Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
74 103
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar AleksandraCz
+8 / 38

rolnicy i słuchający księży

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalSFS
+17 / 35

@AleksandraCz
Lokal wyborczy naprzeciw bloku. Poprzednim razem cały dzień mega kolejki. Czekałem ponad godzinę.
Dziś poszedłem bez kolejki. Jak coś w kuchni robiłem to widziałem głosujących. 9/10 kategoria seniorzy. Niezawodny żelazny elektorat.

Rolnicy pewnie swoje dołożyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2024 o 21:50

avatar bartoszewiczkrzysztof
+10 / 64

Jakimi kryteriami? Nienawiścią do pozostałej, młodszej i wyedukowanej części społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 01jarecki
+39 / 47

@bartoszewiczkrzysztof Szkoda, że ta młoda wyedukowana część elektoratu,nie wyedukowała się na tyle, żeby wiedzieć, że należy brać udział w wyborach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dipol
+4 / 8

@bartoszewiczkrzysztof Czyli co? Kobiety jednak wolą PiS??? Coraz ciekawiej w tej Polsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+2 / 6

@Dipol Na to wychodzi, ale to chyba też zależne jest od regionu. Moje województwo zdecydowanie (sondażowo oczywiście) poparło KO:
''Koalicja Obywatelska - 38,5%
Prawo i Sprawiedliwość - 28,7%
Trzecia Droga - 16,2%
Lewica - 7%
Konfederacja i Bezpartyjni Samorządowcy - 6,3%
Stowarzyszenie Bezpartyjni Samorządowcy 1,7%
Inne komitety - 1,2%''
Źródło: https://nowosci.com.pl/tak-sztab-koalicji-obywatelskiej-w-toruniu-zareagowal-na-sondazowe-wyniki-wyborow-zdjecia/ar/c1-18442835

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarobakmac
+9 / 19

@bartoszewiczkrzysztof Z tym wyedukowaniem to nie przesadzaj. Większość to idioci z dyplomami. Może taki znać języki, może znać się na muzyce, sztuce, a nie zna swojego pochodzenia, historii, polityki i co najgorsze, łyka wszystko jak młody pelikan kombinerki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BishopBS
+11 / 15

@bartoszewiczkrzysztof szkoda że ta wyedukowana młoda część społeczeństwa nie spojrzała jak wyglądały poprzednie rządy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yahu1983
-2 / 16

@bartoszewiczkrzysztof Młodej, wyedukowanej z dużych miast... Tak. Znam taką "Julkę" z dużego miasta. Młoda, wyształcona. Skończyła zaocznie jakąś pseudouczelnię, ale "papierek" ma. Młoda, wykształcona, z dużego miasta. Ale nadal głupia jak but. Przy niej, stary mieszkaniec wsi, który 30 lat temu kończył zawodówkę - jest krynicą mądrości.
Więc nie stygmatyzuj.
Młody - oznacza brak życiowego doświadczenia, krótka pamięć i brak rozsądku.
Z dużego miasta - oznacza często osobę odrealnioną, nie mającą pojęcia jak wygląda świat, poza szklanymi biurowcami.
Wykształcona? No wiesz... Dziś każdy głupi może zrobić "studia".

Mam radę, "Panie Mądry". Poczytaj Platona. Znajdź jego wyklad tym czym jest "pajdokracja". Rządy młodych ludzi, malo doświadczonych życiowo, naiwnych... A że młodych było więcej, to przegłosowali starców. Jak wyszło? Domyśl się.

Poczytaj Platona, to następnym razem hasło "mlodzi, wykształceni z dużych miast" przestanie Ci się kojarzyć z krynicą mądrości, ale raczej z wulkanem naiwności, głupoty, niedoświadczenia i ludźmi wykształconymi ponad swoją inteligencję. Ludzi uważających się za mądrych.
Dlatego Platon pisał o konieczności istnienia Izby Wyższej - Rady Starców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2024 o 2:34

L lameria
+1 / 7

@Yahu1983 Ty znasz Julkę durną jak but i mędrca z wioski po podstawówce. A ja znam durnego wieśniaka i mądrą Julkę. Taka to jakość dowodu anegdotycznego. Ci z małych wiosek są jeszcze bardziej odrealnieni. Świata nie widzieli po za swoją wioską. A pan listonosz to dla nich wysłannik z innego świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+3 / 3

@TRUTHFUL Tak widziałem, widać ci z drugiego bieguna obrośli w piórka, po jesiennych wyborach.
@Yahu1983 Platon? O widzę ''Pan Filozof'' się trafił. Młodzi to nie tylko abiturienci, ale również ci co ukończyli studia podyplomowe. Młodzi to również ci, którzy założyli już rodzinę i wiedzą jak trudno jest ją utrzymać, czy też jak ciężko jest zapracować na własne mieszkanie. Co do ''Rady Starców'', to wystarczy mi ostatnie osiem lat doświadczeń. A skoro już odwołujemy się do starożytnej Grecji, to pewnie znasz: ''Barba non facit philosophum''

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+2 / 2

@01jarecki @tomac Wysoką frekwencję w wyborach parlamentarnych zrobili studenci. Mogli sobie wziąć pozwolenia na głosowanie poza miejscem zamieszkania. W wyborach samorządowych nie mieli takiej możliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2024 o 20:02

avatar Xar
+2 / 2

@profix3 dodatkowo mnostwo ludzi mialo po prostu dosc PiSu, wiec mieli mocna motywacje aby pojsc zaglosowac. A teraz, ludzie ktorzy nie chca zmiany w kraju nie pojda zaglosowac w sprawach dotyczacych ich regionu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
0 / 32

zobacz jaka była frekwencja. te zakute łby z PiS idą zawsze jak barany na rzeź aby głosować na rzeźnika a reszcie społeczeństwa się po prostu nie chce. w sumie jak jednemu z drugim POpaprańcowi zacznie się palić koło d...y jak będą mieli taka wolność jak w Korei Północnej to wtedy może oprzytomnieją? jak mi jakiś baran powie że mu źle ale nie poszedł na wybory bo wg niego i tak nic to nie zmienia to nie zawaham się obić ryja takiemu durniowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ala_nina
+1 / 5

@adamIM to taka strategia obronna w psychologii tzw. Zaprzyjaznienie. Widac to bylo m.in. w częściach Ukrainy, która została zagłodzona, gdzie Stalin miał bardzo wysokie poparcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Abrakadabra33
+1 / 5

@adamIM szybko lekarza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+3 / 5

@Abrakadabra33
dla tych co głosowali na PiS nawet chyba najlepsi specjaliści nic nie wskórają :(:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomac
+9 / 31

To kwestia frekwencji. Ostatnie wybory parlamentarne PiS przerżnęło, bo normalnie nieaktywni ludzie mieli dość, zmobilizowali się i poszli głosować. Po zmianie władzy okazało się, że ci "nowi" wcale nie są lepsi i ludziom opadły ręce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+2 / 6

@tomac akurat powód niższej frekwencji tutaj jest zupełnie inny. W województwach koalicji ludzie nie czuli presji bo i tak wiedzieli, że wygra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
+2 / 2

@tomac Bo to były dużo mniej polityczne wybory, przy burmistrzu ludzie głosowali za tym co już rządził, przeciw niemu albo w ogóle bo i tak jakiś na pewno wygra, przy radnych jest jeszcze gorzej bo to po prostu wybieranie kto przez 4 lata będzie miał drugą pensję, pojedynczy radny może sie łatwo tłumaczyć swoją niemoc bo był w mniejszości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7empest
+6 / 26

rolnicy, górnicy, związkowcy, nieroby, żyjący na socjalu, krętacze, dyletanci, niewykształceni i ci którzy wolą ruskich od Zachodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2024 o 21:51

K karolina1128
+6 / 8

Wielu z tych 34% ma takie samo podejście jak ci spośród kolejnych 32%. Po prostu głosują przeciwko innemu ugrupowaniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sality
+6 / 16

Nie wiem jak inni ale ja sie kierowałem taki kryteriami, ze jak byl prezydent naszego miasta z Pisu, to ściągał inwestorów, załatwiaj kasę na różne inwestycje, a poprzednik z PO nic nie robił ,i ten sam z PO wystartował w tym roku. Osobiście gdzieś mam partie, ale jak działa na rzecz mojego miasta to może być z pisu, po,3d, konfy czy zsrr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-4 / 24

Nie jestem, od zawsze, wyborcą PiS, ale znam takich wielu, więc spróbuję podać powody, które dla tych ludzi są ważne.
Dodam, że nie chodzi tu o to, czy PiS rzeczywiscie to robi. Podaję je, bo w oczach wyborców PiS właśnie to robi.
1. PiS walczy z wdzieraniem się zboczeńców w nasze życie.
2. PiS broni nas przed narzucanymi nam przez UE idiotyzmami.
3. PiS to ludzie wierzący w Boga i broniący kościoła więc z zasady są uczciwi i chcą dobrze.
4. PiS troszczy się o polską gospodarkę.
5. PiS troszczy się o biednych i starszych.
6. PiS nie ulega zachodnim próbom pomniejszenia znaczenia Polski w świecie.
7. PiS ochroni nas przed lewactwem.

Co by nie gadać, jako kraj mamy problem z pkt. 1, 2 i 7, więc nawet ci, którzy nie trawią PiSu z innych powodów gotowi są na przymknięcie oka na to, byle by tylko te 3 punkty nie zwyciężyły.

Gdyby tyko KO choć trochę była w tych 3 punktach bardziej wyrazistą PiS stracił by co najmniej 20% wyborców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+10 / 26

@adamis62
1. PiS nie walczy z wdzieraniem się zboczeńców w nasze życie. PiS wspiera tuszowanie pedofilli i obficie dotuje z publicznych pieniędzy organizację chroniącą zboczeńców.
2. PiS nie broni nas przed narzucanymi nam przez UE idiotyzmami. PiS podpisał się pod zielonym ładem, a wręcz tworzył spoty pokazujące jak dobre będą dla rolników jego skutki.
3. PiS to ludzie udający wierzących w Boga i broniący kościoła. To jest banda rozwodników potępiających rozwody. To są złodieje rozkradający publiczne pieniądze a nie więc uczciw ludzie. Dobrze chcą tylko dla siebie i soich rodzin.
4. PiS nie troszczy się o polską gospodarkę. Pis doprowadził Polską gosparkę na skraj przepaści. Dług publiczny nigdy nie był tak wysoki jak teraz, nie wpominając o setkach czy tysiącach firm które upadły przez "polski wał" i rozbuchaną inflację.
5. PiS troszczy się o biednych i starszych, bo to jest ich elektorat. Pis nie troszczy się o żadną grupę społeczną, ktora ich nie popiera. A ich "troska" o biednych i starszych jest pozorna. Biorąc pod uwagę inlfację i zmiany podatkowe wartość emerytur za rządów pis dramatycznie spała.
6. PiS nie ulega zachodnim próbom pomniejszenia znaczenia Polski w świecie. PiS wykreował sobie zachód jako wroga, którego należy się bać i na arenie mędzynarodowej sporwadził nas do warchoła,n który jest przeciw wszytskim i wszystkiemu. W efekcie za czasów pis nie mieliśmy ani jednego sojusznika, a zaufanie do naszego kraju i jego pozaycja na arenie międzynarodowej dramatycznie spadła.
7. PiS zgosnie z zasadą dziel i rządź skłucił polaków między sobą poaryzując społeczeństwo na grupę "lewaków" i "prawaków". Podzielne i walczące miedzy sobą społeczeństow łatwiej sobie podporządkować i sprawować nad nimi totalitarne rządy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+4 / 6

@Yahu1983
"opiłowaniu ludzi" - sam pieprzysz bzdury zaczadzony pispropagandą a tego sformułowania nie zrozumiałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xerk
+5 / 7

@Yahu1983 Masz pamięć ameby i nawet nie ma sensu z tobą dyskutowac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
+4 / 6

@MG02, otóż to!
Jest dokładnie tak jak piszesz. Niestety, wyborcy PiS widzą to tak jak ja napisałem.
Ot, potęga propagandy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
+3 / 3

@Yahu1983 Ty to jesteś czytający ze zrozumieniem inaczej. Zarzut PiS podpisał zielony ład i PiS nie broni nas przed idiotyzmami UE
Ty: "Sprawdź jak głosowali europosłowie KO". Słowem a u was biją murzynów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+1 / 1

@Yahu1983
1. Wymień JEDNEGO działacza PiS, który tuszował jakąś aferę z pedofilem. W kościele, w szkole,... gdziekolwiek.
-> Chętnie wymieniłbym wszytskich, ale skoro mam ograniczyć się tylko do jednego to podam imię i nazwisko MATEUSZA MORAWIECKIEGO, który z premedytacją torpedował działanie wydmuszki komisji do spraw badania przypadków pedofilii.
2. Sprawdź wyniki głosowania w Parlamencie Europejskim. Zobacz jak głosowali Europosłowie z KO.
--> Ja się nie pytam za czym głosowała KO, tylko pytam, kto ratyfikował i kto promował zielony ład jako coś dobrego. Jeśli nie wiesz, kto był głownym lobbystą na rzecz zielonego ładu i kto w imieniu Polski go ratyfikował to przypomnę osobę Janusz Wojciechowskiego. Jeśli masz problem z pamięcią to odsyłam do spotów puszczanych w TVPis, z udziałem tego człowieka.
3. Wiarę w Boga mają w programie wyborczym? Głupoty chrzanisz, bo tak ci ktoś wmówił
--> a gdzie tak napisałem. Polecam czytanie ze zrozumieniem i nie wkładanie mi dla odwrócenia uwagi w usta słów, których nigdy nie powiedziałem. Chesz się odnieś do tego co naposałem, to odnieś się do tego co napisałem, a nie wkładaj mi w usta cośczegoś czego nie napisałem.
4. Sprawdź dane makroekonomiczne, bo znów głupoty chrzanisz.
--> inflacja 18.4%, 372,5 tys zlikwidowanych firm w 2023 przez drastyczny wzrost kosztów i ociążeń podatkowych zwane polskim wałem, dług publiczy na poziomie 48,7% w 2023. Jak chcesz dyskutować na fakty i liczby to może sam je najpierw sprawdź?
5. Czyli powinniśmy się nie troszczyć o emerytów? Powinni dostawać 500 zł emerytury? Waloryzacja emerytur była o wiele większa za rządów PiS, niż za rządów PO (także po uwzględnieniu inflacji). Znów - SPRAWDŹ zanim napiszesz głupoty.
--> I ile ta waloryzacja emerytur przyniosła biorąc pod uwagę zmiany w podatkach i inflację. Moim rodzicom, którzy żyją z emerytury wiedzie się dużo gorzej po "waloryzacjach" pisu niż przed nimi. Wartość ich emerytury spałda o jakieś 8%.
6. Wskaż moment za rządów PO, gdy Polska była w geopolitycznym centrum tak jak ostatnio, w czasie wojny na Ukrainie.
--> mam wskazać jeden moment? Szkoda, bo chciałem podać ich dwa: przed 2015 i po 2023
7. A kto upowszechniał hasła o moherowych beretach? Kto mówił o "opiłowaniu ludzi", kto drze ryja ***** ***?
--> Tak jak wyraźnie napisałem, to PiS odpowiadaj za spolaryzację polskiego społeczeństwo. Zgodnie z zasadą dziel i rządź im to jest na rękę, żeby ludzie byli podzeni na prawaków i lewaków, bo ludźmi walczacych między sobą jest łatwiej manipulować. Nie ważne która strona rzuca miesem w drugą, za ten podział obwiniam w Pis. To ta partia jest w 100% opwiedzialny za utrwalenie w naszym społeczeństwie na podziału na "***** ***", "wykształciuchów", "obrońców narodu" i "niemieckich agentów".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+1 / 1

@adamis62 Zgadzam się, pisowcy są zaczadzeni propagandą. Wymieniłeś co ich elektorat uważa, a tak na prawdę jest dokładnie na odwrót. Piz zniszczył wszystko i wszystkich, osłabił polską gospodarkę i naszą pozycję w świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drjak
+1 / 11

Pewnie wybrali inną bańkę medialną i zastanawiają się "co kieruje tymi głosującymi na KO?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pawel1358
-4 / 12

Niech sobie każdy głosuje jak chce, ale te obozy na które Polacy się podzielili na dwa obozy PIS vs PO i reszta. Jak dla mnie PIS PO jedno zło. PSL - Praca Swoim Ludziom i ta Polska 2050 wspierana finansowo przez USA, albo Konfa z wpływami z Rosji. Nie ważne co wybierzemy będzie to gówno, bo nowe partie, które chciałyby dbać o Polski interes nie są w stanie się przebić przez te wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yahu1983
-5 / 7

@Pawel1358 Jakie są te wpływy z Rosji? Na medialnych spekulacjach się skończyło. Kto był naiwny, to "łyknął". Po to są media. By spekulować. A motłoch to przyjmie za fakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomo1989
-1 / 19

A mnie o wiele bardziej zastanawia 65% popierających Po PiS....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drjak
-1 / 9

@tomo1989 Syndrom Sztokholmski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalrydz
+9 / 15

Rolnicy ponad 57% na PiS. Naprawdę nie rozumiem tego stopnia zmanipulowania, to są jacyś kamikadze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+3 / 3

@michalrydz W mojej okolicy same PISiory na stołkach. Płoty pooklejane plakatami w stosunku powiedzmy 8:1 dla PISu. Na listach same nieznajome nazwiska, oczywiście oprócz... tych z PISu, bo to przecie ich kojarzysz z np. urzędów. Niezle się wgryźli, więc nic dziwnego, że chłopi na nich głosują. A w stolicy... Czaskosky! xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ala_nina
+5 / 7

To twardy elektorat. Prawdopodobnie część młodszych osób odpuściła samorządowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
0 / 0

@Ala_nina Własnie ostatnio masa młodzieży w moim rejonie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+3 / 9

20 lat męczymy się z PO-PiSem, a mimo nieustannych rozczarowań 2/3 wyborców na nich głosuje.
Politycy mają rację że traktują nas jak idiotów mających pamięć złotej rybki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drjak
+2 / 4

@Bimbol teraz to PO-PIS ale wcześniej miały inne nazwy, więc tak naprawdę nie 20 lat a od czasu obrad w Magdalence

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+7 / 19

@prdj
w d... mam te 100 konkretów. trzeba było by być naprawdę skończonym idiotą aby wierzyć że da się to zrobić w 3 m-ce, wiedząc jaki chlew i ile czarcich zapadek pozostawiło po sobie PiS i do tego wszystkiego hamulec w postaci strażnika żyrandola.
w d... mam czy jest to na zasadzie dekretów. skoro nie da się inaczej bo jest hamulcowy to należy to robić wszystkimi możliwymi metodami.
PiS to Hydra jak nie utnie się wszystkich łbów jednocześnie będą odrastać i rosnąć w siłę :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prdj
0 / 14

@adamIM To co piszesz wyklucza Państwo prawa o które tak walczyła dzielnie ue z obecnym obozem rządzącym. Pamiętaj, że jak oni przejdą do opozycji i wrócą pisiory, niestety, to będą leciały po bandzie tak jak rząd, bo został stworzony precedens. No i uważasz, że w kampani trzeba kłamać ile się da, aby moi lub Twoi rządzili? To chyba takie nie bardzo jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+1 / 11

@prdj Nie wiem czemu zbierasz tyle minusów, ale widać już, że odpalili swoje szufladkowanie, np. PO = elita, PIS = taliban. xD
Nikt nie patrzy co robi PO i w jakim kierunku to wszystko zmierza. Najważniejsze aby tylko nie wrzucili do złej szufladki. :))))))))
A ja co mam zrobić? Nie podobaj mi sie "PISiorski styl" w jakim rządzili przez ostatnie lata. Ale nie podoba mi się również ta cała Koalicja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
0 / 4

@prdj
a widziałeś kiedyś aby obietnice wyborcze zostały spełnione w 100% ??
co do prawa. najpierw trzeba wyczyścić stajnię Augiasza a potem stworzyć takie zabezpieczenia prawne aby taki PiS lub im podobni nie mogli zrobić niczego podobnego co przez ostatnie 8lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yahu1983
-1 / 5

@adamIM Chrzanisz, że nie wszystko da się tak szybko zrobić. Projekt ustawy był procedowany. Przecież ZAGŁOSOWALI PRZECIWKO jednej ze swoich obietnic. PO zagłosowała przeciwko swojemu "konkretowi".
Tłumacz sobie dalej, że się nie da.
Przecież to PiS zagłosował "ZA" zrealizowaniem obietnicy wyborczej Tuska, a PO zagłosowała przeciw.
Podać Ci odnośnik do głosowania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prdj
0 / 2

@adamIM 9% spełnienia. Po tym, jak został utworzony nowy rząd pan D.Tusk potwierdził swoje 100 konkretów. Jak już pisałem wcześniej, albo jest durniem, albo kłamcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomo1989
0 / 0

@adamIM czytanie ze zrozumieniem... Czyli wg ciebie trzeba było byc skończonym idiotą żeby wierzyć w obietnice głównego kandydata na premiera... Te 32 % które jest za PO jest tak samo durne jak te 34 popierające PiS, dopóki tacy ludzie w większości głosują to w Polsce normalnie nie bedzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B balker
+1 / 17

PIS miał głupie obietnice, które realizował.
PO przebija te obietnice, ale nie realizuje żadnych.
Wyborcy obu partii są winni tego, czym stała się obecnie Polska. Za PIS nikt z nami się nie liczył, teraz nawet jak nas zabijają, to nie przepraszają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+6 / 10

jest jeszcze jedne powód dlaczego PiS nadal ma takie poparcie i ludzie, którzy poszli głosować w październiku teraz olali te wybory.
Koalicja zamiast bawić się w Wersal i te wszystkie idiotyczne komisje powinna tych pisowskich złodziei stawiać przed sądami. już kilka razy po zeznaniach w tych komisjach, za drzwiami powinni czekać funkcjonariusze z kajdankami na tych, którym w trakcie przesłuchania udowodniono kłamstwo. jak się będą z tą grupą przestępczą dalej tak cackać to skończy się tak jak zapowiedział to Kowalski w Polsacie. i nie będzie to żadne przejęzyczenie dzbana tylko rzeczywistość :( :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mooz
+3 / 9

@adamIM
Jest jeden problem - #@%&"% na stołku prezydenta. Będzie ułaskawiał wszystkich po kolei. Trzeba na tyle długo prowadzić sprawy, żeby wyroki zapadły dopiero po upłynięciu kadencji obecnego (tfuuu!!!) prezydenta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
-1 / 5

@mooz
będzie musiał zatrudnić cały sztab drukarzy aby te ułaskawienia wystawiać. jeśli będzie to robi hurtowo a ludzie będą widzieli że ułaskawia zwykłych złodziei to następnym w kolejce do celi będzie on sam i nikt go nie ułaskawi i nikt go nie będzie żałował. zamiast komisji powinny być relacje z rozpraw sądowych aby każdy widział kto rządził tym krajem przez ostatnie lata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yahu1983
-2 / 4

@adamIM A może zamiast bawić się w komisje, powinni spełniać konkrety? Ale jak zagłosowali przeciwko własne obietnicy wyborczej, to chyba maski opadły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yahu1983
-3 / 5

@mooz

Bronisław Komorowski ułaskawił 360 osób;
Andrzej Duda (do 13.12.2023) ułaskawił 127 osób;

360 osób w jedną kadencję / 127 osób w dwie kadencje.
Kto tu był "hurtowym" ułaskawiaczem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+3 / 3

@Yahu1983 pytanie podstawowe kogo i za co.

Duda ułaskawia głownie kolegów (choćby Ogórek z kary finansowej za pomówienie, zięcia Lecha Kaczyńskiego za oszustwa itd.). Komorowski w dużej mierze pijanych rowerzystów (wtedy obowiązywał ten przepis, ze za jazdę po pijaku na rowerze można było stracić prawo jazdy), ludzi z trawką na własny użytek (przeciez nawet PiS mu wyominał, ze ułaskawia narkomanów) itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+1 / 1

@Yahu1983
tak 1 na 100 obietnic do kosza ale afera jakby podtruto kota prezesa. za dużo naoglądałeś się TVP i ci tak zostało :( :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+2 / 2

@Yahu1983
miałem rację. zaczadzony pispropagandą :( :( :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nerr
+3 / 19

Mnie zaś smuci to, jakimi kryteriami kierowało się 65% społeczeństwa, wybierając nadal, sku******w, którzy skłócają od prawie 20 lat polskie społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7empest
+1 / 7

@nerr To odpowiedz sobie teraz sam, skoro wg ciebie wybierają sku...ów to kim są ci, którzy z nimi przegrywają? Chyba nie powiesz, że taka Konfa udowodniła jakąś sprawczość oprócz narzekania na EU i popierania Rosji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CHurricane
0 / 8

Niespełnione 100 konkretów plus zamiast nowych standardów "demokratycznych" stare dobre T.K.M. część ludzi głosowało na pis albo nie poszło do wyborów żeby wyrazić swoje wk**wienie na to co (nie) robi nowy rząd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JuhasWD
-1 / 7

Takimi samymi jak ci co głosują na koalicję. Widać to po wykonaniu planu wyborczego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZdzichuMalek
+1 / 9

proste , 800+, zakute łby pisowskie. Złodzieje i cfaniaki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidpieco
+2 / 12

To jest właśnie ta Wasza "tolerancja". Jesteście pisofobami. Każdy głosuje zgodnie ze swoim sumieniem. Na tym polega demokracja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+4 / 6

@dawidpieco Demokracja, konstytucja, media, cenzura, sądy, policja.... są dobre jeżeli grają po naszej stronie. :))))))))) Jeżeli choć trochę starają się być obiektywne - jojoj zdrada!
Tak właśnie wytresowano standardowego użyszkodnika forów. o.O
Oczywiście żodyn się nie przyzna, żodyn!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-2 / 4

@dawidpieco To nie pisofobia. Po prostu normalni ludzie widzą, że PiS to zaraza której trzeba się pozbyć z życia publicznego. I zacząć żyć normalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidpieco
0 / 2

@lameria kto Ci dał prawo ocenić kto jest normalny, a kto nie? Ja nie trawie tej socjalistycznej PO-PIS sceny od lat ale nigdy nie nazwałem wyborców której ze stron w ten sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidpieco
0 / 2

@irulax dokładnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-1 / 3

@dawidpieco Jeżeli dla Ciebie PO i PiS to jest dokładnie to samo, to nie jesteś normalny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidpieco
-1 / 3

@lameria o tym właśnie pisal @irulax . Ciągle obrażanie. A ze swojej strony dodam, że jesteś jednostronnie zmanipulowana. Zachęcam do chłodnego spojrzenia, zaprzestania dyskryminacji ze względu na poglądy i większego luzu w d...ie. Chcieliście demokracji no to ja macie... pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
0 / 2

@dawidpieco Widzę po wpisach, że bardzo wielu osobom zupełnie nie przeszkadza naciąganie prawa, jeżeli to służy ich interesom.
Jeżeli tak ma wyglądać nasza przyszłość, to ja się w niej nie odnajdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-1 / 3

@dawidpieco 2005 -2007 PiS po raz pierwszy pokazuje swoją fachowość. Tak, że to nie jest bycie zmanipulowanym, tylko zwykła pamięć co PiS odjaniepawlił za pierwszym razem. Drugie podejście pisu 2015-2023 bardziej epickie. To już nie mój problem, że masz pamięć złotej rybki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidpieco
+1 / 1

@lameria no masakra, jak rozmowa z płotem...przecież nasza dyskusja kompletnie do dotyczyła tego co PIS zrobił czy nie. Ja to wszystko wiem! Zaczęliśmy rozmowę o TOLERANCJI! W Polsce środowiska lewicowe opowiadają o tym jak to każdy równy, jak to każdego należy szanować, pozwalać wyrażać zdanie, mieć swoje poglądy itd. Mój pierwszy komentarz właśnie do tego się odnosił. Że tego w Polsce NIE MA! Że akceptujecie tylko to co uważacie za wygodne. Że jak ktoś jest z PIS-u to już jest idiota, nierobem itd. A nawet człowieka nie znacie. Nie wiecie jaki ma powód, nie wiecie jakie ma IQ, jakie ma tradycje rodzinne. Jest poj...ny i już. I nie obchodzi mnie co PIS, PO, LEWICA, KONFA czy inni zrobili. Szacunek do każdego bez względu na płeć, orientację,poglądy polityczne itd. a KAZDY oznacza również wyborca PIS-u. I nie jest dla mnie z automatu idiota. A dla Ciebie tak... pozdrawiam i życzę jednak refleksji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
-2 / 2

@dawidpieco pis narobił tyle zła, że tutaj nie ma co mówić o tolerancji, tylko o osądzeniu. po za tym przypomnij sobie politykę pisu. Kto nie z pisem ten wróg i zdrajca. Tu nie chodzi o zemstę, tylko o oczyszczenie naszej sfery politycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2024 o 20:49

A airwch
-1 / 9

na to aby w polsce nie rządził niemiecki wysłannik, aby nasz kraj się rozwijał. 30% głosujących na KO to peowskie łby. jak można na nich głosować. żadnego programu. tylko komisję gdzie się ośmieszają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CispadanianHomie
-2 / 8

Czemu wam ten PiS tak przeszkadza to ja nie wiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lameria
0 / 2

@CispadanianHomie Jakbyś pracował, płacił podatki to wtedy byś wiedział czemu ten pis tak przeszkadza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kostuch
+1 / 11

warto zaznaczyć ze 57% rolnikow zaglosowalo na PiS. Rolnicy to debile ktorzy zawsze glosuja na pis. teraz sa w czarnej dupie wlasnie przez pis bo to pis sie zgodzilo na to wszystko przeciwko czemu rolnicy protestuja a ci kretyni nadal na nich glosuja
dlatego rolnik to zawsze bedzie placzacy debil i narzekajacy na PO pomimo ze to pis ich wpedza w klopoty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
+3 / 15

Z każdymi kolejnymi wyborami przekonuje się coraz bardziej, że ten kraj jest nie do odratowania. Ludzie uciekli do PiSu po 8 latach PO, mając ich dosyć. Po 8 latach PiSu uciekli do PO, bo mieli tamtych dosyć. Minęło kilka miesięcy, nowy rząd znów wypina się na obywateli, łamie obietnice wyborcze, rozpycha wydatki budżetowe, powiększa rząd, zwiększa wydatki na kancelarie premiera, walczą o stołki kto ile zdoła zgarnąć do kabzy. Przychodzą wybory samorządowe i co? PO-PiS znowu 65% a licząc z Trzecią Drogą, czyli kopią PO to 80%.

Nie ma słów, które by opisały jak bardzo głupi to naród.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matkapolka35
+2 / 8

Mnie tam bardziej zastanawia np te 15% dla lewackiego tłuka w Warszawie, który nie potrafi wymienić sąsiadów Polski a chciała stolicą rządzić. I wyniki paru innych lewackich oszołomów. PO to zło, PiS to zło, ale głosować na kogokolwiek z Lewicy, 3Drogi czy innej Hołowni to już naprawdę trzeba nie posiadać ani kręgosłupa moralnego ani instynktu samozachowawczego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
0 / 4

@matkapolka35
ty pewnie głosowałaś na przygłupów z konfy?? :) :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matkapolka35
-2 / 2

@adamIM
:D:D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prdj
-1 / 1

@adamIM Mógł głosować nawet na pis, ważne, że nie na lewicę,znaczy przygłupów z lewicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matkapolka35
0 / 0

@adamIM
W konfederacji są oszołomy i są normalni ludzie jak w każdej partii. Mają w programie kilka rzeczy za które na razie na mój głos nie zasłużyli ale kto wie, jak tak dalej pójdzie... Bo są wśród nich naprawdę madrzy ludzie, a to co się działo ostatnio i jeszcze bardziej co się dzieje teraz to jedna wielka roz***rducha. Jeszcze naprawdę przyjdzie czas że głosowanie na konfę okaże się najmądrzejsza i najbardziej zbawienna rzeczą jaką będziemy mogli zrobić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrAtoss
+5 / 5

Może nie w każdym przypadku, ale przynależność do partii nie jest wykładnią tego jak będzie sprawowana władza lokalnie, przynajmniej tak to wygląda w moim regionie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+1 / 1

@MrAtoss cóż, u mnie to mam wrażenie, że niektórzy idą na listę PISu/niby "niezależnej, ale każdy w gminie wie, że związanej z PIS", bo wiedzą, że w tym regionie nie da się dostać z żadnej innej partii.
Co najbardziej przerażające- większość z nich poza działalnością polityczną jest w miarę normalna, ale pogoń za władzą i stołkami im wbiła do głowy niektóre poglądy lub nakazała udawać, że to ich poglądy.

W sumie ciekawe, czy na zachodzie ktoś idzie z listy PO tylko dlatego, że z żadnej innej się tam nie da nigdzie dostać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+3 / 9

A durni rolnicy w 57 % dalej na pis głosują - i jak takich szanować jak nic się nie uczą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartolini123
-2 / 2

@Azheal, hmm, może sprawdź za czym głosowało po i spółka w PE a nie walisz że rolnik się nie uczy. Puki co to właśnie po głosuje w PE za tym wszystkim przeciw czemu rolnicy strajkują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
0 / 4

@bartolini123 PO i spółka głosowało i głosuje za tym samym co PIS i spółka, a jednak wsióry na Konfederację nie zagłosowały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
0 / 2

@bartolini123 A kto to wprowadził dla rolnikow? Kto podpisał - to straszne i okropne PO które wtedy nie rządziło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+1 / 7

Czyli w dalszym ciągi PiS + KonfedeRosja uzyskali mniej głosów niż KO + PL2050.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Asher
+2 / 2

według danych statystycznych największy udział w wyborach miały wioski. Rolnicy którzy nie pamiętają już że przez ostatnie lata odpowiedzialny na rolnictwo z uni był koleś z pis.
Dlatego jak słyszę o tych protestach to zastanawiam się gdzie oni byli 4 lata temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xerk
+2 / 4

Ksiądz tak kazał :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yahu1983
-4 / 6

@Xerk U Ciebie w kościele? Każdy sobie wybiera taki autorytet jaki chce. Jeden proboszcza, a inny... Córkę generała SB - Monikę Olejnik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blank2
0 / 8

pis zrobił jedną ale za to niewyobrażalną dla innych partii rzecz coś obiecał i to zrobił (500+) żadna inna partia nigdy nie spełniła żadnej obietnicy wyborczej i przez to mają poparcie
ps. jestem przeciw pis ale tego argumentu nie da się obalić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
0 / 4

@blank2 a tak ważny zakaz prac domowych? (ironia)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jarl_lukas
0 / 2

@d4rek Nie zapominaj o obniżce VAT dla branży kosmetycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
-3 / 7

kierują sie takimi samymi kryteriami jak te 31% co głosowało na PO. I dlatego dopóki magdalenkowskie psy mają prawo kandydować, w tym kraju nie będzie dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
-1 / 1

Każde miasto to taki mały osobny świat, w Warszawie i podobnych miastach wybór był dużo bardziej ideowy i polityczny a w małych miastach pragmatyczny, ludzie mogli zgłosować na poprzedniego burmistrza bo sie sprawdził bez decydującego względu z jakiej jest partii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Twizerro
-1 / 1

Taki jesteś mądry to zapraszamy na polibudę, jeżeli uważasz że tak łatwo zrobić studia.
Szczerze to przykro się patrzy na to co się dzieje w kraju i I to jak wielki podział panuje między ludźmi.
Przeczytałeś coś od Platona i myślisz że jesteś najmądrzejszy?
Poczytaj też innych, spójrz z innej strony na to co się dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yahu1983
0 / 8

Poprzednie wybory charakteryzowały się wysoką frekwencją. Głosować poszli ludzie, którzy uwierzyli w 8 gwiazdek, uwierzyli że to coś zmieni. Po wyborach się przekonali, że ci nowi wcale nie są lepsi i nic na lepsze się nie zmieniło. Ci nowi, którzy zagłosowali przeciwko własnej obietnicy wyborczej. Każdy by się zniechęcił.

W wyborach jesienią była duża frekwencja wśród ludzi, którzy nie pamiętają poprzednich rządów PO. Teraz zobaczyli na własne oczy, że zemienili kiłę na syfilis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2024 o 2:35

E Elathir
+4 / 4

@Yahu1983 ale się zmieniło. Ja zmianę widzę gołym okiem. Oczywiście nie tyle co sobie wyśnili turbo optymiści czy co wmawiali krypto-pisowcy, ale zmiany na lepszą są choć niewielkie ale idzie to w dobrą stronę.

Media publiczne nie są już tak tępą tubą propagandową. Tj. są w pewnym sensie stronnicze, bo trudno zrobić inne, ale to jest przepaść. Przynajmniej każda strona ma szansę się wypowiedzieć.

Edukacja widzi powolne zmiany na lepsze. Całość potrwa jeszcze trochę ale kierunek jest niezły i nauczyciele zwłaszcza widza zmiany.

Komisje śledcze + prokuratura w końcu wzięła się do roboty, bo przez ostatnie 8 lat mało co robiła w kwestii korupcji (chciałbym przypomnieć, ze za poprzednich rządów PO-PSL postawiła przed sądem Nowaka, co się PiSowi nie udało, a Chlebowski się wymigał tylko dlatego, ze łapówki jeszcze nie przyjął, dopiero dostał propozycję, i poszedł na współpracę).

Nasza pozycja na arenie międzynarodowej uległa znaczącej poprawie i to widać na każdym kroku.

Kasa z KPO powoli się odblokowuje.

Itd.

Wiadomo nie ma rewolucji, są raczej drobne zmiany we właściwym kierunku ale tez i pomyłki (brniecie w pałac Saski, budzące wątpliwości nominacje do rad nadzorczych itd.) Idealnie nie jest, ale jest lepiej. Ot jak mówiłem przed wyborami grypa zamiast nowotworu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drakon1
0 / 4

@Yahu1983 Jest dokładnie tak jak mówisz. Pamiętam poprzednie rządy PO i wiele niespełnionych obietnic Rudego (ksywka Niemiecki Agent nie wzięła się z powietrza). Potem wygrał PIS i przez pewien czas wydawało się że będzie lepiej (Niestety unia ma na nas dobrego bata i szybko podporządkowała sobie Pinokia). Jesienią ludzie mieli dość obecnej władzy i omamieni programem 100 obietnic na 100 dni zamienili siekierkę na kijek.
Tak będzie dopóki ludzie nie zainteresują się tym co robią nasi politycy. Żeby wiedzieć co się dzieje trzeb sięgać po informacje z różnych miejsc i samemu wyciągać wnioski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arry
0 / 2

@Elathir No, i to jest wyważony i dobry komentarz.
Jak widzę to ciągłe jęczenie o "100 konkretów niewypełnionych" to nie mogę uwierzyć w naiwność komentujących. Tyle zostało rozwalone przez ostatnie 8 lat, że gdyby obecna ekipa rządząca w 100 dni by to naprawiła, to nie można byłoby tego inaczej niż cudem nazwać. A wiadomo, że to są politycy i będą też grać pod siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+1 / 1

@drakon1
tę niemiecką agenturę rudego przez ponad 8 lat bardzo skutecznie tłukło do pisowskich łbów kierownictwo PiS. zastosowali metodę Gebbelsa, która okazał się nawet w XXI w. bardzo skuteczna :( :(
to samo teraz stosując nazywając koalicję "koalicją 13 grudnia" ponieważ ta data kojarzy się jednoznacznie negatywnie w tym kraju. niestety duża część społeczeństwa łyka tę propagandę. przez 8 lat mieli do tego podporządkowane media. teraz robią to perfidnie w tzw. mediach niezależnych i żaden dziennikarz nie oponuje przed tego typu wypowiedziami :( :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drakon1
+1 / 3

@adamIM Mówisz tak jakby MM rzeczywiście był z drewna i rósł mu nosek.
Może nie jest prawdziwym agentem, ale zachowuje się tak jakby nim był.
- Kluczowe dla bezpieczeństwa Polski inwestycje są blokowane (atom, CPK..) - Bo lepiej kupować prąd od sąsiadów. Na jego miejscu bym je dokończył i chwalił się osiągnięciem.
- Wywlekanie wewnętrznych spraw Polski na arenę międzynarodową
- Szerzenie propagandy i pół-prawdy.. w imię: "Wszystko będzie zgodnie z prawem, tak jak my je rozumiemy"
PIS łamał konstytucje i było źle, teraz oni to robią i jest dobrze.
Szczytem kłamstwa była mi. obietnica 100 na 100 i późniejsze tłumaczenie się z tego. Dokładnie tak samo kiedyś było z OFE. Najpierw mówił że pieniądze są nasze a potem zupełnie coś innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
0 / 2

@drakon1
od kogo ty chcesz kupować energię skoro wszystkie sąsiadujące z nami kraje borykają się z tym samym problemem niedoboru tej energii - mnie pisowskiej propagandy dobrze zrobi.
wywlekanie spraw na zewnątrz?? ci którzy tak bardzo jechali po koalicji że to robi jako pierwsi ciągnęli za sukienkę komisarz unijnej gdy przyjechała do Polski :) :)
jeśli uwierzyłeś że ktoś posprząta ten burdel w 100 dni to albo jesteś naiwny albo...
a OFE ostatecznie ukradło ci PiS bo to oni je zlikwidowali kompletnie :) :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2024 o 14:28

D drakon1
-1 / 3

@adamIM Ale wiesz że niezależnie od "pisowskiej propagandy".. brak elektrowni nie poprawi naszej sytuacji?
MM zgodził się na Zielony Ład, ale przynajmniej miał jakiś pomysł aby te wszystkie elektryki i pompy ciepła zasilić. Rezygnacja z takiej inwestycji jest działaniem na szkodę.

Co do OFE.. oczywiście, że wiem jak było. Tyle że PIS nie kłamał przed kamerami: "że to są nasze pieniądze".
PIS stworzył PPK. Twierdzi że ta kasa nasza. Co będzie z tym tworem, zobaczymy w przyszłości.

Co do 100 na 100.. DT nie wierze już od dawna :) Niestety są ludzie którzy wierzą i to pokazały jesienne wybory.
W obietnice MM też nie wierzę.
SH miał być alternatywą, ale zamiast prowadzić merytoryczną dyskusję tak jak obiecywał przed wyborami... Stosuje różne chamskie techniki manipulacji i gaszenia rozmówcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
0 / 2

@drakon1
skoro wiesz że nie da się kupić od sąsiadów tego czego oni sami nie mają to dlaczego powielasz brednie o niemieckiej energetyce i uzależnieniu nas od dostaw prądu z Niemiec?
każdy twój punkt wygląda identycznie. podobno zdajesz sobie sprawę że PiS łże jak pies ale powtarzasz ich przekaz propagandowy. masz schizofrenię??? :( :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drakon1
+1 / 1

@adamIM sam powtarzasz brednie o niemieckiej energetyce. Napisałem że będziemy go kupować od sąsiadów (Jeśli nie wiesz to już to robimy np. kupujemy ze Szwecji).
Nie wierze w pisowskie "obietnice". Natomiast wierzę że warto posłuchać co jedna partia mówi o drugiej.

Cały czas powtarzasz telewizyjne słowo "propaganda". Takich rzeczy uczą w bojówkach KO?.
Nie potrafisz wyjaśnić dlaczego elektrownia nie jest nam potrzebna. Nie potrafisz wyjaśnić dlaczego okłamywanie wyborców jest złe. I jeszcze parę innych rzeczy..
Dyskusja polega na rzucaniu argumentów i przekonywaniu drugiej strony że się myli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
0 / 0

@drakon1
ciekawe od kogo Niemiecki Agent będzie kupował od Chińczyków??
Konfucjusz miał rację. nie wiem co mnie podkusiło :) :)
"永远不要跟傻瓜争论长短因外他们只会把你的智商拉到跟他们同一水平然后用丰富的经验打败你"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamilkamil30
-2 / 2

Po co tutaj pokazywać sondaże, głosuje się na nazwisko a nie partie. Plus to że dużo ludzi to kww Jana Kowalskiego czyli żadna partia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
+1 / 3

Ale ból dudy pisowców i starych zgredów... jak miło :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O outlaws13
0 / 0

podziękujmy Szymonowi, wstyd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Liber02
0 / 2

KO jest sama sobie winna. Miała być zmiana na lepsze a jest praktycznie to samo. Tylko że ściągają poprzedników. Wyborcy poprzedniej opozycji poczuli się oszukani i na wybory nie poszli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Koruptos
+2 / 2

Ciekawe, że te same osoby, które traktują wyborców PiS z pogardą jako niewykształconych wieśniaków, zarzucają PiS, że dzielił społeczeństwo na lepsze i gorsze. Jak chcecie dotrzeć i przekonać drugą część społeczeństwa do swoich racji, jeśli na każdym kroku (oprócz na 5 minut przed wyborami) pokazujecie im, że są głupi, gorsi, zakompleksieni itd.? Dla kolegi pytam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
+1 / 3

@Koruptos
rozmawiałeś kiedyś face to face z wyznawcą PiS?? ja niestety tak :( równie dobrze mógłbym rozmawiać z drzewem albo cegłówką. do nich nie trafia żaden ale to żaden argument i na okrągło powtarzają to co usłyszeli od Czarnka, Morawieckiego i reszty. a jak już brak im "argumentów" to usłyszysz inwektywy pod adresem Tuska i twoim. dyskusja z kimś takim nie ma sensu.
ja nie przepadam za PO ale nie kieruję się pieprzeniem prominentów partyjnych, bo oni z założenia opowiadają w 90% bzdury, tylko tym co widzę dookoła. PO ma wiele wad jak każda partia ale obecnie i tak o niebo mniej niż PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Koruptos
0 / 2

@adamIM
Zgadzam się z praktycznie wszystkim, co powiedziałeś, ale oni nadal stanowią znaczną część naszego społeczeństwa. Oni nie "wymrą", nie znikną ani nie odejdą. Trzeba próbować z nimi rozmawiać, pokazywać im inne perspektywy i inne informacje, przekonywać do otworzenia umysłu na inne poglądy. Ale nie da się tego robić, jeśli najpierw się ich obraża, a w trakcie rozmowy poniża lub po prostu okazuje im pogardę. Czy Ty chciałbyś rozmawiać z kimkolwiek, kto by Ciebie tak traktował? Czy chciałbyś choćby przez chwilę zastanowić się nad tym, co on do Ciebie mówi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamIM
0 / 4

@Koruptos
a rozmawiałeś kiedyś ze ścianą??
ja sobie dyskusje z nimi odpuściłem. to nie na moje nerwy. są inne sposoby spędzania czasu niż tłumaczenie komuś że propaganda zrobiła mu papkę z mózgu. nawet używając bardzo przyjaznego języka to się po prostu nie udaje ponieważ gdy im kończy się propagandowa amunicja zaczynają skakać ci do gardła :( :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prdj
-1 / 1

@adamIM PiS za kraty, ale dokładnie można powiedzieć to samo o wyznawcach Ko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 4

wyborca PiS jest najczęściej ksenofobem, homofobem lub dewotem(ką) to na kogo ma głosować, nie ma coś się obrażać na demokrację, mogłoby być gorzej, nadal tracą wpływy, także ten.. alleluja i do przodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Suchar24
0 / 2

Myślę, że na pis głosowało więcej ludzi. 34 osoby to za mało żeby uzyskać 33,7% poparcia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killingjoke666
+1 / 1

Lubią być rżnięci od tyłu regularnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C copyright33
0 / 0

Kryteria "To co że kradną. Ważne że mi też dają na alkohol i papierosy a że gówniak się po domu kręci to nic zawsze ma kto wiadro na pawie przynieść i rano piwko na kaca"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartes123
0 / 0

Jakimi kryteriami? Swoimi własnymi prywatnymi kryteriami, prawem do posiadania własnego światopoglądu, prawem do korzystania z praw wyborczych, prawem do demokratycznych wyborów. Prawem do decydowania kto będzie według nich lepiej rządził krajem, samorządem, dzielnicą.
Możecie mówić o wyborcach PIS co chcecie, robić z nich oszołomów, durniów, idiotów i tak dalej. Ale skoro nawet tacy idioci i durnie wiedzą na czym polegają wybory, obowiązek wyborczy i prawo do decydowania o sobie, to co napisać o ludziach którzy świadomie się wyrzekają swojego prawa do wszystkiego powyższego? Jakimi debilami muszą być oni? Jakimi kryteriami muszą się kierować tacy ludzie którzy ze swoich praw wyborczych korzystać nie zamierzają?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem