Wolfi1485 5 March 2021 2021 10:29 +8 / 12 PRLowskie dwusuwy też miały stacyjkę po lewej, z tą różnicą że nie nadawały się do wyścigów :) Odpowiedz
W wwer 5 March 2021 2021 13:17 0 / 2 @Wolfi1485 A to pewnie z powodu, że dźwignia zmiany biegów była przy kierownicy (przynajmniej w najwcześniejszych modelach) :) Miałem takiego dwusuwa - wartburga
stokro5 6 March 2021 2021 17:46 0 / 0 @Wolfi1485 Jedyny prl owski dwusów to była Syrena. Stacyjka po prawej.
Wolfi1485 6 March 2021 2021 23:04 0 / 0 @stokro5 Oki, przyznaję, mój błąd - Syreny nie prowadziłem (żałuję!!!), Wartburga tak, i zbyt pochopnie założyłem podobieństwo.
R Robsta76 5 March 2021 2021 13:42 +8 / 8 Przy obywatelskim zatrzymaniu pijanego kierowcy również prościej zabrać kluczyk Odpowiedz
pawelkolodziej 6 March 2021 2021 10:07 0 / 0 radzieckie samochody też mają stacyjkę z lewej Odpowiedz
C cincinmj57 6 March 2021 2021 18:37 0 / 0 A to dlatego Tawria też miała stacyjkę z lewej strony. Ciekawe, jak prezentowała się na wyścigach? Odpowiedz
PRLowskie dwusuwy też miały stacyjkę po lewej, z tą różnicą że nie nadawały się do wyścigów :)
Odpowiedz@Wolfi1485
A to pewnie z powodu, że dźwignia zmiany biegów była przy kierownicy (przynajmniej w najwcześniejszych modelach) :) Miałem takiego dwusuwa - wartburga
@Wolfi1485, w zasadzie nie nadawały się do niczego
@wwer Albo żeby prawą ręką regulować ssanie.
@Wolfi1485 Jedyny prl owski dwusów to była Syrena. Stacyjka po prawej.
@stokro5 Oki, przyznaję, mój błąd - Syreny nie prowadziłem (żałuję!!!), Wartburga tak, i zbyt pochopnie założyłem podobieństwo.
Przy obywatelskim zatrzymaniu pijanego kierowcy również prościej zabrać kluczyk
Odpowiedzradzieckie samochody też mają stacyjkę z lewej
OdpowiedzRozumiem, że za Ładą stoi podobna historia ?
OdpowiedzA to dlatego Tawria też miała stacyjkę z lewej strony. Ciekawe, jak prezentowała się na wyścigach?
Odpowiedz