I tak na to patrzę, i zadaję sobie pytanie:
Po co tam stawiać 20+ bramek, skoro i tak potem to trzeba skompresować to 4 pasów, czyli ściskać średnio po 5 pasów do jednego?
@Dak_Zibbon faktycznie w jednym momencie widać mocne zwężenie. Bottleneck jak nic. Od zawsze porównywałem kable, magistrale, szyny płyty głównej itd. właśnie z drogami, ulicami czy tam autostradami. Praktycznie ta sama zasada.
@Dak_Zibbon a po co w Polsce 10 bramek skoro na autostradzie są 2 pasy? Jest różnica jak masz otwartą przestrzeń i jedziesz a co innego jak masz się zatrzymać, kupić bilet itd. To trochę schodzi.
I tak na to patrzę, i zadaję sobie pytanie:
Po co tam stawiać 20+ bramek, skoro i tak potem to trzeba skompresować to 4 pasów, czyli ściskać średnio po 5 pasów do jednego?
@Dak_Zibbon faktycznie w jednym momencie widać mocne zwężenie. Bottleneck jak nic. Od zawsze porównywałem kable, magistrale, szyny płyty głównej itd. właśnie z drogami, ulicami czy tam autostradami. Praktycznie ta sama zasada.
@Dak_Zibbon a po co w Polsce 10 bramek skoro na autostradzie są 2 pasy? Jest różnica jak masz otwartą przestrzeń i jedziesz a co innego jak masz się zatrzymać, kupić bilet itd. To trochę schodzi.
Czyli Wyspy Nonsensu z uniwersum Tytusa, Romka i a'Tomka istnieją naprawdę.
Co trzeba mieć w głowie, żeby stać w takim korku z włączonymi światłami i silnikiem?
U nas też takich mnóstwo.