Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5643 6315
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar foulu
+23 / 41

Jeszcze gorzej niż u nas ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar baresa
+62 / 156

Jak się chciało tyle dzieci robić, to się nie dziwić? Najpierw się myśli o tym jak utrzymać
rodzinę, a dopiero potem ją zakłada, a nie odwrotnie... (mówię odnośnie zdjęcia).

Edit:
Z tego co widzę, kilka osób się ze mną nie zgadza. : ) . Z ogromną chęcią bym przeczytał *dlaczego*, proszę o wiadomość na PW.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2010 o 16:10

K Kluchynsyn
+9 / 91

Poprostu pieniadze szczescia nie dają. Ale nikt w polsce tego nie rozumie i zazdroszczą Amerykanom ich 10 aut, 5 prywatnych samolotów i 50kg nadwagi na jednego mieszkanca. ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Encoruage
+91 / 107

To jest reguła:
W Smoalii chcą żyć jak na Ukrainie
Na Ukrainie chcą żyć jak w Polsce
W Polsce chcą żyć jak w Niemczech
A w Niemczech nie chcą żyć nigdzie indziej bo u siebie mają super... Jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kluchynsyn
+4 / 18

umierają przez to, co napisał baresa...
To nie jest argument na to, ze pieniadze szczescia nie dają. Nie robią tego. To nie jest zadna regula, są szczesliwi bogacze, nieszczesliwi biedacy, ale na odwrot też jest. To co napisał baresa + to co napisal Encourage = 100% prawdy. Człowiek jest stworzony tak, by zazdrościł innym i napedzał gospodarke, jak nie umiesz docenic tego co masz, nie bedziesz szczesliwy nigdy. P.S. Jak piszesz o skrajnych przypadkach jakiejs biedy w afryce to nie w temacie pieniedzy, bo tam brakuje jedzenia i wody, po co im kasa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pbwr
+12 / 14

@Swooneb
Nie jest to regułą. Byłem w kilku biednych krajach (a i tak nie tych super-biednych), gdzie ludzie zarabiają średnio 5-10x mniej niż u nas a przy tym ceny wielu produktów nie różnią się wcale tak bardzo. Mimo to bardzo często byli pogodni, gościnni i uprzejmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I IHATEMYLIFE
0 / 8

warto docenic nasze zycie mamy miejsce do spania zaspokajamy potrzeby fizjologiczne i inne rozwijamy sie zawodowo i czy naprawde powodem do placzu izalu na zycie jest to ze dziewczyna ci rzuciła ? spojrzcie jakie maja zycie ludzie np . w sierra leone gdzie mozna zginąc za nic . a demoty dzis sa bardzo dobre ;D admin sie postarał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gixer6
0 / 2

To nie koniecznie muszą być ich dzieci. Czasem tacy ludzie przygarniają sieroty bo lepsza taka rodzina niż żadna. Ale faktycznie często się widzi biedne wielodzietne rodziny - DLACZEGO??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Draken
+7 / 15

Mam cudowny pomysł, zamiast kasy zacznijmy dawać biednym rodzinom prezerwatywy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Heniekspodsiudemki
+10 / 22

to ciekawe co by powiedzieli o takich Niemczech...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zoli74
+1 / 9

a tak do wiadomości! na fotce jest romska rodzina mieszkająca w pobliżu granicy węgiersko - słowackiej !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EniuxD
-4 / 6

Pozory mylą każdego z nas ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S southryan
+19 / 35

W Polsce znowu nie jest AŻ tak źle. Popatrzcie na wschód - Białoruś, Litwa, Łotwa, Estonia, Rumunia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar madman
+1 / 19

Rumunia? Nie zapędziłeś się nieco? Oni są na podobnym poziomie gospodarczym jak my. Polecam odwiedzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Snooker
+10 / 16

Tak, tak. Spójrzcie na daleki wschód - Korea Płd., Japonia, Singapur. Z Białorusią może i się jeszcze zgodzę, ale z resztą wcale. W democie interpunkcja jest fatalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2010 o 16:05

P pbwr
+5 / 9

Jeżeli chodzi o PKB/os. (ważone parytetem siły nabywczej) to kolejność za 2009r. jest następująca:
wg IMF: Polska, Estonia, Litwa, Łotwa, Białoruś, Rumunia
wg Banku Światowego: Estonia, Polska, Litwa, Łotwa, Rumunia, Białoruś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamianGZYL
+12 / 22

Człowieku... Estonia, Łotwa i Litwa to państwa, które za kilka lat będą na poziomie Danii... Zastanów się co mówisz... A co do Rumunii, to byłem tam i wcale nie jest aż tak źle... Drogi mają ładne i piękne dziewczyny... Tylko przez cyganów ciągle panuje tam niestabilność bo kradną, że masakra, a do roboty ostatni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
+13 / 15

DamianGZYL -> To raczej ty się zastanów co sam mówisz. Kraje bałtyckie są odrobinę biedniejsze od Polski (która poziom przeciętnego kraju zachodnioeuropejskiego osiągnie dopiero za jakieś 20 lat - oczywiście biorąc pod uwagę rozwój Europy Zachodniej w tym samym czasie), a kryzys gospodarczy dał im wszystkim naprawdę ostro popalić. Miano tygrysów bałtyckich dostały tylko dlatego, że udało im się wyjść z sowieckiej nędzy i w miarę dorównać krajom udanej transformacji: Polsce, Czechom, Słowacji, Węgrom, Słowenii czy Chorwacji - co nie wyszło np. na Białorusi, a już kompletną katastrofę zaliczyło na Ukrainie (o Mołdawii nie wspomnę), która jeszcze przed kryzysem (który rozłożył ją totalnie na łopatki) w dalszym ciągu nie wróciła do poziomu zamożności... sprzed rozpadu ZSRR. Rumunia ma zaś, wraz z Bułgarią, spory potencjał, ale wciąż są to kraje rozdzierane przez korupcję, rozkradane przez mafie, hamowane wskutek niskiej kultury pracy i konfliktów natury etnicznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamianGZYL
+6 / 8

Z tego co wiem, to przeciętny Estończyk żyje lepiej niż Polak - mam na myśli na PER CAPITA. Nie mówię o gospodarce, czy o kryzysach, tylko o pensjach i standardach... Ja tam byłem i chyba wiem co mówię - Jest tam prawie podobny poziom zamożności ludzi jak w np. Danii i mają drogi gładkie jak szkło!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2010 o 22:33

G glinx11
+1 / 5

Sam wskaźnik per capita g*wno, za przeproszeniem daje, chyba że liczysz go w wymiarze parytetu siły nabywczej (PPP) - to co innego. I wg tego właśnie parytetu Estonia (podobnie jak Chorwacja) minimalnie za Polską odstaje, a ją z kolei równie minimalnie wyprzedzają Węgry. A jakość dróg do bogactwa obywateli nie ma nic do rzeczy - to raczej leży w gestii rządu, który, jak wiadomo, działa tym lepiej, im mniejszym terytorium i populacją musi zarządzać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2010 o 22:39

avatar Procorz39
+15 / 17

I mnie to też wk**wia - nie mylcie Romów z Rumunami. Przeciętny Rumun nie rożni się znacznie od Polaka, a spora ich część ma niebieskie oczy i blond włosy. W Rumunii jest za to jeden GIGANTYCZNY problem - Romowie (Cyganie). Jest ich tam aż 2 miliony, czyli średnio 1/10 osób w Rumunii, to Rom (Cygan). Na zachodzie też - same te czarnuchy, co to mówią po Rumuńsko (bądź co bardziej prawdopodobne - Rusku), uważają, że skoro mają Rumuński paszport, to że są już Rumunami - nie, nie są. Rumuni bardzo nie lubią Romów, gdyż: nie chcą się uczyć, nie chcą pracować, nie chcą się integrować ze społeczeństwem, żebrzą na ulicach, robią "wioski cyganskie", a przy tym burdel i syf. Generalnie w Rumunii często dochodzi do istnych "wojen" pomiędzy jednymi, a drugimi. Poza tym, Rumunia to nie tylko Bukareszt. Ogromnymi atrakcjami Rumunii są miedzy innymi: Siedmiogród (zamki, pałace, warownie - malownicze krajobrazy, mało ludności - można iść wiele dziesiątek kilometrów i nie napotkać nawet jednej chałupy) , lasy, góry, niedźwiedzie, generalnie cała przyroda (przykre to co powiem, ale nasza Puszcza Białowieska to się nawet nie umywa do przyrody Rumunii - najlepszym przykładem jest to, że w całej Polsce żyje około 60 Niedźwiedzi Brunatnych. W Rumunii jest ich grubo ponad 6... tysięcy. Jak się wie gdzie załatwić (i jak), to te wasze wszystkie wycieczki do Egiptu, Tunezji, Hiszpanii - nie umywają się nawet do Rumunii. Rumuńskie Karpaty, to najlepsze na terenie całej Europy miejsce, do uprawiania Survivalu - bo gdzie indziej w (jakby nie patrzeć) środkowej Europie, jest takie miejsce, że idzie się tydzień (lub dwa) po lesie i nie spotyka nawet żywej duszy? Ale co w Rumunii najlepsze, to to, że nie jest jeszcze ona popularna wśród turystów. Cisza, spokój... A nie ten wakacyjny zgiełk, gdzie żeby zająć leżak, trzeba wstać przed 7:00 rano.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamianGZYL
+10 / 10

Procorz zgadzam się w 100% co do cyganów i co do Rumuńskiej przyrody... Dodam jeszcze, że jestem pod wielkim wrażeniem kanionu niedaleko Sibiu. Ale co do Rumuna o jasnych włosach to niewiem... Poznałem wielu Rumunów i żaden nie miał jasnych włosów, czy niebieskich oczu (no chyba, że ktoś se przefarbuje włosy). Ale chciałbym powiedzieć ważną rzecz, mianowicie dlaczego nikt nie interesuje się wielkim problemem w Rumuni, jakim są MILIONY bezpańskich psów! Po prostu gdzie się nie spojrzysz wszędzie biegają ich setki. Pewni Polacy, pracujący na gospodarstwie w Ploeszti powiedzieli mi, że miejscowi do nich strzelają do zabawy i nie robi to na nich większego wrażenia... Oni mają chyba o nich takie poczucie jak o owadach i TO JEST CHORE! Na dzieci nawet nie zrobił wrażenia 'świeżo' rozjechany piesek jeszcze człapiący z wnętrzościami na wierzchu - MASAKRA. I powiedzcie mi jedno... DLACZEGO UE SIĘ TYM NIE ZAJMIE??!! NIEE, BO ONI WOLĄ WYCOFYWAĆ ŻARÓWKI 100 WATOWE I OBNIŻAĆ LIMIT POŁOWÓW DLA POLSKICH RYBAKÓW!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2010 o 11:54

B Batrolomej
-2 / 4

Na Białej Rusi jest większa wolność gospodarcza niż w kraju zwanym III RP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kroliczek1
+18 / 24

ja od Ukraińca usłyszałam że widział dużo pijaństwa ale takiego jak w Kazimierzy (moje miasto) to nigdzie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DasReich
+3 / 13

To pojedź do Lwowa i zobacz jak chachły chleją, polskie picie w porównaniu z ukraińskim to nic.

Zresztą Polacy tak dużo nie piją, pojedźcie do innych krajów a nie tylko w Polsce siedzicie, a mówicie że tu jest źle etc.,itp.,itd, a inne kraje zwiedziliście co najwyżej na mapie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
+7 / 13

Cóż, właściwie Lwów jest polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shadowpl2
-4 / 6

in ya dreams biacz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
+2 / 4

Znaczy się, powinien, biacz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R roksaneczka
+1 / 17

zrobili drużynę, która tez pokona polaków :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyAnnabel
-2 / 8

Ej, a co w wczorajszym meczem? Trochę optymizmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nickols
+2 / 6

a co ma lech do reprezentacji polski ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemm1993
+27 / 39

byłem na Ukrainie i powiem jedno: bida z nędzą, wszystkich marudzących Polaków wysłałbym tam na wycieczkę a jak wrócą to zmienią myślenie o naszym kraju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
+6 / 6

Narzekanie nigdy niczemu nie służy, ale jednak nie przesadzałbym z podniecaniem się Ukrainą - nie zapominajmy, że równanie w dół raczej nie jest powodem do chluby, a już na pewno nie równanie do jednego z najbiedniejszych krajów Europy. W Polsce nie jest źle, ale wciąż na 50 państw europejskich znajdujemy się dopiero na 29. To nie jest za dobry wynik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Batrolomej
-1 / 1

Jak mniemam byłeś na terenach dawnych kresów II RP, jeśli chciałbyś zobaczyć prawdziwą Ukrainę to pojedź za Zbrucz, a najlepiej na wschód tego państwa, wtedy zmienisz zdanie na temat tego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szczesciara
+23 / 31

Cudze chwalicie swego nie znacie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arwenka
+23 / 29

Widać, że ci którzy minusują nigdy nie byli na Ukrainie... Tam drogi są w bardziej opłakanym stanie niż nasze, zarabiają mniej, warunki życia mają gorsze, a mimo to ludzi wydaja się być weselsi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ketrina099
+12 / 14

zgadzam się z Tobą. te większe miasta są jeszcze na poziomie ale w ani jednej wiosce nie widziałam murowanego domu. same drewniane chałupki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DamianGZYL
-2 / 8

Nie muszę być na Ukrainie, żeby nie wiedzieć jak tam jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DasReich
+12 / 20

Gdyby Kresy Wschodnie po wojnie znalazły się w polskich rękach, Polska przyjęła by pomoc z zachodu i nie bylibyśmy obciążeni socjalizmem, to prawdopodobnie nie dość że bylibyśmy potęgą gospodarczą, to do Lwowa czy do Wilna jeździlibyśmy bez paszportu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasDeveaux
+10 / 12

no i co dalej mówił ten ukrainiec ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar StabilnyStefan
+5 / 17

no coż jeżeli uważają że w Polsce jest lepiej to ja bym chętnie włączył tereny Ukrainy do naszych oczywiście by im żyło się lepiej :P, tak jak było 400 lat temu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2010 o 15:43

avatar DamianGZYL
+13 / 13

Dokładnie, przez komune wszytko jest zacofane, a w szczególności, że te tereny to byłe ZSRR

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SaszaBY
-1 / 11

Pokazana jakaś rozwalona wieś i podpisane jako cała Ukraina, taki stereotyp dość mocny, co prawda Ukraina boryka się z kryzysem, ale patrzcie na miasta Lwów, Iwano-Frankiwsk, Tarnopil. Odnowione, zadbane. Tak samo na huculszczyźnie buduje się nowoczesne hotele i całe kompleksy dla turystów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karasov
+3 / 5

Odnowione ,ale tylko po części jak widziałem "ciekawe" zdjęcia i tak to wyglądało ,że dawni mieszkańcy chociażby Tarnopola ,nie żadnego Tarnopila czy innego Lviva się w grobie przewracają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oogway
0 / 0

Lwów jest wg. Ciebie odnowiony i zadbany? To chyba mówisz o Tym Lwowie z 1939 roku, bo tak zapuszczonego miasta jak Lwów nigdzie chyba na świecie drugiego nie ma i nawet sami Ukraińcy z Odessy czy Mikołajowa śmieją się jak bardzo zapuszczone i zaniedbane jest to miasto....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kovu
0 / 0

Owszem, Odessa czy taka Jałta są bardziej zadbane, bo turystyka nad morzem czarnym jest wyższa niż na zachodzie kraju, gdzie jedynym ciekawym miejscem jest właśnie Lwów.. A polecam tam pojechać, bo miasto jest naprawdę godne uwagi. Tyle, że tamtejsi Ukraińcy strasznie zacierają Polskość..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar applause
+3 / 9

mogli sobie wiecej dzieci zrobic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar madman
-2 / 4

Nieco przesadzone, w takich ruinach tam nie mieszkają. Z resztą popatrzcie na to jak są ubrani - nie jest to jakiś ostatni krzyk mody, ale schludnie i czysto ("po domu" ubieram się podobnie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SaszaBY
-1 / 11

southryan, odwiedziałeś dane kraje? Np. na Białorusi bywam co pół roku i powiem Ci że od paru lat rozwój jest
wielki, miasta odnowione nie do poznania, wiele nowych firm, usług, drogi lepsze niż w Polsce(i mówili tak Polacy),
wsie wspomagane przez różne źródła, sport się prężnie rozwija, poziom edukacji wzrasta, plus liczne socjale.

Bardzo denerwują mnie liczne stereotypy. Warto odwiedzić, a potem komentować. Niektórzy jednak nie mogą tego przeboleć, że zmienia się na lepsze bo nadal wolą stereotypy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2010 o 20:05

avatar Bocheno
+5 / 9

No święte słowa... tez kiedyś w fabryce w której pracowałem Ukrainiec zapinał chyba z 20 pasów na ładunek... ja sie go pytam po co tyle przeciez tu nie ma tyle ladunku...a on na to ze jak bedzie jechał po dziurach to moze sie wszystko stac,bo u was to są drogi super ale jak tyko przejade na Ukraine to jeden syf.... Zapytałem sie go jeszcze ile zarabia powiedział ze okolo 900 zł....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B birtek
+4 / 10

Z 14 dzieciakow w Polsce tez mialby ciezko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
-1 / 7

Jak się bez namysłu robi tyle dzieci to nie ma znaczenia w jakim kraju się mieszka bo i tak jest ciężko wyżywić tyle głów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A A11
0 / 8

turasy i araby na zachodzie europy dostaja takie zasilki o jakich ty nawet niesnisz oni z 30dzieci moga godnie zyc, u nas czeczeni tez maja 700zl na pare i 500zl na kazdego bachora to policz sobie ile maja a czeczenska rodzina ma minimum 5dzieci, 5000zl bez problemu dostana od panstwa i jeszcze oczywiscie mieszkanie wyremontowane za free i liczne pomoce panstwa; gdy polska rodzina beczy bo nie ma na chleb i mieszka w oborze to czeczency oplywaja w luksusie a w wolnym czesie strasza miejscawa ludnosc(czasami napadaja z bronia)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trux0893
-5 / 7

Przecież to Palikot zbiera ludzi do partii -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J John5
+5 / 7

To wasze czepianie się zdjęcia tylko podkreśla to jak marudnym narodem jesteśmy. Wiecznie narzekamy, jak to nam źle, czego nam brakuje, co nam przeszkadza. Prawie nigdy nie potrafimy zauważyć pozytywnych stron. A demot bardzo dobry, bo chociaż daleko nam od ideału to do dna też nam bardzo daleko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lasinho
+1 / 9

Norweg o słowach polaka "w Norwegii, to jest dopiero życie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piwko
-3 / 7

jak nie wiesz to weź się ku*wa dowiedz. Ta strona schodzi na psy, jak nie "urzekające historie" to jakies durne tłumaczenia że nie wiedziałeś co napisac!! Oohh ale te słowa ukraińca są demotywujące! Na świecie jest w pi*de osób które mają gorzej od nas a wy potraficie pisac.. ku*wa sorry, nawet nie potraficie napisac jak was to bardzo gnębi ... Mnie najbardzej demotywują tacy ludzie jak autor tego demotywatora. Pozdro!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zink
-2 / 4

jeszcze więcej dzieci mogli natrzepać ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anaheim
-2 / 6

Miales zrobic demota ale zdecydowales zrobic niewiadomo co. Ale dlaczego na demotywatorach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Noblefairy
+13 / 17

Bylam na obozie w te wakacje na Ukrainie i po powrocie stwierdziłam jedno: Nie mamy na co narzekać, naprawdę!
Ukraina, kraj zacofany, ludzie mili i nie zwracający uwagę na takie pierdoły jak ubiór, przynajmniej ja to zauważyłam w najbliższym otoczeniu będąc tam.. Natomiast codzienne życie.. Otóż to zarabiają niewiele, a ceny naprawdę duże..
Tam rodziny nie mogą sobie pozwolić na takie jedzenie, ich posiłki składają się głównie z kaszy i kromek chleba.. A mieszkania.. Nocowałam u jednej Ukrainki i powiem, że jest przytulnie i nie są to jakieś mega okropne warunki, ale z pewnością baardzo skromne, o takim wyposażeniu jak w Polsce w cod rugim mieszkaniu, oni mogą sobie tylko pomarzyć..
Naprawdę, doceńmy to co mamy, bo są miejsca gdzie ludzie mają o wiele trudniejsze warunki do zycia od nas, a mimo to, potrafią się z niego cieszyć. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elmoon
+3 / 7

Trzeba było sobie gumki kupić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-1 / 3

Zacznijmy od tego, że nie zawsze bogactwo narodu można stwierdzić na podstawie tego, co znajdziemy u nich w domu, czy jak się ubierają. Weźmy takie USA: co z tego, że są jednym z najbogatszych krajów świata (swoją drogą nieźle, jak państwo 300-milionowe przewyższa pod względem bogactwa również kilkumilionowe - albo kilkusettysięczne - "drobiazgi"), skoro wciąż uwielbiają transakcje załatwiać za pośrednictwem niewygodnych czeków, a w ich kuchniach wciąż można znaleźć w większości dość prymitywne kuchenki gazowe (inna sprawa, że tam z gazem nie ma aż takich problemów jak w Europie)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2010 o 20:21

avatar crypto
+4 / 6

Gdzieś jest lepiej, gdzieś jest gorzej, to normalne. Człowiek dąży automatycznie aby mu było lepiej. Ale najważniejsze aby się w tym nie zatracić i nie dążyć po trupach do celu i doceniać to co się ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P petik1
0 / 6

jak się ma więcej dzieci niż znajomych na nk to tak się ma :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czlowiekbezpasji
+1 / 7

Prawda, Znam jedną Ukrainkę, pracowała na wyższym stanowisku na kolei bodajże, a moja ciotka pracowała w Polsce jako przedszkolanka. Ukrainka mówiła, że to co moja ciotka zarabia dziennie, ona dostaje po miesiącu. Z resztą widać, że dużo Ukrainek przyjeżdża do Polski do pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sidek
+62 / 70

I co zrobiles tego demota?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alergic
-5 / 15

Mistrz :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ch3ster
-2 / 6

Gratuluje wrzucenia siebie samego na mistrzów :) nick

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anaalfabeta
-5 / 7

Jesteś na mistrzach , pozdrów mamę : )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sylwkaxxxxx
-5 / 9

a i tak zrobiles demota...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jmd74
+5 / 9

o, jak dobrze ze to wytlumaczylas!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M morros
+1 / 3

Ogólnie racja z tym, że na Ukrainie jest większa bieda, ale co do rodziny na zdjęciu to nikt im nie kazał robić tylu dzieci. Myślę, że jakby mieli 1 lub 2 to mieli by lepsze warunki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-3 / 5

Różnicę w bogactwie Ukrainy i Polski można wskazać następująco: USA = 3 x Polska = 9 x Ukraina. Czyli przeciętny Ukrainiec ma się do przeciętnego Polaka tak, jak przeciętny Polak do przeciętnego Amerykanina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Haborym
0 / 2

@glinx11 ty chyba nie byłeś w USA.
Tam stopa życiowa średnich amerykanów jest naprawdę niska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M muchomor15
+8 / 8

Ciężko cokolwiek na ten temat powiedzieć, bo mieszkałam na Ukrainie i nie jest tam tak jak często się mówi. Chyba w każdym kraju są miejsca gdzie żyje się lepiej, gorzej, albo bardzo źle i tam również tak jest.
Ja zapamiętałam Ukrainę jako piękny kraj i mam nadzieję, że niektórzy też go tak dostrzegają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar piwoiwino
-1 / 5

Zgadzam się z tym demotem w 100%. Bylem kiedyś na obozie harcerskim gdzie była młodzież z Ukrainy. Widać było ze Polska dla nich jest naprawdę bogatym państwem mimo to że oni nie byli wcale z tych najbiedniejszych rodzin (do takiego wniosku doszedłem skoro mieli np: komputery i to całkiem niezłe jak na tamte czasy) , zawsze gdy wychodziliśmy na miasto oni za każdym rogiem "wpie****" (bo inaczej się tego ując nie dało) czipsy, lody, batony bo tego u nich nie było, chociaż nie wiem jak teraz bo od tamtego czasu minęło co najmniej 6 lat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Weronika1533
+6 / 12

Nie róbcie z Ukrainy takiej dziczy. Wierzcie mi,że poziom życia jest porównywalny jak w Polsce, może minimalnie niższy. Wielokrotnie miałam okazję gościć w Kijowie, Lwowie, Dniepropietrowsku. Demot - kompletne dno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mareckey
+1 / 3

i czemu nie zrobiłeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ketrina099
-2 / 2

DamianGZYL Rumunia to nie Ua! zapamiętaj sobie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Samuraj12
0 / 2

Ludzie znajdźcie sobie inne hobby !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rightstuff1
+1 / 3

wzruszajace :) co jak co Polska to nie Czeczenia, tylko wiadomo, wiekszosc ludzi zawsze bedzie kapryśna i bedzie narzekac,ze im zle z winy panstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SaszaBY
0 / 2

Weronika1533 !! Święta racja !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elastyna93
+2 / 4

to jak już zrobisz tego demota to daj znać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dabugk
-5 / 5

jak sie bachorów narobiło nie wiadomo ile to i zycie w Polsce super się wydaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pooool14
0 / 2

dlatego trzeba cieszyć się każdym dniem i nie marnować czasu na głupoty- jest tyle dobrych rzeczy do zrobienia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nafek
+4 / 4

Mam nadzieje ze z czasem sytuacja na Ukrainie sie polepszy, zycze im tego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Batrolomej
-1 / 1

Najpierw życz sobie, aby sytuacja poprawiła się w Polsce bo na chwile obecną mamy kolokwialnie rzecz ujmując przesrane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L luki30210
+1 / 3

"Miałem zrobić demota"
Szkoda że nie zrobiłeś ;pp
Spoko demot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar makaronik123
0 / 0

chyba Cie uświadomie że właśnie zrobiłeś demota :)
Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar berty
-4 / 4

Weronika1533: Widać że byłaś tylko w tych pięknych miejscach. Wybierz się choćby kilka km od granicy, poznasz prawdziwą Ukrainę pełną łapówek i niesprawiedliwości..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sylvija85
0 / 2

jakby pierwsze sprzedali to na gumki by mieli..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paperinik
+4 / 14

demot:Jagshemash!:My name is Borat. I like you. I like sex. Is nice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jo1992
+8 / 16

Większość z was klepie pieprzone bzdury, nie macie pojecia o tym co dzieje się na Ukrainie. Gadacie co powie dziecko z Afryki o Ukrainie, ale co ma piernik do wiatraka? To dwa różne światy, dwie różne kultury i podejście do życia. Polska i Ukraina to kultury podobne do siebie, kraje o tym samym ustroju politycznym. Mój były chlopak jest Ukraińcem, i ryzykuje stwierdzenie, że właśnie przez to, że nie mógł dostać glupiej wizy do Polski wszystko miedzy nami się posypało- bylo mnóstwo stresu, jego niemożność przekroczenia granicy Polski uniemożliwiała nam spotkania. Jest to kraj w którym mądrzy ludzie zarabiają śmieszne pieniądze, np doświadczona lekarka zarabia miesięcznie ok. 2000 hrywien, co daje 800pln. Jedzenie jest drogie, ubrania są ŚMIESZNE DROGIE! Tam nie ma markowych sieciówek typu H&M, zwykłe buty zimowe kosztują ok. 1300hrn, średnia płaca to 1500hrn. Popatrzcie ile finezji mamy w Polsce, możemy wybierać co nam sie podoba, do wyboru do koloru. Od biedy znajdujemy pracę, chociażby fizyczną. Tam tego nie ma, bezrobocie jest bardzo duże. Kraj jest zależny od Rosji i gdzie tu do Unii... Cieszcie się, że wy możecie wybierać gdzie jechać na wakacje za granicę. Że możecie sie uczyć na najlepszych uniwersytetach w Europie jeśli tylko chcecie, bo połowę kosztów macie fundowana przez Unię. Nie narzekajmy na to co mamy, ja mogę sypać porównaniami do Ukrainy, gzie ludzie sa skazani na siebie żeby cokolwiek osiąnąć i nikt nie ułatwia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reksiok
+1 / 9

aha. Musiałem użyć Ivony by odczytał twój tekst. Nie chciało mnie się czytać :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2010 o 20:07

P Paradox001
+2 / 8

Większość z Was podejrzewam nigdy nie była na Ukrainie stąd nieprawdziwe teksty. Po pierwsze na dany moment średnia płaca na Ukrainie to około 400$ (czyli w przeliczeniu na złotówki około 1200zł)Ile się zarabia w Polsce? Wystarczy wejść na stronę PUP waszego miasto aby się przekonać że wcale nie więcej. W porównaniu z Polską życie jest dużo tańsze, tańsze paliwo, tańsza żywność, alkohol, opłaty mieszkaniowe, gaz, prąd itd. Wystarczy pojechać do pierwszego większego miasta aby zobaczyć jaki jest poziom życia. Fakt faktem jeśli chodzi o drogi, infrastrukturę to w Polsce jest dużo lepiej, ale to dlatego że Unia Europejska pakuje w nas ogromną kasę, gdyby nie UE drogi mielibyśmy podobne do tych na Ukrainie, jak nie gorsze. Zamiast użalać się nad Ukrainą, lepiej będzie jak każdy z Was zajmie się problemami naszego kraju i sprawdzi sobie jak Polska wypada na tle krajów UE, nawet chociażby takich jak Czechy czy Węgry :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MedyKydeM
-3 / 7

Kiedy pracował u mojej babci pewien ukrainiec. Dostawał pieniądze do ręki, jedzenie miał, spanie miał. Po jakiś tam 3 miesiącach wracał na Ukraine. Jakiś dzień wcześniej przyszedł do mnie pożyczyć kasety VHS z filmami. Powiedział, że siedzi w domu, że mu się nudzi to mu pożyczyłem ze 4. Wziął i kolejnego dnia wyjechał zabierając je. Widocznie lepiej i bardziej opłacalnie było mu zostać złodziejem na sam koniec, mimo tego, że dobrze miał, bo babcia traktowała go jak własnego wnuka. Trudno się mówi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shadowpl2
+1 / 1

Te kasety były ze złota?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O osa750
+1 / 1

Może platynowe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bazienka
+3 / 5

hmmm czy ja dobrze widze? 15 dzieci? wspolczucie dla matki... chociaz i w polsce znajduja sie tacy inteligenci zeby z renta w wysokosci 600 zl jako srodkiem utrzymania rodziny robic 7mke dzieci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lucyfer616
0 / 4

Mój pierwszy rzut oka: klasa, dwoje nauczycieli i wycieczka na wieś. Dopiero kiedy przeczytałem opis i jeszcze raz spojrzałem na obrazek, domyśliłem się prawdy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 listopada 2010 o 21:09

avatar DamianGZYL
+1 / 1

Obawiam się, że nawet na Ukrainie nauczyciele nie chodzą w kaloszach ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JonyBinZlo
-2 / 2

jeśli to prawda to się nie dziwię,czemu mój kumpel w wieku 8-9 lat przeprowadził się z rodziną do Polski :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pala07
-2 / 4

taka bieda ale co rok to prorok,gorzej niż szczury sie rozplenili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czytymniemaszczynie
-1 / 3

nie rozumiem tego... im biedniejsza rodzina i gorszy poziom życia tym więcej dzieciaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aisha66666
-1 / 1

mniej kasy na gumki xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Autobahn
0 / 2

Ja znam Ukraińców którzy przyjeżdżając do polski mówią że mamy dobre drogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L li5
-2 / 6

Niestety dla Ukraińców poziom życia w Polsce, a nawet wygląd naszych miast, obwieszone lampkami centra handlowe itd. to istny ósmy cud świata (i wiem to na pewno, nie wymyślam). Ale pamiętajmy, że my kiedyś też tęsknie patrzyliśmy na Zachód. Mam nadzieję, że Ukraińcy dojdą przynajmniej do średniego standardu życia, jaki mają Polacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siryj
+4 / 4

Na Ukrainie za 1-sze dziecko dostaje się 12.5 tys. hrywien ($1500) za 2-gie 25 tys. a za 3-cie i każde kolejne 50 tys. ($6000). Dlatego też taka rodzina może być właśnie źródłem utrzymania.
No i na Ukrainie nie jest takźle jak na rysunku. No ale na drogi to na pewno nie macie prawa narzekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SmiechZelek
+1 / 7

Miałem napisać komentarz do tego demota, ale rozmyśliłem się i chyba nie napiszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DemetrisSorry
+2 / 2

hmm w niemczech / irlandii lepiej się żyje na zasiłku niż pracująć w polsce ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mihau2
+10 / 10

Zdjęcie w demotywatorze nie było robione na Ukrainie tylko gdzieś na Bałkanach ,a debile uwierzyli ,że to na Ukraina.

Po pierwsze na Ukrainie od kilkunastu lat jest niż demograficzny i tak wielodzietna rodzina jak na zdjęciu nie jest modelową ukraińską rodziną nawet taką z nizin.
Po drugie spójrzcie na fizjonomie dzieci,to Cyganie więc to zdjęcie prawdopodobnie zrobiono gdzieś w Rumunii (tam jest dużo Cyganów) albo w Macedonii cy Albanii.
Po czwarte oni stoją koło kurników /chlewików ,a większośc komentujących myśli ,że to tam domy tak wyglądają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2010 o 11:45

M mikuuss
+2 / 4

Zarzucił zdjęciem z cyganami i mówi, że to Ukraińcy. Muahaha dobre ;s Ukraińcy mają taką samą "odmianę" skóry jak my.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2010 o 12:34

D Dawid0328
0 / 0

Widzę dużo komentarzy, że to nie jest zdjęcie Ukrainy. Owszem jest. Jest to romska rodzina mieszkająca na Ukrainie. Artykuł opowiadający o całej wiosce mieszkającej w takich warunkach: http://www.wiadomosci24.pl/artykul/cyganskie_perly_w_blocie_93919.html . Byłem niedawno na Ukrainie i te domy są lepsze oczywiście, bo nie rozpadają się tak jak ten na zdjęciu, ale wyglądem wiele go przypomina. Drugie, co trzeba powiedzieć to to, że dzieci tam też aż tyle nie mają. Jak widać obrazek mocno metaforyczny, ale prawdziwy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vic3k
-2 / 6

fajne gumiaki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AjemKrejziMen
0 / 2

prawda prawda, pamiętam jak u mojego dziadka pracowali Ukraińcy... Między innymi Kobieta która była dyrektorką Liceum we Lwowie, zrywała truskawki kilka godzin dziennie przy pełnym słońcu za 35 zł dziennie
A ciekawe jest też to że oni strasznie lubią cebule, normalnie jedzą jak my jabłka !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klaudiarr
+1 / 1

Pewnie mu chodziło o to,że u nas trochę lepiej ;D.
Tak nie doceniamy naszej Polski,a dla innych jest miejscem takim,jak dla nas Ameryka ;o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrDamaz20
+3 / 3

Ale za to jakie niunie na ukrainie sa:) BYĆ POLAKIEM , MIESZKAĆ W NIEMCZECH I MIEĆ ŻONĘ Z UKRAINY:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vilectro
0 / 0

Pomimo wszsytko uważam, że 17 dzieci to zdecydowana przesada. Już nawet pomijając wyżywienie, pieniądze - jak powiedzieć całej siedemnastce, że każde dziecko kocha się tak samo? Jak przytulić te dzieci wszystkie naraz? Jak poświęcić im jednakowo dużo czasu? Z resztą - ile z tych dzieci nie jest z dziurawego kondomka? Ile jest ich własnych? Ile adoptowanych?

Mnie ta perspektywa przeraża szczerze mówiąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vindictivity
+3 / 3

Hmm... No cóż... Połowę swojego życia spędziłam na Ukrainie. Prawdą jest to, że Ukraińcy uważają Polskę za kraj, w którym da się żyć lepiej. Ale nie zawsze tak jest. Np. mimo to, że w Polsce są lepsze technologie (czasem), leczenie na Ukrainie jest o wiele lepsze. Pijacy - wszędzie tacy sami. Bezdomni też. I ilość ich jest podobna w obu krajach. Nieprawdą jest też, że na Ukrainie wiele rodzin ma więcej niż 2 dzieci. W Polsce np. jest wiele "niezbyt zamożnych" rodzin mających całe gromadki dzieci. Na Ukrainie to rzadkość. Wiele ludzi po prostu nie zdołałoby zapracować na swoje pociechy. Co do "płacenia" za kolejne urodzone dzieci - nie praktykuje się. Prawie. A raczej bardzo bardzo rzadko. I to przez rodziny przybyłe z niektórych regionów Rosji. Szkolnictwo - nie trzeba kupować książek, co pozwala na oszczędzenie sporej sumy pieniędzy. Poziom szkół też jest wyższy. Na własnej skórze się przekonałam. Choć znów jeśli chodzi o studia - Polska prowadzi. Mimo to uważam, że Ukraińcy po prostu nie mają na co narzekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kornel13
+1 / 5

Daję plusa bo mam takie same dzieci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciek93PL
0 / 2

@Encoruage A w Niemczech chcą żyć jak w Norwegii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paulasky
+4 / 4

Mimo wszystko cieszmy sie że żyjemy w takim kraju bo tak naprawde nie żyje nam sie źle. Ciesze sie że nie urodziłąm sie w krajach afrykańskich albo w krajach z religia islamską

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Batrolomej
-2 / 2

Jeśli tak bardzo lubisz być dymany przez biurokratów to twoja sprawa, ale nie mam zamiaru żyć w różowych okularach oszukując się, że polska to raj na ziemi.Żyjemy w niewolniczym systemie zwanym idiokracją, gdzie porządni ludzie są wyzyskiwani przez aparat państwowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O orlleano
+1 / 1

demot:Zagadka:Ile jest dzieci na załączonym obrazku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2010 o 19:21

avatar symbian0
+3 / 5

Ukraina, Białoruś, Rumunia, Bułgaria, Macedonia, Chorwacja może trudno w to uwirezyć ale też np. Litwa nam
zazdroszczą. Dla litwinów polacy to bogacze, i w ich mniemaniu uważamy się za panów chcących im odebrać
niepodległość, dla tego tak tępią polonię u siebie.... Polska jest wśród 30 najbogatszych krajów świata (od 28
do 35 zależy, kto robi ranking) i jesteśmy najszybciej bogacącym się krajem w europie. Jest nieźle i będzie
jeszcze lepiej. My lubimy narzekać, to nasza cecha narodowa. Wsie przypominają coraz częściej luksusuwe osiedla
domków. Jeździmy coraz lepszymi autami, już nie 1 ale 2 lub 3 auta na rodzinę... 15 late temu nikt by o tym nie ośmielił się pomarzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2010 o 19:42

avatar DamianGZYL
0 / 0

Z wszystkimi wymienionymi państwami się zgodzę, ale z tą Chorwacją to z lekka przesadziłeś ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Batrolomej
-1 / 1

Polska to bankrut, który związał się z Europą Zachodnią, która w chwili obecnej żyję na kredyt i powoli umiera.Mądry kraj to taki, który wiążę swoją przyszłość z państwami, które dopiero stają się zamożne i prężnie się rozwija anie z państwami gdzie za parę nastanie era dzieci Mahometa i gdzie zapanuję islamska republika.Więc proszę nie mów mi o jakiś bredniach o tym, że Polska jest jednym z najbogatszych państw na świecie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paperinik
0 / 0

Daj spokój Doniek, wiemy że to ty ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jegga
+1 / 1

Jeśli chodzi o Rumunię to się nie zgadzam, owszem może Bukareszt jest piękny i nowoczesny ale reszta kraju ?
Przejeżdżałam przez Rumunię zatrzymaliśmy się na stacji benzynowej, weszłam do "sklepu" i co widzę ? Dwa batony jedna butelka picia kilka gum do żucia i tyle. Wyszłam pokierowałam się do autokaru i co widzę ? Dziecko bez ręki w jakiejś brudnej szmacie stało pod wejściem i chciało coś do jedzenia. To prawdziwa historia i myślę, że Polska ma chyba "troszkę" lepsze warunki życia niż Rumunia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dynia8
0 / 0

Brawo ! ten demot trafił na mistrzów razem z komentarzem Sidka x] :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czlowiekbezpasji
-1 / 1

Moja babcia mieszkała we Lwowie (dzisiejsza Ukraina) , i bała się tam wrócić bo Ukraińcy by zamordowali, tak samo było o tym głośno w telewizji, studenci pojechali do ojczyzny swoich dziadków na Ukrainę, i zatrzymali się u jakiejś rodziny, wieczorem grali nimi w karty, w nocy po podrzynali gardła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0rhplus
-1 / 1

w Polsce to jest chociaż antykoncepcja....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szym201
+1 / 1

a kto z Was "mądrych" tam był???

za plecami mają Ukraina???

czy ktoś pamięta wyjazdy Polaków na Zachód???

oni o nas tak samo myślą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Batrolomej
+1 / 1

Ukraińcy też wyjeżdżają na zachód!Dla nich Polska to tylko przejściowe pomiędzy starą unią a wschodem.Oni wcale nie traktują naszego państwa jak jakieś ziemi obiecanej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gry270
+2 / 2

racja xp dla reszty europy to my jesteśmy jak taka Ukraina xp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LuCy17
-4 / 4

JEzuu, Polak potrafi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L love45
0 / 0

chyba nie zrobił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KaMeR
0 / 0

urzekła mnie twoja historia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzywunia
0 / 0

Dobra wszystko fajnie i cudownie napisałeś, ale dręczy mnie 1 pytanie ... zrobiłeś tego demota ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 21 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2010 o 14:46

W wilkson
0 / 0

Mają eternit na dachu a to zabronione:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar neptun94
-1 / 1

Ukraińcy chcieli wolnego i niepodległego państwa - zabijali i mordowali Polaków niejednokrotnie członków swojej rodziny - mężów, żony, stryjów, dziadków, szwagrów itd. W II RP żyli jak pączek w maśle,gdy II RP upadła odwaliło im i zaczęli tworzyć swoje sztuczne państwo. BANDERA jesteś z siebie dumny d*pku??!! Przez Ciebie wielu ludzi dziś cierpi, bo zaufali Twoim obietnicą o "ukraińskim raju", czym przekreślili wieleset lat wspólnej tradycji i kultury z Polską. Prawda jest taka, że ludność Ukrainy chce spowrotem przyłączyć się do RP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Batrolomej
0 / 0

Przejawem tej wszech obecnej miłości między Polakami a Ukraińcami było to, że Polacy w celu zniszczenia kultury i wynarodowienia Rusinów(Ukraińców) palili ich cerkwie prawosławne i grekokatolickie, a dzieciom zabraniano nauki w ich ojczystym języku.Dodam jeszcze, że żadne Ukrainiec ani tym bardziej Białorusin nie mógł pełnić roli urzędnika państwowego.Mogę cię zapewnić, że żaden Ukrainiec nie ma zamiaru żyć w granicach naszego państwa, świadczy o tym fakt odbywaniu się licznych parad na część działaczy niepodległościowych, które odbywają się teraz nie tylko na ziemiach dawnej II RP ale także i I RP, czyli na Ukrainie właściwej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reksiok
-1 / 3

A ten co jest na bosaka to pewnie syn Cejrowskiego :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czekola
0 / 0

to przecież cyganie są

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pala07
-1 / 1

dno-plebstwo robi plebstwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mlekowit
-1 / 1

Było se tylu dzieci nie robić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AntiAntifaZone
0 / 2

kolejny argument żeby występować przeciwko każdej lewicowej/kolektywistycznej ideologi, niech żyje wolność gospodarcza !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar refuse
-1 / 1

a co to w ogóle ma do rzeczy? może kolega mózgowiec skleci w końcu jakieś sensowne zdanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem