@Marecki384 Nie ma sprawy, bo ja też nie.....:) Jednak pamiętam, że było przed wojna jakieś polskie auto,które do naprawy wymagało tylko jednego rozmiaru klucza, choć nie pamiętam ani jak się nazywało, ani jak wyglądało. Pamiętam też, że niewiele egzemplarzy wyprodukowano........:)
@kamilioza85 @synweislawa Może by to się zmieniło gdyby Polska była w pełni niepodległa po IIWŚ.
Moim zdaniem nasz kraj już na początku lat 90 byłby bogatszy od Irlandii Hiszpanii Portugalii czy Grecji.
Odzyskalibyśmy też częśc Kresów Wschodnich (Lwów Grodno ,Kowel Brześc Kobryń - Przy dobrych wiatrach Wilno, Stanisławów i Tarnopol)
Ludzie by mieli inną mentalność i kręcili by na wszystkim biznesy.
Własne firmy motoryzacyjne , bankowe , elektroniczne ,lotnicze.
Mogliśmy opanować rynki wschodnie (Białoruś , Ukraina ,Rumunia ,Mołdawia)
Do tego rozwinął by się bardziej sport (Futbol , hokej na lodzie , skoki narciarskie , koszykówka)
Moglibyśmy być także liderami regionu.
Musieliby się z nami liczyć i po wsparcie przyjeżdżali by z Czech Słowacji Białorusi Węgier Ukrainy
Dla nieznających tematu, żaden egzemplarz CWS T1 nie przetrwał do dzisiejszych czasów. Widoczna na zdjęciu mistrzowsko wykonana replika, jest dziełem Pana Ludwika z Wejherowa. Niestety uległa poważnemu wypadkowi.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 March 2019 2019 16:42
To ten, do którego naprawy wystarczył klucz jednego rozmiaru?
Odpowiedz@Fragglesik Nie wiem Przepraszam ale nie wiem
@Marecki384 Nie ma sprawy, bo ja też nie.....:) Jednak pamiętam, że było przed wojna jakieś polskie auto,które do naprawy wymagało tylko jednego rozmiaru klucza, choć nie pamiętam ani jak się nazywało, ani jak wyglądało. Pamiętam też, że niewiele egzemplarzy wyprodukowano........:)
@Fragglesik Tak to ten, dodatkowo klucz do świec
@Fragglesik owszem (choć nie do końca), bodajże był to klucz 17. Do tego płaski śrubokręt, klucz do świec i to tyle :) .
polska miedzywojenna... wystarczylo 20 lat a nawet swoje auto mielismy :) 30 lat po komunie i nadal nic nie ma
Odpowiedz@kamilioza85 @synweislawa Może by to się zmieniło gdyby Polska była w pełni niepodległa po IIWŚ.
Moim zdaniem nasz kraj już na początku lat 90 byłby bogatszy od Irlandii Hiszpanii Portugalii czy Grecji.
Odzyskalibyśmy też częśc Kresów Wschodnich (Lwów Grodno ,Kowel Brześc Kobryń - Przy dobrych wiatrach Wilno, Stanisławów i Tarnopol)
Ludzie by mieli inną mentalność i kręcili by na wszystkim biznesy.
Własne firmy motoryzacyjne , bankowe , elektroniczne ,lotnicze.
Mogliśmy opanować rynki wschodnie (Białoruś , Ukraina ,Rumunia ,Mołdawia)
Do tego rozwinął by się bardziej sport (Futbol , hokej na lodzie , skoki narciarskie , koszykówka)
Moglibyśmy być także liderami regionu.
Musieliby się z nami liczyć i po wsparcie przyjeżdżali by z Czech Słowacji Białorusi Węgier Ukrainy
Nie zachował się żaden. To raczej kopia.
OdpowiedzCywilno Wojskowy Samochód Turystyczny?
Odpowiedz@montaro11 Centralne Warsztaty Samochodowe -CWS
@lowelas rozwiń cały skrót CWST-1, Jak się chcesz wymądrzać , bo ja o to w żartach zapytałem
@montaro11 Nie wymądrzam się. Oznaczenie modelu T pochodzi od nazwiska konstruktora inż. Tańskiego. A 1 bo to pierwszy polski samochód.
@lowelas no i super, dziękuję , tylko że ja to w żartach pisałem , ale dziękuję za informację
Dla nieznających tematu, żaden egzemplarz CWS T1 nie przetrwał do dzisiejszych czasów. Widoczna na zdjęciu mistrzowsko wykonana replika, jest dziełem Pana Ludwika z Wejherowa. Niestety uległa poważnemu wypadkowi.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 March 2019 2019 16:42
Odpowiedz@Zlomator chwała Panu temu , to musi być konkretne hobby i zamiłowanie. Nie wymądrzam się tylko podziwiam takich ludzi, ....
Jeżdżąca trumna.
Odpowiedz@LocosPPG przestań .....nie ma znaku BMW ale kasę ma