Policjant nie widzi wadlala? Kto opłaca takich nierobów? Mam wrażenie że jeszcze pomaga w niszczeniu tego wieńca. Wszyscy równi wobec prawa ale kurdupel pobad wszystkimi! Miało się to skończyć po 15.12.
@Jury1974 Normalnego człowieka ten policjant by zglebował za takie zachowanie gdyby nie chciał przestać, a Kaczkę ochrania i tylko grzecznie zwraca mu uwagę żeby tego nie robił. W przypadku zwykłego obywatela gdyby nie posłuchał że ma przestać, użyliby ŚPB, a ten tu dziad nie dość że niszczy przy policji, to jeszcze przy nich kradnie, a policja robi za eskortę...
Policja wydała oświadczenie w którym napisali że był to "zespół antykonfliktowy" (poważnie to napisali), starający się zapobiec naruszeniu prawa i informujący posła o zgodnym z nim zachowaniu, jak i dzielni policjanci antykonfliktowi dokumentowali też przebieg zdarzenia...
Ciekawi mnie jak zapobiegali popełnieniu przestępstwa, skoro Kaczka przy nich niszczy a oni nie reagują, a gdy kradnie to jeszcze rozsuwają zebranych tam ludzi, tak aby Kaczyński mógł swobodnie opuścić miejsce popełnienia przestępstwa, wraz ze skradzionym przedmiotem.
Policjant ewidentnie do wydalenia lub do przeniesienia do drogówki na patrole. Co z tego że to komisarz, jak zachowuje się gorzej niż zwykły posterunkowy?
Rzecznik który napisał bzdury o zespole antykonfliktowym tak samo powinien zaliczyć przeniesienie do drogówki lub prewencji na patrole.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
14 kwietnia 2024 o 18:45
@yankers
żadnego przeniesienia tylko dyscyplinarka. przeniesienie to można dostać ewentualnie jak popełni jakiś błąd proceduralny albo będzie je robił częściej a tu mamy wyraźne pomocnictwo w sprawstwie wykroczenia.
> W przypadku zwykłego obywatela gdyby nie posłuchał że ma przestać, użyliby ŚPB, a ten tu dziad nie dość że niszczy przy policji, to jeszcze przy nich kradnie, a policja robi za eskortę...
@yankers Serio chcecie karać gościa z konca łańcucha pokarmowego? Gdyby potraktował tego starucha jak kazdego innego zlodzieja to skonczy z wywaleniem ze sluzby, nie raz nie dwa bylo ontakich przypadkach? Problemem jest szefostwo, a nie pionek.
@mudamudamuda legitymacja poselska nie działa w przypadku gdy jej właściciel jest przyłapany w chwili gdy popełnia przestępstwo.
Inaczej Policja nie mogłaby interweniować np gdyby poseł w jednej ręce trzymał legitymację a w drugiej pistolet z którego strzelałby albo nawet tylko groził strzelaniem.
@yanekrs... ale to samo by dotyczyło każdego innego polityka, nie tylko Kaczyńskiego.... kradną miliony i nic im nie robią i myślisz, że coś Kaczyńskiemu grozi za ten wieniec? Sąd uzna to za małą szkodliwość czynu.... albo nałoży grzywnę w wysokości 800zł.
@mudamudamuda I nic by mu to nie dało. Posła, senatora czy sędziego, pomimo immunitetu policja może zatrzymać bądź aresztować, warunek to przyłapać go na dokonywaniu przestępstwa.
Jednak policja ma wtedy obowiązek powiadomić niezwłocznie Marszałka Sejmu, a ten może zdecydować o tym że poseł/senator ma być zwolniony, wtedy policja ma obowiązek go wypuścić.
Od kiedy bycie pijanym za kierownicą zaczęło być przestępstwem a nie wykroczenie, to policja jeśli dorwie pijanego posła lub sędziego który kieruje, ma prawo go zatrzymać i złożyć do sądu wniosek o ukaranie, jak i odebrać prawo jazdy.
Jak dorwą posła kradnącego coś co kwalifikuje go do przestępstwa a nie wykroczenia, wtedy też mają prawo go zatrzymać bądź aresztować.
Jak policja dorwie posła który strzela do ludzi na rynku, mają prawo go aresztować lub zastrzelić i nikt nie będzie się bawić we wnioski do marszałka sejmu o zdjęcie immunitetu.
Prawo pozwalające na zatrzymanie lub aresztowanie, właśnie powstało jako taki wentyl bezpieczeństwa na wypadek gdyby któremuś przyszło do łba popełniać przestępstwo przy policji.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
15 kwietnia 2024 o 23:31
@claragna komisarz to nie taki pionek, z jego stopniem potrafią być zastępcami komendantów miejskich, czy nawet komendantami powiatowymi :)
Widać że to psiaki (bo z takim zachowaniem ciężko napisać aby byli policjantami) z KRP Warszawa I, z jego stopniem jest pewnie szefem wydziału. To wtedy on wydaje kretyńskie rozkazy aby policjanci z prewencji, wyrabiali normy dotyczące ilości wylegitymowanych oraz ilości ukaranych mandatami.
Pionkiem to jest ten posterunkowy obok.
Przez na pewno 4 lata by go ze służby nie wywalili, w najgorszym wypadku zesłaliby go do Wrocławia, Radomia lub innej patologicznej komendy.
czy ktoś go w końcu zamknie? czy ktoś zrobił nim w końcu porządek? a ten pies powinien za to beknąć-ja za to to robi ta kaczka zostałbym zakuty i posadzony na dołku na 48...
@Xynthia Tak, uważam, że to drogo, uważam, że to nie jest tego warte i jestem zdziwiony, że ktoś jest w stanie wydać tyle pieniędzy na kupkę kwiatków.
Szczególnie jestem zdziwiony, że ktoś był w stanie wydać tyle tylko po to, by ująć szacunku części ofiar.
@pawel24pl
Też bym nie kupiła ;) na grobach (jeśli już chodzę) stawiam znicze, co nie zmienia faktu, że wieńce są drogie. Nie potrzeba rzeczoznawcy, w takim przypadku jak najbardziej można przyjąć cenę rynkową.
@pawel24pl w piątek kupowałem wiązanke pogrzebowa. 3 róże + jakieś ozdoby kosztowały 50zl. W Warszawie ceny zapewne są jeszcze wyższe. Czy ten wieniec mógł kosztować 800zl? Możliwe.
@pawel24pl o ile się nie mylę to już raz Kaczyński zniszczył jakiś wieniec. Może teraz celowo podłożono taki, za którego zniszczenie można Kaczyńskiego pozwać i stąd ta cena
dlaczego policja ochraniał gościa kradnącego wieniec. czy jak ja pójdę na cmentarz aby zajumać kwiaty i znicze z grbów tez dostanę obstawę policji aby nikt mi nie zrobił krzywdy?? ten mundurowy powinien wylecieć z policji na zbity pysk za pomocnictwo w występku. on ma przede wszystkim stać na straży prawa a nie brać udziału w jego łamaniu.
@adamIM jak Ty pójdziesz zajumać wieniec to nie będziesz mógł pomachać policjantowi przed nosem immunitetem poselskim. Przynajmniej nie pałował nagrywających i nie niszczył dowodów, więc plus za to.
@Paveu69
legitymacja poselska nie chroni gdy zostaniesz złapany na gorącym uczynku (w trakcie popełniania wykroczenia lub przestępstwa). wtedy możesz sobie machać czym chcesz.
@fishe27 Poczytaj sobie jak się Lech zachował gdy inny pilot odmówił lądowania w Gruzji. Został zwyzywany od tchórzy (dla żołnierza wiadomo najgorsza obraza), był ciągany po Sądach i Lechu robił wszystko żeby poszedł "siedzieć". Piloci lądujący w Smoleńsku mieli tą akcję z tyłu głowy, więc przez pośredni nacisk Lecha postanowili za wszelką cenę wylądować. Tak! Lech Kaczyński jest odpowiedzialny za katastrofę Smoleńską!
@LKA dokładnie to pilot ze Smoleńska był drugim pilotem w Gruzji więc widział "na żywo" jak gnoją jego kolegę i stąd być może bał się podjąć inną decyzję. Inna sprawa że z nagrań wynika że w kabinie mieli niezły bajzel, kręcili się ludzie itp.
@LKA Przeciw lądowaniu w Gruzji nie było pogodowych czy technicznych przesłanek - Tusk współpracuje z Putinem i razem to utrudniali. Podejrzenia czy dowodów na to, że Lech wyrwał im stery i sam leciał to nie ma. Nawet TVN na to nie wpadł. Nawet gdyby Lech kazał wszystkich zabić (co sugerował wieniec) to kapitan nie może takiego rozkazu wykonać (tu długa lista przepisów od Konstytucji RP po zwykłe BHP). Reasumując: pokrzykiwanie kierownika, dyrektora, prezesa, ministra, prezydenta, papieża nie oznacza, że masz sobie odebrać życie, co więcej masz je ratować mimo tego.
@TrinityKiller To nie schody, tylko pomnik. Na cmentarzach też są pomniki (najczęściej na grobach). Mój dziadek zamordowany przez SB ma pomnik na cmentarzu, choć ciała do tej pory nie znaleziono i nie jest to grób - to nie powód, żeby nie szanować tego miejsca.
Art. 278, § 1kk. Kto zabiera W CELU PRZYWŁASZCZENIA cudzą rzecz ruchomą, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
Nie wydaje mi się, żeby prezes wziął wianek, bo mu się spodobał, więc za kradzież nie mogą go sądzić.
Inna sprawa to to, dla czego policjant stoi bezpośrednio przed typem i nie reaguje.
Przytoczyłem artykuł opisujący przestępstwo o którym mowa, podając przy tym raczej jedyną interpretację. Skutek? 3 minusy i jeden plus. Wy jesteście serio jacyś specjalni xD
Co niby źle napisałem?
@Suchar24 Pędze z wyjaśnieniem.
1. Przywłaszczenie i kradzież to są dwie różne rzeczy, a Ty je traktujesz jak synomin. Upraszczając: Kradzież - zabierasz komuś jego własność. Przywłaszczenie - ktoś coś Ci pożycza, a Ty tego nie oddajesz. Są też za nie przewidzane różne kary.
2. Według Ciebie żeby coś przywłaszczyć, musi Ci się coś podobać. Bzdura - możesz np. zwyczajnie zrobić komuś na złosć.
Ale główny powód dla którego dostajesz minusy jest taki, że ludzie nie darzą sympatią prezesa nie tylko za tę sytuację, ale za masę innych, podobnych, których się dopuścił. A Ty, chcąc czy nie - bronisz go.
@j4ro
1. Zacytowałem paragraf słowo w słowo. Tam przywłaszczenie z kontekstu rozumiemy jako zabranie cudzej rzeczy na własność... a nie pożyczenie i nieoddanie, jak to sugerujesz.
2. Dopsz... to nie podobał mu się, tylko z jakiegokolwiek powodu chciał go mieć na własność. Jeżeli ten wieniec wyrzucił przecznicę dalej, to nie będzie kradzieżą, bo nie chciał go przywłaszczyć(tu wziąć na własność). Ponownie masz problem z rozumieniem kontekstu.
3. Domyślam się, że z tego powodu i dla tego jest mi przykro, że próbujemy rozumieć przemisy tak jak akurat nam się podoba, a nie jak jest napisane. Jeżeli to pis by chciał zrobić to samo przeciw nam, to zaraz byłby skowyt, że to wbrew prawu i tak nie można. Albo działamy według przepisów, albo stosujemy podwójne standardy, tylko wtedy nie nazywajmy się demokratycznym państwem. Można kogoś lubić lub i nie, ale wobec prawa wszyscy są równi.
Z tego co pamiętam, to na tych wieńcach były obraźliwe dla prezydenta hasła - coś o tym że był przyczyną śmierci tych 95 pozostałych osób. Wiem, ze zostanę zminusowany i to porządnie, ale na miejscu K zachował bym się podobnie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 kwietnia 2024 o 19:21
@mudia Przeze mnie nie zostaniesz. Ten chamski wieniec pojawia się co miesiąc tam. Ja pisu nienawidzę, ale trzeba być szują, żeby coś takiego drukować bratu osoby zmarłej.
@xargs
Czemu? Przecież to nie cmentarz, na który w czasie pandemii wszedł tylko Kaczyński, ani nie Wawel. Pokurcz zrobi szopkę i zatańczy na tragedii smoleńskiej kiedy tylko nadarzy się okazja, jeszcze się nie przyzwyczaiłoś??
@bromba_2k @themark @LKA
Nikt nie udowodnił mu odpowiedzialności i nie ma żadnych dowodów na bezpośrednie naciski. To piloci i wieża popełnili błędy. Fakt, że po locie do Gruzji doszło do szykanowania pilota i że miało to zapewne jakiś wpływ na decyzje podczas lotu do Smoleńska (2-gi pilot w Gruzji był kapitanem w Smoleńsku). To za mało, żeby oskarżać Kaczyńskiego o to, że był winny katastrofy smoleńskiej. To tak jakby powiedzieć, że słynne "spieprzaj dziadu" spowodowało rozstrój psychiczny u adresata tych słów, który potem spowodował wypadek na drodze - to sytuacja hipotetyczna - nie miała miejsca. Chodzi o to, że to za mało żeby oskarżać LK o spowodowanie śmierci jego i pozostałych 95 osób. Miało to zapewne jakiś wpływ ale IMHO nie dycydujący.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 kwietnia 2024 o 9:30
@mudia Czytałem zapisy rozmów, co i Tobie polecam. Szef protokołu wyraźnie mówił w kabinie pilotów o decydowaniu przez Kaczyńskiego.
Jest więcej ciekawostek, np. spóźnienie się przez L. Kaczyńskiego i przesunięcie przybycia do Smoleńska o godzinę później, niż planowano, a które to plany były związane z prognozą pogody i spodziewanymi mgłami.
Ja nie twierdzę, że Kaczyński celowo zabił pasażerów i załogę, a przy okazji siebie. Ja tylko zgadzam się z tymi, którzy uważają, że zawinił on kilkoma czynnościami lub zaniechaniami, które po złożeniu się w całość spowodowały to nieszczęście.
A nikt mu tego nie udowodnił, bo nikt się o to nie starał. To środowisko pisowskie specjalizuje się na tańcu "po trupach do celu". Wszyscy inni uznali, że raport PKBWL wystarczy i nie warto albo nie należy do końca drążyć sprawy, bo będzie to przez pisowców jeszcze bardziej podbijane jako zdradzieckie i "ojkofobiczne" niszczenie autorytetu "Prezydenta Tysiąclecia".
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 kwietnia 2024 o 18:47
Czy wy nie rozumiecie, że tutaj działa efekt mrożący? Ten policjant zapewne chciałby zareagować, ale się po prostu boi konsekwencji. Wszyscy wiemy do czego ta gnida Kaczyński jest zdolna. Niejednemu człowiekowi zniszczyli życie i niejednego pośrednio zamordowali (oczywiście Ci z pisu).
@m23123 Ojej, a konsekwencji przekraczania uprawnień, pogwałcania praw i swobód obywatelskich względem zwykłych obywateli już się nie boi? To są tzw. demokratyczne standardy egzekwowania prawa, że pozwala na jego łamanie, bo boi się konsekwencji, ale własnego działania niezgodnego z prawem już się nie boi, bo wie, że konsekwencji nie będzie? To po co nam w ogóle te standardy, niech przywrócą milicyjny system, że pan w niebieskim może robić co zechce, przynajmniej pozbędą się pozorów.
@Mausner Najwyraźniej nie rozumiesz problemu więc wytłumaczę. Gdybym byl policjantem i sprowadziłbym na glebę ciebie i jeszcze przy okazji spałował to potencjalnie konsekwencje byłyby dużo mniejsze niż w przypadku podobnej akcji w stosunku do Kaczyńskiego. Dlaczego? Bo jesteś po prostu mniej ważnym człowiekiem niż Kaczyński. W równość wobec prawa wierzysz? W Mikołaja i smerfy też?
@m23123 To najwidoczniej ty nie rozumiesz, więc może ja wytłumaczę. Guzik mnie obchodzą uczucia i obawy policjanta, ma przestrzegać prawa i je egzekwować, to ma w przysiędze. Wielokrotnie słyszałem już argumenty tego typu, a moje ulubione to takie, że najlepiej być potulnym jak baranek i nie sprawiać problemów panu w niebieskim, bo sam sobie możesz ich narobić. Moja wiara w równość wobec prawa nie ma tu nic do rzeczy. Skoro ty prezentujesz postawę racjonalizującą i normalizującą takie zachowania, to ty masz problem. Ja będę się upominał o wolności i swobody obywatelskie, a ty grzecznie wypinaj tyłek. Dziękuję, dobranoc.
Policjant nie widzi wadlala? Kto opłaca takich nierobów? Mam wrażenie że jeszcze pomaga w niszczeniu tego wieńca. Wszyscy równi wobec prawa ale kurdupel pobad wszystkimi! Miało się to skończyć po 15.12.
@Jury1974 Normalnego człowieka ten policjant by zglebował za takie zachowanie gdyby nie chciał przestać, a Kaczkę ochrania i tylko grzecznie zwraca mu uwagę żeby tego nie robił. W przypadku zwykłego obywatela gdyby nie posłuchał że ma przestać, użyliby ŚPB, a ten tu dziad nie dość że niszczy przy policji, to jeszcze przy nich kradnie, a policja robi za eskortę...
Policja wydała oświadczenie w którym napisali że był to "zespół antykonfliktowy" (poważnie to napisali), starający się zapobiec naruszeniu prawa i informujący posła o zgodnym z nim zachowaniu, jak i dzielni policjanci antykonfliktowi dokumentowali też przebieg zdarzenia...
Ciekawi mnie jak zapobiegali popełnieniu przestępstwa, skoro Kaczka przy nich niszczy a oni nie reagują, a gdy kradnie to jeszcze rozsuwają zebranych tam ludzi, tak aby Kaczyński mógł swobodnie opuścić miejsce popełnienia przestępstwa, wraz ze skradzionym przedmiotem.
Policjant ewidentnie do wydalenia lub do przeniesienia do drogówki na patrole. Co z tego że to komisarz, jak zachowuje się gorzej niż zwykły posterunkowy?
Rzecznik który napisał bzdury o zespole antykonfliktowym tak samo powinien zaliczyć przeniesienie do drogówki lub prewencji na patrole.
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 kwietnia 2024 o 18:45
@yankers
żadnego przeniesienia tylko dyscyplinarka. przeniesienie to można dostać ewentualnie jak popełni jakiś błąd proceduralny albo będzie je robił częściej a tu mamy wyraźne pomocnictwo w sprawstwie wykroczenia.
@adamIM albo za gwałcenie dzieci, jak masz koloratkę ;)
> W przypadku zwykłego obywatela gdyby nie posłuchał że ma przestać, użyliby ŚPB, a ten tu dziad nie dość że niszczy przy policji, to jeszcze przy nich kradnie, a policja robi za eskortę...
@yankers jakby zareagowali, wyciągnąłby legitymacje poselską.
@mudamudamuda I nic by to nie dało, immunitet nie chroni przy areszcie na gorącym uczynku
@yankers Serio chcecie karać gościa z konca łańcucha pokarmowego? Gdyby potraktował tego starucha jak kazdego innego zlodzieja to skonczy z wywaleniem ze sluzby, nie raz nie dwa bylo ontakich przypadkach? Problemem jest szefostwo, a nie pionek.
@claragna
A kogo chciałbyś karać? Rosję? XD
@mudamudamuda legitymacja poselska nie działa w przypadku gdy jej właściciel jest przyłapany w chwili gdy popełnia przestępstwo.
Inaczej Policja nie mogłaby interweniować np gdyby poseł w jednej ręce trzymał legitymację a w drugiej pistolet z którego strzelałby albo nawet tylko groził strzelaniem.
@yanekrs... ale to samo by dotyczyło każdego innego polityka, nie tylko Kaczyńskiego.... kradną miliony i nic im nie robią i myślisz, że coś Kaczyńskiemu grozi za ten wieniec? Sąd uzna to za małą szkodliwość czynu.... albo nałoży grzywnę w wysokości 800zł.
@mudamudamuda I nic by mu to nie dało. Posła, senatora czy sędziego, pomimo immunitetu policja może zatrzymać bądź aresztować, warunek to przyłapać go na dokonywaniu przestępstwa.
Jednak policja ma wtedy obowiązek powiadomić niezwłocznie Marszałka Sejmu, a ten może zdecydować o tym że poseł/senator ma być zwolniony, wtedy policja ma obowiązek go wypuścić.
Od kiedy bycie pijanym za kierownicą zaczęło być przestępstwem a nie wykroczenie, to policja jeśli dorwie pijanego posła lub sędziego który kieruje, ma prawo go zatrzymać i złożyć do sądu wniosek o ukaranie, jak i odebrać prawo jazdy.
Jak dorwą posła kradnącego coś co kwalifikuje go do przestępstwa a nie wykroczenia, wtedy też mają prawo go zatrzymać bądź aresztować.
Jak policja dorwie posła który strzela do ludzi na rynku, mają prawo go aresztować lub zastrzelić i nikt nie będzie się bawić we wnioski do marszałka sejmu o zdjęcie immunitetu.
Prawo pozwalające na zatrzymanie lub aresztowanie, właśnie powstało jako taki wentyl bezpieczeństwa na wypadek gdyby któremuś przyszło do łba popełniać przestępstwo przy policji.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 kwietnia 2024 o 23:31
@claragna komisarz to nie taki pionek, z jego stopniem potrafią być zastępcami komendantów miejskich, czy nawet komendantami powiatowymi :)
Widać że to psiaki (bo z takim zachowaniem ciężko napisać aby byli policjantami) z KRP Warszawa I, z jego stopniem jest pewnie szefem wydziału. To wtedy on wydaje kretyńskie rozkazy aby policjanci z prewencji, wyrabiali normy dotyczące ilości wylegitymowanych oraz ilości ukaranych mandatami.
Pionkiem to jest ten posterunkowy obok.
Przez na pewno 4 lata by go ze służby nie wywalili, w najgorszym wypadku zesłaliby go do Wrocławia, Radomia lub innej patologicznej komendy.
Za PiSu juz by szukali hakow na przodkow zglaszajacych przestepstwo a samo zgloszenie w 10 sekund by bylo odrzucone
Czy teraz rozumiecie jak wazne jest zebysmy zyli w panstwie prawa, a nie panstwie Prawa i Sprawiedliwosci?
Co robi ten policjant
@kemot413 udaje policjanta 1
@kemot413 to po prostu milicjant
czy ktoś go w końcu zamknie? czy ktoś zrobił nim w końcu porządek? a ten pies powinien za to beknąć-ja za to to robi ta kaczka zostałbym zakuty i posadzony na dołku na 48...
Jaki wieniec jest warty 800zł?
Jakiś rzeczoznawca go tak wycenił?
@pawel24pl
Nie rzeczoznawca, tylko rynek. Idź do kwiaciarni, zapytaj o cenę wieńca. Uważasz, że za drogo? To nie kupuj, ale tyle kosztuje.
@Xynthia Tak, uważam, że to drogo, uważam, że to nie jest tego warte i jestem zdziwiony, że ktoś jest w stanie wydać tyle pieniędzy na kupkę kwiatków.
Szczególnie jestem zdziwiony, że ktoś był w stanie wydać tyle tylko po to, by ująć szacunku części ofiar.
@pawel24pl
Też bym nie kupiła ;) na grobach (jeśli już chodzę) stawiam znicze, co nie zmienia faktu, że wieńce są drogie. Nie potrzeba rzeczoznawcy, w takim przypadku jak najbardziej można przyjąć cenę rynkową.
@pawel24pl w piątek kupowałem wiązanke pogrzebowa. 3 róże + jakieś ozdoby kosztowały 50zl. W Warszawie ceny zapewne są jeszcze wyższe. Czy ten wieniec mógł kosztować 800zl? Możliwe.
@Xynthia , a po co te znicze?
@pawel24pl o ile się nie mylę to już raz Kaczyński zniszczył jakiś wieniec. Może teraz celowo podłożono taki, za którego zniszczenie można Kaczyńskiego pozwać i stąd ta cena
@Amera Tak, zniszczył już inne wieńce. Wieńce z takim samym napisem, pozostawione przez tego samego gościa, co i ten wieniec.
To tylko świadczy o wyrachowaniu i przygotowaniu tego dziada. Kto normalny zabiera że sobą kombinerki jak Idze pod pomnik czy na groby?
@pawel24pl Sam się kurna zdziwiłem jak zobaczyłem ceny takich wieńców
https://kwiatynapozegnanie.pl/k/kwiaty-pogrzebowe-warszawa/
Wystarczy żeby zaprzyjaźniona kwiaciarnia wystawiła rachunek na 800 zł, tylko po to aby oskarżyć Kaczyńskiego o kradzież :)
dlaczego policja ochraniał gościa kradnącego wieniec. czy jak ja pójdę na cmentarz aby zajumać kwiaty i znicze z grbów tez dostanę obstawę policji aby nikt mi nie zrobił krzywdy?? ten mundurowy powinien wylecieć z policji na zbity pysk za pomocnictwo w występku. on ma przede wszystkim stać na straży prawa a nie brać udziału w jego łamaniu.
@adamIM jak Ty pójdziesz zajumać wieniec to nie będziesz mógł pomachać policjantowi przed nosem immunitetem poselskim. Przynajmniej nie pałował nagrywających i nie niszczył dowodów, więc plus za to.
@Paveu69
legitymacja poselska nie chroni gdy zostaniesz złapany na gorącym uczynku (w trakcie popełniania wykroczenia lub przestępstwa). wtedy możesz sobie machać czym chcesz.
@adamIM a bierzecie pod uwagę że mogli specjalnie nie reagować żeby mu można było doklepać więcej? :D
@WhiteD
cenię dobry humor :) :)
"...WARTOŚĆ WIEŃCA UKRADZIONEGO PRZEZ..." !!!
LUDZIE!!! NUCZCIE SIĘ PISAĆ PO POLSKU!!!
A zawiadomienie na prokuraturę na policjantów, którzy pomagają w kradzieży?
Ktoś z Was wierzy, że mu coś za to zrobią???
Nie uważacie, że napis na wieńcu jest co najmniej niesmaczny (pamięci ofiar Lecha)?
@fishe27 nie
@fishe27 A co, prawda w oczy kole? Rozumiem, że o hitlerze też nie wolno źle mówić/pisać?
@fishe27 Poczytaj sobie jak się Lech zachował gdy inny pilot odmówił lądowania w Gruzji. Został zwyzywany od tchórzy (dla żołnierza wiadomo najgorsza obraza), był ciągany po Sądach i Lechu robił wszystko żeby poszedł "siedzieć". Piloci lądujący w Smoleńsku mieli tą akcję z tyłu głowy, więc przez pośredni nacisk Lecha postanowili za wszelką cenę wylądować. Tak! Lech Kaczyński jest odpowiedzialny za katastrofę Smoleńską!
@LKA dokładnie to pilot ze Smoleńska był drugim pilotem w Gruzji więc widział "na żywo" jak gnoją jego kolegę i stąd być może bał się podjąć inną decyzję. Inna sprawa że z nagrań wynika że w kabinie mieli niezły bajzel, kręcili się ludzie itp.
@LKA Przeciw lądowaniu w Gruzji nie było pogodowych czy technicznych przesłanek - Tusk współpracuje z Putinem i razem to utrudniali. Podejrzenia czy dowodów na to, że Lech wyrwał im stery i sam leciał to nie ma. Nawet TVN na to nie wpadł. Nawet gdyby Lech kazał wszystkich zabić (co sugerował wieniec) to kapitan nie może takiego rozkazu wykonać (tu długa lista przepisów od Konstytucji RP po zwykłe BHP). Reasumując: pokrzykiwanie kierownika, dyrektora, prezesa, ministra, prezydenta, papieża nie oznacza, że masz sobie odebrać życie, co więcej masz je ratować mimo tego.
@fishe27 A czy to ważne co tam pisze? Przecież to nie jest nikogo grób. Zwykłe schody.
@TrinityKiller To nie schody, tylko pomnik. Na cmentarzach też są pomniki (najczęściej na grobach). Mój dziadek zamordowany przez SB ma pomnik na cmentarzu, choć ciała do tej pory nie znaleziono i nie jest to grób - to nie powód, żeby nie szanować tego miejsca.
Art. 278, § 1kk. Kto zabiera W CELU PRZYWŁASZCZENIA cudzą rzecz ruchomą, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
Nie wydaje mi się, żeby prezes wziął wianek, bo mu się spodobał, więc za kradzież nie mogą go sądzić.
Inna sprawa to to, dla czego policjant stoi bezpośrednio przed typem i nie reaguje.
Przytoczyłem artykuł opisujący przestępstwo o którym mowa, podając przy tym raczej jedyną interpretację. Skutek? 3 minusy i jeden plus. Wy jesteście serio jacyś specjalni xD
Co niby źle napisałem?
@Suchar24 Pędze z wyjaśnieniem.
1. Przywłaszczenie i kradzież to są dwie różne rzeczy, a Ty je traktujesz jak synomin. Upraszczając: Kradzież - zabierasz komuś jego własność. Przywłaszczenie - ktoś coś Ci pożycza, a Ty tego nie oddajesz. Są też za nie przewidzane różne kary.
2. Według Ciebie żeby coś przywłaszczyć, musi Ci się coś podobać. Bzdura - możesz np. zwyczajnie zrobić komuś na złosć.
Ale główny powód dla którego dostajesz minusy jest taki, że ludzie nie darzą sympatią prezesa nie tylko za tę sytuację, ale za masę innych, podobnych, których się dopuścił. A Ty, chcąc czy nie - bronisz go.
@j4ro
1. Zacytowałem paragraf słowo w słowo. Tam przywłaszczenie z kontekstu rozumiemy jako zabranie cudzej rzeczy na własność... a nie pożyczenie i nieoddanie, jak to sugerujesz.
2. Dopsz... to nie podobał mu się, tylko z jakiegokolwiek powodu chciał go mieć na własność. Jeżeli ten wieniec wyrzucił przecznicę dalej, to nie będzie kradzieżą, bo nie chciał go przywłaszczyć(tu wziąć na własność). Ponownie masz problem z rozumieniem kontekstu.
3. Domyślam się, że z tego powodu i dla tego jest mi przykro, że próbujemy rozumieć przemisy tak jak akurat nam się podoba, a nie jak jest napisane. Jeżeli to pis by chciał zrobić to samo przeciw nam, to zaraz byłby skowyt, że to wbrew prawu i tak nie można. Albo działamy według przepisów, albo stosujemy podwójne standardy, tylko wtedy nie nazywajmy się demokratycznym państwem. Można kogoś lubić lub i nie, ale wobec prawa wszyscy są równi.
Teraz poszukać nazwisk policjantów i każdego na prokuraturę za współudział w kradzieży.
Z tego co pamiętam, to na tych wieńcach były obraźliwe dla prezydenta hasła - coś o tym że był przyczyną śmierci tych 95 pozostałych osób. Wiem, ze zostanę zminusowany i to porządnie, ale na miejscu K zachował bym się podobnie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 kwietnia 2024 o 19:21
@mudia Przeze mnie nie zostaniesz. Ten chamski wieniec pojawia się co miesiąc tam. Ja pisu nienawidzę, ale trzeba być szują, żeby coś takiego drukować bratu osoby zmarłej.
@mudia Bo był odpowiedzialny, przez nacisk na pilotach którzy nie chcieli skończyć jak pilot z Gruzji, który nie zgodził się na lądowanie w trudnych warunkach:
https://www.se.pl/wiadomosci/polska/pilot-ktory-odmowil-lechowi-kaczynskiemu-ladowania-w-gruzji-bylo-niebezpiecznie-ale-prezydent-rozkaz-aa-ML1q-vEBW-tegH.html
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 kwietnia 2024 o 19:51
@mudia To nie są obraźliwe hasła, To są fakty !
@themark to nie jest miejsce na takie fakty.
@themark Są tacy, którym fakty się nie podobają. Najlepsze są bajki dziadka Antoniego i wujka Jarka.
@xargs
Czemu? Przecież to nie cmentarz, na który w czasie pandemii wszedł tylko Kaczyński, ani nie Wawel. Pokurcz zrobi szopkę i zatańczy na tragedii smoleńskiej kiedy tylko nadarzy się okazja, jeszcze się nie przyzwyczaiłoś??
@bromba_2k @themark @LKA
Nikt nie udowodnił mu odpowiedzialności i nie ma żadnych dowodów na bezpośrednie naciski. To piloci i wieża popełnili błędy. Fakt, że po locie do Gruzji doszło do szykanowania pilota i że miało to zapewne jakiś wpływ na decyzje podczas lotu do Smoleńska (2-gi pilot w Gruzji był kapitanem w Smoleńsku). To za mało, żeby oskarżać Kaczyńskiego o to, że był winny katastrofy smoleńskiej. To tak jakby powiedzieć, że słynne "spieprzaj dziadu" spowodowało rozstrój psychiczny u adresata tych słów, który potem spowodował wypadek na drodze - to sytuacja hipotetyczna - nie miała miejsca. Chodzi o to, że to za mało żeby oskarżać LK o spowodowanie śmierci jego i pozostałych 95 osób. Miało to zapewne jakiś wpływ ale IMHO nie dycydujący.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2024 o 9:30
@mudia Czytałem zapisy rozmów, co i Tobie polecam. Szef protokołu wyraźnie mówił w kabinie pilotów o decydowaniu przez Kaczyńskiego.
Jest więcej ciekawostek, np. spóźnienie się przez L. Kaczyńskiego i przesunięcie przybycia do Smoleńska o godzinę później, niż planowano, a które to plany były związane z prognozą pogody i spodziewanymi mgłami.
Ja nie twierdzę, że Kaczyński celowo zabił pasażerów i załogę, a przy okazji siebie. Ja tylko zgadzam się z tymi, którzy uważają, że zawinił on kilkoma czynnościami lub zaniechaniami, które po złożeniu się w całość spowodowały to nieszczęście.
A nikt mu tego nie udowodnił, bo nikt się o to nie starał. To środowisko pisowskie specjalizuje się na tańcu "po trupach do celu". Wszyscy inni uznali, że raport PKBWL wystarczy i nie warto albo nie należy do końca drążyć sprawy, bo będzie to przez pisowców jeszcze bardziej podbijane jako zdradzieckie i "ojkofobiczne" niszczenie autorytetu "Prezydenta Tysiąclecia".
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2024 o 18:47
Czy wy nie rozumiecie, że tutaj działa efekt mrożący? Ten policjant zapewne chciałby zareagować, ale się po prostu boi konsekwencji. Wszyscy wiemy do czego ta gnida Kaczyński jest zdolna. Niejednemu człowiekowi zniszczyli życie i niejednego pośrednio zamordowali (oczywiście Ci z pisu).
@m23123 Ojej, a konsekwencji przekraczania uprawnień, pogwałcania praw i swobód obywatelskich względem zwykłych obywateli już się nie boi? To są tzw. demokratyczne standardy egzekwowania prawa, że pozwala na jego łamanie, bo boi się konsekwencji, ale własnego działania niezgodnego z prawem już się nie boi, bo wie, że konsekwencji nie będzie? To po co nam w ogóle te standardy, niech przywrócą milicyjny system, że pan w niebieskim może robić co zechce, przynajmniej pozbędą się pozorów.
@Mausner Najwyraźniej nie rozumiesz problemu więc wytłumaczę. Gdybym byl policjantem i sprowadziłbym na glebę ciebie i jeszcze przy okazji spałował to potencjalnie konsekwencje byłyby dużo mniejsze niż w przypadku podobnej akcji w stosunku do Kaczyńskiego. Dlaczego? Bo jesteś po prostu mniej ważnym człowiekiem niż Kaczyński. W równość wobec prawa wierzysz? W Mikołaja i smerfy też?
@m23123 To najwidoczniej ty nie rozumiesz, więc może ja wytłumaczę. Guzik mnie obchodzą uczucia i obawy policjanta, ma przestrzegać prawa i je egzekwować, to ma w przysiędze. Wielokrotnie słyszałem już argumenty tego typu, a moje ulubione to takie, że najlepiej być potulnym jak baranek i nie sprawiać problemów panu w niebieskim, bo sam sobie możesz ich narobić. Moja wiara w równość wobec prawa nie ma tu nic do rzeczy. Skoro ty prezentujesz postawę racjonalizującą i normalizującą takie zachowania, to ty masz problem. Ja będę się upominał o wolności i swobody obywatelskie, a ty grzecznie wypinaj tyłek. Dziękuję, dobranoc.
Tego syna agentki nkwd to już dawno powinni na dożywocie zamknąć :d
Powiem to wprost, jarek to szef mafii i od ponad 30 lat powinien odsiadywać dożywocie. Takie są fakty.
Mam gdzieś tego starego pomarszczonego cwela, niech on się lepiej ludziom na oczy nie pokazuje.
BALBINA ! Gryzie CIĘ SUMIENIE !!!!!
@themark
Pewnie ze go gryzie, ale tylko dlatego że leszek nie wylądował, a przecież on mu kazał...
typowy złodziej
Jakim ułomem trzeba być że nie umieć tego odciąć?
O co tu chodzi? Mieszam w Anglii i nie wiem, czemu Kaczynski tak sie nad tym wiencem zneca.
a mnie zastanawia skąd Kaczyński nagle ogarnął sekator...? ot, akurat przypadkowo miał przy sobie?