"Zderzak", a raczej osłona silnika/nadkola jest owszem wytrzymały, bo jest elastyczny. Gdyby był twardy, już dawno by się połamał i ziałaby tam dziura. Wolałbyś?
Nazwa zderzak zobowiązuje, gdyby był sztywny jak w kamazie to byle stłuczka przy 20km/h kwalifikowała by auto na złom bo doszło by do skrzywienia całej konstrukcji.
to jest własnie wytrzymałość. Inaczej zerzak byłby zniszczony, a tutaj proszę. Z reszta zderzak własnie po to jest żeby amortyzować uderzenie i tak jakby rozkładać je w czasie. Dlatego nie może być sztywny
To jest strefa zgniotu. W sumie lepiej mieć taki zderzak że można samemu odkształcić niż takie porysowane i popękane z którymi nic się nie da zrobić.
Odpowiedz"Zderzak", a raczej osłona silnika/nadkola jest owszem wytrzymały, bo jest elastyczny. Gdyby był twardy, już dawno by się połamał i ziałaby tam dziura. Wolałbyś?
OdpowiedzNazwa zderzak zobowiązuje, gdyby był sztywny jak w kamazie to byle stłuczka przy 20km/h kwalifikowała by auto na złom bo doszło by do skrzywienia całej konstrukcji.
OdpowiedzKoszt naprawy: 0.30zł za prąd/gaz, i trochę minut na zagotowanie się wody.
Odpowiedzto jest własnie wytrzymałość. Inaczej zerzak byłby zniszczony, a tutaj proszę. Z reszta zderzak własnie po to jest żeby amortyzować uderzenie i tak jakby rozkładać je w czasie. Dlatego nie może być sztywny
OdpowiedzMoim zdaniem to jest genialne. Jest genialne bo nie wymaga płacenia blacharzowi.
Odpowiedzco za debil, wylał wrzątek na podłogę stojąc na niej boso...
Odpowiedz