@Fahrmass Widać, ale to nie sprawia, że samochody nie mogą jechać tym pasem, przy remontach autostrad w Polsce też tak czasami jest, że masz jeden pas po jednej stronie barierki energochłonnej i drugi po drugiej stronie, bez możliwości zmiany pasa przez kilka kilometrów.
Na kursie na prawo jazdy widziałam takie rozwiazania, nie występujące w Polsce moze dlatego umknęła mi nazwa: w srodku jest pas, ktory np. rano jest w strone miasta, a popoludniu w stronę przeciwną. Chodzi o to żeby udrożnic ruch. Na zdjęciu nie było takich barierek jak na tym filmie, ale podejrzewam ze o to chodziło.
W Pekinie? Ruch lewostronny? Coś mnie ominęło? Czy jak zwykle lustrzane obracanie obrazów ciągle przez tych samych i z tych samych powodów?
A coś strasznego by się stało, gdyby ten dodatkowy pas był dostępny cały czas?!
@Fahrmass Wcześniej chyba w drugą stroną nim samochody jechały.
@marcinm1 No właśnie niezbyt. Na filmie wyraźnie widać, że w przeciwnym kierunku samochody jadą po drugiej stronie stałej bariery.
@Fahrmass Widać, ale to nie sprawia, że samochody nie mogą jechać tym pasem, przy remontach autostrad w Polsce też tak czasami jest, że masz jeden pas po jednej stronie barierki energochłonnej i drugi po drugiej stronie, bez możliwości zmiany pasa przez kilka kilometrów.
@marcinm1 Słuszna uwaga, na to nie wpadłem :)
Nic nowego, take cos widzialem w USA 30 lat temu przy robotach drogowych.
Europa rezygnuje z pojazdów spalinowych i zastanawia się do jakiej toalety chodzić
Pierwsze kilka sekund mózg ogarnia jak można rozkładać asfalt gdzie wcześniej była ciemna plama
Na kursie na prawo jazdy widziałam takie rozwiazania, nie występujące w Polsce moze dlatego umknęła mi nazwa: w srodku jest pas, ktory np. rano jest w strone miasta, a popoludniu w stronę przeciwną. Chodzi o to żeby udrożnic ruch. Na zdjęciu nie było takich barierek jak na tym filmie, ale podejrzewam ze o to chodziło.