Trudno powiedzieć czy w 5 min. Owszem są inne czasy i nie ma już Jana Pawła II, ale ja bym się na hasło 5 min nie skusiła, bo mogłoby się okazać, że znowu i tak może być, będzie walka przez kilka lat :>
Poza tym widać, kto tu jest tam, gdzie stało ZOMO ;p
Sami się szufladkujecie ;p
Że też doszło do tego, że wstydzę się za własne pokolenie, któremu w głowach imprezowanie jedynie-wiem, że są wakacje, ale tak jest-od nauki się ucieka, pije, ćpa, seks uprawia bez myślenia i imprezuje. To nie jest życie tylko strata czasu i to was nie rozwinie-przede wszystkim Wy, klaso średnia i bogata. To klasa robotnicza jest ważna, bo bez niej nie mielibyście tego, co macie-żarcia, ubrań, a nawet wielu luksusowych rzeczy. Pomyślcie sobie o tym, dobrze Wam radzę ;)
Najlepiej spisać mochery, spałować tych co fikają, zabrać krzyż w godne miejsce(mianowicie do kościoła) a koszta całej akcji rozdzielić między protestujących.
agnessailormoon: każdy ma prawo żyć jak chce(o ile nie robi krzywdy innym)i nie ty jesteś od tego żeby mówić co jest prawidłowe a co nie. A co do demota to koleś z ręką z górze miał może z 10 lat jak wybuchł stan wojenny, to co on wie o PRL, a połowa ludzi tam nawet tego nie pamięta. Z dobrobytu im się w dupach poprzewracało. A ci co na prawdę cierpieli w PRLu w życiu takiego baneru nie ukazali.
Wiem co to jest ZOA i GROM, więc dlatego nie napisałem "zwykła policja" w niebieskawej koszuli i g17 w kaburze...
Oczywiscie nie mówiłem o użyciu siły... TYLKO przestraszenie/strzały ostrzegawcze, btw. to tylko takie pitolenie, bo i tak nie ma szansy na takie coś :D
Jak ja czytam te wasze wszystkie komentarze, to naprawdę robi mi sie niedobrze. Czy Wy w ogóle wiecie, co to znaczy PRL? I nie chodzi mi o rozwinęcie skrótów ZOMO czy GROM. Chodzi mi o to, ze PRL w tym wypadku to metafora. Nikt nic nie wie, a jak ktoś chce poznać prawdę, to jest skutecznie uciszany. Ten plakat odnosi się własnie do tego, a nie do akcji zbrojnych przeciw tłumowi. A i jeszcze jedno- czepiając się "mocherów" okazujecie całkowity brak tolerancji (tak TOLERANCJI!) i wiedzy. Przyjmujecie biernie to, co w telewizji mówią "eksperci", a nie uczycie się samodzielnie myśleć. Przeczytajcie gazety, które według Was są stronniczo skierowane ku "mocherom" i sami wyciagnijcie z tego swoja prawdę, bo PRL to nie tylko przemoc fizyczna, to przede wszystkim ograniczenie psychiczne ludzi. Tych ludzi, którzy siedzieli cicho i biernie akceptowali odgórnie przyjętą opinię innych.
jeszcze przed ukazaniem się tego demota wyraziłem taką opinię ;] za czasów ZOMO takie cyrki by nie uszły. oni mają szczęście że u nas taki człowiek jak W.Putin nie jest prezydentem on wie co zrobić w takiej sytuacji
Święte słowa Avrel. To co się dzieje pod Pałacem to przykład terroru niewykształconej hołoty wobec władzy która między innymi dzięki takiej hołocie rządzi, bo niestety każdy ma prawo głosu.
Ta, wolelibyście... Mogę się założyć o każdą kwotę, że jakby was przenieśli z takiej domkratycznej polski do takiej korei północnej na rok załóżmy, to by wam się odechciało terroru i tyranii.
zwinna i infanymous, co za głupoty gadacie? Jaka tyrania, jaki terror? To, że macie moherowe babcie snujące mrożące krew w żyłach historie o PRL nie znaczy, by to była prawda.
ktos madry dawno juz powiedzial ze polakom nie mozna dawac rzadzic a trzeba ich trzymac krotko. poza tym. mialem demot o podobnym wydzwieku, komentarze byly zgola inne. co to za zmiana pogladow spoleczenstwa w ciagu kilku dni?
Nie zmiana godziny, teraz wypowiadają się gimnazjaliści. Wtedy cześć ludzi może pamiętała komunę i zdecydowanie jak słyszę, że komuś podobałby się jej powrót to, aż korci mnie by kupić temu komuś bilet na Białoruś, ale lepiej do Korei P.
@consi
Demonstracja poglądów to jedno, ale te cyrki, które tam były to przesada... oni wręcz atakowali policje... Jakby na to nie spojrzeć to powinno się wywieźć osoby stanowiące zagrożenie na komisariat i tyle... nie pojmuje czemu tego nie uczyniono. A przy okazji dziwie się, że kościół nie wypowiedział jednogłośnie na ten temat, bo taki fanatyzm jest gorszy od sekt. Ale widać jak przychodzi co do czego kościół "nie zajmuje w tej sprawie stanowiska".
Najśmieszniej że trzyma to facet który powinien te czasy jeszcze pamiętać. ZOMO by się przydało żeby pałować tą swołocz, po obu stronach barykady pod pałacem. I w zeszłym roku pod KDT i jeszcze do walki z kibicami. By dostali pałą po plecach to by sie uspokoili i zaraz z tym krzyżem wynieśli.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 sierpnia 2010 o 18:44
@Dupek : gdzie ty widzisz tego gościa ?? bo ja go nie widzę, widzę za to jakiegoś starszego który ma podniesioną rękę przed ta "kartka" z napisem "WITAMY W PRL-u"
ZOMO wbrew pozorom to była świetna jednostka to tłumienia demonstracji - to że była używana w takich celach jakich była to cóż - i tak dzisiejsza policja mogła by WIELE podkreślam WIELE się od nich nauczyć...
Niestety propaganda nienawiści do tego, co było po '45 i przed '89 skutecznie wypaczyła umysły nowego pokolenia i traktują ZOMO jako bandę krwiożerczych robotów zombie. Taka była ich praca, dobrze wykonywali, służyli ojczyźnie- chwała im za to.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 sierpnia 2010 o 21:35
Eee, czy was popierdzieliło? służyli ojczyźnie? Służyli partii to zgoda, ale ojczyźnie? tu nie ma żadnej propagandy nienawiści, jest po prostu pamięć tych czasów.
Consi, co ty palisz? Przeczytaj to, co napisałeś na trzeźwo i zobaczysz, jakie głupoty piszesz. TAK WIEM CO TO BYŁO ZOMO. I marzy mi się powrót zwiększonych praw dla policjantów, by nie musieli się tłumaczyć z każdego użycia pałki. Kiedyś nikt by się nie bał wyjść na spacer wieczorem do najbardziej plugawej dzielnicy swojego miasta. Wiesz dlaczego? Bo dzielnicowy był autorytetem. Masz teraz swoją ukochaną demokrację, gdzie 3 gnojków nie boi się zabić policjanta, gdzie kilkunastu fanatyków terroryzuje cały kraj dwoma zbitymi kawałkami drewna.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 sierpnia 2010 o 13:57
Poje*ało, że trafiło to na główna. Adminą sie PRL marzy i to od dłuższego czasu stali sie kolejną komuszo - platformerską tubą propagandową. Ja z tąd spier*alam, nie będe nabijał wizyt pustym lewackim łbą.
PRAWDA! I tak powinni zrobic, wyslac tam batalion policji do tlumienia zamieszek+armatka wodna+strzelby na gumowa amunicje, i problem chwila moment rozwiazany. NA TAKA AKCJE MAJA 100% MOJEGO POPARCIA! PRECZ Z DEBILAMI!
"PRECZ Z DEBILAMI!" i vice versa! Nie mam wcale zamiaru bronić obrońców Krzyża, tylko jestem za piętnowaniem agresji, o zaniku (lub totalnym braku) pamięci historycznej i tego co ZOMO ma na sumieniu już nie wspomnę.
zwinna, tak pieprzysz sobie ZOMO to, komunizm tamto, jak było źle. Teraz się już o tym nie mówi, dlaczego milicja prała na zamieszkach w latach 80. Nikt już nie mówi o tym, jak ta banda Solidurni szła i niszczyła samochody, wybijali okna w sklepach, wszyscy mówią tylko o tym, że chwile po tym milicja bestialsko ich sprała za poglądy.
nie chodzi o fakt czy zerżnięte z komixxów czy nie, chodzi o przesłanie. Ci ludzie nie wiedzą chyba co robią. Ostatnio do mojego znajomego zadzwonił kolega z Niemiec z pytaniem czy w Polsce nie ma przypadkiem wojny domowej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 sierpnia 2010 o 19:08
No własnie , nie rozwiąuje , nie potrafi zapanowac nad rozwrzeszczaną chołotą , nad pijanymi ludzmi popierającymi PO, którzy tam przychodzzą i obrzucają wyzwiskami, nie potrafią. Za to zamykaja ludzi którzy klęczą i się modlą. To jest wersja light PRL-u. Powoli niszczy się symbole, biega się z bezsensownymi banerami, strasznie plugawymi. Powoli następuje zgnicie obyczejów, chołota nie z tej ziemii tam przychodzi.
Moja droga, hołotę, to ja widziałem 3 sierpnia, jak szarpała się ze strażą miejską. Gdyby taka sytuacja miała miejsce na jakimkolwiek koncercie, meczu, to osoby, które szarpały tymi barierkami i znieważały funkcjonariuszy już dawno poleciały by na dołek na 48. A stamtąd nikt nie poleciał. Moim symbolem jest swarzyca, symbol słońca. Ale nie umieszczam go na prawo i lewo, bo mam do niego szacunek, nie tak, jak ta banda fanatyków z Krakowskiego. Wiesz czym oni się różnią od fanatyków islamskich? Tym, że nie mają broni i materiałów wybuchowych. Wtedy by było wesoło. Sława!
Powered by Komixxy, żal mi cie człowieku że kradniesz czyjeś pomysły. Co do tych moherów co pod tym krzyżem stoją to lepiej by do kościoła poszły na różaniec a nie sobie tańczą w kółeczku bo nie mają nic innego do roboty.. Poobcinać emerytury i renty jak takie skoczne są! A najlepiej rzucić tam kilka granatów i będzie spokój.
I tego brakuje w dzisiejszych czasach!!! Gdyby to ode mnie zależało już dawno byłoby tam wojsko albo większy oddział policji, jak ktoś by się opierał to areszt i mandat taki że długo by zbierał na jego zapłacenie! Gdyby chcieli walczyć spełniłbym ich prośbę. Gumowe kule wielkich szkód nie robią, raczej nikt by za bardzo nie ucierpiał. Metoda drastyczna ale jak inaczej przegonić bandę świrów? Ewentualnie jakiś gaz usypiający i zabrać ten krzyż w końcu. Rząd godząc się na takie coś pokazuje że jest słaby, że nie trzeba się liczyć z prawem.
Powiedzcie mi: dlaczego kibiców rozgania się tarczami, pałkami, armatkami wodnymi, strzelbami, A ICH NIE WOLNO? Dlaczego nie wparują tam białe kaski? Problem by się rozwiązał w sekundzie. To Policji powinno się słuchać, a nie grupy "katolików" (bo oni nawet katolikami nie są). Chory, katolicki kraj. Protestantów (jako religię), Żydów czy Buddystów by rozgonili w kilka minut.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 sierpnia 2010 o 19:32
W pełni popieram! Pewnie dlatego nie robią zadymy że to pod pałacem prezydenckim.. Jakby to było w innej części miasta to może i by ich inaczej potraktowali
no tak, najpierw ludziom włączała się nerwica kiedy słyszeli "ZOMO", a teraz sami mówią, że by się przydali. nie wiem, czy słuszne byłoby ich tak spacyfikować, dlatego, że tym samym "krzyżowcy" staną się stroną pokrzywdzoną, która walczy o "prawdziwą polskość i wiarę", podczas gdy są pałowani przez "komuchów". nie można im dawać tak wspaniałego argumentu do ręki.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 sierpnia 2010 o 19:42
To jest w ogóle śmieszne. Oni bronią krzyża. Tylko przed czym? Przed spaleniem? Zniszczeniem? Nie, przeniesieniem DO KOŚCIOŁA :D Chcą pomnika. Tylko jak zbudować pomnik, jak oni tam stoją i jest ten krzyż?
Strugasz idiotę czy piszesz poważnie ?
Przecież tam ma nic nie być . Co najwyżej jakaś tabliczka gdzieś z boku . To jest oficjalne stanowisko rządu . Komorowski tak nienawidził większości tych co zginęli , że nie zniósł by jakiegokolwiek symbolu w tym miejscu .
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 sierpnia 2010 o 22:56
@adaho777, gdzie byłeś przez ostatnie pół roku? Bo mam dziwne wrażenie, że nie orientujesz się, że w tej katastrofie zginęli przedstawiciele wszystkich partii, nawet znienawidzonego przez was PO i SLD.
koleś w białej koszuli powinien siedzieć za gesty faszystowskie... ale mam nadzieje ze prawo jest wyrozumiałe i że nie każde machanie z prostą ręką to heil hitler
Chyba nie rozumiesz demota. To obrońcy krzyża mowią że czują sie jak w PRL-u a autor wytłumaczył jak wyglądałoby to za PRL-u. Masz ode mnie minusa, a za demota [+]
Zamiast zająć się powodzią, to trzeba się przejmować jakimś pseudokatolikami. Kasę, która idzie na całą tą szopkę, obstawę policji itd. lepiej by było przeznaczyć na jakąś poważną pomoc, a nie głupoty.
Co do tablicy, to w ogóle nie rozumie jej "przesłania". Jaki PRL oni tam mają?!
Dementuje wrogie komentarze:
Nie oglądam żadnych "komiksów", a pomysł na tego demota mi już chodził po głowie, od paru ładnych dni - odkąd ujrzałem ten transparent w TV. Kiedy dzisiaj zobaczyłem tą scenę jeszcze raz, na Polsacie News, to go zrobilem i tyle. Wiele wynalazków na świecie, powstało w różnych czasach i w zupełnie rożnych miejscach - całkowicie niezależnie od siebie.
To prawda, ale zapominacie o jednym - ten tłum ludzi to maluteńka garstka Polaków! Z kolei ZOMO walczyło z 90% Polaków, którzy pragnęli obalić komunizm! Więc nie pieprzcie mi tutaj, że za komuny było lepiej, bo wtedy ZOMO pałowałoby nas, ich i wszystkich innych, którzy mają odwagę odezwać się słówkiem! Pamiętajcie o tym, bo każdego dnia czerwona hołota pod zmienioną nazwą stara się nas omamić - zresztą nie tylko oni...
Chyba za dużo telewizji się naoglądałeś i skrzywdzonych polityków z Solidarności,którzy mieli sytuacje podobną do tej co politycy z Partii,ale chcieli jeszcze więcej i dlatego mamy to co teraz mamy. Rozmawiałem z wieloma ludźmi,komentarz jest jedno znaczny - PRL duzooo lepszy. ZOMO to byli też ludzie,było kilka przypadków na całą Polske.Teraz jak by sobie nielegalną demonstrację zorganizowali to też by ich spałowali. Polecam inne źródła niż TV.
Maciolos, nie miej do niego pretensji- po '89 roku Solidurnie, którzy chcieli sobie postrzelać i
romantycznie powalczyć "o wolność", wprowadzili propagandę nienawiści o
wiele skuteczniejszą, niż ta z PRL.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
8 razy.
Ostatnia modyfikacja:
11 sierpnia 2010 o 21:42
Maciolos - naprawdę? To dlaczego w wyborach 90% popierało Wałęsę, który nawet nie nadawał się na urząd prezydenta? Bo woleli kogokolwiek innego, byle nie komunistę! A dlaczego Polska jest 40 lat za zachodem? Cały blok wschodni odstaje od reszty i to nie jest zbieg okoliczności. I jak możesz wypowiadać się obiektywnie na ten temat, skoro masz CZERWONĄ GWIAZDĘ W AWATARZE? Jesteś zwykłym komunistą, skończ z tą propagandą, bo wszyscy ludzie, którzy tęsknią za PRL-em, zwyczajnie tęsknią za latami swojej młodości. Człowiek schorowany i stary ma sentyment do lat, w których mógł dużo więcej. Polecam inne źródła niż radziecką TV.
Nie zamierzam z tobą dyskutować,jedynie ci odpisze na temat czerwonej gwiazdy,hahaha tu mnie rozbawiłeś,to jest zespół rockowo/metalowy Rage Against The Machine.
@Consi - tak, wiem - to ich metody ;) Zasiać propagandę, w razie porażki uciec gdzie pieprz rośnie. Ich argumenty mogą omamić jedynie ludzi z wysoko zaniżonym IQ - poza inteligentną kliką przewodników marzących o wyzysku innych, to komuniści są zwykłymi burakami intelektualnymi. Nikt z przynajmniej przeciętnym IQ nie da się zwieść na ich czcze gadki, dlatego rezygnują z dalszej dyskusji. Pozdrawiam
W Szkle Kontaktowym był nawet SMS, że za PRL podjechałaby milicja, kazała się rozejść i po sprawie ;) Szczerze mówiąc, dla mnie to śmieszne, co się tam dzieje.
Po zobaczeniu tego plakatu dokładnie to samo pomyślałam ;) a tych ludzi co bronią krzyża przed "gejami", "lesbijkami", "żydami" manifestującymi po drugiej stronie to mi po prostu żal. Radio Maryja robi z nich idiotów i tyle.
Wiecie co mnie wk**wia? To, że czepiacie się tak nie znaczących szczegółów. Co za różnica, czy batalion, czy pluton czy co kolwiek innego. Chodzi o sens tego demotywatora a nie o to ile ludzi liczy batalion i ilu potrzeba na przepędzenie tych "fanatyków". Więc proszę zróbcie mi tę przyjemność i nie pier*olcie już więcej o tym ilu ludzi liczy batalion.
Symbol jedności, zgody i pokoju po raz kolejny staje się pretekstem do ziania żółcią i nienawiścią. Gratuluję wszystkim zwolennikom krzyża postawy (ukrzyżowany na pewno się raduje) i przeciwnikom trzymania się głoszonych wartości(tolerancja, zjednoczenie, wyrozumiałość).
BTW gdyby ktoś za czasów PRL postawił krzyż gdzieś tam, a komuniści by go zdjęli, byłoby to pretekstem do strajków, zamieszek i ogólnokrajowego pie*dolniku na kółkach. Rzeczywiście pluton (batalion ;-)) ZOMO rozpędziłby towarzystwo, a ranni dzisiaj byliby obrońcami demokracji, polskości i kombatantami odznaczanymi przy byle okazji; beatyfikację ewentualnych zabitych rozważano by co jakiś czas w najwyższych kręgach kościelnych i rządowych.
Rzygać się chce na całe towarzystwo po obu stronach barykady
Żebyś ty widział ile ich stawialiśmy . Pooglądaj stare zdjęcia ze strajków . Bez krzyża i Kościoła nie było by Solidarności i wolnej Polski . Były by tylko małe grupki opozycyjnych intelektualistów jak w Czechach na Węgrzech czy Rosji .
widzę , że pisują tu gówniarze , którzy nigdy zadymy z zomowcami na oczy nie widzieli . I moi drodzy bardzo się mylicie . Podczas walk o krzyż w Nowej Hucie - to ludzie wygrali z milicją i nasyłanymi bojówkami ORMO i junaków OHP . .
No racja ZOMO toby od razu porządek zrobiło, ale tak de facto to niech ten krzyż sobie tam stoi i nikomu nie
przeszkadza.
Nie mam tu na myśli osób które są ateistami bądź innej religii, ale póki krzyż tu stoi to jest
to jakieś upamiętnienie. Bo jak go oddadzą to nikłe szansę że coś tam jeszcze powstanie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 sierpnia 2010 o 23:34
Zgadzam się z demotywatorem. Zawsze smieszy mnie jak widze takie napisy. Gdyby to byl PRL to to zbiorowisko "utrzymalo" by sie pod krzyżem kilkanaście minut. Oczywiście w takiej sytuacji nie popieram takiego rozwiązania. Uroki demokracji.
ZOMO by to rozgonilo w 5 sekund. Ci wielcy obroncy tylko stawiaja żądania i obwiniaja wszystkich, a to ze kompromituja nasz narod o tym juz nie wspomna.
Co wy do jasnej ku**y gadacie ignoranci ?? Macie po 15-20 lat i chcecie cokolwiek mówić o kmunizmie w Polsce. Ktokolwiek mówi, że zomo i komuna to były dobre czasy na 100% nie urodził się w tamtych czasach albo współpracował z partią. Dzieci, odejdziecie od komputerów i przestancie wypisywać takie głupoty, na których tematat nie macie w ogóle pojęcia.Ktokolwiek z was by zasmakował godziny policyjnej i pałowania bardzo szybko zmienił by zdannie. W głowach sie wam poprzewracało od nadmiaru wolności !!
Dokładnie , dzięki Bogu (o ironio , jestem nie wierzący) takie czasy są za nami . Jestem przeciwnikiem krzyża , jednak nie życzę nikomu dostawania wpie*dolu za darmo . Ich wolnością jest bronić krzyża , co z tego że to fanatycy. A jakby wciąż działało coś typu ZOMO , to napewno dzieciaku nie wstawiłbyś tego demota.
POPIERAM w stu procentach ;>
W tym miesiącu co prawda ukończę 20 latek (początek kryzysu wieku średniego ;] ), ale i tak dziwię się niewiarygodnie optymistycznym wizjom powrotu tych Śmieci... Ahh tak - byłbym zapomniał - powinno być "pałowania za nic".
A to gratuluje dziadka, tylko że takie dziadki jak ten ganiały mojego ojca tylko dla tego że chciał wolności słowa i niezależnego państwa. PS Widzę że na demotach wraca stary, "dobry" PRL gdzie jest tylko jedna "słuszna partia" a wszyscy którzy mówią inaczej zostają zmieszani z błotem tylko dla tego że wyrażają swoje zdanie sprzeczne ze zdaniem "partii"
ZOMO, SROMO i chomoniewiadomo :/ PYTAM SIĘ PO CO? NA CO??? Przecież wystarczyłoby ruszyć głową zamiast du-pą i wysłać tam podejrzanego typa, który się będzie z różańcem gorąco modlił i... celowo zapomniałby z przed krzyża zabrać torbę z podejrzaną zawartością - w sumie nic takiego, kilka dezodorantów zamaskowanych szczelnie taśmą izolacyjną + parę wystających kabelków.. ktoś tam prędzej czy później zajrzy, krzyknie - "Jeeezus Maria BOMBA!!!" ...no i cóż? Policja zarządza ewakuację wszystkiego co się rusza w promieniu 500 metrów, przyjeżdżają saperzy pod krzyż, zabierają torbę z dezodorantami, przy okazji też zabierają zgodnie z ustalonym planem KRZYŻ i po problemie, bez krzyku, łez i przepychanek, a wy już byście tam oddziały zomo wysyłali... jak to mówią - sposobem to i wróbel kobyle dogodzi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
5 razy.
Ostatnia modyfikacja:
12 sierpnia 2010 o 2:09
Władza nie jest od tego żeby postępem zabierać hołocie krzyż, tylko od tego żeby zgodnie ze swoją decyzją hołotę przepędzić i krzyż przenieść do świątyni.
dokladnie tak ZOMO .. zdziczale oddzialy milicji obywatelskiej by wjechaly i by bylo po klopocie :D
i babcie te co nie umieja chodzic w tramwajach nie stawily by oporu jakby byly mlode :D
Oj, źle rozumiecie ten napis. Jest Umiłowany Przywódca, którego nie wolno krytykować, jest PRL. PRL jest na placu pod pałacem i jego obywatele witają turystów. Potem mają nadzieję, zapeerelić całą Polskę, tak jak komuniści chcieli zasocjalizować świat.
I co chcesz powiedzieć autorze tego demota, że w PRL-u było lepiej, tak? Po primo, nikt by tam krzyża wtedy nie postawił lol. Btw. jesteście bandą"pożytecznych idiotów" bo rozprawiacie o tym krzyżu, miast o sprawach na prawdę istotnych, takie podwyższenie podatków na przykład! Miłego dnia, obfitego w nienawiść i śmieszność życzę wam droga "demotowa" społeczności.
Tak sobie przeglądam tą główną na demotywtorach, wiedzę demoty takie jak ten i się zastanawiam, skąd one się tu wzięły, przecież nie są demotywujące, ani nawet śmieszne(jak niestety większość), są po prostu głupie i żenujące, więc nasuwa mi się wniosek że może to jest... chociaż nie to nie może być propaganda i to w dodatku "antykrzyżowa" przecież tylko ojciec dyrektor z PIS'em mogą mącić ludziom w głowach, każdy wie że wszyscy inni brzydzą się tym narzędziem politycznym. I najważniejsze jak taka strona jak demotywatory może stosować propagandę, niemożliwe... PS. mam nadzieje że chociaż część osób jest na tyle inteligentna żeby to zrozumieć... PPS. Zanim dasz minusa chociaż uzasadni w komentarzu swoją ocenę( To że jest "proPISowy" i moherowy to nie powód)
Odezwał się ten, co zrobił o krzyżu trzy demoty i zresztą wszystkie jego demotywatory są BARDZO, ale to BARDZO demotywujące. Tak BARDZO, że aż kichy wykręca, od tego zdemotywowania.
To wszystko jest robione po to żeby odwrócić uwagę od podnoszenia podatków. Wszyscy zajęci "obroną" krzyża i to jest na pierwszym miejscu a wszystko inne poszło na drugi plan
Ten ktoś kto trzymał tą tabliczkę, przepraszam za określenie nieuk. Gdyby ówczesna policja zachowywała się jak w PRL - u to był by za to internowany i odechciało by mu się na bardzo długie lata takich pikiet. Głupota ludzka nie zna granic !!!!
Osobiście nie wiem w czym problem z przeniesieniem tego krzyża. Mieszkam w Warszawie, byłem pod Pałacem niedługo po katastrofie, modliłem się razem z innymi. To miejsce pojednało wtedy wiele osób. Miejsce dla krzyża powinno być w kościele ale w tym przypadku, tam gdzie stoi, także jest dobre, ponieważ to właśnie tam Polacy przebywali w ciężkich dla narodu chwilach po śmierci Prezydenta. A teraz nagle takie zamieszki i ludzka głupota. Spokój, rozważanie, modlitwa i nagle jeb... Nigdy nie będziemy kulturalnym narodem i tyle powiem...
wogule nie bylo by problemu, bo by sie dzadki nie wychylaly wtedy..
A miejsce krzyza jest w kosciele, tyle ze to juz nie jest walka o 'krzyz' tylko o pomnik pisiu
śmiejecie się z islamskich ekstremistów, a ci ludzie pod pałacem to może czymś się od nich różnią? Tylko tym, że póki co nie mają broni...
Wstyd i hańba, wszystkich tam zgromadzonych powinni stanowczo poprosić o rozejście się, a jak nie pomoże to rozgonić pałami i gazem, Ci ludzie mają mentalność rodem ze średniowiecza. Takie jest właśnie ciemne oblicze religii, ideologii i dogmatów. Zmieniają się tylko konteksty, ale ciemnota zawsze pozostanie ta sama...
Dokładnie tu wcale nie chodzi o krzyż... Krzyż pozostałby przed pałacem to pseudochrześcijanie wymysliliby coś innego... To wszystko nakręca PIS bo nie może znieść porażki... Tylko nie wiem co ta partia i jej fanatycy mają wspólnego z Kościołem Katrolickim.
I tak wlasnie powinno byc tak jak za komuny powinien przyjechac oddzial i rozgromic to towarzystwo.Mowimy na nich ze byli zacofani ale taki problem umieli szybko rozwiazac
Nikomu krzywdy nie robią? Pewnie wszyscy którzy tak piszą, nie mieli by nic przeciwko gdyby ktoś im walnął krzyż na środku salonu, zaburzał równowagę architektoniczną dużego pokoju i utrudniał swobodny przepływ domowników, między dużym pokojem a toaletą:P?
Na swoich działkach niech sobie stawiają tyle krzyży ile tylko mają ochotę, zamiast stawiać je u sąsiadów, czy w ogródku prezydenta.
J3bie sie ludziom we łbie ten kto oglądał tvn 24 to zapewne zobaczył parę zj3bów krzyczących "mną kieruje serce".
A może lepiej "MNĄ KIERUJE KACZYŃSKI"
co racja to racja:)
juz gdzies pisalem, ze GROM lub ZOA by wpadło i przestraszyło tych debili xD
Gazem po oczach takie mohery, uj3bało sie im w głowie, widocznie nuda robi swoje !
kolego GROM to elitarna jednostka, a nie rozpychacz tlumow. po 2 batalion liczy okolo 1000 osob, dlatego mysle, ze to przesada.
@towarzyszwasyl dokładnie, batalion na parędziesiąt osób? Jedna wyspecjalizowana kompania i po sprawie.
Trudno powiedzieć czy w 5 min. Owszem są inne czasy i nie ma już Jana Pawła II, ale ja bym się na hasło 5 min nie skusiła, bo mogłoby się okazać, że znowu i tak może być, będzie walka przez kilka lat :>
Poza tym widać, kto tu jest tam, gdzie stało ZOMO ;p
Sami się szufladkujecie ;p
Że też doszło do tego, że wstydzę się za własne pokolenie, któremu w głowach imprezowanie jedynie-wiem, że są wakacje, ale tak jest-od nauki się ucieka, pije, ćpa, seks uprawia bez myślenia i imprezuje. To nie jest życie tylko strata czasu i to was nie rozwinie-przede wszystkim Wy, klaso średnia i bogata. To klasa robotnicza jest ważna, bo bez niej nie mielibyście tego, co macie-żarcia, ubrań, a nawet wielu luksusowych rzeczy. Pomyślcie sobie o tym, dobrze Wam radzę ;)
Najlepiej spisać mochery, spałować tych co fikają, zabrać krzyż w godne miejsce(mianowicie do kościoła) a koszta całej akcji rozdzielić między protestujących.
Mamy wolność, o jaką sami żeśmy się prosili. Albo władza, albo chuligaństwo.
agnessailormoon: każdy ma prawo żyć jak chce(o ile nie robi krzywdy innym)i nie ty jesteś od tego żeby mówić co jest prawidłowe a co nie. A co do demota to koleś z ręką z górze miał może z 10 lat jak wybuchł stan wojenny, to co on wie o PRL, a połowa ludzi tam nawet tego nie pamięta. Z dobrobytu im się w dupach poprzewracało. A ci co na prawdę cierpieli w PRLu w życiu takiego baneru nie ukazali.
demot:KOMUNA:jak można było zbanować Niemaszgłowa?!
Wiem co to jest ZOA i GROM, więc dlatego nie napisałem "zwykła policja" w niebieskawej koszuli i g17 w kaburze...
Oczywiscie nie mówiłem o użyciu siły... TYLKO przestraszenie/strzały ostrzegawcze, btw. to tylko takie pitolenie, bo i tak nie ma szansy na takie coś :D
http://altair.com.pl/files/grafika/bia/2005/02/ZOA_1.jpg
o takie coś! (na zdj akurat ZOA, GROM wygląda podobnie)
Jak ja czytam te wasze wszystkie komentarze, to naprawdę robi mi sie niedobrze. Czy Wy w ogóle wiecie, co to znaczy PRL? I nie chodzi mi o rozwinęcie skrótów ZOMO czy GROM. Chodzi mi o to, ze PRL w tym wypadku to metafora. Nikt nic nie wie, a jak ktoś chce poznać prawdę, to jest skutecznie uciszany. Ten plakat odnosi się własnie do tego, a nie do akcji zbrojnych przeciw tłumowi. A i jeszcze jedno- czepiając się "mocherów" okazujecie całkowity brak tolerancji (tak TOLERANCJI!) i wiedzy. Przyjmujecie biernie to, co w telewizji mówią "eksperci", a nie uczycie się samodzielnie myśleć. Przeczytajcie gazety, które według Was są stronniczo skierowane ku "mocherom" i sami wyciagnijcie z tego swoja prawdę, bo PRL to nie tylko przemoc fizyczna, to przede wszystkim ograniczenie psychiczne ludzi. Tych ludzi, którzy siedzieli cicho i biernie akceptowali odgórnie przyjętą opinię innych.
I w ten oto sposób ludzie zaczynają powoli tęsknić za starym, dobrym PRLem... ;)
Taaa... Przynajmniej nie trzeba się było zastanawiać czy papier toaletowy kupić w pieski czy może pachnący.
ludzka głupota nie zna granic...
A ja bym poszła z taką plakietką na plac, jak w democie. Ciekawe jaka byłaby reakcja.
W nocy nie da rady, bo warty się zmieniają. Ale gdyby ktoś znalazł sposób i opłaciłby mi transport to bym pomogła przenieść.
jeszcze przed ukazaniem się tego demota wyraziłem taką opinię ;] za czasów ZOMO takie cyrki by nie uszły. oni mają szczęście że u nas taki człowiek jak W.Putin nie jest prezydentem on wie co zrobić w takiej sytuacji
piszecie tak, jakbyście woleli terror i tyranię od demokracji, w której takie wybryki się zdarzają i zdarzać się pewnie będą, dla mnie demot na minus
wole terror i tyranie od demokracji, demokracja to najgorszy system jaki powstał
Święte słowa Avrel. To co się dzieje pod Pałacem to przykład terroru niewykształconej hołoty wobec władzy która między innymi dzięki takiej hołocie rządzi, bo niestety każdy ma prawo głosu.
Doświadczyliście kiedyś terroru i tyranii? Zakładam że nie, więc raczej nie wiecie co piszecie.
Ta, wolelibyście... Mogę się założyć o każdą kwotę, że jakby was przenieśli z takiej domkratycznej polski do takiej korei północnej na rok załóżmy, to by wam się odechciało terroru i tyranii.
zwinna i infanymous, co za głupoty gadacie? Jaka tyrania, jaki terror? To, że macie moherowe babcie snujące mrożące krew w żyłach historie o PRL nie znaczy, by to była prawda.
Jeżeli żadne z was nie widzi różnicy między totalitarnym reżimem a państwem autorytarnym to dyskusja mija się nieco z celem.
"Demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu"
ktos madry dawno juz powiedzial ze polakom nie mozna dawac rzadzic a trzeba ich trzymac krotko. poza tym. mialem demot o podobnym wydzwieku, komentarze byly zgola inne. co to za zmiana pogladow spoleczenstwa w ciagu kilku dni?
Nie zmiana godziny, teraz wypowiadają się gimnazjaliści. Wtedy cześć ludzi może pamiętała komunę i zdecydowanie jak słyszę, że komuś podobałby się jej powrót to, aż korci mnie by kupić temu komuś bilet na Białoruś, ale lepiej do Korei P.
Elathir, zamiast szastać kasą na bilety poćwicz naukę czytania ze zrozumieniem. Totalitaryzm i autorytaryzm to nie synonimy.
Od początku tego "problemu" byłem zdania, że jedyne wyjście to siłą przepędzić ten tłum fanatyków.
@consi, powinno się spałować ludzi, którzy utrudniają egzekwowanie tego, co postanowiły władze ustawodawcza oraz wykonawcza.
@consi
Demonstracja poglądów to jedno, ale te cyrki, które tam były to przesada... oni wręcz atakowali policje... Jakby na to nie spojrzeć to powinno się wywieźć osoby stanowiące zagrożenie na komisariat i tyle... nie pojmuje czemu tego nie uczyniono. A przy okazji dziwie się, że kościół nie wypowiedział jednogłośnie na ten temat, bo taki fanatyzm jest gorszy od sekt. Ale widać jak przychodzi co do czego kościół "nie zajmuje w tej sprawie stanowiska".
Najśmieszniej że trzyma to facet który powinien te czasy jeszcze pamiętać. ZOMO by się przydało żeby pałować tą swołocz, po obu stronach barykady pod pałacem. I w zeszłym roku pod KDT i jeszcze do walki z kibicami. By dostali pałą po plecach to by sie uspokoili i zaraz z tym krzyżem wynieśli.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 18:44
@Dupek : gdzie ty widzisz tego gościa ?? bo ja go nie widzę, widzę za to jakiegoś starszego który ma podniesioną rękę przed ta "kartka" z napisem "WITAMY W PRL-u"
Jak to mówią: za komuny było lepiej.
ZOMO wbrew pozorom to była świetna jednostka to tłumienia demonstracji - to że była używana w takich celach jakich była to cóż - i tak dzisiejsza policja mogła by WIELE podkreślam WIELE się od nich nauczyć...
Niestety propaganda nienawiści do tego, co było po '45 i przed '89 skutecznie wypaczyła umysły nowego pokolenia i traktują ZOMO jako bandę krwiożerczych robotów zombie. Taka była ich praca, dobrze wykonywali, służyli ojczyźnie- chwała im za to.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 21:35
Eee, czy was popierdzieliło? służyli ojczyźnie? Służyli partii to zgoda, ale ojczyźnie? tu nie ma żadnej propagandy nienawiści, jest po prostu pamięć tych czasów.
@Elathir:
Skladali przysiegie ojczyznie, wiec jej sluzyli. Niewazne jaki byl system i kto rzadzil, przysiega zawsze jest skladana na ojczyzne.
Consi, co ty palisz? Przeczytaj to, co napisałeś na trzeźwo i zobaczysz, jakie głupoty piszesz. TAK WIEM CO TO BYŁO ZOMO. I marzy mi się powrót zwiększonych praw dla policjantów, by nie musieli się tłumaczyć z każdego użycia pałki. Kiedyś nikt by się nie bał wyjść na spacer wieczorem do najbardziej plugawej dzielnicy swojego miasta. Wiesz dlaczego? Bo dzielnicowy był autorytetem. Masz teraz swoją ukochaną demokrację, gdzie 3 gnojków nie boi się zabić policjanta, gdzie kilkunastu fanatyków terroryzuje cały kraj dwoma zbitymi kawałkami drewna.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2010 o 13:57
Consi, świńskim truchtem pod krzyż, internet nie dla Ciebie psycholu.
Poje*ało, że trafiło to na główna. Adminą sie PRL marzy i to od dłuższego czasu stali sie kolejną komuszo - platformerską tubą propagandową. Ja z tąd spier*alam, nie będe nabijał wizyt pustym lewackim łbą.
Jak będziesz spier*alał, to zahacz po drodze o słownik języka polskiego.
Naciągane na komixxy.
Był kominxx z tym zdjęciem i chmurką "W PRLu moglibyśmy do was strzelać"
Według mnie oddziały podobne do ZOMO byłyby tu jednym lekarstwem.
No i dobrze, bo tak powinno być wysłać psy aby ich rozgonili ,a nie bawienie się.
Jak zostanę premierem to zacznę od wprowadzenia godziny policyjnej i stanu wojennego!
Dobrze że nim nie zostaniesz.
dawniej potrzebne były zmobilizowane ZOMO (Zmotoryzowane Odwody Milicji Obywatelskiej) dzisiaj tylko POMO (Podpite Odwody Młodziezy Obywatelskiej)
nie wiem co daje energie tym ludzia ze oni tam dzien i noc bronia tego krzyza !
I jeszcze mają siłę na wznoszenie prawych rąk w pozdrowieniu, jak ten brodaty gość spod transparentu.
PRAWDA! I tak powinni zrobic, wyslac tam batalion policji do tlumienia zamieszek+armatka wodna+strzelby na gumowa amunicje, i problem chwila moment rozwiazany. NA TAKA AKCJE MAJA 100% MOJEGO POPARCIA! PRECZ Z DEBILAMI!
"PRECZ Z DEBILAMI!" i vice versa! Nie mam wcale zamiaru bronić obrońców Krzyża, tylko jestem za piętnowaniem agresji, o zaniku (lub totalnym braku) pamięci historycznej i tego co ZOMO ma na sumieniu już nie wspomnę.
nie wspomne o tym ze ZOMO tylko wykonywalo rozkazy dostawane z gory.
zwinna, tak pieprzysz sobie ZOMO to, komunizm tamto, jak było źle. Teraz się już o tym nie mówi, dlaczego milicja prała na zamieszkach w latach 80. Nikt już nie mówi o tym, jak ta banda Solidurni szła i niszczyła samochody, wybijali okna w sklepach, wszyscy mówią tylko o tym, że chwile po tym milicja bestialsko ich sprała za poglądy.
heheheh o tym wczoraj pisalam pod innym demotem niezle mnie za to 'zjechali' :)
podobne było na komiksach
i znowu zerżnięte z komiksów czy mi się wydaje czy już ludziom na tym portalu zaczyna brakować pomysłów
Nie oglądam "komiksów", a pomysł na tego demota mi już chodził po głowie, od paru ładnych dni - odkąd ujrzałem ten transparent w TV.
a gdzie jest policja jak bys siedzial na lawce i pil piwo to kazdy z nich by krecil dawno 997 a tu to co nie rowne prawo ???
Jakby był PRL to by już dawno krzyż tam nie stał nawet jakby postawili bo by przyjechał wóz z gaśnicą i by się każdy fanatyk poddał.
nie chodzi o fakt czy zerżnięte z komixxów czy nie, chodzi o przesłanie. Ci ludzie nie wiedzą chyba co robią. Ostatnio do mojego znajomego zadzwonił kolega z Niemiec z pytaniem czy w Polsce nie ma przypadkiem wojny domowej.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 19:08
No własnie , nie rozwiąuje , nie potrafi zapanowac nad rozwrzeszczaną chołotą , nad pijanymi ludzmi popierającymi PO, którzy tam przychodzzą i obrzucają wyzwiskami, nie potrafią. Za to zamykaja ludzi którzy klęczą i się modlą. To jest wersja light PRL-u. Powoli niszczy się symbole, biega się z bezsensownymi banerami, strasznie plugawymi. Powoli następuje zgnicie obyczejów, chołota nie z tej ziemii tam przychodzi.
Moja droga, hołotę, to ja widziałem 3 sierpnia, jak szarpała się ze strażą miejską. Gdyby taka sytuacja miała miejsce na jakimkolwiek koncercie, meczu, to osoby, które szarpały tymi barierkami i znieważały funkcjonariuszy już dawno poleciały by na dołek na 48. A stamtąd nikt nie poleciał. Moim symbolem jest swarzyca, symbol słońca. Ale nie umieszczam go na prawo i lewo, bo mam do niego szacunek, nie tak, jak ta banda fanatyków z Krakowskiego. Wiesz czym oni się różnią od fanatyków islamskich? Tym, że nie mają broni i materiałów wybuchowych. Wtedy by było wesoło. Sława!
a wiecie chociaz co znaczy ZOMO ? :/
Pokażcie tego demota rodzinom ofiar z kopalni "Wujek"
o tym samym pomyslalam tak wiec ode mnie plusik!
Powered by Komixxy, żal mi cie człowieku że kradniesz czyjeś pomysły. Co do tych moherów co pod tym krzyżem stoją to lepiej by do kościoła poszły na różaniec a nie sobie tańczą w kółeczku bo nie mają nic innego do roboty.. Poobcinać emerytury i renty jak takie skoczne są! A najlepiej rzucić tam kilka granatów i będzie spokój.
Chciałbym zobaczyć, jak oddział czegoś na kształt ZOMO czy ORMO i pokazuje im, jak wyglądały demonstracje w PRL-u
I tego brakuje w dzisiejszych czasach!!! Gdyby to ode mnie zależało już dawno byłoby tam wojsko albo większy oddział policji, jak ktoś by się opierał to areszt i mandat taki że długo by zbierał na jego zapłacenie! Gdyby chcieli walczyć spełniłbym ich prośbę. Gumowe kule wielkich szkód nie robią, raczej nikt by za bardzo nie ucierpiał. Metoda drastyczna ale jak inaczej przegonić bandę świrów? Ewentualnie jakiś gaz usypiający i zabrać ten krzyż w końcu. Rząd godząc się na takie coś pokazuje że jest słaby, że nie trzeba się liczyć z prawem.
po co jakieś ZOMO? wystarczyłby jeden szaleniec z kałaszem i towarzystwo uciekłoby do domów ;)
Powiedzcie mi: dlaczego kibiców rozgania się tarczami, pałkami, armatkami wodnymi, strzelbami, A ICH NIE WOLNO? Dlaczego nie wparują tam białe kaski? Problem by się rozwiązał w sekundzie. To Policji powinno się słuchać, a nie grupy "katolików" (bo oni nawet katolikami nie są). Chory, katolicki kraj. Protestantów (jako religię), Żydów czy Buddystów by rozgonili w kilka minut.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 19:32
W pełni popieram! Pewnie dlatego nie robią zadymy że to pod pałacem prezydenckim.. Jakby to było w innej części miasta to może i by ich inaczej potraktowali
Byłeś w zomo byłeś w ormo teraz jesteś za platformą !!
Cała prawda! :D
Jak juz moja babcia powiedziała "Armatkami wodnymi ich lać wpiździec, odechce sie im obrony krzyża."
Miała na myśli uczestników parady gejowskiej czy swoje modlące się rówieśniczki ?
Wynika to z kilku ostatnich wyrazów zdania :)
no tak, najpierw ludziom włączała się nerwica kiedy słyszeli "ZOMO", a teraz sami mówią, że by się przydali. nie wiem, czy słuszne byłoby ich tak spacyfikować, dlatego, że tym samym "krzyżowcy" staną się stroną pokrzywdzoną, która walczy o "prawdziwą polskość i wiarę", podczas gdy są pałowani przez "komuchów". nie można im dawać tak wspaniałego argumentu do ręki.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 19:42
To jest w ogóle śmieszne. Oni bronią krzyża. Tylko przed czym? Przed spaleniem? Zniszczeniem? Nie, przeniesieniem DO KOŚCIOŁA :D Chcą pomnika. Tylko jak zbudować pomnik, jak oni tam stoją i jest ten krzyż?
Strugasz idiotę czy piszesz poważnie ?
Przecież tam ma nic nie być . Co najwyżej jakaś tabliczka gdzieś z boku . To jest oficjalne stanowisko rządu . Komorowski tak nienawidził większości tych co zginęli , że nie zniósł by jakiegokolwiek symbolu w tym miejscu .
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 22:56
adaho777: tobie raczej też by się nie uśmiechało jakbyś miał mieć pod oknem pomnik poświęcony osobom
których nienawidziłeś ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2010 o 7:39
@adaho777, gdzie byłeś przez ostatnie pół roku? Bo mam dziwne wrażenie, że nie orientujesz się, że w tej katastrofie zginęli przedstawiciele wszystkich partii, nawet znienawidzonego przez was PO i SLD.
batalion? dwie nyski by starczyły i jedna polewaczka:)
A teraz ilu z was żyło w PRL-u ?
Ja. I pamiętam go dobrze. Jedynie, że pingwin przy...lił mojemu tacie palce jak poszedł porozmawiać z nimi.
Zakonnica biła pałką?
ehhh ile bym dał żeby takie zomo podjechało do nich ... odstawiają szopke powiem tyle
tak .... za PRLu byś się mógł zabawić na paradzie gejowskiej ... :))
ach jak ja marzę , żeby wtedy podjechał batalion ZOMO ..
Zabawne ?
koleś w białej koszuli powinien siedzieć za gesty faszystowskie... ale mam nadzieje ze prawo jest wyrozumiałe i że nie każde machanie z prostą ręką to heil hitler
ale w PRL'u kazdy strajk takim sposobem rozwiazywali! wiec nie ma co porownywac. [-]
Chyba nie rozumiesz demota. To obrońcy krzyża mowią że czują sie jak w PRL-u a autor wytłumaczył jak wyglądałoby to za PRL-u. Masz ode mnie minusa, a za demota [+]
Zamiast zająć się powodzią, to trzeba się przejmować jakimś pseudokatolikami. Kasę, która idzie na całą tą szopkę, obstawę policji itd. lepiej by było przeznaczyć na jakąś poważną pomoc, a nie głupoty.
Co do tablicy, to w ogóle nie rozumie jej "przesłania". Jaki PRL oni tam mają?!
i bardzo dobrze, gdy dojdziemy do władzy utworzymy specjalne pancerna odziały porządkowe.
Czyli co autor tęskni za PRL-em? Zawsze możesz wyjechać na Kubę czy do Korei Płn. i poczuć wszechobecną wolność, solidarność i dostatek.
fakt, dali by po japie gumową rurką, przekopali i odechciało by się tańczenia wokół krzyża...
Dementuje wrogie komentarze:
Nie oglądam żadnych "komiksów", a pomysł na tego demota mi już chodził po głowie, od paru ładnych dni - odkąd ujrzałem ten transparent w TV. Kiedy dzisiaj zobaczyłem tą scenę jeszcze raz, na Polsacie News, to go zrobilem i tyle. Wiele wynalazków na świecie, powstało w różnych czasach i w zupełnie rożnych miejscach - całkowicie niezależnie od siebie.
Ehe podobne tylko, że inaczej napisane było na komixxach.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 20:30
To prawda, ale zapominacie o jednym - ten tłum ludzi to maluteńka garstka Polaków! Z kolei ZOMO walczyło z 90% Polaków, którzy pragnęli obalić komunizm! Więc nie pieprzcie mi tutaj, że za komuny było lepiej, bo wtedy ZOMO pałowałoby nas, ich i wszystkich innych, którzy mają odwagę odezwać się słówkiem! Pamiętajcie o tym, bo każdego dnia czerwona hołota pod zmienioną nazwą stara się nas omamić - zresztą nie tylko oni...
Chyba za dużo telewizji się naoglądałeś i skrzywdzonych polityków z Solidarności,którzy mieli sytuacje podobną do tej co politycy z Partii,ale chcieli jeszcze więcej i dlatego mamy to co teraz mamy. Rozmawiałem z wieloma ludźmi,komentarz jest jedno znaczny - PRL duzooo lepszy. ZOMO to byli też ludzie,było kilka przypadków na całą Polske.Teraz jak by sobie nielegalną demonstrację zorganizowali to też by ich spałowali. Polecam inne źródła niż TV.
Maciolos, nie miej do niego pretensji- po '89 roku Solidurnie, którzy chcieli sobie postrzelać i
romantycznie powalczyć "o wolność", wprowadzili propagandę nienawiści o
wiele skuteczniejszą, niż ta z PRL.
Zmodyfikowano 8 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 21:42
A dlaczego gówniażerię robiącą sobie jaja nad grobami 96 zmarłych w katastrofie ludzi nie nazywacie sfanatyzowaną zmanipulowaną przez media tłuszczą ?
Maciolos - naprawdę? To dlaczego w wyborach 90% popierało Wałęsę, który nawet nie nadawał się na urząd prezydenta? Bo woleli kogokolwiek innego, byle nie komunistę! A dlaczego Polska jest 40 lat za zachodem? Cały blok wschodni odstaje od reszty i to nie jest zbieg okoliczności. I jak możesz wypowiadać się obiektywnie na ten temat, skoro masz CZERWONĄ GWIAZDĘ W AWATARZE? Jesteś zwykłym komunistą, skończ z tą propagandą, bo wszyscy ludzie, którzy tęsknią za PRL-em, zwyczajnie tęsknią za latami swojej młodości. Człowiek schorowany i stary ma sentyment do lat, w których mógł dużo więcej. Polecam inne źródła niż radziecką TV.
Nie zamierzam z tobą dyskutować,jedynie ci odpisze na temat czerwonej gwiazdy,hahaha tu mnie rozbawiłeś,to jest zespół rockowo/metalowy Rage Against The Machine.
@Consi - tak, wiem - to ich metody ;) Zasiać propagandę, w razie porażki uciec gdzie pieprz rośnie. Ich argumenty mogą omamić jedynie ludzi z wysoko zaniżonym IQ - poza inteligentną kliką przewodników marzących o wyzysku innych, to komuniści są zwykłymi burakami intelektualnymi. Nikt z przynajmniej przeciętnym IQ nie da się zwieść na ich czcze gadki, dlatego rezygnują z dalszej dyskusji. Pozdrawiam
W Szkle Kontaktowym był nawet SMS, że za PRL podjechałaby milicja, kazała się rozejść i po sprawie ;) Szczerze mówiąc, dla mnie to śmieszne, co się tam dzieje.
Po zobaczeniu tego plakatu dokładnie to samo pomyślałam ;) a tych ludzi co bronią krzyża przed "gejami", "lesbijkami", "żydami" manifestującymi po drugiej stronie to mi po prostu żal. Radio Maryja robi z nich idiotów i tyle.
A z ciebie idiotę robi TVN .
Wiecie co mnie wk**wia? To, że czepiacie się tak nie znaczących szczegółów. Co za różnica, czy batalion, czy pluton czy co kolwiek innego. Chodzi o sens tego demotywatora a nie o to ile ludzi liczy batalion i ilu potrzeba na przepędzenie tych "fanatyków". Więc proszę zróbcie mi tę przyjemność i nie pier*olcie już więcej o tym ilu ludzi liczy batalion.
Myślicie, że pierdzieliliby się 5 minut :) ?
a ten wesoły "heil hitler" pokazuje
Symbol jedności, zgody i pokoju po raz kolejny staje się pretekstem do ziania żółcią i nienawiścią. Gratuluję wszystkim zwolennikom krzyża postawy (ukrzyżowany na pewno się raduje) i przeciwnikom trzymania się głoszonych wartości(tolerancja, zjednoczenie, wyrozumiałość).
BTW gdyby ktoś za czasów PRL postawił krzyż gdzieś tam, a komuniści by go zdjęli, byłoby to pretekstem do strajków, zamieszek i ogólnokrajowego pie*dolniku na kółkach. Rzeczywiście pluton (batalion ;-)) ZOMO rozpędziłby towarzystwo, a ranni dzisiaj byliby obrońcami demokracji, polskości i kombatantami odznaczanymi przy byle okazji; beatyfikację ewentualnych zabitych rozważano by co jakiś czas w najwyższych kręgach kościelnych i rządowych.
Rzygać się chce na całe towarzystwo po obu stronach barykady
Demot naprawdę prawdziwy. Zomo rozwiązałoby sprawę szybko i fachowo ;].
demot:w PRLu:nikt nie postawiłby krzyża ^^
Żebyś ty widział ile ich stawialiśmy . Pooglądaj stare zdjęcia ze strajków . Bez krzyża i Kościoła nie było by Solidarności i wolnej Polski . Były by tylko małe grupki opozycyjnych intelektualistów jak w Czechach na Węgrzech czy Rosji .
Nie zapomnij jeszcze dodać że Jan Paweł II obalił komunizm... =/
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2010 o 0:08
wodą ich poczęstować!!! ale emerytów nie wolno, bo się poskarżą, ze ich napadli, a oni tylko się modlili....
bardzo dobrze powiedziane! Tego nam brakuje, robia co chca banda kilkunastu wyznawcow rydzyka! plus dla demota +
szczere! true demot!
Z tego jednego, jedynego powodu PRL był dobry ;/
widzę , że pisują tu gówniarze , którzy nigdy zadymy z zomowcami na oczy nie widzieli . I moi drodzy bardzo się mylicie . Podczas walk o krzyż w Nowej Hucie - to ludzie wygrali z milicją i nasyłanymi bojówkami ORMO i junaków OHP . .
Wzięte żywcem z komixxów... Nie potrafisz być oryginalny, palancie?!
Z nieokiełznaną satysfakcją wkleiłem [-] komentarzowi ;D
No racja ZOMO toby od razu porządek zrobiło, ale tak de facto to niech ten krzyż sobie tam stoi i nikomu nie
przeszkadza.
Nie mam tu na myśli osób które są ateistami bądź innej religii, ale póki krzyż tu stoi to jest
to jakieś upamiętnienie. Bo jak go oddadzą to nikłe szansę że coś tam jeszcze powstanie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 23:34
Zgadzam się z demotywatorem. Zawsze smieszy mnie jak widze takie napisy. Gdyby to byl PRL to to zbiorowisko "utrzymalo" by sie pod krzyżem kilkanaście minut. Oczywiście w takiej sytuacji nie popieram takiego rozwiązania. Uroki demokracji.
Tu, to ZOMO by się przydało.
GROCHU na głównej i to w centrum, oszalałem:P
ZOMO by to rozgonilo w 5 sekund. Ci wielcy obroncy tylko stawiaja żądania i obwiniaja wszystkich, a to ze kompromituja nasz narod o tym juz nie wspomna.
Co wy do jasnej ku**y gadacie ignoranci ?? Macie po 15-20 lat i chcecie cokolwiek mówić o kmunizmie w Polsce. Ktokolwiek mówi, że zomo i komuna to były dobre czasy na 100% nie urodził się w tamtych czasach albo współpracował z partią. Dzieci, odejdziecie od komputerów i przestancie wypisywać takie głupoty, na których tematat nie macie w ogóle pojęcia.Ktokolwiek z was by zasmakował godziny policyjnej i pałowania bardzo szybko zmienił by zdannie. W głowach sie wam poprzewracało od nadmiaru wolności !!
Dokładnie , dzięki Bogu (o ironio , jestem nie wierzący) takie czasy są za nami . Jestem przeciwnikiem krzyża , jednak nie życzę nikomu dostawania wpie*dolu za darmo . Ich wolnością jest bronić krzyża , co z tego że to fanatycy. A jakby wciąż działało coś typu ZOMO , to napewno dzieciaku nie wstawiłbyś tego demota.
POPIERAM w stu procentach ;>
W tym miesiącu co prawda ukończę 20 latek (początek kryzysu wieku średniego ;] ), ale i tak dziwię się niewiarygodnie optymistycznym wizjom powrotu tych Śmieci... Ahh tak - byłbym zapomniał - powinno być "pałowania za nic".
Dokładnie, dostaliby wszyscy wpierdziel, nikt by nie patrzył, czy starsze osoby czy nie. Nie byłoby problemu.
Teraz też by mogli zastosować tą metodę..
http://komixxy.pl/216865/PRL jak dla mnie to jest zerżnięty pomysł z komixxow...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2010 o 0:09
mój dziadek były milicjant spłętował to "gazem by ich" i tyle...
A to gratuluje dziadka, tylko że takie dziadki jak ten ganiały mojego ojca tylko dla tego że chciał wolności słowa i niezależnego państwa. PS Widzę że na demotach wraca stary, "dobry" PRL gdzie jest tylko jedna "słuszna partia" a wszyscy którzy mówią inaczej zostają zmieszani z błotem tylko dla tego że wyrażają swoje zdanie sprzeczne ze zdaniem "partii"
nie mogą ich zakuć za zakłócanie porządku? Banda moherów silniejsza od kordonu policji. Brawo.
ZOMO, SROMO i chomoniewiadomo :/ PYTAM SIĘ PO CO? NA CO??? Przecież wystarczyłoby ruszyć głową zamiast du-pą i wysłać tam podejrzanego typa, który się będzie z różańcem gorąco modlił i... celowo zapomniałby z przed krzyża zabrać torbę z podejrzaną zawartością - w sumie nic takiego, kilka dezodorantów zamaskowanych szczelnie taśmą izolacyjną + parę wystających kabelków.. ktoś tam prędzej czy później zajrzy, krzyknie - "Jeeezus Maria BOMBA!!!" ...no i cóż? Policja zarządza ewakuację wszystkiego co się rusza w promieniu 500 metrów, przyjeżdżają saperzy pod krzyż, zabierają torbę z dezodorantami, przy okazji też zabierają zgodnie z ustalonym planem KRZYŻ i po problemie, bez krzyku, łez i przepychanek, a wy już byście tam oddziały zomo wysyłali... jak to mówią - sposobem to i wróbel kobyle dogodzi.
Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2010 o 2:09
Ale armatki wodne, tarcze, gumowe kule i gaz łzawiący są dużo bardziej widowiskowe :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2010 o 1:53
A ty DarekR zostaniesz pierwszym podejrzanym...
Władza nie jest od tego żeby postępem zabierać hołocie krzyż, tylko od tego żeby zgodnie ze swoją decyzją hołotę przepędzić i krzyż przenieść do świątyni.
NO oczywiscie, a autora "demota" ma 15 lat, i nawet nie wie jak z MO było ;)
BABCIE BEZ ENDU, BEZ ENDU !!
hahahaha :]
Szybko przewijając przeczytałem tam "wpie*dolu"...
dokladnie tak ZOMO .. zdziczale oddzialy milicji obywatelskiej by wjechaly i by bylo po klopocie :D
i babcie te co nie umieja chodzic w tramwajach nie stawily by oporu jakby byly mlode :D
Oj, źle rozumiecie ten napis. Jest Umiłowany Przywódca, którego nie wolno krytykować, jest PRL. PRL jest na placu pod pałacem i jego obywatele witają turystów. Potem mają nadzieję, zapeerelić całą Polskę, tak jak komuniści chcieli zasocjalizować świat.
I co chcesz powiedzieć autorze tego demota, że w PRL-u było lepiej, tak? Po primo, nikt by tam krzyża wtedy nie postawił lol. Btw. jesteście bandą"pożytecznych idiotów" bo rozprawiacie o tym krzyżu, miast o sprawach na prawdę istotnych, takie podwyższenie podatków na przykład! Miłego dnia, obfitego w nienawiść i śmieszność życzę wam droga "demotowa" społeczności.
Tak sobie przeglądam tą główną na demotywtorach, wiedzę demoty takie jak ten i się zastanawiam, skąd one się tu wzięły, przecież nie są demotywujące, ani nawet śmieszne(jak niestety większość), są po prostu głupie i żenujące, więc nasuwa mi się wniosek że może to jest... chociaż nie to nie może być propaganda i to w dodatku "antykrzyżowa" przecież tylko ojciec dyrektor z PIS'em mogą mącić ludziom w głowach, każdy wie że wszyscy inni brzydzą się tym narzędziem politycznym. I najważniejsze jak taka strona jak demotywatory może stosować propagandę, niemożliwe... PS. mam nadzieje że chociaż część osób jest na tyle inteligentna żeby to zrozumieć... PPS. Zanim dasz minusa chociaż uzasadni w komentarzu swoją ocenę( To że jest "proPISowy" i moherowy to nie powód)
Odezwał się ten, co zrobił o krzyżu trzy demoty i zresztą wszystkie jego demotywatory są BARDZO, ale to BARDZO demotywujące. Tak BARDZO, że aż kichy wykręca, od tego zdemotywowania.
Wyhamuj bo ci od tej nienawiści żyłka pęknie. PS takim zachowaniem udowadniasz tylko jak bardzo niski poziom ma twój demot, razem z tobą...
To była ironia, a jadem to kolego plujesz ty...
To wszystko jest robione po to żeby odwrócić uwagę od podnoszenia podatków. Wszyscy zajęci "obroną" krzyża i to jest na pierwszym miejscu a wszystko inne poszło na drugi plan
przydałoby się ich rozgonić, zwolenników i przeciwników o cokolwiek im chodzi
Ten ktoś kto trzymał tą tabliczkę, przepraszam za określenie nieuk. Gdyby ówczesna policja zachowywała się jak w PRL - u to był by za to internowany i odechciało by mu się na bardzo długie lata takich pikiet. Głupota ludzka nie zna granic !!!!
Hahahaha od początku to mówiłam ;)Jakby zaczeli strzelać ciekawe jak długo ci idioci trwaliby w swoich "przekonaniach"...;/
Osobiście nie wiem w czym problem z przeniesieniem tego krzyża. Mieszkam w Warszawie, byłem pod Pałacem niedługo po katastrofie, modliłem się razem z innymi. To miejsce pojednało wtedy wiele osób. Miejsce dla krzyża powinno być w kościele ale w tym przypadku, tam gdzie stoi, także jest dobre, ponieważ to właśnie tam Polacy przebywali w ciężkich dla narodu chwilach po śmierci Prezydenta. A teraz nagle takie zamieszki i ludzka głupota. Spokój, rozważanie, modlitwa i nagle jeb... Nigdy nie będziemy kulturalnym narodem i tyle powiem...
wogule nie bylo by problemu, bo by sie dzadki nie wychylaly wtedy..
A miejsce krzyza jest w kosciele, tyle ze to juz nie jest walka o 'krzyz' tylko o pomnik pisiu
śmiejecie się z islamskich ekstremistów, a ci ludzie pod pałacem to może czymś się od nich różnią? Tylko tym, że póki co nie mają broni...
Wstyd i hańba, wszystkich tam zgromadzonych powinni stanowczo poprosić o rozejście się, a jak nie pomoże to rozgonić pałami i gazem, Ci ludzie mają mentalność rodem ze średniowiecza. Takie jest właśnie ciemne oblicze religii, ideologii i dogmatów. Zmieniają się tylko konteksty, ale ciemnota zawsze pozostanie ta sama...
Wszystko fajnie ale coś mi tu śmierdzi komixxami
Dokładnie tu wcale nie chodzi o krzyż... Krzyż pozostałby przed pałacem to pseudochrześcijanie wymysliliby coś innego... To wszystko nakręca PIS bo nie może znieść porażki... Tylko nie wiem co ta partia i jej fanatycy mają wspólnego z Kościołem Katrolickim.
Ja bym się teraz do takiego ZOMO chętnie przyłączył
Ciekaw jestem co za mózg wyje... taki napis.
Jak w Psach Pasikowskiego... kompania zwartych oddziałów, trochę piachu i dużo worków :D
No no no wreszcie!
demot:W PRL Krzyża pod:pałacem by nie było
I tak wlasnie powinno byc tak jak za komuny powinien przyjechac oddzial i rozgromic to towarzystwo.Mowimy na nich ze byli zacofani ale taki problem umieli szybko rozwiazac
Nikomu krzywdy nie robią? Pewnie wszyscy którzy tak piszą, nie mieli by nic przeciwko gdyby ktoś im walnął krzyż na środku salonu, zaburzał równowagę architektoniczną dużego pokoju i utrudniał swobodny przepływ domowników, między dużym pokojem a toaletą:P?
Na swoich działkach niech sobie stawiają tyle krzyży ile tylko mają ochotę, zamiast stawiać je u sąsiadów, czy w ogródku prezydenta.
J3bie sie ludziom we łbie ten kto oglądał tvn 24 to zapewne zobaczył parę zj3bów krzyczących "mną kieruje serce".
A może lepiej "MNĄ KIERUJE KACZYŃSKI"
i tak tez teraz powinno byc...
i kolejny plagiat z komixxów http://komixxy.pl/216865/PRL
I kolejny, co nie czyta komentarzy od początku...
no i niech przyjażdżają, nawet dwa bataliony i robią porządek z idiotami.
CH*J W DUPĘ ZOMO,
BO TO SĄ KU*WY WIADOMO!
Po prostu ludziom się p*erdoli w głowach od tej wolności, naprawdę niektórych to powinni sprać pałami i by było po sprawie.
ja nie jestem lewakiem jakby co, ale tych zwiazkowcow i pislamistów to należałoby zaprowadzić do gazowni