Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
7709 8547
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
Z zloty01
+77 / 97

na cmentarzu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mikil341
+29 / 47

Całkowita racja. Moim zdaniem gdyby teraz podszedł ktoś i go stamtąd zabrał, niechybnie by zginął, niosąc krzyż. Jakieś skojarzenia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar roseclementine
+28 / 48

To już robi się nudne .. Te same teksty, tylko trochę zmienione, ciągłe obracanie wokół tego samego tematu . Skończcie z tym, to cyrk też ucichnie. Takim nagłośnianiem tego jeszcze bardziej dajecie znać cudzoziemcom jakich mamy głupków w państwie. Tylko wstyd . Świat się z nas śmieje .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 12:59

avatar Papkin
+6 / 26

Pomijając, że to było tylko tymczasowe miejsce zamieszkania, dom ma gdzie indziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hoszanna
+4 / 16

@Papkin
a dokładniej rzecz ujmując, to było miejsce jego pracy.
no ale tak, trzeba było postawić krzyż: w miejscu wypadku, w miejscu pracy, w miejscu zamieszkania i w miejscu spoczynku.
w ogóle najlepiej to postawmy krzyże co 5m na ulicy, tak na wszelki wypadek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C camealeon
+1 / 17

nie do końca, bo to nie był zwykły Kowalski i to nie był wypadek samochodowy. Zobaczcie przykład katastrofy w lesie Kabackim. I proszę skończcie temat o krzyżu bo to mydlenie oczu, aby zatuszować, że podatki w górę idą i, że zaczyna siężyć lepiej... im!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CrazyTaliban
+1 / 17

To nie jest symbol śmierci tylko zgromadzenia się ludzi przy pałacu chyba pamiętacie te wszystkie znicze kwiaty? Czy pamięć was zawodzi? W sumie teraz jest moda na odwracanie się od wiary i Polski którą była jest i będzie katolicka. Żadna czerwona partia tego nie zmieni (SLD) choć jakby się starała :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 17:15

S seiryu777
+2 / 8

@Rasiak98, to wyjaśnij mi na czym ta wasza POLSKA katolicka tradycja polega bo ludzie z zagranicy też nie wiedzą... tak właściwie to już usunęli to coś ,czy dalej się bawią z barierkami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zloty01
+1 / 7

Ta wypowiedź miała znaczyć "mam dość debilnych demotów na ten temat!!!" Jestem wierzący i moim zdaniem taka tragedia, już nie chodzi mi o prezydenta, ale przecież zginęli nasi dowódcy wojsk i wiele innych ważnych osobistości. Nie zapominajcie o tych 95 oprócz prezydenta osobach, im też należy sie szacunek i upamiętnienie, bo jest to jedna z największych tragedii w historii Polski. Co do naszej chrześcijańskiej tradycji, to chciałbym przypomnieć, że już w 996r polska przyjęła chrzest. Do każdej bitwy Polacy maszerowali z "Bogurodzicą" na ustach. Słynna obrona Częstochowy. Słowa JP2 "niech zstąpi duch twój..." po których zwalczyliśmy komunizm. Nie mówcie, że polska nie jest chrześcijańska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W withsugar
+10 / 10

ale to idiotyzm, gdybym miała świadomość, że ktoś pamięta o mnie tylko ze względu na stojącą tabliczkę, czy krzyż, a nie za czyny, słowa, za to jaką osobą byłam, to ja dziękuję bardzo za taką "pamięć". tym ludziom przy krzyżu to się w głowach poprzewracało, jak chcą uchonorować w jakiś sposób P. Kaczynskiego to niech postawią sobie krzyż w domu, czy na drzwiach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O otyl
0 / 4

kardofon! stoisz na głowie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oplujmnie
+2 / 4

sory, ale trochę brak porównania, każdy czci pamięć zmarłych w miejscu w którym chce czcić, w miejscu, które najbardziej mu się ze zmarłym kojarzy...nieważne czy to grób czy miejsce , w którym dana osoba straciła życie, czasami jest to dom, rzecz, myśl...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nurek
0 / 20

JAK WIDZE TAKIE DEMOTY TO MI WSTYD ZE JESTEM POLAKIEM!
Co wy myslicie ze ten krzyz to jest tylko po to zeby sie pomodlic? Pod tym krzyzem ukryta jest chęć dowiedzenia się prawdy o smoleńsku! Dotychczas w tej sprawie nie zostało zrobione nic! Ponieważ w naszym rządzie (PO) siedzą same bezuczuciowe, bez kszty poczucia patriotyzmu ch*je którzy maja w dupie polske, a jedynie myślą o swojej dupie...
Ale naszczęście nie wszyscy polacy TO TAKIE BEZNADZIEJNE ŚWINIE jak pomysłodawca tego demota i mają poczucie patriotyzmu i kochają Polske! TAK TAK TO DO WAS MÓWIE! cI którzy mnie zminusują! TAK TO WY sprzedaliście polske!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
-3 / 3

@nurek, zrozum kretynie,że za coś trzeba mieć na chleb więc trzeba było coś sprzedać! poza tym mając Polskę w dupię i myśląc o swojej dupie, to raczej wychodzi na to, że jestem mega patriotą! 8D aha i chu! Nie jestem Polakiem, jestem człowiekiem, ah...jakie to wspaniałe uczucie! ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2010 o 23:44

A akvilo
-1 / 1

na dodatek to nie dom, to miejsce pracy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jingo
0 / 0

Ciekawe czy księżnej Dianie Brytyjczycy składają kwiaty pod wiaduktem?!
Żenujące to jest... Każecie być ludziom tolerancyjni i uśmiechać się do całujących na ławce w parku przedstawicieli jednej płci a z drugiej strony tępicie tych którzy mają ochotę uczcić pamięć zmarłych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EtiamsiOmnesEgoNom
+2 / 2

Nie lubicie obrońców krzyża??? To wreszcie przestańcie im robić reklamę!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mayki321
+32 / 52

ogólnie taki krzyz stawia si w miejscu wypadku ale to jest polska kraj ktory nie pojechal na odsloniecie pomnika do węgrzech a kłoca sie o kawalek drewna -,- powinni ich wsystkich zawinac na 48 to by sie nauczyli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CrazyTaliban
+2 / 4

Razem z prezydentem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oplujmnie
0 / 2

tak btw to NA WĘGRY:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikadze10001
+7 / 17

treka Polska nie jest państwem wyznaniowym, a że bardzo mocno jest związana z chrześcijaństwem to inna sprawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaaaa211
+6 / 12

Dokładnie. Kraj chrześcijański to co innego niż kraj, w którym rządzą księża. Mnie jako katolika krzyż przez pałacem prezydenckim obraża - stoi w niewłaściwym miejscu, nikt nie zwraca uwagi na jego wartość i przesłanie, bo ważniejszy jest spór o sam fakt jego istnienia. Przenieść do Kościoła, lub - dla upamiętnienia tragedii [jeśli o to im chodzi] - do Smoleńska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CrazyTaliban
0 / 2

Napisze tak jak wyżej TU NIE CHODZI O KRZYŻ (przez te media chyba żeście wątek zgubili) tylko o upamiętnienie śmierci tylko tego co się działo przed pałacem po katastrofie. Krzyża nie miało być tylko durna tabliczka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 17:26

W withsugar
0 / 2

całe upamiętnienie zdarzenia, szacunek to powinien być w sercach ludzi, a nie na głupim krzyżu, czy tabliczce, co to zmieni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luluss
-3 / 7

widze ze szykuje sie głownaa:D:P:PP a co do demota moherpower!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dilvish
-1 / 17

To niech postawią w domu a nie przed Pałacem Prezydenckim (to nie jest dom Kaczora)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klima93
0 / 14

haha świetne szkoda tylko ,że żaden polityk nie ma odwagi tak powiedzieć :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brandziu
-3 / 23

A ja jestem za tym, żeby krzyż stał przed Pałacem, tak samo jak wszędzie może stać, wisieć itp. To jest spontaniczny symbol i największy problem robią ludzie, którzy się rzucają do tego, żeby ten krzyż tam stał, a nie Ci, którzy go za wszelką cenę bronią, choć nie popieram działań ani jednych, ani drugich. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lkonig
0 / 8

A jak myślisz brandziu, co sprowokowało ludzi z "największym problem" ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CrazyTaliban
-3 / 5

@Zaaabaaa niech sobie stoi półksiężyc a nawet i dwa żebyś się mógł po napawać :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Israfael
0 / 0

@ Zaaabaaa: ze wszystkim sie zgadzam, ale FYI: "ateizm" ("brak wiary w bostw/etc") to co innego niz
"antyteizm" ("wiara w brak bostw/etc"). ;) Podzial miedzy 'agnostycyzmem' a 'ateizmem' jest bardzo
nieostry; ja, przykladowo, okreslam sie jako "tak bardzo agnostyk, ze az ateista", ale skrotowo
mowie "ateista". Roznica miedy "standardowym" agnostykiem a mna (o ile istnieje...) jest taka, ze
gdy ja patrze na brak dowodow na istnienie "czajniczka Russell'a" ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Czajniczek_Russella ), to "[dopoki nie zostana przedstawione jakies
dowody/poszlaki] uznaje czajniczek za niewart wzmianki, i uwazam, ze 'szkodliwe' jest propagowanie
'wiary' w czajniczek bez dowodow [wiec sie takiemu propagowaniu sprzeciwiam]". Kpienie z religii
jest jednym z moich "rzadko uzywanych" hobby; kpienie z innych rzeczy jest w spoleczenstwie raczej akceptowane, akurat z religii - nie (i w sumie to glowny powod, dla ktorego w ogole JEST to moje hobby ;) ). Podobnie kpilbym z "wyznawcow czajniczka".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2010 o 23:10

U usiek1992
+5 / 25

NA CMENTARZU!

Najlepiej to usuńcie pałac prezydencki i postawcie wielki obelisk i/lub pomnik Pana Lecha! Przecież to był taaaaki wielki człowiek, męczennik normalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cnodax
+2 / 4

Tak, walka o krzyż czyli o godną pamięć Lecha Kaczyńskiego bo o to tutaj chodzi, daje odwrotnie skutki, szkoda że jest za mało ludzi którzy to zauważają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W withsugar
+1 / 1

prawda, zwłaszcza, że za kilkanaście lat kiedy popatrzymy na tą tabliczkę/krzyż to na myśl przyjdzie mi pewnie caly ten spor, zamieszanie, a nie refleksje na temat samego wypadku i ludzi, którzy tam zginęli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar honeyyyyy
+1 / 17

niech jeżdżą na Wawel znicze stawiać, a nie pod pałacem! +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar deist
-4 / 14

Krzyże stawia się tam, gdzie jest ktoś do ukrzyżowania albo gdzie będzie na nich lepszy widok - tak przynajmniej było na początku tej krzyżowej mody. Pozdrawiam myślących samodzielnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stax
-1 / 19

A teraz drodzy liberałowie, ateiści, postępowi globaliści zauważcie, iż w dniu, na który wyznaczono termin przeniesienia krzyża rząd podniósł podatek od towarów i usług, który dotyczy KAŻDEGO aspektu naszego życia codziennego. Wszystko, dosłownie wszystko, podrożało o ok. 1%. I czym teraz zajmuje się społeczeństwo? Ma uciechę z kilku ludzi, którzy w sobie znany tylko sposób chcieli uczcić jakoś pamięć tragicznie poległych. Krzyż powstał spontanicznie, stał się symbolem katastrofy smoleńskiej. Ale faktycznie, śmiejmy się dalej z sytuacji i nie zauważajmy co tak naprawdę dzieje się w kraju ;) Powodzenia w życiu wszystkim życzę i odchodźmy dalej od "ciemnogrodzkich", "archaicznych" i "niepostępowych" wartości chrześcijańskich na rzecz konsumpcji, globalizmu, uniwersalizacji i znieczulicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
0 / 12

Krzyż symbolem katastrofy? No nie bądź śmieszny, chyba przez kilka pierwszych dni. Teraz to jest symbol wojny Polsko - Polskiej i totalnego bezprawia, gdzie byle ziom może nazwać prezydenta mordercą, księdza UB-ekiem, arcybiskupa sprzedawczykiem, profanować symbole religijne i miejsca pamięci narodowej w imię własnej nieleczonej schizofrenii. Jak słusznie zauważyłeś dużo się dzieje w polityce co umyka oczom polskiego społeczeństwa, ale wiesz dlaczego? Bo zwolennicy Krzyża Wielkiego Męczennika, nie mieli i nie mają żadnej alternatywy, nie mają nic rzeczowego do zaproponowania więc robią to co potrafią najlepiej, burdy, kłótnie i polityka historyczna. Dlaczego PiS nie podejmie np tematu VAT? Dlaczego nie usłyszymy dlaczego ten pomysł jest be i jakie alternatywne rozwiązanie proponują? Bo oni gówno się na tym znają. Lepiej owinąć się polską flagą i krzyczeć o pomnik. Ciemny lud to kupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 13:09

avatar Stax
-1 / 9

"Bo zwolennicy Krzyża Wielkiego Męczennika, nie mieli i nie mają żadnej alternatywy, nie mają nic rzeczowego
do zaproponowania więc robią to co potrafią najlepiej, burdy, kłótnie i polityka historyczna"

A przeciwnicy obrzucają modlących się ludzi fekaliami, są wobec nich agresywni werbalnie i fizycznie. Każdy medal ma 2 strony. Nie twierdzę, że należy owinąć się flagą i krzyczeć o pomnik, ale popatrz kto ciągle wraca do tematu krzyża z Krakowskiego Przedmieścia w mediach, portalach internetowych, forach itd. Czy są to zwolennicy krzyża, czy ludzie wyśmiewający ideę religii chrześcijańskiej i modlących się pod pałacem ludzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
-4 / 6

Widzisz, jesteś tak naiwny że nawet nie zauważyłeś że to właśnie "obrońca" krzyża rzucił fekaliami w tablicę w proteście przeciwko jej autorom, uważając że tablica to hańba. A jeśli chodzi o chrześcijaństwo i modlitwę pod pałacem to mamy nowy tekst modlitwy: "Hań-ba!, ha-ńba! mor-der-cy! mor-der-cy! Ja-rek! Ja-rek!" ..pozdrawiam modlących się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CrazyTaliban
+6 / 8

Widać przyznawanie się na demotach że jest się Katolikiem bardzo nie podoba się ludziom :> Gdzie wasza słynna "tolerancja"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Israfael
-1 / 1

Granat byl rozbrojony (fakt); gosc _podobno_ wczesniej "modlil" sie przed krzyzem. Obaj - zarowno ten od
obrzucenia tablicy fekaliami, jak i ten od rozbrojonego granatu pod krzyzem - sa raczej
niezrownowazeni, lub zalezy im mocno na (szeroko pojetej) autopromocji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 19:30

C Cerberos
+1 / 7

na cmentarzu i tyle -.^
po co robić z drogi cmentarz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
-3 / 9

Wielkie brawa dla autora demota, kolejny demot który gasi fanatyków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
+9 / 17

W świetle KONSTYTUCJI Polska jest krajem bezwyznaniowym, świeckim. Oznacza to że w sprawie krzyża pod pałacem tyle samo ma do powiedzenia episkopat co buddyści czy koło miłośników marchewki z Bytomia, wiem że was to boli ale w świetle prawa tak właśnie jest. Pałac prezydencki jest budynkiem administracji państwowej i wraz z placem podlega konserwatorowi zabytków i władzom miasta Warszawy. Krzyż został tam postawiony przez harcerzy za nieformalnym porozumieniem z władzami, co jest całkiem OK, taki spontan, tak samo jak zapalanie zniczy przy drodze po wypadku. Kiedy emocje opadły jedyni formalni właściciele krzyża dogadali się z jedynym formalnym właścicielem placu że krzyż należy przenieść w godne miejsce, koniec, kropka. Dalsza jazda to po prostu jedna wielka szopka, i już się rzygać chce! Pomijam fakt że ten krzyż z tym całym badziewiem wokół wygląda jak gówno w lesie, jak narożnik cmentarza. Ta niesamowita solidarność i pojednanie Polaków między sobą jak i z naszymi braćmi Rosjanami pękła jak bańka mydlana już kilka dni po katastrofie, co było do przewidzenia (przerabialiśmy to już po śmierci papieża). W europie ciągle odczuwamy skutki kryzysu finansowego, Polska toczy rozpaczliwą walkę z długiem publicznym, Polacy czekają na obiecany deszcz reform, a polskie media w kółko to samo. Paradoksalnie partia "Prawo i Sprawiedliwość" doprowadziła do największego bezprawia i rozbestwienia moralnego od czasów okrągłego stołu. Skończy się jakąś małą wojenką domową, jak w kopalni Wujek, media będą miały żarcie na kolejne 50 lat. Tymczasem zachód nam ucieka i prawdopodobnie już go nie dogonimy. Za niedługo będziemy masowo wyjeżdżać do pracy na Słowację i Węgry, a w Polsce nadal budować pomniki i monumenty jak w Korei Północnej albo Turkmenistanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grain111
0 / 2

Pałac prezydencki jest bardziej miejscem pracy niż domem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pabloooo
+9 / 15

odbiegając od tematu:
Wchodzi koleś do sauny i widzi murzyna. No i murzyn jara zielsko. No to koles mu mówi: Ej, za ile byś mi sprzedał ? no to murzyn mu: no tak za 50 zł... no i ok, koleś się zgodził, jara to i nic nie czuje. Widzi za to że murzyn wychodzi, więc wkurzył się że ten sprzedał mu jakiś taki shit no to wstaje i idzie za murzynem. Goni go po korytarzu i widzi że ten wchodzi do przebieralni. Gdy facet dobiegł do przebieralni murzyn już wyszedł, facet zauważył że murzyn kradnie Porsche z parkingu i odjeżdża więc buchnął Ferrari i goni go. Dojechali do lasu, gdzie murzyn wysiadł z Porsche i wszedł do lasu, więc facet za nim. Tak gonił murzyna po lesie przez 15 minut, no ale zachciało mu się s.rać ;/ no ale pomyślał, że przecież nic się nie stanie jak postawi klocka w lesie, no to zdjął gacie i zaczął robić swoje. Wtedy podszedł do niego jakiś facet i powiedział : ej! Panie ! W saunie się nie s..ra !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nin00a
-1 / 3

Pytanie powinno brzmieć "(...) w miejscu wypadku czy przy pracy?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Burzyk
-1 / 3

moze i opis sie sprawdza, ale kto powiedzial ze to ze stawiamy krzyz przy drodze jest wlasciwe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karpiu10
-1 / 13

A czy to był zwykły " Ktoś" czy prezydent kraju ?
Nasz kraj jest krajem katolickim, więc nie widze nic dziwnego w stawianiu krzyży , a i my nie powinniśmy się przeciw temu oburzać.
Rząd znalazł skuteczny temat na odwrócenie uwagi, zauważyliście ,że nie słyszy się nic o poczynaniach rządu tylko wciąż o tym jednym krzyżu ? Zapytajcie się co zrobili od czasu wygrania wyborów prezydenckich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
-1 / 9

Mówiąc "nasz kraj" masz na myśli Watykan? Bo Polska nie jest i nigdy nie była krajem katolickim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adrianzkz94
-1 / 3

to tylko w naszym kraju takie rzeczy ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinianygarnek
+1 / 5

Wszyscy skupiają się na "obrońcach krzyża" a nikt nie zauważył, że Poniatowski na koniu wziął się do roboty. Jeszcze trochę poszturcha tym swoim mieczykiem i całkiem go przewróci :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dexter180
-3 / 5

Żeby jeszcze przy domu, to pół biedy. Ale w miejscu pracy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hateist
-1 / 13

Kim był Lech żeby go tak upamiętniać?? Chodzi mi o jego pomnik na Wawelu. On nic dla Polski nie zrobił. Żadna z ofiar nie była zadnym bohaterem narodowym. Czy oni zginęli za Polskę?? W jej obronie?? Nie!! Wiec po cholere Stawiać krzyż Na placu przed pałacem??!! Lepiej niech pomnik stanie w Smoleńsku ponieważ tam zginęli i to jest najlepsze miejsce. jeżeli sie nie zgadzacie to pomyślcie.. Czemu przed pałacem nie stoi pomnik ofiar mordu w Katyniu?? Przecież to niemalże ta sama sytuacja. Tyle że w Katyniu nie zginął prezydent Ale za to dużo więcej Polskich żołnierzy!! Zamordowanych!!! Którzy ginęli za Polskę!! Wiec nie mówcie że Krzyż przed pałacem należy sie Ofiarom Katastrofy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukaszrmcf
0 / 4

Lech był przede wszystkim Prezydentem III RP, chcociażby z tego powodu należy upamiętnić jego tragiczną śmierć. Powiadasz że nic dla Polski nie zrobił, ja tak nie uważam i również nie uważają tak samo polacy którzy rozumieją swoją tożsamość z Ojczyzną. Jaruzelski, Wałęsa czy też Kwaśniewski, dla żadnego z nich Polska nie znaczyła tak wiele, żaden z nich nie pamiętał o prawdziwych bohaterach i symbolach narodowych właśnie tak jak Kaczyński, dla mnie był to prawdziwy Mąż Stanu ale większość z Was którzy nie rozumieją znaczenia słów: patriotyzm, ojczyzna, wiara i tak tego nie zrozumiją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukaszrmcf
0 / 2

Ok podaj mi argumenty potwierdzające twoją teze że Lecho był słabym prezydentem.
A jeżeli chodzi o pomnik to nie jest On tylko dla jednej osoby a dla wszystkich ofiar katastrofy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukaszrmcf
0 / 2

Ok źle to ująłem, masz rację. Pomnik ma być dla wszystkich ofiar, nie tylko dla Prezydenta.
Ale jeszcze raz się pytam, dlaczego uważasz że był słabym prezydentem. Proszę o dokładne argumenty a nie o hasła propagandowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Filoooo
-1 / 11

to jest pamiatka po tej traegi. tak ciezko to tepym strzalom zrozumiec?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hateist
-3 / 7

Więc niech Pamiątka stanie w Smoleńsku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kenzi
+1 / 3

Tu jest jeszcze gorzej. Miejsce pracy, tymczasowe mieszkanie... Teraz mieszkanie kogoś innego... Co jest? :|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar choleraa666
-2 / 8

Kilka dni temu w moim miescie- Szczecin, trwala renowacja krzyza pod katedra, robili to chetni
wolontariusze. Dlugi czas, do kosciola przychodzil bezdomny, po cieply posilek, jakis chleb, zwyczajnie parafia mu
pomagala.. Tego dnia stanal niefortunnie pod jednym z ramion odnawianego wlasnie krzyza, ktore w tym momencie sie
oderwalo i przygniotlo czlowieka. Zginal na miejscu.. Poczekajmy chwile, ten krzyz pod palacem tez kiedys sie rozleci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 13:50

M Massimo
0 / 8

tylko krzyż i krzyż. A może ktoś powie o tym, że podatki idą w górę a nie miały, że żywność drożeje. Niech się kłócą dalej, władzy to tylko na rękę, żeby odwrócić uwagę od tego co naprawdę ważne.

A krzyż stawia się tam gdzie się chce. Polska to kraj katolicki czy się wam to podoba czy nie więc krzyż może stać w każdym miejscu i nie powinno to nikogo dziwić. A że pan Komorowski nie ma ochoty go oglądać z okna to ma pecha. Ja nie mam ochoty go oglądać w roli prezydenta a wyboru nie mam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karolinaa123456789
-1 / 1

wybór masz jak każdy obywatel podczas głosowania w wyborach !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wojan
+2 / 14

Prezydent Lech Kaczyński Wielki nie zginął w wypadku, tylko poległ bohaterską i męczeńską śmiercią na terytorium wroga, w zamachu przeprowadzonym przez tajne organizacje międzynarodowe, którym zależało na tym, żeby Polska nie rosła w siłę i nie zmieniła aktualnego porządku świata. Należy mu się krzyż, pomnik, kopiec i piramida - ad perpetuam rei memoriam!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 15:11

avatar Wojan
+4 / 8

hateist - oswojony z pojęciem "sarkazmu" to Ty nie jesteś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 15:17

avatar izabela1000
+5 / 7

Jeśli ginie 96 osób, b.ważnych dla państwa to krzyż stawia się również w miejscu, w którym płakały po tych ludziach mniliony osób. To nie jest dom, to jest pałac prezydencki, to jest miejsce, które odwiedza wielu ludzi i w którym wielu ludzi pracuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stax
+2 / 8

Jeżeli śmierć 96 osób to dla ciebie szczegół, to gratuluję poczucia wartości.

Jeszcze tak teoretycznie, przyjmijmy że zapada się most o którym jadą 2 autokary z pracownikami jakiegoś zakładu pracy (np. kopalnia, mleczarnia czy fabryka samochodów) myślisz, że pod zakładem pracy nie schodzili by się ludzie, aby uczcić pamięć o poległych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
-2 / 4

Po wypadkach w kopalniach ludzie schodzili sięi zapalali znicze ale nikt nie robił z tego szopki i sprawy politycznej. Nikt nie krzyczał "hańba hańba" nie przychodził ze słoikami gówna i granatami. Przejedź siępod kopalnięJasmos i sprawdź czy stoi tam jakiś pomnik albo krzyż. Kiedy ty w końcu Stax zrozumiesz że tu nie chodzi wcale o ofiary katastrofy ani krzyż jako symbol chrześcijaństwa, tylko o polityczną hucpę będącą wynikiem chronicznej megalomani pana J. Kaczyńskiego i jego jedynie słusznej partii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stax
0 / 4

Więc to zwolennicy Jarosława rzucili gównem w tablicę upamiętniającą jego brata? Przypomina mi się program specjalny z kwietnia, kiedy to Fakty, Informacje, Wydarzenia wszystkich stacji chwaliły solidaryzujących się Polaków właśnie pod Pałacem Prezydenckim, a teraz obrót opinii o 180 stopni i zostało tam jedynie pospólstwo z ciemnogrodu... nieźle. Są też tam również światli i inteligentni ludzie szydzący z symbolu religijnego nazywający go 2 deskami, agresywnie zachowujący się tłum skierowany przeciwko "Krzyżowcom", ale o tym jakoś mało się mówi ;) Masz absolutną rację co do szopki politycznej. Ale widzisz sytuację tylko z jednej strony, w tym wypadku popierającej stronę rządzącą obecnie. Pamiętaj, że każdy kij ma dwa końce, więc szopka odbywa się obustronnie. Nie tylko zwolennicy PiSu, ale także ci popierający Partię Oświeconych zachowują się jak zwierzęta pod pałacem prezydenckim. Najgorsze jest w tym wszystkim to, że sytuacja nakręca się sama, odciągając opinię publiczną od prawdziwych problemów kraju. Przesunięcie krzyża miało się odbyć 10 dni temu, ale wciąż jest to temat numer jeden, nawet na tym portalu. Przykład tego demota, który nie wiem jakim sposobem ma demotywować (a ocena wysoka) ludzie ciągle do tematu wracają. Było minęło. Jedni byli tam się pomodlić, inni poszarpać ze strażą miejską, jeszcze inni porzucać gównem. Temat powinno się zamknąć i otworzyć oczy powoli, ale mimo to portale informacyjne ciągle piszą o sytuacji pod pałacem a poczekalnia roi się od krzyżowych demotów. Dzięki, Grapist, za pogawędkę. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
-1 / 1

Stax rozumiem i respektuję fakt że starasz się dostrzec drugą stronę medalu ale zrozum że ci ludzie którzy tam sterczą teraz to nie ci sami ludzie którzy przyszli się pomodlić zaraz po katastrofie ten krzyż który tam stoi teraz to nie ten sam krzyż który postawiono po katastrofie. To nie jest krzyż chrześcijański tylko moneta przetargowa dla pomnika i to nie "wszystkich ofiar" tylko pana miłościwie nam panującego śp Lecha męża stanu, a właściwie pomnika wybujałej w kosmos ambicji Jarosława bo Lechowi to już zwisa. "Nie usuniemy krzyża dopóki.." co ci to przypomina? "Włóż 2mln do skrzynki albo twój syn zginie..". A gdyby rzeczywiście chodziło o "wszystkie ofiary" to po chu.j pomnik pod pałacem a nie na wiejskiej, przecież tam zginęło kilkunastu/kilkudziesięciesięciu parlamentarzystów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2010 o 8:42

S SanityFair
+5 / 15

demot:Miejsce krzyża:jest mi obojętne. Jendak chciałbym przestać widzieć go na demotach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tynka4040
-5 / 11

A może na początek trzeba je.bać ciebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gixer6
+1 / 1

Ku**a poj***ło was ludzie (co po nie którzy)komuś to tak strasznie przeszkadza? Jak często bywacie przez pałacem prezydenckim? raz w miesiącu? raz w roku? nigdy? Chciałbym usłyszeć choć jeden powód (sensowny) dlaczego ten krzyż nie może tam stać??!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zuber902
-1 / 11

Najlepszy demot w ostatnim miesiącu. Do top 10!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
0 / 2

jeśli przy domu to trzeba będzie 96 krzyży postawić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 50Cube
0 / 2

Albo przed miejscem pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek1805
-3 / 5

Święta prawda .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dxmdxm
-4 / 8

To już przesada z tym krzyżem, wielką aferę robią że im symbole zabierają.. ;/ a jak postawili tablicę pamiątkową to wielcy obrońcy krzyża ją osrali. I to jest wdzięczność. A jeszcze pomnik chcą postawić.. paranoja. L. Kaczyński wielce zasłużony bohater narodowy ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nestoreish
-2 / 2

jakbym to juz gdzies slyszal... a no jasne na youtubie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hateist
-1 / 7

Zamach.. czy nie zamach L.Kaczyński nie był bohaterem narodowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sbk77
-2 / 4

na cmentarzu oczywiście...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anilorakk86
-1 / 5

pozatym nie wszystkie 96 osób ktore tam zgineły byli katolikami i być może co niektorzy "zmarli" oraz ich rodziny nie są zadowoleni że smierć tych osób symbolizuje KRZYŻ!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MizusS
-2 / 2

Powiem odnosnie demota tak: nawet nie przy domu... tylko przy miejscu pracy ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DarkWanderer
-4 / 14

Kaczyńscy zepsuli Polskę, przez nich Polacy cierpią. Głosowanie na nich to jak głosować za dyktaturą. Polacy mówią PIsowi NIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaymz1987
0 / 2

W tym przypadku to nie dom tylko miejsce tymczasowego pobytu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T talcia2
-2 / 4

świeta prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qbuteq
0 / 4

Znowu krzyż na głównej... ile można ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S spychacz221
0 / 8

1) To nie byl wypadek na drodze - to byl samolot - zmien dilera chlopie
2) jak samolot spadnie do oceanu to co krzyz dryfuje po wodzie ? gratuluje bycia totalnym bezmozgiem
3) Wypadek nie byl w Polsce i wyobraz sobie ,zeby zalatwiac wize,jechac tyle km do tego ZSRR aby odwiedzic krzyz
4) Mam nadzieje ,ze twoi rodzice rozwala sie gdzies w portugalii i tam postawisz sobie krzyz i bedziesz cala Europe przejezdzal aby ich odwiedzic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SanityFair
+1 / 5

Oj, panie spychaczu... 1)Naucz się słowa chłopie: "analogia" (nie, nie chodzi o odbyt). 2)Nie mówimy o samolocie, który spadł do oceanu. 3)O ile się nie mylę, to takie państwo jak ZSRR nie istnieje od jakichś 20 lat. Zaskakujące, że znasz tą nazwę, bo poziom wypowiedzi plasuje cię w przedziale wiekowym 12-15 lat. 4)Życzenie śmierci rodzinie interlokutora to stanowcze przekroczenie dobrego smaku i świadczy o całkowitym braku kultury. Chciałbym też zwrócić uwagę, iż by "odwiedzić" poległych w katastrofie, nie trzeba jechać do "ZSRR", czy Portugalii (sic! duża litera na początku), bowiem ich ciała spoczywają w grobach, na polskich cmentarzach (i na Wawelu), które też są, wedle wiary katolickiej, jak i kultury nowożytnej, najodpowiedniejszymi miejscami oddawania czci ich pamięci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 19:03

O oscar1812
-2 / 6

powinno sie stawiac na cmentarzu :)
+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzesio
-3 / 3

czekam kiedy w końcu zabroni się stawiania krzyży przy drogach. to NIE JEST ICH MIEJSCE, a poza tym jakie DEMOTYWUJĄCE dla użytkowników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MARIOooZIOOM
-3 / 3

leć do smoleńska i tam postaw p.s aligatory nie są czarne !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SanityFair
-1 / 1

Jest prostszy sposób. Olać ich. Tj. usunąć barierki i obstawę policyjną. Niech sobie tam siedzą. Niech ich menele wyzywają i dresiarze niech ich biją. I obywatele będą zadowoleni, że służby porządkowe, opłacane z ich podatków, będą pilnowały porządku w CAŁEJ Warszawie, a nie tylko skrawka chodnika pod pałacem. A że paru pseudo-katolikom się dostanie... Cóż, mogli tam nie siedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jashimara
-4 / 6

Dobre! Gdyby tak wszystkim obrońcom krzyża postawić taki dwumetrowy (albo i większy w ogrodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Usarczyk
-1 / 7

Miejsce takiego krzyża jest na cmentarzu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tomeq92
-3 / 5

jak ktoś zginie na drodze wcale nie trzeba stawiać krzyża to już tylko wola rodziny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzychu2591
-3 / 3

kolejny denny demot na temat tego żałosnego krzyża... skończcie tą telenowele pt.: "co dalej z krzyżem?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vocalik
-4 / 4

na cmentarzu ciołku,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korro
-1 / 9

demot:nie przed domem:przed byłą pracą!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TajniakOsz
-3 / 7

Czyli twórca demota sugeruje, że krzyż powinien się znaleźć na miejscu tragedji, tak? TO NIECH SAM IDZIE DO SMOLEŃSKA I PROSI ROSJAN O ZGODĘ NA WYSTAWIENIE KRZYŻA I ZAŁATWI WSZYSTKIM ŁATWY DOJAZD!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
0 / 6

Zachowam dla siebie, co o Kaczorach sądzę. Zaznaczam, że prezydent, obojętnie jaki jest i jak bardzo się go lubi lub nienawidzi, to nie jest byle kto. Dlatego kwiaty były też w jego dawnym domu w Sopocie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bbandi
-1 / 3

Z innej bajki - niech zabiorą kasę dla powodzian żeby było na opłacanie ochrony pod krzyzem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KarolWaler
-3 / 3

Aaaa dobre dobre ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar margarita
-3 / 3

Rozwaliło mnie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mcfrytki
-3 / 5

Wiecie co ja miałem taką cichą nadzieje,że gdy wejdę na Demotywatory wogóle,ale to WOGÓLE nie będzie już demotów z krzyżem,ponieważ,ta tematyka jest już tak nudna i nie ciekawa jak zeszłoroczny śnieg temat ucichnie jak przestaną o tym bajzlu mówić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamilm1234
-1 / 5

Płacisz za ten krzyż? Cierpisz przez to, że uważasz, że krzyż nie powinien znajdować się tam gdzie się znajduje? Boli Cię to? Ubywa Ci czegoś? Gdyby ktoś z Twojej rodziny zginął w katastrofie to zapewne stał byś cały dzień na tym placu i pilnował krzyża to Ci gwarantuję, więc miej szacunek do tych którzy tam stoją i pilnują tego krzyża... Pewnie nawet nie jesteś pełnoletni a co za tym idzie nie głosowałeś na prezydenta, ale w sprawach politycznych jesteś wielce obeznany. Dowartościuj się w inny sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SanityFair
0 / 2

W pewnym sensie każdy z nas płaci za ten krzyż. No, może nie tyle za sam krzyż, co za chroniące jego "obrońców" barierki i funkcjonariuszy policji, którzy odwołani zostali z urlopów i muszą stać, jako bodyguardzi pod pałacem, zamiast strzec porządku w pozostałych rejonach stolicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Freakstranger
0 / 2

@kamilim12354: dlaczego wmawiasz komuś co by zrobił gdyby? Pleciesz trzy po trzy. Zgadzam się z SanityFair.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dxmdxm
0 / 4

Cmentarz zrobili z Pałacu Prezydenckiego.. Niech może jeszcze przywiozą tu wszystkie trumny ze Smoleńska i tam postawią. Myślę że ta pamiątkowa tablica wystarczy. Ale widać jak przyjęli tą tablicę. Ten krzyż to tylko dwie symboliczne deski, można go postawić zarówno koło kościoła jak i na cmentarzu.. A nie przed Pałacem Prezydenckim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mcfrytki
-2 / 4

Ale tu nie chodzi o to,że krzyż przeszkadza nam,bo tak.Pałac Prezydencki jest miejscem
administracyjnym,a
przedewszystkim stanowisko prezydenckie nie jest tronem królewskim jak ze średniowiecza,bo w
mniemaniu Kaczyńskiego
tytuł prezydenta jemu się należał z powodu,że jego brat był nim przed
śmiercią.Wybaczcie,ale zastanówcie się i
nie powiedzcie czy to nie jest prawdą po tym co on robi.Jarosław sam
zapowiedział,że przez całą prezydenturę
Komorowskiego będzie składał wieniec pod pałacem,ale już na grobie 10
dnia każdego miesiąca to nie złoży.Czyli
co to oznacza?"Panie Komorowski to miejsce powinno być moje nie
Pana" niestety prawda boli.Polska ma więcej problemów niż krzyż pod pałacem to prawda np,bezrobocie i inne,bo
Kaczyński myśli,że ludzie zapomną o Katastrofie pod Smoleńskiem już tyle co zbudowali tablic wszędzie to w życiu
nikt o tym nie zapomni,a tak po za tym czy nie lepiej byłoby gdyby cały naród chciał budowy pomniku,a nie tylko
garstka? Ja rozumiem,że opłakuję stratę brata oraz bliskich i współczuje jemu,ale zauważcie,że to jest dalej narzucanie całemu narodowi żałobę,a z nią nie powinni się aż do przesady afiszować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 18:27

avatar kubowsky
-1 / 7

prawdziwe w 100 % więcej takich demotów .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atenia
+1 / 5

jest krzyż jest główna.
ż-e-n-a-d-a

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chajen
-3 / 5

Niestety musze cie zmartwić. Pałac prezydencki nie był jego domem i nie będzie. On tam tylko urzędował... ( bogu dzieki tylko urzedowal, choc i to źle...)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zloty01
-2 / 2

otóż pałac prezydencki był jego domem... na czas kadencji prezydenta. Tak samo jak teraz jest domem dla komorka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chajen
0 / 0

zloty01 jakim domem?! to jest miejsce jego pracy , mozna powiedziec, ze cos w stylu biura a nie dom, shit.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zloty01
-1 / 1

Czy ty wiesz w ogóle, jaką funkcje pełni Pałac Prezydencki?! Na czas kadencji prezydent przeprowadza się do pałacu i tam mieszka z rodziną. Po zakończeniu kadencji wyprowadza się i wprowadza nowy prezydent!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jakibytutajdaclogin
+2 / 2

to może po amerykańsku - w ogródku :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Haludek
0 / 2

Żaby to jeszcze był czyjś własny dom - a to tylko przechodnia siedziba dla osoby piastującej akurat urząd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chiquita007
-4 / 4

debil jesteś, i co to na głównej robi ? ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goommis
-1 / 1

Jeśli tak komuś zależy, to niech jedzie na Wawel, gdzie jest pochowana para prezydencka i tam się modli/oddaje hołd czy co tam jeszcze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2010 o 19:49

avatar paprotka99
+1 / 3

Właśnie dla takich demotów musze się zalogować prze dać + :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dolarinho
0 / 0

Raczej przy drodze. Już widzę te newsy,że samochód rozbił się o stojący na drodze krzyż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar majkhelll
+1 / 1

Rozumiem dzieci neo sreo czy coś tam, ale czy admini nie mają słowników? Jak już dopuszczają wątpliwej jakości demoty, to niech chociaż poprawiają błędy ortograficzne i gramatyczne tych biednych dzieci, które edukacje skończyły na 4 klasie podstawówki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AlpH
+1 / 1

i tu i tu... jeśli ktoś znany to także przy domu. ale pałac prezydencki to tymczasowy "dom" na 5 lat. i to nie jest miejsce katastrofy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karolcia15
+1 / 1

Ta wojna o krzyż była po prostu idiotyczna... To jest walka polityczna, wszyscy o tym wiemy... Jedyne co nam zostaje to się śmiać z ICH głupoty^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tarsycjusz
+3 / 3

I tak tego nie czyta więc wstawię przepis na zrobienie gołąbków:
Z kapusty wykrawamy głąba i gotujemy w lekko osolonej wodzie (jeżeli kapusta jest młoda, to od momentu zawrzenia ok. 5 minut ,a potem tylko parzymy, inaczej liście poprzerywają się). Ryż gotujemy 5 minut krócej niż w przepisie.na opakowaniu. Mięso mieszamy z ugotowanym ryżem, dodajemy przeciśnięty czosnek, ewentualnie jajka i przyprawiamy. Zwijamy gołąbki. Liśćmi, zbyt małymi lub tymi, które ulegną uszkodzeniu wykładamy żaroodporne naczynie i na nich układamy gołąbki. Kostkę rosołową rozpuszczamy w szklance wrzątku i zalewamy gołąbki. Naczynie przykrywamy, wstawiamy do piekarnika i pieczemy 1-1,5 godz. Przy włączonym termoobiegu godzina powinna wystarczyć. Gołąbki można też zrobić w szybkowarze.
Smacznego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raczek2322
+3 / 5

na naszej klasie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pitt99
+1 / 1

Po pierwsze to nie był jego dom tylko miejsce pracy, zamieszkiwał tam czasowo.
Po drugie miejsce krzyża jest w kościele i na cmentarzu, a nie w miejscu gdzie ktoś umarł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gateux
-2 / 2

To w pałacu zaszczuli Kaczyńskiego, tam cierpiał wyśmiewany przez telewizję i większość pustych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y YaReX
0 / 0

... i to jeszcze przy wynajmowanym...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ri0t
+1 / 1

Nie utożsamiam się z Kościołem, ale moim znaniem planowana pielgrzymka byłaby najlepszym upamiętnieniem ofiar katastrofy. Krzyż trafiłby na swoje miejsce: do Kościoła, a ludzie okazali trochę kultury i szacunku Kościołowi, harcerzom i politykom którzy zgodzili się postawić ten krzyż. Gdzie się podziali zjednoczeni i zgodni ludzie którzy opłakiwali ofiary? Dlaczego ludzie potrafią się zjednoczyć w chwili tragedii a chwile później dbają tylko o własne interesy pod zupełnie niezrozumiałymi pobudkami? Na te pytania nie potrafię sobie odpowiedzieć. Fanatyk =/= Katolik i w tej całej sytuacji doskonale to widać. Za czasów komuny lepiej sobie radzili z takimi terrorystami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tzolo
-1 / 1

Jestem za przeniesieniem krzyża... JEDNAK
uważam, że demot nie w pełni słuszny. Bowiem plac przed Pałacem Prezydenckim w kwietniu był miejscem, gdzie płonęły tysiące zniczy, obok których zbierali się tysiącami ludzie. Wówczas w Pałacu było kilka ciał ofiar (chyba ok.7) katastrofy smoleńskiej. Kto był, ten pamięta atmosferę tamtych dni, inną od codzienności. I właśnie dlatego to miejsce dorównuje randze miejscu w Smoleńsku. Krzyż według mnie powinni zabrać i postawić pomnik... ale taki który by tak samo wyróżniał parę prezydencką i pozostałe osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zipek02
0 / 2

Jak ci zginie bliska osoba w wypadku lotniczym to zobaczymy gdzie się krzyż pojawi, pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BloodyObsession
+2 / 2

Prawda.! I tak moim zdaniem miejsce wszelkiego rodzaju krzyży to cmentarz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcinas
0 / 0

Gdyby każdy co zginął w wypadku samochodowym był panującym prezydentem to tak koło domu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2010 o 9:05

S sushi86
0 / 0

Fanatyzm w najczystszej postaci,....ZOMO wróć !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zebrinaPendula
0 / 0

A czy jak ktoś ginie w wypadku, to idziesz zapalic znicz i pożegnac się do domu? No pytam się! Czy ten tłum ludzi, którzy przybywali pod Pałac Prezydencki nic nie znaczy? Nic nie znaczą ludzie, którzy stali w kolejce po kilkanaście, a czasem więcej godzin, by pożegnac się z prezydentem? Jak dla mnie rybka, ale jeżeli oni chcą ten krzyż tam, to co on Ci przeszkadza? Jeśli to jest taka straszna obraza, to krzyż z Giewontu też proszę usunąc, a i z dróg publicznych też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patrykr
0 / 0

racja, dobre ; )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karol993
0 / 0

Ten krzyz to paranoja powinni go juz dawno przenieść. Zrobić jakaś ładną uroczystość przeniesienia na cmentarz postawic pomnik i nie jak w wiadomościach TYLKO dla Kaczora ale dla wszystkich uczestników tej katastrofy. A Wawel? Tez przegieli troszkę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dreamek4
0 / 0

Wywiesić taki plakat przed pałacem i przegonić mochery !
+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S smutaska
0 / 0

Poprawniej by było: przed hotelem gdzie mieszkał przez parę lat... Bo dom to on ma gdzie indziej....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S senpaii
0 / 0

Zacznijmy od tego, że krzyże stawiane przy drogach też są nielegalne, bo z reguły rodzina nie ma pozwolenia od władz miasta na postawienie go.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G ginold
+1 / 1

11go wrzesnia 2001 zmarło ponad 3000 os w katastrofie WCC a sluchy mnie nie doszly, zeby narzekali na tablice z ich nazwiskami przy miejscu zamachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paulaXd90
0 / 0

tradycja przynoszenia np. wiązanek czy zniczy pod miejsce zamieszkania osoby zmarłej wywodzi się z Ameryki - tam wszystko już było. ale stawianiu krzyża to chyba tylko w Polsce może się zdazyć.. ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katka039
0 / 0

Jestem ateistką i równocześnie mieszkanką Polski. Jak widać nie wszyscy wtym kraju to chrześcijanie, jakaś aktorka(zapomniałam nazwiska) jest Buddystką!!! Jeśli chcemy upamiętnić katastrofę to postawmy tablicę z nazwiskami ofiar a nie krzyż!!! W państwie nie ma samych chrześcijan i prawo wyraźnie zabrania krzyży nawet w klasach, to co dopiero w tak ważnym dla państwa miejscu!!!
A tak a propos jak tacy z niektórych katolicy np. P. J. Kaczyńskiego to czemu gada o Komorowskim tu cytuję "Jak on usunie ten krzyż to wszyscy się dowiedzą jaki on na prawdę jest". Polityka miłości wraz z wyborami zakończona... Ten krzyż to postawiono tylko po to, żeby narobić szumu i zyskać wyborców na wybory prezydenckie i parlamentarne.
A jak ktoś wspomniał o patriotyźmie i jest prawdziwym patriotą, to uwzględniłby też tych mieszkańców kraju, którzy nie są chrześcijanami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K knoot
0 / 0

Nie przy domu, tylko przy zakładzie pracy ;-)...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dereza
0 / 0

na cmentarz z krzyzami an ie smiecic mi tu ulice i paskudzic to nie jest sredniowiecze to jest 2010 rok nie chce zasmiecania ulic i poboczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CoSm1cgAm3r
0 / 2

Taaa religijnym bezmózgom możesz gadać ile wlezie i albo dostaniesz kamieniem albo przeleci to przez ich puste łby. Trzeba czekać aż te religje zdechną czyli poumierają ci bez wiedzy a nowe pokolenie będzie miało dostatek wiedzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prezes9090
0 / 0

Ja jako osoba więżąca, nie rozumiem jakiego kol wiek z waszych postępowań. Krzyż stoi pod Pałacem Prezydenckim, ponieważ w wielkiej katastrofie zginął pełniący służbę Prezydent z Małżonką i cała Polska elita. W obliczu tak wielkiej tragedii została wykuta jakaś tam tablica upamiętniająca i został postawiony krzyż. Moim zdaniem powinien już stać piękny pomnik, przecież dla wielu ludzi jedynie ten krzyż przypomina im, że w samolocie zginęło Bardzo wiele osób, Katolików został postawiony w dniu tragedii i powinien jeszcze bardzo długo stać. Komu ten krzyż przeszkadza co on takiego złego robi, ale nasz nowy Prezydent musiał zacząć ten temat aby go usunąć. Wieczorami zbiera się przy nim pijana młodziesz śmieją się wyzywają gdzie tu jest pokora, współczucie, jakieś dobre słowo niech stoi nawet jak uważacie, że jest nie potrzebny, ale poszanujcie zdanie innego człowieka. Prosiłbym o przemyślenie całej tej sytuacji a nie patrzenie na to co napiszą media i nieufne gazety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RudyRudzielec
0 / 0

a oni zgineli pod palacem prezydenckim czy w smolensku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masterr
0 / 0

demot:Zostawcie krzyż:Ze zniczy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bellaw
0 / 0

Wreszcie ktoś napisał na ten temat coś mądrego! Wielki "+" ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vann
0 / 0

ale sobie pier.dolon.ą choinke zrobili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B basienka963
0 / 0

NA CMENTARZU!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wiechoobike
0 / 0

czy tam gdzie pracował?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matrixneo1000
0 / 0

A kto niby zakaże postawić krzyż obok domu? Przecież dodatkowo Ci przypomina o tej śmierci nie? A jak jesteś taki cwany to idź i dołącz do tych co bronią krzyża czy do tych co atakują krzyż i wspomagaj rząd, dzięki temu całemu "incydentowi" z krzyżem, zasłonięte są inne, gorsze nieudolności rządu. Myślicie, że najlepiej wiecie, ale tak naprawdę gówno wiecie. Ktoś zginął, a Wy tego nie potraficie uszanować. Nie mówię, żeby zostawiać czy przenosić krzyż. Mówię, że mało kto potrafi to uszanować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D donverio
-1 / 1

Krzyż To się stawia na cmentarzu, jak by wszyscy stawiali krzyże, w miejscu czyjejś śmierci, nie były by jak przejść chodnikiem, już nie mówiąc o salach operacyjnych naszpikowanych krzyżami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mechuszulce
0 / 0

To jest instytucja państwowa a nie jakieś miejsce sporu mocherów i "władzy". Policja powinna tam wejść i przenieść ten krzyż, a tego kto by sie rzucał aresztować i koniec, a nie wielki problem z tego robią debile...:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Draxo
-1 / 1

A po co tam jest ten miecz ze zniczy ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Taliib
-1 / 1

pier**li*** bez sensu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robinhoddi
0 / 0

ale ludzie patrzcie na to tak. Dla samego kaczyńskiego nie powinni stawiać tam krzyża bo po co? ale zginela tam sama najwieksza smietanka polski i powinni GDZIES postawic COS zeby to uczcic. Choc nie pod palacem bo to nie miejsce na to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem