@mimis1234 W części, a nie większości. Opóźnienia w większości powodują nie do końca logiczne decyzje dyżurmych, zamknięcia torów i ogólna niewydolność danej linii
Nie. W większości dojeżdżają samochodami. Opóźnienia wynikają z działań zarządcy infrastruktury, a nie maszynistów. Przykładowo- dużurny ruchu z jednj stacji puści przed pociągiem pośpiesznym osobówkę. Osobówka zatrzymuje się na każdym przystanku, a pośpiech nie ma jak jej wyprzedzić, więc się za nią wlecze do następnej stacji, jak nie dalej.
Dla wyjaśnienia: stacja to w skrócie miejsce z rozjazdami, a pomiędzy nimi jest szlak. Na szlaku mogą być przystanki bez rozjazdów, więc i bez możliwości wyprzedzania.
dzięki - zagadka wyjaśniona - można dalej jeść sałatki
Tylko że to akurat w wielu wypadkach jest prawda...
@mimis1234 W części, a nie większości. Opóźnienia w większości powodują nie do końca logiczne decyzje dyżurmych, zamknięcia torów i ogólna niewydolność danej linii
Nie. W większości dojeżdżają samochodami. Opóźnienia wynikają z działań zarządcy infrastruktury, a nie maszynistów. Przykładowo- dużurny ruchu z jednj stacji puści przed pociągiem pośpiesznym osobówkę. Osobówka zatrzymuje się na każdym przystanku, a pośpiech nie ma jak jej wyprzedzić, więc się za nią wlecze do następnej stacji, jak nie dalej.
Dla wyjaśnienia: stacja to w skrócie miejsce z rozjazdami, a pomiędzy nimi jest szlak. Na szlaku mogą być przystanki bez rozjazdów, więc i bez możliwości wyprzedzania.