@sxs: dokładnie, najpierw produkowany na licencji/technologii odkupionej od Neoplana, a gdy ten został przejęty przez MAN-a, polska baza tej firmy w Bolechowie została kupiona przez Polaków. Jak dla mnie demot bombowy:) Atmosfera wewnątrz wręcz gorąca, nawet najlepsza klima by nie pomogła:D
A po lewej stronie kadru ponad 20letni Ikarus 280 śmiejący się w twarz młodziutkiemu wytworowi firmy Sz.P Olszewskiego :D
(Dla niekminiących: Krzysztof Olszewski: własciciel Solaris Bus & Coach)
w sumie nie przypominam sobie ostatnio jakiegos pozaru ikarusa - ale oczywiscie nie jestem w temacie znawca - a podejrzewam, ze na pewno nie byly lepiej traktowane przez przewoznikow od nowych pojazdow. ikarus to jest maszyna ;-)
Na bank możliwe, nie ma co gdybać. Tyle pożarów? To jest wina serwisu MZA, który jest tragiczny, a Wy winy w Solarisie szukacie. Oczywiście musicie zgnoić, bo Polskie, co nie? -.- A jak się paliły Jelcze i MANy to ani słowa.
@sxs twoja wiedza woła o pomstę do nieba. Za wygląd Solarisa odpowiada firma z Berlina i pytanie co z tego? A autobus jest w pełni polską konstrukcją. Nie mówiąc o tym, że jego produkcja rozpoczęła się wtedy gdy fabryka w Bolechowie nie miała już nic wspólnego z Neoplanem.
seria urbino: Zostały one zaprojektowane w firmie Neoplan Polska przy udziale projektantów z berlińskiej firmy stylistycznej "IFS Designatelier. niebo nie grzmi ;-)
poczatek solarisa urbino to 1999 rok, zmiana neoplan polska w solais bus and coach - 2001, nigdy nie bylem geniuszem z matematyki ale cos mi wychodzi, ze mam racje;)
Jakbyś nie wiedział, to Neoplan już do serii K się nie przyznawał i nie uznał tego autobusu za własną produkcję. Tym bardziej Urbino. No i oprócz tego, że nie jesteś geniuszem z matematyki, to na dodatek nie jesteś geniuszem z Polskiego skoro masz problemy z czytaniem. Autobus został zaprojektowany przez Neoplan POLSKA, a nie Gottlob Auwärter GmbH (o ile w ogóle wiesz co kryje się pod tą nazwą)
Czy ty nie potrafisz pojąc, że Urbino zostało stworzone przez POLAKÓW?! :/ Widać nie dociera przez Ciebie. Nazywali się Neoplan Polska i co? Neoplana GÓWNO Urbino obchodziło i nie mają z tym modelem ŻADNEGO związku, bo (po raz kolejny nie umiesz czytać) jak sam zacytowałeś - chcieli produkować N316.
SXS widać, że masz gówno, a nie pojęcie o autobusach i ogranicza się ono tylko do jeżdżenia jako zwykły pasażer ( nie jako osoba rzeczywiście się nimi interesująca), a całą swoja wiedzę czerpiesz z wikipedii. Ot zwykły pasażer, ale oczywiście uważasz się za najmądrzejszego.
Ikarus jako autobus wysoko podłogowy niemalże nie ma prawa sie zapalić, Co innego Solaris serwisowany przez fachowców z warszawskiego MPK. Ciekawe dlaczego nikt nie pisze o płonących MANach???
z łaski swojej solaris jest Polski.
skoro sie mamy czepiac to powstal z montowni niemieckiego neoplana a i sam solar jest zaprojektowany w berlinie ;-)
Nie wygląda mi to na solarisa...
urbino 18
sorry, 15 ;D
@sxs: dokładnie, najpierw produkowany na licencji/technologii odkupionej od Neoplana, a gdy ten został przejęty przez MAN-a, polska baza tej firmy w Bolechowie została kupiona przez Polaków. Jak dla mnie demot bombowy:) Atmosfera wewnątrz wręcz gorąca, nawet najlepsza klima by nie pomogła:D
dzieki;>
sorry ale ten pożar autobusu to wina raczej nie polskiej technologii a warszawskiego serwisu :d
solaris - słoneczny. w takim autobusie ładnie sie opalisz ;] dobry demot. nie ma to jak bezpieczne MPK
A po lewej stronie kadru ponad 20letni Ikarus 280 śmiejący się w twarz młodziutkiemu wytworowi firmy Sz.P Olszewskiego :D
(Dla niekminiących: Krzysztof Olszewski: własciciel Solaris Bus & Coach)
w sumie nie przypominam sobie ostatnio jakiegos pozaru ikarusa - ale oczywiscie nie jestem w temacie znawca - a podejrzewam, ze na pewno nie byly lepiej traktowane przez przewoznikow od nowych pojazdow. ikarus to jest maszyna ;-)
A tymczasem w Bratysławie Solarisy pięknie się palą. :)
wkoncu nie jakis moralizator z babcia nie dzecko bez llap tylko obrazek ktory demotywuje ;x
@pr0: bardzo możliwe...
Na bank możliwe, nie ma co gdybać. Tyle pożarów? To jest wina serwisu MZA, który jest tragiczny, a Wy winy w Solarisie szukacie. Oczywiście musicie zgnoić, bo Polskie, co nie? -.- A jak się paliły Jelcze i MANy to ani słowa.
jakby to powiedzialby Andrzej Grabowski: w takiej duchocie nie bede jechoł :)
@sxs twoja wiedza woła o pomstę do nieba. Za wygląd Solarisa odpowiada firma z Berlina i pytanie co z tego? A autobus jest w pełni polską konstrukcją. Nie mówiąc o tym, że jego produkcja rozpoczęła się wtedy gdy fabryka w Bolechowie nie miała już nic wspólnego z Neoplanem.
seria urbino: Zostały one zaprojektowane w firmie Neoplan Polska przy udziale projektantów z berlińskiej firmy stylistycznej "IFS Designatelier. niebo nie grzmi ;-)
poczatek solarisa urbino to 1999 rok, zmiana neoplan polska w solais bus and coach - 2001, nigdy nie bylem geniuszem z matematyki ale cos mi wychodzi, ze mam racje;)
widać że na trasie 523, a gdzi dokładnie?
nie mam pojecia - to zdjecie z zycia warszawy, najladniej pasowalo, ja mam zupelnie inny region pod kontrola;)
Jakbyś nie wiedział, to Neoplan już do serii K się nie przyznawał i nie uznał tego autobusu za własną produkcję. Tym bardziej Urbino. No i oprócz tego, że nie jesteś geniuszem z matematyki, to na dodatek nie jesteś geniuszem z Polskiego skoro masz problemy z czytaniem. Autobus został zaprojektowany przez Neoplan POLSKA, a nie Gottlob Auwärter GmbH (o ile w ogóle wiesz co kryje się pod tą nazwą)
Czy ty nie potrafisz pojąc, że Urbino zostało stworzone przez POLAKÓW?! :/ Widać nie dociera przez Ciebie. Nazywali się Neoplan Polska i co? Neoplana GÓWNO Urbino obchodziło i nie mają z tym modelem ŻADNEGO związku, bo (po raz kolejny nie umiesz czytać) jak sam zacytowałeś - chcieli produkować N316.
SXS widać, że masz gówno, a nie pojęcie o autobusach i ogranicza się ono tylko do jeżdżenia jako zwykły pasażer ( nie jako osoba rzeczywiście się nimi interesująca), a całą swoja wiedzę czerpiesz z wikipedii. Ot zwykły pasażer, ale oczywiście uważasz się za najmądrzejszego.
EPICKI podpis.
taki temperament to raczej szumnych, polskich głów...
akurat wole jeździć w gliwickim kzk gopie solarisem niż węgierskim ikarusem z 20 letnim stażem w którym nie słychać co się mówi...
"widać że na trasie 523, a gdzi dokładnie?"
Trasa łazienkowska, kawałek za przystankiem Rozbrat mniej więcej na wysokości stadionu Legii
bardzo dobry :) duży. +
demot: Panie Mietku... : -tak, tak wyklepie się
Gówno wiecie..;] Będą się popisywać..wiedzą. na temat ile akcji wykupił ten a ten..:P
Wiedza z wikipedii.
demot:Ikarus:jedzie dalej...
demot:polski autosan pojezdzil by jeszcze z 10 lat
demot:Solaris:ekologia przedewszystkim
Demot:Ikarus pozdrawia...
Ikarus jako autobus wysoko podłogowy niemalże nie ma prawa sie zapalić, Co innego Solaris serwisowany przez fachowców z warszawskiego MPK. Ciekawe dlaczego nikt nie pisze o płonących MANach???
żal Solarisy są lepsze od merców a jak się nie dba o autobus to każdy się zapali
mnie się podobają tylko te najnowsze solarisy 18. Pasta: mercedesy też sa wporzo, np. O405N2 ;)