Aktywiści i tak będą trąbić o "samochodozie", "przeskalowanych miejskich autostradach", braku chodników oraz zbyt krótkim świetle zielonym na kierunku w którym oni akurat idą (a to że na kierunku poprzecznym inni piesi musieliby wtedy długo czekać już ich nie obchodzi).
A prawda jest taka, że jako pieszy zdecydowanie wolę Warszawę niż Londyn,Birmingham, czy inne podobne miasta.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 kwietnia 2024 o 16:43
@joseluisdiez Jeden z najtańszych w Polsce, dzień i noc, 1 strefa jest wieksza niż sama Warszawa, do dyspozycji są autobusy, tramwaje, metro, pociągi a nawet promy, wszystko na ten sam bilet. Dla mieszkańców Warszawy (Karta Warszawiaka) normlany na strefy 1 i 2 miesiędznie 83,3zł.
Po Mokotowie nocą na pewno...
Komunikacja taka droga?:)
Jest tak zakorkowana że lepiej pieszo. Tyle w temacie.
Aktywiści i tak będą trąbić o "samochodozie", "przeskalowanych miejskich autostradach", braku chodników oraz zbyt krótkim świetle zielonym na kierunku w którym oni akurat idą (a to że na kierunku poprzecznym inni piesi musieliby wtedy długo czekać już ich nie obchodzi).
A prawda jest taka, że jako pieszy zdecydowanie wolę Warszawę niż Londyn,Birmingham, czy inne podobne miasta.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2024 o 16:43
Koszty transportu miejskiego zdecydowanie sprzyjają spacerom.
@joseluisdiez Jeden z najtańszych w Polsce, dzień i noc, 1 strefa jest wieksza niż sama Warszawa, do dyspozycji są autobusy, tramwaje, metro, pociągi a nawet promy, wszystko na ten sam bilet. Dla mieszkańców Warszawy (Karta Warszawiaka) normlany na strefy 1 i 2 miesiędznie 83,3zł.
Gdyby uwględniono buractwo miejscowych, warszawa bylaby 100000 pozycji niżej