Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4696 5064
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar kebabnik
+8 / 16

perełka w stosie poczekalnianego syfu, plus +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lightman19
+3 / 11

dokładnie! demot wręcz idealny z serii: Mistrzowskie. oczywiście +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KprezS
-2 / 4

Aby doprowadzić demota do perfekcji, słowo "wielkich" zamieniłbym na "głośnych" - jako przeciwieństwo cichych. Niemniej jednak demot dobry jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S satariel
+1 / 7

Chyba bez cichych ofiar przyszłych wielkich bohaterów, najlepiej wysłać dziecko na śmierć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Barturus
0 / 2

Ci, którzy pozostali w cieniu po swoich bohaterskich czynach ś według mnie największymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mariano855
+1 / 3

Gdyby teraz wybuchła wojna to całe JP na 100% by sie pochowało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GazdaCKWHU
+2 / 8

Coś pięknego , aż łezka się w oku roni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ReVolted
-2 / 10

Wielki szacunek ode mnie! Podziwiam wszystkich, którzy mieli jakikolwiek udział w sukcesach Polonii, a zostali niedocenieni. RespecT!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marcel21
-1 / 5

wielki mały człowiek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar StabilnyStefan
-1 / 1

święte słowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Werolkaaa
-2 / 2

[+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wariat
+3 / 9

aż mi się "Kamienie Na Szaniec" przypomniały.. Jedna z kilku naprawdę pięknych lektur ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 20:18

K krz8si3k
+2 / 4

Rzadko czytam lektury ale właśnie tą o której mówisz przeczytałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WKSTSWBKS
+9 / 11

gdy serce bije głośniej od bomb...(+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kokomusli
-1 / 3

cudowny podpis, prawdziwy demotywator!!!
wieli szacunek dla autora

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek1122
0 / 2

Odnosi się to do bardzo wielu dziedzin, od wojny, walki o wolność zaczynając, na tak banalnej w porównaniu z tym sprawie jak profesjonalny futbol kończąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tatujjjiii
-2 / 12


Zastanawia mnie "wielkość" tego bohatera, który dzieci na śmierć wysyła !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zajac2674
+4 / 4

Podpis skojarzył mi się z: Bez cichaczy nie byłoby tych wielkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciekkkkkkk
+3 / 11

A mi się to skojarzyło z Jarkiem. Niby, że Lechu Wałęsa był głośnym bohaterem, a biedny niedoceniany Jarek, nie będąc w "Solidarności" i nawet nie będąc na strajku potajemnie w sposób znany m.in. pisowcom pokonał wroga radzieckiego i jeszcze tych wszystkich Bolków i Geremków, którzy współpracowali z władzami PRL (jakby nie wiedział, że JPII też współpracował),a przywłaszczali sobie chwałę, należną tylko Jarkowi:D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelekk94
-1 / 1

wzruszył mnie ten demot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sofciki
+3 / 5

Zawsze mnie to wkurzało: Polacy są oburzeni jak widzą małe dziecko w krajach "islamskich", które szkolą do wojny i zamachów. A z Młodych polskich powstańców itd są dumni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chickenandpork
+3 / 5

Zgadzam się w zupełności, niestety wielu 'polaczków' to hipokryci, którzy mają klapki na oczach i widzą tylko swój jeden obrany kierunek i nie potrafią znieść prawdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NV206
0 / 0

@chickenandpork - w ogólnym zarysie się z tobą zgadzam. Ale bardzo mnie drażni użyty przez ciebie zwrot "polaczków".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I insjee
-1 / 1

Czy to czasem nie jest Magik ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzanaa13
-1 / 1

+ bardzo dobry demot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RompaX
-1 / 3

Dzieci dobrowolnie walczyły .... nie były zmuszane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fukastic
-1 / 1

Mali Wielcy Bohaterzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mangoTV
-1 / 1

Zdecydowanie zasługuje na TRUE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Urbann
-1 / 1

Brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stetefan
+3 / 7

Faktycznie, powód do dumy jak cholera - walczące dziecko. Co z tego, że walczące dobrowolnie, ludzie dorośli mający choć odrobinę odpowiedzialności nie pozwoliliby dziecku na udział w Powstaniu. Oburzamy się że dzieci walczą w Afryce (też pewnie za "słuszną sprawę" z czyjegoś punktu widzenia) a my mamy w Warszawie pomnik Małego Powstańca. Coś tu jest nie tak...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 21:59

avatar ZiemniakPospolity
0 / 6

A powiedz mi od którego wieku dopuszczałbyś dzieci? Od 18 lat? 15? A może na oko? Były zadania, które mogły wykonywać tylko dzieci. Szkoda mi ich bardzo, ale to jest prawdziwy patriotyzm, a zarzutu względem Pomnika Małego Powstańca już w ogóle nie rozumiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chickenandpork
-3 / 3

ZiemniakuPospolity, tak jak Stetefan mówi jeśli dzieciak w Afganistanie ma broń (bo tylko on może się zbliżyć tak blisko np. do Amerykanów, więc też tylko on może wykonać to zadanie)to jest złe? Ale jeśli polski dzieciak tak robił 60 lat temu to jest dobrze? Jesteś hipokrytą! Otwórz oczy i nie tłumacz głupoty patriotyzmem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2010 o 13:20

avatar Kupisz
+1 / 1

Czy to nie jest czasem Miki Bandyta? Żydowski chłopiec który walczył wraz z Antkiem Rozpylaczem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tuvok
0 / 8

A ja bardzo krytykuje powstanie 44', nie ulegam patriotycznym uniesieniom i nie powoduje u mnie dumy ilość ofiar (jak to u nas, im więcej tym większa duma) Wolałbym żeby tego powstania nie było, Warszawa byłaby nadal "Paryżem północy", ocalonoby setki tysięcy zwykłych ludzi (w tym członków mojej rodziny). Dzieci walczące w powstańczych oddziałach to hańba dla tych którzy im na to pozwolili. Tak, użyje tego słowa, nie boję się go. Hańba! Taka sama hańba jak zezwolenie oddziałom Hitlerjugend na walkę w końcowej fazie obrony Berlina i innych niemieckich miast. To samo ma miejsce, jak ktoś już wcześniej wspomniał, w krajach arabskich. Dziecko z kałachem w Palestynie a dziecko z bronią w okupowanej Wawie? Analogię każdy widzi. ZiemniakPospolity pisze, że były zadania tylko dla dzieci. Tak, ale nie w np szturmie. Kurierzy, zwiadowcy - jestem w stanie to jeszcze zrozumieć, ale udzial w ataku na Niemców? Nie! Wiem, że ci mali patrioci tego chcieli ale dobrze wiemy wszyscy, że 12-latek nie ma pełnej świadomośći zagrożenia, co wykorzystywali niestety dorośli. Aha i jeszcze jedno, tak trzeba patrzeć na wiek, bo 12-latek a 17-latek to cholerna różnica, zwłaszcza wtedy. Ludzie szybciej dorastali. Ale na litość boską dzieci z podstawówki z karabinem?! Wyobraź sobie, że jesteś ojcem 12-latka i co? Pozwalasz mu walczyć kolego? Już widzę jak mu podajesz naboje i salutujesz. Ledwo karabin by udźwignął, nie mówię nawet o walce wręcz bo to śmiech na sali. Dziecko vs wyszkolony dorosły niemiecki żołnierz. Groteskowe, a jednak miało miejsce.
Cześć tym co zginęli, ale pomimo ich poświęcenia nie będę zwolennikiem powstania. Za dużo dzieci i kobiet zginęło pod gruzami, żebym nim był.
Dlatego ten demotywator do mnie nie przemawia jeśli chodzi o umieszczone zdjęcie. Podpis jest prawdziwy i mądry ale zdjęcie mnie zniechęca. Nie kliknę ani + ani -! A teraz możecie mnie zminusować, zdania nie zmienię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 23:28

avatar Mgugi
0 / 2

Zawsze tak jest, że największe zasługi mają Ci, co najmniej zrobili i odwrotnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pampeja
-1 / 1

oj nie bylo by +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SegmentationFault
-1 / 3

Dawno się nie logowałem, ale teraz musiałem wejść i dać + komentarzowi Tuvoka, bo zgadzam się z nim w całej rozciągłości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S snappy1
0 / 0

Jeżeli mówisz, że masz ciężko, spójrz na to zdjęcie i dwa razy się zastanów...
Jeżeli myślisz że nie masz wyboru, pomyśl, jakiego wyboru On dokonał.
Tak właśnie wygląda bohater. Prawdziwy bohater.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G guest
0 / 0

Głębokie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nightamare
+6 / 6

Tuvok, A jeśli takim dzieciom Niemcy pomordowali rodziców ? to co miały się schować gdzieś w ciemnej piwniczce i czekać aż po nich przyjdą ? Za dużo krzywd, aby taki 12-latek mógł spokojnie iść do szkoły, pograć w piłkę, pobawić się z kolegami. Wtedy nawet dzieci rozumiały jaka jest sytuacja, że bez walki nigdy nie będzie prawdziwej wolności. Obawa że w każdej chwili, niemcy mogą wkroczyć do domu i zabrać któregoś z członków rodziny (lub po prostu zastrzelic) nie pozwalała na normalne psychiczne funkcjonowanie, i dlatego dzieciaki decydowały się na wstąpienie w szeregi, i dlatego rodzice im na to pozwalali. Ale to są uczucia wyższe, które przepełniały ludzi kiedyś a których teraz praktycznie już nie ma, bo każdy tylko dba o swoją dupę i o to żeby była bezpieczna i najedzona...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tuvok
-3 / 3

Proszę Cię, bez dramatyzmu i tego już męczącego polskiego romantyzmu. Co ma do rzeczy egoizm w
czasach pokoju do II WŚ? Dla mnie dorośli pozwalający dzieciom walczyć chyba zapomnieli, że
ktoś musi po wojnie odbudować kraj, a kto jak nie młodzież? Poza tym jestem przekonany, że
rodzice im na to nie pozwalali. Moja babcia miała w 44 roku 12 lat właśnie i jakoś wiesz nie
wyrywała się do walki z Niemcami i tak, siedziała w ciemnej piwniczce, dopóki nie zaczęli
bombardować miasta, co było skutkiem powstania. Co do tej "jedynej nadzieji na wolność" Tak się
składa, że wtedy Rosjanie byli już bardzo blisko, wyzwolone zostały ziemie wschodnie np Lublin
już w lipcu 1944 i wszyscy o tym wiedzieli. Pośród niemieckiej propagandy pojawiały się
informacje od kurierów i wywiadowców. Wiedzieli także o nacierających Amerykanach od zachodu.
To był zryw, pobudzony przez porażki Niemców na obu frontach. Absolutnie rozumiem frustrację
mieszkańców Warszawy, trudno jest mi się postawić w ich sytuacji bo to coś niezrozumiałego
dopóki się tego osobiście nie doświadczy. Ale pokaż mi inny przykład powstania przeciwko
Niemcom w czasie II WŚ w innych miastach. No właśnie, bo zdawano sobie sprawę z ryzyka jakie to
ze sobą niesie. Zdania jak pisałem nie zmienię. Za duże było ryzyko, słabe uzbrojenie, zerowe
wyszkolenie taktyka i logistyka a raczej jej brak. Efekty jakie były każdy wie. Naprawdę szkoda
tych ludzi i pięknej zabudowy. Około 200 tys ofiar, mój Boże, to tak jakby zrównać z ziemią cały Toruń, wyobraźcie to sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2010 o 17:54

H Haludek
0 / 2

demot:Zbrodnia wojenna do kwadratu:Wykorzystywanie dzieci do działań wojennych, które doprowadziły do niepotrzebnej zagłady jeszcze większej liczby ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar poniroulis
-2 / 2

gdy pol roku temu umiescilem demotywator porownujacy wykorzystywanie dzieci przez AK do tego jak dzis wykorzystuja dzieci w walkach rozne organizacje terrorystyczne zostalem zbesztany i zrownany z ziemia .... widzimy drzazge u innych belki u siebie juz nie ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Edyta48
+2 / 2

Pierwsze skojarzenie: harcerstwo. +.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem