Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
364 380
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar PIStozwis
+24 / 32

Jego żona jest pilotem myśliwca. Jedną z czterech kobiet w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
+9 / 27

Pójdzie tak samo jak Tusk,Kaczyński czy inny pasożyt na nas żerujący.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qbikkkk
+5 / 13

@Heheszki88 Zawsze mnie smieszy gdy prostaczki gowno wiedza o wojnie i na pierwsza linie chetnie by wyslali marszalka, prezydenta, premiera, generalow itp, a na stanowiskach dowodczych gdzie trzeba ogarnac dyplomacje z sojusznikami, logistyke dla wielotysiecznej armii pana Henia granatem oderwanego od pluga. Nic nie stoi na przeszkodzie, zebys od razu sie poddal ruskim, woja sie dla ciebie skonczy zanim sie rozpocznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
+1 / 9

@Qbikkkk A co jeśli on nie bije do strategi, ale do tego abyś umierał za dobrobyt nielicznych jednostek ?
Przecież dla większości społeczeństwa to wielka tragedia taka wojna.
Co do wojny to widzę, że sam nie widzisz innego rowiązania jak siłowe, militarne.
Śmieszy mnie postulat takiego znawcy, że w czasach 21 wieku nadal trzeba rozwiązywać konflikty siłowo.
A ten twój marszałek to powinien odpowiedziec karnie za to co powiedział.
Czym ten marszałek jest lepszy od zwykłego obywatela to kolejna kwestia, która mnie nurtuje.
Bo niby on taki wielki strateg, a może tak nas rewelacyjnie nas reprezentuje.
I ten Marszałek nam wszystko załatwi. Takie on to ma wtyki. Chyba z amerykańskiego mam talent.
Ja do niego nie mma szacunku i mieć nie będę. Za to co zrobił wstydzę się takiego cepa i nie nazwę go moim marszałkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-1 / 5

@Qbikkkk no ok, tylko że mówiąc o naszej klasie politycznej, mniejsza strata dla kraju byłaby gdyby oni zginęli w pierwszych godzinach konfliktu, niż gdyby żyli i prowadzili tę dyplomację czy logistykę. Serio, popatrz na to kogo żeśmy wybrali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
-2 / 4

@Qbikkkk Idź i przeproś swoją matkę za to że Cię urodziła XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qbikkkk
+2 / 4

@eules jakie masz niemilitarne rozwiazanie dla Ukrainy, takie zeby mieli granice sprzed 2014r?
Jakie masz niesilowe rozwiazanie konfliktu, gdy sasiad wszedl Ci do domu i zaczyna gwalcic czlonka rodziny?
On po prostu chce sobie pobzykac konkretnie tego czlonka rodziny.
Tylko nie mow, ze go poprosisz, a on sie zgodzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 2

@Qbikkkk Ja mówię o Polsce. Ukraina mnie nie obchodzi.

Ukraina, trudno mi o niej mówić. Nie znam jej histori i przeszłości i jaka jest prawda.
Do niej się nie odwołuję
https://www.youtube.com/watch?v=VvcRIeCl34Y
Co można powiedzieć o takiej wypowiedz. Wypowiedzi publicznej. Mam nadzieję, że to AI, że nie można być tak głupim.
Przecież to jest wstyd. I jak Rosja ma zareagować na taką wypowiedź ? Polubić nas ?
Przecież sami ją prowokujemy. Od lat. To nie tylko tego przygłupa wina.
Jesteśmy jak ten mały chuaua co najwięcej szczeka, to wiesz jak to się dla takiego psa kończy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 marca 2024 o 18:51

Q Qbikkkk
0 / 0

@eules caly czas chodzi o konflikt i jego niesilowe rozwiazanie. Ukraina to zywy przyklad, ze czasem nie ma niesilowych rozwiazan konfliktow. Gdybysmy nie byli w NATO to moglibysmy podzielic los Ukrainy. Myslisz, ze Ukraina prowokowala rosje do wojny, oni sami szukali zaczepki i w koncu sobie wymyslili? Ruscy strasza swiat bronia atomowa, oni rozumieja tylko argument sily, byli pewni, ze Ukraincy tak sie boja, ze nie beda stawiac oporu, ze to bedzie 3 dni i po sprawie. Gdyby to byl narod pacyfistyczny i zdecydowana wiekszosc wolalaby sprobowac sie dogadac niz stawic zbrojny opor to by dzis byli pod okupacja.

Taka sama zasada jest w naturze, jezeli sie postawisz drapieznikowi i zaczniesz na niego krzyczec pokazujac, ze sie nie boisz to jest szansa, ze sobie odpusci. Jezeli odwrocisz wzrok i zaczniesz uciekac to zostaniesz zaatakowany.

Maly piesek, maly kotek to bardzo dobre porownanie. Koty sa mniejsze niz psy ale gdy kot jest pod sciana to potrafi zniechecic psa do ataku pokazujac agresywna postawe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk Takie za przeproszeniem pie***lenie. Zachód się poci z sprzętem, bo oni tam cierpią. A co zrobil iw 2021 Rosjanie ? Gruzja, a jakoś wspanały zachód tam nie interweniował. I co powiesz mi że przez rok zmieniły się prawa ludzi tak bardzo, że przechodzimy na politykę i ekonomię pro militarną ?

Nie wiesz jaka była tam narreracja. Nie wiesz czy zachód ich do wojny nie zachęcał. Albo jak wyglądały nastroje na wschód. Czy może masz takie dane ? Tak to się podziel. Od 2017 roku słyszałem, że jest tam strasznie rozwinięta pro Rosyjska propaganda, ale to było przez zachodnie media. WIęc pewnie nasza propaganda była tam jeszcze bardziej rozwijana. Zastanów się też, dlaczego na początku wojny było tyle osób co informowało o strategicznych obiektach Ukrainy. Czemu niby "zdradzali swoich".
Masz nie pełne dane, a w zasadzie to strzępki danych i myślisz, że dobrze myślisz. Ja nie jestem przekonany do swojej racji ale tym bardziej do Twojej.

A co jeśli Tobie powiem, że to zachód podpuszczał ich do wojny deklarując pełne wsparcie i że Rosja nie bedzie stanowic im problemu ?
A skąd taki szalony pomysł powiesz mi. A no może dlatego, że okazuje się, że Ukraina to nie tylko czarnoziemie, ale też niesamowita ilosć gazu, niesamowita ilośc żelaza, oraz minerałów ziem rzadkich ! (zobacz chociaż mapy jak się Tobie nie chce czytać artykułów)
A jak wiesz, często one są stosowane do produkcji zaawansowanych technologii. A to ułatwiło by rywalizację z Chinami i ustawiło USA na bardziej .
Rosjia nie musi wygrać, ale to my musimy ją wygrać, jako zachód. Mieć te ziemie, podczas gdy Chiny, mogą mieć te zasoby ze swoich ziem. A Rosjanie przy współpracy z Chinami.
A dlaczego dalej o to nie walczymy ? A może dlatego, że znaleźli tańszy sposób wygrania tej reywalizacji.

Rozgrywa się nowy świat. Tutaj nie chodzi o to, że jakaś tam Ukraina ucieka z pod wpływów Rosji i teraz walczymy o jej prawa, Albo, że NATO idzie bardziej za wschód i Rosja z tego powodu wypowiedziała wojnę bo czuje się zagrożona. Oj to na pewno nie to. Jednak co ? Ja nie jestem pewny.

-----
Edit
A co do Polski, to też przypomina mi taką biedną Ukrainę. Podzieloną społecznie. Niby pro zachodnia, a jednak nie do końca. Może też nas poświęcą. W senise zachód. Zobaczymy. Bo jeśli wiezuysz, że NATO nas wesprze to się mylisz.
Wyobraź sobie scenariusz, że leci rosyjski samolot i został zestrzelony przez Rosyjskich, albo Amerykańskich partyzantów z terenów Polski. A skąd taki szalony pomysł ? A no chociażby z tego powodu, że skoro 2 miesiące szukamy pocisku co spadł, to chyba łatwo przejśc przez naszą granicę.
Zanim sprawa się wyjaśni będziemy walczyć już w pełnoskalowej wojnie. I już wszyscy będą trąbić o tym co chcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2024 o 5:44

Q Qbikkkk
0 / 0

@eules
"A co jeśli Tobie powiem, że to zachód podpuszczał ich do wojny deklarując pełne wsparcie i że Rosja nie bedzie stanowic im problemu ?"
Ukraina w zamian za pozbycie sie broni atomowej dostala gwarancje bezpieczenstw od USA I GB, gwarancje pomocy w razie gdyby ktos zaatakowal Ukraine.

Skoro przyczyne pomocy Ukrainie mamy wyjasniona to czekam na propozycje niesilowego rozwiazania konfliktu.
"Wyobraź sobie scenariusz, że leci rosyjski samolot i został zestrzelony przez Rosyjskich, albo Amerykańskich partyzantów z terenów Polski." i Rosja w ramach "przywrocenia pokoju i ukarania winnych" wkracza na terytorium Polski. Dokladnie tak samo jak to zrobila w Ukrainie w 2014, 2022 i w Gruzji w 2008r

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk A co to ma do rzeczy, że 30 lat temu z czegoś zrezygnowali dla pokoju ?
I co USA i BG nagle im tak pomagają z powodu tego paktu ? Twoja wiara na prawdę jest mocna. Polecam się jej trzymać.Nie zapominaj, że to też dotyczyło Rosji.


A co do drugiej czesci wypowiedzi.
Ja się tutaj wysilać nie będę. Nie będę składać żadnych "propozycji". Propozycji było wiele, jednak Ukraina i Rosja wszystkie zaprzepaściły.
Przykład 1: to w marcu Rosja chciała negocjować, a Ukraina nie. A potem po co już Rosja miała negocjować ? . Dlatego im ta kontrofensywa tak szybko poszła. Czy to prawda ? A skąd mam wiedzieć.Narreacja w tej sprawie, z każdej strony wygląda inaczej. Sam weryfikuj te dane, a nie czekasz na gotowca.
Przykład 2: Rosja wspomianła, że nie chce Ukrainy w NATO jednak Ukrainie usilnie się pchała, nawet jak odwody zbierały się przy jej grainicy. Czemu nie rozmawiała z Rosją ? To ich sprawa. Rosja potem już nie chciała rozmawiać z Ukrainą.
Zaprzepaścili obie szanse. Mocarstwo nie będzie nigdy z kundlem gadać
Koniec kropka. Mamy wojnę. O więcej proszę pisać do wykwalifikowanej kadry, która bierze 200 zł za godzinę i taką pracę zrobi za kilka tysięcy. Przedstaw im swoje tezy warunki pracy, a przygotują, że Ukraina nie miała możliwości pokojowo tego rozwiązać.
Do widzenia. Pwoodzenia. Pozdrawiam. Taka dyskusja nie ma sensu. Chcesz brać, dawać nie chcesz nic, lub nie masz nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk

Post został usunięty więc jeszcze raz.

Pakt z 1994 dotyczył też Rosji. Wiara w ten pakt była na prawdę imponującą, że USA im pomaga ze względu na stary pakty.

Przykłąd 1:
Ukraina miała opcję dyskusji dołączenia do NATO, ale postanowiła to robić bez zgody Rosji. Skoro z nimi się nie licza, to mają kraę
Przykład 2:.
Ukraina mogła rozmawiać z Rosją miesiąc po ataku i Rosja chciała rozmawiać. Dlatego ich kontro ofensywa była taka dynamiczna w tamtym czasie, bo nie sądzili, ze Ukraina będzie na tyle "zacofana", żeby z nimi nie rozmawiać. Jakoś kontrofensywa keidy mają ten zachodni sprzęt nie idzie im tak rewelacyjnie. Pytanie czemu ?

Zatem Rosja nie ma ochoty już rozmawiać z prymitywnym krajem i mają za swoje.
Skoro popełnili błąd to nie ma możliwości pworotu do 2014. Jak wziąłem kredyt w 1994 roku, to go muszę spłacić, a nie, że umowa mi się już nie podoba to zrywam, ale dom zachowam. Odpowaida za swoje złe wybory tak jak my.

Do czego ta dyskusja zmierza ?
Chcesz mi udowodnić, że Ukraina jest biedna ? No to się nie uda. Mają za swoje.
Tak jak my dostaniemy za swoje jako polska i polacy. Jak widzisz nie będę żałować, ani szanować.
Więc powtarzam. Do czego ta dyskusja ma prowadzić ?
Bo z mojej strony, chcę Tobie udowodnić tylko tyle, że pakty działają jak się opłacają, a jak nie to ich nie ma.
W naszym przypadku i mojej wizji Akt 5 NATO nie będzie działać, więc nas zostawią.
I datego sprawy wewnętrzne powinniśmy rozwiazywać wewnętrznie i takiego ... co to powiedział, trzeba rozliczyć. Bo jest gorszy od nowotworu.

----- EDIT ----
A może inaczej postawione pytanie.
Dlaczego wtedy dla pokoju oddali broń atomową, a teraz nie chcieli oddać nic ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2024 o 21:45

Q Qbikkkk
0 / 0

@eules posty sie publikuja z opoznieniem, nie zostal usuniety

"Ukraina miała opcję dyskusji dołączenia do NATO, ale postanowiła to robić bez zgody Rosji. Skoro z nimi się nie licza, to mają kraę" co ma rosja do polityki obronnej innego niepodleglego kraju? Czemu rosja nie nie najechala Litwy I Lotwy, ktore tez z nia granizcza, a od 2004r sa w NATO?
TO teraz jak Polska nie uzyska zgody Niemiec na jakis sojusz to powinnismy zostac ukarani?

"Ukraina mogła rozmawiać z Rosją miesiąc po ataku" i jedynym warunkiem ruskich bylo "my zatrzymujemy Krym i ziemie ktore juz zajelismy", to nie sa rozmowy pokojowe, to sa warunki kapitulacji.

" Dlaczego wtedy dla pokoju oddali broń atomową, a teraz nie chcieli oddać nic ?" oni nie oddali broni dla pokoju, tylko dla pomocy finansowej i gwarancji bezpieczenstwa.


"Bo z mojej strony, chcę Tobie udowodnić tylko tyle, że pakty działają jak się opłacają, a jak nie to ich nie ma." na razie nic nie udowodniles. Pomoc zachodu dla Ukrainy tylko potwierdza, ze zapewnienie wsparcia USA dla Ukrainy dziala.

Twoja retoryka i usprawiedliwianie agresji rosyjskiej ma jedna bardzo trafna nazwe - "ruska onuca", bo nia wlasnie jestes.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk

Co do pierwszej czesci wypowiedzi, to teraz bedziemy rozmawiac o okresie od 1999 do 2004 ?
Co to ma do żeczy co było wtedy. To już historia. Tak samo jak dla mnie historią jest 2022. A ty dalej to rozstrząsasz...

Co do reszty.
Ja tutaj nikogo nie usprawiedliwiam.
Pytasz kiedy mogli rozmawiać to podałem przykłady. Strona wygrywająca ma przewagę w negocjacjiach i Rosjanie mieli tą przewagę. A Ukraina jak widać jest krajem upośledzonym umysłowo i każdy to wykorzysta na swój sposób a Ukraina zbiednieje i ich ludność jeszcze bardziej. Do tego w Tekscie Memorandum Budapesztańskiego nie ma nic o pomocy finanswoej.

Tak Ukraina jest niepodległym krajem, ale to nie jest oznaka, że od innych nie jesteś niezależny.
Negocjujesz i rozmawiasz, a nie robisz co się Tobie podoba a konsekwencje na tor boczny.
Jeśli ktoś przystawia Tobie broń do skroni mimo że jesteś niezależnym bytem i mówi, że Ciebie zabije jak coś zrobisz. To to robisz a potem skamlesz jak pies, że ciebie postrzelili ? I będziesz się wtedy powoływać na zasady współzycia społecznego ?


Wojna w Afganistanie: 7 października 2001 – 30 sierpnia 2021
"Amerykańska interwencja w Afganistanie pochłonęła dwa biliony dolarów - szacują naukowcy z uniwersytetu Browna. Na wojnę wydawano średnio 300 mln dolarów dziennie."

Wojna w Iraku: 20 marca – 1 maja 2003
"Wojna w Iraku kosztowała 802 mld dol."

"Największy partner Ukrainy w zakresie pomocy wojskowej od początku wojny, Stany Zjednoczone, przeznaczyły na pomoc łącznie 69,5 miliarda euro, biorąc pod uwagę także wsparcie finansowe i humanitarne. Sama pomoc wojskowa USA była na poziomie 42 mld euro. "
69 500 000 000 Euro to 75,025,991,865.99 USD.

2 000 000 000 000 / 75 000 000 000
802 000 000 000 / 75 000 000 000

Mam to przewalutowac przez ifnlację aby udowodnić, jak mają to gdzieś ?
Czy może wystarczy informacja że:
"Z budżetu USA mającego wynosić 7,3 bilionów dolarów, prawie 850 miliardów ma być przeznaczone na wydatki Departamentu Obrony." To rok 2025...
Kraje takie jak USA i inne nie mogą powiedzieć, że mają ten konflikt w dupie. To polityczne samobójstwo. Dlatego rzuca się ochłapy, aby powiedzieć, że sie pomaga. Takie osoby jak ty były by złe, bo przecież Rosja zła, że zaatakowała. Tak nie można. Jest to nie sprawiedliwe...

Tak masz rację... Pomoc Ukrainie miodem i mlekiem płynąca. Ciekawe jak oni spłacą to zadłużenie.


I co do końcówki. Nigdy nie powiedziałem, że wspieram Rosję i jestem za Rosjanami. Od samego początku mówię, że mam ten konflikt w gwizdu, a ty upierasz się, aby gadać na ten bezsensowny temat. Prezentuję stronę zachodu, że to dla nas ten konflikt jest nie na ręke a majac Ukrainę po naszej stronie będąc w NATO i UE mielibyśmy znaczne możliwości rozwoju, na co Rosjanie nie mogli się zgodzić. My mamy dostep do tanich surowców, co jest nam na rękę, a ty mi wmawiasz że jestem Rosyjską onuca. Wszystko budowane na kredyt więc musieli by na nas pracować. I tak wyjdzie na to samo. Tylko dla Ukrainy będzie to odczuwalne.
Kiedy zadałem tobie pytanie do czego ta kownersacja miała dążyć uzyskałem nie uzyskałem odpowiedzi, oprócz wulgarnej wypowiedzi. Dlatego uznaję rozmowę za zakończoną i nie będę tutaj się udzielać w tym wątku.
Jesteś niedojrzałym, głupim, zwykłym gnojkiem, który jest zamknięty na jakąkolwiek argumentację. Mający problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
Nie przedstawiłeś ani jednego ciekawego argumentu. Cytujesz moje wypowiedzi i nic więcej nie potrafisz zaprezentować,
Czytaj zmuszasz mnie do powiedzienia kiedy Ukraina mogła negocjować z rosją, a potem mnie cytujesz, że te warunku Ukrainie nie odpowiadały. To w końcu co mam tobie zaprezentować ? Co to ma być ? Podaj kontrargument, a nie cytwanie mnie na zasadzie" to je be" jak bachor.
Oprócz tego wciągasz w tą dyskusje coraz większą ilości wątków, które zaciemniają cały obraz.
Jestes prostakiem, który zamiast szukać odpowiedzi szukasz zwady i konflitków. Dlatego nie zamierzam prowadzić dalszej polemiki.
Jesteś przykłądem idioty, który spro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qbikkkk
0 / 0

@eules twoja argumentacja jest tak bardzo z dupy, ze przczytalem tylko dwa pierwsze akapity twoich wypocin.
Najpierw pierdzielisz
"Śmieszy mnie postulat takiego znawcy, że w czasach 21 wieku nadal trzeba rozwiązywać konflikty siłowo."
Pozniej pierdzielisz
"Strona wygrywająca ma przewagę w negocjacjiach i Rosjanie mieli tą przewagę"
czyli usprawiedliwiasz tego kto zaatakowal, po trzech dniach od ataku stwierdzasz, ze rosja miala przewage i Ukraina powinna sie zgodzic na jej warunki bo jak nie to sama jest sobie winna. Po dwoch latach zadna ze stron nie ma przewagi.

To tak jakbys usprawiedliwial sasiada, ktory bije drugiego sasiada bo ten chcial wstapic do strazy miejskiej, zeby czuc sie bezpieczniej. A ze sasiad to gangster to poczul sie tym zagrozony. Fakt, po tym jak zaczal go bic zaproponowal mu, ze w ramach kary zabierze jego samochod i czesc podworka i ma obiecac, ze nie wstapi do strazy miejskiej, a ten drugi sasiad bezczelnie sie nie zgodzil.

ciagle nie obroniles swojego postulatu:
"Śmieszy mnie postulat takiego znawcy, że w czasach 21 wieku nadal trzeba rozwiązywać konflikty siłowo."
jakie masz rady dla drugiego sasiada?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk
To są twoje domysły i twoje intepretacje.
Ja rozmowe zakończyłem.
Nie widzę sensu ciągnąć tego dalej. Chcesz się bawić w terapeutę albo kołcza, to nie ze mną.
Szukasz zwady, nie ze mna. Wiec ten monolog twoj jak i moj jest bezcelowy. nie znajdziemy wspolnego jezyka, gory, moze, a moze nawet i wiecej miedzy nami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qbikkkk
0 / 0

@eules ja po prostu ciagle czekam na twoje madre rady dla panstwa, ktore zostalo zaatakowane, a agresor chce czesc jego terytoriow.

""Śmieszy mnie postulat takiego znawcy, że w czasach 21 wieku nadal trzeba rozwiązywać konflikty siłowo.""

Skoro cie smieszy ktos kto proponuje rozwiazanie silowe, to na pewno masz niesilowe rozwiazanie takiego konfliktu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk
Co do odpowiedzi to ona już jest. Nauka czytania z zrozumieniem.
Co do cytatu to nadal czepiasz się jak 12 latek.

W ramach przypomnienia: Teraz jest skutek. Nie przyczyna. Nie da się cofnąć czasu.
Stłukłeś filiżankę. Możesz ją skleić. Jednak nigdy już nie będzie taka jak wcześniej. To się nazywa mój drogi konsekwencje swoich działań. Ukraina ich teraz doznaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qbikkkk
0 / 0

@eules czepiam sie bo pierdzielisz glupoty, ktore zrozumiec moze tylko ktos bez wlasnej woli, calkowicie zdominowany przez silniejszego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk to ty pierd** głupoty. Nic treściwego nie przedstawiłęś, ani analizy, ani wniosków. Nic od siebie nie dałeś, a wymagasz ode mnie. Żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk

Nie wiedziałem, że tyle wystarczy, aby zrazić ciebie do dalszej dyskusji.

To, że się mylę nie uprawnia ciebie do czepiania się. Dialog się buduje. Dlatego dyskutuję, bo wiem, że mogę się myliś. Jednak nie przekonasz mnie na zasadzie: "Mylisz się", bo musisz udowodnić swoją rację.
Zatem udowodnij mi, że mam błędne rozumowanie, w którym punkcie, i dlaczego.

Rozbudowana treść moich wypowiedzi to tylko ułatwia czepianie się. Bo w Twoich komentarzach nie jest nic treściwego. Dlatego sam dla siebie piszę te komentarze. Pomaga mi to rozwiązać swoje problemy myślowe i dlatego ten dialog przypomina monolog.
Przedstawiam skomplikowaną koncepcję jak to Europa, chciała zdominować Ukrainę kredytem i rozwojem, aby pozyskać surowce strategiczne, aby móc rywalizować z Chinami. Jak to Rosja chciała i mówiła o podbiciu Ukrainy, a jakoś siedzą na tych ziemiach co wydają mi się najbardziej strategiczne. A ty mi tu wyskakujesz z tekstem: "czepiam sie bo pierdzielisz glupoty, ktore zrozumiec moze tylko ktos bez wlasnej woli, calkowicie zdominowany przez silniejszego." co oznacza ze sam jesteś ignorantem.
Ukraina była pod dużymi wpływami Europy, USA i Rosji, aż w pewnym momencie doszło do zapłonu atmosfery.

Do tego przedstaw fakty i opinie.

Zatem podsumujmy.
Czy Ukraina ma szanse odzyskać swoje ziemie ? Nie
Czy jako Europa jestesmy w stanie pomóc Ukrainie ? Nie
Czy USA jest w stanie pomóc Ukrainie ? Tak
Czy USA ma pilniejsze i bardziej palące sprawy na świecie jak konflikt na Ukrainie ? Tak
Czy ktoś powinien, być zmuszonym pomagać Ukrainie w tym aspekcie ? Nie
Czy Ukraina traktuje lekceważąco Polskę ? Tak
Czy w takim razie jako polacy mamy wspierać Ukrainę ? To pytanie indywidualne. Dla mnie Nie. Mogę pomóc sąsiadowi, bo ma problem. Jednak nie jestem do tego zmuszany i nie powinienem być to mój priorytet.
Zatem MOIM zdaniem najpierw porządek i ład w moim domku i podwórku, a dopiero robić porządki u sąsiada.
Nie na odwrót.
Czy "Specjalna operacja 3 dniowa" zakończyła się porażką ? MOIM zdaniem nie.
Czy Rosja pokazała swoją siłę ? MOIM zdaniem nie. Jednak też obnażyła słabość Europy.
Zatem jest po równo. Rosja przestawiła się na przemysł zbrojeniowy, co może oznaczać, że to nie koniec.
Czy powinniśmy przedstawiać Rosję jako zbrodniarza wojennego? Nie. Wojna się nie skończyła. Nie ma żadnych rozpraw sądowych ani prawomocnych werdyktów.
Czy żyjemy w czasach, w których rządzi silniejszy ? Tak. Jak widać na załączonym obrazku mimo, że Rosjanie nie osiągnęli swoich celów mają pozycję siły, czyli w tym wypadku rację.
Czy wcześniej zdarzały się upokorzenia przegranego ? TAK. Patrząc chociażby na 1szą i 2gą wojnę światową. Jak to Niemcy chciały się poddać i zostawały upokorzone za każdym razem. Widać to choćby w podpisaniu pokoju w wagonie.
Czy Ukraina miała możliwość dialogu ? TAK. Patrz pytanie wcześniej dlaczego to tak wygląda..
Moim zdaniem zrywanie takiego dialogu jest błędem.
MOIM zdaniem ich polityka zagraniczna jest błędna od 1981 roku. Oddali broń atomową i przestali być państwem atomowym.
Czy MOIM zdaniem jest to wielka tragedia, że zamiast siąść i porozmawiać doszło do wojny ? TAK. Moim zdaniem wielka tragedia, że nie umieli się dogadać. Czy to jako ludzie czy jako narody. Może jest zbyt idealistyczny. MYŚLĘ, że Ukraina chciała zbyt szybkich reform na co Rosja nie była gotowa.
MYŚLĘ, że efekt globalizacji zapewniał bezkonfliktowy sposób rozwiązywania problemów.
Czy to ostatni konflikt jaki pojawi się w niedalekiej przyszłości? MOIM zdaniem NIE.
Do tego jak widać ostatnio USA jest nadmiernie przeciążone i całe NATO może się rozpaść, a zatem możemy wrócić do wcześniejszego sposobu rozwiązywania problemów i stworzyć nową zimną wojnę 2.0,, lub globalny konflikt 3.0.

MOIM ZDANIEM:
Z powodu Chin, które grają nie fer, rozpada się globalny rynek. Żyliśmy w świecie gdzie nikt nikogo nie atakował, bo się to nie opłacało.
Ten świat właśnie się skończył. Czas pokoju umarł wraz z globalizacją.
Jeśli upadnie NATO i hegemonia USA każdy b

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qbikkkk
0 / 0

@eules z betonem nie ma co dyskutowac. Jezeli dla ciebie silniejszy ma prawo decydowac o slabszym i jezeli slabszy sie sprzeciwi to silniejszy ma prawo silowo doprowadzic slabszego do uleglosci i to bedzie slabszego wina, ze nie wybral sciezki pokoju tylko zdecydowal sie na zbrojny opor. To o czym ty chcesz decydowac?
BTW, nie przeczytalem dalej niz 1 linijka twoich ostanich wypocin...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk
A mnie nie obchodzi co przeczytałeś a czego nie. I mam gdzieś twoją opinię.

A ty o czym chcesz decydować ? Mam propozycję namaluj kredkami na chodniku, że Rosja zła bo zaatakowała Ukrainę. To pomogło ostatnio, pomoże i teraz. Takiego sprzeciwu Rosja nie przetrwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qbikkkk
0 / 0

@eules tu nie chodzi o Ukraine, chodzi o twoje glupi zdanie "Śmieszy mnie postulat takiego znawcy, że w czasach 21 wieku nadal trzeba rozwiązywać konflikty siłowo."
Wiec zapytam jeszcze raz:
Jakie masz niesilowe rozwiazanie konfliktu, gdy sasiad wszedl ci do domu i zaczyna gwalcic czlonka rodziny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk
Twoje umiejętności czytania ze zrozumieniem pozostawiają, bardzo dużo do życzenia.
Jesteś w stanie wypocić maksymalnie 2 zdania.
Zazwyczaj cytując fragment odnosi się on do wcześniejszych wypowiedzi. Trudny było by mi przewidzieć kolejne teksty pisane, więc na 100% odwołuje się do wcześniejszych wypowiedzi.
Więc podsumowując. Nie muszę jej bronić. Bo obrona tej wypowiedzi tam jest. Proszę o przeczytanie fragmentu jeszcze raz zdanie po zdaniu a zrozumiesz. Proponuję zacząć od pierwszej wypowiedzi.
Nawet taka ameba jak ty to ogarnie. Do tego tekst czytamy od Góry do dołu, od lewej do prawej. To w ramach przypomnienia. Zajęcie najwyżej na 3 dni. Skoro umiesz czytać tylko po jednym zdaniu, lub jednej linijce dziennie.
Ale znaj moją dobroć. Oto kilka przykładów jak konflikt może zostać rozwiązany.
Rozwiązań zawsze jest kilka:
Używanie siły zazwyczaj jest prymitywne, jednak bywa skuteczne.
Dyplomatyczne, na zasadzie dostaniemy coś, a damy w zamian coś. Nikt zadowolony nie jest, jednak zapewnia dalsze przestrzeganie traktatów i obowiązujących norm.
Handlowe, aby strony ze sobą siłowo nie rywalizowały, gdyż gospodarczo i społecznie są ze sobą związane. Inaczej mówiąc zacieśniana współpraca.
Kolejna sprawa skoro używam zwrotu "Śmieszy mnie postulat", musi się odnosić do wcześniejszej wypowiedzi. Zwrot ten sugeruje, coś śmiesznego dla mnie w twojej wcześniejszej wypowiedzi
Skoro lubisz ciągnąć tematy tygodniami. Daj mi cytat swojej wypowiedzi, który mógł mnie rozbawić. Podpowiem czy to ten fragment.

A co do twojego przykładu z gwałtem. To nie wiem jakie miałeś dzieciństwo. Bardzo mi przykro.
Chyba jednak sam dostrzeżesz zależności, że trzeba się wcześniej przed takimi czynnościami się zabezpieczyć.
Szczególnie z tego co mogę wywnioskować miałeś takie traumatyczne doświadczenia. Więc wiesz jak to jest być ofiarą.
Zatem: Dbasz o swoje bezpieczeństwo. Zabezpieczasz swoją posesję. Kupujesz dobrej jakości drzwi, zamki i okna. Zakładasz monitoring. Dbasz o relacje z sąsiadami. Nie wychodzisz po zmroku i nie zaczepiasz chuliganów. Nie drażnisz ich ani też ich nie prowokujesz. W razie problemów znasz numery alarmowe, osób, które mogą tobie pomóc. Jesteś też gotów do obrony. Jednak jak widzisz, większość elementów wcześniej powinno zadziałać. Jeśli nie zadziałały, być może za słabo się przygotowałeś. Jak widzisz rozwiązywanie konfliktów odbywa się wcześniej na zasadzie dyplomatycznej, handlowej, a na samym końcu proces siłowego rozwiązania konfliktu. Chyba, że u ciebie to wygląda inaczej.
Napastnik jednak nie ma głównego celu dostać się do twoich cennych gaci. Więc przekonywanie mnie, że tak było, jest daremne. Napastnik bardzo dużo ryzykuje, a wygrana jest raczej dość marna. Do tego większość z nas jest mało agresywna na co dzień. Więc jeśli chodzi o ciebie przyciągało go coś innego. Zapewne rozbudowany dialog i ta bijąca w każdym zdaniu mądrość, wiedza i nauka. Wiadomo przecież, że najlepsza inwestycja to inwestycja w siebie. Zapewne chciał osiągnąć taki sam poziom intelektualny jak ty i wpadł na taki pomysł.... Jak już wspomniałem, bardzo mi przykro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eules
0 / 0

@Qbikkkk

Witam. Skoro nie zacytowałeś to wyjaśniam.
"Pójdzie tak samo jak Tusk,Kaczyński czy inny pasożyt na nas żerujący."
Użytkownik co tak na prawdę powiedział. Zajmijmy się na chwilę interpretacją tego tekstu.
Analizując ten tekst nie przychodzi mi na myśl inne rozwiązanie jak sarkazm.
Czyli wie, że oni nie będą iść na żadną wojnie.
Oni nawet gdyby Chcieli, to nie mogą iść. Mają immunitety i oto cytat:
"Szanowny Panie Ministrze,
na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej osoby zdolne do czynności wojskowych zgodnie z art. 116 ust. 4 zwolnione są z obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w drodze reklamowania. Art. 116 ust. 4 wyklucza możliwość dobrowolnej służby w każdej jednostce wojskowej, w tym również w jednostkach Wojskowej Obrony Terytorialnej. Reklamowanie takiej osoby na mocy ustawy następuje z urzędu i dotyczy to między innymi osób wykonujących mandat posła, senatora lub radnego. "
Analizując ten teks można wywnioskować, że muszą się zrzec mandatu poselskiego, a kto lepiej nadaje się na wykonanie obowiązków posła w tak trudnych chwilach jak właśnie nie oni.
Mogą nas wpakować w wojnę i nie poniosą żadnych konsekwencji.
A gdyby mówił serio, czy nie należy go w jakiś sposób sprostować i zacytować taki fragment, aby go uświadomić, że nie ma szans, aby poszli na front ?

Mając taką wiedzę odpowiedziałeś:
"@Heheszki88 Zawsze mnie smieszy gdy prostaczki gowno wiedza o wojnie „
Zacząłeś obrażać użytkownika, zamiast mu wytłumaczyć, że nie ma szans, aby na wojnę poszli.
Kontynuując. Sugerujesz, że autor wcześniejszego posta chciał wysyłać premiera i polityków na pierwszą linię podczas wojny. Dając dalsze fałszywe przekonanie, że jest to możliwe. Po co ?
Na dodatek te osoby nie znają się na wojnie. Nie mają wiedzy co jest niezbędne podczas działań zbrojnych.
Idziemy dalej:
„@Heheszki88 Zawsze mnie smieszy gdy prostaczki gowno wiedza o wojnie i na pierwsza linie chetnie by wyslali marszalka, prezydenta, premiera, generalow itp, a na stanowiskach dowodczych gdzie trzeba ogarnac dyplomacje z sojusznikami, logistyke dla wielotysiecznej armii pana Henia granatem oderwanego od pluga.”
Zatem sugerujesz, że będą robić za pośrednika, abyśmy zdobyli sprzęt niezbędny do wojny i walki. Zatem już podświadomie wiesz, że nie wygramy wojny bez pomocy zachodu. Jednak….
„Nic nie stoi na przeszkodzie, zebys od razu sie poddal ruskim, woja sie dla ciebie skonczy zanim sie rozpocznie."
Sugerujesz już tylko rozwiązanie siłowe. Wiesz jak ciężko teraz ukraińcy walczą na froncie bez wsparcia i chcesz doprowadzić do tego samego w Polsce ?
Jest to błędne bo jak wcześniej pisałem, zanim dojdzie do działań zbrojnych ponad wszystko powinniśmy rozmawiać i rozmawiać i rozmawiać i handlować, oraz handlować.
Więc z takim nastawieniem będziemy robić wszystko, aby doprowadzić do tej wojny. Odgradzanie się od Rosji i od rozmów to nic innego jak chęć, aby ten konflikt nastał.
Sam widzisz jak wygląda to na Ukrainie i idziemy tą samą ścieżką. Jak widać dość sprawnie naśladujemy metody doprowadzające naród polski do anihilacji.
„woja sie dla ciebie skonczy zanim sie rozpocznie."
A ten fragment można już interpretować nawet jako groźbę osobistą.
Niestety na wojnie najwcześniej umierają pacyfiści i inteligencja, co mówi inaczej niż główny nurt.
A głównemu nurtowi jest to na rękę taka wojna poza terenami swojego państwa. Podkręcą sobie PKB. Rozwiną nowe technologie i garstka ludzi, ale ludzi wpływowych się wzbogaci. Dlatego będzie taki nacisk, aby prezentować wszystko, że wojna jest nie do uniknięcia.

Dając preteksty Rosji na każdym kroku do nienawiści wobec Polski nie jest dyplomatyczne rozwiązanie.
Do tego dozbrajając się dajemy jeszcze lepszy pretekst do tego, aby nas zaatakowali.
Mówi się u nas a u nich już na pewno, że to dozbrajanie się jest po to aby zaatakować ten straszny twór jakim jest Rosja.
To co oni mają zrobić ? Jak oni mają z nami rozmawiać skoro chcemy „wgnieść ich ziemie”, a

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2024 o 18:53

E eules
0 / 0

@Qbikkkk
Analizując dalej.
Mówi się, że Rosja do wojny może przywrócić swoją sprawność bojową od 3 do 5 lat. Ukraina do aktualnej wojny przygotowywała się przez 8 lat. Kraj z tej samej kategorii co Polska. Błagali o sprzęt zaraz po wybuchu wojny, a trwa ona już 2 lata i kilka miesięcy. Zatem jaki mamy czas na przygotowania ? 3 lata ? Do 8 lat ? Nastawić gospodarkę na ten cel. A co robimy ? Kupujemy sprzęt, a nie produkujemy go tutaj. Zatem ile te statni z amunicją będą płynąć z USA, albo z Korei ?
I to będzie właśnie tak wyglądać. Nie mamy własnego sprzętu. Produkcja własnych karabinów, hełmów, kamizelek, specjalistycznego sprzętu, ciężkiego sprzętu jest dość mierna w Polsce. Nie adekwatny do skali prowadzenia działań zbrojnych. Do tego trzeba przeszkolić się i przygotować do starcia. To nie powinno wyglądać jak średniowieczny pobór.
Na dodatek mentalnie musimy być nastawieni na wojnę, a na razie to jest takie pier**lenie.
W wszystkim Rosja nas wyprzedza.

A jaka u nas jest narreacja ?
Taka sama jak w 1939 w wrześniu.
https://www.youtube.com/watch?v=vDxokHH0keg
„Wróg nie jest silny, wróg jest słaby”
„Wzywam 600 młodych ludzi i bić się na śmierć do upadłego”.
„Pierwszy oddział jaki tworzę przyniesie chlubę naszemu Państwu”
„Wierzę, że ten pierwszy oddział warszawy będzie sztandarowym wyborowym oddziałem”
To taki sam bełkot jak dzisiaj. Jak 600 ludzi z poboru ma reprezentować jakąś wartość bojową ?


https://www.youtube.com/watch?v=56ga2BjlEwU
I pomyśl jaka była narracja Polaków wobec Niemiec. Słyszałem te pogardliwe teksty, ale nie umiem ich znaleźć. Podobne nagrania jak wcześniejsza wypowiedź prezydenta Warszawy Stefana Starzyńskiego. Pogarda dla Niemiec i że to my jesteśmy silniejsi !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2024 o 18:56

A Ala_nina
+23 / 25

Mam nadzieję, że nie nigdy się o tym nie przekonamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pokos
0 / 4

A kto będzie się zajmował dziećmi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MustafaJaroslaw
0 / 14

@pokos   ksiądz proboszcz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7empest
+11 / 11

Durne pytanie ktoś zadaje. Mogliby jeszcze spytać co by pan zrobił z 1miliardem.
Jak przyjdzie taki czas, to trzeba będzie zamknąć granice wszystkim politykom, zwłaszcza tym, którzy nas skłócali i przybliżali ku wschodowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RealistycznyRealista
+7 / 13

@7empest
Zanim jakiekolwiek granice zostaną zamknięte cała polityczna "ynteligencja" będzie już na zachodzie. A Polacy jak te barany w kamasze i marsz na wschód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
0 / 2

@RealistycznyRealista , a jaki odsetek polityków uciekło z Ukrainy? Może jacyś byli ale ja nie słyszałem o żadnym. Dlaczego u nas miało by być inaczej?

Nie oceniaj innych po sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RealistycznyRealista
-2 / 6

@adamis62
Uważasz, że jak Rosja będzie pukać do bram Kijowa to Ukraińscy politycy będą pomagać w obronie stolicy?
Nie ma to jak patrzeć na świat przez różowe okulary

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+1 / 3

@RealistycznyRealista , już pukała. I co? Pouciekali za granicę?
Nie ma to jak patrzeć na świat przez okulary ruskiej propagandy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MichaelGlory
-2 / 12

To jest zakłamana menda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MustafaJaroslaw
+1 / 17

Czekamy aż Ziobro, Kamiński, Mejza, Obajtek, Jaki, Błaszczak, Czarnek, Duda, Mentzen, Bosak, Braun albo Tobiasz Bocheński pójdą na front!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelusa74
0 / 18

@MustafaJaroslaw Tylko ze oni to po ruskej stronie beda walczyc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 marca 2024 o 19:37

D DruidTadeusz
+5 / 11

@pawelusa74 Tak, niestety, zdrajcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elkama
+2 / 8

@pawelusa74 dokładnie... wystarczy prosty przykład - jacy europejscy politycy są nawiększymi przyjaciółmi na arenie międzynarodowej PiSu - Orban, Edrogan, Le Pen... a teraz drugie pytanie jacy politycy są największymi przyjaciłmi putina i szok bo to dokładnie ta sama banda...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludek_z_lasu
0 / 0

@MustafaJaroslaw oni są cały czas na froncie, raz z Opozycją raz z Rządem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-2 / 2

@MustafaJaroslaw, niektórzy z nich już wypełniają zadania powierzone im przez ruskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+1 / 13

Co to za durne licytacje z tym "iściem na front"?

Na każdego walczącego żołnierza przypada czterech żołnierzy wsparcia (nie walczących bezpośrednio) i dziesięciu pracujących cywilów.

Dlatego w charakterze "mięsa armatniego" powinno się w pierwszej kolejności wysyłać tych których ojczyzna może sobie odżałować: niskie wykształcenie, brak kwalifikacji, wiek niereprodukcyjny.

Sorry, ale wojna to system i statystyka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hirotikaro
+5 / 7

@BrickOfTheWall tak walczą Rosjanie. Nowoczesna wojna opiera się na wykwalifikowanych żołnierzach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+1 / 5

@hirotikaro
a co po kilku miesiącach gdy już wykruszą się ci "wykwalifikowani"?

taki schemat sprawdza się tylko gdy jesteś mocarstwem które toczy asymetryczną wojenkę z jakim odległym bantustanem a nie gdy musisz kilkaset tys. luda wbić na długie miesiące w kamasze i pchać na codzienną mielonkę.
Raczej będziesz się starał nie okaleczyć za mocno gospodarki - dlatego najpierw werbuje się "doły społeczne" - bonusem jest łatwiejszy werbunek bo są mniej skłonne do spakowania plecaka i nawiewania na Teneryfę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KapitanPajk
-1 / 3

@BrickOfTheWall
Najpierw dowiedz się, jak takie podejście tzw. "McNamara Morons" skończyło się dla USA w Wietnamie.
Jak to szło? "Społeczeństwo oddzielające myślicieli od wojowników skończy z myśleniem w wykonaniu tchórzy i walką w wykonaniu głupców".
PS: jak wojna w ogóle ma linie frontu, to znaczy że stała się szarpaniną na wyniszczenie - więc de facto przegraną z zasady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hirotikaro
0 / 2

@BrickOfTheWall późniejsze działania zależą od tego, czy to jest wojna ofensywna, czy defensywna.
Ale tak czy inaczej żołnierz, to nie tylko człowiek, ale też sprzęt, który mu trzeba wydać i liczyć się z jego stratą kiedy ten zginie. Jak byś miał do dyspozycji 1000 karabinów do obrony, to wolałbyś je wydać je sprawnym i kumatym ludziom, czy dziadkom i grubasom bez przyszłości, którzy padną na zawał po 5 minutowym marszobiegu?
Dlaczego Ukraina z otwartymi ramionami witała obcych obywateli, ale tylko z doświadczeniem wojskowym, a nie byle kogo?
To nie średniowiecze, że chłop postawi kosę na sztorc i pójdzie do bitki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
-2 / 2

@Krisiek44
Niechętni pod dowództwem niekompetentnych walczyli za niewdzięcznych.

wojna wietnamska to jednak inny przypadek - aby się skończyła dla USA wystarczyła po prostu decyzja polityczna i zabranie d..py w troki.
po najechaniu przez Rosję ani Ukraina ani Polska nie ma szans by 'wycofać się z wojny'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KapitanPajk
-5 / 11

Twoja żona-ateistka jest pilotem myśliwca, w dodatku kwalifikowaną ( w teorii ) na MiGa-29 które o ile latają jeszcze, to mają wartość reprezentacyjną. Więc nie pojedzie, tylko ew. spróbuje polecieć i nie na front bo go nie będzie tylko na wojnę. A Ty się chowasz za jej plecami, Marszałku Turbinowy.... przepraszam: rotacyjny :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marecki936
+2 / 4

A jeszcze miesiąc temu podniecaliście się na demotywatorach błyskotliwością prowadzenia obrad przez Hołownię... Co drugi dzień coś było jak zajebiście kogoś skosił na mównicy, a teraz nagle zwrot?? Już przestał być fajny? Patrzę na to z boku i się uśmiecham tylko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RealistycznyRealista
-1 / 3

@marecki936
Jak naczelnik Hołownia zaczął zgrywać chojraka, to wszystkim baranom gotowym do bitki zmiękły faje. Na demotach to co drugi gotowy bić 'ruskich', a jak zapytasz który już jest na Ukrainie to cisza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hagpro
0 / 6

Nie mogę pojąć tego zachwytu nad Hołownią. Cięte riposty to jednak trochę za mało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
+1 / 1

Może sobie tak gadać ponieważ wg prawa do wojska iść nie może.

Ustawa o wykonywaniu mandatu posła
ART.30 "W okresie wykonywania mandatu posłowie i senatorowie nie mogą wykonywać pracy na podstawie stosunku pracy...., a także nie mogą pełnić zawodowej służby wojskowej."

nie ma za co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 marca 2024 o 16:46

avatar 000gd000
+2 / 2

@d4rek przecież to była jedna z nielicznych ustaw, którą wszystkie partie pięknie szybciutko przyklepały

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-2 / 2

@d4rek, zawodowej. Jak to się ma do polityka powołanego poprzez mobilizację?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
+1 / 1

@adamis62 sam się oszukujesz, że którykolwiek pójdzie na front? Może do sztabu. Ty pójdziesz na pierwsza linię a obok Ciebie nie będzie ani radnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+1 / 1

@d4rek, no i co? To, że ktoś np. za łapówę wykupi siebie czy syna ma spowodować u mnie obojętność na los kraju?
Tacy byli zawsze w każdym kraju, a jednak narody walczyły z najeźdźcami i często się obroniły.

Mam wstręt do ludzi, którzy swoje tchórzostwo usprawiedliwiają tchórzostwem innych, a takich to już kilku się zadeklarowało jako zdrajcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 000gd000
+1 / 7

To świetnie, bo ja nawet palcem nie kiwnę, nie czuję absolutnie żadnej potrzeby oddawania życia za ten kraj, bo nie dostrzegam tu żadnej wartości za jaką miałbym go bronić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-2 / 6

@000gd000, było by więc miło, gdybyś już wyniósł się z naszego kraju. Nie potrzebujemy cynicznych tchórzy, bo to prawie 100% materiał na zdrajcę i sprzedawczyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 000gd000
+1 / 5

@adamis62 tak się wzruszyłem twoim komentarzem, że aż ci plusa dam. Jeśli ktoś chce umierać za morawieckiego, kaczyńskiego, tuska czy hołownię, to proszę bardzo - nikomu nie bronię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-2 / 4

@000gd000, aaaa, to nie wiedziałem, że ruscy zaatakują tylko polityków, ich rodziny, domy i firmy.

A tak na poważnie, to twoje usprawiedliwienie swojego tchórzostwa jest naprawdę komicznie naiwne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rwpd2
0 / 0

@adamis62
Tchórzostwo to cecha jak każda inna, nikt nie musi go "usprawiedliwiać" tak jak nie musi niskiego wzrostu czy niskiej inteligencji. Ustawowe wymaganie by każdy był odważny to ponury absurd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzidoslav
+2 / 4

ten mem jest chamski i obraźliwy wykonany przez człowieka bez podstawowych uczuć i emocji. WSTYD!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-1 / 5

@dzidoslav , i jest prymitywną manipulacją dla ciemnej masy.
Przecież gość powiedział coś zdecydowanie pozytywnego i właściwego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
-1 / 3

@dzidoslav
Prosta manipulacja dla garbatego pisowskiego ludu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzidoslav
0 / 0

@adamis62 dokładnie tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hek_sa
0 / 4

Jego żona jest żołnierzem, pilotem i kiedy dostanie rozkaz będzie musiała go wykonać, więc nie rozumiem co niewlaściwego jest w tej wypowiedzi. I podzielam zdanie @dzidoslav i @adamis62

Odpowiedz Komentuj obrazkiem