Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
15503 18731
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Rozkalibrowany
+140 / 208

czy to Cię śmieszy? jesteś dnem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rozkalibrowany
+92 / 128

prisoneq - poznaj lepiej życie, zanim się wypowiesz w taki sposób, bo niestety Cię zaskoczę - takie historie są częstym przypadkiem, o tym się nie mówi, ale to się zdarza, sam się w życiu nasłuchałem gorzkich słów i nie wstydzę się tego powiedzieć. Więc to nie ma nic wspólnego z dzieckiem neo, ani demotów, które tworzą jakieś historie dla plusa.. pozazdrościć beztroski i nieświadomości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muzaturpistow
+42 / 60

Popieram Rozkalibrowanego. Takich rzeczy nie wynosi się z domu, bo "zły to ptak, co własne gniazdo kala"... i bądź co bądź dziecko mimo takich słów za bardzo kocha matkę, żeby je za nie winić. Bardzo dobrze, że ktoś zrobił demota na taki temat. Ode mnie ogromny plus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rozkalibrowany
+51 / 69

prisoneq - rozumiem, co chcesz nam przekazać - autor demota przedstawił taką sytuację byśmy się przejęli jego losem i dali mu plusa.. wiesz co Ci napiszę? nie umiesz analizować tych obrazków tak, jak należy.. demotywator stwarza się z myślą o grupie ludzi, którą potencjalna sytuacja spotkała, a nie żeby sobie wylać żale, to jest logiczne chyba? -.- mnie to spotkało, wielu innych ludzi też i gratuluję autorowi bo naprawdę przedstawił coś demotywującego i oglądając ten obrazek to JA stawiam się w tej sytuacji, wyobrażam ją sobie i jest trafna, prawdziwa, życiowa. Więc jakieś wyjeżdżanie z fikcyjnością danej sytuacji jest kompletnym brakiem wyobraźni i przede wszystkim niezrozumieniem przekazu, co dziwniejsze dlatego, że sam wspomniałeś o niemiłej sytuacji w twoim życiu. Naprawdę, zastanów się :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ahiro
+24 / 64

@prisoneq - jeśli śmieszy Cię ten demot masz zdrowo pokićkane w głowie, bo to znaczy że śmieszy Cię cudze nieszczęście, a to już podlega pod nienormalność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prisoneq
-3 / 69

niemiła sytuacja? po prostu mam inny charakter i inaczej na to patrzę :) ale doceniam twój wkład w wytłumaczenie tej ,,fikcyjności".
@Ahiro - śmieszyć mnie może co tylko zechcę i nie ma to nic z pokićkaniem we łbie, chciałbym, żeby każdy miał tak pokićkane we łbie, świat byłby inny, mimo, że może w tej dyskusji akurat się tym nie wykazuję, to jednak człowieka po paru postach nie poznasz. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rozkalibrowany
+7 / 25

człowieka nie pozna się nawet przez całe życie, ale twoje wypowiedzi reprezentują Ciebie :) jednak brawo za to, że przeprowadziliśmy normalną konwersację, pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prisoneq
+28 / 36

ale TE posty, tyczą się TYLKO tego demota ;)
również dzięki, pozdro - rzadko udaje się rozmowa bez baranów itp. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lutego 2010 o 19:02

P prisoneq
+24 / 40

wasze minusy, świadczą tylko o tym, że tak naprawdę nie liczy się krzywda, ale to żeby wzbudzać wasze współczucie... bo mógłbym o tym oskarżeniu o rozwód napisać jakbym chciał się wyżalić, ale skłamałbym :) połączcie wszystkie posty i może choć część zrozumie mój punkt widzenia. pisoneq OUT :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rozkalibrowany
+7 / 19

jak odróżnisz tandetę od prawdy - wtedy zabieraj głos.. swoją drogą marnie prowokujący komentarz z twojej strony..widocznie ta "głupia masa" jest bardziej świadoma od Ciebie ale cóż.. demot świadczy o płytkości ale tylko twojej, wybacz za przykre słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rozkalibrowany
+3 / 15

dAlambert - proszę bardzo - ja też tak uważam i kiedy jak to mówisz demot ocieka skur.wy.syństwem i przedstawia czarny humor to naprawdę daję plusa.. ale tu jest takich demotów mniej niż 1%.. musimy się cieszyć tym co mamy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dencio
+3 / 9

na główną trafiaja demoty trafiające w czuły punkt młodzieży (bo to zdecydowana większosć użytkowników demotów), mają dużo plusów, czyli nawet ta polska, niewychowana i okropna młodzież ma uczucia, fajnie nawet. ale zgadzam się z dalambertem, za mało demotów, które niszczą psyche i sa kontrowersyjne. plusa nie dam, postanowilem oszczedzac plusy na prawdziwe perelki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nielubiebachorow
+14 / 38

dAlambert - właśnie o to chodzi w demotach, ich ironia ma miażdżyć, sarkazm ma wlewać się jadem do serca. a to? to jest jakieś gówno dla ubogich intelektualnie. biedne dzieci, płaczcie sobie, dawajcie mi minusy, ale to nie zmieni faktu, że idea demotów z prawdziwego zdarzenia ulotniła się gdzieś daleko, bo po prostu nikt jej nie rozumie. czemu się jednak dziwić, skoro odwiedzający to dzieci w porażającej większości? powinna być zakładka demoty dla dorosłych, żeby dzieci mogły się podniecać swoimi śmiesznymi obrazkami i wyciskaczami łez, a porządne demoty mogły by być porządnie docenione. nie rozumiecie różnicy pomiędzy tandetą a sztuką. btw rozkalibrowany - niestety to ty nie widxisz płytkości, nudności i bratu polotu w tym pseudodemocie. śmieszy mnie to, że go bronisz tak zaciekle. przecież to kicz. no, ale 95% osób uważa kicz za dzieło sztuki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 lutego 2010 o 7:56

avatar Rozkalibrowany
+1 / 13

nielubiebachorów- może to kicz, ale dotyczy także i mnie, zatem bronię tego, proste.. rozgranicz demoty dla dzieci z takimi jak ten.. inna sprawa, że patrząc na twój nick nie dziwię się twej postawie, chyba masz po prostu jak to się mówi wy.je.bane na takie sytuacje i jeszcze byś takiej matce przybił pionę, chyba, że twój image ma być tylko prowokujący, nie wiem sam.. tak czy owak, do takich osób się nie dotrze.. mówisz w kółko o tandecie i płytkości tutejszych prac, o braku sarkazmu itp..to jest prawda, takich prac brakuje, ale myślisz, że swoim buntem zawojujesz tę stronę i zrobisz jakiś przewrót? nie rozumiem szczerze, czemu tu masz jeszcze konto.. są inne witryny z tym tematem, delektuj się tamtejszymi stronami i "sztuką" sarkazmu jaką tam Ci się może uda znaleźć bo tutaj posucha dla tak wymagających Panów jak Ty.. przyznam szczerze, ja też nie jaram się byle czym na tzw. głównej, ale staram się oceniać pozytywnie i komentować te bardziej godne ze wszystkich tu będących prace..wyraziłeś swoje zdanie, szanuję to, lecz musiałem odpowiedzieć, bo "demotem dla dzieci" to jest wg mnie np demotywator o tej maskotce kota z "Idź na całość". To jest z kolei życiówka. Musisz się postawić, bo 90% ludzi ruszył ten demot? nie wszystko co poruszy większość oznacza, że jest głupie, mimo, że znacząca większość społeczeństwa to idioci.. są także tematy UNIWERSALNE.. Patrz z większym przymrużeniem oka na to co tu się dzieje, a nie ze złością i buntem wobec wszystkiego, pozdrawiam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rozkalibrowany
+3 / 5

tu nie jest zagranica tylko Polska -.- tam masz kilkanaście razy więcej userów, kilkanaście razy więcej demotów więc i kilkanaście razy więcej tych klasycznych, ironicznych prac dostaje się na wierzch, proste.. a za twoje osiągnięcia i 6 demotów na innym koncie gratulacje, wybacz, że z Tobą zadarłem bo do pięt Ci nie dorastam z moim zerem demotów na głównej, na zero stworzonych :( pheh.. jakby to miało znaczenie.. każdy ocenia tu subiektywnie swoje prace, lecz jeśli aż tak Cię w oczy kole ta praca - napisz do administratorów strony, w końcu to oni mają głos decydujący, nie liczy się zdanie użytkownika.. może Cię wysłuchają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 lutego 2010 o 15:07

avatar nielubiebachorow
-3 / 3

rozkalibrowany - czego nie rozumiesz? sugerujesz mi, że powinnam usunąć konto, ja piszę, dlaczego nie usuwam, a tu nagle sugestia, że się przechwalam. żałosne. jest nowy admin, ma kiepski gust, co ja na to poradzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rozkalibrowany
+3 / 5

nielubiebachorow- zasugerowałem ładnie, byś korzystała z tego drugiego, jeśli istnieje, skoro
na nim nabiłaś takie godne rezultaty.. chyba, że masz dwa by dawać z obu minusy no to cóż,
zrób jeszcze z dwa, nie zaszkodzi.. tylko po co się rozdrabniać? na tamtym koncie rzekomo solidne
demoty, a z tego można wypisywać nielogiczne komentarze tak? :] nie chcemy zmieszać czegoś
fajnego z gównem? sorry, że tak byc może nadinterpretuję, ale taka postawę przedstawiłaś
sobą :) choć masz ładnie napisane, że prezentujesz dwa wcielenia.. proponuję jednak dokonać fuzji, będzie wyglądać to bardziej prawdziwie :)..zresztą zeszliśmy na tematy, które tu nie powinny mieć miejsca, tylko na priv. Zatem
już kończę rozmowę, do następnej konfrontacji ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 lutego 2010 o 17:31

avatar nielubiebachorow
-5 / 7

śmieszny jesteś, synku. tamto konto jest jedynie do wrzucania demotów, a to do komentowania, żeby głupie dzieci neo z zemsty nie zaminusowały wszystkiego jak leci (zdarzało się nagminnie). zarzuciłeś mi nielogiczność - proszę o argumenty, bo jak na razie to takie szczekanie, żeby szczekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rozkalibrowany
-5 / 7

argumenty na twoją nielogiczność i dodam jeszcze - infantylność ? proszę bardzo - po pierwsze - szczekają psy, a nie ludzie; po drugie - nie jestem twoim synkiem, a ty nie jesteś moją matką, proste.. you lose. A poza tym, skoro tworzysz dwa konta z obawy przed zminusowaniem twoich cudownych prac, to chyba naprawdę są dla Ciebie całym życiem skoro się tak bardzo przejmujesz ocenami za nie.. dziecinada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 marca 2010 o 12:45

avatar maddie109
-3 / 5

mocne +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hansu36
+9 / 21

Co takiego trzeba zrobic, zby uslyszec takie slowa od matki [mowie o normalnej matce].

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xca
0 / 26

Zabić ojca?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ahiro
+14 / 26

W przypadku zwyrodniałej matki - czasem wystarczy się urodzić... W przypadku normalnej - nigdy nie powie tego własnemu dziecku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sayoko
+18 / 24

zgubić dwadzieścia złotych na klasowe i tego samego dnia zapomnieć wynieść śmieci.
(nie, to nie jest wyżalanie się. sucha informacja. tyle, że autentyczna)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ErniX
-2 / 4

zjeść kota :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pawel91komentator
+105 / 129

a pamiętacie jak jakaś typeska chciała usunąć ciąże bo groziło jej znaczne pogorszenie wzroku a w skrajnym przypadku ślepota? Nie pozwolono jej usunąć ciąży i teraz gdy córka ma już kilka lat ona sądzi się o to dlaczego nie mogła usunąć ciąży. Na konferencji prasowej to dziecko siedziało obok niej a ona (matka) mówiła, że powinna mieć możliwość czy chce donosić ciąże czy nie. Wtedy nie chciała, ale ją zmuszono.
i to biedne dziecko tego słuchało. Jak dobry to demotywator?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hatifnaty
+12 / 32

kurcze;/ skąd sie takie matki biorą na świecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Skubik95
+23 / 63

Lycon wyobraz sobie ze Twojej matce gdy Cie nosila po sercem wsadzili do macicy tzw "odkurzacz" zaczeli wysysac Twoje rece, nogi i reszte oprocz glowy(bo jest za duza), a nastepnie wlozyli takie kleszcze zmazdzyli glowe i wyciagneli ja. Aborcja nie powinna byc legalna. Jesli sie nie chce byc w ciazy trzeba myslec o tym wczesniej. Nie pierwsze robic, a dopiero potem myslec. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lutego 2010 o 18:09

avatar bumczikibum
+41 / 51

Wiecie co, niech wam sie wszystkim tak poszczęści, żebyście nigdy nie byli w takiej sytuacji, tego wam życzę (nie potępiam Tysiąc i nie uważam, że powinna mieć prawo na aborcję, ja po prostu tej sytuacji nie oceniam, bo nie wydaje mi się, aby KTOKOLWIEK był kompetentny to zrobić, życie jest zbyt trudne, jeśli 91 to Twoja data urodzenia, to nie dziwi mnie to, za młody jesteś, by to zrozumieć)... Już pomijam fakt, że to dziecko i tak pewnie nic nie zrozumiało z tego, co mówi jej mama na tej konferencji, ale i tak wcześniej czy później zrozumie co się działo. Nie w tym rzecz. Ale ciągnijmy to dalej (w miarę możliwości, bez demagogii): mama prawie oślepła, nie dostaje pracy tylko jakąś nędzną rentę. Są w stanie wyżyć (w końcu to nie jest jej jedynie dziecko)? Dalej: kto się tymi dziećmi zajmie, jeśli matka jest kaleką? Nie oceniajcie zbyt pochopnie, bo już zdążyłam zauważyć, że sytuacje tych, których potępiamy lubią nawiedzać także oceniających. Nazywa się to ironia losu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tristitiae
0 / 8

moim zdaniem każda strona ma po części racje. Pani Tysiąc mogła oślepnąć, ba, ma zdecydowanie pogorszony wzrok, ale no ludzie! gadać na konferencji prasowej, że powinna usunąć tą ciąże w towarzystwie tego dziecka? nie wiem ile ma dzieciak lat, pewnie kilka i nic z tego nie rozumie, ale co będzie jak podrośnie i pójdzie do szkoły? każdy dzieciak będzie go wytykał palcami i krzyczeć za nim 'o to ten, co matka chciała go zabić?' znowu ta kobieta mogła stracić wzrok, ale czy nie ma czasem męża? kobiety UMIERAJĄ przy porodach, kilka miesięcy wcześniej musiały wybrać życie swoje albo dziecka. czy czasem nie dostała pieniędzy ze Strasburga? dostała, więc według mnie, powinna dać sobie spokój a nie robić tyle szumu. jeżeli chodzi o aborcję, to ja nie jestem ani za a ni przeciw- są przypadki, kiedy faktycznie można przeprowadzić aborcje a są też i takie, kiedy się nie powinno. a jak już tak bardzo nie nie pasuje mu dzieciak niech go da do Domu Dziecka. wiele rodzin dało by się poćwiartować aby mogły mieć dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dencio
+1 / 13

Skubik, a co z płodem, które jest efektem gwałtu? Naprawde, jesteś ograniczony. Zabijanie plodu może i jest złe, ale trzeba wiedzieć, że płód nie ma świadomości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Skubik95
+1 / 5

dencio masz racje w efekcie gwaltu mozna sie zastanowic powaznie, ale nie plodu tylko czlowieka zwylkego juz czlowieka ktore ma serce, mozg itp. Wlasnie o to chodzi to dziecko nie moze nic zrobic, nie umie mowic, nawet krzyczec ale jest pewne prawo ustanowione w konstytucji - PRAWO DO ZYCIA. Proponuje ogladnac film pt. "Niemy Krzyk". Sa jeszcze domy dziecka i rodziny zastepcze, czlowiek nie moze decydowac czy inny czlowiek ma zyc czy nie, i to jeszcze taki czlowiek co nic nikomu nie zawinil. Potem takie matki maja do konca zycia wyrzuty sumienia, popadaja nawet w depresje i inne choroby. A gwalcicieli zamykac na dozywocie. Takie potwory nie moga chodzic po tym swiecie. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O otherhand
0 / 2

A czy mało jest dzieci w domach dziecka?
'ale nie plodu tylko czlowieka
zwylkego juz czlowieka ktore ma serce, mozg itp.' a wiesz że to nie jest tak o hop siup plemnik połączy sie z komórką jajową i mamy mózg i serce? Co do nazewnictwa to od 2 miesiąca embrion nazywamy płodem :P
A film o którym mówisz zrobiony był przez Bernarda Nathansona który przeprowadził kilkadziesiąt aborcji i to między innymi dzięki jego działaniom aborcja została zalegalizowana w stanach, jak dla mnie to ma taki sam wydźwięk jakby prostytutka mówiła o abstynencji seksualnej...A co do samego filmu to kilka faktów: Członkowie American College of Obstetrics and Gynecology w październiku 1985 roku, w swojej deklaracji potępili film za szerzenie fałszywych i przesadnych stwierdzeń, Francuski lekarz Étienne-Émile Baulieu zarzucił autorowi filmu manipulację i fałszerstwo medyczne, w następstwie czego Baulieu został przez Nathansona oskarżony o zniesławienie. Francuski sąd, przed którym toczyła się sprawa, odrzucił oskarżenie i uniewinnił profesora Baulieu.
Film ogólnie wygląda jak jedna wielka propaganda, nie twierdze że nie jest to pokazanie aborcji ale wypowiedzi doktora są co najmniej śmieszne, chociażby to wspomnienie że przeprowadzający aborcje porozumiewają się tajnym kodem np. czy nr.1 juz wyszedł...wg mnie brzmi to śmiesznie, w każdej grupie ludzie się porozumiewają ze sobą w określony sposób...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ahiro
+53 / 77

Ku**a ludzie nie wiecie czego chcecie.

Śmieszny demot - TO NIE JEST STRONA DLA ŚMIESZNYCH OBRAZKÓW
Smutny demot - TO NIE JEST STRONA DLA IDIOTYCZNYCH SMUTÓW

Pocałujcie się wszyscy w dupę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buzyn
+1 / 1

Ahiro - głos rozsądku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar abstrakcja
+1 / 1

bubbbaz - Tak, jasne, każdy tylko siedzi i obmyśla plan, jakby się tu dostać na główną. Ten demot faktycznie demotywuje, więc jest prawdziwym demotem i zasługuje na takie miano. Idąc twoim tokiem myślenia, o każdym demotywatorze można powiedzieć, że autor starał się zrobić byle co, byle tylko spodobało się ludziom i żeby dostał się na główną...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TylkoPolska
+1 / 7

Ehh +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karlola
+12 / 26

Moja wprost mi tego nie mówi, ale te teksty o mojej nędznej przyszłości i żarciki "dzieci to napierdzieci", "kto ma dzieci, ten ma smród"... :/ Demot 24/7/365 :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tanczacyzwilkami
-2 / 16

ja coś takiego usłyszałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brabciu
-3 / 17

-`Ty sk*rwysynu`

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ahiro
0 / 12

To jest dużo mniej obraźliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W woyo22
+4 / 8

Autoironia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ahiro
+3 / 13

To jest dużo mniej obraźliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grosik123
-3 / 7

N I E !! :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rakiecia69
+3 / 7

+ jak nic !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vaniol
+17 / 23

Ja bym odpowiedział to samo, "załuje ze to ty mnie urodziłas" ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bajka1992
+8 / 18

Słyszałam to setki razy.
"Znowu nędzne branie na litość, by dostać się na główną. (-)"
Zastanawiam się, bubbbazie, czy powiedziałbyś to samo, gdybyś to kiedykolwiek usłyszał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dencio
+2 / 6

nie bede pisal, ze powiedzialbym, bo zostane zminusowany, mniejsza z tym. ale naprawde smutne demoty, to plaga jest - wystarczy smutny tekst o bitych dzieciach, pijacym ojcu i jest glowna. to miala byc strona z hardkorowymi tekstami wjezdzajacymi na psychike, niszczacymi wyobraznie - demotywatory. za bardzo sie wszyscy rozczulają... nie tak mialo to wygladac :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kabix9
+2 / 12

wieeeelki +.

Równie raniące słowa to " chciałam usunąć ciąże z tobą "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar minutatrzydziesci
+17 / 27

Lycon, gdyby aborcja byla legalna, być może Ciebie by nie było. ot co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ahiro
-1 / 21

I to jest jedyna jej pozytywna strona

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alianz2
+1 / 1

Ta a jeszcze przed oddaniem mamy do starców być miłym aż przepisze na Ciebie majątek...

Żal mi Cie gościu i widać, że Ciebie matka nie kocha i zrobisz tak jak napisałeś i ty też bedziesz nie miły dla swego dziecka i zrobi tak samo...

[+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 9 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 kwietnia 2011 o 22:59

avatar irak97b
+8 / 14

mowiac takie slowa matka wsadza noz dziecku prosto w serce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KasumiShinju
+12 / 20

teksty - "to przez ciebie mam zmarnowane życie" czy ten podany w tym democie... słyszę na co dzień. :

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lutego 2010 o 18:04

avatar Ahiro
-3 / 15

Dobra dobra powiedz jeszcze że to Cię nie rusza i będziesz super uber cool. Echh ci herosi z demotów rodem wzięci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar slayer
-1 / 31

Jeszcze wynieś smieci albo poodkurzaj. Też mocne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Geoida
+4 / 22

To straszne, ten demot poruszył coś w moim sercu, coś co sprawiło, że zapałałam nienawiścią do tej ,,matki", która śmie tak mówić.Chyba znowu chce mi się ryczeć. Fuck. ,,+". Osoba, która dodała tego demota to mój mistrz, dawno nic mnie tak nie poruszyło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar katniss
-3 / 9

Bicie + "żałuję że cię nie otrułam" nie jest najlepszym połączeniem ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukaszr
+4 / 8

co to musi być za matka jak potrafi swojemu dziecku takie coś powiedzieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Floccinaucinihilipilification
+2 / 18

Jezu:| Jak tak was czytam to wspołczuje. Macie niezłe jazdy, ale na bani, ze piszecie o tym w komentarzach na domotywatorach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Monitor
0 / 0

Popieram w 100%!
To że jakakolwiek by nie była ,ale matka ,tak powiedziała jest naprawdę przykre i demotywujące ,mimo że sam od własnej tego nie usłyszałem.Demotywator świetny ,ale naprawdę nie rozumiem jak bardzo trzeba być ograniczonym żeby robić o tym demota i pisać o tym w komentarzach!
Mimo wszystko ode mnie +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madziaraa123
0 / 4

super, sama prawda (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ahiro
+2 / 14

Minusuję zgodnie z życzeniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar f1maniakpolska
+2 / 4

straszne, ale prawdziwe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Akce
-5 / 9

Może : Przeklinam dzień w którym poznałam twojego ojca ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ahiro
-2 / 4

To też jest mniej obraźliwe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Akce
+1 / 3

No chyba trudno urodzić dziecko nie poznając ojca... Chyba ,że wierzysz w niepokalane poczęcie to przepraszam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A artt
+11 / 13

Myślę,że żadna matka nie mówi tego po głębszych przemyśleniach,raczej jest to pod wpływem emocji..Myślę,że nawet w patologicznej rodzinie...Ale i tak za demotywatora wielki +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madziaalenka
+1 / 1

Mojej sie zdaża, ale jest chora na nerwice, więc to też trzeba brać pod uwage.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tanken
-4 / 8

np. "ty sku*wysynu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ahiro
-5 / 5

To jest mniej obraźliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kebbab
+9 / 15

Kiedyś takie coś od ojca usłyszałem. Pamiętam, że poszedłem płakać gdzieś na strych, a potem mnie znalazł i przytulił :) Zawiodłem go później jeszcze bardziej... :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drabin
+6 / 6

ojciec Cię urodził?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kebbab
0 / 0

@after: Wielu rzeczy żałuję z mojej przeszłośći, ale na szczęście dorosłem :D

@drabin: chyba nie, ale to brzmiało jakoś w ten deseń:)

Ale fakt faktem, że trochę wiary we własne dzieci by się też przydało. Moja matka widziała jak się opieprzam przy kompie i mimo moich zapewnień, że wszystko ogarniam płakała po nocach, że nie zdam matury. Nie było po co ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lisek1602
+2 / 6

Łapie za serce.
Prawdziwe słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnkaP
-1 / 7

Jakie to prawdziwe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elkmare
-1 / 5

prawda (+), ale nie takie rzeczy słyszałam, ze względu na cenzurę nie napisze tego. myh

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MoD
0 / 12

Są gorsze słowa. Pod wpływem emocji można dużo gorszych bzdur nagadać, więc to nic nadzwyczajnego. Skoro kogoś to "dotyka" i musi zwymyślać wszystkich, którzy napiszą inaczej niż "jakie to szczere" albo "ile w tym prawdy" to może warto zastanowić się głębiej nad sobą czy czasem Wasza matka tak nie uważa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elkmare
-1 / 5

To co mówisz to szczera prawda. Pod wpływem emocji dużo można nagadać, ale też jak to sie mówi: "słowa ranią". Ja nauczyłam się na tyle nie zwracać uwagi, ale czasami się nie da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar trebacz
+5 / 7

Szkoda, że takie zjawisko zdarza się coraz częściej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar g3t4w4y
-1 / 13

tez to uslyszalem z ust matki. a potem cos podobnego od ojca. boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madziaalenka
-4 / 4

Wcale nie patola, może impulsywni rodzice, hmm? na to też trzeba patrzeć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gabam
+1 / 3

cóż, zapewne matka nie mówi tak bez powodu, tylko coś, a raczej ktoś musi ją doprowadzić do skrajności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perszingfffuuu
-3 / 9

na pewno jest cos gorszego, jak np
,,nie ma dzisiaj obiadu''

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maddengirl69
-4 / 8

prisoneq,to fajnie masz.to że ojciec powiedział Ci że przez Ciebie się rozwiedli,to może być tylko kłamstwo wynikające ze zdenerwowania.Ja wiem że moi rodzice rozwiedli się przeze mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hydraulik
-1 / 15

Można, a gdyby Mama powiedziała do ciebie, że jesteś synem/córką komara i żaby?! Czaicie klimat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar igness1307
+3 / 7

Cóż, jak od mojej matki usłyszałam: "Przez ciebie mam tylko życie zmarnowane." Miałam wtedy z 5 lat, ale to wystarczająco dużo, aby to zapamiętać. Teraz niby jest ok, ale ta osoba nie jest mi bliska. Takie i podobne słowa zostawiają ślad... za demot + ode mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AtomowyKsiezyc
0 / 10

U mnie poleciało: "trzeba cię było od razu do sierocińca oddać, chociaż bym sobie życia nie zmarnowała"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cieciu
+2 / 4

Żałować to sobie może, teraz już jest za późno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lizzie
+5 / 7

Śmieszne.Wszyscy dobrze wiedzą,że nie można nic gorszego od rodziców usłyszeć,a mimo wszystko każdy się spiera,że albo można albo,że to nic takiego.;/
Demotywujący demotywator.[+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar malarzinho7
-2 / 16

Co za cioty to minusują? ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madziaalenka
+3 / 5

Od ciot bym nie wyzywała. Mimo wszysko minusy są po to , żeby wyrazić swoje zdanie, nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nani17
+3 / 5

nie , nie można . nawet największego twardziela takie słowa złamią ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 3koloryswiata
+2 / 4

nie przeżyłem nigdy czegoś takiego,ale to na pewno najgorsza rzecz... demotywator w 100% +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adambytech
0 / 2

kaaaawał demtywatora

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O orfiril
+4 / 6

można! To pikuś z tym co słyszą maltretowane dzieci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LunaSelene
+2 / 6

Wielki plus dla demotywatora, jeszcze większy minus dla niektórych komentujących.
Demot naprawdę prawdziwy, życiowy. Mam nadzieję że nigdy czegoś takiego nie usłyszę, bo płakać zachciało mi się gdy tylko to sobie wyobraziłam. [+]
Z drugiej strony: Ludzie, naprawdę rozumiem, że to się zdarza, i to nierzadko, ale błagam:
1.Ktoś doda demota o czymś przykrym, i już 90% społeczności na demotach tego doświadczyło? Jakoś nie chce mi się wierzyć -.-
2.Jeśli na prawdę komuś się to zdarzyło, to szczerze współczuję, ale są jednak chyba lepsze miejsce na zwierzenia niż komentarze pod demotem?
Wyciągnijcie z tego taki wniosek: wiadomo, że każdy chce sobie poszpanować, ile to on się w życiu nacierpiał, ale to wygląda bardzo sztucznie, a zmiast budzić współczucie - irytuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 lutego 2010 o 19:07

avatar Xalimedius
0 / 0

Cóż... Być może jakaś część rzeczywiście tego doświadczyła. Ale niektórzy pewnie czują się samotni, i lubią się utożsamiać z pewnymi grupami. Poza tym, kto nie doświadczył, nie skomentuje, więc jakakolwiek statystyka będzie błędna. Ale patrząc na polskie realia, na to w jakim ustroju wychowywało się poprzednie pokolenie, to problem może być szeroki. Patrząc na to, jak się wychowuje to pokolenie, współczuje przyszłym pokoleniom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Furikon
-1 / 1

Po co sie tak rospisywac i tak nikt nie czyta :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fabio
-3 / 7

Żałuję, że cię nie połknęłam jak miałam okazję - można

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jaahuu
+2 / 6

można, żałuję, że jesteś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar siemaszkochanie
-3 / 7

ja słyszałam od ojca do matki "ona mi k... zmarnowała całe życie".. głośno przy mnie... ciekawe czym? tym że on pije a później wraca i robi awantury, kłóci się ze wszystkimi, wyzywa, Bije.. jeszcze wiele ciekawych rzeczy o mnie.. np. raz się znajomy go zapytał czy woli mnie, czy brata, a on bez zastanowienia powiedział że jego..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w96
-3 / 5

wieeeeelki [+]
swoją drogą... bardzo ładna ta dziewczynka :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xladymusic
-1 / 1

myśle, że gorsze od usłyszenia takich słów jest nie posiadania matki..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomiMytyfaka
-1 / 3

eee, takie słowa, nie są wcale najgorsze, słyszę mocniejsze ;) Sęk w tym, że to tylko zdania powiedziane pod wpływem dużych emocji, byś poczuł się winny jakiegoś tam zdarzenia... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jagienka1980
+2 / 6

Można powiedzieć coś gorszego po słowach żałuję że Cię urodziłam dodać w momencie gdy dziecko chciało się zabić, "żałuję że Ci się nie udało...".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LunaSelene
-4 / 4

Jeszcze gorsze jest wysłuchiwanie waszych użalań nad sobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kerim
-1 / 7

A wyobraźcie sobie usłyszeć od własnej matki: "A to też było do prania?" Aż mnie dreszcze przeszły.... brrr!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chlebak
-1 / 9

Gorsze jest "Wyrzuć śmiecie, sku*wysynu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xalimedius
-2 / 2

Dobrze, że nie "idź się wyrzuć, śmieciu." I nie obrażam ani Ciebie, ani Twojej matki. Jedynie opiniuje Twój komentarz. Jeśli Cie urażę - przepraszam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asieczka
-5 / 7

gdyby mama mi tak poweidziała....to bym się zabiła...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kerim
+2 / 4

Jakby Twoja matka przeczytała, jak pieprzysz głupoty to mogłaby tak powiedzieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zodka
0 / 2

A co ma powiedzieć matka słysząc "Żałuję, że mnie urodziłaś" ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BialaLilia23
+3 / 7

Niestety często najbliżsi ranią nas najmocniej, właśnie dlatego że ich przykre słowa zapadają głęboko często na zawsze, a słowa ludzi na ktorych nam nie zalezy po prostu po nas spływają...Ludzie których to śmieszy mają albo totalnie spaczone poczucie humoru albo nie mają serca. Widząc ten demotywator mam ochotę pójść do mojej mamy, przytulić ją i podziękować za wszystko, bo jest wspaniała, i zaraz to zrobię :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar harcerka
-1 / 3

brak słów..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xalimedius
+1 / 3

Słowa mu się skończyły. I tak Ci nie odpowie. Po co pytasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciamajtqua
-1 / 1

Nie jedźcie tak po Kasi :

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paperinik
-1 / 3

"Twoim tatą jest ksiądz proboszcz"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mscicielo
-4 / 4

Niestety można, np:
Nie chce być już Twoją matką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bekanamaksa
-2 / 6

żeby to raz :D

chociaż lepsze jest " H** Ci w du*e, zrobię to sama " i jeb drzwiami :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Luqash
+2 / 28

demot:Demotywatory.pl:Kolejny stopień polskiej martyrologii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 lutego 2010 o 10:26

avatar majka2010
-5 / 7

co gorszego? jak przy kolegach mowi daj to dla ciebie to jest za ciezkie synu xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nithaiah
+7 / 7

A jeżeli syn potrafiłby sprzedać własną matkę za garść drobniaków, to jest OK?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PGx
-4 / 4

można. idź wyrzucić śmieci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xxkuba95xX
+2 / 2

jak syn bije matkę to wtedy może tak powiedzieć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paulitita
0 / 2

Podpisano Alicja T.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kibord
+2 / 2

Polecam film "Fish Tank" Dobre brytyjskie kino, tam dopiero można usłyszeć cały zestaw wiązanek których nigdy nie powinno się usłyszeć od matki. Ze skrobanką na czele...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
-4 / 8

Ojej jak sobie probuje wyobrazic, ze ktos do tej dziewczynki ze zdjecia tak mowi, to az mi serce peka. Biedne dziecko, ja nigdy bym takiej slodkiej istoty nie skrzywdzil zadnym slowem ani czynem. Swoja droga widac juz, ze wyrosnie na piekna kobiete jesli tylko nikt jej tego nie utrudni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BialaLilia23
0 / 4

To samo sobie pomyślałam,Będzie śliczna :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nightmare11
+3 / 3

Niejeden tak mówił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madziaalenka
0 / 2

brr, wkurzają mnie takie komentarze jak od kyda.
'nie skrzywdziłbym takiej słodkiej istoty.'
bo ładnie wygląda, tak?!
a jak brzydkiemu dziecku się tak powie to jest ok?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
6 6adorable6devil6
-1 / 3

to jest nic.
moja mówi o wiele gorzej... ale nie będę się wypowiadała na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Saiyan25
-1 / 5

co was nie zabije to was wzmocni, jeśli stwierdzimy, że matka tak krzywdzi tą dziewczynke i mówi jej takie rzeczy, to dziewczynka wyrośnie na silną i mądrą kobietę, uwierzcie trudne dziecinstwo to nie koniec świata, wystarczy nie iść w ślady rodziców zacząć sie edukować, myśleć poprostu przyszłośćiowo bo później mozna sie wyprowadzić i zacząć swoje własne życie z bagażem doświadczeń

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 75b
+1 / 1

ja popieram w 100 %. Ciężkie dzieciństwo nie oznacza od razu przegranego życia, jeżeli tylko w odpowiednim momencie się otrząśniemy.. Wsparcie innych też jest ważne. Takie 'przykre' doświadczenia uczą życia lepiej niż cokolwiek innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xalimedius
+1 / 1

Hm... "Co Cię nie zabije, to Cie wzmocni" kojarzy mi się bardziej z kolejnymi dokładkami na obiadku u Babci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tentyprah
-5 / 5

CO TO ZA DZIECKO?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madziaalenka
0 / 2

pedofil, czy źle odebrałam?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WellManneredGirl
+6 / 10

wielokrotnie słyszałam coś takiego i różne groźby, szantaże od matki. boli tylko do pewnego momentu, potem się uodporniłam. a teraz matka nie rozumie dlaczego jestem taka zimna wobec niej, nie rozmawiam z nią. bo oczywiście własnych wad nie widzi..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BialaLilia23
-2 / 4

Zwykle jest tak że nie widzi się swoich wad..mam taki przykład w rodzinie niestety. Nie cierpię osób które krytykują wszystkich naokoło podczas gdy do ideału im wiele brakuje..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem