Kiedyś taka sama akcja była między Saturnem a Media Markt, potem się okazało, że to są dwa brandy jednego właściciela. Tutaj obstawiam, że raczej Biedronka Lidla nie kupiła, ale jeżeli nie obrzucają się pozwami za wykorzystanie logo konkurencji to oznacza, że mają na horyzoncie jakiegoś mocnego gracza, który im obojgu zagraża i domyślam się, że może to być Dino, które robi naprawdę ostrą ekspansję na rynku polskim, jego właścicielem jest Polak i cały podatek i zysk zostaje w Polsce.
Nie wiem jak w innych miastach ale w moim Lidl jest jeden a biedronek cztery, także już sam ten fakt pokazuje przewagę, więc nie wiem po co ta cała akcja.
Kiedyś taka sama akcja była między Saturnem a Media Markt, potem się okazało, że to są dwa brandy jednego właściciela. Tutaj obstawiam, że raczej Biedronka Lidla nie kupiła, ale jeżeli nie obrzucają się pozwami za wykorzystanie logo konkurencji to oznacza, że mają na horyzoncie jakiegoś mocnego gracza, który im obojgu zagraża i domyślam się, że może to być Dino, które robi naprawdę ostrą ekspansję na rynku polskim, jego właścicielem jest Polak i cały podatek i zysk zostaje w Polsce.
jeżeli Biedronka tańsza od Lidla, to nie znaczy, że produkty są tańsze, ale że firma jest tańsza
Nie wiem jak w innych miastach ale w moim Lidl jest jeden a biedronek cztery, także już sam ten fakt pokazuje przewagę, więc nie wiem po co ta cała akcja.