Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Chce Pan jeszcze jedną torbę?

0:12

www.demotywatory.pl
+
217 230
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T toke8009
-1 / 9

Jak wasza kolej to kasjerka za szybko kasuje, ale jak debile stoicie w kolejce na pół sklepu, to kasjerka się op.erdala z aktualnymi klientem, co?To się nazywa względność czaso-przestrzenna;-p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bezstronyy
+3 / 3

@toke8009 Dlatego jest 2, 3, 4 kasa. Tylko jakoś nie otwarte. A można by było pozwolić klientowi spokojnie się spakować i jednocześnie rozładować kolejkę.
Tak, to koszty dla sklepu, ale wartość dla klienta. Pytanie czy klienta byłby w stanie przełknąć nieznacznie wyższą cenę i w zamian być traktowany jak człowiek. Bez wielkich kolejek na połowę sklepu, bez zamykania przejść w labiryncie paletami. Pytanie czego oczekuje klient.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+3 / 3

@bezstronyy, ale kto nie pozwala klientowi spokojnie się spakować???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bezstronyy
+2 / 2

@adamis62 Nie raz się spotkałem, że jeszcze się pakuje, a kasjer zaczyna kasować następną osobę i przerzuca jej rzeczy do moich. Ale może to tylko ja mam takiego pecha i to sytuacje jednostkowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BezuzytecznyGosc
+1 / 3

@bezstronyy szefostwo ma w dupie ułatwienia dla klienta. Zatrudnienie kolejnego kasjera na najniższą krajową to wydatek 8-9tys. Jestem kasjerem od wielu lat. To ja dostaję opierdziel za brak otwartej drugiej kasy. To ja dostaję opierdziel za brak towaru. To ja dostaję opierdziel za pomyłki w cenach. Szefostwo nie musi się niczym martwić, bo nie ma kontaktu z klientem. Ps. W Stokrotce istnieje coś takiego jak lista szybkości skanowania. Co tydzień jest wywieszana na tablicy w biurze i każdy może zobaczyć kto za wolno pracuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@bezstronyy Bez zapłacenia? W takich przypadkach najpierw się pakuję, a dopiero potem płacę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
0 / 0

@bezstronyy , też mi się zdarzyło. No i co? Pakuję swoje dalej, a o resztę niech się martwi następny klient. Nie widzę powodu ani do stresu, ani tym bardzo złości na kasjerkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Misza_el
+4 / 4

Z tego właśnie m.in. powodu od kiedy się pojawiły kasy samoobsługowe-taśmociągi omijam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2024 o 8:31

M Madman07
+2 / 2

@Misza_el Dokładnie, pakuję się w swoim tempie. Tyle że teraz marudzą, że kasy automatyczne zabierają pracę, że 'ja nie będę płacił żeby sam kasować' itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+1 / 5

Widzę, że tu wszyscy boją się szybkich kasjerek. Nie wiem na jakiej podstawie uważacie, że jej szybkie tempo pracy narzuca wam równie szybki tempo pakowania. Ja tam podziwiam takie kasjerki. I pakuję się w swoim tempie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Misza_el
+4 / 4

@adamis62 "ale Ty masz silną psychikę" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V veraclixuk
+1 / 1

A ja teraz pakuję powoli, kukając na kasjerkę czy jakiegoś wała nie robi. Od kiedy? Od wtedy jak zajęty szybkim pakowaniem, kasjerka wykorzystała to i nabijała po dwa razy plus z cenówek. I w 4 literach mam teraz tych co stoją za mną. Niewidzieli jak kasjerka z cenówek nabija? No nie, bo robiła to z prędkością światła :) A jak niema już miejsca, to kasjerka grzecznie czeka aż spakuję. Nieinterere mnie kierownictwo narzucające jakieś tempo na kasie. Niebędzie mi jakiś pawian z marketu tempa pakowania narzucał. I tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Casimir
0 / 0

Ja uważam, że po to są wózki sklepowe. Bezpośrednio do siatki, można pakować kilka produktów, a nie jak na załączonym filmiku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem