Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3719 5085
-

Komentarze ⬇⬇

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
X XXI
0 / 12

mocne :D (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Draik
0 / 2

jakie tam mocne u nas powodzi juz dawno nie ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
-1 / 1

Już troche za dużo tych motywów o powodzi, jest + ale ostatni dla powodzian

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xKx
+6 / 8

Konkurs... i wszystko wiadomo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sss28
0 / 0

jest podpis pod demotem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EmoAndRoll
-2 / 4

HaHaXD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar logorkikiszone
+5 / 7

jak kazdy konkursowy demot- soryyy... poziom nie za wysoki. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MichaelKnight
+4 / 6

płytki ten demot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar shavo
0 / 8

Jak ja nie rozumiem takiego gadania 'nie podoba się to zrób lepsze!'. Jak oglądasz film i Ci się on nie podoba to nie oceniasz tylko idziesz robić swój? Czytasz nudną książkę to mówisz, że brawa za starania i piszesz swoją? Co to, przedszkole, żeby chwalić każdego za byle gówno? Ludzie ogarnijcie się z tym waszym brakiem dystansu do siebie bo to jest żałosne. Nauczcie się co niektórzy rozumieć krytykę, bo to nie jest forma obrazy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bacao
-1 / 7

Jest pewna granica. Pisano o niej wiele legend, mowiono o niej o zamierzchlych czasow. Owiana jest mgla tajemnicy. Jej pelna nazwa pozwala rzadzic wszechswiatem i jego okolicami, czyni wladca ziemi i sedesow. To granica absurdu i glupoty...
Ten demot ja przekroczyl, jest tak glupi i absurdalny ze az fajny :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mydreamers
+3 / 7

WSZYSTKIE dzisiejsze demoty z konkursów to dno ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar acai
+1 / 5

Dokładnie, ten obrazek ilustruje poziom dzisiejszych demotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Monika7690
-2 / 12

ZGADZAM SIĘ, MIESZKAM NA POŁUDNIU I WCALE TAK NIE JEST

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anasha92
+2 / 2

Przeczytałam najpierw "niger" na tym pojemniku xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2010 o 16:54

H Hallow
-4 / 4

nie ma czegos takiego jak niger, tylko nigger a tam pisze "ngir"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maqffka
+1 / 1

serio ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar acai
0 / 2

a słyszałeś może o takim kraju jak Niger, albo rzece o tej samej nazwie ulokowanej w Afryce? gosh...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar penso
+1 / 1

MOnika z czym sie zgadzasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sarna23
-1 / 1

byli lepsi...;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hounsagar
+1 / 1

U nas na południu jest SUCHO :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlackBetty
0 / 2

Chyba zainwestuję w pampersy bo polałam się ze śmiechu :| słaaabeee...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar netja
+2 / 2

demoty na temat powodzi i tym podobnych są poniżej godności! wielki "-"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar freeFighterka
+1 / 1

DNO!!! I to dosłownie!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chojen
+1 / 1

Słabe to raz, a po drugie, czemu na południu? Morze przecież jest na północy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pilociek
0 / 2

Tak Cie to śmieszy? Ciekawe co ty byś mówił jakby ci całe osiedle zalało cwaniaku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+1 / 1

Ten demot i tak jest lepszy od większości konkursowych "dzieł", więc wyluzujcie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lojki19941994
0 / 0

sorka ale mi się nie podoba admini idą w dół ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tigerek
+1 / 1

Tys widziol poludnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZbuntowanaMarichuy
0 / 0

Ekhmm!
Gdy największa szkoda, jaka u mnie powstała to ,,wyryte" lekko ścieżki. 0 zalanych domów.
Południe, Bi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mrozek
0 / 0

Myslalem ze tam jest napsiane Nigeria lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PJ888
0 / 0

na południu są góry i ja i jest tu sucho

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vardamir
0 / 0

Ale Wy macie problemy, ludzie xD
Demota zrobiłem już tydzień temu, a Wy się podniecacie, że już nie ma powodzi. Wtedy była, sam mieszkam na południu, więc coś o tym wiem. Zanim zaczniecie krytykować, pomyślcie chwilę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kinia602
0 / 2

tak tak śmiej sie idioto z powodzian co ty byś zrobił gdyby zalało ci dom, straciłbyś wszystko a nawet kompa po którym ci tak odbija??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kinia602
+1 / 1

i jeszcze jedno zapomniałam dopisać bo byłam wk*rwiona: mi zalało dom i samochód tata sie nieźle wkrwił mieszkam u babci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kondi89
0 / 0

uuu la la no no EG ]:->

Odpowiedz Komentuj obrazkiem