Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
209 226
-

Zobacz także:


X Xmen1
+6 / 10

Zaprezentowała samochód czy zaprezentowała slajdy o samochodzie? Takie firmy powstają chyba wyłącznie po to, aby wyłudzić dofinansowanie. Tak jak te inne Syreny i Arrinery...

Odpowiedz
JanuszTorun
+6 / 6

Nawet jeżeli taki samochód będzie (lub już jest) produkowany, to
czy produkcja samochodu, na który w Polsce będzie 10 chętnych, no może 100,
to jest wskrzeszenie polskiej motoryzacji?
I jeszcze Autor, o ironio, napisał "... bez porywania się z motyką na Słońce".
Bez porywania się z motyką na Słońce, to powinien być samochód dla milionów, no może dla dziesiątek tysięcy odbiorców. Coś na poziomie VW Golfa, czy Opla Astry, Forda Focusa, ...

wic1
+1 / 1

@JanuszTorun No właśnie czekam na auto za które nie będzie trzeba wywalać ponad 150k i by było dostępne dla rodaków, możliwie produkowane przez rodaków i możliwie wysokiej jakości. Możliwie na polskich częściach ale tu się boję zapytać bo nikt chyba nie produkuje takowych ;P taniej iść do niemca

~ge
+1 / 11

Idea samochodu narodowego w tych czasach nie ma żadnego sensu , rynek jest wypełniony po brzegi, nowy samochód można kupić coraz taniej, wiadomo producenci konkurują. A polacy tworzą kolejny raz jakieś nijakie auto wątpliwej jakości, które jedyne co ma wspólnego z polską to nazwa "Warszawa". Dajcie sobie już spokój, nie brandzlujcie się bo wiadomo jak to się kończy, za dwa, trzy miesiące każdy o nim zapomni a firma upadnie.

Odpowiedz
P pogorzelec
+3 / 5

Pewnie też uwierzyłeś w milion polskich samochodów elektrycznych?

Odpowiedz
~trleo4
-2 / 2

o Toyocie też kiedyś mówili, że to złom i się nie przebije. Ba, to samo kilka lat temu było z Hiundaiem i Kijankami. Gdyby zrobili coś dobrego, dla ludu, to jakieś szanse by miało. Produkcja luksusowych marek opiera się... o markę. A Warszawa czy Syrena może by uważana za taką chyba jedynie w Polsce. Lepiej by naklepali zmodernizowanych maluchów i polonezów. Szmelce typu Tata czy Łada faktycznie nie dały rady, ale może Warszawa Kombi?

Odpowiedz
samodzielny68
0 / 0

Kiedy wyprodukują i sprzedadzą - nie pół miliona ale chociaż pięćdziesiąt sztuk - to będzie miało jakiekolwiek znacznie.
"Następnie Polacy oduczyli się wykrzykiwać na cały głos, co to oni mają zamiar zrobić i co to oni kiedyś zrobią – przekonali się bowiem, że to nikogo nie trwoży, ich samych zaś ośmiesza i przynosi szkody realne" - to dalej jest fantastyka, niestety.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 September 2018 2018 8:35

Odpowiedz
I immonikus
0 / 0

To się nazywa rozmach projektanta... Tył od Bentleya Continental GT łącznie z drzwiami i tylnymi szybami, przednia maska od Panamery, światła przednie od Seata - nowatorstwo pełną gębą...

Odpowiedz
K Kompleksowy
+2 / 2

@immonikus
A pod maską Ford Mustang.

~Vaerther
0 / 2

Polskie w tym aucie jest tylko chciejstwo i życzeniowe myślenie, że ma szanse.

D daclaw
+1 / 1

Poskładać z gotowych komponentów jednostkowy "super samochód" to, wbrew pozorom, nie jest nie wiadomo co. Wystarczy grupa pasjonatów. Z super motocyklem to nawet pojedynczy pasjonat sobie poradził:

https://pg.edu.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/hWGncmoQv7K0/content/motocyklem-naukowca-z-pg-zachwyca-sie-swiat

Prawdziwe wyzwanie to zaprojektowanie i wdrożenie do seryjnej produkcji najzwyklejszego samochodu średniej klasy, który będzie popularny, wraz z siecią serwisów, wsparciem w częściach zamiennych, itp.

Odpowiedz
komivoyager
+1 / 1

@daclaw masz rację. Mały prztyczek- chciałbym aby wyprodukowano auto osobowe, co bez serwisu obejdzie się przez 5 lat lub po 150 tys. km. ( nie mówię o olejach itp. sprawach użytkowych). Dlaczego nadal potrafią budować ciężarówki co pierwszą naprawę widzą po 650 tys. km ( sprzęgło lub turbina), gdzie te pojazdy robią naprawdę ciężką robotę, a zwykła osobówka na serwis potrafi wjechać kilka razy przed upływem gwarancji?

DonAlbertino
+1 / 1

Chińczycy mając niewyobrażalnie większe środki zarówno finansowe jak i technologiczne nie próbują wejść na rynek z nowymi markami, a wykupują już istniejące (całe volvo oraz ponad 10% mercedesa). I to jeszcze próbują uderzać w segment samochodów sportowych, nie mając nawet w tym sporcie żadnych osiągów. Już widzę masę ludzi którzy mając do wyboru Mercedesa, BMW, Alfę, Lexusa czy wiele innych samochodów postanawia jednak kupić niszowy samochód z jakiegoś małego, nikomu nie znanego kraju.

Odpowiedz
odie
0 / 0

Auto jest, nie owijając, brzydkie. Znów widać, że projektował je jakiś designer student albo co gorsza inżynier. Jak chce się wystartować z takim produktem to już samo zaprojektowanie wyglądu zewnętrznego trzeba powierzyć komuś, kto się na tym zna i coś już zaprojektował bo potem wychodzi taki quasimodo jak ten.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 September 2018 2018 21:36

Odpowiedz
D daclaw
0 / 0

Uważam, że mody Syren i Warszaw, które można spotkać na zlotach, bywają o wiele ciekawsze, mają równie dobre komponenty i osiągi, a przynajmniej zachowują coś z oryginału.

A to jest jak nowe Romety i Junaki made in China.

Odpowiedz
~Bubinsky
0 / 0

Ni wypiął nie przypiął taki samochód. Sądząc po sylwetce to nie jest samochód rodzinny, czy ogólnie dla "typowego Kowalskiego" (tylko 2-drzwiowy + prawdopodobnie mały bagażnik, nie mówiąc wogóle o możliwości podpięcia haka holowniczego) za to na luksusowy wóż sportowy to 420 km i 280 km/h to trochę niewiele współcześnie.

Odpowiedz
~V8
0 / 0

Ale w czym problem?! w wawce słoiki zapi#rdalają na wysokich obrotach

Odpowiedz
~asdfgh2
0 / 0

Rany ale to auto szpetne. Polska motoryzacja nigdy się już nie podniesie.

Odpowiedz