Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4836 5186
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar przycinator
+17 / 31

(to odpowiedź na komentarze niżej, na post zulasa nie można odpowiedzieć) Przeważa rap, Peja, JP? Większość to WY, i większość z was się tego wypiera. Co wy za bzdury gadacie. Luknijcie chociaż na last.fm, w Polsce rock absolutnie dominuje. Słuchajcie sobie rocka, sam też słucham, ale nie napawajcie się swoją alternatywnością bo to cholernie głupie. I pokazuje, że bardziej niż sama muzyka interesuje was to, jak was przez nią postrzegają. @notarian jak możesz w ogóle porównywać mądrość tekstów w GATUNKACH? Samo to jest absurdalne i głupie. A inna sprawa, że absolutna większość słuchaczy rocka i metalu tylko i wyłącznie powołuje się na głębokie przesłanie słuchanej przez nich muzyki, podczas gdy za cholerę nie może go sama wskazać. Zresztą skąd wiesz, jak mądre są teksty w rapie? Z mody wciągnąłeś się w Metallicę (nie twierdzę że to zły zespół) i z góry pitolisz o "niesłuszności" rapu. Zulas18 ma sporo racji, bo naprawdę metal zdobywa wielu słuchaczy przez głupią modę. Chociaż nigdy nie będę popierał komentarzy jednoznacznie świadczących, która muzyka jest 'słuszna', a która nie. Te rozmówki do niczego nie prowadzą. Ale posłuchaj chociażby Eldo. Moim zdaniem w tekstach absolutnie nikt go nie przebija, odstawia resztę daleko za sobą. Twoje pitolenie o głupocie rapu to totalna ignorancja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 maja 2011 o 11:56

avatar StopDebilizmowiNabytemu
+1 / 3

@down (podobnie jak przycinator nie mogę odpowiedzieć na komentarz zulasa). Człowiek nie przepada za danym zespołem – nic nadzwyczajnego. Człowiek podaje stosowne argumenty popierające jego pogląd (nieodpowiadające mu tempo, teksty, wokal itp.) – ktoś przesłuchał sporo utworów wykonawcy i na ich podstawie wyrobił swoją opinię. Człowiek nazywa twórczość zespołu kałem – jest debilem. Człowiek obraża fanów zespołu uogólniając – jest debilem. Argumentuje to, że „ssie jajca” bo „jest głupia” – chyba wiesz co powinno się znaleźć po tym myślniku. Jeżeli już tak bardzo pragniesz zaszczycić użytkowników Twoim „skromnym” zdaniem, postaraj się żeby wypowiedź nie wyglądała jak lament dziecka, sądzącego, że doznało oświecenia. Pozdrawiam (tych myślących).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szczekoscisk
+7 / 9

DeathNote- Metallica nie śpiewa o życiu. Można to tak zinterpretować, ale wtedy można powiedzieć też , że Rihanna czy Marylin Manson śpiewają o życiu.
Sam słucham metalu, ale zgodzę się z zulasem, że Metalliki słucha BARDZO dużo osób, które chcą być modne.
Jest mnóstwo lepszych zespołów od Metalliki z tym, że są mniej rozreklamowane i mniej osób wie o ich istnieniu.
A jak ktoś chce słuchaj Peji, Firmy czy Tede to jego sprawa i nie mówcie wtedy, że ktoś jest żałosny, że słucha takich wykonawców, bo ma inny gust. Zresztą często widać pseudometalowców, dla których jedenym słusznym zespołem jest Metallica i uważają, że inne zespoły są beznadziejne.
Metal i rock stały się teraz gniazdem pozerów i modnisiów, co niestety na dobre nie wychodzi tym gatunkom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamrotBDG
+3 / 7

Każdy słucha czego chce ja słucham różnego rodzaju muzyki od hip hopu prze reagge po rock i hard rock.Ale każdy ma prawo słuchać czego mu sie zywnie podoba.Czy jest to pan Ryszard Peja i jemu podobni czy wartościowi twórcy jak pan Leszek Kaźmierczak.Dla ciebie jeden zespoł czy wykonawca to dno ale drugiemu moze się to podobać.możesz powiedzieć żę ci sie nie podoba ale napewno nie możesz obrażać innych ludzi ze względu na to czego słuchają.A co do lansu słuchanym typem muzyki.Ja sam słucham różnego rodzaju muzyki najbliżej mi jest do rapu bo na nim sie wychowałem ale nie uważam sie za eksperta w tej sprawie i niestety ludzie krórzy w ogóle sie na muzyce nie znają zabierają głos i lansują się stylem bez znajomości kultury czy subkultury.Dziękuje Dobranoc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelpl1995
+2 / 6

