Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
11571 12179
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
S StoryOfMyLove
+55 / 151

jestem dokoła oblana wodą i tylko czekam aż nas zaleje. Moi koledzy, chłopak już 3 dni i noce pracują, (spią dwie godziny cos jedzą i z powrotem) ładują worki z piaskiem żeby wały nie przeciekały i się nie przerwały.Wojsko miało pomagać i ja się pytam gdzie to wojsko bo jeszcze go nie widziałam?! Przyjaciele i ich rodziny się praktycznie sami ewakuowali, nikt nic nie ogłasza, nie ostrzega. Premier na chwile przyjechał, popatrzył i pojechał. Nic się nie zmieniło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tofik1234
+144 / 190

StoryOfMyLove to bierz łopatę i ładuj worki a nie na necie siedzisz!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonKiszot
+24 / 178

@StoryOfMyLove nie było by w ogóle problemu z powodziami gdyby nie PO ponieważ PiS ustaliła z UE dofinansowania na zbiorniki retencyjne (rok 2007 o ile sie nie myle ) i mialy byc zrobione wały przeciwpowodziowe spod Krakowa gdzieśdo Płocka, ale dzięki temu, że zmienił się rząd i weszło PO nowy ministrowie tej otóż partii a w szczególności p.Bieńkowska która odmówiła zrobienia planu PiS-u . Podsumuwując, jeśli dalej będziecie głosować na PO to nie liczcie na szczególną pomoc dla was i Polski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misjek
+34 / 90

~StoryOfMyLove: Taa... Siedź dalej na demotach i obwiniaj przy tym cały świat, że ci nikt nie chce pomóc domu ratować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chung
-1 / 59

@DonKiszot przyszedł kryzys i nie było z czego tego finansować... Trzeba było ciąć wydatki, a PiS rządził jak w UE była dobra koniunktura i zamiast wydawać kasę na becikowe/zapomogi/rozdawanie biednym to mogli wały budować... Ale w Polsce niestety jest i będzie filozofia rozmowy z rządem: "daj, pomóż, on dostał więcej, podwyżki, biedny jestem", i nie ma kasy na drogi i wały...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kafartk7
+88 / 106

@StoryOfMyLove: Woda wdziera sie do mieszkania, a ta siedzi sobie na internecie i się demotywuje, bo pier*olne zaraz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S StoryOfMyLove
+16 / 54

a co ma kur**a zrobić 16-letnia dziewczyna? z chorą nogą na dodatek? kto tylko może ten robi. Mogłam tylko wszystko poprzenosić z dolnego piętra na górę i to zrobiłam. I co jeszcze mam biegać z wiaderkiem i wylewać wodę z ogródka? Weźcie się ludzie zastanówcie co piszecie. Nie wiecie co tu się dzieje to nie piszcie. I ja nie mówię o ratowaniu mojego domu, u mojej przyjaciółki jest 3 metry wody w domu i nikt ich wcale nie pomagał, wojsko miało robić ewakuacje a go nie ma. Nikt o żadnym stanie wody w okolicy nie informuje jedyne wiadomości mam z internetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2010 o 22:09

K kafartk7
+20 / 46

@StoryOfMyLove: Wyłącz dziecko komputer, do kuchni, bochenek chleba i zrób kanapki tym którzy ciężko pracują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S StoryOfMyLove
+16 / 28

@kafarkt7 spokojna twoja rozczochrana kawę zawoziłam, a jedzenie mają na miejscu. Ciepłą zupę, coś jeszcze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonKiszot
+12 / 34

@Chung , ale pani Bieńkowska mogła dostać te pieniądze i to mogło być xrealizowane przecież Polski ten kryzys nawet nie dotknal (przykladem moze byc wielka fala demotow ze w Polsce się nawet kryzys nie udał), PO zrezygnowało z tej możliwości ponieważ głosili swoją zasraną polityke, a i jeszcze jedno śp.Lech Kaczyński załozył jakis zwiiązek ochrony dla powodzian (tez 2007 r) a przeciwnikiem tego związku był m.in.Bronisław Komorowski. Głosując na PO oddajesz głos władzy która zrobi cie w ch*ja za twoją kasę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bzyczy
+1 / 9

@StoryOfMyLove

Cool story, bro !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Margotynka
+16 / 26

DonKiszot - masz rację, ale niestety młodzi ludzie nie zwracają uwagi na fakty, tylko na to co im sprzedaje telewizja i na proste skojarzenia typu: Kaczyński - wiocha i moher, Tusk - klasa biznes i wykształcenie. Mój ojciec pracuje na wysokim stanowisku w pewnej firmie państwowej i opowiada w domu, co PO wyprawia nawet w tych niższych szczeblach władzy. Boję się tu publikować konkretne rzeczy, ale brzydliwe to wszystko jest. Gdyby to sprzedać TVN-owi to by mieli temat na cały tydzień. Niestety zbyt wiele osób ryzykuje swoim tyłkiem, żeby to wydać. Za rządów PISu tak nie było, ale przekonaj tu ludzi, co tylko oglądają TV, a nie przyglądają się rzeczywistości...PS. świetny demot!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 12:06

C Chung
-5 / 15

@DonKiszot "ale pani Bieńkowska mogła dostać te pieniądze i to mogło być realizowane" - w
jakim świecie Ty żyjesz?! Kasa nie rośnie na drzewach, UE jak finansuje jakieś projekty, to
wykłada 30-70% całego kapitału! NIGDY 100%! Resztę musiała by dać Polska. To jest zawsze
"pomoc z unii" a nie "Unia zrobi to za nas!" 2.Kryzys w PL jest, inna sprawa, że słabszy niż w
całej EU, ale JEST! I to odczuwalny niestety... 3.Kaczor miał politykę najpierw zabrać ludziom
(Podatki) a potem rozdać... "Pomoc dla powodzian" - zamiast rozdawać ludziom, trzeba było wały
stawiać, ale ludzie by tego nie docenili. Rząd sporo zrobił już dla powodzian (np. Załatwił
pompy od Niemiec, poprosił o kasiorkę z Unii na rzecz walki z powodzią itd.)
To co jest
publiczne (szkoła, drogi, szpitale etc) powinno faktycznie zostać "naprawione" za pieniądze
rządowe, a
ale pokrycie szkód mienia prywatnego powinna iść od ubezpieczenia, a nie od rządu!
@Margotynka Tak, bo fakt, że Polska NAJMNIEJ odczuwa kryzys z całej UE, to czyja zasługa jak nie PO i rządu? Może Kaczora, który nawet do UE nie chciał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 14:29

D DonKiszot
+1 / 11

@ Chung nawet nie wiesz ile PiS-owcom się zawdzięcza, pozatym ja też jestem anty europejski, wcale jakos na lepsze nam nie wyszło, a myślicie, że jak dofinansowania z UE się dostaje to za czyje pieniądze RÓWNIEZ (podkresłam rowniez) za nasze nie jest tak ze UE nam daje i to tyle kazde panstwo ma obowiazek dac kase na skladke. Nie mów, że nie wystarczyło by kasy już bez przesady państwo to nie rodzina z 3 dzieci tam sa o wile wieksze pieniadze .. pozatym jakos miasta maja z czego wylozyc same chetnie sie zglaszaja tylko potrzebuja pozwolenie.. (miasta tez maja dofinansowania z UE) ja nie mowie tu o byle jakiej rzeczce ale o Wiśle te wały ktore chcial zrobic rząd Kaczyńskiego mialy miec dosc dlugi dystans spod Krakowa gdzieś do Płocka o ile się nie myle. To jest największa rzeka w Polsce i dziwię się, że nikt tego jeszcze nie zrobił. zacytuje "PAMIETAJCIE KTO SPIEPRZYŁ "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cinusss
-3 / 11

DonKiszot parę faktów:

-Należy wcześniej rozpisać na to przetargi i przedstawić pomysły UE, które się jej spodobają,

-To nie kampania wyborcza,

-Zbiorniki retencyjne i zabezpieczenia budują samorządy, a w południowej Polsce dużo do powiedzenia ma PiS

-Za rządów PO zbudowano bodajże 4 zbiorniki retencyjne i długie linie wałów przeciwpowodziowych.

-To Bóg rządzi naturą, a nie człowiek.

Margotynka co boisz się? Jesteśmy w wolnym kraju, mów...

Chug naprawdę mądre słowa, bardzo mądre.

Mam nadzieję że czwarta RP nie wróci. Ja chcę aby moje państwo mi ufało, a nie zakładało pluskwy za moje pieniądze!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 15:21

B bertra
+5 / 15

DonKiszot ma rację PO nic nie robi..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Margotynka
+1 / 7

Cinuss, niestety nie mogę tego opublikować, jeśli nie rozumiesz dlaczego, to trudno. Ja po prostu nie mogę mieć zbyt długiego języka w tej sprawie i nie chodzi tu o wolność słowa, bo w gdy w grę wchodzi łamanie prawa, to wolę nie mieszać w to siebie i swojej rodziny. Chung - a czy ja coś mówię o Unii? Sama jestem za UE, to o czym mówię to kompletnie inna psrawa, więc na temat proszę. Ludzie, trochę krytycyzmu w myśleniu zamiast bezrefleksyjnego i agresywnego krytykanctwa!Szczególnie jeśli chodzi o politykę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 16:16

C Chung
-2 / 8

@DonKiszot Wg mnie PiS za swoich rządów zrobił tyle:
Sam nic za bardzo nie robił, ewentualnie uprawiał "rozdawalnictwo" (czytaj: becikowe, zapomogi, itd). Do tego wpuścił margines społeczeństwa do rządzenia! Kto to słyszał, żeby w UE wicepremierem był człowiek taki jak Lepper? Giertych z kolei lepszy nie był, co chwila tylko mundurki wymyślał. Jakaś masakra! PiS na to wszystko pozwolił i sam ich wybrał do koalicji.
@bertra Nie ma to jak sensowne argumenty... A załatwianie pomocy finansowej z UE, pożyczenie pomp od Niemców, koordynacja działań z Południowymi sąsiadami, to jest "nic"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonKiszot
+1 / 7

@ Chung "Do tego wpuścił margines społeczeństwa do rządzenia!" no przepraszam bardzo, ale chyba wszyscy tego chcieli, by nie tylko osoby które pochodzą z lepszych bogatszych rodzin mogły rządzić państwem.. już od początków każdego państwa było, że chłopi też chcieli mieć przywileje, przypomina się również rewolucja francuska ... chłopi i mieszczanie walczyli o to by mieli przywileje, by mogli zasiadać do władzy.. O TO WSZYSCY WALCZYLI I DALEJ WALCZĄ pewnie i ty też, a teraz mówisz, że dopuścił do władzy margines społeczny. Co do Leppera to prosty chłop,burak ale szczery przynajmniej Giertych chciał dobrze jak wyszło wszyscy wiemy (np. mundurki zgodzę się to głupota) ale mu się bardziej rozchodziło o godność kobiecą i by nie było sytuacji, że nauczyciel zapina/molestuje uczennice A JAK MA TEGO NIE ROBIC GDY GO PROWOKUJA czasem to przewaza i niestety sa takie sytuacje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Margotynka
0 / 2

No nie nie DonKiszot, różne rzeczy można o Lepperze powiedzieć, ale na pewno nie to, że jest szczery! Jeśli chodzi o koalicję PiSu z LPR i Samoobroną, to ja również uważam, że to totalna porażka, ale pamiętajcie, że tu jest duża polityka. Taka koalicja powstała jako "mniejsze zło" (dyskusyjne to co prawda, no ale trudno), bo PiS i PO nie mogły się dogadać. Poza tym elektorat ojca Rydzyka niestety to też osobna sprawa. Też potępiam politykę rozdawnictwa, jak to określiliście. Obywatela powinno się uczyć zaradności, a nie tego, że mu się należy. Zamiast becikowego - jako kobieta - wolałabym dobre przepisy, które byłyby korzystne i dla mnie, i dla mojego pracodawcy. Cóż, nie wiem czy dożyjemy czasów, w których pojawi się władza z prawdziwego zdarzenia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SilverGTA
+2 / 4

@Chung - Unia tego tak nie finansuje jak się wydaje, jest to znacznie mniejszy procent niż 70. Z naszej kasy idzie tam i stamtąd po rozpatrzeniu projektu idą pieniądze, rozliczają się co do grosza - sam dyrektor szkoły nam to powiedział. Lepiej, że dokładamy, bo więcej nas by kosztowało 100% pokrycie projektów (płacimy przecież w Euro, a nie zł - wychodzi drożej). Traktat lizboński to podobny element, ale dotyczący władzy. Prawda jest taka, że moglibyśmy sobie UE du*e podetrzeć, ale ponieważ mamy taki niedop***ny rząd przychodzi nam w takim kraju żyć. W sumie ostatnio za Pis były ciekawe projekty, wcześniej... to za Gierka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fmarta
+1 / 3

Z tego, co pamiętam, rząd PO wycofał realizację projektów dotyczących m.in. wałów przeciwpowodziowych i zbiorników retencyjnych zanim nadszedł kryzys do Polski(na świecie nie zapowiadało się też, że będzie tak źle). Pamiętam, jak oglądałam fragment posiedzenia Sejmu dotyczącego poprawek do budżetu. Najpierw posłowie z różnych partii brali udział w debacie mówiąc o projektach związanych z regionami przez nich reprezentowanymi, których realizacja zależała od głosowani. Można było usłyszeć całą różnorodność projektów- na różne obiekty o znaczeniu ekologicznym, edukacyjnym, społecznym... Na apele owych posłów, by nie wycofywać funduszy na projekty, finansowane częściowo przez UE, raczej nikt nie reagował. Głosowanie przechodziło sprawnie, praktycznie wszystko odrzucono. Między innymi pamiętam, jak się oburzyłam, że zdecydowano zrezygnować z wałów przeciwpowodziowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marian1987bb
+2 / 2

StoryOfMyLove ja jestem zolnierzem i od wtroku do piatku wieczorem pomagalam. tez spalem po 3 godziny i przerwa na cos do zjedzenia. to zalezy od wojta badz burmistrza czy poprosi wojsko o pomoc elo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonKiszot
+3 / 5

@lyczos ja przedstawiam fakty, nie podoba się ? - nie czytaj ! Nie jest to kampania wyborcza, jest to dyskusja z kilkoma osobami które mają pojęcie o czymś ... A niektóre rzeczy pisze po to byś ku**a nie mówił jak Rymanowski : "ojej ja niewiedziałem, że Kacznyński tyle zrobił dla Polski " no, żeż ku**a przecież to dziennikarz polityczny i takie cos gada ?! Wiele ludzi dowiedziało się dopiero kim była Anna Walentynowicz ! Jak można nie było znać kobiety dzięki której powstał strajk w '89, jak można nie wiedzieć ze w prezydenci w latach od 1990 do 2005 byli donosicielami SB ?! No jak ?! wytłumacz mi.. akcja zabierz babci dowod, jest to zrobione przez ludzi którzy nie znają dobrze historii Polski, a chcą brać sprawy we własne ręce. Polecam książki historyczne, może zmienicie trochę światopogląd bo od tvn-u nie zmądrzejecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zfwn
+1 / 1

DonKiszot. W planach PiS było takie rozłożenie swoich "planów" tak, aby najpierw zrobić prywatną wojenkę z korupcją (opozycją), a następnie zająć się newralgicznymi sprawami pod koniec ich rządów, aby notowania za bardzo nie spadły. Potem wyszłoby, że te zbiorniki retencyjne kosztowałyby krocie i Polacy wielcy oburzeni byliby na PiS za wyrzucenie pieniędzy w błoto. To jest chyba jasne - ale ktoś rozlewa czernidło i mąci ludziom w głowach, że PO to, że PO tamto... acha - i głosujcie w takim razie na PiS, bo Ci są źli a nie macie trzeciej alternatywy bo pozostali to kompletna kaszana. Dobrze, że premier przynajmniej zapoznaje się z sytuacją w terenie, gorzej gdyby nic nie robił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Olexy
+5 / 9

Niema państwa, pozostali Polacy. Powódź przydarzyła się nam w trakcie trwania kampanii wyborczej. Najgorszy, najbardziej nieudolny, leniwy i wręcz szkodliwy dla polski rząd trwa od 2007 roku tylko dzięki medialnym kroplówkom i sztucznemu, na siłę podtrzymywanemu wizerunkowi "sprawnych fachowców", przez tabuny speców od sprzedawania szamponów i podpasek. "Wiodące" media ustawiły się po przeciwnej stronie barykady niż naród i jego interes, organizując ogień zaporowy chroniący ewidentnych szkodników przed celnym ostrzałem.
Nikt nie ma odwagi powiedzieć wprost rządzącym, że właśnie ta powódź obnażyła nam smutną prawdę. Nie mamy już państwa, pozostali tylko Polacy. Uporczywe unikanie ogłoszenia stanu klęski żywiołowej ma ukryć jeszcze na jakiś czas katastrofę, do jakiej doprowadziły rządy PO-PSL. Radę muszą sobie dać sami Polacy dzięki obywatelskiemu pospolitemu ruszeniu. Co by się, stało gdyby stan klęski żywiołowej jednak ogłoszono?
Okazałoby się, wówczas, że nie mamy armii. Ani Obrony Terytorialnej (OT). Dzisiaj można jeszcze w większych miastach markować jej istnienie wysyłając po 300 czy 400 żołnierzy, czy wypuścić w powietrze te kilka śmigłowców. Okazałoby się jednak szybko, że dla wyborczej gry PO zlikwidowało(zawiesiło) pobór do wojska nie dając w zamian nic. Po ogłoszeniu stanu klęski żywiołowej w cywilizowanym świecie do boju ruszają takie formacje jak na przykład Gwardia Narodowa w USA. U nas jak planował swego czasu Romuald Szeremietiew, powinna istnieć OT (Obrona Terytorialna) złożona z świetnie przeszkolonych obywateli, którzy w czasie działań wojennych bronią swoich małych ojczyzn, a w czasie pokoju są właśnie wykorzystywani w czasie klęsk żywiołowych. Osłabianie bądź likwidowanie zdolności obronnej państwa tylko po to, aby pozyskać głosy młodych wyborców powinien osądzić Trybunał Stanu. Symptomatyczny był dzień, w którym TVN24 wysłał Błękitnego24 po to, aby pokazać nam zalane tereny w okolicach Sandomierza. Nagle ku zaskoczeniu samych dziennikarzy tej stacji okazało się, że z zalanych domów jeszcze od poprzedniego dnia białymi flagami wymachują pozostawieni samym sobie ludzie oczekujący pomocy.
A teraz dane, które uzmysłowią nam, dlaczego ten rząd nie ogłosił klęski żywiołowej.
Oto jak kształtuje się stan osobowy polskiej armii po zakończeniu przez PO poboru według danych na 31 lipca 2009 roku zamieszczonych na stronie ministerstwa obrony. Przypominam, że nie istnieje również żadna formacja typu OT.
Generałowie – 112
Oficerowie – około 22 200
Podoficerowie zawodowi – około 42 050
Szeregowi zawodowi – około 16 530
Żołnierze nadterminowej służby wojskowej – około 10 000
Kandydaci do zawodowej służby wojskowej (elewi, podchorążowie) – około 2500
Ogółem – około 93 280
Utrzymanie tej wpływowej kasty dowódczej i jej apetyty na wygodne stanowiska i "godne oficerskie" gaże powoduje brak środków na szkolenie i zatrudnianie zwykłych żołnierzy, bez których ci wszyscy generałowie i pułkownicy są zupełnie bezwartościowi. Warto też uzmysłowić Polakom, że wojskowych obiektów, koszar, lotnisk nie chroni polskie wojsko, lecz prywatne firmy ochroniarskie. Paradoksem czy nawet kuriozum niespotykanym nawet w wymienionych przez Bartoszewskiego Rwandzie czy Burundi jest to, że najliczniejszymi służbami mundurowymi w Polsce nie jest wojsko, policja czy straż pożarna, lecz prywatne firmy ochroniarskie z SUFO (Specjalistycznymi Uzbrojonymi Formacjami Ochrony). Właścicielami tych prywatnych armii są w większości byli wysocy funkcjonariusze MO, SB, ZOMO, LWP. "Oszołom" Jarosław Kaczyński doskonale rozpoznał ten problem, ale bez powszechnej społecznej aprobaty nie sposób z tej sytuacji wyjść, zwłaszcza, kiedy większością parlamentarna dysponuje się zaledwie przez 14 miesięcy. Nawet gdyby pojawił się jakimś cudem minister z tak zwanymi "jajami", traktujący na serio Konstytucję RP i Państwo Polskie, to nie ma szans pokonać tej szkodliwej kliki i dokonać radykalnej reformy. Wyleci z hukiem na skutek jakiejś misternie sfabrykowanej afery, jak Romu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maciekawski
-1 / 5

Ale się wam tutaj ku.r.wa monolog zrobił...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barwin
-3 / 19

główna na stówę:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V viruss105
-2 / 4

gdyby wały były inaczej zbudowane (mam na myśli jakieś uszczelnienia z folii itp. woda by wału nie przerwała a tak to wejdź na wał to tak jak byś po grzęzawisku chodził tak wlasnie przerwalo wal kolo polanca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konosekai
-2 / 12

Zajebiste :)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polii
-3 / 11

główna musi być!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slayerek
+43 / 53

a ja pytam: GDZIE SĄ CI WSZYSCY BEZROBOTNI? kropka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Inz
+38 / 44

Mój ojciec ciągle powtarza, żeby wysłali tam więźniów, a nie z ch**ami siedzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cinusss
+7 / 7

Piękne słowa. Powinno się wysłać więźniów, za to że ich utrzymują ludzie których podtapia. A bezrobotni żeby otrzymywać zasiłek uczestniczyć w takich akcjach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hiubek8
+2 / 4

Wez tych wiezniow tam upilnuj... Wiecej by to ludzi absorbowalo niz budowanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zfwn
+1 / 1

a ja odpowiadam: Dlatego dzieci nie mają praw wyborczych. Spójrz na wypowiedź slayerek'a. Kropka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zaznaczony
+1 / 15

jak dla mnie: strzał w dziesiątkę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wowo1616
+6 / 20

A Ty ładowałeś piasek do worków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Janus92
+5 / 27

Mógł zdobyć wykształcenie, to by mógł dyrygować innymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misjek
+9 / 57

Gdyby wszyscy nosili worki z piaskiem nie byłoby nikogo kto by im byłby w stanie kupić ten piasek, zorganizować transport, zaplanować ewakuację, powiedzieć w którym miejscu należy umacniać wały itp. itd. Demot bez sensu. Są ludzie od pracy fizycznej i są ludzie od zarządzania ich pracą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bananowysong
+1 / 7

w obliczu tragedi wszyscy powinni zakasać rękawy i wziąć się do pracy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cinusss
-3 / 5

Drogo muuminkowo!
Postaw się w sytuacji, w której jakiś dziadek wpiera Ci pierdoły, których nie ma. Premier też człowiek, też ma swoje nerwy,.

Mogę się założyć, że teraz cała wina zostanie zrzucona na Platformę Obywatelską.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B budapest71
+1 / 15

niech mi ktos powie: co on ma w miejscu lewej dloni ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naciunia7
0 / 4

y... trzyma czapkę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar natalulu
+1 / 11

to nie czapka. Wygląda jakby miał zakrwawiona rękę.

Może od wiązania worków z piaskiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sowencja
+1 / 3

to jest parasol!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kafartk7
+2 / 4

Trzyma patyk, na szczęście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kave
-4 / 20

wpiszcie w google "klamca" ; p i wszystko jasne :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rael
+3 / 5

black cat> sam se chyba wymysliles ze wyszukuje po slowach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LorDofFire
-2 / 14

Tusk wyglada zajeiscie;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alientb
+5 / 19

Nie rozumiem, w Polsce co roku są powodzie i mniej więcej dokładnie gdzie- dlaczego do tej pory nie wybudowali tam, zbiorników jakiś, dlaczego nie zrobiono z tym nic? Tylko się zakłada 'jak raz była powódź to drugiej nie będzie'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misjek
+8 / 16

Jak to nic nie zrobiono? W wielu miejscach Polski powstają dodatkowe zabezpieczenia. Fakt, można było zrobić znacznie więcej, ale stwierdzenie, że w kwestii ochrony przed powodziami nie robi się nic jest albo kłamstwem albo efektem zupełnej niewiedzy. Poza tym trudno żeby w każdym miejscu w kraju rzeki były kontrolowane niezależnie od poziomu wody. Ponoć tak wielkiej ilości wody w Wiśle nie było od lat, więc nie wymagajmy cudów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misjek
+8 / 8

~ NobbyNobbs: Masz rację, zwracam honor. Właśnie czytam na onecie, że w czwartek o 17:34 Donek ma przyjechać na most Dębnicki w Krakowie, wsadzić lewą stopę do Wisły i wtedy cała rzeka zamieni się w wino. Kto się wybiera?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C civil
+1 / 21

Dokładnie - zamiast się lansować wśród powodzian mógłby wziąć łopatę i worek i trochę popracować. Bo kurteczkę założyć, przylecieć helikopterem i postać koło zatopionych ludzi to każdy by umiał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cinusss
+2 / 4

To czemu nie założysz kurtki, nie przylecisz helikopterem i nie postoisz obok zatopionych ludzi skoro to każdy umie?

To byłby świetny chwyt marketingowy.
Wiesz jacy są Polacy i nasi dziennikarze. Od razu byłaby afera, że się lansuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lubiewafle
+21 / 35

Zbudowali domki w pobliżu rzeki i teraz zdziwieni że im chałupy podmyło. Na pewno wiedzieli, że jest możliwość powodzi, więc dlaczego sami nie wybudowali sobie wałów? Na co oni liczą? Że ktoś im pomoże? Im też powinniśmy teraz renty powypłacać po 40 tys. "Wszyscy winni - tylko nie my"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C civil
+2 / 6

Wały przeciwpowodziowe i zbiorniki retencyjne to nie są prywatne inwestycje, to się buduje z podatków. Ponieważ jak przychodzi powódź to są podmywane drobne chałupy, tylko niszczona jest cała infrastruktura, nomen omen też budowana z podatków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R retesce
+2 / 4

tak tylko ze przy brzegach rzek sa tzw. planty, ktore maja za zadanie wchlonac wode a ci ludzie buduja tam ku*rwa domy bezmyslnie a dobrze wiedza ze nie wolno i jakis najeb*any urzednik podpisuje pozwolenie na budowe .. caly nasz kraj a potem narzekacie na PO ze walow nie wybudowalo ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q quakemanager
-1 / 11

sami są sobie winni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jarinho89
+31 / 53

taaa, mowicie zeby wział łopate i ładowal worki z piaskiem, a gdyby tak zrobil i pojechał napełniac worki piaskiem to wszysscy by krzyczeli ze robi to pod publiczke i lepiej zeby sei wzial za rzadzenie.. prawda taka zee co by nie zrobil to wy i tak bysice byli mądrzejsi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2010 o 19:12

avatar orzi10
+1 / 21

mieszkam w północnej części Polski, ale jak patrze co ta woda zrobiła południu to szczerze z całego serca Wam współczuje..i nie wiem jak władze polskie mogło do takiego czegoś dopuścić...podpis bardzo dobry..samy gadaniem nic się nie zrobi..+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tofik1234
+12 / 26

Aha czyli to polskie władze wywołały deszcz??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
-5 / 7

uga buga, deszczu struga uga buga uga buga deszczu struga!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BananUst
+2 / 4

@seiryu77, niekoniecznie tak, szamani z wiejskiej ten deszcz sobie wymodlili, tylko zadziałało z opóźnionym zapłonem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
-5 / 5

BananUst chyba u rydzola :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rykas1
-4 / 16

dokładnie, niech zapieprzają - wkońcu zrobią coś pożytecznego prócz siedzenia i pierdzenia w stołek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agnessbold
+17 / 19

Prawie się dzisiaj utopiłam przy własnej bramie, ale do szkoły chodzić trzeba ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar djvega
-1 / 11

I właśnie powinni wreszcie ruszyć dupe zamiast tylko pier*** o pomaganiu oglądając wiadomości w suchych willach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bamberro
+8 / 8

Jakoś nie wydaje mi się żęby dobrym pomysłem było żeby posłowie wzieli się do łopat. W takich sytuacjach można by nając do pracy więźniów tak jak robi się to w Stanach. Więcej rąk do pracy a więźniowie by się przewietrzyli;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masb
-1 / 7

A czemu by nie jednych i drugich zatrudnić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omma
0 / 0

Dziewiętlice - Gmina Paczków (woj. opolskie) - czerwiec 2009 :)
zatroskany Donald i skwaszony Rysio-wojewoda, a w tle rzeczka Świdna ;)
demot rewelacyjny! +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cinusss
+1 / 3

Eeee....
Aż się przestraszyłem... Niestety taka prawda, taki kraj, takie mendy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PiotrekGrzybowski
+13 / 15

I teraz wszyscy więźniowie, którzy se żyją na nasz koszt powinni siedzieć i ładować piasek do worków, a nie wpierdzielają jedzonko z naszych podatków!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hiubek8
0 / 0

Myśle ze niektorzy z nich chetnie by cos zrobili zamiast siedzec bezsensu. Zawsze to jakas odmiana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M monys07
+2 / 8

Chylę czoła przed autorem tego demota. Świetny, naprawdę idealny pomysł co zrobić ze słomianą chęcią naszych polityków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WKSTSWBKS
+3 / 5

hehe eleganckie wielki plus:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Termosek
+2 / 6

Pisanie rzeczy typu "sami jesteście sobie winni " jest idiotyzmem. Fotka ta pochodzi z miejscowości Dziewiętlice którą Polska "dostała" po wojnie wtedy już wyszstkie budynki tam stały a ludzie nie mieli nic do gadania . Wieć MYŚLCIE CO PISZECIE !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zonqe
-3 / 17

Kolejny demot żeby ładować w tuska (przepraszam zebranych: tuchola) i pochwalić JAŚNIE PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ :/ [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mariuda
0 / 4

mnie to bardziej interesuje, jak pan premier na to zdanie zareagował...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+5 / 21

A ja się zastanawiam, dlaczego Tusk ma odpowiadać za obywatelską postawę 3/4 Polaków, którzy mogliby pomóc, ale nic nie robią. W Gliwicach starałem się dowiedzieć czy czegoś trzeba, ale na szczęście sytuacja jest opanowana. Gdyby tak każdy ruszył tyłek, to nie byłoby biadolenia. A oglądając wczoraj rozmowę Tuska z ludźmi miałem wrażenie, że mamy naprawdę dobrego premiera. Potrafił spokojnie, ale i po części po żołniersku ludziom wytłumaczyć co robić, bo niektórzy naprawdę zachowywali się jak dzieci. Od spraw powodzi jest wiele urzędów i lokalnych ośrodków, a za ich niedopatrzenia musi się premier tłumaczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poszarpaniec
+5 / 15

Popatrzcie na minę Tuska, jaki zainteresowany i gotowy do działania :P kurde aż głupio mi było by tak udawać :x

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bropit
+2 / 16

no niestety tusk przyjezdza popatrzec, a jak ludzie go pytali gdzie pomoc dla nich i dlaczego nikt ich nie ostrzegl odpowiada milczeniem. kampania. + dla demota - dla tuska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrde
+1 / 7

eh... wiadomo ze jest to element kampanii wyborczej,ale to nic nie zmienia; 1przyjechał 2zaoferował pomoc 3pokazał że im to nie zwisa; cieszcie się ze tam dojechał :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mich62
0 / 4

Dokładnie , zamiast gadać wzieliby się do roboty , byłby wtedy większy pożytek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cinusss
-3 / 3

A może były złe?
Wy jak te krowy, wierzycie tym prawicowcom we wszystko co mówią, bo wam babcie każą.
Nie wszystko można zaakceptować i nie wszystko jest dobre i nauczcie się tego!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P palcia94
0 / 2

dobre!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar goska5010
-5 / 15

Panie Tusk niech się chociaż raz Pan do czegoś użytecznego przyda!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FifiQKiller
-2 / 20

Aż mi było szkoda Tuska, czegokolwiek by nie powiedział to i tak byłby na straconej pozycji, no ale tak to jest jak musisz się kłócić z wieśniakami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masb
+8 / 8

Ciekawe, że przez ostatnich kilka lat dokładnie pod Twój komentarz nadawał się nie Tusk, a Kaczyński...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacenty127
0 / 8

Panu Tuskowi brakuje podstawowej wiedzy o rządzeniu. Jęśli czegoś nie ptrafisz to tego nie rób bo możesz tylko "spieprzyć". To dotyczy też "rządu" naszego Szanownego Pana premiera. Niestety nie sprawdził się tak jak i jego Partia Oszustów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magnitu
+3 / 7

Bez cienia wątpliwości Demot na 100% - Mina Tuska bezcenna!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yomanaide
+4 / 18

>FifiQKiller: pie*dolnij sie zdrowo w głowe. Gdyby Ci dom zniszczyła powódź to byś spokojnie nie mówił do 'premiera', a Ty pier*dolisz takie głupoty ze Ci go szkoda- jak on to ma głęboko w du*pie czy komus sie wali dom na głowe, kogoś zalało itd. On zarabia te X tys. na miecha, siedzi w Warszawie w swoim 200metrowym apartamencie i ma w nosie takiego 'wieśniaka' jak Ty. A i zapamiętaj że 'wieśniactwo' nie oznacza że ktoś mieszka na wsi, to stan umysłu który Ty zaprezentowałeś!

Pytam: dlaczego Polski rząd PO nie chce w Polsce ogłosić stanu klęski żywiołowej skoro tyle miejscowości jest zniszczonych, dróg, mostów, zalane tyle hektarów upraw, pól, lasów, ofiar w ludziach?

Czyżby tylko dlatego że Komorowski ma prowadzenie w sondażach? A wprowadzenie Stanu klęski żywiołowej i co za tym idzie opóźnienie wyborów mogłoby namieszać w sondażach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tofik1234
+2 / 6

W 1997 większa powódź była i stanu klęski nie ogłosili!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
+5 / 9

Yomanaide jesteś kretynem i tyle. Co niby da ogłoszenie klęski żywiołowej? Powiem ci: stos nikomu niepotrzebnych administracyjnych bubli i satysfakcję ciemnego narodu. My Polacy kochamy takie "powodzie stulecia", "zimy stulecia", "największe tragedie w historii". Ten demot mówi sam za siebie. Popatrz na te ryje, jacy zaskoczeni że powódź, no litości. Deszcz pada od paru tygodni, woda wzbiera, od kilku dni we wszystkich mediach tylko powódź i powódź, a w Sandomierzu ludzie zostali uwięzieni w domach, kur.wa SIEDZIELI W DOMACH PRZED TV i czekali na zbawienie matki boskiej, idioci. Tak to jest w tym posranym kraju, minęło 13 lat od powodzi i samorządy nie zrobiły nic, a teraz to premier Polski jeździ i doradza wójtom co mają robić, najważniejsza osoba w państwie traci czas na PIERDOŁY. Niech te zalane gminy podają dane statystyczne ile nowych budynków zostało wybudowanych w obszarach zagrożonych zalaniem od 1997r, ile domostw zostało ubezpieczonych? Ile nowych zbiorników retencyjnych wybudowano? Ręce i cycki wam opadną jak to zobaczycie. Zawsze to samo: jak woda podchodzi do izby to wyłażą w kaloszach na podwórko i szczerzą się do kamery TV, "paaaanie, no zaloło nas". Ile jeszcze lat minie zanim ten tępy naród zmądrzeje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FifiQKiller
0 / 4

Twoja wypowiedź jest po prostu śmieszna. Przede wszystkim ja tylko stwierdziłem, że z tymi ludźmi nikt nie jest w stanie się dogadać, a ty od razu mnie wyzywasz. Nawet nie powiedziałem, że popieram PO czy coś w tym stylu. Twoja wypowiedź świadczy o tym, że ty też jesteś jednym z tych wieśniaków, którzy tylko jadą po rządzie, tak dla zasady.
,,On zarabia te X tys. na miecha, siedzi w Warszawie w swoim 200metrowym apartamencie i ma w
nosie takiego 'wieśniaka' jak Ty."- a ta wypowiedź najlepiej świadczy o tym, że jesteś kompletnym debilem i dyskusja z tobą nie ma sensu. Poza tym czemu premier jest winny? Przecież nie on wywoływał deszcz i co mógł zrobić innego niż tam pojechać i pokiwać głową? A wprowadzenie stanu klęski żywiołowej to kwestia czasu, Jarek już zaciera ręce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 14:19

avatar Yomanaide
0 / 4

Grapist: jakbyś miał jakiekolwiek rozeznanie co do konstytucji RP to byś wiedział co się stanie jak oglosza stan kleski zywiołowej, ale to ze wolisz poczytac na pudelku co robi jola rutowicz to twoja sprawa. FifiQKiller- nie wdaje sie z toba w dyskusje bo za duzo ksiazek o zabkach zapchaly ci leb, a moze to wspolobracajacy flaszke spod trzepaka ci tak sprawe polityki przedstawiaja. twierdzisz ze ja jestem wiesniakiem to kim ty jestes?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
+1 / 7

Yomanaide jesteś typowym okazem zawistnego polaczka-frustrata który nienawidzi innych za sam stan posiadanego majątku. Przestań ubliżać wszystkim naokoło i zrozum dzieciaku, że opady deszczu i powódź to nie była decyzja polityczna! Ci ludzie się tam osiedlili, bo nikt im nie zabronił, nie wykupili ubezpieczeń bo nikt im nie kazał, a teraz oczekują że premier przyjedzie i co niby ma zrobić? wytarzać się w tym błocie? Podpalić swoje mieszkanie żeby ciemnej masie ulżyło. P.S. Kto to jest Jola Rutowicz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abc1234xx
-1 / 1

super foto super podpis ;D leze ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnSquire
0 / 4

ciekawe czy mieszkanka ubezpieczyli czy jak zwykle beda chcieli dostac od rzadu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masb
+2 / 10

Typowy język PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacenty127
+1 / 7

Bardzo na poziomie jesteś kolo. I napewno bardzo wykształcony(co widać), twardy charakter, nie dajesz sobą manipulować i naprawdę Kulturalny jesteś. Dobrze, że jeszcze daleko Ci do wieku w którym możesz głosować. A tak na marginesie to, że pajac z Ciebie to wszyscy widzimy ale ludzi głosujących na PiS nie musisz wyzywać od "kur**","debili" itp bo cieżko w zęby możesz dostać za takie określenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Avic
+3 / 5

Kolego Jacenty - przez internet każdy jest mocny, nie poradzisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KruszonPro
+6 / 10

w mojej gminie - Zawichost w okolicach Sandomierza - zastępca burmistrza właśnie tak zrobił. założył robocze ubranie i pracował równo z OSP czy cywilami , np napełniając worki piaskiem. podobno burmistrz też w taki sposób przyczynił się do zabezpieczania wału ale osobiście nie widziałem tego. można to podciągnąć pod wybory, które odbędą się już wkrótce ale ja mam to gdzieś. ważne że pracuje i pomaga, chroni tych, których domy są zagrożone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G galsontychy
+2 / 22

Tusk i reszta platformersów do niczego sie nie nadają, szkoda że naród jest tak ślepy. Dziękujmy mu za tą powódź, można by ją uniknąć gdyby nie fakt że to oni wycofali projekt budowy nowych zbiorników retencyjnych.. Nie wspomnę już o akcji ze stoczniami, tysiące ludzi wyrzuconych na bruk a platformerzy wypłacili sobie ~50 milionów nagrody .. czy naród jest naprawde ślepy ? AntyPOlskość. Mamy swoją rugą irlandię. Głosujcie na POzłów aby Polska była Rosją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2010 o 22:38

C Cinusss
-1 / 3

Opinia babci czy proboszcza?
To nie jest tak łatwo, że można zrobić wszystko. Oni ich nie wycofali, a zaproponowali własne. Ale bachorze, to nie rząd odpowiada za budowę zbiorników retencyjnych, ale samorządy.
Akcja ze stoczniami została zapoczątkowana bodaj w 2004 roku, pis też miało czas żeby coś zrobić.
Nie wypłacili sobie złamanego grosza i nie wymyślaj pierdół!
To nie jest antyPOlskość.
Poczytaj książki, dokształć się i poczytaj czym jest liberalizm. Dowiesz się o tym w szóstej klasie, a na WoS-ie zauważysz jak różnią się rządy PO i Władimira Putina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NataaRekinek
0 / 2

Cinusss, to co dowiadujemy się na lekcjach, często jest uzależnione od nauczyciela i jego poglądów. Ja na przykład na lekcji historii w 6 kl. szkoły podstawowej dowiedziałam się, że gen. Jaruzelski był dobrym człowiekiem. Za to z własnej niepowtarzalnej wiedzy, nie z WOS-u, wiem, że rządy PO są uzależnione od Rusków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2010 o 17:35

M Mono89
+1 / 9

tyle, że powódź to nie wina premiera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacenty127
-2 / 4

Szkoda słów na takich jak Ty. Cwaniaczek jesteś w internecie. I do tego głupi. W Rosji by Ci sie spodobało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hiubek8
+1 / 1

W Rosji takich zabijają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G galsontychy
-3 / 15

Istnieją kroki które miały być podjęte po 97 roku... PIS chciał wkoncu wziąść sprawe w swoje ręce. Ot, dla tego Pana było niepotrzebne... Może Deszcz to nie ich wina, ale za powódź w wielu rejonach powinni być winni. To On jeszcze przychodzi na miejsca podtopień by po chwili pojechać w kolejne nie pamiętając gdzie był co robił ani co obiecał, liczy tylko na pokazanie się ludziom i POparcie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymca69
+2 / 12

dobra dobra... mam nadzieje ze POspolstwo juz dlugo nie porzadzi... mam serdecznie dosc tego tuska i jego zaklamanych kotlesi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masb
0 / 12

ymca69: kolesi, nie kotlesi... Ale co do zakłamania platformersów, to zgadzam się z Tobą całkowicie. Jeszcze nikt nie rządził Polską tak nieudolnie jak oni. W ciągu paru lat doprowadzili kraj do takiego stanu, do jakiego szlachta z ich liberum veto doprowadzała przez stulecia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masky17
-1 / 5

@masb - podpisuję się pod tym obiema rękami ;) I tak zaraz ktoś się będzie brąchał, że to kłamstwo lub w ten deseń, i że Platfusy są kochane, ale poczekajmy jeszcze na to jak poradzą sobie z sytuacją po powodzi i obietnicami Tuska, że "nikt nie zostanie bez pomocy" czy jakoś tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 0:32

G galsontychy
+3 / 15

Czy ja mówie że za kimś jestem? oceniam. Mam do tego prawo. każdemu moge przypisać wine za coś. POlitykom własnie
temu. Poza tym afere hazardową i drugą Irlandie w Polsce. Ale wy douczeni debile po szkołach dla tuków gdzie sie
płaci i wymaga od nauczycieli a nie odwrotnie katujcie swoją podświadomość i wiedze historyczną przekłamaniami i
manipulacją. Napedzajcie ten chory system i płaćcie podatki po to by was zwalniali z pracy raz po raz w ramach
antykryzysowego pakietu po czym wypłacali sobie wasze podatki jako premie za krok w przód... Podziękujcie też za
spadek bezrobocia w Polsce, ale najpierw douczeni mędrcy dowiedzcie się na jakiej zasadzie prowadzi się to badanie, i
dlaczego tak naprawde spadło w dół, i dowiedzcie się też w jaki sposób zostały zawyżone wyniki dotyczące
kryzysu w Polsce i zagranicą. A gdy zdobędziecie coś wiedzy a nie tylko papierek bierzcie się za siebie, rodzinę, a
dopiero potem skupcie się na tych wyborach, które wpływają nie tylko na was, ale grupy ludzi którzy coś o tym
świecie wiedzą. Wole rządy Kaczek które są dobre, wbrew czasami swoim głupim ustawom, niż kłamstwa i sranie z
góry na każdego polaka, oczernianie fałsz i wyłudzenia. Tym się twoi Agenci wyróżniają. Ciekawą częścią ich
polityki są szczególnie lata 80/90. Dowiedz się coś o nich więcej, niż wyczytane w wyborczej .. Kto patrzy trzeźwo na świat, nie tylko na czubek książki i własnego nosa ten dostrzega manipulacje, ty do takich ludzi nie należysz. przyczyń się do tego żeby Polska Była Rosją, a ja już nie długo będe ozpuszczać styropian w benzynie i czekam na nie jak to powiedział Pan z obrazka - drugą Irlandię, ale drugą Grecję...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2010 o 23:17

avatar Grapist
+3 / 7

Mnóstwo tekstu ale nic konkretnego nie powiedziałeś same obelgi i populistyczne hasła. Lata 80 i 90 mamy za sobą i nas nic a nic nie obchodzą. Kiedy pytanie jest o przyszłość twoje Kaczki nabierają wody w usta. Każdy popełnia błędy, nie jestem fanem PO ale jedno trzeba im zostawić: idą do przodu. Już teraz mogę ci powiedzieć na czym skupi się PiS od razu po wygranych wyborach: wyjaśnianie przyczyn katastrofy, prawda o Katyniu, osądzenie dziadka Jaruzelskiego i Wałęsy, stawianie pomników i kościołów itd. Odpowiedz sobie sam jak to wpłynie na poziom bezrobocia, PKB, dobrobyt w Polsce. Powstania i wojny mamy już za sobą, dość leczenia narodowych kompleksów. Mamy rok 2010, czas zakasać rękawy i zabrać się do pracy a nie stawiać pomniki, upajać się wielkością Narodu Polskiego i użalać się nad jego mesjanizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxxiking
+6 / 12

demot:Zapamiętać, co kto:spierd*lił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masb
+6 / 12

A PO kocha Ciebie... oszukiwać. Zwróć uwagę na pewną ważną sprawę: PO chce uchodzić za partię przyjazną, tolerancyjną, kulturalną. PiS ukazuje jako swoje przeciwieństwo. A teraz pomyśl: co tolerancyjnego w ciągu ostatnich paru lat słyszałaś z ust platwormersów na temat PiSu? Prawda jest taka, że Platforma ma tylko jedno hasło: "Precz z PiSem. Wszystko dla nas".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcin231
+2 / 12

Chyba Tusk go nie posłuchał i uciekł do limuzyny bo sobie rączki piaskiem pobrudziłby...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 0:28

M masb
+2 / 8

A to co jest teraz jak nazwiesz? A Twoja prawda wydaje się być nieprzemyślana. Jesteś w stanie podać mi chociaż jeden sukces naszego kraju oparty na działaniach Platformy? Jakikolwiek. Ja nie znam takiego. Jeżeli były jakieś sukcesy odkąd PO doszła do władzy, to działy się one poza jej polem działań, albo były wręcz przeciwne działaniom tej quasi-partii, bo nie potrafię z czystym sumieniem nazwać jej partią polityczną...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 0:10

C Cinusss
-5 / 7

Ok, ja podam.

Ochrona Polski przed kryzysem.

Teraz ty osiągnięcia PiS-u

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masb
+2 / 2

W sierpniu 2007 minister transportu w rządzie Prawa i Sprawiedliwości informował, że w budowie do końca roku będzie ponad 200 km autostrad, a na 656 km projektowanych autostrad prowadzono wykupy gruntów na wszystkich szlakach autostradowych w Polsce: A1 (399km; odcinek od Torunia do granicy z Czechami), A2 (95 km; odcinek od Strykowa do Warszawy), A4 (57 km odcinek Kraków-Tarnów), A8 (35km; Autostradowa Obwodnica Wrocławia) i A18 (70 km południowa jezdnia odcinka Olszyna-Golnice). Według ministra Polaczka na 541 km prowadzone były prace projektowe. Dotyczyły one szczególnie autostrady A1 (281 km na odcinkach Toruń-Stryków i Pyrzowice- granica z Czechami), A2 (108 km, odcinek Świecko-Nowy Tomyśl), A4 (57 km, odcinek Kraków-Tarnów), A8 (35 km Autostradowa Obwodnica Wrocławia) i A18 (70 km południowa jezdnia odcinka Olszyna-Golnice). Różnego rodzaju prace dotyczyły też budowy ponad tysiąca kilometrów dróg ekspresowych. To potwierdzone fakty. A to "Twoje" osiągnięcie jakoś zbyt konkretne nie jest, zważywszy na to, że np. rolnicy polscy w czasie kryzysu dostali po kieszeni najbardziej spośród europejskich kolegów po fachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 22:54

avatar JHK
+3 / 3

Dusia181, uważaj z tym fanatyzmem do Tuska, bo wyjdzie Ci to bokiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pabloeuropa1
-1 / 1

W takich chwilach wszyscy jesteśmy sandomierzaninami ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+4 / 8

Jak widzę największych krzykaczy tutaj, to mam wrażenie, a wręcz pewność, że nie oglądali nawet reportażu o wizytach Tuska na tych ziemiach. Spokojnie mógł wysłać jakichś ministrów, ale wolał sam zebrać ochrzan i zaradzić tym ludziom, bo wójtowie nawet pomysłu nie mają, jak można pomóc. Tak zawsze jest - opiernicz dostaje ten, który się wychyli. To już lepiej siedzieć po cichu w biurze jak reszta, to się wszyscy na Tusku skupią, a im się nie oberwie. Ludzie, patrzcie szerzej -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cinusss
-1 / 3

Nic dodać nic ująć. Komorowski również zbiera baty. I to prawda, że obrywać będzie ten kto tam pojedzie.
A wina tak na prawdę leży po trochu u każdej partii, bo i każda była u władzy...
Ale i tak od 97 zrobiono dużo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
+5 / 11

Prawda jest taka że rząd nie powinien wydać jednej złamanej złotówki na tzw. "powodzian". Od tego są firmy ubezpieczeniowe. Rząd ma zapobiegać. Jak ktoś mieszka na terenach zagrożonych powodzią i nie wykupił ubezpieczenia to jest PACAN i niech nie wyciąga rąk po nasze pieniądze! Jak nie kupie ubezpieczenia na samochód i wichura złamie konar drzewa rozbijając mi szybę to też mam się zgłosić do rządu po zapomogę? Typowe myślenie Polaków: pomóc=rozdać. W 1997 roku rozdano gigantyczne sumy powodzianom ale 13 lat nikt nie ruszył dupy i nie wydał złotówki żeby zbudować zbiorniki retencyjne i wyremontować wały, większość z tych ludzi dostanie kasę ZNOWU i znowu nie kupi ubezpieczenia bo po co skoro państwo i tak DA. Je.bany PRL!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aronix
+1 / 3

Dodajmy że duuuża grupa tych ludzi mieszka na terenach zalewowych na których nie mieli prawa się osiedlać( ładny widoczek, działeczka przy rzece itp...). Wina urzędników, ale też ich samych...bo jeśli mieszkam nad rzeka(zwłaszcza dużą) to chyba normlana rzecz że się ubezpieczam nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
+5 / 9

Ciągle słyszy się zarzuty "rozkradania państwa", tymczasem nie ma większego rozboju i rozkradania niż ROZDAWANIE kasy zarobionej przez uczciwych, zaradnych i przedsiębiorczych obywateli, ludziom niezaradnym, nieuczciwym, patałachom nie potrafiących myśleć własną głową z mózgiem wypranym przez wioskowego proboszcza. Polskie społeczeństwo zbudowane jest na słowie "daj" zamiast na słowie "pracuj". Tutaj władza nic nie wskóra bez przemiany w społeczeństwie. Wybory w Polsce wygrywa konsekwentnie ten co najwięcej obieca. jeszcze się nie zdarzyło żeby w Polsce zyskał poparcie ktoś kto powie: "słuchajcie, za moich rządów będzie przeje.bane, będziemy pracować ciężko i płacić wysokie podatki, nie będzie zapomóg, zniżek i ulg, będziemy zapi.erdalać ile wlezie dla dobra naszego kraju, dzięki temu za parę lat będziemy potęgą!". I to jest dla mnie najbardziej ku.rwa smutne!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kammikazze
-1 / 3

Dobre :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieszczdobrejnowiny
-2 / 8

ale sie Tusko spasł, sie powodzi az sie za pasek mu wylewa!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GTFO
-1 / 11

Grapist, a PiSowskie gównozjady i tak powiedzą "CO?! POLSKA BEZ HISTORII?! PIEPRZENI LIBERAŁOWIE I POlacy!". 0 faktów, same populistyczne pyerdolenie głupot charakterystyczne dla tej partii. Fakt jest taki (i powtórzę go ponownie, aby ci więksi debile również skumali) KAŻDY rząd dał dupy z wałami i system zapobiegawczym. ANI rząd PO ani rząd PiSu nie wprowadził OBOWIĄZKOWYCH ubezpieczeń, a plan ustawy siedzi w "szafce" OD CZASÓW RZĄDÓW PISU. Więc jak już kur** chcecie być uczciwi "prawi i sprawiedliwi" (a dokładniej "pipy i ssacze"), to patrzcie również na swoich karłów, którzy dali dupy RÓWNIE MOCNO, co PO. Dziękuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
+4 / 4

Otóż to, musi być "obowiązkowe ubezpieczenie" bo przeciętny Kowalski któremu zalało chatę 13 lat temu jest ZA TĘPY żeby na to wpaść samodzielnie, w dodatku nauczył się, że na koniec i tak pojawia się rząd z workiem pieniędzy bez dna i rozdaje każdemu kto "biedny". W tym kraju trzeba wszystko NAKAZAĆ, ZAKAZAĆ, PRZYGOTOWAĆ I PODAĆ POD RYJ Z WISIENKĄ NA SZCZYCIE. Tkwimy ku.rwa głęboko w PRL i rząd nie ma nic do rzeczy. SLD, PiS, PO jeden ch.uj! Problem tkwi w mentalności przeciętnego Polaka, który najpierw spiewa "Boże coś Polskę.." w kościele i składa kwiaty pod pomnikami, a za godzinę ukradnie wiertarkę sąsiadowi, bo go nie stać na kupno własnej, a chce mieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jacenty127
+1 / 5

GTFO Takiemu jak Ty to tylko napluć w pysk. Jesteś karłem umysłowym. Tak dać się zmanipulować to naprawdę trzeba być głupim. Jesteś prosty jak drut. Zamiast oglądać demotywatory poczytaj coś mądrego(książki, gazety).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
+3 / 3

Nie to nie jest aż takie smutne jak ci się wydaje. Racja, był błąd niegospodarności. Błąd jest po prostu błędem a nie jest częścią polityki. Poza tym te 200mln brzmiące kosmicznie w uszach zwykłego obywatela to w rzeczywistości śmieszne pieniądze dla dużej firmy inwestującej w Polsce długoterminowo. Fabryka zostaje miejsca pracy też, za 5 lat kupi to inna firma. Gdybysmy byli sprytniejsi to za 5 lat sami odkupilibyśmy tą fabrykę od Dell'a ale niestety nas nie stać bo za dużo kasy idzie na rozdawnictwo, rozplątywanie historii i symbole. Smutne jest to że prawdziwy Polak-patriota wolałby te 200 baniek przeznaczyć na Światynie Opatrzności - ostoję Polskości i dumę narodową. Ani jedna złotówka nie wróciłaby do nas, ale i tak głupi naród cieszyłby się że kasa została w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 13:11

W wszerad
+3 / 11

Gratuluje głupoty popierającym PO!
DonKiszot napisał fakt i tłumaczenie: "przyszedł kryzys" jest niedorzeczne bo już dawno stał by zbiorniki ale oceny balansują poniżej 0 bo przecież nawet gdyby nam zabrali domy to przecież są dobrzy co? Swoją drogą ludzie sami sobie są też winni bo były przypadki że ludzie nie chcieli budowy zbiornika mającego chronić między innymi Opole i w 2005 unia wycofała dotacje... Ciekaw jestem skąd premier weźmie pieniądze na pomoc powodzianom, którą tak donośnie obiecuje. Nie spełnili nic co obiecali więc jak można im ufać? I jeszcze wyprzedają elektrownie a była mowa o bezpieczeństwie energetycznym! Dla mnie mają same klęski i gdyby to był rząd PiS już dawno mielibyśmy wcześniejsze wybory a tak to jest w porządku. Dodam jeszcze że ruscy nie oddadzą nam czarnych skrzynek... Gratulacje!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hellokitty92
+6 / 8

taaa, już widzę jak Donald popyla z łopatą ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieszczdobrejnowiny
-2 / 4

a tu masz swoja odpowiedz. twoim zdaniem kasa idzie na biednych i nie pracujących a ja to widze tak:

Marnowanie Pieniędzy podatników przez Rząd RP. / To nie jest moja Wojna


Rząd Polski w ciągu 4 najbliższych lat ma wydać na siły zbrojne w Afganistanie i nie tylko 60 mld. złotych.

Jest nic innego jak marnowanie pieniędzy ponieważ te pieniądze mogły by być wykorzystane w innym celu.np. na służbę zdrowia, która i tak kuleje z powodu braku funduszy, tak samo szkolnictwo, które z trudem próbuje związać koniec z końcem.

Noi oczywiśćie osoby najbiedniejsze Emeryci i renciści, które tak naprawdę oni powinni być na pierwszym miejscu jeśli chodzi o wypłaty dla tych osób.

Tak naprawdę Rząd nie dba jak należy o oby niepełnosprawne i o osoby starsze.mówic, że "nie ma pieniędzy " ale to jest nie prawda rząd ma te pieniądze tylko źlenimi roporządza pytam więc skąd ma te 60 mld złotych na cele militarne ? ak mówi , że nie ma pieniędzy.Tu się coś nie zgdza, jeżeli ktoś nie ma pieniędzy to ich nie ma, anie że mówi że nie ma pieniędzy , wydaje te pieniądze tam gdzie tak naprawdę ich nie potrzeba.

Rząd Polski wysyła polskich żołnierzy na front, a tak naprwdę ta wojna nie jast konfliktem między Polską a Afganistanem TO NIE JEST NASZA WOJNA Jest to Konflikt między USA a Aganistanem, więc my nie powinniśmy się wtrącać w nie swoje sprawy.

Niektóre kraje bardzo mądrze zrobiły że wycofały swoje oddziały z Aganistanu,powinniśmy brać przykład jako Naród z tych krajów.

Ale to takiej mądrości musimy jeszcze do

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 14:51

C Cinusss
0 / 2

Jesteśmy w NATO. Wstępując do niego wiedzieliśmy co nas czeka. Musimy dać pomoc teraz, abyśmy mogli prosić o nią. Teraz jest wielka afera(małe mocherki nobowe) że Rosja zaatakuje Polskę. I w takiej sytuacji jesteśmy wspierani przez USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nescient
0 / 2

szczerze? będzie tak, że jak jest powódź to dlaczego rząd dał na becikowe, a jak będziesz rodzicem/ potrzebującym to dlaczego dał rząd na powódź. BŁĘDNE KOŁO!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieszczdobrejnowiny
-2 / 4

a tu kolejne przykłady na marnowanie kasy podatnika!!


http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/minister-marnuje-pieniadze-na-pierdoy_111618.html





http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/30-milonow-z-na-zaproszenia-na-wybory_134349.html


a drogi dziurawe, bezrobocie duże, brakuje kasy na leki i tak dalej i tak dalej
. a na pierdoły zawsze spod stołu cos wyciagną. ale najwiekszy hit to jest z POLSKIM gazem mamy go na 200 lat a podpisujemy długoterminowe umowy z rosja zamiast brac sie do roboty i sami go wydobywać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cytrusy
0 / 2

co zaraz winić Tuska:o?! Fajny demot i tyle a niektórzy jak nie maja poczucia humoru to niech się nie wypowiadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szudrun
+4 / 4

Zaręczam Wam, że gdyby rząd zaproponował CHOCIAŻ taką pomoc, jaka jest tu zaproponowana - to było by to owocniejsze, niźli takie pierdzenie pod publiczkę w telewizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AcesHigh
+1 / 7

Ogólnie gratuluję inteligencji wszystkim, którzy oczekują od rządu (jaki by on nie był) aby pilnował stanu wałów, przepustów, zbiorników retencyjnych itp. To jest do k**y nędzy zadanie lokalnych samorządów i w interesie mieszkańców jest pilnowanie aby te samorządy wywiązywały się ze swoich obowiązków. A nie tylko maślane oczy w kierunku Warszawy i ciągle "daj, daj, bo mnie zalało" (jak co wiosnę z resztą)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mignonne
-1 / 3

I co to do? To nie jest zadanie rządu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wtyka22
+5 / 5

Brawo Główna!!! Moj tata jest zolnierzem dokladnie ppol i siedzi 2 dzien w polancu gdzie ciagle wal przecieka nagle podchodzi do urzednika i mowi mu ze tyra juz 8 godzin (pracuje 12godzin i spal 5 godzin i dzis nad ranem o 6 znowu wyjechal na 12 godzin) i jest zmeczony i zeby pomogl a nie sie opierdzielal, a on mu mowi ze on tu rzadzi i nie bedzie sie brudzil. I to mnie rozwalilo bo gdyby mu zalalo dom to by mial pretensje gdzie jest pomoc ze go niekt nie ostrzegl i takie tam wiec uwazam ze polska mentalnosc naprawde zaskakuje i chyba powinnismy to zmienic a nie mamy taka a nie inna opinie o polakach na swiecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2010 o 16:51

avatar Leito1
-2 / 4

Taka prawda że ludzie (we wsiach głównie) nie ubezpieczają domów (ok.500zł rocznie) a później jest "daj" do premiera zniszczy na wsi dom warty 100 tys a ktoś dostanie 300 i wybuduje sobie wille...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drugens28
-1 / 1

+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H henioslaw
+3 / 3

A w 1997 prezydent Wrocławia B. Zdrojewski, zakasał rękawy i nosił worki na ostrowie Tumskim , aż furczało -to był dobry gospodarz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bananananek
+1 / 7

gówno robi ten zasrany Tusk;/ co z tym rządem!? niech zaleje tą całą śmieszną Warszawe i niech zmoczy sie dupsko Tuskowie i zobaczy jak to jest! Ludzie tracą swój życiowy majątek a ten pie**** o niepotrzebnych sytuacjach...
współczuje tym ludziom:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uzurpator
0 / 0

Tusk mieszka w trójmieście więc chyba nie wiele to da

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djtrax
0 / 4

prawdziwy demot jestem świadkiem jego autentyczności PRECZ Z TUSKIEM PRECZ Z TERAŹNIEJSZYM RZĄDEM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaeles
+2 / 2

Dzisiaj setki razy o powodzi.Za dwa miesiące może być susza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Moonka
0 / 0

Ja twierdzę że demot jest super i daję +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonPiwny
+2 / 2

A moim zdaniem gdyby Tusk naprawdę się wziął do roboty i pracował by razem z innymi to zyskał by dzięki temu większe poparcie ! Przynajmniej tak mi się zdaje... Nie mówie o "symbolicznej saperce piasku" tylko o łopacie i wielogodzinnej robocie !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poszepa
0 / 0

Kaczor sam teraz ochrania swoj hotel ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uzurpator
0 / 0

He he. Widzę, że nagle wszyscy zaczęli skarżyć się na PO i Tuska. Nie wiem czy PO świadomie to robi czy nie(aczkolwiek wątpie) Ale mają racje-pieniądze wydane w wały i zbiorniki retencyjne to pieniądze wydane w błoto, te co mamy w ograniczonym zakresie starcza. Chodzi mi o to, że z naturą nie wygrasz, ile byś kasy w to nie włożył, niedługo przyjdzie taka powódź że znowu będzie tragedia. Już raz była przecież w polsce taka akcja "zbudujemy TAAAKIE wały i zbiorniki że cała woda świata nie da rady". I te zbiorniki i wały nie dały rady w '97 i teraz. Przyczyną coraz większych powodzi jest urbanizacja terenów przyrzecznych betonujemy podłoże gruntowe i woda opadowa zamiast wsiąkać spokojnie spływa sobie do rzeki, no i nie mówiąc już o drobniejszych sprawach jak świadome odprowadzenie niektórych wód prosto do tej samej rzeki, no i tworzymy takie wielkopowierzchniowe zlewnie a potem wielkie zaskoczenie. Powinniśmy zrobić tak jak Niemcy i reszta europy- powoli wycofywać zaludnienie z naturalnych terenów zalewowych i będzie spokój. Może nie jest to do końca zadowalające rozwiązanie, ale powtórzę jeszcze raz - z naturą nie wygrasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masb
+1 / 1

Mam mieszane uczucia w związku z tym, co napisałeś. Moim zdaniem całość powinna być prowadzona dwutorowo: z jednej strony powinniśmy się wycofywać z terenów zalewowych, odsłaniać jak najwięcej ziemi, dbać o dobrostan lasów, z drugiej strony budować wały i zbiorniki retencyjne, a na tamach tych zbiorników moglibyśmy montować elektrownie wodne, choćby najmniejsze... Wtedy zyski dla środowiska i dla nas byłyby w moim odczuciu największe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p0anda
-1 / 5

Za przeproszeniem: ja pie*dolę. Mam wrażenie, że większość z Was nie ma najmniejszego pojęcia o czym mówi.
Macie pretensje, że Tusk jeździ do tych wszystkich zalanych miejsc. Jasne, spoko. Tyle, że on musi to robić (bo w końcu to głównie w jego gestii leży ogłoszenie stanu klęski żywiołowej). Wkurza was, że sam nie bierze się do pracy... Premier właśnie w TEN sposób swoją pracę wykonuje. Jakby zacząć nosić worki, to byście mówili, że to jakiś chory sposób na zapewnienie wygranej Komorowskiemu.
Poza tym to nie rząd odpowiada za budowę wałów i zbiorników tylko głównie władze lokalne. Tyle. Trzeba było się ubezpieczyć, a nie narzekać teraz, że od rządu dostanie się tylko 6 tysięcy. Rządowe pieniądze powinny być przeznaczane na odbudowę dróg i miejsc 'publicznych' a nie prywatnych majątków.
Ogarnijcie się, ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bc2beta
-1 / 1

on ładował, ale
gówno do torebki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KroliQ
0 / 0

nic by mu sie nie stało jakby troche sobie ręce pobrudził..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonCicero
0 / 0

Kampania na terenach powodziowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gilukxf
0 / 0

Nie tylko on ale cały rząd niech zrobi cos fizycznie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krystianopl
-1 / 3

w rządzie ich tam pełno siedzi jak by tak każdy wzioł łopate i worki z piaskiem na śmieci to może by was nie zalało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Singleplayer
0 / 2

Nie chciało mi się czytać tych Waszych komentarzy, nie przez brak szacunku do userów, ale na rano do roboty mam i spac sie kładę zaraz. Ale podpis do demota trafiony. Worek i łopata w łape, i, za przeproszeniem, zapier****ć do roboty, i to nie jeden symboliczny woreczek przed kamerą, ale od świtu do nocy, jak nieszczęśnicy z terenów powodziowych. Rzekłem. Dobranoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rzepka500
0 / 0

hahahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shamdog
-1 / 3

demot:Rzycie:to nie tuskawkoland

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KoyotGamma
0 / 0

Premier nie jest od tego żeby z workami latać. A prezes koncernu motoryzacyjnego ma gaźniki montować? Szef ONZ ma stać z karabinem przy ambasadzie w Ruandzie? Macie nieźle nawalone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PUCHACZ307
+1 / 1

Masz rację że nie jest od fizycznej roboty - ale zamiast przeszkadzać - bo każda jego wizyta to odrywanie od pracy całej masy ludzi powinien siedzieć na stołku i myśleć co zrobić aby ludziom pomóc i co dobrego wymyślić na przyszłość - a jak na razie to tylko kampania pod publiczkę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kefir71
-1 / 1

demot:Wracaj do Warszawy:i nakop PiSowcom w dupę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shiver12
-1 / 1

Weźcie się odwalcie jak go zalało to jemu wszystko jedno czy napisze czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shahzadeh
-3 / 3

trzeba bylo nie budowac sie w okolicy rzeki, wiedzac jakie to niesie ze soba zagrozenie. Donek zlej tych prostakow ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem