Tak jak już gdzieś pisałem, przez takowe sytuacje piękno futbolu zostaje niszczone. PS. W ZWIĄZKU Z MASOWYMI WIADOMOŚCIAMI PRYWATNYMI, O TREŚCI MNIEJ WIĘCEJ ''CO SIĘ Z TOBĄ STAŁO DEREK?!'' PRAGNĘ WYTŁUMACZYĆ IŻ ISTNIEJE NA TEJ STRONIE MÓJ PODSZYWACZ @jatodArek (ja to @jatodErek) . PROSZĘ GO NIE MYLIĆ Z MOJĄ OSOBĄ.
Jeb*na zacofana fifa i sedziowie i ich sredniowieczne zasady...
A jak ktos mi powie, ze elektryczne wspomaganie zepsuje "urok" tego sportu to neich zmyka na podwórko grać bo ten sport juz dawno stracil urok, to tylko bicie kasy przez pilarzy, akde i przedewszystkim FIFe
Boże, ucieszyłem się bardzo jak ujrzałem puentę, bo już myślałem, że będzie to kolejny
kiczowaty demot z serii "latamy w kosmos, a w afryce dzieci głodują"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 czerwca 2010 o 19:18
demot genialny -odnośnie "bieżących" wydarzeń" jednak musze się przyczepić co do tych "wynalazków ludzkości" dla mnie to są zwykłe śmiecie :D nic ciekawego w nich nie dostrzegam... zdecydowanie stać nas na więcej niż jakieś parasole czy iphony tylko,że mamy tumanów za naukowców no i wszędobylską manipulację... eh....czarno to widzę
Czy to tak trudno zrozumieć jak patrzycie w monitor to sobie myślicie ze sędzia jest ślepy, ale jak tacy mądrzy jesteście to weźcie sobie sprawdzicie czy z 40 m zobaczycie czy piłka minęła linie czy nie a do tego nawet bramkarz złapał ją za linią,co innego gdyby ją wyciągnął zrobił jakiś ruch itp. Lecz wracając do tematu to były sekundy sędzia nie miał szans tego dostrzec, a nie będzie meczu przerywał żeby sobie na monitor popatrzeć i na powtórki. Decyzja sędziego jest niepodważalna i nic tego nie zmieni, a co do meczu to i tak niemcy przeważali na boisku i moim zdaniem zasłużenie wygrali ten mecz.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 czerwca 2010 o 22:49
Sniadan123 ty tego nie oglądałeś nawet a pier.... głupoty. Sędzia i tak gada nie raz z liniowym i trwa to po kilka minut a tak to spojrzał by na powtórkę i trwało by to 30 sekund. Jest jeszcze lepsze rozwiązanie. 2 sędziów za monitorami tak jak komentatorzy! i mogli by oglądać powtórki natychmiast i sędzia z boiska nawet nie tracił by czasu na podbieganie do linii bocznej żeby oglądać. Przez słuchawkę dostał by szybkie info od sędziów.
nie wiem czy wiecie ale na tych telebimach nie ma powtorek. Fifa dała zakaz pusczania powtorek bo jak sie tłumaczy, to mogłoby wywołac zamieszki czy innne duperele na stadione takze sędzia nie ma mozliwosci obejrzenia powtorki. Powinnie to zmienic, jakis archaik normalnie
Zastanawiam się czy tyle samo osób cieszyłoby się z tak pięknego gola (gdyby został uznany) co teraz narzeka na błąd sędziego. Ale też jestem za tym aby sędzia mógł zobaczyć powtórkę.
No to niech nie wprowadzają powtórek ale do cholery, skoro mogą PO meczu anulować albo nawet nałożyć na piłkarza jakąś karę, np. zakaz gry w następnym lub kilku następnych meczach, to dlaczego nie można dopisać bramki?! Przecież wszyscy widzą, cały świat widzi, nawet ślepi widzą, że bramka BYŁA więc dlaczego tak np. w przerwie meczu nie można tej bramki dopisać, ewentualnie ją anulować? I żadne powtórki nie są potrzebne. Ktoś powie, że wtedy żaden wynik nie będzie pewny ale przynajmniej nie będzie cwaniactwa wśród piłkarzy. Bo np. bramka zdobyta z karnego, którego nie było zostałaby anulowana. Oczywiście, zdarzają się sporne sytuacje więc można założyć, że tylko ewidentnie symulowany faul miałby wpływ na zmianę wyniku. Jest kilka możliwości poprawy sytuacji na boiskach ale dzielą nas od tego lata świetlne. FIFA to wielka mafia im zależy tylko na czerpaniu kasy. Jedyne co może ich przekonać do jakichkolwiek zmian to bunt sponsorów, problem polega na tym, że główni sponsorzy imprez mają wyebane na wyniki, ich interesuje tylko oglądalność.
@shavo - dopisywanie/anulowanie bramki? Przecież to kompletnie mija się z celem. Przykład: gra drużyna A z drużyną B. 80 minuta wynik 2:2, drużyna A potrzebuje co najmniej remisu by wyjść z grupy, cały czas atakuje i zdobywa bramkę, uznaną mimo spalonego, jest już skupiona całkowicie na defensywie, i obronie wyniku. Drużyna B odkrywa się i atakuje całą drużyną, w 91 minucie zdobywa upragnionego gola dającego remis i awans obu drużyn do dalszej fazy turnieju. Po meczu oglądają powtórkę: "o był spalony", wynik końcowy 2:3 dla drużyny B, przez co A pakuje walizki. Gdyby drużynie A bramka nie zostałaby uznana wcześniej, nie cofnęła by się na swoją połowę i raczej zdobyłaby co najmniej 1 punkt. Równie dobrze drużyna B poprzez odkrycie mogłaby stracić bramkę przez kontratak i cofnięcie tamtej jednej bramki oznaczałoby i tak ich porażkę. Należy ingerować podczas meczu, oczywiście nie w takich błahych sprawach tylko w kontrowersyjnych sytuacjach(reklamowane spalone, rozważenie dania graczowi czerwonej kartki, uznanie bramki).
KukiMonztah zgadzam się z twoim tokiem myślenia. Anglicy przy wyniku 2:2 nie musieliby tak się odkrywać a nie zostaliby już tak zgnębieni przez naszych sąsiadów, bo wyszliby z lepszymi morale...to samo Meksyk- też był lepszy od Argentyny. I co z tego, że anulowano by pierwszą bramkę jak ona a potem błąd Osorio ustawiły wynik (piękna bramka Teveza była wisienką)
Również tego nie rozumiem, skoro istnieje jeszcze 5 sędzia który ma łączność z arbitrami spotkania i ma przed sobą monitory ukazujące akcje na tysiac sposobów i nadal nikt nie potrafi wskazać prawidłowej decyzji to.. ;/ albo są niekompetentni albo są opłaceni albo lubią krytykę i skandale albo nie obchodzi ich humor kilkunastu tysięcy kibiców -.-'. Również w meczu z Argentyną padła bramka ze spalonego, był na tyle duzy ze moja matka dowiedziała się w powtórkach co to oznacza. Takie rzeczy na MUNDIALU nie powinny mieć miejsca. Skoro są dobrze przygotowani na MŚ to boje się co będzie w Polsce za 2 lata ;o
Tylko że ten piąty nie może się kontaktować z sędziami... Osobiście uważam, że wprowadzenie powtórek dla sędziów jest bezsensowne... Sędzia też człowiek - może się pomylić. To tak, jakby zamiast piłkarza karnego wykonywał robot, który na pewno strzeli gola - piłkarz może przecież nie trafić...
Lepszy jest pomysł wprowadzenia dodatkowych arbitrów (tak jak to było testowane w Lidze Europejskiej).
Owszem sędzia to człowiek i może się pomylić, dlatego należy zrobić wszystko żeby tych pomyłek było jak najmniej skoro są takie możliwości, bo przez jedną niesprawiedliwą decyzję zostaje wypaczane nie tylko spotkanie, ale godziny obozów przygotowawczych i hektolitry potu wylane na treningu. Takie nieuznane bramki jak Anglików to piłkarskie przestępstwo.
Gdyby weszły powtórki wideo to nie można by "drukować" meczy, a to przecież najważniejszy element piłkarskiej
mafii.
Śmieszy mnie również argument sędziów, że spowolniłoby to grę. Mają możliwość doliczania więc co za
problem doliczenia 5min?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 czerwca 2010 o 9:39
Oczywiście powtórki powinny zostać wprowadzone, ale nie we wszystkich sytuacjach, bo z piłki nożnej zrobiłby się hokej. Pada bramka to sprawdzają czy na pewno padła, czy nie był nikt faulowany i czy nie było spalonego - koniec. Nie zajęłoby to więcej czasu niż kłótnie po kontrowersyjnym golu i byłoby sprawiedliwe. Jeśli jednak ktoś chce wprowadzić powtórki na zasadzie "wszystko albo nic" to rzeczywiście spowolniłoby to grę i doprowadziło do jeszcze większych kontrowersji (sędzia gwizdnął faul, okazało się, że nie było faulu i co wtedy?). Jeśli ktoś chce wprowadzić takie rozwiązanie to należałoby zrezygnować z sędziów bocznych, a arbiter "prowadzący" spotkanie powinien tylko wykonywać polecenia, które byłyby mu przekazywane przez grupę ludzi siedzących przed monitami i analizującymi na bieżąco wszystkie akcje - np. jest wślizg i bez znaczenia co sądzi arbiter prowadzący czeka, aż dostanie instrukcje od ludzi sprzed monitorów, którzy mówią mu "faul, daj żółtą kartkę" itd.
Na razie tak, ale dlaczego wykluczasz możliwość minimalizacji roli arbitra na rzecz grupy ludzi analizujących wszystko w czasie rzeczywistym, a arbiter byłby tylko wykonawcą ich woli, w dalszej czy bliższej przyszłości?
no i właśnie dlatego nie ma w piłce nożnej "monitoringu" sędziów, aby nadać tej całej sytuacji rozgłos. Teraz ludzie mają o czym mówić i cała ta sprawa jest rozgłaśniana, jednocześnie odczuwają jeszcze większe emocje w takich momentach.
Niby szkoda Anglików, ale jestem na nich zły i dlatego cieszę się, że odpadli. Gdyby zagrali jak trzeba, to nie mielibyśmy takich meczów jak USA - Ghana w 1/8 finału, czy mecz ćwierćfinałowy Ghana - Urugwaj... Mieli 3 mecze i zawalili sprawę. A obiektywnie patrząc Niemcy i tak byli lepsi. Chciałbym oba zespoły widzieć dalej, ale to niemożliwe, a niemieccy piłkarze nie są winni. Trudno, przez głupie błędy sędziów widowisko traci wiele i pozostaje niesmak na długie lata.
Racja, szkoda tej sytuacji. Ewidentny gol, błąd sędziego. Bardzo możliwe, że wynik byłby
zupełnie inny, gdyby gol został uznany. Dzięki niemu, tak jak się to mówi anglicy dostaliby
skrzydeł i poszli za ciosem. A tak to dupa blada.
Btw. wcale nie grali słabo, mieli całkiem sporo ciekawych sytuacji na polu karnym przeciwnika, po prostu obrona dała ciała. I bramkarz.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 czerwca 2010 o 20:10
Gol padł sedzia nie zobaczył ale 4-1 daje jasny obraz kto był lepszy. 4-2 nic by nie zmieniło.
A monitoring zniszczyłby szybkosc, efektownosc gry na co trudno się zgodzic.
A jakby 5 sędzia siedział zboku przed monitorem i analizował wszystkie akcje dając znać arbitrowi głównemu co i jak? Anglicy po tym nieuznanym golu i po paru następnych nieudanych akcjach "załamali" się i przestali dobrze grać dając możliwość Niemcom na kontry i strzelenie następnych goli
a co to za zaskoczenie?.. Mnie nie zdziwiło.. Demot kapitalny - najlepszy z tych wszystkich o wczorajszym meczu, i jako jedyny np. ode mnie dostał plusa.
Btw, ludzie ogarnijcie się z tymi komentami "Na główną", "Główna!".. Marnujecie tylko miejsce i spowalniacie ładowanie się komentarzy.
I nie ma głównej, chociaż 400 na + i z tego co widziałam na główną trafiają teraz domoty po 60 - 70 plusów...
Na demotach jak w życiu - brak sprawiedliwości ;P
Czemu to jeszcze na głównej nie wylądowało? Czy Ty admin jesteś jakiś niedorozwinięty? wrzucasz na główną crap'y a to już 2gi dzień czeka z TAKĄ ilością plusów!!! To jest jakiś skandal!!!
A moim zdaniem by zmieniło, ponieważ gdy zdobywasz bramkę, czujesz większą motywację, chodzi tu o nastawienie. A gdy zawodnicy Anglii wiedzieli, że niesprawiedliwie zabrano im bramkę, mieli ch.... samopoczucie
Przecież to nie jest takie proste ! Skoro to jest takie genialne to FIFA dawano wprowadziła by ten ''przepis'' Powiedzmy ze bedzie kontrowersyjna sytuacja to co sedzia teraz zatrzymuje czas na świecie i patrzy w ten magiczny monitor ?? 0_o Przecież piłkarze np. będą chcieli zrobić szybką kątre (gdy nie bedzie bramki) lub gdy sedzia pomysli ze jest bramka i będzie chciał spr. w tym monitorze to co piłkarze mają stać w miejscu i stygnąć ?? Taka kamerka to lipny pomysł ze choćby ze względu na atrakcyjność i polot gry... :/ Nigdy w życiu coś takie nie powstanie choć pomysł wydaje sie sprawiedliwy :(
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 czerwca 2010 o 19:18
Nigdy nie oglądałeś amerykańskiego futbolu bo widze że masz zacofaną wiedzę o tym. Ja wloał bym żeby zrobili komputerowo śledzone mecze a te przerabiały by obraz cyfrowo i problem spalonych by znikł i nieuznanych goli gdy piłka przechodzi całym obwodem linię. Jak ktoś nie kuma o co chodzi to jest zacofany w wiedzy komputerowo technicznej.
moze mi ktos podac jakis link do tego co sie wogole dzieje ? Bo widze ciagle na demotach zdjecia z jakims bramkarzem w powietrzu i pilka w bramce ale nie wiem o co chodzi. Kto z kim to gral na mundialu ? Prosze o jakies szczegoly a moze link do filmiku gdzie zobacze o co kaman Dzieki. +
misiek47 wielki +. Dzieciaki uslyszaly w wiadomosciach ze sedzia sie pomylil i robia o tym demoty zenada !!! to nie byla by pilka nozna gdyby zrobili kamery w bramce 4 lata temu bylo 2 sedziow ktorzy stali za bramka w razie takich wypadkow i jak widac to sie sprawdzilo. Zadnych kamer! Pozdro dla admina ktory wrzuca takie gowna i nie wie co to piekno futbolu...
@Vin, gdyby było 2:2 to mecz wyglądał by inaczej. Anglicy by pilnowali wyniku i sie tak nie odsłaniali.
A co do demota to Blater to stary skorumpowany złodziej. Po Euro 2010 powinno się rozp... ten zasrany PZPN bez oglądania się na tą porąbaną FIFE. Niech sobie zawieszają to dziadostwo w cholere bo nikt nie chce już oglądać tych patałachów spod znaku 0:6 w plecy.
Niech lepiej nie odzywają się ci którzy gówno wiedzą. Monitory powtórki czy tez chipy w piłkach nie zostają zainstalowane ani dopuszczone z jednego prostego powodu: fifa nie UEFA chce pozostawić piłkę nożną sportem konserwatywnym z historią, a błędy sędziów to stała część gry co powoduje że takie spotkania zapamiętamy i będziemy do nich wracać latami---po za tym podany przez autora demota jest błędny, bo monitory powtórki i inne komputerowe urzadzenia były tu zbędne, jesli piłka przekracza linię prawie , że 05m to sedzia powinien to widzieć jak każdy na stadionie włącznie z trenerem Capello stojącym dalej od arbitra głównego jak samym goalkeeperem Neuer'em/błąd którego dopuścił się sędzia to racze4j stres związany z wagą meczu.
To fakt, takie jest oficjalne stanowisko FIFA jednak mi sie wydaje że nie wprowadzą tego dlatego że potem nie będą mogli robić takich przekrętów jak teraz dzięki czemu mafii pt. FIFA i UEFA nie leciałyby aż tak grube miliony a nawet miliardy euro a co za tym idzie? leśne dziadki nie mogłyby sie tak nachapać jak teraz
Nie wprowadzą zadnych zapisów, bo to spowolni znacznie mecz. Poza tym wczesniej nie było czegos takiego i wszystko było ok. Jeśli chodzi o te mistrzostwa to sedziowanie stoi na bardzo wysokim poziomie (nie licząc wyjatków). Gdyby wprowadzono zapisy wideo piłka nozna w rzeczywistości wyglądała by jak w play station. Piłka nozna to gra błędów, błedy są nieodłacznym elementem futbolu!
Według mnie ci wszyscy, którzy tak wrzeszczą o wprowadzenie powtórek chyba nigdy nie grali w normalnej, piłkarskiej lidze. Ot tyle mam do dodania od siebie.
Podpisano - Trenujący piłkę nożną od 10 roku życia
Chodzi o to, żeby wygrała lepsza drużyna- Anglia strzeliła tę bramkę i każdy to widział, więc może właśnie nieuznanie jej spowodowało że przegrali 4:1. Piłkarze też ludzie, zdenerwowali się, wiadomo, że gra już nie toczyła się tak jak powinna... A może właśnie to Niemcy po stracie tej bramki tak załamaliby się, że nic już do końca by nie grali.. nie chodzi o dopisanie wyniku, że byłoby 4:2, tylko o to, jak po właśnie tej sytuacji gra potoczyłaby się dalej, według mnie Anglicy dopiero wtedy zaczęliby grać... no a tak to jest niedosyt, bo nikt nie może na 100% powiedzieć, że wygrał lepszy...
Ludzie!!! Przecież ani sędzia, ani kibice nie ogladaja podczas meczu powtórek na telebimach, tylko i wyłącznie to, co leci na żywo. Powtórki puszcza nam realizator. Pomyślcie co by się działo, gdyby tysiące kibiców i sami piłkarze mogli mieć dostęp do powtórek. Sędziowie musieliby otrzymywać dodatkowe premie za prace w warunkach narażania życia i zdrowia. I dlatego demot dla mnie beznadziejny, bo nieprawdziwy.
to jest nie wykonalne! jak to ma dzialac? ze jak wpadnie/niewpadnie bramka to patrzymy z sedzia w ekran i decydujemy? tylko akcje pod bramkowe czy inne tez? ile bedzie trwal taki mecz, gdy kazdy bedzie chcial obejzec kazdy faul, aut itp. jak to wykonac na 3 ligowych stadionach... ba u nas nawet w ekstraklasie nie ma telebimow. to sedzia bedzie latal do kamerzysty, a czesto w naszej ekstraklasie mecz jest filmowany przez 1 kamere? zasady sa ogolne... wprowadza to tylko na MS i ME? tak sie nie da... to jest chore
Bo złodzieje pokroju Blattera mają z tego kasę jak @#%@!#. Czy nie przypomina ci to pzpnu? Albo tego co było we Włoskiej lidze? Tam gdzie władza są i najwięksi złodzieje i największa korupcja.
Platini powiedział że dopóki on będzie przewodniczącym FIFA nigdy nie zostanie takie coś wprowadzone, nawet jeśli sędzia miałby oglądać tylko powtórki. Dalej zacytuje "To dzięki kibicom i przez błędy sędziów piłka nożna jest tak wyjątkowa"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 czerwca 2010 o 11:54
A ja wam powiem że ani to wina osoby sędziego ani bramkarza ani w sumie nikogo, tylko tego, że lobby sędziowskie w FIFA jest na tyle mocne, że nie pozwala na wprowadzenie powtórek. Bo wtedy stracicili by władzę i stali się zbędni. Bo po co płacić sędziemu skoro taniej zamontowac 30 kamer i rozwiązać problem niedomówien raz na zawsze. Jak zwyklecała zabawa rozbija się o pieniądze i władzę
Dokładnie.. przy każdej spornej sytuacji w monitor i mecz zamiast trwać jakoś 1h i 40min to trwał by 3godziny! W ogóle wprowadzenie czegoś takiego, zniszczyło by football i to już by nie była piłka nożna !
Kryptonite czyli autor tego demota chyba nie rozumie idei tego sportu... No dobra niech spojrzy w ten monitor i co? W tedy ten sport straciłby wiele... W takich sytuacjach, gdy byłby np faul jakiś może 5 sędzia śledzący monitory przekazałby głównemu sędziemu informacje o takowym przewinieniu. Od zawsze to sędzia ocenia spotkanie i to on decyduje o tym czy jest jakieś przewinienie czy nie. Tak było od zawsze i mam nadzieję, że na zawsze.
W FIFA panowie na najwyższych stanowiskach, którzy uchwalają takie decyzje to tacy starsi panowie, którzy w życie footballu zaangażowani są od 50-60 lat i pracują przy nim dzień w dzień i na pewno nie zgodzili by się na pewno na wprowadzenie takiej komputeryzacji, która odebrała by piękno sportu.
Wszystko ok tylko Columbia spaliła się w atmosferze podczas powrotu na ziemię w 2003 roku, gdzie zginęła cała załoga - 7 astronautów. Może więc z przyzwoitości lepiej było dać inne zdjęcie, np. Atlantisa. ;/
Na główną!!
Musiałem specjalnie przewijać na samą górę, żeby dać plusa... no, ale warto było. Świetny demot.
łooooooooohohoho, ale pointa! xD Wspaniałe wręcz, i jakie, cholera trafne!
Tak jak już gdzieś pisałem, przez takowe sytuacje piękno futbolu zostaje niszczone. PS. W ZWIĄZKU Z MASOWYMI WIADOMOŚCIAMI PRYWATNYMI, O TREŚCI MNIEJ WIĘCEJ ''CO SIĘ Z TOBĄ STAŁO DEREK?!'' PRAGNĘ WYTŁUMACZYĆ IŻ ISTNIEJE NA TEJ STRONIE MÓJ PODSZYWACZ @jatodArek (ja to @jatodErek) . PROSZĘ GO NIE MYLIĆ Z MOJĄ OSOBĄ.
Tak dobre, ale kur wa, ile można o tym samym...
Jeb*na zacofana fifa i sedziowie i ich sredniowieczne zasady...
A jak ktos mi powie, ze elektryczne wspomaganie zepsuje "urok" tego sportu to neich zmyka na podwórko grać bo ten sport juz dawno stracil urok, to tylko bicie kasy przez pilarzy, akde i przedewszystkim FIFe
Boże, ucieszyłem się bardzo jak ujrzałem puentę, bo już myślałem, że będzie to kolejny
kiczowaty demot z serii "latamy w kosmos, a w afryce dzieci głodują"
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2010 o 19:18
demot genialny -odnośnie "bieżących" wydarzeń" jednak musze się przyczepić co do tych "wynalazków ludzkości" dla mnie to są zwykłe śmiecie :D nic ciekawego w nich nie dostrzegam... zdecydowanie stać nas na więcej niż jakieś parasole czy iphony tylko,że mamy tumanów za naukowców no i wszędobylską manipulację... eh....czarno to widzę
Czy to tak trudno zrozumieć jak patrzycie w monitor to sobie myślicie ze sędzia jest ślepy, ale jak tacy mądrzy jesteście to weźcie sobie sprawdzicie czy z 40 m zobaczycie czy piłka minęła linie czy nie a do tego nawet bramkarz złapał ją za linią,co innego gdyby ją wyciągnął zrobił jakiś ruch itp. Lecz wracając do tematu to były sekundy sędzia nie miał szans tego dostrzec, a nie będzie meczu przerywał żeby sobie na monitor popatrzeć i na powtórki. Decyzja sędziego jest niepodważalna i nic tego nie zmieni, a co do meczu to i tak niemcy przeważali na boisku i moim zdaniem zasłużenie wygrali ten mecz.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2010 o 22:49
Sniadan123 ty tego nie oglądałeś nawet a pier.... głupoty. Sędzia i tak gada nie raz z liniowym i trwa to po kilka minut a tak to spojrzał by na powtórkę i trwało by to 30 sekund. Jest jeszcze lepsze rozwiązanie. 2 sędziów za monitorami tak jak komentatorzy! i mogli by oglądać powtórki natychmiast i sędzia z boiska nawet nie tracił by czasu na podbieganie do linii bocznej żeby oglądać. Przez słuchawkę dostał by szybkie info od sędziów.
nie wiem czy wiecie ale na tych telebimach nie ma powtorek. Fifa dała zakaz pusczania powtorek bo jak sie tłumaczy, to mogłoby wywołac zamieszki czy innne duperele na stadione takze sędzia nie ma mozliwosci obejrzenia powtorki. Powinnie to zmienic, jakis archaik normalnie
Zastanawiam się czy tyle samo osób cieszyłoby się z tak pięknego gola (gdyby został uznany) co teraz narzeka na błąd sędziego. Ale też jestem za tym aby sędzia mógł zobaczyć powtórkę.
Jak czytałem te zamierzenia ludzkości nie spodziewałem się co będzie na końcu! +
zaje*iste
na główną pewnie ten demot trafi, ale czy zrobią coś w sprawie powtórek to wątpliwe, niestety...
Główna ! :)
Nie zrobią nic w sprawie powtórek, bo , cytuję: To by spowolniło przebieg meczu" - według sędziów. Głupota nie zna granic ;/
No to niech nie wprowadzają powtórek ale do cholery, skoro mogą PO meczu anulować albo nawet nałożyć na piłkarza jakąś karę, np. zakaz gry w następnym lub kilku następnych meczach, to dlaczego nie można dopisać bramki?! Przecież wszyscy widzą, cały świat widzi, nawet ślepi widzą, że bramka BYŁA więc dlaczego tak np. w przerwie meczu nie można tej bramki dopisać, ewentualnie ją anulować? I żadne powtórki nie są potrzebne. Ktoś powie, że wtedy żaden wynik nie będzie pewny ale przynajmniej nie będzie cwaniactwa wśród piłkarzy. Bo np. bramka zdobyta z karnego, którego nie było zostałaby anulowana. Oczywiście, zdarzają się sporne sytuacje więc można założyć, że tylko ewidentnie symulowany faul miałby wpływ na zmianę wyniku. Jest kilka możliwości poprawy sytuacji na boiskach ale dzielą nas od tego lata świetlne. FIFA to wielka mafia im zależy tylko na czerpaniu kasy. Jedyne co może ich przekonać do jakichkolwiek zmian to bunt sponsorów, problem polega na tym, że główni sponsorzy imprez mają wyebane na wyniki, ich interesuje tylko oglądalność.
Nie mogli dopisać gola bo zadzwonił ktoś z niemiec i zaoferował kilka bądź kilkanaście milionów
@shavo - dopisywanie/anulowanie bramki? Przecież to kompletnie mija się z celem. Przykład: gra drużyna A z drużyną B. 80 minuta wynik 2:2, drużyna A potrzebuje co najmniej remisu by wyjść z grupy, cały czas atakuje i zdobywa bramkę, uznaną mimo spalonego, jest już skupiona całkowicie na defensywie, i obronie wyniku. Drużyna B odkrywa się i atakuje całą drużyną, w 91 minucie zdobywa upragnionego gola dającego remis i awans obu drużyn do dalszej fazy turnieju. Po meczu oglądają powtórkę: "o był spalony", wynik końcowy 2:3 dla drużyny B, przez co A pakuje walizki. Gdyby drużynie A bramka nie zostałaby uznana wcześniej, nie cofnęła by się na swoją połowę i raczej zdobyłaby co najmniej 1 punkt. Równie dobrze drużyna B poprzez odkrycie mogłaby stracić bramkę przez kontratak i cofnięcie tamtej jednej bramki oznaczałoby i tak ich porażkę. Należy ingerować podczas meczu, oczywiście nie w takich błahych sprawach tylko w kontrowersyjnych sytuacjach(reklamowane spalone, rozważenie dania graczowi czerwonej kartki, uznanie bramki).
KukiMonztah zgadzam się z twoim tokiem myślenia. Anglicy przy wyniku 2:2 nie musieliby tak się odkrywać a nie zostaliby już tak zgnębieni przez naszych sąsiadów, bo wyszliby z lepszymi morale...to samo Meksyk- też był lepszy od Argentyny. I co z tego, że anulowano by pierwszą bramkę jak ona a potem błąd Osorio ustawiły wynik (piękna bramka Teveza była wisienką)
A narady sędziów przy Argentyna - Meksyk to jakoś przebiegu meczu nie spowalniały...
Również tego nie rozumiem, skoro istnieje jeszcze 5 sędzia który ma łączność z arbitrami spotkania i ma przed sobą monitory ukazujące akcje na tysiac sposobów i nadal nikt nie potrafi wskazać prawidłowej decyzji to.. ;/ albo są niekompetentni albo są opłaceni albo lubią krytykę i skandale albo nie obchodzi ich humor kilkunastu tysięcy kibiców -.-'. Również w meczu z Argentyną padła bramka ze spalonego, był na tyle duzy ze moja matka dowiedziała się w powtórkach co to oznacza. Takie rzeczy na MUNDIALU nie powinny mieć miejsca. Skoro są dobrze przygotowani na MŚ to boje się co będzie w Polsce za 2 lata ;o
Tylko że ten piąty nie może się kontaktować z sędziami... Osobiście uważam, że wprowadzenie powtórek dla sędziów jest bezsensowne... Sędzia też człowiek - może się pomylić. To tak, jakby zamiast piłkarza karnego wykonywał robot, który na pewno strzeli gola - piłkarz może przecież nie trafić...
Lepszy jest pomysł wprowadzenia dodatkowych arbitrów (tak jak to było testowane w Lidze Europejskiej).
Owszem sędzia to człowiek i może się pomylić, dlatego należy zrobić wszystko żeby tych pomyłek było jak najmniej skoro są takie możliwości, bo przez jedną niesprawiedliwą decyzję zostaje wypaczane nie tylko spotkanie, ale godziny obozów przygotowawczych i hektolitry potu wylane na treningu. Takie nieuznane bramki jak Anglików to piłkarskie przestępstwo.
Gdyby weszły powtórki wideo to nie można by "drukować" meczy, a to przecież najważniejszy element piłkarskiej
mafii.
Śmieszy mnie również argument sędziów, że spowolniłoby to grę. Mają możliwość doliczania więc co za
problem doliczenia 5min?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2010 o 9:39
Oczywiście powtórki powinny zostać wprowadzone, ale nie we wszystkich sytuacjach, bo z piłki nożnej zrobiłby się hokej. Pada bramka to sprawdzają czy na pewno padła, czy nie był nikt faulowany i czy nie było spalonego - koniec. Nie zajęłoby to więcej czasu niż kłótnie po kontrowersyjnym golu i byłoby sprawiedliwe. Jeśli jednak ktoś chce wprowadzić powtórki na zasadzie "wszystko albo nic" to rzeczywiście spowolniłoby to grę i doprowadziło do jeszcze większych kontrowersji (sędzia gwizdnął faul, okazało się, że nie było faulu i co wtedy?). Jeśli ktoś chce wprowadzić takie rozwiązanie to należałoby zrezygnować z sędziów bocznych, a arbiter "prowadzący" spotkanie powinien tylko wykonywać polecenia, które byłyby mu przekazywane przez grupę ludzi siedzących przed monitami i analizującymi na bieżąco wszystkie akcje - np. jest wślizg i bez znaczenia co sądzi arbiter prowadzący czeka, aż dostanie instrukcje od ludzi sprzed monitorów, którzy mówią mu "faul, daj żółtą kartkę" itd.
Powtórki miałyby być wykorzystywane tylko w takich sytuacjach jak te z Meczu Niemcy - Anglia i Argentyna - Meksyk.
Na razie tak, ale dlaczego wykluczasz możliwość minimalizacji roli arbitra na rzecz grupy ludzi analizujących wszystko w czasie rzeczywistym, a arbiter byłby tylko wykonawcą ich woli, w dalszej czy bliższej przyszłości?
główna! [+]
no i właśnie dlatego nie ma w piłce nożnej "monitoringu" sędziów, aby nadać tej całej sytuacji rozgłos. Teraz ludzie mają o czym mówić i cała ta sprawa jest rozgłaśniana, jednocześnie odczuwają jeszcze większe emocje w takich momentach.
A Anglicy jadą do domu...
Niby szkoda Anglików, ale jestem na nich zły i dlatego cieszę się, że odpadli. Gdyby zagrali jak trzeba, to nie mielibyśmy takich meczów jak USA - Ghana w 1/8 finału, czy mecz ćwierćfinałowy Ghana - Urugwaj... Mieli 3 mecze i zawalili sprawę. A obiektywnie patrząc Niemcy i tak byli lepsi. Chciałbym oba zespoły widzieć dalej, ale to niemożliwe, a niemieccy piłkarze nie są winni. Trudno, przez głupie błędy sędziów widowisko traci wiele i pozostaje niesmak na długie lata.
Anglicy grali słabo i dobrze że jadą do domu.
Zresztą i tak przegrali wysoko
Racja, szkoda tej sytuacji. Ewidentny gol, błąd sędziego. Bardzo możliwe, że wynik byłby
zupełnie inny, gdyby gol został uznany. Dzięki niemu, tak jak się to mówi anglicy dostaliby
skrzydeł i poszli za ciosem. A tak to dupa blada.
Btw. wcale nie grali słabo, mieli całkiem sporo ciekawych sytuacji na polu karnym przeciwnika, po prostu obrona dała ciała. I bramkarz.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2010 o 20:10
główna bedzie :P ++
i to jest główna ! brawo
rewelacja!
graty!
Bedzie główna xd
Świetne zestawienie.:)
główna jak nic :D
demot wyjeb**y w kosmos ^^
MOCNE :D
GŁÓWNA!!!!!!!!!!!
[+]
FIFA na to nie zezwala by sędzia patrzył na to na ekranach gdyż było by to nie sprawiedliwe.
nie rozumiem, aż takiej ekscytacji tym problemem?
Gol padł sedzia nie zobaczył ale 4-1 daje jasny obraz kto był lepszy. 4-2 nic by nie zmieniło.
A monitoring zniszczyłby szybkosc, efektownosc gry na co trudno się zgodzic.
A gdyby tak sędzi uznał tego gola i był wynik 2:2 to jaką masz pewność, że mecz skończyłby się wynikiem 4:2 na korzyść Niemców?
A jakby 5 sędzia siedział zboku przed monitorem i analizował wszystkie akcje dając znać arbitrowi głównemu co i jak? Anglicy po tym nieuznanym golu i po paru następnych nieudanych akcjach "załamali" się i przestali dobrze grać dając możliwość Niemcom na kontry i strzelenie następnych goli
Szkoda, że FIFA nie rozumie że Mistrzostwa Świata a liga okręgowa tp dwie różne rzeczy...Ale domot jak najbardziej na główną!
Mocne GŁÓWNA ;D
główna ! ;d
dawać ten kał na główną [+]
ku*wa mać dobre +
Świetny Demot! Jestem za! Na główną!
Świetny demot... Trafiłeś w samo sedno. Gratuluję pomysłu!! No i na główną z nim.
P.S. Ja też przewijałem do góry po to żeby dać plusa;))
ooooo stary, już czuję główną..
główna będzie na 100%
świetne
Zaskoczę Was - jestem dziewczyną ... ;P
a co to za zaskoczenie?.. Mnie nie zdziwiło.. Demot kapitalny - najlepszy z tych wszystkich o wczorajszym meczu, i jako jedyny np. ode mnie dostał plusa.
Btw, ludzie ogarnijcie się z tymi komentami "Na główną", "Główna!".. Marnujecie tylko miejsce i spowalniacie ładowanie się komentarzy.
+
I nie ma głównej, chociaż 400 na + i z tego co widziałam na główną trafiają teraz domoty po 60 - 70 plusów...
Na demotach jak w życiu - brak sprawiedliwości ;P
Spalić siedzibę :D
To nic nie da ;P
Czemu to jeszcze na głównej nie wylądowało? Czy Ty admin jesteś jakiś niedorozwinięty? wrzucasz na główną crap'y a to już 2gi dzień czeka z TAKĄ ilością plusów!!! To jest jakiś skandal!!!
Bo admin ma na nas wyj*bane... ;P Poza tym chyba mnie nie lubi bo już 2 razy miałam bana od tak sobie ;P
Beka... Zamienił w podpisie "jeb*any" na "cholerny" ... po co? jak i tak nie ma na głównej?;p
Ale wy to przezywacie... Nawet najlepszym sie zdarza;)
Sracie się tak na tego admina, a gdyby nie on(i) to byście nie mieli gdzie czasu marnować :P
Mógłby być jakiś sędzia, co ogląda obraz z kamer. Ale wtedy nie byłoby korupcji, a to im nie na rękę.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2010 o 18:30
Dokładnie. To jedno z paru rozwiązań jakie mam. Ale co z tego jak oni takich ludzi nie słuchają bo kase im to odbierze bo ustawiać meczy by nie mogli
Prosze o większe zdjęcie dziewczyny w bikini ;]
Fajny telefon, wie ktoś co to za model?
komputerki.pl/index.php?id=14&kat=5
demot:Kasa misiu, kasa:
No i co z tego? Co z tego? Gdyby tą bramkę uznano nawet podwójnie to i tak nic by się nie zmieniło.
A moim zdaniem by zmieniło, ponieważ gdy zdobywasz bramkę, czujesz większą motywację, chodzi tu o nastawienie. A gdy zawodnicy Anglii wiedzieli, że niesprawiedliwie zabrano im bramkę, mieli ch.... samopoczucie
Przecież to nie jest takie proste ! Skoro to jest takie genialne to FIFA dawano wprowadziła by ten ''przepis'' Powiedzmy ze bedzie kontrowersyjna sytuacja to co sedzia teraz zatrzymuje czas na świecie i patrzy w ten magiczny monitor ?? 0_o Przecież piłkarze np. będą chcieli zrobić szybką kątre (gdy nie bedzie bramki) lub gdy sedzia pomysli ze jest bramka i będzie chciał spr. w tym monitorze to co piłkarze mają stać w miejscu i stygnąć ?? Taka kamerka to lipny pomysł ze choćby ze względu na atrakcyjność i polot gry... :/ Nigdy w życiu coś takie nie powstanie choć pomysł wydaje sie sprawiedliwy :(
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2010 o 19:18
Nigdy nie oglądałeś amerykańskiego futbolu bo widze że masz zacofaną wiedzę o tym. Ja wloał bym żeby zrobili komputerowo śledzone mecze a te przerabiały by obraz cyfrowo i problem spalonych by znikł i nieuznanych goli gdy piłka przechodzi całym obwodem linię. Jak ktoś nie kuma o co chodzi to jest zacofany w wiedzy komputerowo technicznej.
W fifie juz oficjalnie ustalili, iż wrowadzaja kamery i podglad w czasie trwania meczu:)
moze mi ktos podac jakis link do tego co sie wogole dzieje ? Bo widze ciagle na demotach zdjecia z jakims bramkarzem w powietrzu i pilka w bramce ale nie wiem o co chodzi. Kto z kim to gral na mundialu ? Prosze o jakies szczegoly a moze link do filmiku gdzie zobacze o co kaman Dzieki. +
a po co wogule grać na stadionach jak można na konsoli? ludzie to jest urok piłki nożnej to nie hokej czy jakieś inne gówno!
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2010 o 19:55
przeglądając te obrazki i opis spodziewałem się dobrego demota a tu nagle widzę podpis który sprawia że staje się on beznadziejny.
Zalogowałem się specjalnie, coby dać 'mocne' !!
misiek47 wielki +. Dzieciaki uslyszaly w wiadomosciach ze sedzia sie pomylil i robia o tym demoty zenada !!! to nie byla by pilka nozna gdyby zrobili kamery w bramce 4 lata temu bylo 2 sedziow ktorzy stali za bramka w razie takich wypadkow i jak widac to sie sprawdzilo. Zadnych kamer! Pozdro dla admina ktory wrzuca takie gowna i nie wie co to piekno futbolu...
Teraz chyba wszyscy mężczyźni w Polsce są źli, że niemcy wygrali i dlatego wyzywają sędziego...
Widać żeś bez pojęcia. I meczu żeś nie oglądała. Tu chodzi o nieuznawanie goli z powodu zacofania ludzkich zmysłów i też oszustw i ustawiania meczy.
@Vin, gdyby było 2:2 to mecz wyglądał by inaczej. Anglicy by pilnowali wyniku i sie tak nie odsłaniali.
A co do demota to Blater to stary skorumpowany złodziej. Po Euro 2010 powinno się rozp... ten zasrany PZPN bez oglądania się na tą porąbaną FIFE. Niech sobie zawieszają to dziadostwo w cholere bo nikt nie chce już oglądać tych patałachów spod znaku 0:6 w plecy.
najlepiej niech biegaja roboty to nie bedzie powtórek, podobnie jak emocji i uroku tych błędów
Ty, dobre z tymi robotami ;p
Niech lepiej nie odzywają się ci którzy gówno wiedzą. Monitory powtórki czy tez chipy w piłkach nie zostają zainstalowane ani dopuszczone z jednego prostego powodu: fifa nie UEFA chce pozostawić piłkę nożną sportem konserwatywnym z historią, a błędy sędziów to stała część gry co powoduje że takie spotkania zapamiętamy i będziemy do nich wracać latami---po za tym podany przez autora demota jest błędny, bo monitory powtórki i inne komputerowe urzadzenia były tu zbędne, jesli piłka przekracza linię prawie , że 05m to sedzia powinien to widzieć jak każdy na stadionie włącznie z trenerem Capello stojącym dalej od arbitra głównego jak samym goalkeeperem Neuer'em/błąd którego dopuścił się sędzia to racze4j stres związany z wagą meczu.
To fakt, takie jest oficjalne stanowisko FIFA jednak mi sie wydaje że nie wprowadzą tego dlatego że potem nie będą mogli robić takich przekrętów jak teraz dzięki czemu mafii pt. FIFA i UEFA nie leciałyby aż tak grube miliony a nawet miliardy euro a co za tym idzie? leśne dziadki nie mogłyby sie tak nachapać jak teraz
Hahahaha, tak czytam czytam i myśle - pewnie będzie coś o ewolucji xD
Dokładnie!
Człowieku masz takie same mysli jak ja. pilka nozna reczna i siatkowa sa pod tym względem zacofane
nie wprowadzą ponieważ nie będą mogli kupywać meczy. i dlaetgo nie chcą się zgodzić
Nie wprowadzą zadnych zapisów, bo to spowolni znacznie mecz. Poza tym wczesniej nie było czegos takiego i wszystko było ok. Jeśli chodzi o te mistrzostwa to sedziowanie stoi na bardzo wysokim poziomie (nie licząc wyjatków). Gdyby wprowadzono zapisy wideo piłka nozna w rzeczywistości wyglądała by jak w play station. Piłka nozna to gra błędów, błedy są nieodłacznym elementem futbolu!
no co Wy !!?? jak to patrzec w kamary ??!! przeciez nie dalo by sie wtedy meczami handlowac...
demot:genetycznie modyfikowany bramkarz:potrafi latać
Według mnie ci wszyscy, którzy tak wrzeszczą o wprowadzenie powtórek chyba nigdy nie grali w normalnej, piłkarskiej lidze. Ot tyle mam do dodania od siebie.
Podpisano - Trenujący piłkę nożną od 10 roku życia
Chodzi o to, żeby wygrała lepsza drużyna- Anglia strzeliła tę bramkę i każdy to widział, więc może właśnie nieuznanie jej spowodowało że przegrali 4:1. Piłkarze też ludzie, zdenerwowali się, wiadomo, że gra już nie toczyła się tak jak powinna... A może właśnie to Niemcy po stracie tej bramki tak załamaliby się, że nic już do końca by nie grali.. nie chodzi o dopisanie wyniku, że byłoby 4:2, tylko o to, jak po właśnie tej sytuacji gra potoczyłaby się dalej, według mnie Anglicy dopiero wtedy zaczęliby grać... no a tak to jest niedosyt, bo nikt nie może na 100% powiedzieć, że wygrał lepszy...
a spodziewalem sie tandety.. plusik w chuuj^^
Ludzie!!! Przecież ani sędzia, ani kibice nie ogladaja podczas meczu powtórek na telebimach, tylko i wyłącznie to, co leci na żywo. Powtórki puszcza nam realizator. Pomyślcie co by się działo, gdyby tysiące kibiców i sami piłkarze mogli mieć dostęp do powtórek. Sędziowie musieliby otrzymywać dodatkowe premie za prace w warunkach narażania życia i zdrowia. I dlatego demot dla mnie beznadziejny, bo nieprawdziwy.
to jest nie wykonalne! jak to ma dzialac? ze jak wpadnie/niewpadnie bramka to patrzymy z sedzia w ekran i decydujemy? tylko akcje pod bramkowe czy inne tez? ile bedzie trwal taki mecz, gdy kazdy bedzie chcial obejzec kazdy faul, aut itp. jak to wykonac na 3 ligowych stadionach... ba u nas nawet w ekstraklasie nie ma telebimow. to sedzia bedzie latal do kamerzysty, a czesto w naszej ekstraklasie mecz jest filmowany przez 1 kamere? zasady sa ogolne... wprowadza to tylko na MS i ME? tak sie nie da... to jest chore
Żal....
Dobry demot !!
Bo złodzieje pokroju Blattera mają z tego kasę jak @#%@!#. Czy nie przypomina ci to pzpnu? Albo tego co było we Włoskiej lidze? Tam gdzie władza są i najwięksi złodzieje i największa korupcja.
No w końcu trafił na główną myślałem że już tylko w poczekalni się zestarzeje ...
Zioomuś, dokładnie. Też w taki sposób to przeżywam. + oczywiscie
demot jak najbardziej prawdziwy:)
moglby mi ktos powiedziec jak sie nazywa ten telefon??
ten z klawiatura qwerty
Pomijając to, że promy nie latają na księżyc to demot niezły ;)
Moim Zdaniem patrzenie przez sędziego na monitor zniszczy piękno futbolu. Trzymam z Fifą w tym przypadku. Ale Plusa stawiam.
Akurat na tych mistrzostwach przydałby się dodatkowy sędzia za bramką
cyce są ;D
w meczu Anglia-Niemcy sędziowie zobaczyli że był gol, ale dopiero na powtórce. Uznali by go, niestety nie mogą bo przepisy FIFA im zabraniają.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2010 o 10:33
http://komixxy.pl/156460/Bieber-w-Polsce--Zaradzmy-temu-
normalnie rozwala !!! demot pierwsza klasa !!! grat !
aż się zalogowałem żeby dać mocne!
Platini powiedział że dopóki on będzie przewodniczącym FIFA nigdy nie zostanie takie coś wprowadzone, nawet jeśli sędzia miałby oglądać tylko powtórki. Dalej zacytuje "To dzięki kibicom i przez błędy sędziów piłka nożna jest tak wyjątkowa"
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2010 o 11:54
A ja wam powiem że ani to wina osoby sędziego ani bramkarza ani w sumie nikogo, tylko tego, że lobby sędziowskie w FIFA jest na tyle mocne, że nie pozwala na wprowadzenie powtórek. Bo wtedy stracicili by władzę i stali się zbędni. Bo po co płacić sędziemu skoro taniej zamontowac 30 kamer i rozwiązać problem niedomówien raz na zawsze. Jak zwyklecała zabawa rozbija się o pieniądze i władzę
Sedzia gdy podial decyzje to juz jej zmienic nie moze. Nawet gdy juz wie ze pilka byla w bramce... Juz bylo kilka demotow na ten temat. Dla mnie -
I każdą sporną sytuację sędzia patrzy w monitor Co daje?Zero widowiska
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2010 o 14:34
Dokładnie.. przy każdej spornej sytuacji w monitor i mecz zamiast trwać jakoś 1h i 40min to trwał by 3godziny! W ogóle wprowadzenie czegoś takiego, zniszczyło by football i to już by nie była piłka nożna !
Już się tak nie srajcie z tym golem. I tak Niemcy by wygrali, bo są najlepsi.
Kryptonite czyli autor tego demota chyba nie rozumie idei tego sportu... No dobra niech spojrzy w ten monitor i co? W tedy ten sport straciłby wiele... W takich sytuacjach, gdy byłby np faul jakiś może 5 sędzia śledzący monitory przekazałby głównemu sędziemu informacje o takowym przewinieniu. Od zawsze to sędzia ocenia spotkanie i to on decyduje o tym czy jest jakieś przewinienie czy nie. Tak było od zawsze i mam nadzieję, że na zawsze.
W FIFA panowie na najwyższych stanowiskach, którzy uchwalają takie decyzje to tacy starsi panowie, którzy w życie footballu zaangażowani są od 50-60 lat i pracują przy nim dzień w dzień i na pewno nie zgodzili by się na pewno na wprowadzenie takiej komputeryzacji, która odebrała by piękno sportu.
Takie jest moje zdanie
Pozdrawiam
W takim razie Uzi103 nie rozumie mego demotywatora.
zaj*bisty początek... miałem nadzieję na coś przygnębiającego na koniec... to co było wcale nie jest dobre, jest do dupy!
dążymy do miniaturyzacji a nie minimalizacji sprzętu a po za tym to dobre :)
Zajebiste ! ;p
+.
A co sądzicie o tym, że piłkarze mogliby robić chalange (sprawdzenia) jak w tenisie. I mieliby np. określoną ilość sprawdzeń.
Wszystko ok tylko Columbia spaliła się w atmosferze podczas powrotu na ziemię w 2003 roku, gdzie zginęła cała załoga - 7 astronautów. Może więc z przyzwoitości lepiej było dać inne zdjęcie, np. Atlantisa. ;/
- razy 100 za ETC k*rwa itp lub itd a nie etc to polska strona,jesteś w Polsce więc postaraj się tegoż języka używać
super demotywator