eMCe88 kur** po jaki chu** po raz kolejny wyróżniasz wykonawce zammiast kawałka. "O czymś mniej prymitywnym niż peja": Oddałbym, Szkoła życia, Są chwile. "Legalnie nie legalnie, prawda to zawsze prawda. I poza tym ku*** słucham muzyki nie gatunku, choć głównie jest to rap.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Waldek4
+3 / 3

Dla tych co sie ciekawia skad ten cytat - Peja - Po to Żeby dzieci. Tutaj macie link - www.youtube.com/watch?v=b58BY1g16k8

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LCzK
0 / 0

"Dziecko wolnego człowieka uczy się tego, czego chcą jego ojciec i matka, a nie minister edukacji..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Koperr
+10 / 16

Daje plus ale to nie prawda, nie tylko od rodziców zależy kim będziemy w przyszłości. Niektórzy po prostu sami wybierają sobie taką drogę, nie przez rodziców, ale przez swoje decyzje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nightmare33
+3 / 7

właśnie , niektórzy robią coś złego czy nieprzyzwoitego tylko żeby zrobić "na złość" rodzicom , mimo , że ci inaczej ich wychowywali .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Astrain
+1 / 5

Tak, ale jakby nie było rodzice zawsze powinni podejmować jakiekolwiek działania - nawet jak są dobrymi rodzicami i zauważają, że "dziecko" zaczyna schodzić na złą drogą, to oni są niego odpowiedzialni i powinni mu dać w najlepszy sposób do zrozumienia, że źle robi. Sam znam parę przykładów kolesi, których wychowała ulica i nie wszyscy zeszli całkowicie na psy (choć często tacy ludzie posiadają nałogi, to samo wychowanie uliczne nie musi być koniecznie drogą prowadzącą w konsekwencji do skończenia pod biedronką - jeżeli taki ktoś w pore się ogarnie i sam sobie powie 'co ja kur*a wlasciwie robie?!').

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 maja 2011 o 18:53

S Sarycan
-1 / 5

skoro już się wtryniło pare osób z wykładami o dobrej muzyce, to powiem że tekst z demota jest Peji Peja - Po to żeby

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xyhoo23
+10 / 22

Cytat z albumu Ski Składu - Wspólne zadanie, kawałek" Po to żeby"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mioduu
-3 / 7

może kochana/y zulas18 przestaniesz krytykować innych zdanie, każdy ma swoją opinie i będzie słuchał czego będzie chciał ! Metal to świetna muzyka , tak samo jak Rock , Punk . muzyka , którą słuchasz wyraża to co czujesz i myślisz. przestań wreszcie krytykować i się dowartościowywać , bo to tylko cię pogrąża i nic z tego nie osiągniesz , każdy tylko cię wyśmieje . dowartościowuj się u psychologa , jeżeli masz tak niski poziom inteligencji o muzyce . uspokój się , przemyśl nad swoją "głupotą " i nie krytykuj , bo jak zauważyłeś/łaś każdy tutaj słucha rock'a , metalu itp..
Szacun maleńka/i . pozdrawiam !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nightmare33
-2 / 2

nie każdy słucha rocka . ja słucham , ale nie wypowiadaj się za innych .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mioduu
-4 / 8

ta dyskusja powyżej jest na bardzo niskim poziomie inteligencji , chociaż oczywiście zgadzam się z DeathNote , Notarian , maniaaa4 . poziom obniża zulas18, bo chociaż nie ma argumentów nadal się kłoci i uważa, że Matal to gó.wno .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar
0 / 8

mioduu muszę Ci przyznać rację, ale krew się we mnie gotuję gdy ktoś krytykuję cudze gusta, a później jeszcze zmienia zdanie kilka razy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar
0 / 4

No dobrze, ale trochę Cię nie rozumiem. Jeszcze nie dawno oblałeś/oblałaś wszystkich krytyką a teraz piszesz, że te lubisz metal. Metallica to nie jest mój ulubiony zespół, ale lubię ich niektóre piosenki. N apoczątku okropnie mnie zbulwersował Twój komentarz, ale już się uspokoiłam ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 maja 2011 o 14:12

avatar przycinator
+1 / 5

nie zrozumiałeś zulasa deathnote. chłop nie ma nic przeciwko gatunkowi, ani przez moment tego nie pisał, a jedynie przeciw bandzie kretynów myślących, że słuchanie metalu czyni ich fajniejszym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamrotBDG
+1 / 3

Zulas@Po dokładniejszym przeczytaniu twojej wypowiedzi tak jak przycinator rozumiem co chiałeś napisać.Niestety ubrałeś to w takie słowa że na początku sam sie nieco poirytowałem twoją postawą.Ale co prawda to prawda jak już napisałem wyżej.Nie rozumiem ludzi lansujących się daną subkulturą czy to metalem punkiem czy reeage.W każdej subkulturze znajdą się tacy którzy chcą sie tylko wypromować bo kultura np reeage czy metal jest akurat na fali.Także dobry przekaz tylko dobieraj lepiej słowa bo możesz przez niektórych być niezrozumiany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar
+2 / 2

Trochę głupio mi teraz, ale mamy zgodę :D ale przynajmniej założyciel tego demota dostał dużo komentarzy :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 maja 2011 o 19:35

M mamrotBDG
+3 / 3

Tak tylko nie do końca o tym o czym mówi demot ale nie zboczyliśmy do końca z tematu więc nie jest źle.Pozdro dla kumatych.:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Horse12
+5 / 7

Ha ha ;D Peja- po to żeby dzieci. Słuchałam tego w wieku 8 lat ;D xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ferkil
+36 / 40

hm... autor powinien wh mnie dodać tzw "cudzysłów" oraz taką falę (~) a za tą falą napisać Peja. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B banan91
+3 / 3

dokładnie ! a tu nawet w źródle nie wpisane !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slux87
+1 / 1

+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bigmike85
+5 / 5

Tekst pod demotywatorem pochodzi z kawalka SKI Sklad'u (Peja & Wisnia) pt: "Po to Żeby Dzieci Miały..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PejaSLUforver
+9 / 11

Peja na zawsze..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nikola1910
-3 / 3

no nie stety ale sie nie zgodze z tym demotem bo to nie od rodzicow zalezy . poprostu wpadnie w towarzystow koleszka i zaproponuje im jaranie to na 100 sie zgodzą . ja juz to przeszlam .. tzn. jaranie i uwierzcie ze tu nie rodzice zawinili .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eternaize
0 / 2

WSZYSTKO wynosisz z domu. mam na myśli oczywiście dzieciaki z podstawówki, a nie gimnazjalistów, którzy wpadają w różne towarzystwo, które później znacznie wpływa na ich zachowanie. miałam styczność, ze sporą grupą dziesięciolatków, zwykłe dzieci z przeciętnych rodzin. jedna z dziewczynek, zaniedbywana przez matkę, która znalazła sobie nowego faceta, wychowywana przez babcię, która wciąż pracuje i nie ma tyle czasu na opiekę nad wnuczką. dziewczynka usilnie szuka kontaktów z ludźmi, ale nie potrafi się wśród nich odnaleźć, ponieważ w domu nigdy nie otrzymała miłości. to rodzice kształtują naszą psychikę, to od nich BARDZO DUŻO zależy. rodzice nas biją, albo zamykamy się w sobie, albo również krzywdzimy innych, rodzice traktują nas jak powietrze, nie potrafimy odnaleźć się wśród ludzi, mimo że bardzo chcemy, alkohol w domu - popadnę w alkoholizm, albo na zawsze mi on zbrzydnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ErnestoOddhaugen
-4 / 4

tekst peji, wymyśl coś swojego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saifer93
+7 / 9

tekst z piosenki peji i wisni ;] +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Damain1996
+4 / 4

Tak się wydaje. Zjeby to dzieciarnia która wrzuca Firmę na kome i szpanuje. Ja mimo że też właściwie dzieciak jestem, to słucham dobrego rapu. Właśnie dla mnie hip-hop to np. Firma, a rap to WWO, Eldo, Grammatik... Można wymieniać do jutra, tylko trzeba wiedzieć co jest dobre, a co nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PatrycjaA15
+7 / 11

grr... chore stereotypy.

Dla mnie rap, to coś więcej niż muzyka.
Pomógł mi stanąć na nogi, kiedy już nie miałam sił żyć.
Gdy tylko włączę Paktofonikę, Ryśka, Eldo, Pih`a itd. to serce mi wali. Teksty, flow.. powalają.

Dobrze się uczę. Mam 5 i 4. Dla większości ludzi osoby słuchające rapu to dresy, który chcą się bić, którzy piją, ćpają, palą.

No, to tyle wystarczy. Jeśli się ktoś nie zgadza to moje gg :12032073.
Piszcie, chętnie się wymienię swoimi doświadczeniami.

Tak jestem dzieciakiem. Mam 14 lat. Ale mam prawo do wyrażenia swojego zdania.!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Damain1996
+2 / 2

I pamiętaj zawsze, ile dasz, tyle dostaniesz, wspomnisz moje słowa gdy na starość sam zostaniesz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar moniarulez
+4 / 4

Rychu RULEZ!!! ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jordan922
+3 / 3

PEJA- Po to żeby dzieci!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bulapros
+4 / 4

" "
Peja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aJJcia
+1 / 1

Uwierz mi że rap to też muzyka a niektóre instrumentale powalają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magiaslow
0 / 2

według mnie rodzice nie mają wpływu na swoje dzieci.. Co mają zrobić? Zamknąć je w domu, skoro idą do pracy to i dziecko się wymknie. Odwozić pod szkołę, a ono wyjdzie po 2 lekcji. Co ma zrobić zbić go? Albo gdy przyjdzie pijane ma mu wlać? Co to da? Tak naprawdę rodzice wiedzą może 10 % o swoich dzieciach, bo każdy inny jest w domu, a inny między znajomymi.
Faktem jest, że jak ma się dobry wzór to ma się co naśladować, a jak go nie ma to wiadomo jak najczęściej jest. Czasem to kwestia samego dziecka jaki chce być, ulicznym koksem czy normalnym człowiekiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zylkens
+4 / 4

Po to żeby dzieci miały lepsze miejsce niż ulica nie wystarczy świetlica, także czas miłość rodzica - Rychu Peja !!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nightmare33
+1 / 1

nie przepadam za Ryśkiem , ale niektóre teksty ma świetne , np. ten ;)) szkoda , że wielu ludzi nie zna a i tak ocenia . . a mówią , że sport i muzyka łączą . . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slaw1131
+5 / 7

Zajebisty cytat lepszego niedało się wybrać pamiętam tą piosenke i aż łezka sie w oku kręci na czasy kiedy rap i hip hop nie kojarzył się tylko z JP 100%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michay
+8 / 10

Słucham rapu i wyobraźcie sobie jak to kur**sko boli kiedy go obrażacie bo jesteście innej orientacji muzycznej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kikiixd
+1 / 3

piszcie krotsze komy bo sie czytac nie chce;pp ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mika1718
+8 / 10

Osobiście nie mam nic do innych rodzajów muzyki sama też często słucham, ale moim faworytem pozostaje rap. Denerwuje mnie gdy ktoś nie ma pojęcia o danym rodzaju muzyki a krytykuje na wszystkie możliwe sposoby. Ja bardzo szanuje Peję uważam go za najlepszego polskiego rapera, jego teksty niosą ze sobą przesłanie. Bardzo mi przykro, że są na świecie ludzie, dla których rap to tylko jp, itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 maja 2011 o 21:06

avatar kacperepcak
+9 / 11

A więc zaczęły się już pojawiać pozytywne demoty z nawiązaniem do Peji? No niemożliwe. A do tych którzy dalej twierdzą że Rycha słuchają tylko dzieciaki: powtarzacie tylko populistyczne teksty, które w ogóle nie mają nic wspólnego z prawdą. A teraz mnie minusujcie!!!
Prawda boli, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aJJcia
+2 / 2

Wiesz co... nie każdy musi minusować... Ja się z tobą zgadzam i sama się bardzo zdziwiłam widząc tego demot na głównej... Bardzo cenię Ryśka za jego muzykę i przesłanie w niej zawarte...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar radek1541
+5 / 5

Teraz każdy sie dziwi, że znienawidzony przez społeczeństwo raper jest autorem takiego tekstu.
Peja tworzy hip hop z przekazem tylko trzeba to słyszeć a nie tylko słuchać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snick3rsik
+8 / 8

teraz krytycy Peji, miejcie swiadomosc ze ten demot to cytat z jego piosenki "po to zeby dzieci", dalej myslicie ze to debil idiota degenerat ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CholernieKreatywny
+3 / 3

Cytat powinno się oznaczać "cudzysłowami" - piosenka Peja Ski Skład-Po to żeby dzieci miały. A idąc dalej tą drogą, to jeśli chodzi o Hip Hip, to do co drugiego wersu można dodać demotywator, bo przesłanie ukryte w hip hop'ie jest w każdej piosence, tylko czy wtedy to się nie nazywa plagiat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ogon1
-5 / 5

ale patola xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D danio94mad
+1 / 5

Gdyby was 2Pac czytał, to by się popłakał.
Nie ważne jakiej kto muzyki słucha, ważne żeby ona trafiała prosto do jego serca - Niedawno było na demotach.
Nie można też powiedzieć, że muzyka Rock/Metal nie ma przesłania, np. w Disturbed - Inside the fire wokalista śpiewa o swojej dziewczynie która popełniła samobójstwo i jednocześnie przed tym przestrzega.
Większość ludzi widząc typową Polską młodzież tj. w ręce browar w drugiej peto mówi że to huligani i bandyci.
A co mają robić? ten nasz poj___ebany rząd nawet nie potrafi zrobić boisk czy tam konkretnych lokali.
Nawet czasami jest strach przejść przez większą grupę dresów o strach o tym żeby nie dostać wpier_dolu.
Ale nie każdy gość ubrany w dres (pod warunkiem że nie ma napisu JP - co uważam za kretynizm i oznakę debilizmu) jest typem który ci naje_bie i weźnie komórke.
Tak trzeba patrzeć na muzykę, niezaleznie od stylu czy rodzaju, po prostu każdy lubi swoje. I nie powinno się dyskryminować tych którzy słuchają czegoś innego niż my.
Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maroczw
+3 / 3

peja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kiju110
+3 / 3

Szkoda, że nie ma źródła i cudzysłowiu, ale [+].
Kiedyś zrobiłem takiego samego demota, ale poszedł do kosza, tylko inna fotka ;s

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
+3 / 5

no nie wierzę! ten wielki wyśmiewany Rychu Peja doczekał się swego tekstu na głównej :()

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mr511
+7 / 9

no i to chyba nie pierwszy raz słowa peji są na na głównej wszyscy twierdzą że to degenerat, a nikt nie wie ile on dobrego robi dla przykładowo domów dziecka. Także weście się ogarnijcie (niektórzy) i naprawdę inaczej na niego spójrzcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nicpon700
-2 / 4

ej sorry , to tekst Pei , chociasz trzeba było podpisac , (-) bo podpierd.oliłes

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garcin13
-3 / 3

@MixHenry
Dla Twojej informacji przypis pod tym zdjęciem jest właśnie cytatem pochądzącym z jednego z kawałków Peji - Po to żeby dzieci.
Następnym razem pomyśl co piszesz.
Peace.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shall22
-5 / 5

BRAK CUDZYSŁOWIA!!! GDYBY SIE CYTOWANO PIOSENKI POLSKICH HIPHOPOWCOW, TO BY DEMOTY BYLY JEDNYM, WIELKIM ZBIOREM PIOSENEK

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bazir
-2 / 4

Powinno być w cudzyslowiu i ze to jest tekst Peji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Abrad
+1 / 5

wrzuć to kur** w cytat bo to nie twoje słowa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anonim90
+4 / 4

"Moje dziecko nie pali"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
+2 / 2

Palenie to nie jest jeszcze najgorsza rzecz jaka może spotkać nastolatka. I na pewno nie na tym powinni się skupiać rodzice w wychowaniu, na sprawdzaniu czy dziecko przypadkiem pije piwo albo uprawia seks ze swoją dziewczyną/chłopakiem. Najważniejsze jest interesowanie się jego prawdziwymi problemami, słuchanie o nieszczęśliwych zauroczeniach, szczęśliwych zauroczeniach, bycie zawsze dla dziecka kiedy poprosi o pomoc w nauce czy czymkolwiek innym, utrzymywanie go w przekonaniu, że jest wartościowe, że są z niego dumni, że naprawdę go kochają takim jakim jest. Rodzice, którzy utrzymują bliskość emocjonalną z dzieckiem i okazują mu zrozumienie często nie muszą się martwić że ich dziecko właduje się w młodym wieku w coś totalnie głupiego, bo nie będzie miało takiej potrzeby (wiadomo że są wyjątki, ale to dobra taktyka). Z drugiej strony jeśli ktoś stracił taką bliskość, to karcenie za papierosy i inne widoczne oznaki popadania w problemy zupełnie nie pomoże. Co z tego, jeśli dziecko przestanie palić w drodze ze szkoły, bo rodzice będą je atakowali za smród tytoniu, ale przerzuci się na inne, groźniejsze używki, których zażywanie jest trudniejsze do zidentyfikowania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar socool
+4 / 6

plusa za Rysia +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snieciu247
+8 / 10

No proszę i demot na głównej z Waszym wrogiem publicznym nr.1? Przecież to "idiota i degenerat". SLU ponad życie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Virion
-4 / 6

G*wniany demot podciągnięty pod je*any schemat.A jak jest naprawde? Nieliczni wiedzą :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przemo69
+2 / 4

Peja forever , ++ .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Neverdie
+2 / 2

Tylko ciekawe co zrobić, jak obydwoje rodziców (o ile się ma obydwoje) zapierdzielają po 15 godzin dziennie... witamy w realiach które zabijają chęci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nolispe
+1 / 3

Ja pierniczę, ponad 90 komentarzy i zamiast skupić się na sensie demota, który powinien mieć tutaj najistotniejsze znaczenie, większość z Was wolało dywagować na temat tekstów Peji i innych raperów, słuchania rapu, hip hopu czy innych rodzajów muzyki. Demot mocny i należy mu się plus. Kto jak kto, ale to właśnie rodzice powinni odgrywać najważniejszą rolę w życiu swoich dzieci, to oni powinni być dla nich dobrych wzorem, od nich powinni uczyć się jak godnie przejść przez życie. Właśnie takie dziecko - kochane, szanowane i rozumiane przez swoich rodziców - słysząc tekst Peji "Albo Wy ich wychowacie albo zrobią to ulice. Tylko od Was to zależy ukochani rodzice" pomyśli sobie "wychowali mnie moi ukochani rodzice a nie jakieś ulice"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lebanner20
+5 / 5

Peja jest realistą, jest tysiąc jego świetnych tekstów, ten demot to tylko jeden z nich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polewa
-2 / 2

Kolejny człowiek który chce się pochwalić że zna różnice pomiędzy rapem a hh.
Dla mnie rap to ostry, eldo, grammatik, fenomen, paktofonika, wwo..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zaczeknfw
0 / 0

Tjaaaa, powodzenia w wychowywaniu w dzisiejszych czasach, gdzie prawo zabrania nawet tradycyjnego pier.... po dupie jak dzieciak coś zrobi, do kicia pójdziesz od razu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar martinamartina
+1 / 3

Siema. Jestem dziewczyną mam 15 lat.. od roku pale, ciągle pije i tam takie.. Ale rodziców mam cudownych.. po prostu jakoś tak wyszło!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LEL4190
0 / 2

Co z tego, że bierzesz używki. Wychowanie to określenie tego jak zachowujesz się w stosunku do innych i jak funkcjonujesz w społeczeństwie. Paląc i pijąc niszczysz sobie zdrowie ... płuca, wątrobie i za jakieś 10-15 będziesz wyglądała na 20-25 nie mówiąc o słabej kondycji czy nadwadze. Ale jako człowiek możesz być pomocna i nie obca na krzywdy innych.

A w ogóle to czasem lepiej jak dziecko wychowa się na ulicy niż u rodziców nawet tych bogatcych. Bo wychowanie to nie dom,rodzina i rozpieszczanie swojego dziecka. To pokazanie mu na czym polega życie i pokazanie tego TAK by synek czy córka nie uważała go za bezesensowne.

Pijesz i palisz ... to nie jest złe. Złe są tego skutki jednak przeważnie dla Ciebie. Oczywiście teoretycznie jeśli robisz to bez nadmiaru dajesz radę. Ale używki ... ich wadą jest to, że uzależniasz się. Więc bądź świadoma jakie mogą być ewentualne skutki nałogu tytoniowego i alkoholowego. Poczytaj o tym i zasięgnij rady i dopiero potem zdecyduj czy dalej będziesz to robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2011 o 7:13

avatar martinamartina
-2 / 2

W dupie mam jakieś rady... Nie umiem patrzeć na moją matke ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szczebel1989
+3 / 3

chcialem napisac ze to cytat z nagrania Pei "Po to żeby dzieci" ale widze ze juz mnie wyprzedzili. Gdybys dopisal w democie ze to cytat z nagrania pei prawdopodobnie demot niepojawilby sie na głównej......dlaczego??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Czeza77
+1 / 1

Jak wyżej kłóciliście się o to jaka muzyka jest lepsza, to powiem, że jest to tak samo głupie jak wykłócanie się kto woli pepsi a kto coca-colę, każdy ma inny gust i nietolerancja jaka bije z ludzi jest straszna. Jak można na człowieka pluć jadem o to, że słucha czegoś innego. Osobiście się przyznam, że za rapem nie przepadam, chodz z zamiłowaniem słucham Eldo który naprawdę łapie mnie za serce. Od zawsze słuchałam rocka, ale nie jest to jakieś podążanie za modą, w moim towarzystwie, obecnie jakim się znajduje jest może pare osób słuchających takowej muzyki. Moi najlepsi przyjaciele słuchają znowu metalu, ale to już są tacy prawdziwi metale, wyglądają jak szatany, a gdy idziemy ulicą po mieście, to nagle wszyscy schodzą z drogi :), ale nie przeszkadza mi to, liczy się osobowość i to, że nie można się z nimi nudzić. A nie tolerancje napotykamy właśnie ot strony wielkich fanów rapu, którzy delikatnie mówiąc za nami nie przepadają. Spotkałam się nawet ze stwierdzeniem ''toleruję każdą muzykę, oprócz rocka i metalu'' ręce opadają. Muzyka jest kwestią osobistą, nie podoba ci się, nie słuchaj, ale przestań obrażać z tego powodu fanów innej muzyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B badmoon
-5 / 5

ja osobiście wolę żeby wychowała mnie ulica ; //

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polewa
+6 / 6

Ski skąd-po to żeby dzieci
I co? Peja tylko dissować potrafi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skrzep
+1 / 5

Aż dziwne że tekst Peji z kawałka "Po to żeby dzieci miały" dostał się na główną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
-1 / 3

To jest jakiś ponury żart? Przecież w tym kraju dzieci wychowuje państwo a nie rodzice. Jeśli rodzicowi nie wolno dać dziecku klapsa, zamknąć w domu na miesiąc żeby nie ćpało, czy przeciwnie, wyrzucić z domu żeby nie zaraziło innych dzieci, to jak do cholery rodzic ma je wychowywać!? A za brak kuchenki w domu może ci przyjść urzędnik i odebrać dziecko za to że w jego mniemaniu jesteś zbyt biedny żeby je posiadać. Ludzie w telewizji mówią "wszystkie dzieci są nasze" i mają całkowitą rację. Jeśli urzędnik państwowy i minister bardziej kochają moje dziecko niż ja i lepiej wiedzą co dla niego dobre, to po pierwsze są to pedofile, a po drugie to dziecko nie jest już moje, tylko "nasze" - społeczeństwa, a ja bezczelny rodzic chcę wychowywać to dziecko po swojemu, zamiast tak jak mi to nakazuje nieomylne społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bandit50387
-1 / 1

DOSŁOWNIE I DOBITNIE !!!
IDIOCI CI KTÓRZY MAJĄ PRETENSJE DO ŚWIATA O TO, ŻE ICH DZIECI SĄ TAKIE A NIE INNE - JEŚLI SĄ TAKIE ZŁE I PODATNE - WINA JAK DLA MNIE W 100% LEŻY PO STRONIE RODZICÓW - DEBILE I SKOŃCZENI IDIOCI - CHCIELIBY ZAKAZAĆ WSZYSTKIEGO - DO WSZYSTKICH MAJĄ PRETENSJE, KAŻDEGO OBWINIAJĄ - ALE ŻEBY ZOBACZYĆ NA TO CO SAMI WNOSZĄ W ŻYCIE DZIECIAKÓW SĄ ZBYT ŚLEPI... PRZYKŁAD DOPALACZE - CZYJE NORMALNE DZIECKO - WYCHOWANE W OPIECE I MIŁOŚCI PO TO SIĘGA ?
no właśnie - sami sobie odpowiedzcie na to kochani rodzice, zakazami, nakazami i sterczeniem nad dzieckiem go nie wychowacie tylko zaszczujecie a gdy się wyrwie z Waszych ryzów...
no cóż...
na to pytanie również sami odpowiedzcie sobie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D domincfc
0 / 2

Wcześniej ktoś pisał o metalu i Metallice --> nie wiem co ma metal do mody. Jedyny w miarę prawdziwy zespół metalowy którego słucham to System of a Down, bo inne mi kompletnie nie odpowiadają, są cholernie przewidywalne. I jeszcze rock ---> posłuchajcie takiej kapeli jak Muse i zobaczcie że tu też nie chodzi tylko o modę. Rap stał się modny i to boli artystów. Jak śpiewał Peja "Jakie życie taki rap". I wątpie żeby ktoś rap zrozumiał do końca bo napewno nie miał takiego życia jak Peja, którego nie słucham, ale znam jego historię. Dzieciaki chcą być takie jak on, lecz wątpię żeby on też tego chciał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q quarter143
+2 / 4

Ludzie niektórzy piszący posty pod tym demotem krytykują Rap ,że jest prymitywny i tylko szkodzi społeczeństwu. Jak zobaczyłem komentarz jednego z demotywatorywiczów o tym ,że Peja to niszowy raper niech nie zapomina,że to właśnie Ryszard nawinął tymi słowami. PZDR.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuja
-1 / 3

Ulica zrobi to lepiej ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madziaa500
+1 / 1

uwielbiam tą piosenkę ;) dobry demot +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DrinkMe
+1 / 1

dobry komentarz kuja ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C coberr
-1 / 1

na końcu powinno być:
" tylko od was to zależy w dzisiejszych czasach niejednokrotnie przyje*ani deklem rodzice"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubusiek236
0 / 2

Ulica wychowa ich na cwanych i chamskich dziadów bez żadnej wizji w przyszłości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Ja125
+2 / 4

Smutne tylko jest to ,że gdyby autor demota podpisałby ,że to cytat Ryśka to zapewne nie trafiłby na główną ,bo przeciwnicy Pejki od razu by minusowali ,a tak pewnie nawet nie wiedzieli ,że to jego tekst ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thrashfun
+1 / 1

Wszyscy na początku wypowiadają się o muzyce, co jest lepsze a co nie, zupełnie nie biorąc pod uwagę trafnego przekazu, który dotyczy dzisiejszych czasów i ludzi. A nie tylko, "metal 4ever" albo "rap4ever" -.- Po za tym Peja przeżył więcej niż Wy, dzieci które wszystko mają. On nie miał nic, miał za to talent do rapu, opisywał dobrze to co się naokoło niego dzieje, z resztą tak jak i teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D domincfc
+2 / 2

I teraz jest najbogatszym raperem w Polsce :) to się nazywa mieć farta w życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ArkowiecZebra
0 / 0

Raz z głową na asfalcie - I zmiany w zachowaniu .. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LepszyOdCiebie
-1 / 1

Mądre słowa które napisał nie kto inny jak PEJA a ty nie dałeś tam cudzysłowiu i nie podpisałeś czyj jest ten cytat więc automatycznie MINUS , NIE BŁYSKAJ NIE SWOIMI TEKSTAMI

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K k02m3n3k
-3 / 5

Peja - wspaniały człowiek, szkoda tylko, że raper mierny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M machu88
0 / 0

"Albo zrobicie to Wy, albo zrobią to ulice", z tym że jeśli Wy ich wychowacie to ulice będą pełne pokemonów ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tacoumielatac
0 / 0

jak nazywa się ta piosenka ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shall22
0 / 0

po to żeby - ski skład

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M makropeja13
+1 / 1

Rychu Peja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pacior917KK
+1 / 1

Gdybyś napisał,kto jest autorem tego tekstu,to pewnie trafiłbyś do archiwum.Niestety tu na demotach jest większość hejterów,nienawidzących Pei itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lowan
+1 / 1

I niech ktoś powie że Peja nie ma dobrych kawałków i nie zna się na rapie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M machu88
-2 / 4

^^ mówię ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Coked
-1 / 1

Co do obrazka - nie jest to czasem still Matta Damona z jakiegoś filmu? Ten po lewej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D damrus
0 / 0

A nie można by ich po prostu rozstrzelać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ckxx
0 / 0

Hahahaha cóż za dyskusja xD ale cóż komentarzy trochę się zebrało :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem