu.
Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa.
Operacja Dunaj
Kraj
@El_Polaco Dobra jest jeszcze Ruska "Koma" Rozwala mnie "Kontroll" węgierski. Iron Sky jest nawet już 2 część
Ostatnio obejrzałem "Paterson" Jima Jarmusha i zrobił na mnie duże wrażenie. Poza tym: "To nie jest kraj dla starych ludzi". "Notebook". Ale uwaga, to nie są filmy akcji.
Może mi się jeszcze coś przypomni :)
Gangi Nowego Jorku, Nowy początek, Dystrykt 9... Później dopiszę bo teraz bateria pada w laptopie
Ja lubię kino azjatyckie. Najlepiej kostiumowe i polecam Nieziemska broń dynastii Joseon, Dom latających sztyletòw, Wojowniczka z Księżycowego Królestwa, Cesarzowa, Mistrz miecza, Cesarzowa i wojownicy, Piraci - w poszukiwaniu cesarskiej pieczęci, Bóg wojny, Ostatnia strzała,
Nie wiem czy ktoś oglądał ciężko trafić przeważnie leci raz roku tylko na jednym kanale "Kewin sam w domu"dramat psychologiczny z domieszką thrillerra prawdziwy amerykański film dla twardych osób druga część bardziej krwawa znaczek 12+ mylący
"Praktykant" z De Niro.
Rosyjski ,,Ładunek 200''
Jak dla mnie, szokujący a zarazem zabawny. Pierwsze 30 minut nuda, ale trzeba przejść. Jeśli ktoś oglądał, ciekawa jestem waszej opinii.
Rozmowy przy wycinaniu lasu
Smażone zielone pomidory.
Jakis czas temu obejrzalam 'Let Me In' - fajna historia, ponoc na podstawie ksiazki. Chlopiec poznaje dziewczynke, ktora okazuje sie wampirem. Tak w skrocie. Fajnie pokazane, jak wzrasta w nich zazylosc itd. Ogolnie ciekawa historia.
'Shepherd' - gosciu wyjezdza na wyspe, zeby zostac pasterzem. Ogolnie film jest lekko creepy, nawet nie wiem jak go opisac (nie mylic z 'The Shepherd' od Disney'a)
Hunter Hunter - chyba jeden z lepszych ktore widzialam z ostatnich lat. Rodzinka zyjaca w lesie, totalnie odcieta od cywilizacji i w ogole. W okolicy zaczyna grasowac wielki, jak sie wydaje wilk. Glowa rodziny postanawia go wytropic, jednak dopiero po jakims czasie okazuje sie iz to nie wilk jest problemem.
No i polece tez 'Maly Otik' dla fanow nieco dziwnego, czeskiego kina. Historia totalnie pojechna. Film z 2000 - parka pragnie miec dziecko, wiec facet robi swojej babce dziecko z ociosanego kawalka drewna. I to dziecko ozywa. :') Popieprzone, ale film ciekawy.
Nie jestem dobra w robieniu opisow do filmow, ale osobiscie lubuje sie w lekko creepy horrorach / thrillerach psychologicznych z klimatem, jesli rozumiecie o co chodzi - jesli ktos ma cos do polecenia, komentujcie. :3