Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
109 143
-

Zobacz także:


rafik54321
+7 / 13

Heh interesujące. We mnie (miałem civica) trzasnął golf i golf był do kasacji, a civicu tylko blachy do wyklepania i zwrotnica pękła :D .

Jednak mimo wszystko te niemieckie wozy to szrot :/ (przynajmniej dla mnie). Bezawaryjne nie jest, prowadzi się jak kasztan, ociężały kloc. Lepsze silniki wysokoobrotowe, elastyczne, zwinne, dobrze trzymające się drogi... A takie są japońce... Jak całe życie jeździsz germanem, a wsiądziesz do japońca i pojedziesz jak germanem to powiesz "ale dziadostwo", ale pojeździj inaczej, pokręć wyżej na obrotach to powiesz "ale bosko!" :D .

Odpowiedz
~zsdax
+3 / 5

akurat pracuje u MB i powiem tyle fajnie to wygląda ale co zobaczysz po ściągnięciu zderzaka to już inna sprawa. Kiedyś przyjechał taki też po niby lekkiej stłuczce i belka uszkodzona, chłodnicy łapy urwało i trochę pracy było.

Odpowiedz
~eh_nooo
+2 / 4

dokładnie, ludzie to naiwne 'są' co z tego że w mietku nic nie widać? co trzeba będzie wymienić to inna bajka... do tego powinno być porównanie za serwisu japońca vs mietka, gdzie wszystko jest na kody i nawet oleju nie wymienisz bez błogosławieństwa autoryzowanego, buląc za to słono oczywiście...

D Dankej
0 / 2

Dokładnie. Kiedyś trzepnąłem w słupek prawym rogiem VW Tourana. Wydawało się, że ot wielkie co. Maska do wymiany nadkole, lampa ,zderzak i nie będzie żadnego śladu. W sumie koszt naprawy wyniósł 13000zł (Szczęście, że było AC na niego) a co było faktycznie uszkodzone to długo by wymieniać.

wojtipek
+5 / 5

Jak w takim razie taki Mercedes uzyskał współczesną homologację? Chyba nie chciałbym jeździć samochodem, który tyle energii uderzenia przerzuca na jadących nim.

Odpowiedz
K kacper173173
+4 / 4

Opowiem krótką historię. Kiedyś w wyścigach samochody budowano możliwie najtwardsze i najsztywniejsze, aby w razie wypadku nic się nie stało. Rzeczywiście - samochody nawet po ostrych wypadkach były znacznie mniej uszkodzone niż te mniej sztywne. Dlaczego? Bo przenosiły całą siłę uderzenia na kierowcę... Tadam, wolisz wymienić zderzak czy żebra?

Odpowiedz
~dhrtr4
-3 / 3

a bo to strefa zgniotu - tandetność pod pretekstem poprawy bezpieczeństwa:D

Odpowiedz
G Glusfilmowiec
0 / 0

A co to za porównanie? Nigdzie nie jest napisane że z jednakową prędkością te samochody jechały.

Odpowiedz
P pedro65
0 / 0

Czyli strefa zgniotu chroniąca pasażerów kontra pancerwagen który będzie łatwo wyklepać i odsprzedać, jak poprzednia załoga pójdzie w piach ?

Odpowiedz