Reif, mylisz się.
Ludzie kupując takie gadżety przyczyniają się do statystycznego wzrostu popytu na nie, co de facto jest jednoznaczne zabijaniem większej ilości zwierząt, po to by zaspokoić chęci klienta jednocześnie zasilając swój portfel.
To są prawa biznesu.
I ktoś mi kurde poowie Dlaczego ja codziennie do szkoły , na miasto chodze w dresie? Nigdy nie ubiore jeansow :D do
kosciola sztruksy a tak to mam 20 par spodni dresu i 10 bluz i nie jestem JP i tego nie wyznaje :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 kwietnia 2011 o 18:48
Chciałam tylko napisać, iż warto bardziej wgłebić sie w temat, przed wydaniem opinni o zabijaniu zwierząt.
Ludzie
tak bardzo protestują przeciw czapką z lisa, że polowania na nie są całkowicie NIEOPŁACALNE. Nie ma
bowiemznich
żadnego pozytku dla myśliwego, a kosztują i pieniądze i czas. Dlatego teraz lisów jest ZA DUŻO.
Stanowią poważne
zagrożenie dla ekosystemu w naszym kraju, mają bowiem zamało wrogów naturalnych. Lisy WYBIJAJĄ
zające i ptaki. Ich
liczba drastycznie spada.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
7 kwietnia 2011 o 21:03
Nazywający siebie obrońcami życia powiedzą Ci, że zawsze lepiej się urodzić, nawet jeżeli masz skończyć jako alkoholik w rynsztoku, albo zatłuczony przez własnych rodziców...
WOW napewno kazdy z nas chcialby sie urodzic wiedzac ze bedzie alkoholikiem ktory cale swoje zycie poswieci na picie nie bedzie mial gdzie mieszkac co jesc ktorego beda go ponizali ludzie przechodzacy obok :) obroncy zycia pffff....
Kurde no tak, ale sam fakt, hoduje się zwierzęta dla samego futra, podczas gdy można nosić ciuchy z bawełny lub syntetyki jest straszny. Tym bardziej, że w większości przypadków zwierzęta są obdzierane żywcem ze skóry, i po prostu bardzo cierpią.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 kwietnia 2011 o 16:28
Jakie tak naprawdę ma znaczenie, iż cierpią? Ból polega tylko na tym, iż pod wpływem pewnych bodźców (np. uszkodzenie ciała) w mózgu wydzielają się pewne chemikalia, a organizm - odpowiednio zaprogramowany - reaguje na nie próbą powstrzymania dalszego ich wydzielania.
@Maigo dobrze wiedzieć, ale to nie zmienia faktu, że mimo jest to reakcja chemiczna (o dziwo jak wszystko co dzieje się w jakichkolwiek organizmach (wow)) to jednak ból to ból i to nie jest nic przyjemnego ani dla ludzi ani dla zwierząt...no chyba, że jest się masochistą.
Szczerze mówiąc wolałabym się nie urodzic niż przez całe życie żyć w jakimś pojemniku ze świadomością że tuczą mnie po to żeby później jakieś baby we mnie chodziły.
jak już dają im życie to niech nie odbierają go kiedy im się zachce... Dla JMP Wieeelki [-] A dla Ciebie [+] ;)
Wątpię, by lisy miały taką świadomość... Sama kiedyś umrzesz i to po życiu mającym niewiele więcej sensu. Owszem, zapewne dłuższym, z większą swobodą wyboru co czynić, doznasz miłości, ogólnie więcej szczęścia i to "wyższego poziomu", niż ten gatunek zwierząt, lecz cóż, czyż i te lisy nie będą miały okazji się najeść i rozmnożyć?
Maigo opisujesz czym jest ból i jednocześnie mówisz o "miłości" która jest zwykłymi hormonami i chemikaliami i ma na celu doprowadzenie do kopulacji. Pfff
To jeszcze taka jedna uwaga: dres Pumy robi się w dużej części z tworzyw sztucznych. A mało co tak truje
środowisko, jak przemysł chemiczny włókna te produkujący. Więc dres Pumy też zabija zwierzęta, tyle że trudniej
je policzyć. Ale to nie znaczy, że można o nich zapomnieć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 kwietnia 2011 o 15:28
wiec wiesz co aby uratowac te twoje zwierzatka na znak sprzeciwu CHODZ NAGO i wszystkim do okola mow ze ubrania zabijaja :D albo napadnij jakas fabryke dresow i tarroryzuj ja tak dlugo az pokaza cie w telewizji i tam przedstawisz wszystkim swoje zdanie na ten temat :D
Ani myślę przeciwko czemukolwiek protestować. Po prostu zwracam uwagę, że ludzie bardzo często się angażują w coś, co im się "dobre" wydaje, bez zastanowienia się, jakie są wszystkie konsekwencje tego czegoś. Warto czasem chwilę dłużej pomyśleć, zanim się krzyczeć zacznie.
krasnal145 ma racje tu nikt nie krzyczy :)
hmm... a konsekwencji noszenia dresu pumy po dluzszym zastanowieniu nie znam
:) no chyba tylko tyle ze ktos moze mnie nazwac dresiarzem :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 kwietnia 2011 o 15:53
Tu może nikt nie krzyczy, na demonstracjach - owszem. Ludzie się akurat na obrone zwierzątek futerkowych rzucili z tymi demonstracjami - pewnie dlatego, że są takie miłe do przytulania... Świnie, których przeciętny człowiek zżera dużo więcej, niż nosi futer, tylu obrońców nie mają, bo nie są takie miłe i sympatyczne. Tymczasem większość ludzkich aktywności zabija jakieś zwierzęta. Czasami sympatyczne, czasami mniej - to chyba nieco niesprawiedliwe nad jednymi się użalać, a innych nawet nie zauważać.
Sam podobnego wrzuciłem. http://demotywatory.pl/2520086/Dres-z-Pumy
A nawet w takiej postaci to chyba było na głównej, zauważyłem że ostatnio pojawia się trend na powtórki na głównej, bo znalazłem pare demotów które już kiedyś w takiej samej postaci były na głównej..
@merrrry - nie wege jeszcze nie jestem ze względu na mój młody wiek, jak mi sie organizm rozwinie do końca z pewnością na wege przejdę, na razie po prostu wolontariuszka, chociaż w taki sposób jestem prozwierzęca :)
Lisy, króliki, szynszyle i każdy ma z tym wielki problem, a jestem ciekaw czy ci sami ludzie kupujący w mięsnym też mają takie wielkie dylematy i myślą o tych biednych świnkach, krowach i innych kabanosach, dzięki którym nie padli jeszcze z głodu.
Ale jak człowiek pierwotny nosił skórę zdartą z tych zwierząt, które zjadł, to już wszystko cacy? Czyli jeśli mam skórzaną kurtkę ze skóry cielęcej, to jest dobrze, bo to jest naturalne, a jeśli kupię sobie czapkę z lisa, którego nie jem, to już nie, tak?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 kwietnia 2011 o 19:45
>>Mausner tylko, że to mięso z świń, kur, krów itp. to nasze jedzenie, a paniusie które kupują sobie futerka to tylko dla szpanu, aby świecić na mieście, że mają na sobie coś wartego kilka tysięcy. Więc zacznij odróżniać coś co robimy praktycznie z 'przymusu' i coś dla własnego ego, bo jeżeli ja nie zjem mięsa to i tak ktoś zje je za mnie.
No pewnie, jeśli nie zjesz mięsa, to ktoś zje je za ciebie, a jeśli siedzisz na demotywatorach i oburzasz się, że
paniusie noszą czapki z lisów i futra z szynszyli, stawiając bierny opór czemuś, czego nie popierasz, to twoim
zdaniem to ulegnie zmianie? Zostań wegetarianinem, wyrzuć wszystko, co masz w domu ze skóry jakiejkolwiek, wyjdź na
ulicę i protestuj, wtedy możesz stawiać takie argumenty. Ja jem mięso, noszę naturalne skóry i nie udaje na
internecie obrońcy uciśnionych lisów, które są zwierzętami łownymi i normalne polowania są na nie organizowane. Co do królików, to jeśli pasztet się z królików robi a skórę sprzeda na te kurtki, to co, też źle?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 kwietnia 2011 o 11:43
mausner- dla mnie możesz zjeść nawet gówno, mnie to nie obchodzi! Wegetarianinem nie zostanę, skóry nie noszę. W moim mieście nie organizują protestów na ulicy, więc nie wychodzę, podpisuję jedynie petycję w internecie.Chodzi mi o to,że jak każda paniusia na świecie odstawiłaby futro, to nie mieli by zysku. Sama mam szynszyla i nie rozumiem jak można zabijać tak cudowne i pocieszne zwierzęta! a i moją wypowiedź na tym kończę, bo nudzisz mnie człowieku.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 kwietnia 2011 o 7:55
Coraz nudniejszy jest ten serwis. Powiem Wam co powiedziały moja matka, siostry, córki, wnuczki gdy sprezentowałem im futra. Babci nie zdążyłem... Pomijając fakt, że każda okazywała radość jak najnormalniejsza kobieta w takiej sytuacji, czyli skakanie niczym mała dziewczynka co dostała lalkę, a nigdy nie miała zabawek:
"Mam wyrzuty sumienia z powodu tych zwierząt. Ale to futerko jest świetnym lekiem na to." Mamusia zawsze była taka smutna odkąd pamiętam. I tak mówiła jak marzy o futerku. Sprezentować jej norki... Nie wyobrażacie sobie jaka to satysfakcja.
A tak w ogóle z czego robi się dres? Brakuje tej informacji na Wikipedii :-((((
Skoro nie jest produktem naturalnym, na mur beton z jakiś trujących chemikaliów. W jednym zestawie nie ma ich na tyle by przyroda cokolwiek odczuła. Ale na skalę przemysłową... Na pewno zabija wiele zwierząt, chociaż pośrednio taka fabryka. Nie, nie chcę żadnej firmy oczerniać. Po prostu rozumuję jak detektyw. Wszystko odszczekam, jeśli podacie mi przepis na produkcję dresów.
Rzeczywiście zabijanie zwierząt jest po prostu złe, ale dres jako strój codzienny wygląda beznadziejnie (przynajmnie moim zdaniem). A poza tym chyba istnieje coś takiego jak SZTUCZNE futra :/
istnieje coś takiego jak zwierzęta z hodowli...
zlikwidować naturalne futra to tak jakby chcieć zlikwidować kopalnie diamentów w Afryce dla dobra tym razem ludzi... to dobra luksusowe - wszystko kwestią ceny - wszystko na sprzedaż...
Że nie wspomniemy o tym, że sztuczne futro jest dużym obciążeniem dla środowiska naturalnego, nie może zostać zrecyklingowane i rozkłada sie setki lat. Zabijanie zwierząt nie jest złe, gdy planujesz je zjeść i ubrać sie w jego skórę.
Zabijanie zwierząt jest zgodne z odwiecznym porządkiem natury. Zwierzęta zabijały i zjadały siebie nawzajem na długo przed pojawieniem się na ziemi człowieka. Fakt, że tylko człowiek opanował, póki co, hodowlę i potrafi wytwarzać odzież wynika wyłącznie z zaawansowania jego rozwoju. Sądzicie, że gdyby jakikolwiek znany nam drapieżnik potrafił zbudować zagrodę i hodować pożywienie obok swojej nory, to dalej biegałby za zdobyczą? Wątpię. Albo, że zwierzęta nie ubierałyby się w skóry innych zwierząt gdy im zimno, gdyby potrafiły to robić? Dlaczego więc tylko do człowieka pretensje?
@Artur masz rację w pewnym sensie, ale dziwnym trafem nie jada się mięsa z norek, lisów, szynszyli itp. @daclaw - zwierzęta nie zabijałyby innych dla zaspokojenia własnej próżności, mimo braku wyraźnej potrzeby (mam na myśli futra, nie pożywienie)
Jak widzę na ulicy kogoś w futrze to najchętniej zabiłabym kogos takiego gołymi rękami tak jak to zwierze zostało zabite dla niego. No ale zabije się idiote, a wyrzuty sumienia jak po kimś porządnym... ehh
Obrończyni praw zwierząt co by ludzi mordowała, potwierdzasz tylko teorie reszty społeczeństwa. Jak widzisz kogoś jedzącego schabowego to też byś go zabiła ?
Mam szynszyla i naprawdę nie rozumiem, jak można je zabijać . To prawda, że futra mają śliczne i milutkie w dotyku, ale hodować je tylko dla przerobienia na futro jest straszne. To są takie inteligentne i kochające zwierzątka, że zabicie ich jest zbrodnią . Oczywiście tak samo lisy i króliki .
Piszecie o tym jakto ludzie zabijają zwierzęta aby mieć futro. I przyznaje rację tym os to osobom które sa wegetarianami bo to ma tylko wtedy sens. A osoby które na co dzień jedzą mięso to niech się nie wypowiadają bo tym też zabijają zwierzęta. I to miliony!!!!!
Było!! zwolnić tego admina co to tutaj wstawił!;/
Nie uważam się za jakiegoś chorego fanatyka demotów ale myślę że większość głównej pamiętam i nigdy bym nie wrzucił plagiatu gdybym był adminem;P (-)
Jak można nosić futro.. to dla mnie głupie i nie pojęte.. szynszyle to takie słodkie i bystre zwierzęta, a zwierzęta uczucia też mają.. nie są maskotkami ani dziadostwem do noszeniea -.-
Na 99% jestem pewien że to już było, gdyż sam wysyłałem linka do takiego demona swojemu koledze, aby ustawił sobie opis na gg (tak jest "dresem")... ale dawno... bardzo dawno... z pół roku temu, jak nie dalej...
Tak w ogóle to te lisy są teraz plagą. Ich futro jest tak tanie że myśliwym nie opłaca się strzelać a plaga tych
zwierząt niszczy króliki, zające, kuropatwy itp itd
Ekolodzy rozpropagowali żeby Lisów nie zabijać, Lisom dano
lekarstwo na wściekliznę. Nie giną same.
Z lasów znikają całe populacje innych zwierząt. W tej chwili
najbardziej ekologiczne są właśnie czapki z prawdziwego lisa.
A taki dres? w końcu go ktoś wyrzuci. Za 2000 lat może się nim udławić koza :/
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
7 kwietnia 2011 o 22:06
Takich demotów jak ten było już kilka - i tutaj i poczekalni. Nie ma to jak nabijać sobie demoty na głównej powtarzając to, o czym inni wydają się nie pamiętać.
Wielka szkoda że nie myślicie już samodzielnie tylko bezczelnie kopiujecie czyjeś dzieła... nawet nie zadałeś sobie trudu jakichkolwiek zmian... demot za pierwszym razem dostał ode mnie mocne, ale Ty nie zasłużyłeś.
Może i żadna puma nie ginie ale rodzina Chińczyków dostaje garba odszycia tych dresików po nocy przy świeczce.....
Tak więc dbajmy też o ludzi tak jak o zwierzęta.
+
Dla mnie to straszne, te wszystkie naturalne futra, skóry itp. Myślę, że ludzie nie są uświadomieni na cierpienie tych zwierzaków. Ja choć jestem jeszcze gówniara już to rozumiem i kocham zwierzaki całym sercem. Nigdy nie tknę takiej rzeczy...
Powiedzenie futro z norek - OK, futro z szynszyli OK, ale dres z pumy ? Jest różnica między dres z pumy a dres firmy Puma ? Co to ku**a ma być ? Beznadzieja...
Naturalne skóry i futra są w pełni biodegradowalne. W całym procesie ich wytwarzania można na upartego obyć się nawet bez prądu. "Ekologiczna" odzież z tworzyw sztucznych jest natomiast produktem przemysłu chemicznego, który dzierży palmę pierwszeństwa w truciu środowiska. Poza tym jest dokładnie tak samo przyjazna dla środowiska (do którego w końcu trafi) jak butelki PET i starszej daty torebki plastikowe. To tak dla przypomnienia młodym gniewnym pseudo-ekologom.
Człowiek , jak bądz co bądz istota będąca na szczycie łancucha pokarmowego ma prawo korzystać z dóbr jakie dała
nam natura , także ze zwierzaczków , z ich mięsa i skór. Oczywiscie w sposob humanitarny , choć jestem swiadom
ze tak czasem nie jest. No ale jeszcze nie widzialem zeby ktoś walczył o prawa kurczaczków i krówek. One tez
przeciez są mordowane nie ? . :P Mniej hipokryzji a wiecej działania w strone humanitarnego wykorzystywania tych dóbr
.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 kwietnia 2011 o 16:47
haha dobre. !
buty z najki - Kilka nocy robienia przez zniewolonych chińczyków.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 16:11
Dres z Pumy - i cala rodzina chińczyków ma co jeść przez 3 miesiące.
wiedzą z czego jest, jakby nie kupowali to by ludzie nie zabijali dla zarobku proste nie ? więc co gadasz że nie wina kupujących
Reif, mylisz się.
Ludzie kupując takie gadżety przyczyniają się do statystycznego wzrostu popytu na nie, co de facto jest jednoznaczne zabijaniem większej ilości zwierząt, po to by zaspokoić chęci klienta jednocześnie zasilając swój portfel.
To są prawa biznesu.
@reif ty na serio taki głupi? Popyt napędza podaż, dopóki ludzie będą to kupować dopóty inni ludzie będą zabijać zwierzęta żeby zrobić z nich futro.
I ktoś mi kurde poowie Dlaczego ja codziennie do szkoły , na miasto chodze w dresie? Nigdy nie ubiore jeansow :D do
kosciola sztruksy a tak to mam 20 par spodni dresu i 10 bluz i nie jestem JP i tego nie wyznaje :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 18:48
Dlatego ja i dresu zawsze mówimy - Kto będzie krzywdził niewinne zwierzęta ten ma wpie*dol !
Chciałam tylko napisać, iż warto bardziej wgłebić sie w temat, przed wydaniem opinni o zabijaniu zwierząt.
Ludzie
tak bardzo protestują przeciw czapką z lisa, że polowania na nie są całkowicie NIEOPŁACALNE. Nie ma
bowiemznich
żadnego pozytku dla myśliwego, a kosztują i pieniądze i czas. Dlatego teraz lisów jest ZA DUŻO.
Stanowią poważne
zagrożenie dla ekosystemu w naszym kraju, mają bowiem zamało wrogów naturalnych. Lisy WYBIJAJĄ
zające i ptaki. Ich
liczba drastycznie spada.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 21:03
skądś ja to znam...
Jak to dresiarze walczą o prawa zwierząt? Chyba nie psów...
Hamburger zjedzony przez dresiarza, jeden swiniak. he(jeszcze by ci powiedziała,ze ona przynajmniej na warzywach).Ale i tak + leci
Jeszcze trzeba było dodać: Zupa ze ślimaków, ginie 50 ślimaków.
Chyba ten dres leżał koło pumy..
Może i dobre ale mam dziwne wrażenie że juz to na demotywatorach widzialem dużo wcześniej.
w pełni popieram przedmówce :D
Przez 3dni chyba
niezłe , daje oczywiście + :D .
Nawet niedawno...
omg :) głowna na 100%
Zapominamy o jednym drobiazgu: te lisy, króliki i szynszyle, z których są futra, są hodowlane, i gdyby nie te futra, to nigdy by się nie urodziły...
hmm... bardzo ciekawe... urodzic sie tylko dlatego zeby pozniej zostac przerobionym na furto... bardzo ciakwa wizja przyszlosci :)
Nazywający siebie obrońcami życia powiedzą Ci, że zawsze lepiej się urodzić, nawet jeżeli masz skończyć jako alkoholik w rynsztoku, albo zatłuczony przez własnych rodziców...
WOW napewno kazdy z nas chcialby sie urodzic wiedzac ze bedzie alkoholikiem ktory cale swoje zycie poswieci na picie nie bedzie mial gdzie mieszkac co jesc ktorego beda go ponizali ludzie przechodzacy obok :) obroncy zycia pffff....
Po prostu zwracam uwagę na pewien fakt, o którym się często zapomina...
Kurde no tak, ale sam fakt, hoduje się zwierzęta dla samego futra, podczas gdy można nosić ciuchy z bawełny lub syntetyki jest straszny. Tym bardziej, że w większości przypadków zwierzęta są obdzierane żywcem ze skóry, i po prostu bardzo cierpią.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 16:28
Na świecie jest więcej kur niż ludzi. I one też są hodowane tylko po to, żebyśmy je wpieprzyli. Tylko ich jakoś nikt nie broni
No to też racja...
Jakie tak naprawdę ma znaczenie, iż cierpią? Ból polega tylko na tym, iż pod wpływem pewnych bodźców (np. uszkodzenie ciała) w mózgu wydzielają się pewne chemikalia, a organizm - odpowiednio zaprogramowany - reaguje na nie próbą powstrzymania dalszego ich wydzielania.
JMP to ja juz wolalabym sie nigdy nie urodzic...
@Maigo dobrze wiedzieć, ale to nie zmienia faktu, że mimo jest to reakcja chemiczna (o dziwo jak wszystko co dzieje się w jakichkolwiek organizmach (wow)) to jednak ból to ból i to nie jest nic przyjemnego ani dla ludzi ani dla zwierząt...no chyba, że jest się masochistą.
Szczerze mówiąc wolałabym się nie urodzic niż przez całe życie żyć w jakimś pojemniku ze świadomością że tuczą mnie po to żeby później jakieś baby we mnie chodziły.
jak już dają im życie to niech nie odbierają go kiedy im się zachce... Dla JMP Wieeelki [-] A dla Ciebie [+] ;)
Wątpię, by lisy miały taką świadomość... Sama kiedyś umrzesz i to po życiu mającym niewiele więcej sensu. Owszem, zapewne dłuższym, z większą swobodą wyboru co czynić, doznasz miłości, ogólnie więcej szczęścia i to "wyższego poziomu", niż ten gatunek zwierząt, lecz cóż, czyż i te lisy nie będą miały okazji się najeść i rozmnożyć?
Maigo opisujesz czym jest ból i jednocześnie mówisz o "miłości" która jest zwykłymi hormonami i chemikaliami i ma na celu doprowadzenie do kopulacji. Pfff
Porównałem tę miłość do rozmnażania się lisów, zauważyłeś? Wziąwszy to pod uwagę, ktoś mógłby
uznać, że myślę w miarę konsekwentnie...
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 20:57
Takimi demotami można nawet trafić do tych futrzanych idiotów. Brawo!
To jeszcze taka jedna uwaga: dres Pumy robi się w dużej części z tworzyw sztucznych. A mało co tak truje
środowisko, jak przemysł chemiczny włókna te produkujący. Więc dres Pumy też zabija zwierzęta, tyle że trudniej
je policzyć. Ale to nie znaczy, że można o nich zapomnieć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 15:28
wiec wiesz co aby uratowac te twoje zwierzatka na znak sprzeciwu CHODZ NAGO i wszystkim do okola mow ze ubrania zabijaja :D albo napadnij jakas fabryke dresow i tarroryzuj ja tak dlugo az pokaza cie w telewizji i tam przedstawisz wszystkim swoje zdanie na ten temat :D
bez urazy :) hehe
Ani myślę przeciwko czemukolwiek protestować. Po prostu zwracam uwagę, że ludzie bardzo często się angażują w coś, co im się "dobre" wydaje, bez zastanowienia się, jakie są wszystkie konsekwencje tego czegoś. Warto czasem chwilę dłużej pomyśleć, zanim się krzyczeć zacznie.
JMP nikt tu nie krzyczy :)
krasnal145 ma racje tu nikt nie krzyczy :)
hmm... a konsekwencji noszenia dresu pumy po dluzszym zastanowieniu nie znam
:) no chyba tylko tyle ze ktos moze mnie nazwac dresiarzem :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 15:53
zlotych nazwą Ciebie tym dresiarzem to się nic nie stanie przecież ;D
wiem ale babcie sie beda krzywo patrzyly :D hehe
Tu może nikt nie krzyczy, na demonstracjach - owszem. Ludzie się akurat na obrone zwierzątek futerkowych rzucili z tymi demonstracjami - pewnie dlatego, że są takie miłe do przytulania... Świnie, których przeciętny człowiek zżera dużo więcej, niż nosi futer, tylu obrońców nie mają, bo nie są takie miłe i sympatyczne. Tymczasem większość ludzkich aktywności zabija jakieś zwierzęta. Czasami sympatyczne, czasami mniej - to chyba nieco niesprawiedliwe nad jednymi się użalać, a innych nawet nie zauważać.
genialne :D myslalem ze kolejny demot o praw zwierząt a tu dwa w jednym, +.
zauważ że tylko te durne baby,zwykłę dziury myślą że są niewiadomo kim i kupują sobie takie płaszcze czy czapki.
było było, kur.wa było już ze sto razy..
admin, nawaliłeś
rezerwuje tego demota! Za pół roku ja go wrzucam!
było!
To żenada wrzucać coś co już dawno jest na głównej!
Nawet podpis ten sam!!!
dokładnie było już na pewno
już kiedyś był taki demot...
było ---------
bylo do tego te same obrazki, masakra
przez nieuwage admina tacy zlodzieje dostaja sie na gł
Sam podobnego wrzuciłem. http://demotywatory.pl/2520086/Dres-z-Pumy
A nawet w takiej postaci to chyba było na głównej, zauważyłem że ostatnio pojawia się trend na powtórki na głównej, bo znalazłem pare demotów które już kiedyś w takiej samej postaci były na głównej..
Było to już ...
Walczą, walczą. W skórzanych butach ;d
Produkty z biedronki też walczą o prawa zwierząt.
Wegetarianka ?
To na pewno Chiny. Tam nie traktuje się humanitarnie ludzi. Więc nie ma co oczekiwać, że po ludzku zajmują się istotami niższymi.
@merrrry - nie wege jeszcze nie jestem ze względu na mój młody wiek, jak mi sie organizm rozwinie do końca z pewnością na wege przejdę, na razie po prostu wolontariuszka, chociaż w taki sposób jestem prozwierzęca :)
No i tak trzymaj ^ ^
A tu dla hipokrytów:
http://www.youtube.com/watch?v=UFNFvOyTJd8
http://www.youtube.com/watch?v=ebJeUiPIwMw ; )
Było.
Lisy, króliki, szynszyle i każdy ma z tym wielki problem, a jestem ciekaw czy ci sami ludzie kupujący w mięsnym też mają takie wielkie dylematy i myślą o tych biednych świnkach, krowach i innych kabanosach, dzięki którym nie padli jeszcze z głodu.
echh posłuchaj te zwierzęta są naturalnym pożywieniem dla ludzi, a lisy , czy człowiek pierwotny jadł lisy? Hmm wydaje mi się, że nie.
Ale jak człowiek pierwotny nosił skórę zdartą z tych zwierząt, które zjadł, to już wszystko cacy? Czyli jeśli mam skórzaną kurtkę ze skóry cielęcej, to jest dobrze, bo to jest naturalne, a jeśli kupię sobie czapkę z lisa, którego nie jem, to już nie, tak?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 19:45
Ale te paniusie nie są świadome że to futerko za które dała dupy bogaczowi było kiedyś żywym zwierzątkiem.
>>Mausner tylko, że to mięso z świń, kur, krów itp. to nasze jedzenie, a paniusie które kupują sobie futerka to tylko dla szpanu, aby świecić na mieście, że mają na sobie coś wartego kilka tysięcy. Więc zacznij odróżniać coś co robimy praktycznie z 'przymusu' i coś dla własnego ego, bo jeżeli ja nie zjem mięsa to i tak ktoś zje je za mnie.
No pewnie, jeśli nie zjesz mięsa, to ktoś zje je za ciebie, a jeśli siedzisz na demotywatorach i oburzasz się, że
paniusie noszą czapki z lisów i futra z szynszyli, stawiając bierny opór czemuś, czego nie popierasz, to twoim
zdaniem to ulegnie zmianie? Zostań wegetarianinem, wyrzuć wszystko, co masz w domu ze skóry jakiejkolwiek, wyjdź na
ulicę i protestuj, wtedy możesz stawiać takie argumenty. Ja jem mięso, noszę naturalne skóry i nie udaje na
internecie obrońcy uciśnionych lisów, które są zwierzętami łownymi i normalne polowania są na nie organizowane. Co do królików, to jeśli pasztet się z królików robi a skórę sprzeda na te kurtki, to co, też źle?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2011 o 11:43
mausner- dla mnie możesz zjeść nawet gówno, mnie to nie obchodzi! Wegetarianinem nie zostanę, skóry nie noszę. W moim mieście nie organizują protestów na ulicy, więc nie wychodzę, podpisuję jedynie petycję w internecie.Chodzi mi o to,że jak każda paniusia na świecie odstawiłaby futro, to nie mieli by zysku. Sama mam szynszyla i nie rozumiem jak można zabijać tak cudowne i pocieszne zwierzęta! a i moją wypowiedź na tym kończę, bo nudzisz mnie człowieku.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2011 o 7:55
chodzę w dresach nie koniecznie pumy i jestem z tego dumny:) bo jest to wygodne ;]
demot:słyszałeś o zwięrzętach z hodowli - nie z odstrzału ? żałosne -
Co to dzisiaj - Ogólnopolski Dzień Plagiatu? Już chyba 3 demot na głównej, który się powtórzył...
wrzucac od nowa stare demoty ? demotywatory schodzą na psy
Jaskiniowcy, starozytni, a takze średniowieczni feudałowie też nosili skóre po zwierzętach, ale wtedy jakoś się nikt ich oto nie trzepiał
Nie wiem, czy o prawa zwierząt, ale na pewno walczą :P
Walczą o prawo do naruszania prawa posiadania własności, która nie jest ich. Poza tym, nieładnie pachną.
BYŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
demot:Admin:jest na garnuszku PETA?
Haha,dobre :D
Coraz nudniejszy jest ten serwis. Powiem Wam co powiedziały moja matka, siostry, córki, wnuczki gdy sprezentowałem im futra. Babci nie zdążyłem... Pomijając fakt, że każda okazywała radość jak najnormalniejsza kobieta w takiej sytuacji, czyli skakanie niczym mała dziewczynka co dostała lalkę, a nigdy nie miała zabawek:
"Mam wyrzuty sumienia z powodu tych zwierząt. Ale to futerko jest świetnym lekiem na to." Mamusia zawsze była taka smutna odkąd pamiętam. I tak mówiła jak marzy o futerku. Sprezentować jej norki... Nie wyobrażacie sobie jaka to satysfakcja.
Ja nie mogę ...
Był identyczny demotywator. Wiem, że się powtarzam ale mnie to dołuje.
już to byłooo.! heeloł.!
demot:to jeszcze nic: używając Domestosa zabijasz MILIONY bakterii
a srając wydalasz swój mózg... chyba już masz to z głowy.....
Gdzie? Chyba nie w muszli klozetowej? Bakterie nie lubią takich powierzchni.
Programy edukacyjne - a jednak mogę raz błysnąć, choćby wiedzą o kiblu ;D
Było..
3 raz już chyba to jest. Bo ostatnio też się wszyscy spruli.
Futra z królików są dobre. W końcu królik nie zając nie ucieknie.
No tak, ale za to DRES zabija ludzi...
B Y Ł O !!!!!
ADMIN SKIFA !!
A tak w ogóle z czego robi się dres? Brakuje tej informacji na Wikipedii :-((((
Skoro nie jest produktem naturalnym, na mur beton z jakiś trujących chemikaliów. W jednym zestawie nie ma ich na tyle by przyroda cokolwiek odczuła. Ale na skalę przemysłową... Na pewno zabija wiele zwierząt, chociaż pośrednio taka fabryka. Nie, nie chcę żadnej firmy oczerniać. Po prostu rozumuję jak detektyw. Wszystko odszczekam, jeśli podacie mi przepis na produkcję dresów.
żaden z tego true demot !!!
Jeden mały szczegół - dres pumy a nie z pumy ;)
nie wiem czy admini sie tutaj zmieniaja czy co, ale to juz jest kolejny raz, co najmniej 2 na glownej... smiech na sali
Rzeczywiście zabijanie zwierząt jest po prostu złe, ale dres jako strój codzienny wygląda beznadziejnie (przynajmnie moim zdaniem). A poza tym chyba istnieje coś takiego jak SZTUCZNE futra :/
istnieje coś takiego jak zwierzęta z hodowli...
zlikwidować naturalne futra to tak jakby chcieć zlikwidować kopalnie diamentów w Afryce dla dobra tym razem ludzi... to dobra luksusowe - wszystko kwestią ceny - wszystko na sprzedaż...
Różnica między sztucznym futrem, a prawdziwym jest jak między rekwizytem teatralnym udającym jabłko, a prawdziwym jabłkiem.
Że nie wspomniemy o tym, że sztuczne futro jest dużym obciążeniem dla środowiska naturalnego, nie może zostać zrecyklingowane i rozkłada sie setki lat. Zabijanie zwierząt nie jest złe, gdy planujesz je zjeść i ubrać sie w jego skórę.
Zabijanie zwierząt jest zgodne z odwiecznym porządkiem natury. Zwierzęta zabijały i zjadały siebie nawzajem na długo przed pojawieniem się na ziemi człowieka. Fakt, że tylko człowiek opanował, póki co, hodowlę i potrafi wytwarzać odzież wynika wyłącznie z zaawansowania jego rozwoju. Sądzicie, że gdyby jakikolwiek znany nam drapieżnik potrafił zbudować zagrodę i hodować pożywienie obok swojej nory, to dalej biegałby za zdobyczą? Wątpię. Albo, że zwierzęta nie ubierałyby się w skóry innych zwierząt gdy im zimno, gdyby potrafiły to robić? Dlaczego więc tylko do człowieka pretensje?
@Artur masz rację w pewnym sensie, ale dziwnym trafem nie jada się mięsa z norek, lisów, szynszyli itp. @daclaw - zwierzęta nie zabijałyby innych dla zaspokojenia własnej próżności, mimo braku wyraźnej potrzeby (mam na myśli futra, nie pożywienie)
a co jesli ktos ma dres z ADIDASA? ginia wtedy adidasy ?
fajnie aczkolwiek już było
Jak widzę na ulicy kogoś w futrze to najchętniej zabiłabym kogos takiego gołymi rękami tak jak to zwierze zostało zabite dla niego. No ale zabije się idiote, a wyrzuty sumienia jak po kimś porządnym... ehh
Policja monitorująca internet! Zgłaszam groźby karalne.
Obrończyni praw zwierząt co by ludzi mordowała, potwierdzasz tylko teorie reszty społeczeństwa. Jak widzisz kogoś jedzącego schabowego to też byś go zabiła ?
...jak nosi dres to nie giną zwirzęta, ale lud.....
było już, omg, admin śpi..
dresy to w ogóle bardzo ekologiczni ludzie. Sprzątają metale, recyklingują telefony i zawsze są chętni do rozwiązywania problemów:D
Mam szynszyla i naprawdę nie rozumiem, jak można je zabijać . To prawda, że futra mają śliczne i milutkie w dotyku, ale hodować je tylko dla przerobienia na futro jest straszne. To są takie inteligentne i kochające zwierzątka, że zabicie ich jest zbrodnią . Oczywiście tak samo lisy i króliki .
Futro z szynszyli jest tak samo milutkie jak żywa szynszyla. Ale nie je, nie paskudzi... I można bardzo mocno tulic bez obaw, że udusi się.
Zastanów się co piszesz gdy będziesz z chłopakiem w łóżku baraszkować ;)
ok też jestem przeciwko futrom ale co ze skórzanymi kurtkami paskami butami ja pierdziele jakieś tam eko skóry w których tylko noga się odparza
Szczegół nie wrzeszczac "JE*AĆ PSY"
KissFromHell, ja też mam w domu szynszylę i też nie wiem jak można zabijać takie kochane zwierzątka.
Jak się chce nakarmić swoje dzieci, trzeba zapracować. A to jedna z form pracy.
Gorzej jak z kogoś z nas zedrą "skórę", a przy okazji wezmą "furę i komórę"...
Co innego robić futra ze zwierząt których nie jemy, a co innego z tych które jemy.
Tak to jest , że takie bogate dzi* Zabijają niewinne zwierzęta dla swoich celów .. żal mi po prostu tego ..
Świnie też są niewinne ale jakoś je jesz. Na Wigilię karpia też jesz, chociaż nic ci nie zawinił.
Aj na serio było :( Widać w tym przypadku, że nawet fajne demoty są zapomniane
BYŁO Z IDENTYCZNYM OBRAZKIEM I PODPISEM...
Piszecie o tym jakto ludzie zabijają zwierzęta aby mieć futro. I przyznaje rację tym os to osobom które sa wegetarianami bo to ma tylko wtedy sens. A osoby które na co dzień jedzą mięso to niech się nie wypowiadają bo tym też zabijają zwierzęta. I to miliony!!!!!
To niech taka puma spróbuje przejść obok dresiarza wieczorem z telefonem w ręku...
Wydaję mi się , że było .
BYŁO IDENTYCZNE NA GŁÓWNEJ ...
Giną ryby. Od toksycznych ścieków z fabryki poliestru na dres (-)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 19:59
gówno prawda te dresy
BYŁO!![-]
Dawno się tak nie uśmiałem :D,
Było i to na głównej te same ilustracje żenada. I co za admin to wrzucił no bez przesady
To nie dres z pumy tylko dres marki puma...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 20:22
Sposób na demota na głównej: znaleźć stary demotywator na głównej i dodać go jeszcze raz....
Zrobiłem to przez czysty przypadek. Pisząc, że "milicjant - twój przyjaciel i obrońca". Za karę, mogę dodawać demoty tylko co siedem dni!
ciekawe ile jamników zużywają do zrobienia parówek .
ale to juz było... pozdro za plagiat.
Było!! zwolnić tego admina co to tutaj wstawił!;/
Nie uważam się za jakiegoś chorego fanatyka demotów ale myślę że większość głównej pamiętam i nigdy bym nie wrzucił plagiatu gdybym był adminem;P (-)
Prawo zwierząt?
Zwierzęta mają prawo być smaczne.
Jak można nosić futro.. to dla mnie głupie i nie pojęte.. szynszyle to takie słodkie i bystre zwierzęta, a zwierzęta uczucia też mają.. nie są maskotkami ani dziadostwem do noszeniea -.-
A jak można pić wodę? Wiesz ile bakterii mordowanych jest w procesie uzdatniania? Zrobiłem o tym demota. Ale nie przeszedł.
no nie wiem ja tak za psami nie przepadam...
Na 99% jestem pewien że to już było, gdyż sam wysyłałem linka do takiego demona swojemu koledze, aby ustawił sobie opis na gg (tak jest "dresem")... ale dawno... bardzo dawno... z pół roku temu, jak nie dalej...
O ile dobrze pamiętam to był podobny demot na głównej
Było mnóstwo podobnych demotów.
BANA MU - TO JUŻ BYŁO Z PODOBNYM PODPISEM NAWET !!!!!!!!!!!!!!!
Tak w ogóle to te lisy są teraz plagą. Ich futro jest tak tanie że myśliwym nie opłaca się strzelać a plaga tych
zwierząt niszczy króliki, zające, kuropatwy itp itd
Ekolodzy rozpropagowali żeby Lisów nie zabijać, Lisom dano
lekarstwo na wściekliznę. Nie giną same.
Z lasów znikają całe populacje innych zwierząt. W tej chwili
najbardziej ekologiczne są właśnie czapki z prawdziwego lisa.
A taki dres? w końcu go ktoś wyrzuci. Za 2000 lat może się nim udławić koza :/
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 kwietnia 2011 o 22:06
Takich demotów jak ten było już kilka - i tutaj i poczekalni. Nie ma to jak nabijać sobie demoty na głównej powtarzając to, o czym inni wydają się nie pamiętać.
Żałosne
Chyba, że taki dresiarz spotka pumę xDD
Wtedy puma ma prze*rane :D
tak naprawde to bylo tyle ze z innymi zdjeciami ale ok niech wam bedzie
BYŁO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stary demot jak świat!!
Beznadziejny podpis - nie demotywuje, a futerka są OK! (:
Ale to już było...
internauci juz sie zajma osobami z 3 pierwszych obrazkow !
http://www.sadistic.pl/index.php?ap=72609
Chu***y Demot tracisz 10 sekund.
Zaczyna się jak reklama MasterCard, za wszystko inne zapłacisz... prócz dresu ;p
Co to robi na głównej, jak było?
dokładnie, to już było
Wielka szkoda że nie myślicie już samodzielnie tylko bezczelnie kopiujecie czyjeś dzieła... nawet nie zadałeś sobie trudu jakichkolwiek zmian... demot za pierwszym razem dostał ode mnie mocne, ale Ty nie zasłużyłeś.
Każda laska pęka z dupy , gdy ją walisz w dresach PUMY
Wniosek: Róbmy dresy z prawdziwych pum !
BYŁO...
Może i żadna puma nie ginie ale rodzina Chińczyków dostaje garba odszycia tych dresików po nocy przy świeczce.....
Tak więc dbajmy też o ludzi tak jak o zwierzęta.
demot;dresiarze;dresiarze to skór**ele
to było jakieś pół roku temu na demotach !
"nie dres czyni Cię dresiarzem "
+
Dla mnie to straszne, te wszystkie naturalne futra, skóry itp. Myślę, że ludzie nie są uświadomieni na cierpienie tych zwierzaków. Ja choć jestem jeszcze gówniara już to rozumiem i kocham zwierzaki całym sercem. Nigdy nie tknę takiej rzeczy...
Szczury, krety i kuny też kochasz?
Tak.
też kocham zwierzaki całym sercem ;)
Powiedzenie futro z norek - OK, futro z szynszyli OK, ale dres z pumy ? Jest różnica między dres z pumy a dres firmy Puma ? Co to ku**a ma być ? Beznadzieja...
dokładnie to samo chciałem napisać. Nie "dres z pumy" tylko "dres pumy".
Nie mowi sie dres tylko rdzenny mieszkaniec Huty w stroju ludowym...
Nie wiem ile razy to jeszcze bedzie trafiać na główna. Wogóle strasznie dużo powtórek sie ostatnio trafia, i to jest dosc deprymujące.
Mała uwaga, chyba żaden dres nie jest z PUMY, ten demot to po prostu idiotyzm. :P
BYŁO BYŁO BYŁO NAWET PODPIS TEN SAM!!
co tu sie dzieje!? było... bana mu!
hahaha świetne;D
Najlepszym rozwiązaniem, jest chodzenie bez ubrań:) Pomyślcie- ile w tym korzyści dla zwierząt;)
A jak dresy zjedzą na obiad, kawałek królika, kurczaka, kaczki, to co będzie? :O Matkę zabiją, że taki obiad? :O
Naturalne skóry i futra są w pełni biodegradowalne. W całym procesie ich wytwarzania można na upartego obyć się nawet bez prądu. "Ekologiczna" odzież z tworzyw sztucznych jest natomiast produktem przemysłu chemicznego, który dzierży palmę pierwszeństwa w truciu środowiska. Poza tym jest dokładnie tak samo przyjazna dla środowiska (do którego w końcu trafi) jak butelki PET i starszej daty torebki plastikowe. To tak dla przypomnienia młodym gniewnym pseudo-ekologom.
Bawełna,wełna... Tak,to śa przecież zue tworzywa sztuczne!
Fajny demot... ale dlaczego kolejny raz to samo ?!
też mi się wydaje, że było
dobrze ktoś tam na górze powiedział, że dresiarz to stan umysłu a nie ubioru
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Byyyyyło!
Admin do dymisji!
+ bo dres ma takie same buty jak ja :D
Język Polski trudny język.
ale ładne te panie :), a demot super
http://komixxy.pl/faces/face_1293882162_by_woor.png - dres JP - ginie niezliczona liczba telefonów. Dresiarze dbają o rozwój komisów komórkowych.
Człowiek , jak bądz co bądz istota będąca na szczycie łancucha pokarmowego ma prawo korzystać z dóbr jakie dała
nam natura , także ze zwierzaczków , z ich mięsa i skór. Oczywiscie w sposob humanitarny , choć jestem swiadom
ze tak czasem nie jest. No ale jeszcze nie widzialem zeby ktoś walczył o prawa kurczaczków i krówek. One tez
przeciez są mordowane nie ? . :P Mniej hipokryzji a wiecej działania w strone humanitarnego wykorzystywania tych dóbr
.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2011 o 16:47
Człowiek bez broni nie jest na szczycie łańcucha pokarmowego.Byle wilk czy ryś go wpi*rdoli
Zabijanie zwierząt to okrucieństwo!! +