Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5121 5693
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar zajac2674
+51 / 57

Co Twoje to Moje, co Moje to nie ruszaj!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Prekursorr
+72 / 84

Inna sytuacja, o której już wielu zapewne słyszało: pewien pastor z USA zamierzał publicznie spalić Koran w rocznicę zamachów z 11 września. Zrobiła się z tego wielka awantura, głos w tej sprawie wziął m. in. prezydent USA Barack Obama, sekretarz generalny ONZ Ban Ki-moon, szefowa unijnej dyplomacji Catherine Ashton, i inni. Ostatecznie pastor ugiął się, i Koranu nie spalił... W Afganistanie na wieść o zamiarach pastora ludzie po prostu wyszli na ulicę i w proteście masowo palili Biblie... :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateusz351
+8 / 58

@Bjoern Ale kazdy terrorysta jest muzulmaninem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hektor92
+7 / 45

Islam z wiadomych mi źródeł nie zezwala nawet na przeprowadzenie sekcji zwłok, bo uważają, że zbezczeszczone ciało nie osiągnie raju dlatego nie pozwalają na przeszczepy. powiecie, że jest to idiotyczne... ale chrześcijaństwo też ma durne zwyczaje i dogmaty. Z wypowiedzi na temat muzułmanów wnioskuje, że ich nienawidzicie a czy w ogóle jakiegoś znacie? piszecie rzeczy naprawdę BARDZO katolickie jak pieprzeni sarmaci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bjoern
+14 / 24

@Mateusz351 IRA, ETA, Aryan Nations, Combat 18, ELN, Kach, Revolutionary Nuclei, Tamilskie Tygrysy i Świetlisty szlak nie są organizacjami muzułmańskimi a więc się mylisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nathaneal666
+35 / 61

demot:Koran został napisany w: średniowieczu Wtedy nie było przeszczepów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 września 2010 o 18:55

T TenKtoryKroczy
+10 / 36

@Prekursorr:
Nie wiem co tu jest śmiesznego. TO jest chore. W takiej Arabi Saudyjskiej dziennie pali się setki a nawet tysiące znaków chrześcijańskich(między innymi biblie) a u nas w tej zasranej europie jeden pastor w zapyziałej prowincji nie może zniszczyć jednego gównianego Koranu( O nie grozi mi kara śmierci napisałem gówniany)
To jest chore! My musimy się przed nimi bronić i odpierać ataki bo inaczej zacznie się powoli. OD wejścia takiej Turcji do UE a skończy na co 2 europejczyku islamiście, i islamie jako religi wiodącej.
TYle mam do powiedzenia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Artex
+11 / 13

@Nathaneal, islam to nie tylko Koran i Sury. Tak samo połowa wiary katolickiej do dogmaty nie mające żadnego poparcia w Biblii, nie wiem jak wygląda hierarchia islamu, ale na pewno imamowie dopowiedzieli to co trzeba, tam gdzie trzeba. Btw. ortodoksyjni żydzi "nie mogą" korzystać z prądu w szabat, Tora im tego przecież nie zabrania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nawyk
+3 / 21

@TenKtoryKroczy: Tak! Na nich! Na muzułmanów! Szatany wcielone, antychrysty paskudne...wytępić ich!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 września 2010 o 19:01

avatar EtiamsiOmnesEgoNom
+34 / 54

Całkowicie się zgadzam z TenKtoryKroczy! Nie chodzi o to że jestem fanatykiem czy coś takiego, ale jeżeli dopuścimy do sytuacji takiej jak w Niemczech, czy innych zachodnich krajach, to już niedługo możemy się pożegnać z naszą kulturą, obyczajami. Wyznawcy Islamu pochodzą ze społeczeństw, w których nie ma czegoś takiego jak ujemny przyrost naturalny. Jeżeli wiec wkroczą do społeczeństwa gdzie takowy jest, to skutek jest chyba dosyć oczywisty i nie trzeba się nad nim rozwodzić. A przykład naszych zachodnich sąsiadów uczy nas że Muzułmanie nie są zbyt skorzy do integracji czy chociażby zgody ze społecznością do której przybyli. Mam nadzieję ze wysiłek Sobieskiego nie pójdzie na marne i nie obudzimy się kiedyś w Europie która nie jest Europą! Tymi pompatycznymi słowami kończę mój wywód. Dziękuję i życzę miłego minusowania mej rasistowskiej i nietolerancyjnej wypowiedzi, którego przecież ona nie uniknie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pandicao
+16 / 32

Jak dla mnie z muzułmanami jest tak samo jak z murzynami. Biały powie na murzyna "czarnuch" to już jest rasistą, a jak murzyn nazwałby nas "białasami" to jeszcze nie mamy do czynienia z rasizmem. No, bardzo fajnie. To samo z muzułmanami. Oni Biblię mogą palić, ale jak ja będę mieć kaprys i spalę sobie Koran to od razu zaczną się protesty, ataki terrorystyczne i co tam jeszcze. No cóż, jaka religia, tacy wyznawcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gabber1910
0 / 22

ludzie i po co takie demoty czemu nakrecacie ta niechec do muzulmanow krucjaty juz przerabialismy, nie podoba mi sie strasznie sposob w jaki sie bronia bo uwazam go za nie ludzki i tchurzowski, ale gdyby ktos napadl na nasz kraj tez starali byscie sie go bronic a wszystko nie wyglada wcale tak pieknie i kolorowo jak nam amerykanie przedstawiaja. pol afryki tonie w wojnach domowych, dochodzi do masowych mordow czemu ich sila nikt nie godzi ? a wtc to tylko argument do calej tej szopki a jak bylo naprawde moze przekonamy sie za parenascie lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FlyingCircus
-2 / 10

Up:
A tym bardziej kto by chciał przeszczep od Araba?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azreael
+2 / 4

Z punktu widzenia ich wiary (i jej szerzenia) bardzo dobra zagrywka. Robią mądrze, co mnie nie cieszy - bo ich nie lubię :) Dziękuje za uwagę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lestat03
-1 / 1

@nathaneal666 autor nie napisał nic o koranie, islam młocie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Encoruage
+66 / 88

Bo to jest prawda ! Muzułmanie mogą na manifestacjach palić biblię i flagi ameryki, ale gdy jest na odwrót wtedy wielkie oburzenie !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dafit
+23 / 37

poprostu maja nas za podrzedny gatunek ale to dotrze do ludzi kiedy juz bedzie za pozno i bedzie pewno trzeba walczyc nie wierze zeby to sie inaczej moglo skonczyc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+13 / 37

Mylicie pojęcie muzułmanina z fanatykiem religijnym, tak jak ostatnio mylnie bierze się tę hołotę spod pałacu za chrześcijan.
Kwestia druga, gdzie jest źródło tego twierdzenia? Nie jestem znawcą Islamu, ale wypadałoby to udowodnić, a nie pisać "trzy po trzy", bo niejednokrotnie się to już na tym portalu zemściło. Już nie wspomnę, że tak właśnie rodzą się stereotypy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-2 / 30

Żyjemy w świecie podwójnych standardów, ale już niedługo... bo będzie tylko szariat, kamienowanie, chusty i bomby w środkach transportu... Politykom i lewakom DZIĘ-KU-JE-MY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar iv0o
+7 / 15

My bez skrupułów zabijamy świnię dla jej narządów. Oni najlepiej zrobili by to samo z nami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bjoern
+5 / 15

@Ashardon co poradzić. Umiejętność racjonalnego myślenia to rzecz którą część ludzi traktuję jako zbyt wielkie utrudnienie sobie życia i zaciekle się przed tym broni. @Encourage gdy muzułmanie palą biblię i flagi ameryki to też jest wielkie oburzenie. Widzisz to co chcesz widzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TenKtoryKroczy
-1 / 9

@Bjoern:
To się uśmiałem, Hoho.
Palą biblie i jest oburzenie? Gówno prawda. Robią to bezkarnie a widziałeś w telewizji coś na ten temat?(co innego wiarygodne źródła informacji(niezależna.pl))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bjoern
+1 / 3

@TenKtoryKroczy Tak, widziałem w telewizji coś na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ladych
+3 / 5

w sobote przed amerykanska ambasada w Londynie spalono amerykanska i brytyjska flage - zrobili to oczywiscie muzulmanie z Pakistanuhttp://www.youtube.com/watch?v=f8DtwH5z_s0&feature=player_embedded - tam takie rzeczy robi sie codziennie. Koran zostal i tak spalony- w czasie protestu na GZ, w Tenesse i chyba Missisipi- http://www.youtube.com/watch?v=3WaB2GH88js&feature=player_embedded jednakze zrobiono to z mniejszym hukiem. Sprawa ma sie tak, ze w swiecie tzw Zachodnim ludzie nie oburzaja sie az tak bardzo na ataki na religie zachodnie jak muzulmanie na swoja- Byc moze jest to kwestia edukacji. (czytaj raporty ze zwalczania fanatyzmu religijnego w Chinach, Rosji, Tajlandi).
Hipokryzja natomiast jest to, iz czlowiek, ktory stoi za propozycja budowy meczetu na GZ ostatnio wypowiedzial sie sugerujac, iz jezeli budowa na GZ zostanie odwolana lub przeniesiona na inny teren grozi to bezpieczenstwu narodowemu. http://www.youtube.com/watch?v=m_yLLDaHyNc&feature=player_embedded

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loki
-1 / 5

demot:One Way Ticket !:

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marcel21
+2 / 20

każda religia ma w sobie jakiegoś "kruczka"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nathh
0 / 26

Oczywiście już zminusowane. Demokracja to cudowny ustrój...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skrecior
+24 / 36

Może i wspaniali ludzie, ale sam przyznasz, że czasami zbyt wybuchowi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
+4 / 8

Jakie kłamsto z 11 września masz na myśli? Usilne oddzielanie terrorystycznego aktu od islamu czy co? A byłeś pewnie w Tunezji i Egipcie co? A w afganistanie, albo iranie? Ci z T i E według caaaaaałej reszty są niewieżący są nawet manifesty mówiącę podbijemy USA, UK, i egipt, który w oczach niektórych się sprzedał... A w Somali byłeś, też jest super... żeby nie było, że mam ograniczone pojęcie o zasięgu islamu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
-2 / 4

@quintus nalać mu wódki!!!
Przydałoby sie jeszcze wspomniec o zwiazku fluoru, ktorym myjecie zeby - otoz ten sam zwiazek jest JEDYNYM skladnikiem trutek na szczury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wwwUTILEpl
-4 / 12

ALe mnie to zdemotywowalo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biedronka202020
+4 / 18

Jeśli to stwierdzenie, a nie demot, więc po co jest na głównej ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biedronka202020
+2 / 12

kafufu - pytam się, bo co chwila widzę jakieś pseudodemoty, które nie są obiektywne. Pokazanie czegoś odmiennego w kulturze, w której się wychowujemy sprowadza na siebie cięgi i subiektywizm ludzi, dzięki czemu islam jest religią jedynie terroryzmu, faszyzmu i nietolerancji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
+7 / 19

Mnie obraża palona kukła papieża, palone flagi amerykańskie, izraelskie, muzułmanie mieszkający w Polsce określający polki jako dziwki, ale najbardziej krew przelewana każdego dnia przez ludzi inspirowanych koranem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L logicjusz
+2 / 2

lacro, a wiesz że w samym iraku w ciągu tych paru lat zginęło 600 000 tysięcy cywilów z rąk żołnierzy. Zobacz kto jest prawdziwym terrorystą. Fajnie by było gdyby wojska innego państwa wkroczyły do Polski? Gdyby zginęła np. twój ojciec bądź matka? Gdybyś nie mógł wyjść na dwór, bo w każdej chwili możesz zarobić kulkę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aretofe
+1 / 27

no fajnie tylko... co w związku z tym? To miało mnie zdemotywować? Kiepski demot... kto go dał na główną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ezrael07
+4 / 4

To nie demotywuję tylko napędza maszynę nienawiści ...
Ten kto to dal na główną nie powinien podejmować tego typu decyzji .

PS : Demot fałszywy .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar catherine94
0 / 10

że admin?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buchi
+6 / 10

Spryciarze ; )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
-4 / 20

Nieraz słyszałem opowieści od ludzi, w których biją serca od dawców: Nagle po wyjściu ze szpitala poczuli, że smakują im jadła i napoje, których nie lubili wcześniej. Ale uwielbiali dawcy. To samo tyczyło się zainteresowań, sportów i książek. Zatem, islamiści tracą możliwość nawrócenia większej liczby potencjalnych terrorystów i przyłączenia do swojego miliardowego gangu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 września 2010 o 16:33

avatar biedronka202020
+13 / 25

Nie każdy muzułmanin jest terrorystą, tak jak nie każdy chrześcijanin utożsamia się z krzyżakami :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
+4 / 20

@biedronka202020

Przyznaję, trudno porównać rzucającego kamieniami dziesiąciolatka, do konstruktora brudnej bomby. Ale muzułmanie z definicji mają okropny charakter. Przeszkolony do obsługi turystów jest milutki. Ale pokaż mu o 10 mm kwadratowych więcej ciała niż pozwolił Mahomet... Przywrócisz jego naturę damskiego boksera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
+6 / 14

"Nie każdy muzułmanin jest terrorystą" ale każdy współcześnie zagrażający zachodniej cywilizacji terrorysta jest muzułmaninem, no sorry... Każdy krzyżak jest też chrześciajninem. Ktoś ci wciska ciemnotę (murzyn, arab?).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
+5 / 11

Taaa ja robię demoty tylko o terroryzmie i nie wchodzą :( A robię tak dlatego, bo nic mnie tak nie demotywuje jak wielbienie swoich oprawców i nadawanie im kolejnych praw, kosztem praw własnych obywateli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Droth
+4 / 14

Jestem ciekaw - czy gdyby mi przeszczepiono jakiś tam narząd od świni (nie wiem jaki by pasował - może wątroba ?) to czy taki wyznawca islamu uważałby mnie za nie czyste stworzenie ? Swoją drogą, do większości wyznawców Allaha nie mam nic, ale znajdują się przypadki, kiedy aż chciałoby się zrobić to co (wedłóg demotywatorów) zrobił Generał Black Jack Pershing (tak to jest jak się żyje w mieście gdzie pełno emigrantów jest z np Pakistanu, Iraku, Afganistanu itp).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 września 2010 o 16:40

avatar art86
+15 / 21

Ciekawe czy to sprawdzona informacja, czy tylko zmyślona krytyka islamu pod publiczkę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biedronka202020
+9 / 9

Prawda, tak jak muzułmanka nie może wyjść za wyznawcę innej religii, a muzułmanin może poślubić jedynie muzułmankę, chrześcijankę lub żydówkę. Wynika to z szariatu (prawa islamu), który chroni czystość religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qzin
+6 / 10

Biedronka, nie uważasz, że to egoistyczne? Weź Bóg czy Allah jak wolisz go nazywać na pewno nie chciałby by ktoś umarł przez Ciebie. Wypełnij zgodę dawcy jeśli Islam to religia pokoju i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
+4 / 8

O konwertka biedronka coś z sensem napisała...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
+3 / 5

@biedronka chrześcijanin nie może brać ślubu w innym obrządku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Destr0
+1 / 13

Ale to przecież religia pokoju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neokids
-3 / 15

to się skończy wojną bo islam za dużo zaczoł sobie pozwalać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hiperon
-4 / 18

Demot słaby - jedyna moja reakcja to: "no i co z tego". Czyli niezbyt silne przesłanie emocjonalne... Natomiast fascynujące komentarze. Kiedy trzy razy dziennie pojawiają się na głównej demoty przeciw katolikom, często chamskie i niestosowne, masa pozytywnych komentarzy, i kilka cichych głosów, że ten demot jest nie na miejscu. Atak na islam - wiele oburzonych komentarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arqueek
+4 / 10

Ta? Pokaz te trzy demoty dziennie ktore atakuja Katolicyzm/Chrzescijanstwo ogolnie. OD grubo ponad roku jestem na demotach a takiego na glownej nie widzialem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
+5 / 9

Bo zwalczanie gówna zaczyna sie od wlasnego domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamforest
+7 / 11

za dużo im pozwalają a oni to wykorzystują ,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brak
+4 / 12

Niewiem mam wrażenie że ludzie kompletnie czytać nie umieją i nie rozumieją tego co czytają - oznacza to że uważają się tacy Boscy , że wyznawcy innych religii mają PRAWO i MOGĄ ratować im życie dając im narzady, ale oni sami nie uratują życia osobie która wyznaje inną religie - bo nie (czyli jest to najnormalniej w świecie chamstwo),czy to tak trudno zrozumieć ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hopsa
+6 / 10

A mam pytanie zdążyłeś ich wszystkich poznać żeby ocenić że są chorzy psychicznie? ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E embargo
+2 / 6

cała sprawa to nie tyle sam koran co jego interpretacja. sam w sobie nie mowi zbyt wiele o przeszczepach (calkiem racjonalne z uwagi na rozwoj medycyny); mormoni (o ile pamiec nie myli) maja cos podobnego.

filozoficznie zapytam - no i co z tego wiec?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
+4 / 14

Racja, je**c katolicyzm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nieruszzostaw
+4 / 18

Ashardon rozumiem Twoje podejście do sprawy, ale w przypadku muzumanina, który załóżmy żyje zgodnie ze swoją religią, z godnie z koranem to:
Sura druga, wers 191:

„I zabijacie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili (...) Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciwko wam, zabijacie ich – Taka jest odpłata niewiernym!”



Sura czwarta, wersety 89 i 91:

„Oni by chcieli, abyście byli niewiernymi (...) a jeśli się odwrócą, to chwytajcie i zabijacie ich, gdziekolwiek ich znajdziecie”

„A jeśli oni nie odejdą od was i nie zaproponują wam pokoju (...) chwytajcie ich i zabijacie ich, gdziekolwiek ich napotkacie”


Sura dziewiąta, wers 5:
„A kiedy miną święte miesiące, wtedy zabijacie bałwochwalców, tam gdzie ich znajdziecie, chwytajcie ich, oblegajcie i przygotowujcie dla nich wszelkie zasadzki!”
a więc wychodzi na to, że religia ta nie inaczej jak opiera się na fanatyźmie religijnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L logicjusz
+5 / 13

twoje cytaty są wyrwane z kontekstu. nie da się zrozumieć koranu czytając 2 wersety.
btw pismo swiete
"Gdy Izraelici przebywali na pustyni, spotkali człowieka zbierającego drwa w dzień szabatu (...). Pan zaś rzekł do Mojżesza: człowiek ten musi umrzeć - cała społeczność ma go poza obozem ukamienować"

"Jeżeli będziecie postępować Mnie na przekór i nie zechcecie Mnie słuchać, ześlę na was siedmiokrotne kary za wasze grzechy: ześlę na was dzikie zwierzęta, które pożrą wasze dzieci, zniszczę bydło, zmniejszę zaludnienie tak, że wasze drogi opustoszeją"

"Ktokolwiek cudzołoży z żoną bliźniego, będzie ukarany śmiercią i cudzołożnik i cudzołożnica"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aufheben
+1 / 1

@nieruszzostaw biblia też - nakazuje kamieniowanie apostatów. Problemem nie są książki tylko ludzie, którzy traktują te bajeczki poważnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Apocalipse
+11 / 21

Przeważnie po detonacji wiele do przeszczepienia nie zostaje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kociak89
+7 / 11

Mój Boże... nie celem muzułmanina a osoby podającej się za niego, osoby zasłaniającej swoje polityczne sprawy Koranem. Wyznawcy islamu bardzo cierpią przez terrorystów, też są przez nich prześladowani. Nie szufladkujcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
+3 / 7

@Apocalipse jestem przeciwko, ale twoj koment mnie roz**bal xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Radeeek
+9 / 19

Jak myślicie, że islam jest religią pokoju i tolerancji to się mylicie. Może i prorok kazał tolerować inne religie, ale Kalifat/prawo szariatu z ludzi księgi robi jedynie bierne podmioty bez prawa aktywnego decydowania o kraju, a ich zwyczaje są tolerowane o ile nie łamią prawa szariatu (np. w kraju islamskim [kalifacie] niemuzułmanin może jeść szynkę, ale nie może nią handlować). Islam dzieli ludzi na kategorie: muzułmanin, ludzi księgi, ludzi ognia. Muzułmanie stoją w hierarchii najwyżej i mają wszelkie prawa jak wybór władcy, rady. a niemuzułmanie nie mają takich praw, chociaż mają zagwarantowaną nienaruszalność ograniczoną prawem szariatu. Muzułmanie mogą brać za żony kobiety od ludzi księgi natomiast odwrotnie już nie, w Kalifacie niemuzułmanin może służyć w armii ale nie może mieć rangi większej od muzułmanina. Prorok wprowadził też tak tolerancje, że półwysep arabski przeznaczony jest tylko dla muzułmanów. Dla mnie islam jest religią ekspansji i dominacji nad innymi religiami, dzielącą ludzi na kategorie według wiary.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L logicjusz
+4 / 10

"że półwysep arabski
przeznaczony jest tylko dla muzułmanów" to odpowiedz mi na pytanie czemu kościoły można budować we wszystkich krajach arabskich (wyjątek Arabia Saudyjska)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L logicjusz
+2 / 2

"Nie mogę znaleźć artykułu", a to jest z koranu? bo na półwyspie mieszkaja kilka milonów chrzescijan

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 września 2010 o 21:49

S sylarmac
0 / 0

A tak z ciekawosci ci ludzie ksiegi to chrzescijanie i zydzi czy ktos zupelnie inny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ladych
-2 / 4

ludzi ksiegi to Chrzescijanie i Zydzi- jakkolwiek kazdy muzulmanin powie ci, ze my nei wierzymy w "te" ksiege w ktora powinnismy- W Koranie jest nakaz wiary w "ksiege"- niestety jesli oni zaczeliby w nia wierzyc pokazliby, ze sa w bledzie wierzac w koran- dlatego wiekszosc ci powie, ze nasza "ksiega" zostala sfalszowana. Poza tym powiedza ci, ze oni takze wierza w Jezusa, ale jak tylko zaczniesz o tym dywagowac wytykajac roznice stwierdza, ze nie byl to jednak Jezus a Isaa, to samo z Abrahamem i reszta...
W arabi sa chrzescijanie i owszem, jednakze nie moga oni budowac kosciolow ani miec Bibli. A za odejscie od Islamu grozi kara smierci.
To, co Radeeek przytoczyl to hadith (zbior tego, co kiedys powiedzial Mohammed i co ok 200 lat pozniej zotalo zapisane- informacje zostaly zaczerpniete od ludzi ktorch rodzina zazwyczaj znala Mahometa)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kejw
-2 / 4

Chciałbym żeby chociaż wszyscy Polacy mieli taką świadomość jak Ty. Może wtedy naród polski broniłby się przed tą ekspansją najwytrwalej zachowując jakieś resztki bogactwa własnej kultury. Niestety islamska dominacja za parędziesiąt lat jest nieunikniona głównie z powodu na ich zwierzęcy przyrost naturalny i tą całą doktrynę... Z liczebną przewagą nie da się wygrać. Sukces tej religii dowodzi tylko braku wyobraźni ludzi, która ustala ich każdą dziedzinę życia i w rzeczywistości odbiera im wolność.
Heh, za te parędziesiąt lat film "Seksmisja" będzie naprawdę komedią wszech czasów. Ale nie będzie puszczany w tv, bo w szariacie takie rzeczy są zabronione :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L logicjusz
0 / 10

a każdy chrześcijanin broni krzyża

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-2 / 6

@logicjusz nie zaliczyłbyś testu mensy. w tym schemacie każdy terr jest muzułmaninem, każdy krzyżak jest chrześcijaninem... a nie chrześcijanin krzyżakiem, z inteligencją u ciebie słabo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grociu
-2 / 8

a gdy zakazany przeszczep organów będzie miał miejsce, to muzułmanin pewnie dostaje kare śmierci:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iluzjonessi454
+2 / 10

Kolejny przykład tego, że już dawno powinniśmy zrezygnować z religijnych bajeczek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malaa89
+1 / 3

fakt demotywujące...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bandazyk
+8 / 10

@mateusz351: "@Bjoern Ale kazdy terrorysta jest muzulmaninem."
I tu się mylisz. Sprawdź w Googlach co to jest IRA, ETA, Ecel czy tez AIIB. Jeżeli nie wiesz co to sprawdź w Googlach i przestań rozpowiadać stereotypy, że tylko Muzułmanie są terrorystami, bo jakoś nikt nie wspomina o tym, że podczas krucjat wspaniali chrześcijańscy rycerze przybijali małe dzieci do drzwi. Dekady przemijają, a ludzie tak mało wiedzą o innych religiach - to jest przykre. Muzułmanie są takimi samymi ludzmi jak My. Widać, że propoganda ameryki działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-2 / 6

skorygujmy to o "współcześnie groźny" terrorysta jest muzułmaninem i będzie to prawda. mateusz robi skrót myślowy, dlaczego rozpamiętujesz organizacje aktualnie nieaktywne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
0 / 6

Srut, nie skrót. Jankesi potrzebowali wroga, wiec wyj***li WTC i zwalili wszystko na ekstremistow. Teraz nam mowia, ze najlepiej wyszkolona i wyposażona armia swiata nie moze znalezc jednego typka ktory biega w turbanie po pustyni. To nie jest trollowanie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qwertski
+6 / 8

Kolejny "fakt" wyssany z palca przez autora?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pca
+2 / 4

niestety tak. a po takiej prowokacji wszyscy w to wierza i znowu najezdzaja na Islam. ale niestety najezdzanie na Islam jest teraz bardzo modne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-2 / 2

@pca ty arabska niewolnico mówisz, że krytyka islamu jest zła, że krytykuje się inną religię bez jej znajomości, dla poklasku, że generalizuje się terroryzm na cały islam... a już cie zniewolili tak, że jedyny twój demot dotyczy krytyki Izraela (wszystkich obywateli)?!? Hipokryci i terroryści to WY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Makaronik99
-4 / 8

Ja to nawet ch*ja bym im nie dał:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nieruszzostaw
+1 / 3

Logicjusz, ale trzeba przyznać, że o wiele mniej jest chrześcijan, którzy zabijają, którzy by odwarzyli się zabić (przynajmniej we współczesnym cywilizowanym świecie) w imię swojego Boga, swojej religii. Dodam jeszcze tylko, że w żadnym kontekście zabijanie nie brzmi dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mateo320
-5 / 13

SPALIĆ KORAN!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
+2 / 6

@lacro, Mateo320
Nie ma to jak dobra, chrześcijańska miłość. BTW do lacro: Ben Laden nie ma nic wspólnego z 9/11, pier****ny niewolniku mass mediów, rusz dupę z przed TVN-u i obejrzyj coś na necie robionego przez niezaleznych autorów (np. zeitgeist, o 9/11 jest 40 minut). Chociaż itak prawdopodobnie zostanę nazwany psychopatą, debilem, frajerem itp. bo nie tańczę, jak mi zagrają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-3 / 5

@rudypunk co ty pierniczysz jaki niewolniku mass mediów? To ja jestem mass media finansuje mnie CIA i mossad, tzn płaci za mój prąd, bo jestem echelon2... No dobra, żartowałem ale zakład, że miałeś chwilę zawahania niewolniku lewaków. A co ty mi się na chrześcijańską miłość powołujesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
+1 / 3

Widzisz mój avatar i nazywasz mnie lewakiem... smutne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-1 / 1

@rudyPUNK punk to mniej więcej anarchia czyli lewactwo, rudy to czerwony czyli lewactwo, a awatar o niczym nie świadczy jest jak JP na piórniku dzieciaków z podstawówki. Nie awatar i imię o tobie świadczy a czyny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2010 o 21:21

avatar Rudypunk
0 / 0

1. Punk to nie zawsze anarchia i lewactwo.
2. To konto ma prawie rok, a ludzie sie zmieniaja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tehadi
+3 / 7

słyszalem, cczy tam czytalem, że podobno jakis palestyński ojciec, któremu izraelski snajper zabił synka oddał jego organy i to chyba nawet jeden komuś z Żydów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dafit
-1 / 5

no co ty ? a ja slyszalem ze polska rozpoczyna produkcje broni nuklearnej moge sie mylic albo gdzies przeczytac zupelnie jak ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 września 2010 o 21:10

B bankai10
-2 / 4

Będzie nowy temat do dr. House

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
+1 / 9

To prawda, jak to niektórzy zauważyli, nie było przeszczepów w średniowieczu. Więc koran nie mówi o tym. W kwestiach nie omówionych przez te szatańskie wersety, wypowiadają się filozofowie islamscy. Jak choćby zakaz prowadzenia samochodu przez kobietę w Arabii Saudyjskiej. Naturalnie, koran nie mówi nic a nic o samochodach. Nie wiem, czy pozwala kobiecie prowadzić wielbłąda. Ale skoro wysocy etycy islamscy mówią "nie" to nie! Traktuje się ich zdanie tak jakby było o tym w koranie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andriu1
-1 / 3

hipokryzja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kazioowy
-3 / 3

@Radeeek
absolutnie nie ma mowy o relacjach między kobietą muzułmanką a mężczyzną „niewiernym”. Muzułmanin ma prawo poślubić niemuzułmankę, a nawet zezwolić jej na nieprzyjmowanie islamu, ale i tak jest ona traktowana przez niego i przez prawo islamu po muzułmańsku: on ma prawo ją zdradzać, on ma prawo pojąć inne żony, on ma prawo ją wypędzić lub przyjąć z powrotem, on decyduje o losach ich wspólnych dzieci. Jej zdanie w żadnej z tych kwestii się nie liczy, a jeżeliby się zdecydowała pozostać przy swojej religii, to nie przysługuje jej również prawo przejęcia czegokolwiek z majątku po śmierci męża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bornyt
-3 / 7

Takie własnie jest życie... Kazdy chce wszystko dla siebie,ale coś oddać innemu to nichuja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kociak89
+3 / 11

Ech, najeżdżacie na tą religię a ona jest naprawdę fascynująca. Szkoda, że tego nie widzicie, wielka szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-4 / 12

porozrywane ludzkie flaki cię tak fascynują?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pca
+3 / 5

nie widza, bo lubia 'jechac' po islamie, nic o nim nie wiedzac przy tym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
+6 / 12

Chrześcijaństwo nie zezwala na to, aby chrześcijanin brał ślub w innym obrządku. Więc ch*j wam w d*pę, autor to je*any hipokryta. Nie znacie wlasnej wiary, ja ja znam lepiej od was, polowa z was to katolicy z przymusu, ktorzy gowno wiedza o swojej wlasnej religii. Polowa z pozostalych sie nie stosuje do zasad katolicyzmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jawor91
-1 / 3

Prawda, że chrześcijanin nie może brać ślubu w innym obrządku. Ale uważasz, że lepiej jest w islamie ? Wytłumacz mi, czemu muzułmanka nie może brać ślubu z facetem innego wyznania, ale Muzułmanin może, i jeszcze na dodatek, dzieci MUSZĄ być wychowane w wierze islamskiej. Kolejny przykład tego jak ekspansywna jest ta religia. Jedziesz po chrześcijanach (tutaj po katolikach) ale mimo wszystko warunki życia chociażby w państwie katolickim są bardziej humanitarne i nie są tutaj łamane prawa człowieka, w przeciwieństwie do państw islamskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
+1 / 1

Prawa człowieka nie obowiązują na całym świecie, oni mają inny system wartości, ale też prawda, że idą z jednej skrajności w drugą. Co do przymusu wychowania dziecka na muzułmanina: w katolickiej (nie wiem jak w innych chrześcijańskich) formule ślubu, jest pytanie zadane przez księdza... dokładnej formy nie pamiętam, ale jest pytanie, czy obiecują wychować dziecko na katolika. Jeśli któryś z przyszłych małżonków odpowie 'nie', wtedy ślubu po prostu nie będzie. Ale masz plusa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jawor91
0 / 0

Aktualnie w przypadku małżeństwa ekumenicznego, katolik musi złożyć przyrzeczenie ochrzczenia dziecka i dołożenia "WSZELKICH STARAŃ", by wychować dziecko w wierze katolickiej. Czyli w grę wchodzą małżeństwa typu katolik-chrześcijanin (np. protestant). Ale jeżeli mamy taki przypadek, że jest dwoje ludzi zakochanych - katoliczka i muzułmanin, to na dłuższą metę, albo będą musieli się rozstać, albo katoliczka będzie musiała zmienić wiarę (bo muzułmaninowi w przypadku apostazji grozi kara śmierci) co też dla mnie nie jest do końca w porządku. No chyba że będą żyć bez ślubu ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
+1 / 5

P.s.: Bronią swojej dupy, czego wy, katolki, nie potraficie. Koran się nie pier**li, w NT jest napisane: gdy uderzą cię w jeden policzek, nadstaw drugi. W ST: Oko za oko, ząb za ząb.
W koranie: Dwoje oczu za jedno oko, dwa zęby za jeden ząb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-4 / 6

A wy ateiści? Przecież też jesteś celem... Jak wy się bronicie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
0 / 0

Nie jestem ateistą. Patrz: avatar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar areking
+2 / 4

wszystko fajnie ale to na obrazku to żyd a nie muzułmanin gdyby jakiś żyd zobaczył że podpisujesz go muzułmaninem to by cie już do sądu podał a muzułmanin by cie zastrzelił od razu ale mimo to dam tego plusa niech się chłopak cieszy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kerknaw
-1 / 3

chyba Cie bóg opuścił to jest muzułmanin , zydzi nosza czarne czapki... poza tym trzyma koran jak bys nie rozróżniał..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hopsa
-1 / 1

Hah rozbawiła mnie twoja wypowiedź kerknaw... Żydzi noszą "czapki" jakiego koloru chcą... A to co trzyma na kolanach to bibilia tylko po prostu po arabsku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lansujmysie
-1 / 5

z jakiej piz*y na zdjęciu jest Żyd? ;|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Procorz39
-3 / 3

Brać to by chcieli, ale dawać to już trudniej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eryesia7
+3 / 9

ale żeście się Islamu doczepili, nasza religia też jest popieprzona

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-2 / 6

krzyżacy są faktycznie trochę dziwni, ale islam to jednak szczyt popieprzoności :?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pteroslaw
+7 / 9

Jak to mówią: Są ludzie i parapety.
Są więc wyznawcy danej religii i fanatycy. A terroryści nie są zainspirowani Koranem tylko Bin ladenem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-3 / 3

przed benym też był terroryzm, więc chyba nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuakrzys
+3 / 3

Pytanie. O co autorowi demota chodziło ?? Chciałeś nas tylko poinformować ?? O co Ci chodziło? Chciałeś pokazać jaki Islam jest zaje bisty czy jaki słaby jest? Kompletnie nie rozumiem co to na głównej robi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Davis752
+5 / 5

Ciekaw jestem, czy to celowa manipulacja, czy tylko brak rozgarnięcia autora demotywatora? Podane stwierdzenie dotyczy tylko szyizmu (ew. jeszcze jakiejś innej odmiany), ale nie wszystkich odłamów islamu. Inni muzułmanie mają w tej sprawie odmienne poglądy od szyitów, dlatego użycie słowa "islam", bez dodania informacji o tym, iż chodzi tylko o pewną odmianę, nie jest tu odpowiednie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kosta
0 / 0

no i co z tego ? ;f

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pca
+3 / 5

niestety true. jak nie wiesz jak byc na glownej to zjedz Islam dla poklasku, a glowna bedzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-3 / 3

@pca ty arabska niewolnico mówisz, że krytyka islamu jest zła, że krytykuje się inną religię bez jej znajomości, dla poklasku, że generalizuje się terroryzm na cały islam... a już cie zniewolili tak, że jedyny twój demot dotyczy krytyki Izraela (wszystkich obywateli)?!? Hipokryci i terroryści to WY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Timonorsz
-1 / 7

Dlaczego w StarTreku nie było muzułmanów??
Bo to przyszłośc ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pca
+2 / 4

no to sie rooozczarujesz, powtarzam;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amaros
+1 / 1

Mam pytanie do autora : czy możesz nam podać źródło takiego "stwierdzenia"? jeśli nie potrafisz takiego źródła podać to jesteś albo manipulatorem albo półinteligentem, który słyszałeś tę informację i bez weryfikowanie wchłonąłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar majnus
0 / 0

Ten podpis demota jest kompletnie bez sensu. " W islamie sie zezwala na przeszczepy, ale sie nie zezwala" O.O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 54d1
-1 / 1

Autor demota *prawdopodobnie* się myli. W islamie, inaczej niż w chrześcijaństwie rzymskokatolickim, nie ma centralnej władzy, a przez to nauki nie są jednorodne. Koran został napisany w 7 wieku n.e., a wtedy przeszczepów raczej nie było. Innymi słowy jestem pewien, że jeden imam zezwoliłby na to, a inny już nie. Znalazłoby się też pewnie paru takich, co byliby przeciwni również pobieraniu narządów od "pogan".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pca
+1 / 1

to byabys/bylbys w szoku jakie rzeczy sa opisane w Koranie. na tamte czasy kiedy powstal to ludzie nawet nie rozumieli. Koran jest od boga-Allaha. a Allah wszystko zaplanowal wiec wie co bedzie i ma byc.. i przeszczepy tez zaplanowal. owszem autor demota MYLI SIE. czlowiek=czlowiek, nie ma w Islamie gorszego i lepszego czlowieka pod wzgledem wyznawanej religii. a imam to ma nie wiele do powiedzenia, kazdy moze byc imamem, tylko trzeba znac Koran porzadnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bandazyk
+2 / 4

@lacro to był przykład rożnych organizacji nie Muzułmańskich. Zobacz sobie, że każda pochodzi z innego regionu oraz wyznaje inna religie. Tym przykładem chciałem pokazać różność religijną terrorystów. Z reszta Polska to kraj ludzi zacofanych oraz niewykształconych więc takim najłatwiej wmówić, że każdy Muzułmanin to terrorysta, a każdy chrześcijanin to obywatel lepszej kategorii (choć i tak 3/4 tych "lepszych" chodzi do kościoła tylko na Wielkanoc i Boże Narodzenie). Pozdrawiam i w dupie mam to, że mnie za-spamujecie idiotyzmami itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-2 / 2

WFT?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pca
+2 / 8

NIE PRAWDA! jestem muzulmanka to wiem co mowie! znowu krytyka Islamu dla poklasku, przeciez tak lubicie takie teksty. czlowiek=czlowiek, nie ma lepszego i gorszego czlowieka w Islamie. nie ma czegos takiego powtarzam raz jeszcze..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacro
-3 / 3

@pca ty arabska niewolnico mówisz, że krytyka islamu jest zła, że krytykuje się inną religię bez jej znajomości, dla poklasku, że generalizuje się terroryzm na cały islam... a już cie zniewolili tak, że jedyny twój demot dotyczy krytyki Izraela (wszystkich obywateli)?!? Hipokryci i terroryści to WY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kejw
0 / 8

Mnie najbardziej oburza to jak bezczelnie wyznawcy Islamu plują w twarz pozostałym. To dowodzi jak moralnie ubogą i prostacką wiedzę przekazuje islam. Możecie sobie mówić, że islam to, islam tamto, wyniośle interpretować słowa koranu i pisać jak naprawdę trzeba to rozumieć. Mimo to zwykli ludzie są prości i wyznając daną wiarę nie zastanawiają się zbytnio nad pierdołami. Jak to słyszą/czytają to tak też dosłownie to odbierają. Koran jasno mówi o pewnych rzeczach, o pewnych złych rzeczach jeśli spojrzy na to człowiek, który jak na człowieka przystało ma trochę moralności i przyzwoitości. Typowi wyznawcy znają naprawdę treści które niesie ich religia i wierzą w to, w co chcą wierzyć. Postępują zgodnie z ich oczywistym przekazem oczywiście pomijając wszystkie "ale". O tych "ale" dopiero sobie przypominają jak pozostali pytają ich o religię i ci muszą coś dobrego o niej powiedzieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Procorz39
+1 / 1

Nie mów tu głośno prawdy pod tym demotem, bo Cię zminusują tak jak mnie. A tak przy okazji, to jest to dla mnie ( i całej mojej rodziny) bardzo drażliwy temat, bo mój brat cioteczny, też przeszedł na Islam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MissSarajevo
0 / 2

W Koranie jest również zapisane ze gdy pojawia się sprzeczne ze sobą stwierdzenia, to aktualne jest to zapisane pózniej. Na przykład, na początku istnienia islamu zapisane było ze trzeba nieść pokój, pełna tolerancja. Gdy złapali się na to wierni i Islam stał się potężna religia, wprowadzono pewna drobna zmianę. Mianowicie ze trzeba nawrocic wszystkich na Islam choćby trzeba było zabijać. I ja się pytam jak to możliwe ze bóg- allah zmienia zdanie...
Ta religia wcześniej czy pózniej zawladnie całym światem. I wtedy wszyscy wielcy swiatowi przywódcy, którzy tak Bardzo bronili Islamu obudza się z ręka w nocniku i będzie im głupio. Ale oczywiście teraz "Kadafi, mądry człowiek, dobrze mówi". Nie pojmuje tego.
A budowa meczetu obok strefy zero? No blagam... To tak jakby postawić pomnik Niemcom w Auschwitz. W ten sposób dają im do zrozumienia: spoko atak na WTC to nie było nic strasznego. My was kochamy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymongo
+1 / 1

Islam, islam... jakby to chrześcijaństwo zakazywało takich praktyk, to zaraz liczba komentarzy by się podwoiła, bo jak wiadomo za całe zło świata odpowiedzialny jest Kosciół Katolicki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zibi0605
-1 / 3

Wiem coś na temat tych ludzi bo mieszkam w Londynie znam w jakiś sposób ich zwyczaje i obchody. Po 2 latach i kilku miesiącach mogę stwierdzić że są totalnymi brudasami i oszustami. Chodziłem do college z jedna z takich ciapackich dziewczyn ( ciapaty-popularne slowo do muzułmaninów w uk) i wracajac do szkoly potrafila w ubraniu przychodzic do szkoly przez caly tydzien znaczy w tym samym waliło od niej jak z obory. Wiec dla mnie to zera ci ludzi i gdybym wiedział ze musze dać nażąd takiej osobie nie zrobiłbym tego za zadne skarby w swiecie.!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hoangdinhhoan
-2 / 6

Po co robić przeszczepy muzułmanom, skoro i tak prędzej czy później wysadzą się w powietrze.... :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Semitae
+1 / 3

Nie mam nic do muzułmanów - jak każda religia, też ich zawiera minusy, ale wyznawczy innych religii zdają sobie z tego sprawę, a oni nie. Kobieta muzułmanka nie może brać ślubu z niemuzułmanem, a na odwrót już tak. Meczet postawisz w katolickim kraju, kościoła tam już nie. Pełno jest takich sytuacji. Za obrazę swojej religii chcą Cię zabić, a obrażę Twojej uważają za coś normalnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pokeminatour
0 / 4

Ludzie opanujcie sie, caly czas narzekacie na muzułmanów za ataki, a juz nikt o wyprawach krzyzowych nie pamieta ? My zaczelismy ten spór ktory trwa juz ponad 800 lat. Oni własnie traktuja to jak powtorke z tamtych czasów.Prosze was, z mojego punktu widzenia oni sie tylko bronią przed nami .Meczety ? Ile jest muzułmanów w np Polsce a ile jest Polaków tam ? Jesli bylibyscie wychowywani w religi w której przez smierc za kraj/religie dostaniecie chwale "tam na górze".Ale oczywiscie kazdy muzulmanin to glupi arab który i tak predzej czy pózniej wysadzi sie w powietrze ?Postawcie sie na ich miejscu a nie pi345licie glupoty !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radi93
-1 / 1

Przeczytajcie sobie Talmud, tam jest bardzo dużo chorych przepisów związanych z relacjami żydów i nie-żydów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M midnightc
0 / 2

"Natomiast NIE zezwala" - Chrześcijaństwo zabrania przyjmowania antybiotyków, przetłaczania krwi, poddawania się zabiegom medycznym. [fajnie by było gdybyś wiedział, ile jest wyznań religii chrześcijańskiej i Islamu]

"Każdy terrorysta to muzułmanin" - Szczególnie IRA i Baskowie, tak ultra muzułmańscy, że aż ortodoksyjnie katoliccy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marla1103
0 / 0

i bardzo dobrze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marzar
0 / 4

Pokeminatour zgadzam się z Tobą co do słowa. W końcu to Amerykanie zaatakowali Arabów, więc Arabowie jedynie się bronią! To Amerykanie wyj*bali tysiące Arabów, więc ci chcieli im za to odpłacić. I bardzo dobrze!

Czepiacie się Islamu. Nie żeby coś, ale czy znacie w ogóle jakiegoś Muzułmanina? Bo ja tak. I to sporo. W Islamie zazwyczaj jest tak, że pierwszy stosunek odbywa się po małżeństwie, a chrześcijanie srają na takowy nakaz w ewangelii cyz gdzieśtam. Polak, który ma 18 lat i powie swojemu kumplowi "jestem prawiczkiem/dziewicą" zostanie bezczelnie wyśmiany. To Polki pokazują cycki i dupy chodząc w miniówach i dekoltach po pas. Muzułmanki zakrywają swoje ciało, chcąc pokazywać go tylko swoim mężom, a nie wszystkim dookoła.

W każdej rasie znajdzie się czarna owca. Polacy też nie są tacy święci. To właśnie oni obrażają Arabów na każdym kroku (oczywiście nie wszyscy), biją Murzynów i są rasistami takimi, że az się rzygać chce. Tak samo zresztą Amerykanie.

Jak już wyżej wspomniałam wielu znam Arabów, Muzułamninów i wiem, że są to naprawdę przemili i uczciwi ludzie. Nie mówię, ze wszyscy, bo wszystkich nie znam ;)) ...
Zabijają w imię Allaha...ta...modlą się, aby Bóg im wybaczył, że zniżają się do poziomu Amerykanów i też zabijają...!!
PS sama jestem Muzułmanką i jestem z tego dumna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MissSarajevo
0 / 2

To dlatego takie zamiłowanie do muzułmanów... A co powiesz o szacunku do kobiet? Bo chyba nie to ze muzułmanie traktują je jak boginie? Oni traktują kobiety jak przedmioty, które potrzebują jedynie do splodzenia potomstwa. To jest straszne. I nie wmawiaj mi ze muzułmanie są świeci. Powiedz mi czy znasz jakiegoś muzulmanina, który nie mieszka w Polsce? Jeśli nie to wierz mi ze oni w swoim kraju nie są tacy super jak w Polsce. Tak się składa ze znam paru...
Co do lasem w minowach całkowicie się zgadzam. Pokazują dupę i to tyle na co je stać. Ich mężczyźni tez nie szanują, ale to już ich wina. Muzulmanki są na to skazane i jeśli któraś chce się wylamac to ja ukamieniuja. Mężczyzna może mieć pare żon, ale jak któraś znajdzie sobie kochanka to prawo pozwala ja zabić czy tam wsadzić do wiezienia. Tego samego tyczy się wydawanie kobiet za mąż. Ojciec narobil sobie długu u kolegi to w zamian za pieniądze odda mu córkę. Masz racje! PRZEMILI LUDZIE :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S soonko
-1 / 1

popieprzeńcy i tyle :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wrednysukinkot
0 / 0

To EWIDENTNA BZDURA!!
Nikt nie twierdzi że Mahomet w VII przewidywał przeszczepy. To kwestia interpretacji prawa religijnego - a że islam (w przeciwieństwie do znanego nam z polskiego podwórka katolicyzmu) nie jest scentralizowany i hierarchiczny, tych interpretacji mogą być setki.
A co dalej, to wiadomo - media kochają debilne wypowiedzi (gdyby nie to większość naszych polityków nie mogłaby myśleć o karierze) i lansują ekstremistycznych imamów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem