@Zik 1/ serwisy streamingowe szukają nowych klientów i umożliwiają dzielenie konta z przyjaciółmi i rodziną.
2/ serwisy streamingowe widząc duże zainteresowanie próbują wykorzystać popyt w celu zwiększenia zysków i ograniczają dzielenie kont tylko dla gospodarstw domowych
3/ klienci nie są zainteresowani nową ofertą
4/ hejterzy internetowi, którzy nie mają pojęcia o co biega: "haha, polaczki cebulaczki, haha".
@wawrzynkor Ad 6. Skąd gwarancja, że i tak by nie wprowadziły reklam. Przecież dla nich to dodatkowy przychód, a zawsze firma może się podeprzeć tłumaczeniem, że reklamy są dlatego by nie podnosić bardziej ceny usługi.
To tak jakby mówić, że okradziono bank i policja przez swoją nieudolność nie potrafi złapać złodzieja, ale żeby pokryć straty banku wszyscy uczciwie pracujący będą płacić dodatkowy podatek.
@Obiektywny1 W porownaniu do abonamentu przychody z reklam nie maja istotnego znaczenia. Sluza po to, zeby byla tansza oferta ale upierdliwa i klient zdecydowal sie, zeby jednak doplacic za brak upierdliwosci.
@Agitana Na reklamach serwisy streamingowe zarabiają dużo więcej niż myślisz.
"Z raportu udostępnionego agencji Reuters dowiadujemy się, że przychody z reklam Netfliksa prawdopodobnie wzrosną w przyszłym roku o 50,3 proc. do około 1 miliarda dolarów."
@Obiektywny1 Ocho, ktoś właśnie odkrył Bankowy Fundusz Gwarancyjny :D Jesteś na dobrej drodze, w końcu sam dojdziesz do tego, dlaczego ktoś chce zapłaty za swoje usługi :)
@Zik Nie do konca chce zapłaty za swoje usługi. Usługa serwisów streamingowych polega na dostępie i umożliwieniu oglądanie filmów.
Reklama nie jest częścią filmu. Nie jest też usługą za który płaci się abonament. To dodatkowe źródło zarobku dla firmy.
Już wcześniej poszli w ślady Netflixa z woke'owymi produkcjami. Poza tym w krajach całego świata likwiduje kanały telewizyjne, w tym przejęte od Foxa. Tak, The Walt Disney Company przejęło część Fox Corporation, a poza USA zarządza(ł) jego kanałami, a także National Geographic. W wielu krajach Disney zamknął Disney Channel czy Disney Junior, a Disney XD pozostał tylko w 4 krajach (USA, Kanadzie, Polsce i w Holandii - przez 12 godzin dzieli czas z Veronica TV). W wielu regionach likwidowali w telewizji jeszcze takie marki jak Fox, FX, Star czy National Geographic. W USA wciąż pozostały te kanały, które mieli przed masowym wygaszaniem, a inne rynki traktują jak gunwo. Należy do nich zbyt duża część rynku rozrywkowego.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 kwietnia 2024 o 14:36
Nie przejmuje się tym. Ten rynek już jakiś czas temu padł ofiarą wyzysku korporacji i stracił jakąkolwiek atrakcyjność. Niestety tak wszystko kończy co było dobre ale jest w rękach akcjonariuszy. A mówią, że wolny rynek i konkurencja dba o dobro klientów i produktów.
Caly ten streaming schodzi na psy tak czy inaczej, kupilem to zeby nie ogladac reklam a tymczasem je wciskaja na sile a jak nie chcesz ich ogladac to musisz wiecej zaplacic, takze gejflix juz odlecial a kolejny jest disney lgbt +, zostawie sobie prime ale tylko przez farme Clarksona
@lkb81 A jednak. Kiedyś czytałem, że wycofują ten program razem z The Grand Tour, a jakoś mnie ominęła informacja, że będą nowe odcinki Farmy Clarksona.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 kwietnia 2024 o 20:48
Mieliśmy z bratem układ: on udostępniał nam Netflixa a my jemu Disneya i HBO. My za dwie platformy płaciliśmy mniej niż on za jedną. Teraz na Netflixa nie możemy się zalogować ale patrząc na cenę to nie zamierzamy wykupować dostępu, tym bardziej że i tak rzadko coś oglądaliśmy. Disney, jeśli nie podniesie drastycznie cen, jest dla mnie cenowo na akceptowalnym poziomie
Wystarczyło zmienić podejście - kiedyś współdzieliłem konto. Co miałem obejrzeć to obejrzałem.
Teraz wykupię dostęp na 1 miesiąc co pół roku - obejrzę to co mnie interesuje i zapominam o platformie.
Mnie wychodzi taniej - a platformy niech walczą z układami
Niech sobie darują. Lepiej, żeby za te pieniądze zadbali o polskich lektorów i dubbing .
Serwisy streamingowe: nie chcą by je okradano.
Polaczki złodziejskie cebulaczki: pikachu. jpg
@Zik 1/ serwisy streamingowe szukają nowych klientów i umożliwiają dzielenie konta z przyjaciółmi i rodziną.
2/ serwisy streamingowe widząc duże zainteresowanie próbują wykorzystać popyt w celu zwiększenia zysków i ograniczają dzielenie kont tylko dla gospodarstw domowych
3/ klienci nie są zainteresowani nową ofertą
4/ hejterzy internetowi, którzy nie mają pojęcia o co biega: "haha, polaczki cebulaczki, haha".
@Obiektywny1 Serwisy zauważyły NADużywanie ich usług, więc je ograniczają. I bardzo słusznie.
@Obiektywny1 5. Piractwo znów rozkwita. 6. Platformy wprowadzają darmowe dostępy ale z reklamami . Koniec
@wawrzynkor Ad 6. Skąd gwarancja, że i tak by nie wprowadziły reklam. Przecież dla nich to dodatkowy przychód, a zawsze firma może się podeprzeć tłumaczeniem, że reklamy są dlatego by nie podnosić bardziej ceny usługi.
To tak jakby mówić, że okradziono bank i policja przez swoją nieudolność nie potrafi złapać złodzieja, ale żeby pokryć straty banku wszyscy uczciwie pracujący będą płacić dodatkowy podatek.
@Obiektywny1 W porownaniu do abonamentu przychody z reklam nie maja istotnego znaczenia. Sluza po to, zeby byla tansza oferta ale upierdliwa i klient zdecydowal sie, zeby jednak doplacic za brak upierdliwosci.
@Agitana Na reklamach serwisy streamingowe zarabiają dużo więcej niż myślisz.
"Z raportu udostępnionego agencji Reuters dowiadujemy się, że przychody z reklam Netfliksa prawdopodobnie wzrosną w przyszłym roku o 50,3 proc. do około 1 miliarda dolarów."
https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/netflix-disney-przychody-z-reklam
@Obiektywny1 Ocho, ktoś właśnie odkrył Bankowy Fundusz Gwarancyjny :D Jesteś na dobrej drodze, w końcu sam dojdziesz do tego, dlaczego ktoś chce zapłaty za swoje usługi :)
@Zik Nie do konca chce zapłaty za swoje usługi. Usługa serwisów streamingowych polega na dostępie i umożliwieniu oglądanie filmów.
Reklama nie jest częścią filmu. Nie jest też usługą za który płaci się abonament. To dodatkowe źródło zarobku dla firmy.
Już wcześniej poszli w ślady Netflixa z woke'owymi produkcjami. Poza tym w krajach całego świata likwiduje kanały telewizyjne, w tym przejęte od Foxa. Tak, The Walt Disney Company przejęło część Fox Corporation, a poza USA zarządza(ł) jego kanałami, a także National Geographic. W wielu krajach Disney zamknął Disney Channel czy Disney Junior, a Disney XD pozostał tylko w 4 krajach (USA, Kanadzie, Polsce i w Holandii - przez 12 godzin dzieli czas z Veronica TV). W wielu regionach likwidowali w telewizji jeszcze takie marki jak Fox, FX, Star czy National Geographic. W USA wciąż pozostały te kanały, które mieli przed masowym wygaszaniem, a inne rynki traktują jak gunwo. Należy do nich zbyt duża część rynku rozrywkowego.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2024 o 14:36
Nie przejmuje się tym. Ten rynek już jakiś czas temu padł ofiarą wyzysku korporacji i stracił jakąkolwiek atrakcyjność. Niestety tak wszystko kończy co było dobre ale jest w rękach akcjonariuszy. A mówią, że wolny rynek i konkurencja dba o dobro klientów i produktów.
Caly ten streaming schodzi na psy tak czy inaczej, kupilem to zeby nie ogladac reklam a tymczasem je wciskaja na sile a jak nie chcesz ich ogladac to musisz wiecej zaplacic, takze gejflix juz odlecial a kolejny jest disney lgbt +, zostawie sobie prime ale tylko przez farme Clarksona
@lkb81 Farmy Clarksona nie będą dalej robić
@Lambdrone dostal kontrakt na kilka kolejnych sezonow
@lkb81 A jednak. Kiedyś czytałem, że wycofują ten program razem z The Grand Tour, a jakoś mnie ominęła informacja, że będą nowe odcinki Farmy Clarksona.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 kwietnia 2024 o 20:48
Mieliśmy z bratem układ: on udostępniał nam Netflixa a my jemu Disneya i HBO. My za dwie platformy płaciliśmy mniej niż on za jedną. Teraz na Netflixa nie możemy się zalogować ale patrząc na cenę to nie zamierzamy wykupować dostępu, tym bardziej że i tak rzadko coś oglądaliśmy. Disney, jeśli nie podniesie drastycznie cen, jest dla mnie cenowo na akceptowalnym poziomie
Wystarczyło zmienić podejście - kiedyś współdzieliłem konto. Co miałem obejrzeć to obejrzałem.
Teraz wykupię dostęp na 1 miesiąc co pół roku - obejrzę to co mnie interesuje i zapominam o platformie.
Mnie wychodzi taniej - a platformy niech walczą z układami
Ja się zastanawiam kto nadal płaci za to szambo?