Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
596 714
-

Zobacz także:


~Van_Maart
0 / 6

te auto po lewej to na 90% Nexia Daewoo Made in Korea Pd.

Odpowiedz
~mk
0 / 0

Prawie ;) To jest Nexia 2 made in Uzbekistan (produkują je do teraz)

~zeus89
0 / 4

Nie przesadzajcie. Zależy co w co i jak uderzy. Szkoda że zdjęcie z końca poprzedniej zimy nie mam. Mam Deawoo MAtiza Made in Korea Płd. Zatrzymałem się na rondzie a woldzwagen touran nie wychamował za mną tzn wpadł w poślizg na lodzie i z prędkością jakoś 30 km/h wjechał mi w tył. Cóż Mam delikatny ślad na bagażniku którego już nie poprawiałem i plastikowy zderzak mi się giął trochę. Za 30 zł blacharz mi plastik na nagrzewaniu wypchnął do stanu w jakim był przed stłuczką. Co to Niemieckiego panzerwagena no cóż było gorzej. Zderzak rozbity, lampa rozbita a maska harmonijka :) Jak zobaczyłem było mi szkoda bardziej gościa niż mnie. Przy czym ja nie piszę by pisać że Matiz to mistrz szoc bo wjem że przy wypadku czołowym nic by ze mnie nie zostało. Nie mniej sposób uderzenia i tego kto był z przodu a kto z tył ma wielkie znaczenie.
Gdybym ja w odpowiedzi dał zdjęcia z mojej stłuczki to bym wyszło że Koreańczyk lepszy od Niemca :)

Odpowiedz
sla
-1 / 5

Sporo także zależy od klasy niemca, wieku i co najważniejsze - z ilu samochodów był składany. Zwykle jednak jest tak, że im lepsze auto tym bezpieczniejsze dla użytkownika, no może poza mocą.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 March 2014 2014 14:44

urlich1989
+1 / 1

Ja też mialem kiedyś przyjemność z matizem - twarde auto. Moja vectra B (wcześniej nie bita) przy prędkości ~40 kmh uderzyła matiza (można powiedzieć, że prawie czołówka - matiz wjechał na czerwonym na lewoskręt) U mnie zderzak połamany, lampa potrzaskana, pogięty błotnik, maska, delikatnie fartuch i belka zderzaka, a matiz wciśnięty zderzak i pęknięta lampa ;-D

survive
+9 / 11

Tył samochodu z reguły jest dość sztywny i wysoki, za to przód ma przewidzianą strefę zgniotu która ma sie rozpadać przy kolizji, do tego przy hamowaniu przód sam w sobie jest niski to dodatkowo się obniża i trafia sam zderzak tylni samochodu z tyłu, a tam za zderzakiem jest rama i na nie szczescie trafiajacego może być hak, z przodu jest zderzak, lampy, chłodnica, dość delikatny pas przedni i maska, właściwie dopiero silnik postawi większy opór, dlatego tak to będzie wyglądać.

Odpowiedz
stokro5
+1 / 3

Mooocne uproszczenie. Auto jak hamuje, przód nurkuje ( idzie w dół) i przez to ulega większym zniszczeniom. Poza tym z przodu są lampy, a z tyłu obły zderzak. A teraz odwróćcie - niech merc uderzy w tył żółtka, jak wypadnie porównanie ? A jeszcze jak zobaczymy - jak niby małe uszkodzenie, a jakie koszty, to wówczas możemy się zdziwić.

Odpowiedz
mifalek
+5 / 7

zawsze uderzający w tył ma większe zniszczenia, bez względu na markę, model, kolor czy co tam sobie jeszcze wymarzycie, taka jest fizyka

Odpowiedz
K Kalia24
-1 / 3

A mnie zastanawia, jaki "snafca" zminusował te komentarze nade mną - nawet jako kobieta znam tę "zasadę" stłuczek...

Odpowiedz
~jjanananan
-2 / 4

Taaa, a w Made in Germany po 3 latach przegniją wiązki i auto do remontu. W serwisie się sprzeda jeszcze 3 razy. Z Toyotą nie ma takich problemów, z Subaru też nie.

Odpowiedz
Bary20
-2 / 2

a co ma toyota czy subaru do tego demota?

~sgaghah
0 / 2

To, że ten mercedes jest tak samo awaryjny, jak daihatsu. I mój poprzedni komentarz neguje niemiecką jakość. Nie ma niemieckiej jakości. Audi A8, BMW 7 i Mercedesy S stoją na zachodzie na poboczu częściej, niż ci się wydaje.

Bary20
-2 / 2

ok ale co to ma do demota? mietek na obrazku się popsuł czy został uderzony?

Raion3k
+1 / 1

koszt naprawy - mercedes 3 razy więcej za sam zderzak

Odpowiedz
jarobakmac
-1 / 1

Brakuje tutaj polskiego czołga poloneza. Skasował by wszystkie.

Odpowiedz
T toreczek
0 / 0

Nie wiem jak u was ale dla mnie to jest to samo zdjęcie z innej perspektywy

Odpowiedz
~bkm11
0 / 0

cienkie bo te po lewej jest starsze od polowy komentujacych a to po prawej mlodsze od mojego miesiecznego dziecka

Odpowiedz