Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S swoj_chlop
+9 / 9

Ja bym mu jeszcze coś extra dowalił za stwierdzenie "Nie istotą, jest zwierzęciem"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+13 / 17

Znajomym się nie udawało. Okazało się, że jedynym wyjściem jest in vitro. pierwsze dziecko kosztowało ich 30tys drugie 55tys. Są osobami wierzącymi i ksiądz przed chrzcinami pierwszego dziecka nie rozgrzeszył ich, bo dziecko nie jest stworzone przez boga. Koleżanka powiedziała, że jak będzie zdrowa to zrobi to jeszcze raz. Ksiądz powiedział, że nie mają o czym rozmawiać i wyszedł z konfesjonału. HA TFU na całą instytucje kościoła, mam nadzieje, że za mojego życia zobaczę jak życie zwróci wam wszystkie krzywdy, które wyrządzaliście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+6 / 6

@MoonDrill i mow kurva co chcesz, ale tam przynajmniej jest 100% pewnosci, ze te dzieci byly chciane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+4 / 4

@bassy333 te, panie przyrodnik, a pan to wie, ze normalnym jest ze okolo 2/3 ciaz konczy sie poronieniem i czesto kobiety nawet o tym nie wiedza myslac po prostu ze maja nieco bardziej obfity okres? Czym to sie rozni od tego, ze organizm sam decyduje ktory zarodek ma szanse na rozwiniecie sie, a ktory jest zbyt uszkodzony i trzeba sie go pozbyc? Swiadomoscia, skoro dziala to podobnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+2 / 2

@bassy333 Byłem ministrantem i mogłem zobaczyć inną stronę kościoła. Nie chodzi mi o wykorzystanie dzieci, ale wiem, że księża np nie stronią od alkoholu, papierosów czy kobiet. Znajomi po pierwszym dziecku przestali chodzić do kościoła. Po narodzinach drugiego dziecka zastanawiali się czy ochrzcić drugie. Rodzice i dziadkowie naciskali i znajomy poszedł na spotkanie do księdza. Powiedział, że z poprzednim żona miała podczas spowiedzi problem, a drugie dziecko też jest in vitro i czy ksiądz ma problem. Zaczął pier**lić, że bez Boga nie ma duszy bla bla bla. Znajomy wstał powiedział, że jak Bóg nie stworzył jego dzieci, to znaczy że Boga nie ma i wyszedł. Drugiego dziecka nie ochrzcili, a znajomyo od 3lat stara się wypisać z kościoła, ale nie jest to takie łatwe.
W skrócie kościół stracił wiernych i co najlepsze ludzi mocno wierzących, którzy od 20lat co roku chodzili na pielgrzymki Kraków-Częstochowa, chodzili co niedziele do kościoła itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2024 o 9:37

1 13Puchatek
-1 / 3

@MoonDrill

Sorry, są dokładnie dwie możliwości:

Pierwsza, że ta pani trafiła na wyjątkowo durnego księdza, który nie bał się w konfesjonale p..przyć kocopołów sprzecznych z nauczaniem Kościoła. W takim wypadku pani powinna to zgłosić do kurii, bo ksiądz ewidentnie nią ma nic wspólnego z Kościołem katolickim (że o zdrowym rozsądku nie wspomnę).

Druga - moim zdaniem dużo bardziej prawdopodobne - że historyjka jest zmyślona. I absolutnie nie wyrokuję, czy przez Ciebie, czy przez osobę, która Ci ją opowiedziała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+4 / 4

@13Puchatek Twój komentarz brzmi identycznie jak głos kościoła. Kościół jest idealny, nie było gwałtów, wszyscy źle życzą kościołowi i kłamią. To samo było w Irlandii i tak samo jest teraz w Polsce.
Stwierdzenie, że "ta pani trafiła na wyjątkowo durnego księdza" jest zabawne, ponieważ durnych księży jest cała masa, tylko trzeba otworzyć oczy. Spowiadałem się przed BN w Kościele Mariackim i powiedziałem coś w stylu, nie uczęszczam na msze niedzielne na co ksiądz powiedział "co Ty sobie Ku**a wyobrażasz". Ksiądz w parafi rodziców co niedziele wyczytuje na koniec mszy nazwiska rodzin, które mało dały na kościół(CO NIEDZIELE). Poprzednik tego księdza, jeżdził Toyotą Corolla. Co w tym dziwnego? Lubił alkohol i po pijaku rozwalił dwie Toyoty i kupował identyczne modele, żeby parafianie o tym nie wiedzieli. Skąd wiem? Znajomy prowadzi zakład mechaniczny a ojciec ma złom. Znajomy lawetą woził księdza po wypadkach. Za drugim razem na bank był po alkoholu i tylko mogę przypuszczać, że stracił prawko.
Ksiądz w parafii mojej babci, nie przyjął pieniędzy na renowacje dachu kościoła zUE i mówił jaka UE jest zła, a Barroso to szatan w czystej postaci(teksty podczas mszy). Historyjek mam jeszcze kilka, ale myśle, że wiele osób z demotywatorów mogłoby napisać o wiele gorsze akcje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2024 o 10:51

1 13Puchatek
-1 / 3

@MoonDrill

Może komentuj to, ci napisałem, a nie to, co Ci się wydaje. Ani nie piszę, że Kościół jest idealny, ani nic z pozostałych dyrdymałów, o których wspominasz. Mówię natomiast o bardzo konkretnych faktach:

1. Kościół katolicki sprzeciwia się metodzie in-vitro, to wszyscy wiemy. Wiemy też, że zdarzają się różni hurra-katolicy (także księża) mówiący w tych sprawach różne brednie. Natomiast nigdzie w nauczaniu Kościoła nie ma słowa o tym, że "dzieci z in Vitro nie są stworzone przez Boga", co zresztą byłoby kompletną brednią z punktu widzenia wiary w ogóle. Dlatego twierdzę, że albo ksiądz, o którym mowa, jest wyjątkowym idiotą (ale wtedy należy to zdecydowanie zgłosić do miejscowej kurii!), albo historyjka jest zmyślona (czy przynajmniej MOCNO podkoloryzowana).

2. No i co mają Twoje opowieści do tematu? Wszyscy wiemy, że zdarzają się księża-palanci, księża-złodzieje, pijacy, a nawet pedofile. Ja mówię o tym konkretnym przypadku i o tej konkretnej historii.

3. Ks. Natanek trzynaście lat temu (!) został suspendowany (czyli, mówiąc językiem świeckim, "zawieszony"), to co mówi na pewno nie jest wykładnią oficjalnego stanowiska Kościoła.

Tylko tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+2 / 2

@13Puchatek Czytaj ze zrozumieniem, bo zarzucasz, że koleżanka trafiła na wyjątkowo durnego księdza. Nie nie trafiła, bo jest ich cała masa, tylko trzeba otworzyć oczy żeby zobaczyć. Zarzucasz, że historie są zmyślone bo wydaje mi się, że nie wierzysz w to co sie w kościele odwala. Napisałem kilka historyjek, które pokazują jaki jest kościół i może to zachęci innych do podzielenia się debilnymi historiami księży.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
-2 / 2

@MoonDrill

Uff.

1. Tak, jeśli ta historia jest prawdziwa, to trafiła nie na "wyjątkowo durnego" księdza, tylko na idiotę głoszącego tezy sprzeczne z nauczaniem Kościoła.

Spróbuj zrozumieć różnicę: tu nie chodzi o księdza, który zachowuje się jak palant, obraża, wyzywa etc. Chodzi o księdza, który głosi tezy wprost niezgodne z tym, czego Kościół naucza. Czy to się może zdarzyć? Może. Czy to jest wysoce prawdopodobne? Nie. Księża, którzy głoszą tezy sprzeczne z nauczaniem Kościoła, zwykle zostają odsunięci (tak, jak ten świr Natanek).

2. "Cała masa" - cóż, mam 54 lata, znam sporo księży, jest wśród nich paru głupków, jest paru bardzo porządnych i mądrych, a większość to ludzie po prostu "zwyczajni". Jak w populacji - krzywa rozkładu normalnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bassy333
-3 / 3

@Xar panie geniusz, mam dwoje dziecini odpowiednie wykształcenie. Poronienie panie mieszczuch to natura. Gdzie tu podobieństwo jak ty selekcjonujesz. Tak samo Hitler selekcjonował. Mengele na rampie też decydował za naturę. Albo natura albo twoja wola. Gdzie tu podobieństwo. Polecam podręcznik do logiki. Ja przyrodnik. A pan to kto . Ideolog czy lobby in vitro. Jestem wrogiem lobby katoli i lobby lekarskich. DIałają na tych samych pobudkach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bassy333
-3 / 3

@Xar a ty mów co chcesz, reszta zamrożonych potomków jest niechciana. Właśnie jak w hodowli. A twoje kurva to takie gimbazowskie podkreślenie ważności tezy? ;-))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bassy333
-3 / 3

@MoonDrill twoje żałosne religijne daruj nam. Twój problem. Żalisz się że nie spotkałeś Jezusa? Przykre

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+2 / 2

@13Puchatek Nadal nie widzisz, że nauka kościoła nie jest jednoznaczna i uwidocznił to obecny papież. On jedno, a reszta świat co innego. Papież mówi o miłości do bliźniego z innego kraju który potrzebuje pomocy na granicach z polską, a 1/3 księży w Polsce mówi o uchodzcach, że to bandyci w przebraniu i nie zasługują na miłosierdzi bo to oni chcą nas zniszczyć.
Mam 40lat i nie miałem okazji spotkać księdza, za którego dałym sobie uciąć rękę. Jeden wydawał się spoko, ale rzucił sutanne dla kobiety i jest teraz organistą.
Zgodzę się z rozkładem normalnym jeżeli ksiądz dzban jest środkową częścią.

@bassy333 Byłem bardzo religijny, ale zrozumiałem to i owo. Kościół mi wisi i każdy może wierzyć w chce. Kościół ma być odcięty od państwa, wierni niech utrzymują księzy i całą instytucje, a co najwazniejsze, niech księża przestaną obrażać publicznie innych.
Jeżeli z publicznych pieniędzy utrzymywani są np na emeryturach księża, to mam prawo wypowiadać się na temat kościoła.
Jak Kościół będzie się sam utrzymywał, to nie będę miał nawet ochoty komentować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2024 o 13:22

1 13Puchatek
-1 / 1

@MoonDrill

Ratunku X 2.

1. "Nadal nie widzisz, że nauka kościoła nie jest jednoznaczna i uwidocznił to obecny papież." – to akurat kompletna bzdura, ale nawet gdyby tak było - CO TO, DO LICHA, MA DO TEJ SPRAWY?

Tu nie ma żadnej niejednoznaczności, NIGDZIE, w ŻADNYCH oficjalnych dokumentach Kościoła nie znajdziesz stwierdzenia, że "dziecka z in vitro nie stworzył Bóg". To jest brednia. Kropka.

2. "Mam 40lat i nie miałem okazji…" - ja mam 54 i nigdy jeszcze nie spotkałem osobiście żadnego mieszkańca Mikronezji. To na pewno znaczy, że oni nie istnieją.

3. "Zgodzę się z rozkładem normalnym jeżeli ksiądz dzban jest środkową częścią." cóż, skoro TY tak mówisz, to po prostu MUSI być prawda.

Wybacz, ale dyskusja na tym poziomie kompletnie nie ma sensu…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2024 o 14:22

M konto usunięte
+1 / 1

@13Puchatek Jak czytam twoje wypowiedzi to potwierdzasz, że z wiekiem nie nabywa się mądrości i doświadczenia. W dokumentach kościoła nie ma całej masy zapisów co można a czego nie. "
Porównanie do spotkania mieszkańca Mikronezji.... brawo, brawo, brawo. Po tak bezsensownym porównania, pójdę dalej... nigdy nie widziałem koronawirusa i przecież nikt nie mógł umrzeć z tego powodu. Wszyscy którzy umarli podczas pandemii, udawali jak albański pośrednik respiratorów.

Ja nie uważam, że kościół jest na złej drodze, tak uważają w większości ludzie. Statystyki pokazują jak wiele osób rezygnuje z czynnego uczestnicwa w życiu religijnym. Ludzie nie wypisują się z kościoła bo po pierwsze księża utrudniają taką czynność, po drugi, utrudnia to życie w takim kraju gdzie państwo jest połączone z kościołem, a po trzecie ludziom nie chce się tego robić, ponieważ nie widza po co mieliby tak robić(gdyby był podatek od tego, to wielu by się wypisało). W ciągu 10lat wiernych w PL z 91% spadło do 70%. Na msze w niedziele chodzi 20-25% osób. Same statystyki pokazują jaki mamy trend odwrotu od tej instytucji ale nadal jest wmawiane, że kościół jest idealny a księża to niewinne owieczki pana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2024 o 15:00

1 13Puchatek
0 / 2

@MoonDrill

Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem?

"W dokumentach kościoła nie ma całej masy zapisów co można a czego nie"

I co to ma do stwierdzenia, że "dziecko z in vitro nie jest stworzone przez Boga"?

"Porównanie do spotkania mieszkańca Mikronezjl…"

Tak, to się nazywa "reductio ad absurdum". Ale jeśli nie rozumiesz, to łopatologicznie: Twoje indywidualne doświadczenia nie potwierdzają całości rzeczywistości. To się nazywa "dowód anegdotyczny". I tak, zgadza się: to jest to samo (choć na inna skalę) co brednie opowiadane przez antyszczepionkowców czy tych, co nie ".wierzą w covid"

"Ja nie uważam, że kościół jest na złej drodze, tak uważają w większości ludzie. "

Po raz setny: OK, i co do ma do rzeczy?… Czy Ty nie łapiesz, że ja nie mówię o księżach w ogóle, o kondycji Kościoła, ba - nie mówię nawet o tym, czy Kościół moim zdaniem ma rację, czy nie.

Mówię o TEJ KONKRETNEJ sprawie, o TEJ KONKRETNEJ wypowiedzi TEHO, KONKRETNEGO księdza w TEJ KONKRETNEJ historii.

I uważam - że powtórzę po raz kolejny - że albo Twoja znajoma trafiła na przypadek ekstremalny, albo opowieść jest zmyślona.

Z mojej strony tyle. MIłego dnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DeltaTango
+5 / 5

I to jest właśnie to odklejenie... Facet nałożył ryngraf.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+3 / 3

@DeltaTango ryngraf jak ryngraf, ale przytaszczył z sobą figurkę. To jest dopiero ciemnogród.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kucz10
+8 / 8

Kara finansowa powinna iść na fundację zajmujacą się in vitro...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+1 / 3

@kucz10 Pierwszy Sąd tak właśnie zasądził, ale Natan się burzył i sąd drugiej instancji wymiękł, a szkoda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F faraon69
0 / 2

Kolejny debil z figurka pod pachą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fim
+1 / 1

Ciekawe skąd weźmie pieniądze, znaczy z kogo jego szef ściągnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C coldfish
+1 / 1

Miejmy nadzieję że nikt mu tej kary, nomen omen, nie odpuści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nicoz
+3 / 3

Zacznijmy od tego, że Natanek jest suspendowany. Ten pan odkleił się od rzeczywistości tak dalece, że odciął się od niego kościół katolicki, co samo w sobie jest już nie lada osiągnięciem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
0 / 0

Matkaboska też miała dziecko z in-vitro...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem