Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:34

Bo łobuz kocha najbardziej. W Kamiennej Górze 22-latek nagle rzucił się z pięściami na swoją 17-letnią partnerkę

Na nagraniu widać świadków zdarzenia, którzy nie podejmują próby pomocy. Dziewczyna z obrażeniami trafiła do szpitala, chłopak jeszcze tego dnia został pojmany przez policję. Jak się okazało, to nie były jego jedyne przewinienie względem partnerki. Mężczyzna usłyszał zarzuty znęcania się, uszkodzenia ciała o charakterze chuligańskim oraz gróźb karalnych pozbawienia życia - poinformowała mł. asp. Elwira Hajduga z kamiennogórskiej policji.

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Kocioo
-1 / 41

Sama wybrała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+19 / 31

@Kocioo siedemnastolatka więc mogła mieć problem z tym dojrzałym wyborem, nie chciałby nie znając do końca tła tego wybor dokonywać jakiś kategorycznych ocen.
Każdy z nas popełnia błędy, kwestia ile razy ten sam, nie mniej gdy moja córka popełniła ten błąd, to ten błąd miał by duży problem przez dłuższy okres czasu co najmniej z podparciem sobie tyłka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-3 / 3

@Tibr uwazasz, ze 17 latki nie powinny miec prawa do wyboru partnera? Ciekawe bo caly czas nam trabia, ze kobiety sa dojrzalsze od mezczyzn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RealistycznyRealista
+6 / 6

@Tibr
Życie szybko zweryfikowało jej wybór

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iasafaer
-5 / 7

@Tibr Ale dlaczego zdejmujemy odpowiedzialność z bądź co bądź osoby u progu formalnej dojrzałości (bo te faktyczną pominę, iż dla każdego znajduje się ona w innym wieku).
Faktem pozostaje, że 17 lat to jest już wiek, kiedy absolutnie nie powinno miec miejsca usprawiedliwianie niedojrzałością. Sami bowiem w ten sposób hodujemy pokolenia ludzi niezdolnych do podejmowania odpowiedzialnych decyzji.
Co chwila zwalamy winę na "młody wiek", samemu tak do końca nie wiedząc, gdzie kończy się ta legendarna młodość, która wszystko usprawiedliwia, a gdzie zaczyna ta legendarna dorosłość, która uprawnia do zmiany frontu i je...ania młodzieży za całe zło. Z resztą obie postawy się kompletnie wykluczają co już samo w sobie jest absurdem. Tu usprawiedliwiamy młodość, żeby za chwilę tę samą młodość gnoić, że głupia.
Nie ma wątpliwości, że niezależnie co skłoniło te dziewczynę do takiego, a nie innego wyboru - jest ona winna tego wyboru. Niezależnie, czy pochodzi z wybrakowanej rodziny, czy jest DDA, czy cokolwiek innego wydarzyło się w jej życiu, że dokonuje takich, a nie innych wyborów nie zwalnia to jej z odpowiedzialności za te wybory.

Jestem w pełni świadomy jak problemy rodzinne, których być może doświadczyła ta dziewczyna mają kluczowy wpływ na jej wybory, ale jeśli tak stawiamy sprawę to należy w takim razie usprawiedliwiać wszystkich ze wszystkiego. Bowiem każda tragedia, każda sytuacja, która ma miejsce ma swoje podłoże w przeszłości danego człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
+1 / 3

@Tibr Spoko. Za 10 lat jako 27 latka już nie będzie miała problemu z dojrzałym wyborem, tylko będzie poszukiwała "porządnego i ułożonego mężczyzny z mieszkaniem własnościowym, srednią krajową i opiekuńczego".

Oczywiście to będzie "dojrzała miłość", czyli bez motyli, które czuje teraz, a jakby teraz ten porządny i ułożony podszedł to "misio by mu wklepał".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+2 / 2

@Blue_Alien a w którym miejscu mojego komentarza to wyczytałeś? Napisałem tylko, że nastolatka mogła mieć problem z dojrzałym wyborem, chyba dlatego ustawodawca przewidując to wprowadził pewne ograniczenia prawne dla nieletnich? Nigdzie nie pisałem, że nie powinna mieć wyboru.
Uwaga dotycząca "błędu" dotyczyła tego gościa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 1

@RealistycznyRealista zazwyczaj głupie weryfikuje od razu tylko my nie zawszę chcemy to dostrzec i brniemy dalej.

@Iasafaer nie zdejmuje stwierdzam fakt, z jakiegoś powodu nieletni mają ograniczenia prawne.
To że jakieś problemy wychowawcze gdzieś nastąpiły wydaję się jasne. To że opiszemy czynniki wpływające na decyzję nie zmienia faktu, że poniesie tego konsekwencje w dalszym życiu, ona i dziecko.

@Ynfluencer i wtedy zderzy się ze ścianą bo będzie to dość karkołomne zwłaszcza będąc samotną matką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurand65
+10 / 22

@koszmarek66 Ale??? Serio masz dumkę?! Dla mnie szmaciarz jest do utylizacji!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+11 / 19

@koszmarek66 Jestem trochę ''starszy'' o kilka informacji. Słyszałem z mediów, że to nie jest pierwsza jego partnerka którą pobił.
@Kocioo Ile ona miała lat, jak zaszła w ciążę? Starszy facet prawdopodobnie wykorzystał jej młodzieńczą naiwność i zauroczenie ''dojrzałym'' mężczyzną (owszem mógł tu również być brak edukacji seksualnej z jej strony, ale to chyba akurat ''zasługa'' PiS, z dwóch kadencji). Dziewczyna zaszła w ciążę, nie mogła skorzystać z antykoncepcji awaryjnej, rodzina naciskała, żeby związała się z tym lekkoduchem, bo przecież: ''nie przystoi, żeby tak młoda dziewczyna samotnie dziecko wychowywała''.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
-1 / 15

@bartoszewiczkrzysztof Jak już usłyszałeś to nie jest jego pierwsza partnerka, którą pobił. A jednak mimo wszystko ta zdecydowała się z nim być mimo tylu czerwonych flag. Myślała że jej się to nie zdarzy. ? Ludzie prędzej czy później powtarzają zachowania z przeszłości. Ten kto bił inne, będzie bił, i ciebie , ta, która zdradzała innych będzie zdradzać ciebie.

Z tą zasługą PiS to pojechałeś , powiem Ci że zdrowe to nie jest. ...No ale to pewnie zasługa PiS .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bse
+10 / 16

@koszmarek66 w cywilizowanym świecie nie istnieje powód, który usprawiedliwiałby tego typu zachowanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
-4 / 8

@Bse Wysil się i wyjaśnij gdzie usprawiedliwiam tego typu zachowanie. Staram się poznać powody takiego postępowania. Mogą one tym bardziej go obciążać lub rozszerzyć krąg winowajców.

Znak szczególny obecnych czasów: Jeśli nie jesteś w opiniach mainstreamowo biały to jesteś czarny. Widać to po wstawianych minusach, które moim zdaniem paskudnie świadczą o umiejętnościach analitycznego myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hagpro
-3 / 5

@Bse Przywalenie? Owszem - takie powody mogą być. Niekoniecznie tutaj, bo nie wiem, ale w ogóle istnieją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+14 / 16

@Karolciami To zwykle to po prostu dzieci z patologicznych rodzin. Jak w domu od małego chowa się pod łóżkiem przed pijanym ojcem, słucha awantur, przyzwyczaja się do przemocy, jest wyzywana i poniżana a jej poczucie własnej wartości jest wbijane w glebę i przydeptywane, to potem od razu kocha pierwszego typa co jej powie "fajna dupa jesteś". Bo to jest pierwszy raz w życiu jak usłyszała coś pozytywnego. A jak jeszcze typ pozwala jej się wyspać poza domem to już ideał. A jak trochę bije to przecież normalne. To jej decyzja, ale to nie jest decyzja z pozycji przeciętnego dziecka, które ma taki kaprys bo znudziło się odrabianiem lekcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
+13 / 15

@koszmarek66 ale ty jesteś w opiniach zwyczajnie dziecinny... powodem jego agresji jest za pewne to że gość jest efektem wieloletniego produkowania patologii - jest agresywny i przemocowy, zwyczajnie nie umie inaczej. Ktoś taki nie musi mieć powodu, starczy że ktoś krzywo na niego spojrzy.

Jeśli chłop nie ma zespołu Otella to ewentualne ojcostwo to nie jest żaden powód a usprawiedliwianie go... ze zwalaniem winy na ofiarę...

@Karolciami prawdopodobnie ta dziewczyna - tak samo jak facet - jest produktem pokoleń mielenia się patologii. W jej przypadku nie ma czegoś takiego jak wolna wola - jakby tam coś takiego zaszło to dziewczyna by próbowała się z tego wyrwać a nie "going with the flow".
Niestety takich ludzi - uszkodzonych w dzieciństwie, zwykle tak że nie da się tego absolutnie naprawić - mamy w kraju aż za dużo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 kwietnia 2024 o 10:58

B bartes123
+3 / 3

@Albiorix wreszcie ktoś normalny, kto patrzy na sytuację ze zdrowym rozsądkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
-3 / 9

@WhiteD "ale ty jesteś w opiniach zwyczajnie dziecinny"

Wyrabiasz sobie zdanie na temat filmiku z monitoringu trwającego kilkadziesiąt sekund. Nie słysząc o czym się mówi, nie znając ludzi ani tej historii. Dobrze chociaż, że piszesz "za pewne" a nie z pewnością" (choć dojrzalej byłoby napisać "zapewne").

Ty także nie zauważyłeś, że wcale nie usprawiedliwiam zachowania tego gościa a próbuję zrozumieć co się tam odwaliło. Ale cóż. Syndrom czasów i mentalności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lambdrone
-1 / 3

@koszmarek66 Jakiego ojcostwa jakiej zawartości wózka? Kilku harnasiów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karolciami
0 / 2

@Albiorix Nie mogę się z Tobą zgodzić, bo sama miałam nieprzyjemność poznać dziewczyny które tak wybierały. Dla których satysfakcja patrzenia że ich stary jest bardziej agresywny i znęcający nad innymi było warte tego że czasem i one dostały. Jednego dnia chodziły z siniakiem pod makijażem a drugiego same podjudzały swojego faceta i same się wyżywały na nas "kujonkach" bo wiedziały że dzięki takiemu facetowi nikt im nie podskoczy.

Druga sprawa jak facet będzie gwałcił bo tak w domu był nauczony że ojciec "brał" kiedy chciał to też go będziesz bronić bo przecież biedactwo nie wie że można inaczej a po pierwszym gwałcie wreszcie usłyszał że jest wreszcie mężczyzną?

Więc sorry wierzę że są osoby które mogą wpaść w taki związek przez przypadek ale te dziewczyny które w nim trwają pomimo więcej niż dwóch pobić są też sobie winne bo to ich wybór. Szkoda tylko dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 3

@koszmarek66 o ojcostwie zawartościa wózka raczej nie mówi się na spacerze (chociaż nie mozna tego w 100% wykluczyć) a jeśli rzeczywiście tak było że to nie ojciec tego dziecka, to dla mnie jest to nie zrozumiałe.,... by w taki sposób zareagować... dla mnie zachowanie patologiczne.... i to zapewne jest patus jakiś :) Ja w takiej sytuacji na pewno bym agresją nie zareagował.. a zostawił dziewczynę i niech sobie radzi jak potrafi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+1 / 1

@Kocioo "Ten kto bił inne, będzie bił, i ciebie...''
Ja to wiem i Ty to wiesz, ale jak widać dalej trafiają się naiwni. A co do rozłożenia na łopatki edukacji seksualnej, to nie jest wina PiS? Poniżej artykuł z 2017 roku:
''W nowej podstawie programowej wychowania do życia w rodzinie jest dużo o chrześcijańskich wartościach, niewiele o seksie, fizjologii i ani słowa o orientacji seksualnej. Antykoncepcja została zestawiona ze środkami wczesnoporonnymi i aborcją. Szkoła ma za to uczyć, że seks to coś, do czego powinno dochodzić wyłącznie w małżeństwie.''
Źródło: https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/wychowanie-do-zycia-w-rodzinie-nowa-podstawa-programowa/fhvfdrt

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
+1 / 1

@bartoszewiczkrzysztof
pytanie do ameb umysłowych minusujących post koszmarka :

czemu nie rozumiecie, że posiadanie pytań do zdarzenia nie zmienia oceny zdarzenia?
to jak z główka Zidana w Materaca: każdy chciał wiedzieć co Zidane usłyszał..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+1 / 1

@csnrdi Dlaczego uważasz że to ja? XD Akurat ja, cenię jego wpisy :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+1 / 1

@bartoszewiczkrzysztof Człowiek , który każdą dyskusję sprowadza do polityki jest troszkę szurnięty .. Wybacz. Wina Tuska przy twoich wywodach to lajcik....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+2 / 2

@bartoszewiczkrzysztof @csnrdi Wśród reszty komentarzy i ocen przywracacie mi nadwątloną wiarę w ludzki intelekt. Dziękuję.

W sumie specjalnie zaskoczony nie jestem obserwując ludzkie zachowania w prawdziwym świecie. Tutaj mamy tego wszystkiego jakąś próbkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
0 / 0

@Kocioo Być może masz rację. Ostatnie dwie kadencje mocno szargały moje nerwy i wpłynęły na życie sporej grupy Polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
0 / 0

@bartoszewiczkrzysztof Ja zrezygnowałem z telewizji prawie dwa lata temu. Moje życie nie jest zależne od polityki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
0 / 0

@Kocioo Ja w telewizji jedynie sport oglądam, ale polityka jest również w necie. :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kocioo
+1 / 1

@bartoszewiczkrzysztof Nie można krytykować władzy bo albo zostaniesz okrzyknięty tu albo Peowcem i antypolakiem albo PiSowcem .. Tak dzieli się ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
-1 / 1

> Nie bez przyczyny mówi się że dziewczyny są bardziej dojrzałe niż faceci.

@Karolciami przyczyną, dlaczego sie takie rzeczy mówi, wcale nie jest ich rzekoma "dojrzałość" mentalna. Po prostu ci co tak mówią robią to, żeby ruchac jak najmłodsze. Zapewnienie sobie pierwszeństwa jest tak istotnym fragmentem męskiej strategii reprodukcyjnej, jak podejście "alfa rucha, beta płaci" u kobiet.

Gdybyśmy mieli wiek przyzwolenia dla kobiet oceniać po ich dojrzałości mentalnej, to większość nie byłaby "legalna" do trzydziestki, a spora część wręcz nigdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 kwietnia 2024 o 4:01

V VaniaVirgo
+1 / 1

@koszmarek66 Jakie ale? Zostawił jeżdżący jeszcze wózek, mógł narazić również to dziecko. Nie ma żadnego, ŻADNEGO usprawiedliwienia. Jeśli nawet okazałoby się, że go oszukała, to niech sobie ją zwyzywa i odejdzie. To był atak chorego psychola.
I biorąc pod uwagę jak działa polskie prawo, to się nie dziwie, że ona mogła bać się odejść. Jeśli się poszczęści i jednak pójdzie siedzieć (co nie jest wcale takie pewne) to i tak szybko wyjdzie i pierwsze co zrobi, to poleci do niej "odwdzięczyć się" za zeznania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karolciami
0 / 0

@mudamudamuda sorry ale zawsze czułam się bardziej dojrzała niż moi męscy rówieśnicy i nie tylko ja. Jako partnerów też szukamy starszych facetów bo mają bardziej poukładane w głowach. To naturalne tak jak wiek dojrzewania który jest wcześniejszy u kobiet co automatycznie przekłada się na dłuzszy bagaż doświadczeń 18 nastolatki jako dziewczyny niż 18 latka jako u faceta.

"Po prostu ci co tak mówią robią to, żeby ruchac jak najmłodsze"
Aha czyli jeżeli ja jako kobieta tak mówię i ten pogląd podzielają również koleżanki w pracy to dlatego że zostało nam tak wymówione przez facetów i teraz nasi mężowie nadal nam to wmawiają a my głupie idiotki w to wierzymy. Jasne a świstak siedzi i zawija w te sreberka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
0 / 0

@VaniaVirgo Następny gigant, który uważa, że go usprawiedliwiam. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
+1 / 1

@bartoszewiczkrzysztof no też w sumie nie wiem .. ;)
chyba najpierw zaznaczyłem Twojego posta a dopiero potem rozwinąłem koszmarka ale mój post podpiął pod Ciebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
+1 / 1

@koszmarek66 ale przynajmniej ten dzieciak poczuł się lepiej, bo wykazał swoją wyższość moralną w internecie

a ja wiem po sobie, że co innego się czuje stając miedzy dwoma babciami naparzającymi się w piekarni, bo jedna ma zarzut do drugiej że, cytuję: "ty k#$wo antymaseczkowa"
a co innego stanąć między kobietą z dzieckiem na rowerach a Panem Byczym Karkiem, który musiał je ominąć na ścieżce, miał z tym problem i zaczął bluzgać
i nadal pamiętam, że realnie oceniając swoje szanse na autowpier..l z przytupem wybrałem opcję zagadania go aż mu przejdzie, więc nadal mam wszystkie zęby, zatem rozumiem obiekcje obserwatorów z filmiku

ale Vania to na PEWNO w takiej sytuacji wystartowałby z duszeniem do tego gościa i zapanowałby nad sytuacją i ukazałaby się tęcza i jednorożce..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bse
0 / 0

@koszmarek66 teraz ty się wysil i powiedz, gdzie napisałem, że go usprawiedliwiasz. Napisałem, że niezależnie od powodu takie zachowanie nie ma racji bytu w cywilizowanym świecie. Nie istnieje sytuacja, w której w takim przypadku mógłbyś powiedzieć "o, to jest adekwatne zachowanie w tej sytuacji"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 kwietnia 2024 o 8:59

B Bse
0 / 0

@hagpro serio? Istnieje twoim zdaniem powód, który usprawiedliwiłby bicie kobiety pięścią po twarzy? Jest coś co ktoś mógłby przytoczyć, a ty powiedziałbyś "o, w sumie należało jej się i to jest adekwatna kara za takie coś"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
-1 / 1

@Bse Pomijając Twój pierwszy komentarz właśnie po 3 minutach (o 8:58) sam napisałeś, że oczekujesz ode mnie określenia powodu, który usprawiedliwiałby bicie. :)

A ja wracam do swojego pierwszego komentarza "To, że się zachował podle nie ulega wątpliwości".

Więc jeśli z logiką u Ciebie na bakier to w jaki sposób chcesz rozmawiać? Na emocje? Bo tak samo zareagowałeś jak sporo innych osób minusujących mój komentarz. Dla człowieka, który opiera swój fundament myślenia na faktach nie ma tu już nic więcej do dodania. Powtarzanie tez nie ma sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bse
-2 / 2

@koszmarek66 kurcze, nie jesteś zbyt bystry. Jak przyjrzysz się komentarzowi to zobaczysz, ze nie pisałem tego do ciebie. Prawdę mówiąc nawet teraz zastanawiam się, czy chce dalej prowadzić dyskusje z kimś na twoim poziomie. Piszesz, że opierasz swój fundament myślenia na faktach, a fakty jest jeden- gościu pobił kobietę, innych faktów nie znasz. Pewnie w swojej główce masz się za racjonalistę, jedynego myślącego samodzielnie- wśród ograniczonych osób to dość powszechne, jesteś za głupi, żeby dostrzec swoją głupotę.

Rozmowa z kimś twojego pokroju ani mnie nie rozwinie, ani nie sprawi mi przyjemności, możesz odpisywać, ale nie będę tego czytał. Bez odbioru

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+1 / 1


W takim razie do kogo? Jeśli piszesz do wszystkich to nie kieruj komentarza do konkretnej osoby.

A jeśli się pomylisz to napisz "sory" a nie wciskaj, że ktoś nie jest bystry.

"Kultura. Głupcze!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 kwietnia 2024 o 19:00

H hagpro
-1 / 1

@Bse Przede wszystkim nie ma u mnie czgoś takiego jak "kobiecie". Kobieta podlega takim samym prawom "wpieryyydolu" jak każdy inny. Nie zachęcam nikogo do bicia, ale nic nie jest zerojedynkowe. Tak, kobiety potrafią tak zaszczuć człowieka, tak zniszczyć, że koleś może nie wytrzymać. Jeśli nie potrafisz sobie tego wyobrazić, to jesteś szczęśliwym człowiekiem, ale powód agresji ZAWSZE ma znaczenie. Zresztą nawet w sądzie jak zabijesz kogoś - nie ma czegoś takiego, że udowodnią ci winę to dostajesz dożywocie. Sąd analizuje również przyczyny i bierze je pod uwagę. Możesz dostać zamiast dożywocia np. 8 lat, bo zdaje się to jest dolna granica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zik
-4 / 6

K: Jaki miły spacerek, Seba
S: Ucisz Brajanka bo ryczy
K: Ale...
*jeb, jeb jeb*
Pan #1: Ej, co się dzieje?
Pan #2: Nie możecie być ciszej? Meczu nie możemy oglądać
S: A bo mnie wkur...ła, niech zdycha!
Pan #1: W sumie już jakby ciszej...
Pan #2: No, spoko, ch... z tym.

Przyczytałem w opisie, że świadkowie nie podejmują próby pomocy. Chciałem już skomentować, że przecież interweniują, ale w tym momencie się zawinęli, mimo że sprawca odszedł i nie zagrażał im (więc nie było wymówki, że nie mogli dziewczynie pomocy udzielić).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hirotikaro
+3 / 3

@Zik zawinęli się? Filmik się kończy jak tam jeszcze są

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hirotikaro
+13 / 15

Troszkę nie kumam z tymi świadkami. Ewidentnie zareagowali. Co mieli zrobić, jak gość przestał ją bić? Fizyczna interwencja byłaby nieuzasadniona zgodnie z polskim prawem.
Do tego gość uslyszal zarzut “gróźb karalnych pozbawienia życia”. Nie postawiliby tego zarzutu tylko na podstawie jej zeznań. Goście musieli zeznać też.
Ciekaw jestem, co jeszcze mieli zrobić według was

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zik
-1 / 13

@hirotikaro powinni się, k... a, zająć poszkodowaną! Nikt (poza internetowymi kozakami) od nich nie wymaga by gonili bandziora, od tego jest policja. Ale ŻODYN nie podszedł do niej sprawdzić co jej jest, mimo ze dopiero co dostała srogi wpi.. dol. Facet już poszedł, nie był dla nich zagrożeniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prdj
+5 / 11

@adamis62 Przepraszam bardzo, ale ile razy k... mać jak badboy dostał oklep w takiej sytuacji to Jessica broniła swojego misia? Ile razy ludzi mieli problemy za pobicie śmiecia?

@Zik Z kąd wiesz, czy nie zapytali się, czy wszystko ok itd.? Przy mnie laska straciła na mniej niż sekundę świadomość i się wyrżneła. Nie chciała pomocy, powiedziała, że tak ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hirotikaro
+7 / 7

@Zik nie znam całej historii, ale z tego nagrania nie wynika, że się nie zajęli. Dziewczyna szybko się z gleby pozbierała, więc, pozornie, aż tak poważnie ranna nie była. Goście wyszli z budynku, jak już było po “srogim wpi*rdolu”. Mieli prawo nie znać powagi sytuacji.
Każde nagranie jakie znalazłem kończy się w tym samym momencie. Więc powiedz mi skąd wiesz, że 2 sekundy później nie wzięli jej i dzieciaka do środka, nie udzielili pomocy i nie wezwali policji i pogotowia. Jakie są Twoje źródła? Czy oceniasz ich na podstawie 15 j*banych sekund, które minęły od ich wyjścia z budynku do końca nagrania? 15 sekund na ogarnięcie, co tam się właściwie odj*bało to bardzo mało czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hirotikaro
+3 / 3

@adamis62 ewidentne zareagowali. Nie wyszli popatrzeć. Gość po prawej pierwszy zagadał. Nie ma audio, więc chgw, co powiedział. Mogło to być “co ty odpi*rdalasz? Zaj*bać ci?” albo “potrzebujesz pomocy z tą suką?”. Z nagrania nie wynika, więc powiedz mi skąd wiesz, że “się bali, albo im to wisiało” bez innej możliwości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteD
+1 / 5

@adamis62 ale to nie jest normalny świat chyba że twój normalny świat to patologiczne podwórko przy rozpadającej się kamienicy, gdzie wszelkie problemy i dylematy rozwiązuje się dając sobie po mordzie.

Normalni ludzie by podeszli do dziewczyny, udzielili jej pomocy i wezwali służby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abaddon81
+4 / 6

@Zik Znajomy z pracy pomógł sąsiadce. Potem zeznawałą na policji że to on ja pobił a nie mąż:D.
I tak przeważnie bywa.
Wraca do lubego a ten co sie wp.. to wróg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zik
0 / 0

@prdj Każda tak ma, że traci świadomość i się wyrżnie jak jej dobrze przyj..ć, ale nie chwalił bym się tym na twoim miejscu ;) (taki żarcik bo w tym kontekście dwuznacznie to brzmi)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sand01man
0 / 0

@abaddon81 ja pomogłem znajomej...
Impreza się skończyła. Jakiś wolny kąt sie dla nich znalazł...ja śpię.

Jakieś krzyki mnie obudziły. Ona wpada do pokoju...łzy w oczach.
-Co się tu odjaniepawla o 3 w nocy?
-uderzył mnie
Namoczyła w kuchni ręcznik papierowy. Tamuje krwotok z nosa.

Nie KURR nie u mnie w mieszkaniu. Wystarczy, za dużo razy to w życiu widziałem.

Panowie w niebieskim zapukali 10min później. Pokazałem im które drzwi. Pan pójdzie z nami.

Na koniec nie dość że dostałem od niej z liścia to jeszcze stek wyzwisk poleciał.
Bo ona "nie chce mu robić problemów i nie miałem prawa się wtrącać".
(JPRDL jesteś u mnie, pod moją opieką jakby nie patrzeć)

Kto tu komu problemy robi? I to nie był jej piewszy facet, bokser-amator tylko któryś z kolei.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prdj
-1 / 1

@Zik Nie rozumiem dlaczego? Nie chwalę się tylko wziąłem udział w sytuacji tzw. konieczności pomocy. Jak będziesz nachalny możesz mieć problem. Poza tym dziewucha pracowała ze mną (przed pracą sytuacja) i się nie skarżyła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
-1 / 1

> Przyczytałem w opisie, że świadkowie nie podejmują próby pomocy.

@Zik a po cholere mają pomagać? jest silna, niezależna, jakby jej coś nie pasowało to by sobie na pewno poradziła bez pomocy, zwłaszcza ze strony nieatrakcyjnych spasionych starych p0lusów z kartoflanymi mordami.

Sama sobie sebe wybrała, sama postanowiła dupy mu dać, więc niech ponosi tego konsekwencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zik
0 / 0

@prdj Ech, dobra, to łopatologicznie. Twój tekst w tym kontekście brzmiał, jakby laska straciła przytomność po twoim ciosie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
+1 / 1

@sand01man
zauważ że żaden z prawych i oświeconych teoretyków humanizmu nie ma nic do dodania, a jako że twoja historia nie pasuje im do własnych wyobrażeń rzeczywistości to zastosowali magię ignorowania faktu jakim jest, uwaga! , że:

niektóre kobiety same wchodzą w takie pato związki nawet jeśli pochodzą z rodzin niepatologicznych, może mają jakieś autodestrukcyjne ciągoty, trudno powiedzieć na pewno ale mam teorię że

faceci się zabijają sami a kobiety "radzą" sobie w inny sposób z niską samooceną, może właśnie w ten, że podświadomie chcą być ukarane, coś w tym zdaje się być i nie mówię że to znacz że dobrze im tak, mówię że to nie znaczy aby przypadkowi ludzi skakali dla nich w ogień

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sand01man
+1 / 1

@csnrdi to była dokładnie taka sytuacja. Któryś z kolei facet cię poniża i tłucze. Jak już się uwolnisz to podświadomie szukasz następnego o takich skłonnościach.
Rozmawiałem tłumaczyłem i to nie jako pierwszy.
"No patrz masz tu kumpla, niebrzydkiego, obrotnego, który by ci gwiazkę z nieba dał. Za nim czeka 3 kolejnych. Masz co najmniej 4 kandydatów, a ty bierzesz po raz kolejny agresywnego żula/narkomana/grypsera-recydywistę?"

Nie ogarniam, jej rodzina też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lambdrone
-1 / 15

Trudno to opisać inaczej niż "ja pier-k**wa-dole". Z jednej strony brak dostępu do antykoncepcji awaryjnej (seks można uprawiać w tym kraju od 15 lat, a ślub można brać od 18), z drugiej związała się z ch00jem, co może być skutkiem braku edukacji seksualnej. Poza tym faceci obserwujący to zajście nie reagowali, a próba ratunku mogła grozić wpie***lem (bo oklep to mogłoby być za mało powiedziane) i karą za naruszenie nietykalności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiunio1234
+11 / 19

@Lambdrone Z doświadczenia wiem, że w tej sytuacji nie warto pomagać, bo po pierwsze:
- możesz dostać mocniejszy oklep lub nawet kosę pod żebra i wtedy to tobie nikt nie pomoże;
- jak zaczniesz "wygrywać" to z reguły kobieta - "ofiara" rzuci się w obronie "łobuza";
- jak przyjedzie policja to będziesz tylko latać po komisariatach lub sądach, a na koniec wyjdzie, że to ty zaatakowałeś, bo cizia zezna, że to było tylko nieporozumienie. Potem odkręcaj, że co prawda użyłeś siły, ale w słusznym celu obrony cizi (niekoniecznej w tym przypadku, jak sama "pokrzywdzona" zezna).

Poza tym - mózg ci propaganda lewacka sprała? Nie za daleko idące wnioski dotyczące antykoncepcji czy też edukacji seksualnej? Małolaty, które seks uprawiają to mogłyby swoich "nauczycieli" tej edukacji niejednego nauczyć i serio - doskonale wiedzą, skąd dzieci się biorą i potem wychodzą. Jest wiele małolat, które mimo wszystko chcą urodzić dzieci "z nieprawego łoża", bo "kochają swojego sebusia" i dzięki temu "już na zawsze będą razem", a "ojcostwo go zmieni".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 kwietnia 2024 o 8:12

W WhiteD
+5 / 5

@misiunio1234 co ma do tego lewacka propaganda? Serio tobie chyba też ktoś wyprał mózg...

ale tak ta dziewczyna to jest raczej na pewno ofiara przemocowej patologicznej rodziny - od pokoleń - braku edukacji seksualnej także. Dobra edukacja seksualna uwzględnia też takie rzeczy jak przemoc w związku i szacunek do siebie samego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lambdrone
+1 / 1

@misiunio1234 Nie znamy za dobrze sytuacji, a więc pole do interpretacji jest ogromne.
- Jak nikogo innego nie będzie, to na pewno nie podejmie próby pomocy. Albo jak ktoś przyjdzie później, nie będzie znał sytuacji. W innym razie nie będzie podejmował ryzyka, znając polskie realia.
- Rzuci się w obronę łobuza, jak lubi być czasami przez niego bita. W porównaniu z patologicznym domem to dla niej nic.
- Sytuacja jest zatem nierozwiązywalna w świetle polskiego prawa i sądownictwa. Gdyby chłopak głosował na PiS, w pisowskim sądzie mógłby mieć immunitet. To trochę jak z Kryśkami że szkoły, które wierzą na słowo "madką" z Oskarkami, że są dobrymi chłopakami, tylko czasami łobuzują. Głośno się zrobiło np. o tragedii Kamilka.
- Równie dobrze mogła się wychować, a właściwie dorastać w rodzinie patologicznej albo ma coś prawie jak syndrom sztokholmski (chociaż bez udziału w rabunku). Mając 16 lub 17 lat, może jeszcze mieć problemy z podejmowaniem odpowiedzialnych decyzji, co może być spowodowane naiwnością. Jednak dobra edukacja powinna uwzględniać takie kwestie jak umiejętność podejmowania odpowiedzialnego wyboru albo to, co przedmówca napisał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+1 / 1

@misiunio1234
Znam jeden przypadek, gdzie facet dostał wyrok w zawieszeniu za pobicie. Przypadek podobny do tego. I tak. To kobieta zadzwoniła po policję, że bandyta pobił jej misia. Akurat tamten umie się bić, więc spuścił łomot damskiemu bokserowi, ale potem miał zawiasy i dozór kuratora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
+1 / 3

> a ślub można brać od 18

@Lambdrone kobieta może od 16

> z drugiej związała się z ch00jem, co może być skutkiem braku edukacji seksualnej

nie, to wyłacznie efekt strategii "alfa rucha, beta płaci" zahardkodowanej w kobietach przez miliony lat ewolucji. Żadna ilość lekcji w szkole nie zmieni preferencji seksualnych kobiet sterowanych comiesięcznym pier dolcem hormonalnym.

> Poza tym faceci obserwujący to zajście nie reagowali

i bardzo dodbrze że nie reagowali, nie należy narażać swojego zdrowia, życia, kariery lub opinii dla kobiety, która nie spełnia kryterium 4F(Fuck, Feed, Friends, Family - jeśli nie uprawiasz z nią seksu, nie karmi cie, nie jest z rodziny ani znajomych, to nie pomagasz i nie dajesz atencji)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 kwietnia 2024 o 4:26

C csnrdi
0 / 0

@mudamudamuda
mudamudamuda 13 kwietnia 2024 o 4:07
> a ślub można brać od 18
@Lambdrone kobieta może od 16

tak, jeśli złoży wniosek do sądu rodzinnego a ten uzna że są "ważne powody" najczęściej brzuch/bobo

jednak edukacji bym nie skreślał, bo jakoś trzeba zmieniać złe trendy a na tradycje wyniesione z patorodzin bym nie liczył
za komuny było dużo mniej Karin i Sebiksów, bo byli zbyt zajęci wyrabianiem normy a nie życiem z socjalu bo był tylko w formie rent dla inwalidów, zatem edukacja+ reforma pomocy społecznej w kierunku zero daj a więcej umożliwiania zarobku

tak, wiem, nadal będą blachary i nadal będą kierowcy BMW, ale jako margines a nie dominanta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csnrdi
0 / 0

@Lambdrone no owszem, jest to o czym piszesz i jest też krzywa IQ, która wskazuje że jest grupa ludzi, która tego nie ogarnie, niezależnie od tego jak bardzo otoczenie się będzie starać

nazywamy to marginesem społecznym i zdrowe społeczeństwo dąży do zawężania tego marginesu a nie poszerzania go, jednak zawsze są gdzieś blisko oni:
zafajdani populiści.. rozdający kasę której nie mają, z 500+ jest już 800+ a to tylko jedno ze świadczeń jakie obrotna maDka może w tym kraju na legalu wycisnąć z systemu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trucker_87
+10 / 10

Lumpenproletariat w pełnej krasie. Problem jest niestety nierozwiązywalny i zapętlony. Patologiczne środowisko "tworzy" dysfunkcyjnych ludzi którzy nie są w stanie funkcjonować zgodnie z przyjętymi normami społecznymi. Kolejne pokolenia przejmują złe cechy oraz powielają błędy swoich protoplastów a proces ten nie ma końca. Jedynym sposobem byłyby bardzo radykalne metody na które jednak nikt się nie zdecyduje. Tak więc nie pozostaje nic innego jak nieskończona męka w postaci obcowania z tego typu kreaturami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-2 / 8

@Trucker_87, a co to takiego są te "przyjęte normy społeczne"? Bo ja widzę od lat, że ogólnie przyjętymi normami społecznymi jest chlanie na imprezach, sex pozamałżeński, bluzganie w miejscach publicznych, sianie nienawiści w internecie i kradzieże w pracy. Wymieniłem kilka norm społecznych, bo nie ma za to żadnej kary, choć są to zachowania szkodliwe i destrukcyjne dla społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiunio1234
+8 / 8

@Trucker_87 Kiedyś sądziłem, że pokolenie żuli i nierobów po prostu wymrze, a edukacja w szkole zrobi z ich dzieci innych ludzi. To naiwna wiara, co pokazuje świat. Dla tych ludzi jest ważny po prostu inny system wartości, kompletnie nieprzystający do "społecznych standardów" i na nic tu edukacja, pokazanie, że można i trzeba inaczej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
0 / 2

@Trucker_87 problem jest jak najbardziej do rozwiązania. Wystarczy zabrać socjal, a jeśli prole nie zapewniają dziecku warunków(w tym finansowych), to odbierać dzieci i wychowywać je w domu dziecka. Dosłownie zabronić biedocie opieki nad dziećmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar balard
+9 / 9

co znaczy, że nie zareagowali? przestał ja tłuc i poszedł. a co? mieli się jeszcze rzucić na niego? autor taki batman i natychmiast by sobie poradził z młodszy. I wysportowanym chłopakiem, który po wszystkim by pewnie wrócił z kolegami..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
-1 / 3

@balard a ile osob w takiej sytuacji bylo zaatakowanych przez Karyne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Suchar24
+2 / 6

Pojmany przez policję xD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
6 665
+5 / 5

No jak świadkowie nie podejmują próby pomocy, jak rozmawiają z gościem i ten po tej rozmowie odchodzi i na tym się materiał kończy. Trzeba było przyciąć zanim ją zaczął bić, to można by napisać, że ludzie spacerują i jest fajnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+7 / 7

@Sality - pozostaje zatem mieć nadzieję, że jesteś i pozostaniesz na zawsze samotny. Mam dwójkę dzieci i gdybym się dowiedział, że nie są moje, to byłby dla mnie potworny cios. Ale ostatnią rzeczą jaka by mi wtedy przyszła do głowy, to aby pobić żonę. Dlaczego? Bo jestem człowiekiem, a nie troglodytą. Jeżeli się temu bandycie nie dziwisz, to oznacza, że jesteś zwolennikiem takiej formy rozwiązywania konfliktów w związku. A to oznacza, że powinieneś pozostać sam - dla bezpieczeństwa Twojej potencjalnej partnerki, ale i dla Twojego własnego bezpieczeństwa, bo ludzie robiący takie rzeczy trafiają do więzienia. Tego byś pewnie nie chciał, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+5 / 13

A zaraz po łomocie podziękowała Panu w niebie, że przynajmniej nie marnuje się z grzecznym, dobrym i poukładanym frajerem :->

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+5 / 7

No to co wysłać to do tej z tvu też powinna się teraz śmiać no nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+2 / 4

@Azheal - też o tym pomyślałem. Dźganie kolesia kością z rosołu mogło być nie mniej brutalne i szokujące, tym bardziej, że koleś wylądował w szpitalu zalany krwią, więc to nie mogło być symboliczne pacnięcie w łeb. Pomimo tego, śmiechów TVN-u i Wyborczej nie było końca. To teraz niech sobie zrobią heheszki również z sytuacji pokazanej na tym filmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
0 / 0

@Quant_
Nie wiem, co to za historia, ale już dawno nauczyłem się, że przemoc nie zna płci. Jest tylko agresja i obrona, a płeć agresora nie ma znaczenia. Po prostu skutecznie się bronisz. Jakby próbowała mnie czymś dźgnąć, to o ile nie trafiłaby w jakiś ważny punkt, to skończyłaby w szpitalu z dużo większymi obrażeniami niż ja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
0 / 0

@El_Polaco - masz absolutną rację odnośnie tego, że przemoc nie zna płci. Natomiast nie masz racji odnośnie dźgania. Jeżeli ktoś Cię zaskoczy, jeżeli w ogóle nie będziesz się tego spodziewał, to napastnik może bardzo małym nakładem sił zabić Cię, albo uszkodzić na tyle poważnie, że nie będziesz się już bronił. Tym napastnikiem jak najbardziej może być kobieta. Możesz wierzyć w co chcesz, ale baba działająca z zaskoczenia może Cię unieszkodliwić nawet bez dźgania w jakiś wyjątkowo ważny punkt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
0 / 0

@Quant_
Przecież napisałem, że jeśli nie trafiłaby w żaden ważny punkt. Bo wtedy to wiadomo, że byłoby po zawodach. Ale jeśli nie miałbym poważnych obrażeń i był w stanie się bronić, to źle by się dla niej skończyło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+1 / 1

@El_Polaco W jakimś mieście baba tak pobiła faceta kością od rosołu że ten wylądował w szpitalu - podczas omawiania tego newsa reporterka z tvnu nie mogła się przestać śmiać https://demotywatory.pl/5245121

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+1 / 1

@Azheal
Ok. Teraz już wiem, o co chodzi. Już wcześniej miała wyroki za znęcanie się nad partnerem. Wygląda na to, że uderzyła go tą kością, a nie dźgała. Jeśli nie jest jakimś wyjątkiem i siłą nie dorównuje facetom, to mnie uderzyłaby tylko raz. Potem albo by udało jej się uciec albo byłby nokaut.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar U99
+5 / 5

Zdajecie sobie sprawę, że w jej środowisku jest to zupełnie normalne zachowanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dorrok
+5 / 7

Nie mogę wyjść z przerażenia. Nigdy w realu nie widziałam tak brutalnej przemocy wobec kobiety, a mam już trochę lat. Człowiek sobie uświadamia, że ci faceci o których się mówi w telewizji lub na szkoleniach o przemocy naprawdę istnieją. Facet bardzo zaburzony, niesamowicie impulsywny (lub po prostu oswojony z taką przemocą). Spacerują sobie i nagle w jednaj sekundzie taki atak. Dziecko w wózku zostawione zupełnie samo, parę metrów dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+4 / 4

@dorrok - nie musi być wcale impulsywny. To może być po prostu koleś o mentalności bandyty i dlatego nie zna innych form okazywania dezaprobaty czy złości. Miejsce takich ludzi jest w więzieniu, a nie przy wózku z dzieckiem. Swoją drogą, musisz słabo znać zasoby Internetu skoro to nagranie jest dla ciebie aż tak szokujące. Uwierz mi, że ludzie robią znacznie gorsze rzeczy, a w Internecie można znaleźć absolutnie wszystko, włącznie z nagraniami prawdziwych morderstw. Oczywiście nie polecam ich oglądania. Kiedyś kierowany niezdrową ciekawością wszedłem na stronę z takimi materiałami i puściłem kilka filmów. Zrobiłem sobie tym poważną krzywdę, bo potem nie mogłem spać po nocach, a niektóre sceny pozostały ze mną do dzisiaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+2 / 2

Do tych wszystkich, którzy podejrzewają, że ona właśnie mu powiedziała, że go zdradziła, albo nawet, że to nie jego dziecko. Mnie też to przyszło do głowy, ale to nie jest żadne usprawiedliwienie nawalania kobiety pięściami. Jeżeli go zdradziła, to niech ją po prostu zostawi i tyle. Nic więcej tu nie potrzeba. Podsumowując, to bez znaczenia o co poszło - tak się po prostu nie robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LKA
+1 / 1

@Quant_ Ale sobie brednie dorabiacie... Tak sobie idą i ona mu mówi "Wiesz co zdradziłam Cię". To już był nie pierwszy raz gościa, więc to na pewno była jakaś pierdoła typu "Jutro na obiad to co dziś". A tak na marginesie mój kumpel kiedyś przyje##ł gościowi który lał swoją pannę. Panna w odpowiedzi zaatakowała kumpla. Nie rozumie w ogóle takiego podejścia Może to miłość?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
0 / 0

@LKA - wybacz szczerość, ale faktycznie nie rozumiesz. Wszystko jedno czy facet usłyszał coś o zdradzie czy coś o obiedzie. Tak czy inaczej, istota ludzka nie powinna się tak zachować. Natomiast co do historii Twojego kumpla, to jest to dość typowy obrazek. Nie wnikam czy naprawdę to słyszałeś, czy wymyśliłeś, ale tak faktycznie jest. Kobieta z syndromem Sztokholmskim będzie zawsze broniła swojego oprawcę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+4 / 4

Niedojrzały patus jeszcze nie wie, że kobiety okłada się w zaciszu domowym. Wychowywałem się w patologicznej okolicy i dla mnie te widoki nie są zaskakujące. Prawie zawsze jednak taka przemoc była kierowana wobec mężczyzn (poza przypadkami, gdzie kobiety się okładały). Swoją drogą nie rozumiem komentarzy w stylu "jak coś takiego można zrobić kobiecie" - jakby mężczyźnie to można. Tak czy owak, przemoc wobec kobiet obnażała się głównie latem, gdy wieczorami okna mieszkań były otwarte i lepiej było słychać co się dzieje w domach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
-2 / 2

> Swoją drogą nie rozumiem komentarzy w stylu "jak coś takiego można zrobić kobiecie" - jakby mężczyźnie to można.

@solarize żyjesz w państwie, w którym "mężczyźni" są drudzy na świecie pod względem spermiarstwa, kukoldztwa i betabankomactwa, ustępujący tylko Hindusom. Serio cie to dziwi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hagpro
-2 / 2

@solarize Tak jakby kobiety były jakieś lepsze, bo "jak można to zrobić kobiecie". A czemu kobieta miałaby podlegać jakimś innym prawom?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B konto usunięte
+1 / 3

No i super, ze nie pomogli. To jej wybor z kim jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

pod koniec nagrania wychodzi 2 gości tak ze 3 razy większych od tego chudzielca..... ciekawe co mu mówią... ale reakcji zero...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miiraz
+2 / 4

czy dziennikarczyni z tvn tez sie teraz smieje jak przy osratnim pobiciu mężczyzny przez kobietę? czy może pisze na swoim twatterze #pieklokobiet?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kraken11
+1 / 3

Więcej tych +-ów im niech rządy dają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GramDaniel
-3 / 5

Szczerze mówiąc porażające jest to że ludzie w komentarzach próbują jakoś tego bandytę i patusa usprawiedliwić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
0 / 0

Poprosić Sebę nieśmiało o zmywanie garków po sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ruskm
+2 / 2

Urzeka mnie podejście, że nikt nie podjął próby pomocy, pewnie ludzie którzy tam stali mieli ryzykować kosę pod żebra, dla nieznajomej małolaty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O obiekt83
-3 / 3

Tych dwóch typów to dało popis.Zero reakcji.ŻENADA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem