Zapomniałeś, że trzeba wyłączyć kontrolę trakcji... gdy jedno koło będzie się kręciło, a drugie nie, to komputer zwariuje i może lepiej, żeby zgasił silnik... (czasem używa hamulców do blokowania mechanizmu różnicowego, a wtedy auto zjedzie z lewarka...)
Kolega kiedyś proeadzil samochód? W samodach jest mechanizm roznicowy więc jedno koło może się kręcić gdy drugie stoi w miejscu, gdyby krecily się tak samo to na zakrętach koła by piszczaly, bo te które jest na zewnętrznej miało większą drogę do pokonania
zabawne ze nikt nie zwraca uwagi na to ze odpala sie samochod na biegu bez kierowcy w srodku z kolem na nawierzchni, niech tworca tego pomyslu wykona nagranie a moze potem sie posmiejemy z tego na sadolu
dyfer pozwoli jednemu kolu sie krecic, a drugie bedzie nieruchome-kola nie sa na sztywno połączone, gdyby tak bylo to kola wpadałyby w poslizg na zakretach ponieważ koło po zewnetrznej stronie zakretu ma do pokonania wieksza droge niz kolo wewnatrz zakretu https://youtu.be/pPGSTBrM-hk
Patent ciekawy ale życzę powodzenia w utrzymaniu samochodu na lewarku. Oby się tak nie stało że pociągniesz , Odpalisz , on spadnie z lewarka pojedzie i rozwali kilka samochodów po drodze i wywoła jakiś wypadek ... POMYŚLCIE
dyfer pozwoli jednemu kolu sie krecic, a drugie bedzie nieruchome-kola nie sa na sztywno połączone, gdyby tak bylo to kola wpadałyby w poslizg na zakretach ponieważ koło po zewnetrznej stronie zakretu ma do pokonania wieksza droge niz kolo wewnatrz zakretu https://youtu.be/pPGSTBrM-hk
Jak się włoży iphona do mikrofalówki na pięć minut to się naelektryzuje wystarczająco by można odpalić nim samochód przytykając obudowę do plusa na akumulatorze.
(a tak na poważnie to większośc ludzi przy odpalaniu na pych wrzuca jedynkę męcząc się przy rozpędzaniu samochodu pchając a wystarczy wrzucić piątkę (najwyższy bieg) i można odpalić odpychając się nogą od asfaltu...
Tym sposobem można odpalić samochód ale postawiłbym dwa lewarki tak żeby drugie przednie koło także było w powietrzu. (i oczywiście skrzynia biegów na piątkę..)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 12 January 2018 2018 13:47
jak widze te komentarze to masakra...pomysl teoretycznie wykonalny ale ile sily trzeba w to wlozyc to inna kwestia...auto nie ruszy bo jest mechanizm roznicowy i zaciagniety reczny wiec jak reczny trzyma to moze i z lewarka nie spadnie...z rozrzadem nic sie nie stanie przeciez to kolo poprzez skrzynie biegow i sprzeglo zakreci kolem zamachowym ktore jest zamontowane na wale korbowym silnika przeciez rozrusznik kreci tym samym kolem a jakis nie uszkadza rozrzadu...bieg to 2 nie 5 jak ktos pisze..ja zawsze z 2 odpalam na pych jesli trzeba i jak tylko silnik zaskoczy szybko wciskam sprzeglo...ktos pisal zeby oba kola podniesc to efekt bedzie taki ze kazde zakreci sie w inna strone a silnik ani drgnie bo zadziala mechanizm roznicowy...najlepiej kupic akumulator nowy koszt nie jest znowu taki duzy a meczyc sie odpalaniem jest bez sensu a nawet z 2letnim aku odpalam auto przy -30bez problemu ale jak tylko pada to laduje go ale tylko raz zeby dojechac do sklepu po nowy;)
aaa ktos pisal o kontroli trakcji noe zadziala przy tak malej predkosci dopiero po dodaniu gazu kiedy roznica bedzie znaczaco duza inaczej w kozsym zakrecie ktores kolo byloby hamowane
a ichim jo
OdpowiedzZapomniałeś, że trzeba wyłączyć kontrolę trakcji... gdy jedno koło będzie się kręciło, a drugie nie, to komputer zwariuje i może lepiej, żeby zgasił silnik... (czasem używa hamulców do blokowania mechanizmu różnicowego, a wtedy auto zjedzie z lewarka...)
OdpowiedzNa polonezie by poszło, na nowych chyba nie
Odpowiedze tam ja swój samochód odpaliłem kilka razy odpuchając sie nogą do zaledwie wolnego toczenia i zapalił i wcale nie był to maluch a golf
OdpowiedzCo z drugim kołem?. W „maluchu” tylna szyba była podgrzewana żeby przy pchaniu nie przymarznąć..
OdpowiedzKolega kiedyś proeadzil samochód? W samodach jest mechanizm roznicowy więc jedno koło może się kręcić gdy drugie stoi w miejscu, gdyby krecily się tak samo to na zakrętach koła by piszczaly, bo te które jest na zewnętrznej miało większą drogę do pokonania
https://youtu.be/D-jRo4ePGlQ 3:30
@firedragon555 raqczej by wpadło w poślizg niż by piszczały opony. Auta do driftu mają zespawane mosty napędowe
zależy od prędkości przy niskich będą piszczały,przy większych będzie latał bokiem :D
i po rozrządzie....
OdpowiedzJeśli już to po łancuchowym. Paski można szarpać do usranej śmierci.
mam automatyczna skrzynie biegow
OdpowiedzŻyczę powodzenia przy 4x4.
Odpowiedzwydaje mi sie ze to dotyczy starszych aut.
Odpowiedzzdjąć ręczny, jedna noga na sprzęgło, druga na asfalt, odepchnąć sie troche i odpalić silnik
Odpowiedzszczyt debilizmu
Odpowiedz@Max200012 Wystarczy wymienić akumulator, kiedy zaczyna tracić pojemność i nie trzeba robić z siebie przygłupa ślizgającego się jedna nogą po lodzie.
Odpowiedza jezeli ktos sie zapomnial i na przyklad zostawil cos co ciaglo prad przez caly dzień i aku padł?
Wolę wezwać taksówkę i zapłacić 20 złotych za podłączenie kabli - tyle kosztuje taka usługa w Bydgoszczy.
OdpowiedzAleż to jest głupie. Zanim coś takiego się zrobi, siedem razy odpali się na pych.
Odpowiedz(A jako posiadacz automatu żałuję, że korby wyszły z użycia.)
zabawne ze nikt nie zwraca uwagi na to ze odpala sie samochod na biegu bez kierowcy w srodku z kolem na nawierzchni, niech tworca tego pomyslu wykona nagranie a moze potem sie posmiejemy z tego na sadolu
Odpowiedz@Lukevenoda chciałem to własnie napisać :D
Jak odpali to bedzie sie krecic tylko to w gorze.
dyfer pozwoli jednemu kolu sie krecic, a drugie bedzie nieruchome-kola nie sa na sztywno połączone, gdyby tak bylo to kola wpadałyby w poslizg na zakretach ponieważ koło po zewnetrznej stronie zakretu ma do pokonania wieksza droge niz kolo wewnatrz zakretu
https://youtu.be/pPGSTBrM-hk
Patent ciekawy ale życzę powodzenia w utrzymaniu samochodu na lewarku. Oby się tak nie stało że pociągniesz , Odpalisz , on spadnie z lewarka pojedzie i rozwali kilka samochodów po drodze i wywoła jakiś wypadek ... POMYŚLCIE
Odpowiedzdyfer pozwoli jednemu kolu sie krecic, a drugie bedzie nieruchome-kola nie sa na sztywno połączone, gdyby tak bylo to kola wpadałyby w poslizg na zakretach ponieważ koło po zewnetrznej stronie zakretu ma do pokonania wieksza droge niz kolo wewnatrz zakretu
https://youtu.be/pPGSTBrM-hk
A jak lewarek się przewróci to sp****alaj. Nie masz szans.
OdpowiedzJak się włoży iphona do mikrofalówki na pięć minut to się naelektryzuje wystarczająco by można odpalić nim samochód przytykając obudowę do plusa na akumulatorze.
(a tak na poważnie to większośc ludzi przy odpalaniu na pych wrzuca jedynkę męcząc się przy rozpędzaniu samochodu pchając a wystarczy wrzucić piątkę (najwyższy bieg) i można odpalić odpychając się nogą od asfaltu...
Tym sposobem można odpalić samochód ale postawiłbym dwa lewarki tak żeby drugie przednie koło także było w powietrzu. (i oczywiście skrzynia biegów na piątkę..)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 January 2018 2018 13:47
Odpowiedzjak widze te komentarze to masakra...pomysl teoretycznie wykonalny ale ile sily trzeba w to wlozyc to inna kwestia...auto nie ruszy bo jest mechanizm roznicowy i zaciagniety reczny wiec jak reczny trzyma to moze i z lewarka nie spadnie...z rozrzadem nic sie nie stanie przeciez to kolo poprzez skrzynie biegow i sprzeglo zakreci kolem zamachowym ktore jest zamontowane na wale korbowym silnika przeciez rozrusznik kreci tym samym kolem a jakis nie uszkadza rozrzadu...bieg to 2 nie 5 jak ktos pisze..ja zawsze z 2 odpalam na pych jesli trzeba i jak tylko silnik zaskoczy szybko wciskam sprzeglo...ktos pisal zeby oba kola podniesc to efekt bedzie taki ze kazde zakreci sie w inna strone a silnik ani drgnie bo zadziala mechanizm roznicowy...najlepiej kupic akumulator nowy koszt nie jest znowu taki duzy a meczyc sie odpalaniem jest bez sensu a nawet z 2letnim aku odpalam auto przy -30bez problemu ale jak tylko pada to laduje go ale tylko raz zeby dojechac do sklepu po nowy;)
Odpowiedzaaa ktos pisal o kontroli trakcji noe zadziala przy tak malej predkosci dopiero po dodaniu gazu kiedy roznica bedzie znaczaco duza inaczej w kozsym zakrecie ktores kolo byloby hamowane
Odpowiedzpowodzenie z wsokoprężną v8
OdpowiedzNie prościej popchać i szybko wskoczyć ?
Odpowiedz