Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
6277 6798
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K Kosteq64
+113 / 121

Technika zmienia ludzi. Możesz dostać na rynku co tylko chcesz, przez to zanika wiele rzeczy, które kiedyś były
normalne. Przez to teraz, przyjaciółmi są rzeczy, a nie ludzie. Przez to stajemy się coraz bardziej 'wyprani' z
uczuć. Przez to człowiek znaczy dla człowieka coraz mniej. Szkoda, że przychodzi nam żyć w takich czasach, że sił dodaje nam komentarz na youtube, a nie żywa istota. Smutne, ale prawdziwe. (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lutego 2011 o 19:10

K kola01
+67 / 71

"...że sił dodaje nam
komentarz na youtube, a nie żywa istota. Smutne, ale prawdziwe." [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lutego 2011 o 19:06

avatar brovareck
+27 / 31

Osoba doda komentarzem, a nie komentarz mi ich doda :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kosteq64
+21 / 21

Jasne, wiadomo komentarz się sam nie napisze, ale chodzi mi bardziej o ludzi z najbliższego grona, znajomych, przyjaciół itd. a tutaj sił dodaje twórczość anonimowego człowieka, którego zapewne nigdy nie zobaczysz. W każdym razie życzę głównej! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Halford
+17 / 19

dla mnie takim wehikułem czasu jest muzyka rockowa, sprzed 40-30 lat :) Up the Judas!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magik603
+5 / 19

Wiec powiedzcie mi, dlaczego nie postaracie sie nic zmienic w tym tylko nadal siedzicie na tym Facebooku. Na prawde nie wiem jak jest teraz w Polsce, ale z tego co slyszalem wasze zycie towarzystkie bardzo zaniklo. Czy na prawde wolnicie hodowac wirtualna farme? Pomyslcie nad tym zamiast tylko pisac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mlaskator
-2 / 6

Użalajmy się dalej... czasu nikt nie cofnie, trzeba żyć chwilą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maciekawski
+6 / 12

Póki żyją tacy ludzie to Polska nam nie zginie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kidai
-3 / 7

Dobrze, ale każdy ma wybór, jeśli chcesz, możesz pić na dachu i zamieniać co chcesz na co chcesz, a widzę wymagania masz do spełnienia. Co do rodzajów papierosów, kupuj jakie CI pasują, nikomu nie zabronisz przecież wybierać jednych, a czasu nie cofniesz, nauczmy się żyć z postępem technologii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R robos92
-4 / 6

Świat idzie do przodu. Trzeba się cieszyć z tych czasów jakie teraz są, bo za parę lat będziecie te czasy miło wspominali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
8 86kamil86
-2 / 4

troszke nie zgodze sie z tym co tam jest napisane ale co do adresow znajomych zamiast portali w 100% sie zgodze.telefon tez jest po ty by zniego dzwonic,nie potrzeba w nim internetu gpsu i 3G wiec nokia 3310 moglby napisac a nie budka.fajek wszystkich rodzajow nie musi palic moze jedne kupowac i palic, ja nie pale i nie pije wiec nie mam dylematow takich, a telewizora nikt nie kaze ogladac. a takich rzeczy jeszcze mozna by sporo wypisywac bez ktorych moznaby zyc i nie zyloby sie gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alexandra1880
+19 / 19

a ja tęsknię do lat 80... plus do demota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fooji
+2 / 8

Super... kartki na mięso, wódkę, słodycze, benzynę, tandetne ciuchy, brak wszystkiego w sklepach, nie stać cię na kolorowy telewizor, nie mówiąc już o "maluchu", gumy donald, pomarańcze, lego i szynkę konserwową widzisz tylko w sklepach drugiego obszaru (pewex, baltona) a byle milicjant może dać pałą przez plecy bo ma zły humor. Ja mimo wszystko podziękuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I izuss90
+1 / 3

Kiedyś ludzie kupowali szynkę raz na pół roku i żyli, dziś nie wyobrażam sobie dnia bez szynki. Byli zdrowsi niż my obecnie, bo odkąd zalała nas fala zachodnich wyrobów jesteśmy karmieni chemią. Najgorsze jest to, że wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, ale nie jesteśmy w stanie zatrzymać tej niszczącej nas machiny. Ludzie stali się ofiarami konsumpcjonizmu, chcą kupować coraz więcej i coraz to nowszych i lepszych produktów. Żyjemy po to by konsumować. Zresztą inaczej świat przestałby funkcjonować. Jesteśmy więźniami samych siebie. Ja wiem, może przesadzam, ale niech każdy zastanowi się przez chwilę nad swoim życiem i odpowie na pytanie, czy tak nie jest? Świat lat 70. i 80. pomimo swej szarości i pustek, którą niektórych odpychał, coś w sobie jednak miał. Ludzie nie mieli nic, ale byli życzliwi,a także byli kreatywni. Potrafili z niczego samodzielnie stworzyć coś. A dziś? kto z was potrafiłby wystrugać z drewna konia na biegunach albo zrobić sobie samemu żyrandol do pokoju, a nawet wybudować dom bez ekipy specjalistów? A kiedyś ludzie to potrafili...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W winnnie
+14 / 20

Lata 80 , 90 to było ,coś nie to co teraz ..... Jak dla mnie świat się zle rozwija , bo ja już sobie wyobrażam co będzie za 20 lat ... ludzie nie będą wychodzić z domu ... Szkoły beda przez internet zakupy tez WSZYSTKO . Internet jest przydatny ale .........

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+8 / 20

Powiedz mi - ile miałeś wtedy lat? 18? 25? Byłeś w kwiecie wieku? Cały świat stał przed Tobą otworem? Zakochiwałeś się, uczyłeś, balowałeś, poświęcałeś wiele czasu znajomym? No właśnie... To nie lata są piękne, a młodość i wszystko co z nią związane. Za 20 lat świat się zmieni jeszcze bardziej, a obecne pokolenie będzie tęsknić za przełomem millenium, a konkretniej za swoim dzieciństwem. Pogadaj z ojcem - dla niego nawet czasy najgłębszej komuny będą lepsze, niż obecne, gdy jest już stary. Poza tym ludzie zapominają o jednym - każdy z nas idealizuje przeszłość. Wyrzuca złe wspomnienia i pamięta te dobre. A w teraźniejszości dostrzega głównie negatywy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DasReich
-5 / 9

ZiemniakPospolity

Mądre słowa, ale dzieciaki które urodziły się w latach 90, i "tęsknią" za latami 80, czy 90 (których za pewne nie pamiętają), są śmieszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miki258
+5 / 7

Sam jesteś śmieszny. urodziłem się w latach 90tych i to jest na prawdę odczuwalne. Nie odczuwam tego na własnych doświadczeniach. Ale gdy widziałem np. moją siostrę która spotykała się ze znajomymi dzień w dzień a nie siedziała na facebooku, to jej zazdroszczę i widzę co mnie omija. Bo teraz przez technikę i "wygodę" coraz mniej widujemy się z najbliższymi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lutego 2011 o 0:07

T TheCyberd3m0n
-2 / 6

EEE tam

Troche bomb nuklearnych sobie polata i wrócimy do epoki kamienia łupanego.

A jak chcesz sie cofnąć w rozwoju jest nadal tyle miejsc na tej planecie gdzie możesz to zrobić (niektore miejsca Afryki, Korea Płn). Zobaczymy jak zagadasz kiedy NIE POZWOLĄ Ci mieć telefonu czy Interentu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithax
0 / 0

@miki258
Jak ktoś chce to sie spotyka ze znajomymi. Jakbyś żył w latach 80 to byś to samo pisał o wcześniejszych, a za 20 lat tak będą wszyscy pisali o obecnych. Chcesz to tak sobie to tłumacz. Łatwiej niż przyznać, że to, że siedzisz cały dzień na fejsie zamiast ruszyć tyłek to tylko i wyłącznie Twój wybór. Ale nie. Lepiej doszukiwać sie winnych wszędzie dookoła. Akurat wszelkiego rodzaju 'zdobycze techniki' dobrze wykorzystane zdecydowanie ułatwiają właśnie kontakt ze znajomymi. Jak teraz siedzisz cały dzień w domu i przeglądasz demoty to nie łudź się, że jakby były inne czasy to nagle spędzałbyś całe dnie ze znajomymi itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar unfeeling
+13 / 13

Jeszcze trochę a nie będzie potrzeby by wychodzić z domu ... Czyli rozwijający się świat. Już niedługo nawet nie będzie miał kto tego wymyślać, bo wszyscy będą zbyt zajęci i leniwi. Cóż..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kati757
+1 / 3

Życzę głównej ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrzejf1994
+2 / 6

No cóź wpis dodany na facebook :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
+1 / 3

Dzięki :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L litruwa11
-1 / 1

wpis nie jest z facebooka ale z youtube... pod filmem "Skazany na bluesa"
powodzenia...;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kysl
+10 / 12

Powiem krótko, ja chce ku* lata '90.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miki258
0 / 2

Daje Ci plusa. Ale ku*wa za avatar to bym Ci mógł łeb ukręcić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KosiarekxD
+11 / 11

Spoko, my dalej pijemy na dachach i kupujemy tylko jedne fajki z kumplami:>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
0 / 2

Ja też, ale to nie to samo :D
No... chociaż na dachu to dość dawno nie byłem :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KosiarekxD
+6 / 6

Cóż, nie wiem czy to nie to samo, bo nie żyłem kiedyś, ale za to oświadczyłem że młodsze pokolenia(jedne z ostatnich wychowywanych na dragon ballu, piłce na podwórku itd) wciąż walczą:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
-1 / 3

Ja mam tylko przebłyski dragon balla, ale pamiętam że nie lubię zespołu R ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KosiarekxD
+2 / 4

Yyyym zespół R to z pokemonów z tego co pamiętam, a ja pokemonów już nie trawie ponieważ zbyt wiele ich spotykam na ulicach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
0 / 0

Wiem że to pokemony :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mia19961
+3 / 3

Wczoraj już któryś raz oglądałam skazanego na bluesa i wlasnie ten komentarz też rzucił mi sie w oczy :)
Cudownie gościu to napisał :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sprzet
+1 / 13

Pieprzysz smuty, zamiast się ogarnąć. Jak ja nie lubię takich ludzi. Kto Ci każe używać najnowszego telefonu?
Telewizora nie oglądam, piłem na dachu, nie mam nawet facebooka, wszyscy moim znajomi i przyjaciele są prawdziwi i są czymś o wiele więcej niż adresem. Mam 21 lat. Można? Można tylko trzeba chcieć -.-

Tacy jak wy zawsze by marudzili. Obojętnie czy teraz czy w latach 90, nie wspominając o 80 czy 70 kiedy najprostsze i konieczne rzeczy jak zakupy nie były takie oczywiste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 lutego 2011 o 18:49

avatar kidai
0 / 0

Także zwróciłam uwagę na narzucanie swoich upodobań do lat tamtejszych, ale myślę, że nic nie przeszkadza w posiedzeniu sobię na dachu przy piwie i kupowaniu cały czas tych samych papierosów. Nikt was przecież nie zmusza do siedzenia przy nowoczesnym telewizorze czy komputerze. Wolnoć Tomku w swoim domku, a technologia w niczym nie przeszkodzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hersylia
+3 / 3

Każdy kogo znam chce to zmienić, a w praktyce wszyscy dalej grzeją tyłek przy kompie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar whoxzuj
-1 / 3

A mi sie ten świat podoba, i ch*j !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar babkakryzysowa
+4 / 4

Czytając ten komentarz od razu pomyślałam o Skazanym, a później źródło ;) Lubię nowe technologię. Ale staram się nie popaść w szaleństwo. Podoba mi się postawa @sprzet ;) Używam nowości tego świata, ale robię to dobrowolnie. Nikt mnie do nowego telefonu, konta, czy gadżetu nie zmusi. Kupuję jeśli chcę. Nie muszę podążać za modą, czy nową muzyką. Słucham tego co wręcz kocham. Chodzi chyba o takie bycie sobą, dla każdego rozumiane inaczej. Nie ma do tego żadnego schematu. Każdy musi sobie coś takiego sam wyrobić. Jest to trudniejsze niż podążanie za trendami. Gra jest warta świeczki ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LikeABeast
+4 / 4

Tak... Ten komentarz spełnia wszelkie normy: po pierwsze zwięzły i przystępny, po drugie treściwy, po trzecie działa na odbiorców oraz po czwarte i najważniejsze: na początku dumnie stoi "K*rwa".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hurassus
+2 / 2

Babkakryzysowa - ja też wpadłem na Skazanego jeszcze, gdy czytałem komentarz :)
Ale ja osobiście w pełni podzielam to, co w democie. Choć nie żyłem w tych czasach, to wiele bym za to dał. Ludzie biedni materialnie mieli siebie nawzajem, mogli liczyć jeden na drugiego. Teraz trwa wyścig szczurów, ludzie posuną się do wszystkiego, żeby go wygrać. Ale najbardziej boli mnie umierająca muzyka... Ją zabiła technologia i pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArtTft
+7 / 9

Ja na własnej skórze doświadczyłem wejścia komputerów i telefonów do codzienności. Całe dzieciństwo spędziłem na podwórku z grupą wielu rówieśników. Do czasu. Gdy zaczęły wchodzić pierwsze komputery, coraz nowsze komórki, gdy stało się to osobiste i modne spotkania i czasy na podwórku dość drastycznie skończyły się. I z kilkunastu dzieciaków zostały jakieś tam prywatne spotkanka od czasu do czasu. Jestem rocznikiem '92 i mimo wszystko jestem szczęśliwy, że jeszcze zdążyłem spędzić dzieciństwo z ludźmi, a nie maszynami. A sam teraz pisząc ten komentarz potwierdzam ową teorię. Fatalna ironia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wasiak
0 / 4

ale "Kur wa" musiało być :D plus odemnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zxcvb1
-4 / 8

precz z komuną precz!!!!! niech żyje wolność !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
-2 / 4

Umrzyj :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lokiki
-3 / 9

Dla mnie to koleś brzmi jak komunista xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
+3 / 5

Pieprzycie, towarzyszu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eSpEr
-4 / 8

Jak tak tęskni za komuną i jednym rodzajem fajek to wypraszamy do Korei... Północnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zaakrecona
+3 / 3

Jestem za młoda i tylko trochę zahaczyłam o tą epokę.
Technologia strasznie szybko posuwa się do przodu...
Może za szybko...
Normalnemu człowiekowi ciężko się przyzwyczaić...
Ale budki telefoniczne były extra ;PP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gordonviet
-1 / 9

Za komuny było lepiej? CHU*A! Komunizm (lub zbyt "radykalny" socjalizm) to zakała świata i ludzkości. Wartości są dobre - tamte czasy - jeden wielki ch*j.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
-1 / 5

Nikt tu nie mówi konkretnie o komunizmie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E encoderrr
+2 / 4

Moze i poszedlem na technikum informatyczne, ale w przyszlosci nie mam zamiaru spotykac sie ze znajomymi przez internet ani pic tak z nimi piwo. Wielki +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
0 / 2

Witam w klubie - ja też nie mam zamiaru pić ze znajomymi piwa przez internet! ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qarhodron
+5 / 9

Piękne, po przeczytaniu tego siedziałem jakieś pół minuty w zadumie jak wryty. Urodziłem się w 1992, ale w ogóle nie ogarniam dzisiejszego społeczeństwa, nie uznaję muzyki, której słuchają, ich poglądów, ani ich sposobu patrzenia na świat. Czasem czuję, że powinienem był się urodzić 20 lat wcześniej. Może i była komuna i nie było techniki takiej jak teraz, ale przynajmniej ludziom na starość zostawały w głowach piękne wspomnienia, a nie komentarze na wyżej wspomnianym nk i archiwum gg...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-4 / 6

A skąd ty możesz, dziecko, wiedzieć, co ci w głowie na starość zostanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kidai
0 / 0

Nikt Ci przecież nie każe 'uznawać muzyki, ich poglądów, ani ich sposobu patrzenia na świat', na usta ciśnie mi się pytanie kim są w tym przypadku 'oni'? Qarhodron, może i było by dobrze gdybyś urodził się 20 lat wcześniej, wtedy zaczął byś doceniać jak masz dobrze,a nie marudzić i narzekać 'jaki ten świat jest be, wcześniej na pewno byłoby lepiej', pomyśl, czy lepiej było by twoim zdaniem harować na polu by mieć swoje pieniądze, cały czas pomagać rodzicom bez słowa sprzeciwu nawet jeśli psułoby to Twoje plany, stać czasami nawet cały dzień do sklepu i liczyć na to aby cokolwiek zostało, nie spróbować wielu smaków, nie mieć wolności słowa, zamiast siedzieć sobie w ciepłym łóżku z laptopem na kolanach i jeść różne potrawy, słuchać muzyki, mieć własne zdanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kidai
-1 / 1

@Revenge2208 każdy ma wybór, a że nie szanujesz swoich rodziców, to Twój i po części ich problem, oni tak Cię wychowali, ja swoich szanuję. Ludzie żyją jak im wygodnie, jak zechcą żyć, nie powinno Ci przeszkadzać, że Twój sąsiad żyje tak i tak, a inni ludzie jeszcze inaczej. Żyj swoim życiem i nie mieszaj się w życie innych. A co będą wspominać na starość, także myślę, że to tylko i wyłącznie ich sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GwynTirth
0 / 0

Polecam powieść "Linia oporu" Jacka Dukaja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SzymQ
-1 / 5

HAHAHAH
Mała prowokacja z mojej strony i od razu zaczęliście gadać o komunie!

Succesive troll is succesive!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A astas
-1 / 3

jaki on anonimowy skoro się podpisał nickiem? x.X

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
0 / 2

A czy w nicku ma swoje imie, nazwisko i adres?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Darka321321
0 / 0

Ah... nie tylko Tobie;) [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelo81
-1 / 3

Możecie mnie teraz zminusować i robić co chcecie ale konto luna8181 pochodzi od nazwy psa i podwójnego numeru kierunkowego miasta w którym mieszkam. Założyłem je dawno bo nie mogłem się zalogować na stare o nicku pawelo81. Jednym słowem dzięki że dodaliście mi otuchy do życia. P.S. Zamieszczam ten komentarz też na stronie yt jak by ktoś nie wierzył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wujucinek
+1 / 3

Ciekawe co by powiedział na jedne fajki, ale takie jak "popularne"? I nie rozumiem co złego jest w ładnych meblach? Co do telewizora, to chyba lepiej film obejrzeć na większym ekranie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
+2 / 6

Ja sie urodziłem juz w 'demokracji', ale rozumiem o co mu chodzi - po prostu kojarzy mu się to z dzieciństwem. Tak przynajmniej mi moi starsi zawsze odpowiadają - ogólnie to było gorzej, ale byli wtedy młodzi, więc to lubią :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PaulinQapauli
0 / 0

Nie tylko tobie :) (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rain08
-1 / 3

Ja jestem za !! Też chciałbym żyć w tych czasach. Dawne samochody, motocykle.. Kur**! Takie czasy już nie wrócą :((

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mikoweFotki
0 / 2

Jestem szczęśliwa, że mam tak wspaniałych przyjaciół i z większością możliwość widzenia się co dzień =D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zenon555
+2 / 8

jedź na kubę tam masz wszystko co jest w opisie jak potrzebujesz więcej to łukaszenka czeka a jak ci tego za mało zawsze jest korea północna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
-3 / 7

Wracaj do MTV.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Char
+1 / 7

Kiedy on ma rację. Jak ci biedy brakuje, to jedź tam, gdzie jest bieda, a nie narzekasz. Ja bym nie oddał mojego telefonu, nie oddałbym wyboru jaki mam w sklepie, wygody jaką dostarczają mi puby gdzie mogę wypić piwo... Z resztą, to nie jest odległe marzenie. Jak sprzedasz dom i samochód, to na lajcie starczy na bilet w jedną stronę i spokojne życie. Cejrowski tak zrobił i zdaje się jest szczęśliwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheCyberd3m0n
-4 / 4

@Char Cejrowski to jeszcze mógłby dać sobie spokój z pokazywaniem się przed kamerą w jakimkolwiek innym programie niż ten przyrodniczy (bo pokazuje na nich wszystkich jaki jest głupi)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Char
-2 / 2

Głupi? Bardzo mądry człowiek według mnie. Mówi to, co myśli, a to bardzo ważna cecha. Traktuję go nawet trochę jako wzór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheCyberd3m0n
-3 / 3

@Char Też broniłeś krzyża przed pałacem??:D
Wszystko co mówi, nie dotyczące podróży, dotyczy jedynej słusznej (wg niego) religii. Zakazać aborcji, eutanazji, antykoncepcji, koncertów metalowych (mówił że Nergal powinien siedziec i t d) Jest on wzrorwym przykładem szalejącego moherlandu w naszym kraju. Może ksiądz w dzieciństwie go molestował... jak go widze nawet w tym jego programiku wole o tym samym pooglądać Animal Planet alo National Geography bo gość jest P***niety wg mnie i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gwizd3k94
+1 / 7

Korea Północna zaprasza! :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
0 / 2

Łatwo powiedzieć. Jestem pewien, że zdecydowana większość ludzi "zmęczonych" współczesną technologią, którym marzy się powrót do PRL-u zaczęłaby przeklinać rzeczywistość, gdyby jakiś terrorysta z EMP (albo tym bardziej mocniejsza burza słoneczna, jak ta z połowy XIX wieku, kiedy paliły się linie telegraficzne) popalił im komórki, telewizory LCD, komputery itp. i przez parę lat jedynym "oknem na świat" było by lampowe radio. :) Ludzie przyzwyczajają się do poziomu życia i każdy wymuszony krok wstecz jest bardzo bolesny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kosteq64
+2 / 2

Proste, każdy staje się niewolnikiem posiadanych rzeczy. Odbierz mu wszystko to nie będzie wiedział co się z nim dzieje i jak ma żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+5 / 7

To nie jest żadna niewola. Śmieszą mnie tego typu teksty. "Dzieciaki przez te komputery nie potrafią używać liczydła", "Mało kto potrafi dzisiaj pisać na maszynie", "W szkole nie uczy się kaligrafii" itp. Przecież to trochę tak jakby powiedzieć: "Przez tę cholerną rewolucję przemysłową spora część społeczeństwa nie wie nic o uprawie roli". :) Najcenniejsze są te umiejętności, które ułatwiają Ci życie we współczesnym świecie - a współczesny świat jest pełen nowoczesnych urządzeń. Lepiej będzie dla Ciebie jeśli nauczysz się programować, nikt nie wymaga od Ciebie obsługi suwaka logarytmicznego. ;) Bardziej przyda Ci się umiejętność obsługi komórki, niż znajomość alfabetu Morse'a. I tak dalej. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniak92
+3 / 3

Nie zaczyna się zdania od ku rwa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kpisz
+3 / 5

Ironia, ludzie piszący "ohh jak chciałbym tamte czasy gdy zamiast siedzenia na kompie, grało w piłkę" siedzą na Demotach, YouTube czy innych stronach. Świat idzie do przodu, i ludzie też powinni się rozwijać i otwierać na nowe rzeczy, a nie stać w miejscu lub co gorsza cofać się (nie obrażając nikogo oczywiście). Sadząc po takich wypowiedziach można powiedzieć również że lepiej nie korzystać z żarówek bo setki lat temu używano świeczki, i wosk kapiący miał swój urok. Założę się że wieeeele osób żyjących dawniej, z chęcia by korzystało z komputerów, samochotów etc. Dlatego cieszmy się że każdego dnia idziemy o krok dalej i możemy doswiadczyć czegoś nowego. Pozdrawiam, i nie mam zamiaru nikogo tym obrazić ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kewa
0 / 2

jasne że to wszystko ułatwia życie i nawet ciężko byłoby się obyć bez niektórych przedmiotów, ale powiedz czy nie spotykasz sytuacji że chcesz się spotkać z kimś, powiedzmy w parku na spacer czy coś to ktoś cie zbyje albo wyśmieje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kidai
0 / 0

A czemu to miałby wyśmiać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Thaorr
-1 / 3

Gosciu tez bym chcial , zeby te czasy powróciły Jestem z Toba !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar h3lix
+3 / 5

A ile ja bym dał za bieganie na golasa i polowania na mięso a potem siłą zaciąganie samic na reprodukcję... To też się nada na demota? Fuck evolution, yeah! ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
0 / 0

Hmm... Zgadzam się z sensem twojej wypowiedzi, ale tak dla ścisłości: ewolucja nie ma nic wspólnego z postępem (w ludzkim rozumieniu tego słowa). Nie obejmuje ona żadnego imperatywu nakazującego ciągły rozwój, zmierzanie ku "lepszemu". Dobór naturalny sprawia, że przeżywają najlepiej dostosowani i tyle. Jeśli w danym środowisku najlepiej dostosowanym jest prymityw biegający nago i polujący przy pomocy dzidy, to właśnie jego geny będą najpowszechniejsze w puli. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LooC
0 / 0

Nie wiem czy ktoś już to napisał, ale ten komentarz był pod jednym z utworów, lub urywkiem z filmu o Ryśku Riedlu. Przeszedłem cały internet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matinho1594
+1 / 1

szkoda, że tego już nie ma :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adango
+2 / 4

Czasem też mam takie chwile "słabości", że patrząc na to, co mnie otacza z chęcią cofnąłbym się do lat '90. Jednak po 1. nikt nie zabrania dziś dzwonić komuś z budki, mieć malutki tv czy odwiedzić kumpla. Po 2. zauważcie, że to nie wina technologii, tylko tego, że my się zmieniamy. Czasy, do których każdy tęskni to przecież na ogół czasy dzieciństwa/młodości. I to za nią się tak tęskni, ukrytą pod tymi wszystkimi rzeczami, które się robiło z kumplami etc. Dzisiejsze najmłodsze pokolenia zatęsknią do dzisiejszych czasów, 'kiedy fajnie było mieć komórkę "jedynie z kamerką i gpsem" i każdy miał "wielką teczkę" zwaną laptopem zamiast czegoś, co wymyślą za paręnaście lat. Trudno, zmieniamy się, zmieniają się nasze obowiązki, mamy coraz mniej czasu dla siebie przez co chcemy wszystko szybko i łatwo, co umożliwia ten "paskudny Internet". Ale takie jest życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniel69ony
0 / 4

gdzie znajomi to adres a nie konto na nk :( [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pieeter
-1 / 1

Ku^%$ ile bym dal zeby ludzie umieszczajacy rozne rzeczy w internecie (tudziez "na internecie") dodawali zrodlo. Tym bardziej jesli juz cos w nim wpisuja wiec ich IQ pozwala na odnotowanie faktu jego istnienia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MedyKydeM
-1 / 3

Poprzez technologię, a także wykorzystywanie na rynku pracy (długie godziny pracy, nawet 7 dni w tyg) stajemy się aspołeczni. Wracając po ciężkim dniu z pracy myślisz tylko o tym, aby zajrzeć na laptopa, odpocząć i iść spać. I tak w kółko z lekkimi zmianami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+2 / 2

Aspołeczni? Chyba żartujesz. W dawnych czasach ukończenie szkoły oznaczało zerwanie kontaktu z 99% znajomych, a nawet dobrych przyjaciół. Bez względu na to jak bardzo ludzie obiecywali sobie, że będą się trzymać razem, zwyczajnie nie było to technicznie wykonalne. Bez komórki i laptopa z GG i "fajsbukiem" nie było zbyt wielkich szans, żeby choć czasem wymienić kilka słów, zapytać "co u Ciebie?" i umówić się na kawę. Izolacja robiła swoje...
Problem zaczyna się, jeśli dla kogoś facebook, nk.pl, GG albo komórka są jedyną formą kontaktu z ludźmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emarc
0 / 2

Zwłaszcza ta końcówka... Tego się właśnie obawiam w dzisiejszych czasach widząc przejawy owego zjawiska... :|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kewa
+1 / 1

ja bym oddała wszystko, brakuje mi tego ale cieszę się że mogłam jednak skosztować tego co teraz jest nieosiągalne. choćbym chciała sie z kimś spotkać to nie ma z kim bo wszyscy siedzą zamknięci w 4ścianach głusi na każde zawołanie, nieraz muszę napisać smsa do siostry żeby zeszła na obiad...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheCyberd3m0n
+1 / 3

przykro mi że masz takich znajomych w takim razie:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+1 / 1

Hmm... I naprawdę myślisz, że to wina techniki? Może siedzą zamknięci w czterech ścianach, bo mają ciężką sesję? ;) Ja nie wyobrażam sobie utrzymywania kontaktu z ludźmi tylko za pomocą komputera i telefonu, chociaż jestem wielkim pasjonatem nowych technologii. Zwyczajnie czasem trzeba umówić się z kimś na kawę, spotkać w większej grupie, porozmawiać. A SMS do siostry wołający na obiad? Wiesz, dawniej waliło się nożem po kaloryferze, bo nikomu nie chce się biegać po schodach, żeby przekazać wiadomość złożoną z dwóch słów. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheCyberd3m0n
+2 / 4

A nie możecie się np umawiać do baru/kina/czegostamkolwiek przez facebook?? :D My tak robimy:P I komórka 3G z internetem się przydaje (wifi lub pakiety internetowe do korzystania z skype lub bramek sms gdy się konczy kasa na koncie) i gps (ustalenie adresu jakichs imprez). Nauczcie się korzystać z technologii z głową w dobrych celach, to na pewno Wam nie zaszkodzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+1 / 3

Zgadzam się w 100%. Większość negatywnych wypowiedzi w komentarzach pod tym demotem to przejaw typowej technofobii. Parę lat temu zawistnicy rzucali się na każdego zainteresowanego nowoczesnym sprzętem krytykując za "szpanmerstwo" (nawet jeśli chodziło o pasjonata). Teraz, kiedy urządzenia się rozpowszechniły i ma je więcej osób widzą w nich źródła wszelkiego zła. Technologia ma to do siebie, że trzeba umieć z niej korzystać, a wtedy przyniesie wielkie korzyści. Moja ciocia na przykład nie mogła uwierzyć, że możliwa jest rozmowa telefoniczna z rodziną w USA za kilka groszy na minutę przez VoIP. Innym trudno pojąć fakt, że wideorozmowy przez Skype są kompletnie darmowe. Czasem mam wrażenie, że dla starszego pokolenia nasza cywilizacja już wkroczyła w etap osobliwości technicznej, przyspieszając z rozwojem poza granice jego zrozumienia. ;) Z niecierpliwością czekam na to co przyniosą kolejne dekady. Zamiast się tego bać i przeklinać nowe rozwiązania będę z nich korzystał. :)

A stara technika? Interesuje się jej historią, co nie znaczy, że chciałbym do końca życia korzystać z telefonu z mikrofonem węglowym, induktorem na korbkę i podsłuchującą telefonistką na ręcznej centrali. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheCyberd3m0n
-1 / 3

W nowych dekadach bedzie sie odchodzic wogóle od tradycyjnych numerów telefonów na korzyść technologii VoIP. Prawdopodobnie telefonia komórkowa zostanie jedynie na poziomie Internetu, zamiast numerów tel wyłącznie loginy bądź IP, możliwe że ogromne powiązanie z konta z portalami spolecznosciowymi (a'la facebook). Już są urządzenia w pełni to umożliwiające, czemu za np 10 lat miałby się nie rozpowszechnic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheCyberd3m0n
-2 / 2

A co do tv, wole w już w całości VOD, bo to z soba prezentuje teraz (nie licząc Discovery, NG czy HBO) to taczka końskiej spierd0liny. Zreszta z tego co wiem na tym jednym kanale tez rzadko lecialy pozyteczne rzeczy:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+1 / 1

Nie sądzę, żeby numery telefoniczne kiedykolwiek miały zniknąć. To rozwiązanie zwyczajnie zbyt głęboko zakorzeniło się w świadomości i moim zdaniem będzie nadal emulowane nawet wtedy, gdy cały ruch telefoniczny będzie się odbywał w 100% po sieciach komputerowych. To trochę jak ze sposobem prowadzenia samochodu albo archaicznym układem klawiatury QWERTY - ludzie tak się do tego przyzwyczaili, że forsowanie nowych rozwiązań jest wręcz niemożliwe. Co do integracji VoIP to oczywiście się zgadzam. Zobacz jak genialnie rozwiązała to Nokia w systemie Maemo na n900 - nie ma już osobnej aplikacji mobilnej dla SIP, Skype'a albo Google Talka. Konta konfiguruje się w ustawieniach i cały ruch jest obsługiwany przez system z jednego dialpada, książki adresowej i okienka wiadomości. Rozmowę Skype albo SIP odbiera się dokładnie tak samo jak zwykłe połączenie GSM. Genialne w swojej prostocie. Poczekamy parę lat, operatorzy wprowadzą tani internet komórkowy bez limitu danych i wszędzie w zasięgu 3G będzie można dzwonić przez Internet tak samo naturalnie jak przez GSM. ;)
A co do telewizji to niestety moim zdaniem nawet Discovery się stoczyło. Mają parę ciekawych programów ("Pogromcy Mitów" chociażby) ale zniechęcili mnie emisją bzdur o latających talerzach, nawiedzonych domach albo "teoriach" Danikena. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheCyberd3m0n
-1 / 1

widze że kolejny fan smartfonów:D ja mam Omnie HD z Symbianem. Co do maemo jestem ostrozny ze wzgledow ilosc nań programów, poza tym dziwne - nowa n8 ma po prostu nowego symbiana ^3. Jesli Maemo nie bedzie rozwijane, programy na niego też. Mysle o Iphonie (oczywiscie shackować soft) bo widzialem fajne programy (profesjonalne nawet) do pracy z muzyką i dźwiękiem (instrumenty wirtualne!!)(tak, Apple mysli przede wszystkim o muzykach), i Android się też fajnie rozwija. Jesli VoIP bedzie tansze to ludzie odrzuca numery telefonów (jesli bedzie zintegrowane ze spolecznościówkami, nie łątwiej zadzwonić na podstawie imienia i nazwiska przez np facebook). Czas pokaze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+1 / 1

Maemo tak naprawdę nie jest systemem z tej samej grupy co Symbian, gdyż nie było przygotowywane
z
myślą o smartfonach. Tutaj masz odpowiedź dlaczego Nokia tak po prostu się na niego
nie
przerzuciła. Maemo to normalny Linux. I pisząc o Linuksie mam na myśli Linuksa, a nie
coś
takiego jak Android, gdzie masz kernel linuksowy a na nim wirtualną maszynę wzorowaną na
Javie,
na której działa interfejs graficzny i wszystko inne. Maemo to taki system operacyjny jak
na
dużym komputerze. Nokia opracowała go nie z myślą o komórkach, ale tabletach
internetowych.
Sprawdził się na krótkiej serii urządzeń: n770, n800 (używam obecnie) i n810.
Projektując
następcę (n900) zdecydowali się nieco zmniejszyć ekran (do 3,5") oraz dodać
funkcjonalność
GSM. O programy raczej bym się nie martwił - poza aplikacjami pisanymi z myślą
o tym urządzeniu
jest całe mnóstwo przeportowanych z dużego Linuksa. Komuś udało się nawet
przygotować
używalną wersję OpenOffice'a. Urządzenie ma naprawdę dość mocny hardware. ;)
Android iOS też
mnie kuszą, ale przy następnej zmianie sprzętu zdecyduję się chyba na n900. A
tą tematyką
interesuję się od lat - moim pierwszym PDA był Palm Tungsten T2 z systemem PalmOS,
potem kilka
urządzeń z Windowsem MObile (iPaq, palmfony od HTC).
A co do samej integracji obsługi VoIP z systemem, to równie dobrze tyczy się to Symbiana - tam już od kilku lat można skonfigurować sobie konto SIP w ustawieniach systemowych i będzie ono obsługiwanie tak samo jak połączenia GSM, bez potrzeby instalowania dodatkowego softu. O Maemo napisałem głównie dlatego, że tam poszli jeszcze dalej, dodając poza SIP-em również Skype'a i Google Talka (oraz serwisy IM).
Nie mówię, że ludzie nie
będą
dzwonić np. na login przez VoIP (zwłaszcza, że z reguły takie połączenia między
operatorami
są całkiem darmowe, a dzwoniąc na numer nalicza się standardową opłatę) ale ze
względu na
sprzętowe rozwiązania (sam używam stacjonarnego telefonu VoIP) wsteczna zgodność
zostanie
zachowana. Sposób korzystania z telefonu za bardzo zakorzenił się w ludzkiej
świadomości, a
poza tym jeszcze przez długi czas telefonia VoIP będzie musiała
współegzystować z tradycyjną
PSTN.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2011 o 17:52

H Hehlo
0 / 2

Niestety taka prawda.Nic już nie wróci z tamtych lat.Demot świetny!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+2 / 4

Niestety? Na szczęście. Problem w tym, że wszystkim komentującym marzy się selektywny powrót kilku wybranych elementów. Zapominacie o kolejkach w sklepach, braku podstawowych produktów (ciekawe ile wytrzymalibyście bez środków higienicznych), autorytarnej komunistycznej władzy, zomowcach na ulicach itp. Jak ktoś już słusznie zauważył - są na świecie takie "skanseny" (Kuba, Białoruś). Dlaczego się tam nie przeniesiecie? Bo tak naprawdę lubicie swoje wygodne życie. Myślę też, że niektórzy z was mają wyidealizowane wyobrażenia. Sądzicie, że w latach osiemdziesiątych KAŻDY słuchał ambitnych piosenek bluesowych i rockowych? A o tandecie disco, którą pan Fronczewski parodiował jako Franek Kimono to już nie pamiętacie? Z lat dziewięćdziesiątych zapamiętaliście grunge, ale już nie disco polo, prawda? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+2 / 2

@Revenge2208: Nie zgodzę się. Po prostu ta lepsza muzyka (jak zawsze) jest znacznie mniej popularna. Jednym z najwyżej ocenianych przeze mnie zespołów rockowych wszech czasów jest brytyjska grupa Million Dead, która działała przez kilka lat na początku XXI wieku. Frank Turner (ich wokalista) teraz trochę złagodniał, ale wciąż bardzo wysoko oceniam jego twórczość.
W Polsce też mamy bardzo dobrych artystów - wystarczy włączyć Trójkę i co jakiś czas na jakiegoś trafisz, ja w ten sposób odkryłem m.in. Pustki albo D4D. :) W latach dziewięćdziesiątych tacy jak Ty pewnie też narzekali na postępujący upadek przejawiający się popularnością Disco Polo. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lutego 2011 o 16:30

T TheCyberd3m0n
-1 / 1

a teraz mamy łatwiejszy dostęp do każdej muzyki, nie musimy słuchać jedynie tego co nam narzuca telewizja (samo scierwo za przeproszeniem) lub radio. Nie chce wspierac piractwa, aczkolwiek wszyscy przeciez moga miec kazda plytke w 5 min nie wychodzac z domu:). Mamy takze sklepy z Wave'ami online, gdzie mozemy KUPIC muzyke, i to czesto nie dostepna w lokalnym emipku czy mediamarkcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U unFUCKable
0 / 0

W Ch*j prawdziwe ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nido94
+1 / 1

Ahh plusowałem kiedyś ten komentarz ;-).
Obejrzcie sobie film świetny ;-).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gihad
+1 / 3

Następnemu się qrwa chce do PRLu wracać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OczywiscieJa
0 / 0

Ale anonim! Jest nazwa! Mogłeś chociaż zamazać! ; /

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TelFyr
0 / 2

Biadolicie ludzie, a siedzicie dalej na demotach. Jak tak wam brakuje "tamtych" czasów, to sobie kupujcie jedne fajki, załatwcie mały telewizor, wywalcie meble, pijcie na dachu, znajdźcie przyjaciół którzy myślą podobnie i bądźcie szczęśliwi. Kurde naprawdę nie rozumiem w czym problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M murray33
+1 / 1

szkoda tylko że oprócz tych rzeczy w Polsce siedzieli komuniści którzy cie gnębili i ograniczali na każdym kroku...
pić mogłeś wtedy kiedy kombinowałeś albo pędziłeś bimber...
wcale nie było tak fajnie i zajebiście

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beata961
0 / 0

Taa teraz większość ludzi stało się fałszywych ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sgtreznov
0 / 0

Ja pie**ole! Ale Wy ludzie narzekacie. Narzekacie na to ze mamy troche pierdylnietą młodzież. A tacy murzyni w afryce czy w innej somalii albo zdychają z głodu albo codziennie widzą smierć przez wojny u
nich toczone. A to ze dorastają takie głąby to zasluga 1/2 rodziców ktorzy albo nie maja czasu dla dziecka i tak je nie wychowuja dobrze, albo też z tego powodu, że teraz 16 latki maja dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 lutego 2011 o 18:33

avatar bojaniewiem
0 / 0

A ja tęsknie za czasami w których nie miałam okazji żyć. Wiem , że było beznadziejnie - nie było nic , kolejki , brak wolności , cenzurowanie piosenek itp. Ale te minusy były właśnie przyczyną powstania czegoś innego. I nie tęsknie konkretnie do tego by żyć w biedzie , ale do tego co dzięki niej powstało w sercach ludzi . ( Oczywiście to jest tylko moje zdanie – nie żyłam w tedy) . Powstawały prawdziwe przyjaźnie i nie było takiej sztuczności jak teraz . Telewizja( mam namyśli programy typu Majka , Mtv itp. ), gazety ( Bravo itp.), popularna muzyka – to wszystko takie banalne i puste a wszyscy za tym idą , bo łatwiej jest ignorować to co smutne i nie myśleć bo wtedy się wszystkiego tak nie czuje . Biegnąć za światem i nie myśleć po co w ogóle się biegnie , bo wtedy dojdziemy do wniosku , że po nic. Że nic nam to nie daje , że wszystko zaraz minie a ja tylko tracę czas na to by zyskać opinię innych ludzi których za chwilę i tak nie będę już znała . Wtedy pojawią się nowi ludzie i nowy spektakl i udawanie kogoś kim nie jesteśmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dosia17
+1 / 1

Z tego co widzę, to społeczność internetu to albo dzieci neo, albo starsi narzekający na dzisiejsze dzieciaki i wspominający swą wspaniałą młodość. Ludzie, a nie można tak po prostu cieszyć się życiem w dzisiejszych czasach? Ja świetnie się bawię i przeżywam wspaniałą młodość, a rzeczy takie jak komputer, czy komórka to jedynie udogodnienia, z których należy korzystać z rozumem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamilos777
0 / 0

takie czasy juz byly, nie polecam, ale jak sie bardzo chce ich doswiadczyc to ciagle mozna na kubie, czy w korei polnocnej. powodzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johnym89
0 / 0

w suemie to mam tylko 18 lat i lata 90'siate (a raczej ich końcówkę) pamiętam jak przez mgłę, ale zdecydowanie, jak sobie przypomnę samych ludzi z tamtego okresu, to przyznam, że zdawali się oni szczęśliwsi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Natt99
0 / 0

Ejj, ten komentarz, widziałam pod jakimś filmem...
"Skazany na bluesa" ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fghj
0 / 0

Dachy zamknęli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem