Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
15503 18731
-

Zobacz także:


Rozkalibrowany
+140 / 208

czy to Cię śmieszy? jesteś dnem.

Rozkalibrowany
+92 / 128

prisoneq - poznaj lepiej życie, zanim się wypowiesz w taki sposób, bo niestety Cię zaskoczę - takie historie są częstym przypadkiem, o tym się nie mówi, ale to się zdarza, sam się w życiu nasłuchałem gorzkich słów i nie wstydzę się tego powiedzieć. Więc to nie ma nic wspólnego z dzieckiem neo, ani demotów, które tworzą jakieś historie dla plusa.. pozazdrościć beztroski i nieświadomości.

muzaturpistow
+42 / 60

Popieram Rozkalibrowanego. Takich rzeczy nie wynosi się z domu, bo "zły to ptak, co własne gniazdo kala"... i bądź co bądź dziecko mimo takich słów za bardzo kocha matkę, żeby je za nie winić. Bardzo dobrze, że ktoś zrobił demota na taki temat. Ode mnie ogromny plus

Rozkalibrowany
+51 / 69

prisoneq - rozumiem, co chcesz nam przekazać - autor demota przedstawił taką sytuację byśmy się przejęli jego losem i dali mu plusa.. wiesz co Ci napiszę? nie umiesz analizować tych obrazków tak, jak należy.. demotywator stwarza się z myślą o grupie ludzi, którą potencjalna sytuacja spotkała, a nie żeby sobie wylać żale, to jest logiczne chyba? -.- mnie to spotkało, wielu innych ludzi też i gratuluję autorowi bo naprawdę przedstawił coś demotywującego i oglądając ten obrazek to JA stawiam się w tej sytuacji, wyobrażam ją sobie i jest trafna, prawdziwa, życiowa. Więc jakieś wyjeżdżanie z fikcyjnością danej sytuacji jest kompletnym brakiem wyobraźni i przede wszystkim niezrozumieniem przekazu, co dziwniejsze dlatego, że sam wspomniałeś o niemiłej sytuacji w twoim życiu. Naprawdę, zastanów się :)

Ahiro
+24 / 64

@prisoneq - jeśli śmieszy Cię ten demot masz zdrowo pokićkane w głowie, bo to znaczy że śmieszy Cię cudze nieszczęście, a to już podlega pod nienormalność.

P prisoneq
-3 / 69

niemiła sytuacja? po prostu mam inny charakter i inaczej na to patrzę :) ale doceniam twój wkład w wytłumaczenie tej ,,fikcyjności".
@Ahiro - śmieszyć mnie może co tylko zechcę i nie ma to nic z pokićkaniem we łbie, chciałbym, żeby każdy miał tak pokićkane we łbie, świat byłby inny, mimo, że może w tej dyskusji akurat się tym nie wykazuję, to jednak człowieka po paru postach nie poznasz. Pozdrawiam.

Rozkalibrowany
+7 / 25

człowieka nie pozna się nawet przez całe życie, ale twoje wypowiedzi reprezentują Ciebie :) jednak brawo za to, że przeprowadziliśmy normalną konwersację, pozdrawiam.

P prisoneq
+28 / 36

ale TE posty, tyczą się TYLKO tego demota ;)
również dzięki, pozdro - rzadko udaje się rozmowa bez baranów itp. ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 19:02

P prisoneq
+24 / 40

wasze minusy, świadczą tylko o tym, że tak naprawdę nie liczy się krzywda, ale to żeby wzbudzać wasze współczucie... bo mógłbym o tym oskarżeniu o rozwód napisać jakbym chciał się wyżalić, ale skłamałbym :) połączcie wszystkie posty i może choć część zrozumie mój punkt widzenia. pisoneq OUT :).

Rozkalibrowany
+7 / 19

jak odróżnisz tandetę od prawdy - wtedy zabieraj głos.. swoją drogą marnie prowokujący komentarz z twojej strony..widocznie ta "głupia masa" jest bardziej świadoma od Ciebie ale cóż.. demot świadczy o płytkości ale tylko twojej, wybacz za przykre słowa.

Rozkalibrowany
+3 / 15

dAlambert - proszę bardzo - ja też tak uważam i kiedy jak to mówisz demot ocieka skur.wy.syństwem i przedstawia czarny humor to naprawdę daję plusa.. ale tu jest takich demotów mniej niż 1%.. musimy się cieszyć tym co mamy..

D dencio
+3 / 9

na główną trafiaja demoty trafiające w czuły punkt młodzieży (bo to zdecydowana większosć użytkowników demotów), mają dużo plusów, czyli nawet ta polska, niewychowana i okropna młodzież ma uczucia, fajnie nawet. ale zgadzam się z dalambertem, za mało demotów, które niszczą psyche i sa kontrowersyjne. plusa nie dam, postanowilem oszczedzac plusy na prawdziwe perelki :)

nielubiebachorow
+14 / 38

dAlambert - właśnie o to chodzi w demotach, ich ironia ma miażdżyć, sarkazm ma wlewać się jadem do serca. a to? to jest jakieś gówno dla ubogich intelektualnie. biedne dzieci, płaczcie sobie, dawajcie mi minusy, ale to nie zmieni faktu, że idea demotów z prawdziwego zdarzenia ulotniła się gdzieś daleko, bo po prostu nikt jej nie rozumie. czemu się jednak dziwić, skoro odwiedzający to dzieci w porażającej większości? powinna być zakładka demoty dla dorosłych, żeby dzieci mogły się podniecać swoimi śmiesznymi obrazkami i wyciskaczami łez, a porządne demoty mogły by być porządnie docenione. nie rozumiecie różnicy pomiędzy tandetą a sztuką. btw rozkalibrowany - niestety to ty nie widxisz płytkości, nudności i bratu polotu w tym pseudodemocie. śmieszy mnie to, że go bronisz tak zaciekle. przecież to kicz. no, ale 95% osób uważa kicz za dzieło sztuki...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2010 2010 7:56

Rozkalibrowany
+1 / 13

nielubiebachorów- może to kicz, ale dotyczy także i mnie, zatem bronię tego, proste.. rozgranicz demoty dla dzieci z takimi jak ten.. inna sprawa, że patrząc na twój nick nie dziwię się twej postawie, chyba masz po prostu jak to się mówi wy.je.bane na takie sytuacje i jeszcze byś takiej matce przybił pionę, chyba, że twój image ma być tylko prowokujący, nie wiem sam.. tak czy owak, do takich osób się nie dotrze.. mówisz w kółko o tandecie i płytkości tutejszych prac, o braku sarkazmu itp..to jest prawda, takich prac brakuje, ale myślisz, że swoim buntem zawojujesz tę stronę i zrobisz jakiś przewrót? nie rozumiem szczerze, czemu tu masz jeszcze konto.. są inne witryny z tym tematem, delektuj się tamtejszymi stronami i "sztuką" sarkazmu jaką tam Ci się może uda znaleźć bo tutaj posucha dla tak wymagających Panów jak Ty.. przyznam szczerze, ja też nie jaram się byle czym na tzw. głównej, ale staram się oceniać pozytywnie i komentować te bardziej godne ze wszystkich tu będących prace..wyraziłeś swoje zdanie, szanuję to, lecz musiałem odpowiedzieć, bo "demotem dla dzieci" to jest wg mnie np demotywator o tej maskotce kota z "Idź na całość". To jest z kolei życiówka. Musisz się postawić, bo 90% ludzi ruszył ten demot? nie wszystko co poruszy większość oznacza, że jest głupie, mimo, że znacząca większość społeczeństwa to idioci.. są także tematy UNIWERSALNE.. Patrz z większym przymrużeniem oka na to co tu się dzieje, a nie ze złością i buntem wobec wszystkiego, pozdrawiam :)

Rozkalibrowany
+3 / 5

tu nie jest zagranica tylko Polska -.- tam masz kilkanaście razy więcej userów, kilkanaście razy więcej demotów więc i kilkanaście razy więcej tych klasycznych, ironicznych prac dostaje się na wierzch, proste.. a za twoje osiągnięcia i 6 demotów na innym koncie gratulacje, wybacz, że z Tobą zadarłem bo do pięt Ci nie dorastam z moim zerem demotów na głównej, na zero stworzonych :( pheh.. jakby to miało znaczenie.. każdy ocenia tu subiektywnie swoje prace, lecz jeśli aż tak Cię w oczy kole ta praca - napisz do administratorów strony, w końcu to oni mają głos decydujący, nie liczy się zdanie użytkownika.. może Cię wysłuchają.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2010 2010 15:07

nielubiebachorow
-3 / 3

rozkalibrowany - czego nie rozumiesz? sugerujesz mi, że powinnam usunąć konto, ja piszę, dlaczego nie usuwam, a tu nagle sugestia, że się przechwalam. żałosne. jest nowy admin, ma kiepski gust, co ja na to poradzę.

Rozkalibrowany
+3 / 5

nielubiebachorow- zasugerowałem ładnie, byś korzystała z tego drugiego, jeśli istnieje, skoro
na nim nabiłaś takie godne rezultaty.. chyba, że masz dwa by dawać z obu minusy no to cóż,
zrób jeszcze z dwa, nie zaszkodzi.. tylko po co się rozdrabniać? na tamtym koncie rzekomo solidne
demoty, a z tego można wypisywać nielogiczne komentarze tak? :] nie chcemy zmieszać czegoś
fajnego z gównem? sorry, że tak byc może nadinterpretuję, ale taka postawę przedstawiłaś
sobą :) choć masz ładnie napisane, że prezentujesz dwa wcielenia.. proponuję jednak dokonać fuzji, będzie wyglądać to bardziej prawdziwie :)..zresztą zeszliśmy na tematy, które tu nie powinny mieć miejsca, tylko na priv. Zatem
już kończę rozmowę, do następnej konfrontacji ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2010 2010 17:31

nielubiebachorow
-5 / 7

śmieszny jesteś, synku. tamto konto jest jedynie do wrzucania demotów, a to do komentowania, żeby głupie dzieci neo z zemsty nie zaminusowały wszystkiego jak leci (zdarzało się nagminnie). zarzuciłeś mi nielogiczność - proszę o argumenty, bo jak na razie to takie szczekanie, żeby szczekać.

Rozkalibrowany
-5 / 7

argumenty na twoją nielogiczność i dodam jeszcze - infantylność ? proszę bardzo - po pierwsze - szczekają psy, a nie ludzie; po drugie - nie jestem twoim synkiem, a ty nie jesteś moją matką, proste.. you lose. A poza tym, skoro tworzysz dwa konta z obawy przed zminusowaniem twoich cudownych prac, to chyba naprawdę są dla Ciebie całym życiem skoro się tak bardzo przejmujesz ocenami za nie.. dziecinada.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 March 2010 2010 12:45

H hansu36
+9 / 21

Co takiego trzeba zrobic, zby uslyszec takie slowa od matki [mowie o normalnej matce].

Odpowiedz
X Xca
0 / 26

Zabić ojca?

Ahiro
+14 / 26

W przypadku zwyrodniałej matki - czasem wystarczy się urodzić... W przypadku normalnej - nigdy nie powie tego własnemu dziecku.

S sayoko
+18 / 24

zgubić dwadzieścia złotych na klasowe i tego samego dnia zapomnieć wynieść śmieci.
(nie, to nie jest wyżalanie się. sucha informacja. tyle, że autentyczna)

E ErniX
-2 / 4

zjeść kota :D

Pawel91komentator
+105 / 129

a pamiętacie jak jakaś typeska chciała usunąć ciąże bo groziło jej znaczne pogorszenie wzroku a w skrajnym przypadku ślepota? Nie pozwolono jej usunąć ciąży i teraz gdy córka ma już kilka lat ona sądzi się o to dlaczego nie mogła usunąć ciąży. Na konferencji prasowej to dziecko siedziało obok niej a ona (matka) mówiła, że powinna mieć możliwość czy chce donosić ciąże czy nie. Wtedy nie chciała, ale ją zmuszono.
i to biedne dziecko tego słuchało. Jak dobry to demotywator?

Odpowiedz
hatifnaty
+12 / 32

kurcze;/ skąd sie takie matki biorą na świecie?

Skubik95
+23 / 63

Lycon wyobraz sobie ze Twojej matce gdy Cie nosila po sercem wsadzili do macicy tzw "odkurzacz" zaczeli wysysac Twoje rece, nogi i reszte oprocz glowy(bo jest za duza), a nastepnie wlozyli takie kleszcze zmazdzyli glowe i wyciagneli ja. Aborcja nie powinna byc legalna. Jesli sie nie chce byc w ciazy trzeba myslec o tym wczesniej. Nie pierwsze robic, a dopiero potem myslec. Pozdrawiam.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 18:09

bumczikibum
+41 / 51

Wiecie co, niech wam sie wszystkim tak poszczęści, żebyście nigdy nie byli w takiej sytuacji, tego wam życzę (nie potępiam Tysiąc i nie uważam, że powinna mieć prawo na aborcję, ja po prostu tej sytuacji nie oceniam, bo nie wydaje mi się, aby KTOKOLWIEK był kompetentny to zrobić, życie jest zbyt trudne, jeśli 91 to Twoja data urodzenia, to nie dziwi mnie to, za młody jesteś, by to zrozumieć)... Już pomijam fakt, że to dziecko i tak pewnie nic nie zrozumiało z tego, co mówi jej mama na tej konferencji, ale i tak wcześniej czy później zrozumie co się działo. Nie w tym rzecz. Ale ciągnijmy to dalej (w miarę możliwości, bez demagogii): mama prawie oślepła, nie dostaje pracy tylko jakąś nędzną rentę. Są w stanie wyżyć (w końcu to nie jest jej jedynie dziecko)? Dalej: kto się tymi dziećmi zajmie, jeśli matka jest kaleką? Nie oceniajcie zbyt pochopnie, bo już zdążyłam zauważyć, że sytuacje tych, których potępiamy lubią nawiedzać także oceniających. Nazywa się to ironia losu.

tristitiae
0 / 8

moim zdaniem każda strona ma po części racje. Pani Tysiąc mogła oślepnąć, ba, ma zdecydowanie pogorszony wzrok, ale no ludzie! gadać na konferencji prasowej, że powinna usunąć tą ciąże w towarzystwie tego dziecka? nie wiem ile ma dzieciak lat, pewnie kilka i nic z tego nie rozumie, ale co będzie jak podrośnie i pójdzie do szkoły? każdy dzieciak będzie go wytykał palcami i krzyczeć za nim 'o to ten, co matka chciała go zabić?' znowu ta kobieta mogła stracić wzrok, ale czy nie ma czasem męża? kobiety UMIERAJĄ przy porodach, kilka miesięcy wcześniej musiały wybrać życie swoje albo dziecka. czy czasem nie dostała pieniędzy ze Strasburga? dostała, więc według mnie, powinna dać sobie spokój a nie robić tyle szumu. jeżeli chodzi o aborcję, to ja nie jestem ani za a ni przeciw- są przypadki, kiedy faktycznie można przeprowadzić aborcje a są też i takie, kiedy się nie powinno. a jak już tak bardzo nie nie pasuje mu dzieciak niech go da do Domu Dziecka. wiele rodzin dało by się poćwiartować aby mogły mieć dzieci.

D dencio
+1 / 13

Skubik, a co z płodem, które jest efektem gwałtu? Naprawde, jesteś ograniczony. Zabijanie plodu może i jest złe, ale trzeba wiedzieć, że płód nie ma świadomości.

Skubik95
+1 / 5

dencio masz racje w efekcie gwaltu mozna sie zastanowic powaznie, ale nie plodu tylko czlowieka zwylkego juz czlowieka ktore ma serce, mozg itp. Wlasnie o to chodzi to dziecko nie moze nic zrobic, nie umie mowic, nawet krzyczec ale jest pewne prawo ustanowione w konstytucji - PRAWO DO ZYCIA. Proponuje ogladnac film pt. "Niemy Krzyk". Sa jeszcze domy dziecka i rodziny zastepcze, czlowiek nie moze decydowac czy inny czlowiek ma zyc czy nie, i to jeszcze taki czlowiek co nic nikomu nie zawinil. Potem takie matki maja do konca zycia wyrzuty sumienia, popadaja nawet w depresje i inne choroby. A gwalcicieli zamykac na dozywocie. Takie potwory nie moga chodzic po tym swiecie. Pozdrawiam

O otherhand
0 / 2

A czy mało jest dzieci w domach dziecka?
'ale nie plodu tylko czlowieka
zwylkego juz czlowieka ktore ma serce, mozg itp.' a wiesz że to nie jest tak o hop siup plemnik połączy sie z komórką jajową i mamy mózg i serce? Co do nazewnictwa to od 2 miesiąca embrion nazywamy płodem :P
A film o którym mówisz zrobiony był przez Bernarda Nathansona który przeprowadził kilkadziesiąt aborcji i to między innymi dzięki jego działaniom aborcja została zalegalizowana w stanach, jak dla mnie to ma taki sam wydźwięk jakby prostytutka mówiła o abstynencji seksualnej...A co do samego filmu to kilka faktów: Członkowie American College of Obstetrics and Gynecology w październiku 1985 roku, w swojej deklaracji potępili film za szerzenie fałszywych i przesadnych stwierdzeń, Francuski lekarz Étienne-Émile Baulieu zarzucił autorowi filmu manipulację i fałszerstwo medyczne, w następstwie czego Baulieu został przez Nathansona oskarżony o zniesławienie. Francuski sąd, przed którym toczyła się sprawa, odrzucił oskarżenie i uniewinnił profesora Baulieu.
Film ogólnie wygląda jak jedna wielka propaganda, nie twierdze że nie jest to pokazanie aborcji ale wypowiedzi doktora są co najmniej śmieszne, chociażby to wspomnienie że przeprowadzający aborcje porozumiewają się tajnym kodem np. czy nr.1 juz wyszedł...wg mnie brzmi to śmiesznie, w każdej grupie ludzie się porozumiewają ze sobą w określony sposób...

Ahiro
+53 / 77

Ku**a ludzie nie wiecie czego chcecie.

Śmieszny demot - TO NIE JEST STRONA DLA ŚMIESZNYCH OBRAZKÓW
Smutny demot - TO NIE JEST STRONA DLA IDIOTYCZNYCH SMUTÓW

Pocałujcie się wszyscy w dupę.

B buzyn
+1 / 1

Ahiro - głos rozsądku.

abstrakcja
+1 / 1

bubbbaz - Tak, jasne, każdy tylko siedzi i obmyśla plan, jakby się tu dostać na główną. Ten demot faktycznie demotywuje, więc jest prawdziwym demotem i zasługuje na takie miano. Idąc twoim tokiem myślenia, o każdym demotywatorze można powiedzieć, że autor starał się zrobić byle co, byle tylko spodobało się ludziom i żeby dostał się na główną...

Karlola
+12 / 26

Moja wprost mi tego nie mówi, ale te teksty o mojej nędznej przyszłości i żarciki "dzieci to napierdzieci", "kto ma dzieci, ten ma smród"... :/ Demot 24/7/365 :/

Odpowiedz
Ahiro
0 / 12

To jest dużo mniej obraźliwe.

W woyo22
+4 / 8

Autoironia

Ahiro
+3 / 13

To jest dużo mniej obraźliwe.

Vaniol
+17 / 23

Ja bym odpowiedział to samo, "załuje ze to ty mnie urodziłas" ;d

Odpowiedz
B bajka1992
+8 / 18

Słyszałam to setki razy.
"Znowu nędzne branie na litość, by dostać się na główną. (-)"
Zastanawiam się, bubbbazie, czy powiedziałbyś to samo, gdybyś to kiedykolwiek usłyszał.

Odpowiedz
D dencio
+2 / 6

nie bede pisal, ze powiedzialbym, bo zostane zminusowany, mniejsza z tym. ale naprawde smutne demoty, to plaga jest - wystarczy smutny tekst o bitych dzieciach, pijacym ojcu i jest glowna. to miala byc strona z hardkorowymi tekstami wjezdzajacymi na psychike, niszczacymi wyobraznie - demotywatory. za bardzo sie wszyscy rozczulają... nie tak mialo to wygladac :/

K Kabix9
+2 / 12

wieeeelki +.

Równie raniące słowa to " chciałam usunąć ciąże z tobą "

Odpowiedz
Ahiro
-1 / 21

I to jest jedyna jej pozytywna strona

A alianz2
+1 / 1

Ta a jeszcze przed oddaniem mamy do starców być miłym aż przepisze na Ciebie majątek...

Żal mi Cie gościu i widać, że Ciebie matka nie kocha i zrobisz tak jak napisałeś i ty też bedziesz nie miły dla swego dziecka i zrobi tak samo...

[+]

Zmodyfikowano 9 razy Ostatnia modyfikacja: 22 April 2011 2011 22:59

irak97b
+8 / 14

mowiac takie slowa matka wsadza noz dziecku prosto w serce

Odpowiedz
KasumiShinju
+12 / 20

teksty - "to przez ciebie mam zmarnowane życie" czy ten podany w tym democie... słyszę na co dzień. :

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 18:04

Odpowiedz
Ahiro
-3 / 15

Dobra dobra powiedz jeszcze że to Cię nie rusza i będziesz super uber cool. Echh ci herosi z demotów rodem wzięci

slayer
-1 / 31

Jeszcze wynieś smieci albo poodkurzaj. Też mocne.

Odpowiedz
Geoida
+4 / 22

To straszne, ten demot poruszył coś w moim sercu, coś co sprawiło, że zapałałam nienawiścią do tej ,,matki", która śmie tak mówić.Chyba znowu chce mi się ryczeć. Fuck. ,,+". Osoba, która dodała tego demota to mój mistrz, dawno nic mnie tak nie poruszyło.

Odpowiedz
katniss
-3 / 9

Bicie + "żałuję że cię nie otrułam" nie jest najlepszym połączeniem ;/

Odpowiedz
L lukaszr
+4 / 8

co to musi być za matka jak potrafi swojemu dziecku takie coś powiedzieć...

Odpowiedz
Floccinaucinihilipilification
+2 / 18

Jezu:| Jak tak was czytam to wspołczuje. Macie niezłe jazdy, ale na bani, ze piszecie o tym w komentarzach na domotywatorach.

Odpowiedz
Monitor
0 / 0

Popieram w 100%!
To że jakakolwiek by nie była ,ale matka ,tak powiedziała jest naprawdę przykre i demotywujące ,mimo że sam od własnej tego nie usłyszałem.Demotywator świetny ,ale naprawdę nie rozumiem jak bardzo trzeba być ograniczonym żeby robić o tym demota i pisać o tym w komentarzach!
Mimo wszystko ode mnie +

Ahiro
+2 / 14

Minusuję zgodnie z życzeniem

Akce
-5 / 9

Może : Przeklinam dzień w którym poznałam twojego ojca ?

Odpowiedz
Ahiro
-2 / 4

To też jest mniej obraźliwe

Akce
+1 / 3

No chyba trudno urodzić dziecko nie poznając ojca... Chyba ,że wierzysz w niepokalane poczęcie to przepraszam

A artt
+11 / 13

Myślę,że żadna matka nie mówi tego po głębszych przemyśleniach,raczej jest to pod wpływem emocji..Myślę,że nawet w patologicznej rodzinie...Ale i tak za demotywatora wielki +

Odpowiedz
M madziaalenka
+1 / 1

Mojej sie zdaża, ale jest chora na nerwice, więc to też trzeba brać pod uwage.

Ahiro
-5 / 5

To jest mniej obraźliwe.

K kebbab
+9 / 15

Kiedyś takie coś od ojca usłyszałem. Pamiętam, że poszedłem płakać gdzieś na strych, a potem mnie znalazł i przytulił :) Zawiodłem go później jeszcze bardziej... :/

Odpowiedz
drabin
+6 / 6

ojciec Cię urodził?

K kebbab
0 / 0

@after: Wielu rzeczy żałuję z mojej przeszłośći, ale na szczęście dorosłem :D

@drabin: chyba nie, ale to brzmiało jakoś w ten deseń:)

Ale fakt faktem, że trochę wiary we własne dzieci by się też przydało. Moja matka widziała jak się opieprzam przy kompie i mimo moich zapewnień, że wszystko ogarniam płakała po nocach, że nie zdam matury. Nie było po co ;)

elkmare
-1 / 5

prawda (+), ale nie takie rzeczy słyszałam, ze względu na cenzurę nie napisze tego. myh

Odpowiedz
M MoD
0 / 12

Są gorsze słowa. Pod wpływem emocji można dużo gorszych bzdur nagadać, więc to nic nadzwyczajnego. Skoro kogoś to "dotyka" i musi zwymyślać wszystkich, którzy napiszą inaczej niż "jakie to szczere" albo "ile w tym prawdy" to może warto zastanowić się głębiej nad sobą czy czasem Wasza matka tak nie uważa...

Odpowiedz
elkmare
-1 / 5

To co mówisz to szczera prawda. Pod wpływem emocji dużo można nagadać, ale też jak to sie mówi: "słowa ranią". Ja nauczyłam się na tyle nie zwracać uwagi, ale czasami się nie da.

trebacz
+5 / 7

Szkoda, że takie zjawisko zdarza się coraz częściej...

Odpowiedz
g3t4w4y
-1 / 13

tez to uslyszalem z ust matki. a potem cos podobnego od ojca. boli.

Odpowiedz
M madziaalenka
-4 / 4

Wcale nie patola, może impulsywni rodzice, hmm? na to też trzeba patrzeć...

G Gabam
+1 / 3

cóż, zapewne matka nie mówi tak bez powodu, tylko coś, a raczej ktoś musi ją doprowadzić do skrajności.

Odpowiedz
maddengirl69
-4 / 8

prisoneq,to fajnie masz.to że ojciec powiedział Ci że przez Ciebie się rozwiedli,to może być tylko kłamstwo wynikające ze zdenerwowania.Ja wiem że moi rodzice rozwiedli się przeze mnie.

Odpowiedz
hydraulik
-1 / 15

Można, a gdyby Mama powiedziała do ciebie, że jesteś synem/córką komara i żaby?! Czaicie klimat?

Odpowiedz
igness1307
+3 / 7

Cóż, jak od mojej matki usłyszałam: "Przez ciebie mam tylko życie zmarnowane." Miałam wtedy z 5 lat, ale to wystarczająco dużo, aby to zapamiętać. Teraz niby jest ok, ale ta osoba nie jest mi bliska. Takie i podobne słowa zostawiają ślad... za demot + ode mnie.

Odpowiedz
A AtomowyKsiezyc
0 / 10

U mnie poleciało: "trzeba cię było od razu do sierocińca oddać, chociaż bym sobie życia nie zmarnowała"...

Odpowiedz
C Cieciu
+2 / 4

Żałować to sobie może, teraz już jest za późno.

Odpowiedz
lizzie
+5 / 7

Śmieszne.Wszyscy dobrze wiedzą,że nie można nic gorszego od rodziców usłyszeć,a mimo wszystko każdy się spiera,że albo można albo,że to nic takiego.;/
Demotywujący demotywator.[+]

Odpowiedz
M madziaalenka
+3 / 5

Od ciot bym nie wyzywała. Mimo wszysko minusy są po to , żeby wyrazić swoje zdanie, nie?

N nani17
+3 / 5

nie , nie można . nawet największego twardziela takie słowa złamią ..

Odpowiedz
3koloryswiata
+2 / 4

nie przeżyłem nigdy czegoś takiego,ale to na pewno najgorsza rzecz... demotywator w 100% +

Odpowiedz
O orfiril
+4 / 6

można! To pikuś z tym co słyszą maltretowane dzieci

Odpowiedz
L LunaSelene
+2 / 6

Wielki plus dla demotywatora, jeszcze większy minus dla niektórych komentujących.
Demot naprawdę prawdziwy, życiowy. Mam nadzieję że nigdy czegoś takiego nie usłyszę, bo płakać zachciało mi się gdy tylko to sobie wyobraziłam. [+]
Z drugiej strony: Ludzie, naprawdę rozumiem, że to się zdarza, i to nierzadko, ale błagam:
1.Ktoś doda demota o czymś przykrym, i już 90% społeczności na demotach tego doświadczyło? Jakoś nie chce mi się wierzyć -.-
2.Jeśli na prawdę komuś się to zdarzyło, to szczerze współczuję, ale są jednak chyba lepsze miejsce na zwierzenia niż komentarze pod demotem?
Wyciągnijcie z tego taki wniosek: wiadomo, że każdy chce sobie poszpanować, ile to on się w życiu nacierpiał, ale to wygląda bardzo sztucznie, a zmiast budzić współczucie - irytuje.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2010 2010 19:07

Odpowiedz
Xalimedius
0 / 0

Cóż... Być może jakaś część rzeczywiście tego doświadczyła. Ale niektórzy pewnie czują się samotni, i lubią się utożsamiać z pewnymi grupami. Poza tym, kto nie doświadczył, nie skomentuje, więc jakakolwiek statystyka będzie błędna. Ale patrząc na polskie realia, na to w jakim ustroju wychowywało się poprzednie pokolenie, to problem może być szeroki. Patrząc na to, jak się wychowuje to pokolenie, współczuje przyszłym pokoleniom.

Furikon
-1 / 1

Po co sie tak rospisywac i tak nikt nie czyta :P

Fabio
-3 / 7

Żałuję, że cię nie połknęłam jak miałam okazję - można

Odpowiedz
siemaszkochanie
-3 / 7

ja słyszałam od ojca do matki "ona mi k... zmarnowała całe życie".. głośno przy mnie... ciekawe czym? tym że on pije a później wraca i robi awantury, kłóci się ze wszystkimi, wyzywa, Bije.. jeszcze wiele ciekawych rzeczy o mnie.. np. raz się znajomy go zapytał czy woli mnie, czy brata, a on bez zastanowienia powiedział że jego..

Odpowiedz
W w96
-3 / 5

wieeeeelki [+]
swoją drogą... bardzo ładna ta dziewczynka :D

Odpowiedz
xladymusic
-1 / 1

myśle, że gorsze od usłyszenia takich słów jest nie posiadania matki..

Odpowiedz
TomiMytyfaka
-1 / 3

eee, takie słowa, nie są wcale najgorsze, słyszę mocniejsze ;) Sęk w tym, że to tylko zdania powiedziane pod wpływem dużych emocji, byś poczuł się winny jakiegoś tam zdarzenia... ;)

Odpowiedz
J jagienka1980
+2 / 6

Można powiedzieć coś gorszego po słowach żałuję że Cię urodziłam dodać w momencie gdy dziecko chciało się zabić, "żałuję że Ci się nie udało...".

Odpowiedz
L LunaSelene
-4 / 4

Jeszcze gorsze jest wysłuchiwanie waszych użalań nad sobą.

Odpowiedz
K kerim
-1 / 7

A wyobraźcie sobie usłyszeć od własnej matki: "A to też było do prania?" Aż mnie dreszcze przeszły.... brrr!

Odpowiedz
Xalimedius
-2 / 2

Dobrze, że nie "idź się wyrzuć, śmieciu." I nie obrażam ani Ciebie, ani Twojej matki. Jedynie opiniuje Twój komentarz. Jeśli Cie urażę - przepraszam.

A asieczka
-5 / 7

gdyby mama mi tak poweidziała....to bym się zabiła...

Odpowiedz
K kerim
+2 / 4

Jakby Twoja matka przeczytała, jak pieprzysz głupoty to mogłaby tak powiedzieć...

Zodka
0 / 2

A co ma powiedzieć matka słysząc "Żałuję, że mnie urodziłaś" ?

Odpowiedz
BialaLilia23
+3 / 7

Niestety często najbliżsi ranią nas najmocniej, właśnie dlatego że ich przykre słowa zapadają głęboko często na zawsze, a słowa ludzi na ktorych nam nie zalezy po prostu po nas spływają...Ludzie których to śmieszy mają albo totalnie spaczone poczucie humoru albo nie mają serca. Widząc ten demotywator mam ochotę pójść do mojej mamy, przytulić ją i podziękować za wszystko, bo jest wspaniała, i zaraz to zrobię :)

Odpowiedz
Xalimedius
+1 / 3

Słowa mu się skończyły. I tak Ci nie odpowie. Po co pytasz?

Ciamajtqua
-1 / 1

Nie jedźcie tak po Kasi :

bekanamaksa
-2 / 6

żeby to raz :D

chociaż lepsze jest " H** Ci w du*e, zrobię to sama " i jeb drzwiami :P

Odpowiedz
L Luqash
+2 / 28

demot:Demotywatory.pl:Kolejny stopień polskiej martyrologii

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 February 2010 2010 10:26

Odpowiedz
majka2010
-5 / 7

co gorszego? jak przy kolegach mowi daj to dla ciebie to jest za ciezkie synu xD

Odpowiedz
N Nithaiah
+7 / 7

A jeżeli syn potrafiłby sprzedać własną matkę za garść drobniaków, to jest OK?

Odpowiedz
PGx
-4 / 4

można. idź wyrzucić śmieci

Odpowiedz
K Kibord
+2 / 2

Polecam film "Fish Tank" Dobre brytyjskie kino, tam dopiero można usłyszeć cały zestaw wiązanek których nigdy nie powinno się usłyszeć od matki. Ze skrobanką na czele...

Odpowiedz
kyd
-4 / 8

Ojej jak sobie probuje wyobrazic, ze ktos do tej dziewczynki ze zdjecia tak mowi, to az mi serce peka. Biedne dziecko, ja nigdy bym takiej slodkiej istoty nie skrzywdzil zadnym slowem ani czynem. Swoja droga widac juz, ze wyrosnie na piekna kobiete jesli tylko nikt jej tego nie utrudni.

Odpowiedz
BialaLilia23
0 / 4

To samo sobie pomyślałam,Będzie śliczna :)

M madziaalenka
0 / 2

brr, wkurzają mnie takie komentarze jak od kyda.
'nie skrzywdziłbym takiej słodkiej istoty.'
bo ładnie wygląda, tak?!
a jak brzydkiemu dziecku się tak powie to jest ok?!

6 6adorable6devil6
-1 / 3

to jest nic.
moja mówi o wiele gorzej... ale nie będę się wypowiadała na ten temat.

Odpowiedz
Saiyan25
-1 / 5

co was nie zabije to was wzmocni, jeśli stwierdzimy, że matka tak krzywdzi tą dziewczynke i mówi jej takie rzeczy, to dziewczynka wyrośnie na silną i mądrą kobietę, uwierzcie trudne dziecinstwo to nie koniec świata, wystarczy nie iść w ślady rodziców zacząć sie edukować, myśleć poprostu przyszłośćiowo bo później mozna sie wyprowadzić i zacząć swoje własne życie z bagażem doświadczeń

Odpowiedz
75b
+1 / 1

ja popieram w 100 %. Ciężkie dzieciństwo nie oznacza od razu przegranego życia, jeżeli tylko w odpowiednim momencie się otrząśniemy.. Wsparcie innych też jest ważne. Takie 'przykre' doświadczenia uczą życia lepiej niż cokolwiek innego.

Xalimedius
+1 / 1

Hm... "Co Cię nie zabije, to Cie wzmocni" kojarzy mi się bardziej z kolejnymi dokładkami na obiadku u Babci.

WellManneredGirl
+6 / 10

wielokrotnie słyszałam coś takiego i różne groźby, szantaże od matki. boli tylko do pewnego momentu, potem się uodporniłam. a teraz matka nie rozumie dlaczego jestem taka zimna wobec niej, nie rozmawiam z nią. bo oczywiście własnych wad nie widzi..

Odpowiedz
BialaLilia23
-2 / 4

Zwykle jest tak że nie widzi się swoich wad..mam taki przykład w rodzinie niestety. Nie cierpię osób które krytykują wszystkich naokoło podczas gdy do ideału im wiele brakuje..