Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
238 245
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Wolfi1485
+8 / 12

PRLowskie dwusuwy też miały stacyjkę po lewej, z tą różnicą że nie nadawały się do wyścigów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wwer
0 / 2

@Wolfi1485
A to pewnie z powodu, że dźwignia zmiany biegów była przy kierownicy (przynajmniej w najwcześniejszych modelach) :) Miałem takiego dwusuwa - wartburga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-1 / 3

@Wolfi1485, w zasadzie nie nadawały się do niczego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 0

@wwer Albo żeby prawą ręką regulować ssanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stokro5
0 / 0

@Wolfi1485 Jedyny prl owski dwusów to była Syrena. Stacyjka po prawej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
0 / 0

@stokro5 Oki, przyznaję, mój błąd - Syreny nie prowadziłem (żałuję!!!), Wartburga tak, i zbyt pochopnie założyłem podobieństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Robsta76
+8 / 8

Przy obywatelskim zatrzymaniu pijanego kierowcy również prościej zabrać kluczyk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
0 / 0

radzieckie samochody też mają stacyjkę z lewej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rozdupcewas
0 / 0

Rozumiem, że za Ładą stoi podobna historia ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
0 / 0

A to dlatego Tawria też miała stacyjkę z lewej strony. Ciekawe, jak prezentowała się na wyścigach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem