Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
I ilovehs
+41 / 67

No właśnie...narzekamy na PO czy PiS, ale i tak na nich zagłosujemy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+48 / 60

Dokładnie, ludzie! To że mamy w kraju to co mamy to nie jest wina rządów i sejmowych partii. Oni są wyborem
większości i to jest wasza wina. To wina większości Polaków, bo przy wyborach kierujecie się kryterium typu "kto
mniej rozwali Polskę", zamiast głosować na tych co ją mogą naprawić. Zróbcie choć coś raz dobrze i jeśli popieracie bandę czworga to przeczytajcie program Nowej Prawicy, albo innych pozasejmowych partii, które chcą naprawy Polski, a nie mniejszego niszczenia i jeszcze raz się zastanówcie nad swoim wyborem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2011 o 20:48

avatar marcinek6000
+34 / 54

kto nie głosuje/oddaje pusty głos zgadza się na wybór większości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+12 / 16

a to przepraszam, źle zrozumiałem:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bolus
+6 / 28

Sprawdzic program innych partii? No dobra, mozna przestudiowac, trudne to nie powinno byc, ale jaki w tym jest cel? I tak ten program nie zostanie wykonany, a odpowiedzialnych za te sytuacje nie bedzie. Nie zmienia to faktu, ze PO i PiS mialy szanse i juz wiecej nawet w sejmie nie powinni byc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kudlatyy955
+10 / 36

"Naprawdę wierzycie w to, że inne partie się nami przejmują i coś zmienią na lepsze?? Ja nie wierzę w ŻADNE
partie. WSZYSCY politycy widzą tylko własny interes i g*wno ich obchodzi przeciętny Polak."

Też tak myślałem ;) - Pooglądaj filmiki z Korwinem Mikke. Najlepiej dotyczące np. podatków albo ZUS'u, a nie jego prywatnych poglądów. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
+6 / 12

Alternatywę macie... I nie chodzi mi bynajmniej o Partię Przyjaciół Piwa, czy KPP...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+13 / 21

@sandomierzanka nie celujemy do fanatyków PiSu i PO, tylko do tych, którzy jeszcze są w stanie samodzielnie myśleć. "Gdy zagłosujemy inaczej, będziemy w tej 2% mniejszości." czyli sejmowe partie będą miały o 2% mniejsze poparcie, i będziesz miał czyste sumienie, że to nie ty głosowałeś na sejmowe partie, i przeciwstawiałeś się rozwaleniu Polski. "Wierzycie,
że do sejmu trafią ludzie, którym na prawdę będzie zależało?" możliwe jest, ale to już zależy od nas

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pomornik
+13 / 31

jak zagłosujecie znowu na PO/PiS/LSD to wam UPR-dole ręce i je WiP-ierdole w piźciec! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klyku5
+9 / 13

I dziadek, i ojciec powtarzali mi, że nie ma takiego czegoś jak "mniejsze zło". Zło jest złem, tak samo, jak dobro jest dobrem. Nie dzielą się one na większe lub mniejsze. Jeżeli głosujecie na PO, PiS, PSL lub SLD to w gruncie rzeczy głosujecie na marną przyszłość, głosujecie na zło i pokazujecie ile jest tak naprawdę warta demokracja. Zwykły człowiek wprowadza zmiany w swoje życie, jeżeli zauważa, że coś nie funkcjonuje. Gdybyście powiedzmy kupili długopis, który beznadziejnie pisze i postanowilibyście nabyć kolejny długopis, który z kolei w ogóle się nie nadaje do pisania, to chyba byście nie wracali do poprzednika tylko szukali lepszego następcy. Chcę nadal wierzyć, że człowiek jest istotą wyższą, istotą mądrą i wyciągającą wnioski ze swoich porażek. Gdy oddam głos w następnych wyborach i wrócę do domu to chciałbym włączyć TV i zobaczyć niedowierzanie oraz strach w oczach tych wszystkich PO-wców, PiS-owców, PSL-owców i SLD-owców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xsior
+4 / 6

Ludzie! Pieprzcie partie, polityków i wybory Sejmowe. Głosujcie na niezależnych kandydatów do Senatu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightAnasazi
-1 / 5

klyku5 - To Ci naopowiadali bzdur. Niezależnie od polityki, świat nie jest czarno biały i nie dzieli sie na dobry i zły. Pomiędzy jest ogrom szarości. Codziennie podejmujesz setki decyzji, dużo z nich często jest ważna i odbija się jakoś na Twoim życiu lub/i otoczeniu i większości z nich, nie możesz zakfalifikować do jednego z dwóch worków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+1 / 3

nightanastazi no to masz szary świat(długopis ktory beznadziejnie pisze)masz czarny(w ogóle nie pisze) i biały(pisze). Ja wole ten piszący

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
0 / 4

Za mojego niedługiego życia, każda z partii będących w sejmie miała okazje rządzić i każda z nich pokazała że kłamie, chce jak najwięcej dla siebie, więcej umie zpieprzyć zniż zrobić dobrze. I ja na żadną z tych partii już nie zagłosuje, ale ilu z was zrobi podobnie, raczej niewielu. Oni (sejm) się nas nie boją, bo wiedzą że głos pójdzie na jedną partię z wielkiej 4 , i będą się tylko zmieniać u władzy i dalej nas doić. Polecam skecz Laskowika opowiadajacy o tym http://www.youtube.com/watch?v=GoAVssJwO2c

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piterneo
0 / 4

Juz była taka partia co się raklamowała "wybierzcie kogoś nowego spoza sejmu" - Samoobrona

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ozzy88
+12 / 18

Na główną, niech ludzie zobaczą. Może coś im to pozmienia w głowach. Jestem jak najbardziej za :) !!! +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojtek91edek
-1 / 9

Kwejk. Ale się podoba +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tirithran
+23 / 35

Precz z Bandą Czworga!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuler
+34 / 52

Niech żyje Wolna Polska! Precz z komuną !
KNP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+8 / 16

Ta, a najlepszym dowodem na to, że tak się stanie jest XIX wieczne USA co nie? Powołam się na Miltona Friedmana, nobliste z dziedziny ekonomii: Zawsze im bardziej kraj był kapitalistyczny tym mniejsza była bieda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 21:20

avatar ciastolin
+10 / 16

Akurat Korwinowi najbardziej szkodzą gnojki które w jego imieniu wypisują bzdury i obrażają w pokemoński sposób każdego kto ma inne poglądy. W ten sposób zrażają do Korwina niezdecydowanych nazwijmy to konserwatystów, ici,którzy być może poparli by go, wybiorą co innego (na przykład PO)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 21:35

V vakarjan
+22 / 26

NIe rozumiem dlaczego panstwo ma zabierać bogatym (którzy na to zapracowali0, adawać biednym (żulom i menelom). To jest po prostu chore. Grabież w biały dzień usprawiedliwiana lewackimi hasłami pseudowolności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 21:26

L Lancaster
+3 / 9

Zalegalizowali marychę ?Po komentarzu Antykorwinisty widzę ,że tak. A tak na poważnie jestem większym radykałem od Korwina i prosił się o komentarz.Twoja krytyka kapitalizmu jest krótkowzroczna.To rządy
od tysięcy lat wspierają magnaterię i korporację.Bogaci korzystali z protekcji władz i pozbywania się
konkurencji wysokie podatki(majątki w rajach podatkowych) kredyty,dotacje(korporacje dostają najwięcej)
,a średnie i małe firmy nie mogą poradzić sobie z konkurencją wspieraną przez państwo.Jedyny rozsądny
argument który sugerowałeś to o arystokracji.Uważam ,że należy tworzyć nie dziedziczne elity do których
należeliby wybitni i uzdolnieni ludzie.Takie elity rządziłyby państwem a segregacja na zdolnych i niezdolnych powinna być w szkołach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 22:22

U Ulq
+4 / 6

@ ANTYKORWINISTA - Mistrzu, ale JKM nie chce usunięcia podatków tylko ich zmniejszenie do normalnego i inteligentnego poziomu... Człowieku, te brednie które Ty wypisujesz właśnie się walą w dół. ;) reszty nawet nie mam ochoty komentować, fanaberie, farmazony i kilo cukru, kuźwa. : D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Ulq
+19 / 25

To nie jest kopiowane z kwejka! Działa grupa "Głosuj Inaczej" i to ta grupa uploaduje te img, więc to nie jest tak, że ktoś tam chce sobie błysnąć i nie minusujcie bo już widzieliście na kwejku.
I gdzies dobrze słyszałem: nie zabierać świni od koryta, tylko zabrać to pieprzone koryto, Panowie. :) Już na jesień!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+14 / 26

tego nie wiesz czy będą tak robić, natomiast o tych co już w sejmie są wiesz, wybór prosty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+15 / 21

Wejście dzieciaczki przejrzyjcie na oczy. Nie wkładajcie wszystkich do jednego wora, jest wielu którym zależy na Polsce. Sam do takich osób należę i zamierzam kiedyś zająć się polityką. To że masz od ponad 20 lat w kółko
te
same złodziejskie gęby to nie znaczy, że wszystkie takie są, po prostu nie dopuszczamy innych, dlatego mamy
taki
zmanipulowany obraz polityków, że wszyscy to złodzieje. Np. taki Korwin-Mikke jest bogaty i mógłby sobie dać
już
spokój, a jednak od 20 lat walczy o wolną Polskę, co by z tego miał? Pieniądze? On nawet emerytury z ZUSu
nie
pobiera, choć mu się należy, chce zlikwidować koryto, a podatki ograniczyć do koniecznego minimum. Więc jak
nie
kasa to co. Szacunek? Jeśli spełni swoje postulaty to będzie go miał, a jak nie spełni to nie będzie. Ja
wierzę,
że robi to dla nas, a jak jest na prawdę to się będziemy mieli okazję przekonać dopiero jak wygra. Możecie nie wierzyć, ale co wtedy macie do stracenia? Nie
mamy nic do
stracenia, a zyskać możemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 19:58

B borys2010
+8 / 14

Czas na zmianę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lancaster
0 / 4

Łatwo powiedzieć.Bunt!Jak widać nic się nie zmieniło. Jakiekolwiek zmiany wymagają większości
parlamentarnej ,a ta wymaga wygrania 67%(bułka z masłem). Czytałem konstytucję i założę się
,że większość z was nie wie nawet ile ma artykułów. Nie macie żadnego wpływu na to co się dzieje w
sejmie zgodnie z konstytucją.Pozostaje rewolucja ,ale w tym kraju nie liczyłbym na to.Możemy jedynie
czekać na to że zmiany same nadejdą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 9:03

avatar Tabok

Powinien być ban na miesiąc za spam, ale mam nadzieję, że wejdzie na główną i coś na scenie politycznej drgnie
chociaż o milimetr. Aczkolwiek patrząc na ostatnie wydarzenia to podejrzewam, że prędzej stronkę zamkną za
obrażanie .... w sumie nie wiem kogo, ale wkrótce się dowiemy.
Edit: PS: gratuluję głównej : ]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 20:40

L lukas545
+14 / 28

Miejmy nadzieje, że nie zostanę obudzony o 6 rano przez ABW :) W sumie nikogo nie obrażamy ani nikogo nie faworyzujemy.
Było by naprawdę świetnie gdyby ten demotywator znalazł się na głównej. Myślę, że o akcji dowiedziało by się naprawdę dużo ludzi i na pewno część z nich przyłączyła by się do dalszego rozpowszechniania idei tej akcji.

Dość słów. Czas na czyny.

Głosujcie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+10 / 16

Czy ktoś może mi wyjaśnić, dlaczego za powyższą wypowiedź lukas545 został zminusowany? Jakoś nie łapię.
Inicjatywa jak najbardziej słuszna - a każdy może znaleźć coś dla siebie. Lewicowcy mogą oddać głos na
środowisko Borowskiego, centryści na Olechowskiego lub PJN, a prawica mogłaby pójść za KNP albo Markiem Jurkiem,
zależnie od poglądów na gospodarkę. Tylko niech do cholery coś się w końcu ruszy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 19:34

avatar marcinek6000
+9 / 17

"Czy ktoś może mi wyjaśnić, dlaczego za powyższą wypowiedź lukas545 został zminusowany?" jedyne co mi przychodzi do głowy to fanatycy bandy czworga, ABW i idioci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vakarjan
+8 / 14

Popieram was w 100%. Obecne partie są dofinansowywane z podatków. Jak ci nie dofinansowywani maja wygrać? Trzeba cos z tym zrobić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SayHello
+17 / 25

Ja na pewno nie zagłosuje na te partie, które poprzednio dostały mandaty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fanel
+16 / 24

Teraz to KNP- kongres nowej prawicy, zmienili nazwę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
+17 / 19

UPR było już w sejmie, poza tym UPR to jest inna partia od KPN.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kulawyy
+5 / 11

brawo! to my decydujemy kto zasiada w rządzie dlatego ludziska pełna mobilizacja! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+4 / 12

tak czy siak Palikot to partia sejmowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
+1 / 9

Palikot partią sejmową? Tak samo jak JKM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
-1 / 7

chodzi o aktualne sejmowe partie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
+5 / 9

A Palikot jest teraz w sejmie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+2 / 8

No dajcie spokój wyszedł ledwie pół roku temu, myśląc że jego okręt tonie, ale wprowadziłem w błąd,
więc
zwracam honor, ubiczuję się 20 razy i daje Ci plusa w ramach rekompensaty. @Ciastolin SLD jest jedyną, która otwarcie
przyznaje się do tego, że są lewicowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 21:49

avatar doliwaq
+8 / 22

gdybym mógł głosować to zagłosował bym na monarchistów z UPR-WiP ale tylko dlatego żeby zobaczyć kogo wybiorą na króla

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+11 / 15

hehe niestety nie mają w programie przywrócenia monarchizmu, to tylko prywatny pogląd Korwina. A partia nazywa się już Nową Prawicą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+6 / 8

Raczej na szczęście. Czy zachwalane przez JKM USA sprzed lat 100 były monarchią?
Żeby nie było-przesłanie demotywatora popieram.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 23:40

T timonka
+14 / 20

BRAWO! jeden z tekstów, których najbardziej nie cierpię a propos polityki, to "eee bo to nie ma na kogo głosować. to nie idę". w Polsce jest chyba ze 20 sporych partii, które wystawiają swoich kandydatów we wszystkich okręgach. plus cała masa mniejszych, w sumie aż 80. a nie tylko 4!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forman
+2 / 4

boś głupi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T timonka
+23 / 27

nie widzisz że jesteś w samym środeczku błędnego koła? większość Polaków nie głosuje wcale (frekwencja w wyborach parlamentarnych rzadko przekracza 50%). przyszło Ci do głowy jak bardzo mogłyby się zmienić wyniki wyborów, gdyby ci wszyscy ignoranci łaskawie ruszyli dupy do urn?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+7 / 11

@Marcin313 ale masz świadomość że to właśnie z takich powodów jak Twój te partie nie mają szansy przekroczyć progu wyborczego?
@Timonka jakby ci wszyscy ludzie poszli zagłosować nic by się nie zmieniło, zwykle nie głosują bo się nie znają, więc tych powinniśmy pochwalić, że nie decydują o czyms skoro sie nie znają, ale jak się już doedukują to nie mam nic przeciwko, żeby poszli zagłosowac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hiper
+19 / 27

"Nie ma na kogo głosować" - nienawidzę tego tekstu; tak tłumaczą się ignoranci, którzy nawet nie zainteresują się innymi partiami i ich programami, niż te, o których w kółko mówią media - chociaż i nawet o ich programach też niewiele wiedzą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
+8 / 10

Zarejestrowanych jest prawie 80 partii politycznych, ale nie ma na kogo głosować :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pefutbol
-5 / 11

jesteśmy zbyt prymitywni, nic to nie da dopóki pokolenie uświadomione nie będzie stanowić większości. Nie będę głosował! Jestem przeciwny całkowitej demokracji!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+9 / 11

jeśli partia którą popierasz przekroczy próg wyborczy, znajdzie się w sejmie, to wtedy nie będą jej przemilczać i więcej ludzi sobie ją uświadomi, więc będzie miała szansę, że w następnych wyborach zagłosuje na nią większość

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XPLICHAX
+15 / 21

No to jak? Obalamy władze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Garwina
+18 / 22

podoba mi się ta akcja , niedobrze mi się robi jak patrzę na tę zgraję socjalistów ( a takie PO czy PIS mają czelność uznawać się za partie prawicowe - śmiech na sali i obłuda w żywe oczy). Mam zdecydowanie dość tego , że zabiera się pieniądze tym którzy pracują , a daje się tym , którzy nic nie robią , mam dość związkowców , nfz , zus i tego , że rząd zamiast mówić o poważnych sprawach , jak katarynka bębni " kibole , geje , Smoleńsk , kibole , blablabla...." - ci kłamcy uciekają od merytoryki jak tylko mogą . Co zresztą nie jest trudne w społeczeństwie , którym łatwiej słuchać i dyskutować o tym czy pomnik ma stanąć czy nie , albo czy kastrować pedofilii ( co zresztą było akcją propagandową Tuska , bo przez wzgląd na UE i tak nie dało by się tego zrobić , no ale punkty procentowe rosną) , zamiast o tym , że istnienie zusu nie ma najmniejszego sensu , czy o zadłużeniu państwa. Czym się za to może pochwalić rząd ? Walką z dopalaczami i zamykaniem stadionów - obydwie rzeczy bez sensu , szczególnie to ze stadionami. Zmieść bandę czworga , głosuję na Kongres Nowej Prawicy !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pazart
+9 / 13

Covboy,

-marihuana jest mniej szkodliwa niż alkohol
-zakazany owoc smakuje najlepiej
-zakazane jest luksusowe (większy popyt)
-na własnym podwórku mam rośliny, których zjedzenie ma działanie narkotyzujące, czemu nikt ich nie spożywa ? Bo o nich się nie mówi...
-kasa ze sprzedaży zioła trafia obecnie w ręce mafii
-gdyby w samej Warszawie sprzedaż m. była legalna to miesięcznie Warszawa była by do przodu o kilka milionów złotych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+10 / 14

Covboyu a czy teraz połowa młodzieży pije? Czy połowa młodzieży pali? Czy połowa młodzieży pije kawę?
Czy
połowa młodzieży wącha klej lub wciąga tynk ze ścian? Czy połowa młodzieży popełnia samobójstwa skacząc
z
drugiego piętra? Czy połowa młodzieży rozwala się autami? Jeśli uważasz, że nie to dlaczego akurat
marihuanę
mieliby ćpać? Dlaczego wszyscy mieliby zacząć strzelać z broni? Jeśli uważasz, że tak to dlaczego nie zakaże się alkoholu, kawy, budowania drugich
pięter, jazdy
samochodem, papierosów, kleju, tynku ze ścian?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 20:56

avatar marcinek6000
+8 / 12

Po pierwsze nikt psycholom nie da broni do ręki w sposób legalny. Po drugie Tobie się wydaje, a ja dam fakty.
Pod
względem przestępstw w USA, gdzie nie ma zakazu posiadania broni, statystyki wykazują, że na 1000 mieszkańców jest
7,9, a w Niemczech: 7,6 (choć broni nie można posiadać). Również pod względem morderstw USA nie odstają od innych
krajów. Polska pod tym względem zajmuje miejsce 20, a USA 24 (dane za rok 2005). W roku 2005 25% wszystkich
przestępstw pierwszej kategorii (violent) zostało popełnionych z użyciem broni (czyli ok. 350 tys. zajść), w tym
ok. 75 proc to broń palna. Również ok. 70 proc. zabójstw to wynik użycia pistoletu lub innej broni palnej. Teraz
najciekawsze: 40 proc. broni użytej w przestępstwach pochodziło od rodziny lub przyjaciół, 40 proc. zdobyto
nielegalnie (zakup, kradzież itp.), 8 proc. to zakup w sklepie, reszta to zakupy legalne w lombardach lub na
targowiskach. Stwierdzono też, że na obszarach, gdzie wydano dużo pozwoleń na noszenie ukryte broni (concealed),
poziom przestępczości jest niższy. Co najciekawsze, nie ma na to większego wpływu typ obszaru (wiejski, miejski),
gęstość zaludnienia. W Wielkiej Brytanii, kiedy wprowadzono zakaz posiadania broni przez osoby prywatne
przestępczość w ciągu dwu czy trzech lat skoczyła o 40 proc. (Firearms Act, 1937).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krn78
-4 / 28

Popieram! Glosujmy na nowych zlodziei, bo obecni nakradli sie juz wystarczajaco!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+17 / 21

żadnej konkretnie partii nie reklamuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forman
+10 / 10

w sumie miejsce odpowiednie, patrzac po ilosci uzytkownikow. a ze przekaz szlachetny, to nie widze przeciwwskazan

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+3 / 3

Grajcz wyobraź sobie, że Ziemię chcą odwiedzić jednocześnie Marsjanie, Merkurianie, Wenusianie, Murzyni i
Chińczyki. Nie ma dla wszystkich miejsca, możemy przyjąć tylko jednych gości, więc Ziemianie robią głosowanie.
Okazuje się, że Merkurianie odwiedzając Ziemię chcą ją zniszczyć, niektórzy o tym wiedzą, więc robią akcje
głosząc gdzie się tylko da, żebyśmy się nie zgadzali nie wpuszczać Merukrian. To nie jest reklama dla Marsjan,
Wenusian, Murzynów i Chińczyków gdyż dalej nie wiesz kogo z nich wybrać, tylko to jest akcja mająca na celu
pozbycie się wrogai żeby nie dać się wpuścić w maliny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 9:57

G Grajcz
-4 / 4

marcinek6000
Czyli jest to antyreklama tych większych partii.
Kim jesteście by twierdzić że te partie są "wrogami"?
To czysta manipulacja, niby nie dajecie konkretnego kandydata ale jednocześnie wykluczacie sporą grupę.
To tak jakby w wyborach startowała 10 białych i 10 murzynów - i piszecie żeby nie głosować na czarnych.
Ten demotywator JEST agitacją wyborczą, uważam że nie jest to serwis do publikacji takich akcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+3 / 3

grajcz to nie to samo, bo ci czarni w twoich założeniach nie niszczą kraju. banda czworga może być nie świadoma,
może chcieć dobra, ale dąży do tego złymi metodami, jest naszym wrogiem, to przez nich przecież mamy to co mamy,
każda z tych
partii już rządziła i pokazała na jakie ją stać szkody, manipulują że to nie oni, a to w kółko
jedne i te same
partie od 20 lat przyczyniają się do upadku Polski, wszystkie są mniej lub bardziej socjalistyczne i
mniej lub
bardziej lewicowe, a tak manipulują, że większość Polaków myśli, iż to wszystko przez prawice i
liberałów,
szkodzą podstawowym pojęciom, przez co mylnie dokonuje się wyborów. A ja uważam że TV nie jest miejscem na promowanie bandy czworga, a jednak promują. Ten serwis jeśli
się admini zgadzają to jest jak najbardziej pomocny. W końcu nie zostało nam nic innego jak internet, a demoty to
duża oglądalność. W TV jest tylko banda czworga, przymusowo sponsorujemy im kampanię płacąc na nich, małe partie
pozasejmowe nie mają takich możliwości. Jest nieuczciwa konkurencja. Dlatego jak najbardziej trzeba promowac takie
akcje gdzie sie da. Oni mają TV, radio, my internet(popularne serwisy przeznaczone na takie akcje jak interia,
onet czy wp też są upolitycznione i nie pokazują innych partii)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 7 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 12:17

G Grajcz
-1 / 1

Heh banda czworga?:)
Wy naprawdę wierzycie że jak uda się wypromować jakąś małą partię to ona wam sprawi
cud?
Skończy się tak samo ja zawsze, usuniecie od koryta jednych złodziei a podarujecie je drugim.
Każdy chce
rządu który sprawi że będą niższe podatki, lepsza infrastruktura, ceny niższe, zarobki wyższe...tylko że
życie to nie bajka, tego się nie da zrobić.
A ja nie mam nic do żadnej partii, macie rację lepiej głosować na nowych skoro starzy się nie sprawdzili - tylko nie podoba mi się agitacja wyborcza na demotywatorach - od kiedy jest to serwis do reklam politycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 13:30

avatar marcinek6000
+1 / 1

hmm...czy wierzymy, że coś zmienią i nie staną sie złodziejami? Nie wiem jak inni, za nic hsie nie wypowiadam, ale ja popieram Kongres Nowej Prawicy i wierzę, a jako wytłumaczenie bezczelnie skopiuje komentarz który napisałem do kogoś tam wyżej :)"Nie wkładajcie wszystkich do jednego wora, jest wielu którym zależy na
Polsce. Sam do takich osób należę i zamierzam kiedyś zająć się polityką. To że masz od ponad 20 lat w
kółko te same złodziejskie gęby to nie znaczy, że wszystkie takie są, po prostu nie dopuszczamy innych, dlatego
mamy taki zmanipulowany obraz polityków, że wszyscy to złodzieje. Np. taki Korwin-Mikke jest bogaty i mógłby sobie
dać już spokój, a jednak od 20 lat walczy o wolną Polskę, co by z tego miał? Pieniądze? On nawet emerytury z
ZUSu nie pobiera, choć mu się należy, chce zlikwidować koryto, a podatki ograniczyć do koniecznego minimum. Więc
jak nie kasa to co. Szacunek? Jeśli spełni swoje postulaty to będzie go miał, a jak nie spełni to nie będzie.
Ja wierzę, że robi to dla nas, a jak jest na prawdę to się będziemy mieli okazję przekonać dopiero jak wygra.
Możecie nie wierzyć, ale co wtedy macie do stracenia? Nie mamy nic do stracenia, a zyskać możemy." Te rzeczy o których piszesz, że się nie da zrobić, dlaczego tak sądzisz? Według mnie jedyną przeszkodą jest banda czworga i ludzie "zza kurtyny" a co do demotów, no cóż, jak sie komuś na serio nie podoba, to zawsze może minąć tego demota i nie zaglądać, tak samo jak nie podoba mi sie agitacja w TV po prostu zmieniam kanał, albo wychodze do kibelka:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grajcz
-1 / 1

Wiesz dlatego tych rzeczy nie da się zrobić?
Dlatego że jak wyjmiesz z portfela 100 złoty to ci w nim nie przybędzie 200.
Żeby była lepsza infrastruktura muszą być podatki - podatków nie chcecie.
Czyli jedno wyklucza drugie.
Chcecie wyższych zarobków ale niższych cen - to też się wyklucza.
Przy niższych cenach producenci i sprzedawcy mają mniejszy zysk czyli zarobki są mniejsze...
Gdy widzę jak ludzie narzekają na rząd bo coś drożeje - a się kretyni nie zastanowią czy rzad ma cokolwiek z tym wspólnego.
Wystarczy że rolnik podwyższy cenę zboża i chleb drożeje.
A kto za to oberwie? Rząd.
No chyba że marzycie o ustroju jak w Rosji gdzie Putin wchodzi do sklepu i każe obniżyć ceny:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
0 / 0

Piszesz o skutkach wprowadzenia tych działań, a nie o tym, że sie nie da ich wprowadzić, wprowadzi sie je i takie
mogłyby byc skutki jak piszesz, ale nie powinny być. "Dlatego że jak wyjmiesz z portfela 100 złoty to ci w nim
nie
przybędzie 200." Nie, ale zamiast 100zł będziesz mógł wyjąć np.200 zł(czyli to czego nie dasz
państwu) "podatków nie chcecie." to pomyliłeś nas chyba z anarchistami. Podatki są potrzebne do funkcjonowania
państwa, ale tylko tyle ile potrzeba i to postulujemy. "Przy niższych cenach producenci i
sprzedawcy mają mniejszy
zysk czyli zarobki są mniejsze." Chodzi o to, żeby odciążyć te ceny od podatków, np. benzyna jest przez nie
droższa o bodajże 60%, a mogła by kosztować jakies 2-3 zł. Producenci na nich przecież nie zarabiają. "Wystarczy
że rolnik podwyższy cenę zboża i
chleb drożeje. A kto za to oberwie? Rząd" a bo na wolnym rynku masz konkurencję
i możesz kupić tańszy chleb. "No chyba że marzycie o ustroju jak w Rosji gdzie Putin wchodzi do sklepu i
każe
obniżyć ceny:)" Nie ta partia, to już jest i sie dzieje wszędzie gdzie socjal, tylko że Putin zrobił to
bezpośrednio:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 17:53

avatar Vnc91
+5 / 9

Ta strona powinna się połączyć z akcją "Nie dla psa kiełbasa" - ndpk.pl. Chodzi dokładnie o to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PaxtonF
+1 / 15

Ja bym proponował stworzyć nową partię- Demot Partia :D Partia byłaby tworzona przez użytkowników serwisu demotywatory.pl oczywiście, a że nie jest nas tak mało to przynajmniej by nas zauważono. Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę siłę przekazu i przebicia zarówno samego serwisu jak i całego Internetu no i oczywiście internautów którzy daję temu wszystkiemu rozpęd to sądzę, że były by jakieś szanse :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HrVisgath
+5 / 13

Według mnie, osoby które świadomie rezygnują ze swojego prawa wyborczego i nie chodzą na wybory, nie powinny W OGÓLE narzekać na żaden rząd (ani obecny ani wcześniejsze - SLD, PiS). Uważam tak nie dlatego, że były to dobre rządy, ale dlatego, że te osoby zostawiły wybór innym ludziom, nie przyczyniły się do niczego w życiu publicznym, ani nie interesowały się sprawami Polski. Jedynym rzeczą, którą tacy ludzie potrafią, jest narzekanie... Jeżeli nie chodzisz na wybory, nie angażujesz się publicznie, sam nic nie robisz - daj chociaż działać innym - nie narzekaj - jeżeli zostawiłeś losy Polski w rękach "innych" ludzi, to nie powinno cię teraz interesować to, co się z tą Polską dzieje i kto ją niszczy - to ty zacząłeś ją niszczyć, leniuchując w dzień wyborów!

PS. Co do pana, który jest "przeciwny całkowitej demokracji": obecnie istnieje kilka krajów o ustrojach zupełnie odmiennych - jeżeli tak bardzo pociąga cię torturowanie i skazywanie na śmierć za poglądy polityczne nieprzychylne rządowi, za konfiskowanie własności prywatnych (o ile takie istnieją) bez żadnej przyczyny, całkowita cenzura (wydarzenia sportowe, np. relacje z Igrzysk Olimpijskich, emitowane w telewizji z kilkugodzinnym - lub dniowym - opóźnieniem, aby nie pokazać czegoś, co zaszkodziłoby rządowi - polecam przeprowadzkę do np. Chin, krajów islamskich, Białorusi czy niektórych krajów Ameryki Płd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pazart
+8 / 16

Zgadzam się z treścią i osobiście głosuję na Nową Prawicę. Czytałem programy partii i program KNP jest najbliższy moim przekonaniom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+10 / 14

To co postulujesz, postuluje również Korwin. Acha a Korwin prowadzi przecież walkę z faszyzmem i szowinizmem, coś Ci się pomyliło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borch3kawki
-3 / 7

Dziwne, posłuchaj go to zobaczysz, że chce stworzyć dyktaturę, oczywiście siebie egoistycznie widział by w roli przywódcy. Dla mnie stąd juz blisko do faszyzmu. Poza tym czymże jest postulowanie o pozbawienie praw wyborczych kobiet, jak nie najprawdziwszym szowinizmem? Ale że masz lat -naście, obietnica legalnej trawy, wystarczy żebyś poparł każdego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+3 / 3

Dziwne, posłuchaj go to zobaczysz że faszyzm to dyktatura, ale dyktatura to nie faszyzm. Dyktatury dzielą się na
dobre i złe a nie tak jak demokracja że
tylko złe. Jednym z głównych założeń faszyzmu jest totalna inwigilacja
państwa w gospodarkę, kontrola każdego
najmniejszego aspektu naszego życia, walka z liberalizmem. Czyli wszystko
odwrotne do tego co głosi Korwin, to z czym walczy.
Oczywiście wspominał, że jako przywódcy nie postawił by siebie
już wiele razy. Odebranie praw nie tylko kobietom, ale
wszystkim, którzy nie znają się na polityce, co jest
oczywiście słuszne, lecz jest to tylko jego prywatnym poglądem i nie
zamierzają nic takiego robić. Jakoś na te
wszystkie zalety które Korwin mówi o kobietach, jak je wychwala, jego
zachowanie wobec nich, to jakos nikt nie
uwzględnia. Tego co chce zrobić na prawdę, czyli przywrócić system, w
którym żony będą sobie mogły wybrać czy
chcą pracowac czy zostac w domu, a nie tak jak teraz, że są zmuszane
przez system do pracy, kształtowania kariery
zawodowej i porzucania rozmnażania się. Czyli to co chce Korwin zrobic i
ma w programie właśnie to realne dobro
kobiet to nikt tego nie bierze pod uwagę, wolą się przejmowac jakimiś pierdołami o prawach wyborczych. Ale że mam
lat parędziesiąt to marihuane mam w dupie,
a obchodzi mnie głównie likwidacja obowiązku ZUS i NFZ bo chce miec na
starosc za co żyć i miec sie za co leczyc, a
nie mam z czego odkładać, bo musze płacić na złodziejski ZUS i NFZ. Ale że masz lat-naście to jakieś pierdoł których partia w ogóle nie ma w programie wystarczą, żebyś nie poparł programu mającego szansę na odbudowę Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 12:35

B borch3kawki
0 / 2

Eh, nie widzę sensu kontynuować tej wymiany zdań bo i tak każdy zostanie przy swoich racjach. Mimo że nie popieram Korwina, sądzę że w końcu dojdzie do władzy - z tego co widzę i słyszę, jaki on się stał nagle modny i popierany wśród młodzieży. A jak wiadomo co jest modne wśród młodzieży to i jest lubiane i popierane. Chcąc, nie chcąc to oni są przyszłością. Czekam aż nadejdzie taki dzień kiedy wygra, będziecie wniebowzięci.. A kilka lat później wielka chała i znów okaże się że był kolejnym który tylko pięknie mówił i obiecywał. I już nie ważne czym się zasłoni "że on chciał ale nie mógł". I wtedy nagle zauważysz jak kolejny raz dałeś się wyprowadzić w pole tym cwaniakom - politykom. A że masz lat paredziesiąt to już pewnie nie raz się zawiodłeś, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+1 / 1

hmmm...co do faszyzmu i szowinizmu przedstawiałem głównie fakty, a nie swoje racje. Za jego życia bądź bez niego
mamy szansę na władzę, ludzie wiecznie nie będą się nabierać na bandę czworga i w końcu zaczną szukać alternatyw socjalizmu. A na sejm mamy z pewnością szanse jak nie teraz, to później na pewno. Jeśli za czasów Korwina to mam 90% pewności, że spełni swoje postulaty, bo wiem ze kandyduje dla
nas, a nie dla siebie, bo dla kasy na pewno on tam nie jest, skoro nawet z ZUSu emerytury nie pobiera. Jeśli będzie nowy lider, to nie wiem jak będzie. Jeszcze nie
miałem okazji się zawieść, gdyż już w liceum wyrobiłem sobie poglądy liberalne, więc nie miałem nigdy innego
wyjścia jak głosować na UPR, a teraz KNP, a te partie nigdy nie wygrały. Po rządach bandy czworga też się nie
zawiodłem, bo mimo ze na nie nie głosowałem, to wiedziałem, że po rządach socjalistycznych partii będzie źle, było dokładnie jak przewidziałem, więc się nie zawiodłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kolin777
+5 / 17

JKM + Nowa Prawica na 100%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forman
+6 / 6

kara smierci by sie przydala, utrzymanie kazdego zwyrola kosztuje panstwo 2tys miesiecznie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+4 / 4

tak samo legalizacja marihuany, miliony kasy dojdzie do budżetu i jest szansa, że ludzie przerzucą się z bardzo
szkodliwych papierosów czy alkoholu na mniej szkodliwą marihuane. O agresji się nie wypowiem, bo nie wiem co tombak ma na myśli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 10:00

A Alexa1996
+4 / 6

Weźmy rzeczywiście sprawy w swoje ręce. Ten demotywator przypomniał mi, abym wam powiedziała o AKCJI WYZWOLENIA ANDRZEJA POCZOBUTA. Przez Łukaszenkę siedzi w więzieniu na Ukrainie już 50 dni. Wejdźcie na: wyborcza.pl/poczobut i pomóżcie go uwolnić - nie jest niczemu winien ; każdy z nas NIEZALEŻNIE OD WIEKU może pomóc!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuler
+5 / 9

przeprowadzono amatorski sondaż uliczny. o sejm "ocierają się" KNP Korwin-Mikkego i Ruch Palikota. Nie wierzcie condażon w TV!!! źródło- wybory.xaa.pl
Ja polecam KNP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+8 / 10

Jestem prawie pewny, że PSL nie wejdzie o sejmu, ale pożyjemy zobaczymy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
-2 / 4

Na podstawie czego tak sądzisz? Mają stały elektorat na wsi, w wyborach parlamentarnych przez ostatnie 10 lat
poparcie dla nich wahało się od 7 do 9%, czyli jest bardzo stabilne. Chyba że wierzymy w internetowe pseudosondaże ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 22:59

avatar marcinek6000
+5 / 5

buntpl na podstawie tego, że wsie się coraz bardziej cywilizują i TV czy radio jako jedyne media występują coraz rzadziej. Internet się rozszerza i czytający o PSL mogą w końcu nabrać wątpliwości. W wyborach prezydenckich to Korwin miał 4 miejsce, a Pawlak daleko za nim. Być może to się jakoś przełoży na wynik partyjny. Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia, że nie wejdą takie przeczucie, dlatego napisałem pożyjemy, zobaczymy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
-3 / 3

Akurat tego "źródła" nie ma co polecać. Totalna kompromitacja przy wyborach prezydenckich. Wstyd, że jeszcze ta strona funkcjonuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+6 / 6

paul86 żaden sondaż internetowy nie przedkłada sie na realny wynik, w większości wygrywa Nowa Prawica tylko dlatego, że w sondach internetowych biorą udział ludzie interesujący się polityką, bo po co reszta miałaby wchodzić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
+1 / 1

"wsie się coraz bardziej cywilizują" - i co w związku z tym? Dopuszczasz do siebie myśl, że ktoś korzystający z
internetu, nie będący debilem nie zagłosuje tak jak Ty myślisz? PSL ma elektorat rolniczy, wątpię żeby hasła
innych partii ich przekonały bardziej niż PSLowskie. "W wyborach prezydenckich (...)" a wybory prezydenckie i
parlamentarne to jest to samo? W prezydenckich w 2005 roku PSL miało wynik niemal identyczny jak ostatnio (1,8%), a mimo to do sejmu się dostali (7% w 2005 i 9% w 2007). Powołujesz się na wyniki prezydenckie, bo tam JKM miał stosunkowo dobry wynik, ale zapominasz, że KNP opiera się wyłącznie na jego osobowości, nie ma praktycznie żadnego zaplecza - sam sobie odpowiedz: ilu potrafisz wymienić polityków KNP, poza JKM? Bez niego ta partia przestanie istnieć.
"tylko dlatego, że w sondach internetowych biorą udział ludzie interesujący się polityką" -
nieprawda - wygrywają internetowe sondaże, bo wiele internatów, zwłaszcza młodych popiera JKM i jego kolejne
partie. Gdyby mohery, rolnicy, robotnicy mieli identyczny dostęp do internetu i też interesowałyby ich te strony, to
byłoby te wyniki bardziej miarodajne. Sam interesuję się polityką, a nie wchodzę na te strony, bo mi się nie chce.
Poza tym swego czasu na onecie albo innym portalu JKM wygrał sondaż z ok. 70% - czyli 70% ludzi naprawdę
interesujących się polityką wybrałaby jego, a reszta to ingoranci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 0:07

avatar Forman
+1 / 1

te sondy to o kant dupy rozbic, tylko mamia czlowieka. w necie w jednej sondzie korwin ma 50%, a w drugiej kaczor 71%. w telewizji standard, PO>PiS>SLD>PSL. no i komu tu wierzyc? pewnie nikomu, ja bym sie tym wogle nie sugerowal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+1 / 1

buntpl „Dopuszczasz do siebie myśl, że ktoś korzystający
z internetu, nie będący debilem nie zagłosuje tak jak Ty myślisz?” oczywiście, że dopuszczam, w końcu mamy kilkadziesiąt partii i każdy ma różne poglądy. Jednak nie dopuszczam myśli, że ktoś interesujący się polityką i mający choć trochę oleju w głowie(o ile nie jest moherem, rolnikiem czy komuchem) głosuje na bandę czworga, bo 90% ludzi głosujących na nią, nie popiera ich, tylko wybiera mniejsze zło i to jest dla mnie idiotyzm. Jesteśmy gospodarką rozwijającą się i mamy co raz mniej rolników. Po tych wyborach zobaczymy czy jest ich wystarczająco dużo, aby PSL się dostał do sejmu. „ilu potrafisz wymienić polityków KNP, poza JKM?” znam ich więcej, aczkolwiek zgadzam się, że większość kojarzy tylko Korwina „Bez niego ta partia przestanie
istnieć.” Błąd- wg mnie JKM jest po to, żeby zainteresować wyborców swoją partią, nagłośnić ją i trzeba przyznać, że jak na jedną osobę mając przeciw sobie media to zgromadził nas całkiem sporo. Choć w porównaniu z innymi nie wielu, to jest nas wystarczająco, żeby nagłaśniać choćby w internecie jego program i przekonywać do tej partii. Większość nie nagłaśnia Korwina tylko właśnie partię. Po Korwinie po prostu wszystko będzie w naszych rękach. Zmieni się lider, to będziemy po prostu do nowego nawoływać, a bardziej do partii. Nowa Prawica jest jedyną opcją dla liberałów i prawie jedyną dla prawicowców, dlatego elektoratu jej nie ubywa i tylko przybywa i nie będzie ubywać, więc kiedyś się dostaniemy do sejmu z JKM lub bez niego. Bo nie widzę powodu dla którego ktoś kto już popiera Nową Prawicę miałby z niej rezygnować, w dodatku są też osoby, które nie popierają Nowej Prawicy właśnie z powodu Korwina, więc jak go nie będzie to elektorat się może jeszcze nawet zwiększyć, lecz bez niego w ogóle by nie wiedzieli o naszym istnieniu. „wygrywają internetowe sondaże, bo wiele internatów, zwłaszcza młodych popiera JKM i jego kolejne partie.” Przecież nie tylko zwolennicy JKM mają Internet. Więc o czym to ma niby świadczyć? Że tylko młodzi interesują się polityką i głosują w sondażach? Choć największą grupę internautów w Polsce stanowią młodzi 15-24 lat 30% to przecież grupa 25-34 jest tylko trochę niższa 26%. A grupa dzieci do 14 lat jest najmniejsza(10%) nawet mniejsza od staruszków(19%). „Sam interesuję się polityką, a nie wchodzę na te strony, bo mi się nie chce.” Ale ja nie mówie, że wszyscy interesujący się polityką wchodząca na te strony, ja mówię że jak już ktoś głosuje w politycznych sondażach, które przecież znajdują się tylko na politycznych stronach to znaczy, że interesuje się polityką, bo po co ktoś inny miałby tam być(poza jakimiś przypadkami) Nawet jeśli założyć tak jak piszesz, że tylko młodzi interesują się polityką i wchodzą na te sondaże, to cóż, nasuwa się jeden wniosek, że to dobrze rokuje na przyszłość. „JKM wygrał sondaż z ok. 70% - czyli 70% ludzi naprawdę interesujących się
polityką wybrałaby jego, a reszta to ingoranci?” jeśli tą resztą była banda czworga, to nie tyle mi przychodzi na myśl ze ignoranci co idioci. Chyba, że znalazły się wśród nich jakieś nieliczne osoby, które naprawdę znalazły jakieś plusy w tych partiach-tych się nie czepiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
0 / 0

"mający choć trochę oleju w głowie(o ile nie jest moherem, rolnikiem czy komuchem)" ...i socjalistą i antyfanem
Kaczyńskiego i możemy tak dopisywać, aż pozostanie tylko KNP - co z tego wynika?; "wg mnie JKM jest po to, żeby
zainteresować wyborców swoją partią" - kiepsko mu to wychodzi, skoro to już jego 4. partia (UPR, Platforma JKM,
WIP, KNP) - ludzi przyciąga on sam, nie jego partia. Inaczej obecne UPR miałoby lepsze notowania. Poza tym wyobrażasz sobie np. PIS bez Kaczyńskiego?;
"Nowa Prawica jest jedyną opcją dla liberałów" - a UPR już nie istnieje?;
"osoby, które nie popierają Nowej Prawicy właśnie z powodu Korwina" na przykład ja;
"nie tylko zwolennicy JKM mają Internet." - masz rację, ale np. na demotach jest stosunkowo dużo gimbusów, mimo że proporcjonalnie nie tylko oni mają internet. Są strony, które interesują dzieci, inne kobiety, inne moherów, inne młodzież - wyniki internetowych sondaży nie odpowiadają poglądom całego społeczeństwa, ale tych co wchodzą na dane strony, a przecież więcej osób chodzi na wybory niż na takie amatorskie strony;
"młodzi interesują się polityką (...) dobrze rokuje na przyszłość" - sam w wieku 15-20 lat zmieniałem upodobania partyjne kilka razy, myślisz że należę do wyjątków? Poza tym przecież "młodzi, wykształceni z wielkich miast" wolą raczej PO od JKM ;) Chyba, że uznamy to za manipulację i odrzucimy, ale tak samo musielibyśmy odrzucić Twoją tezę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 19:37

avatar marcinek6000
0 / 0

"i socjalistą i
antyfanem Kaczyńskiego i możemy tak dopisywać, aż pozostanie tylko KNP - co z tego wynika?" poza
socjalistami tak, bo głosują z przekonania popierają swoje poglądy, ale antyfani Kaczyńskiego nie, jeśli ktoś
głosuje na PO bo jest antyfanem Kaczyńskiego to dla mnie idiota i właśnie to z tego wynika, że kto głosuje z
powodu poglądów na bandę czworga to można zrozumieć, ale że wybiera mniejsze zło, bo nie lubi większego zamiast
wybrać swoje poglądy to jest idiota i o to mi chodziło. Bo takich idiotów to z 90% wyborców "kiepsko mu to wychodzi, skoro to już jego 4. partia " z UPR
odszedł, bo nie chciał być z krętaczami areszta to po prostu zmiana nazwy i fuzja "ludzi przyciąga on sam, nie jego partia" to samo przecież napisałem, on
ma przyciągać, a jak już przyciągnie to ludzie zostają przy partii z nim lub bez niego, z UPR poszli za Korwinem,
bo niechcieli byc z krętaczami. "Poza tym
wyobrażasz sobie np. PIS bez Kaczyńskiego" nie, bo to partia wodzowska, a
nie ideologiczna. "a UPR już nie
istnieje?" a to oni nie będą startować razem? (Szczerze mówiąc to juz sam nie
pamiętam, bo raz tak było, a raz inaczej.) "Są strony, które interesują dzieci, inne kobiety, inne moherów,
inne
młodzież " czyli strony polityczne interesują tylko gimbusów tak? chyba mnie nie zrozumiałeś, więc postaram
sie jeszcze raz. Sondy polityczne są tylko na stronach związanych z polityką. To znaczy, że żeby zagłosować w
takiej sondzie, trzeba wejść najpierw na polityczną stronkę. Kto wchodzi na polityczne stronki jak nie tylko
zainteresowani polityką? Może pare osób znajdzie sie tam przez pomyłkę, ale tam wchodzą głównie osoby
interesujące się polityką. Czyli w internetowych sondach wyborczych biorą udział tylko ludzie znający się na
polityce. Więc te sondy, które są zawarte na popularnych stronkach politycznie neutralnych(jeśli takie istnieją)
są jak na razie najbliżej odzwierciedlenia tego jakie wyniki byłyby w wyborach gdyby udział w nich brali tylko osoby
interesujące się polityką. Bliższej metody na sprawdzenie tego na razie nie mamy."sam w wieku 15-20 lat zmieniałem
upodobania partyjne kilka razy,
myślisz że należę do wyjątków?" Pewnie nie jesteś wyjątkiem, ale jak już ktoś
się zapoznał z KNP to rzadko osoby odchodzą, bo (poza tym UPR) nie ma innych opcji, chyba, że poglądy nagle
odwrócą na socjalne. Chyba, że z powodu Korwina do UPR, cóż jeśli nie będzie fuzji, to i tak nie będzie tak
źle, UPR ma przecież dobre poglądy, więc jeśli by kiedyś rzeczywiście KNP upadło bez Korwina i poprzechodziliby
ludzie do UPR to o ile zmienią zarząd, będzie spoko partia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 22:57

S szwaja
-4 / 4

fajnie tylko jak by byla jakas sensowna partia spoza sejmu bo przegladajac inne nie natknolem sie na taka ktura miala by sensowny program reform gospodarczych(reforma emerytur mundurowych reforma krusu pokasowanie przywilejom górników obciecia w administracji i wiele innych;))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tytanit
+4 / 4

buo Niue czytales zbYtnio dokladnie. Tak samo, nieuezbyt dokladne patrzysz na tuo co piszesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+2 / 6

to przeczytaj program Kongresu Nowej Prawicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forman
+1 / 3

natknij sie moze najpierw na slownik ortograficzny, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nighty
-2 / 12

Ponuro stwierdzę, że nie ważne czy zagłosujemy na PO, SLD, PiS czy PJN. Oni mają te same cele : naobiecywać
wyborcom a potem sie nachapać ile wlezie. Kto teraz idzie do polityki z ideałami? Idą po kasę i zaszczyty.
Oczywiście, jest taka różnica że PO ma niezły PR ale nic poza tym, PiS to oszalali fanatycy religijni, SLD tylko
czyha by znowu dorwać sie do stołków a PSL dogada sie z każdym kto obieca im stanowiska i kasiorkę. PJN nie ma
żadnych podstaw programowych poza byciem "PiSem lajt" a pomysły Palikota są nie do zrealizowania w Polsce. O Korwinie
- Mikke szkoda nawet mówić.

Zresztą z obietnicami wyborczymi jest zawsze tak samo : obiecują, obiecują a potem
"kryzys", "ważniejsze problemy" "kryzys", "brak możliwości zrealizowania pomysłów", "kryzys", "brak zgody xxx",
"kryzys"...

Skąd polityk ma wiedzieć jak żyje sie człowiekowi w nędzy skoro twierdzi że 10 tys. na miesiąc to żałośnie niska pensja i domaga sie 21 tys? Skąd ma wiedzieć jak sie czuje człowiek bezrobotny skoro ma ciepłą posadkę w której nie musi robić nic?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 21:26

D DasReich
+4 / 14

Dlatego głosujmy na Nową Prawicę !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar patimrowka
-1 / 5

Pozornie wyjście proste i logiczne, ale w rzeczywistości błędne.
Przeprowadzenie jakichkolwiek reform wymaga czasu i poświęcenia. Przykładów w historii jest wiele, jak choćby Margaret Thatcher - premier Wielkiej Brytanii przez 12 lat, przeprowadziła wiele znaczących reform, okupionych długą walką ze strajkującym ludem; pozytywne efekty jej pracy widoczne są do dzisiaj.
Żaden - podkreślam, żaden - rząd nie zdoła wpłynąć na poprawę warunków życia obywateli w 4 lata. Trzeba pocierpieć i przetrwać trudny okres reformowania państwa, żeby później móc się cieszyć ustabilizowaniem i poprawą sytuacji.
Jasne, brzmi to źle i wydaje się trudne. No cóż... 'life is not a bed of roses'. Nikt nie obiecuje, że będzie łatwo. Zmiana siły rządzącej w Polsce co 4 lata to najgorsze, co może się stać. Zauważmy, że państwa, które co chwilę wymieniają skład rządu/parlamentu (np. Włochy) wcale nie są w dobrej sytuacji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciek93PL
+8 / 8

Proponuję UPR lub PPN. Lewica i Pseudoprawica już zdążyły się wykazać, teraz powiedzmy "nie dla psa kiełbasa" i zagłosujmy na ludzi którzy nie będą napychać sobie kieszeni korzystając z okazji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polik50
-1 / 9

Jakby wasz głos cokolwiek znaczył to by wam zabronili glosować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vnc91
+2 / 2

Nie wiem dlaczego dajecie mu minusy. Ma rację. Ci, którzy są przy korycie, tak łatwo z niego nie zrezygnują. Póki świadomość polityczna społeczeństwa jest niska, łachudry sejmowe mogą zostawić namiastkę demokracji w postaci wyborów. Jeśli ludzie zaczęliby się buntować wprowadziliby juntę, dyktaturę partyjną albo coś podobnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cezaryy
-2 / 8

JKM - gatunek wymarły nie demagog

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EdzikPedzik
+7 / 13

I tak w takim głupim kraju jak Polska wybory wygra PO a drugie miejsce PiSiory. Takimi polaczkami wkrótce się selekcja naturalna zaopiekuje. Możesz minusować ten komentarz, ale zobaczysz, że to prawda. Ja głosuję na Nową Prawicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GaryFiszer
+10 / 14

DOKŁADNIE, DLATEGO ODDAM GŁOS NA JANUSZA KOWINA-MIKKE !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forman
-1 / 1

agitacja to zbyt madre slowo, tu srednia wieku to 15lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sagusiia
+4 / 4

Wydrukować, powiesić na budynkach z salami wyborczymi i niech ludzie czytają

Tylko niektórzy są zmanipulowani przez idiotyczne partie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar telefunk
0 / 2

żeby zmienić cokolwiek?? zawsze możesz zmienić siebie. taka zmiana na lepsze to najwięcej, jak możesz zrobić dla kraju i świata.
dude!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meister8009
+2 / 4

Coś mi się wydaje,że będziesz Miał wizytę gości z ABW,inspekcję w parafii z radia Maryja i wyrzucone zboże przed domem!!!!!!!!
P.S.
Nie dotykaj gówna!!!-Bo śmierdzi!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BananUst
-3 / 9

Pora zmienić świnie przy korycie. Władza korumpuje.
A co jkm i jego genialnych pomysłów, to możecie je sobie wyrzucić do smietnika. Ten koleś nie ma bladego pojęcia o ekonomii - dla przykładu, wymusić na państwie zapewnienie zbytu towarów; a regulator rynku w postaci prawa popytu i podaży? Albo z czego to państwo miało by zapewnić ten zbyt? Wykupić ten towar? Wtedy każdy cwaniaczek sobie wypełni magazyny towarem, który państwo będzie musiało wykupić. Albo jego pomysł na kulturę - za mało narzekacie na feela i biebera? Wtedy całkowicie byśmy mieli ze skomercjalizowaniem sztuki.
Inna jego perełka, to próba otwarcia ruchu w centrum warszawy, gdzie w zachodnich krajach w dużych miastach ten ruch się wyprowadza z centrów.
Ten człowiek jest taki sam jak Lepper, tylko wali populizm w inny target. Myślcie. Bo dajecie się nabierać kolejnemu oszołomowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+6 / 8

Korwin i wymuszenie zbytu towarów przez państwo? Mogę prosić o jakiegoś linka? nie widzę tego w jego programie, tak samo nic o sztuce. A co do tego jak sie zna na ekonomii. Nie wiem dokładnie jak on sie zna jako osoba, ale jego program partyjny jest popierany przez Krzysztofa Rybińskiego doktora habilitowanego nauk ekonomicznych. A także reprezentuje on poglądy amerykańskich noblistów z dziedziny ekonomii. W dodatku jest to jedyna opcja dla liberałów i prawie jedyna dla prawicowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forman
+6 / 6

z dupy. idz sie wyplakac mamie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vondy
0 / 6

głosujmy na ĘĄ!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TmJ
-1 / 3

Hehe, miałem to wrzucić, ale pomyślałem że i tak to zminusują... :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DanyUPR
+1 / 5

Popieram!
Dlatego zagłosuję na Kongres Nowej Prawicy i zachęcam do uświadamiania ludzi by głosowali wg. swoich poglądów a nie sondaży!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bababaj
+2 / 4

Razem ze znajomymi również będę głosował na Nową Prawicę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Flea5
-1 / 1

Zgadzam SIę nie ma co głosować za bandą czworga, która rządzi teraz w sejmie. Wszyscy Oni juz rządzili i pokazali na co ich stać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Angelight
-2 / 4

Narodowe Odrodzenie Polski - tylko na nich warto głosować!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J justa28103
-3 / 3

zdzierasz z kwejka ;/ pff .. [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+1 / 1

po prostu pewna grupka osób z głosujinaczej dała to również na kwejka, autorzy ci sami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gajf
+3 / 3

Wolność! Własność! Sprawiedliwość!

Głosuję na Kongres Nowej Prawicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jarabi16
-4 / 4

a ja proponuje pojsc i oddac pusta karte, liczy sie do frekwencji, czyli nie beda sie czepiac ze nikt nie glosuje, a po za tym zorientuja sie ze cos jest nie tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
0 / 0

poza tym co napisał Ci joker, myślisz że tam w sejmie nie wiedzą, że cos jest nie tak? Doskonale wiedzą, ale nic nie robią bo wiedzą, że albo i tak ich wybierzecie, albo oddacie pusty głos.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kalimdor
-1 / 1

No to jest myślenie godne polaczka ;) Bo może coś zrobią xD Dadzą się cisnąć bez mydła i jeszcze będą potulnie leżeć :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar joker0skater
+1 / 1

@jarabi16 głosując na nikogo oddajesz swój głos tym co prowadzą - głupota. Oczywiście popieram akcję, na FB jest profil "zagłosuje, ale nie na PIS, PO, SLD, PSL", polecam. Jeśli ktoś nie wierzy w sukces partii spoza rządzących to powiem, że znaczenie głosowania na kogoś innego jest bardzo duże, bo przede wszystkim zmienia się świadomość narodu, który zaczyna dostrzegać, że jest źle i że są inne możliwości. Ludzie! NIE GŁOSUJCIE Z NADZIEJĄ NA LEPSZE JUTRO, GŁOSUJCIE NA PODSTAWIE FAKTÓW, NIE OPINII!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PerYx8
-5 / 7

ja głosuję na Palikota. precz z wielką czwórką sejmową

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
-4 / 8

Powiem tyle: jak Korwin dojdzie do władzy, nie daj Boże, to ja wyjeżdżam z tego kraju. Może plany co do gosp. ma
dobre ale z tym swoim nieomal faszystowskim podejściem do społeczeństwa, to ja już widzę co tu się będzie
działo. "Idioci sami się wytępią" - nie, nie wytępią, ten element darwinizmu, Proszę Państwa, został już
bardzo obalony; dziecko geniusza może być idiotą (i na odwrót). Nawet w liceum na biologii uczą, że mogą się
ujawnić cechy nieobecne przez kilka pokoleń wstecz. A to, że alkoholik nie dostanie zasiłku, to nie znaczy, że
zdechnie - będzie szukał tych pieniędzy gdzie indziej.. a gdzie?? - może być jeszcze gorzej. Oczywiście, część
by się pewnie naprawiła.. A tak poza tym JAK MOŻNA TWIERDZIĆ ŻE WIĘKSZOŚĆ SPOŁECZEŃSTWA TO IDIOCI, ALE DAĆ KAŻDEMU BROŃ?! JAK MOŻNA BYĆ TAKIM HIPOKRYTĄ, ŻEBY CHCIEĆ ODEBRAĆ PRAWA WYBORCZE KOBIETOM, BO SĄ NA TO ZA "GŁUPIE" (oczywiście Pan JKM przytaczając fakt, że nic nie wynalazły zapomina o tym jakie utrudnienia np. zdobycia wykształcenia, miały przez te wszystkie wieki), I MIMO TO W PARTII WiP SĄ KOBIETY? Dla mnie po prostu ten człowiek nie wie co mówi, albo co bardziej prawdopodobne robi WAM wodę z mózgu. Nawet teraz na główną trafił taki demot (tak, tak ten z gęsiami) który dobrze to opisuje. ADOLF I JÓZEF - NIE PIERWSI I NIE OSTATNI. A to to się z Wami dzieje przypomina mi do złudzenia to co się działo z Niemcami w latach 30-tych. N

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 13:21

avatar marcinek6000
+2 / 4

kwestie co do Korwina poruszałem juz pod tym demotem, więc nie bede kolejny raz tłumaczył i pomijając je chciałem zwrócić uwagę na to, że Korwin na liście będzie tylko w Warszawie, z tego co widzę zgadzasz się z programem a nie z Korwinem, więc po prostu postaw krzyżyk przy innej osobie z Nowej Prawicy,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kalimdor
+1 / 5

Panie placek, serio, ręce mi opadają jak czytam ten ... to ... coś. Wszystko co wypisujesz jest wyrwane z kontekstu i populistyczne. Najpierw się obeznaj z całością idei a nie z skrawkiem. Pozdrawiam wszystkich rozumnych i ideowców :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
-1 / 1

diabeł tkwi w szczegółach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S samsenazwij
-3 / 5


PO nam już dało po tyłkach, PiS już ładnie zamieszał. źle Wam było za SLD? to powiem Wam właśnie, że lepiej za nikogo innego nie będziecie mieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arcticwolf
+2 / 2

Ktoś już to tutaj wrzucał, ale ja ponawiam. http://www.wybory.xaa.pl/partie-np.htm
Stwierdziłem, że nie będę już narzekał, że nikomu się nie chce nic zmieniać tylko dam alternatywę! Dosyć tego g*wna! Zagłosujmy na coś innego niż te pieprzone ograne schematy! Kiedy nadejdzie jesień... A nadejdzie ona nie chybnie. Wstaniemy, ogarniemy się i pójdziemy do urn pokazać politykom jak bardzo nam się podobał ich dotychczasowy styl rządzenia, oraz jak bardzo doceniamy ich wkład w nasze państwo. Tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Axels
+2 / 2

To zróbmy coś anie pół kraju się żali... zorganizować się i zrobić jakieś powwstanie czy strajk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tasia12
0 / 0

i nie wiesz co ci to da?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Avela
+4 / 4

Swoją drogą - hasło "Bierzmy sprawy w swoje ręce" brzmi jak manifest onanistów -,-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MasterTM
-5 / 7

Polecam głosować na Ruch Palikota. Ostatnio przeglądałem ich program i sądząc po tym, co Janusz wie, jak działa etc. mogą oni coś zmienić w tym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tasia12
+2 / 2

tia powodzenia życze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TMNFpower
+2 / 2

Po obejrzeniu tego demota boję się wizyty ABW w moim domu. Ale chyba się o mnie nie odwiedzą z samego nicku ... uuff Współczuję temu kto go dodał, pewnie już na komisariacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zakilles
0 / 2

Tylko Liga Obrony Suwerenności!

www.lospolski.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nuszki
0 / 2

Do roboty ludzie!!! Możemy obalić rząd!!!
A czemu tego nie robimy? Bo żyjemy w społeczeństwie na "NIE"!
Powiedz- Zróbmy coś!- nikt się nie przyłączy. Wszyscy narzekają, a boją się co kolwiek zrobić, żeby było lepiej...
Widzą tylko czubek nosa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
+1 / 1

A co Ty zrobiłeś oprócz narzekania? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demon176
+2 / 2

dobra panowie i panie wszystko się zgadza...trzeba zmienić rządzących...ale trzeba ustalić na kogo głosujemy ;) jak dla mnie pan Mikke na prawdę ma wielkie jaja (nie dosłownie oczywiście) i może coś zdziałać bo juz trochę siedzi w polityce i obserwuje to bagno i wie kto czym pachnie :P ja dam mu szansę bo jak nie on to już nie wiem kto ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dziad00
+2 / 2

Tylko UPR z JKK

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rulka1992
+1 / 1

BRAWO !!! Stop Po stop PiS stop SLD !!! Głosujmy na swoich nie dajcie sie manipulowac mediom !!! Osobiście bede glosowac na P. Janusza Korwin Mikke ! Jest to chłop z jajami, któremu nasz rząd utrudnia dojscie do wladzy !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Teeger
0 / 0

UPR!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S soulflo
0 / 0

DOKŁADNIE...O TAKĄ AKCJĘ CHODZIŁO. JA NA TYCH DEBILI JUŻ NIE ZAGŁOSUJĘ.

PALIKOT ALBO JKK...Oni mają pomysł, Palikot ma hajs i wzorcem amerykańskich kongresmenów coś będzie robił dla kraju, fejmu i szacunku. JKK już tyle się nagadał, że gdyby robił co innego niż gadał to by go na taczkach wywieźli. Obaj będą kraść, ale pewnie z 30% mniej..no i wreszczie coś by się zmieniło, a nie te same mordy non stop...Głosujmy inaczej !!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anna77
+1 / 1

Wiecie dlaczego tak trudno jest innym partiom niż PO, PIS, SLD i PSL wejść do rządu? Bo od ok. 10 lat jest ustawa o dofinansowywaniu partii politycznych, które są w rządzie, z budżetu państwa. Inne partie tego dofinansowania nie mają i gdy przychodzi do wyborów tylko partie z rządu mają tyle pieniędzy, żeby wydrukować ogromną ilość plakatów wyborczych i puścić reklamy wyborcze w telewizji.

Dlatego właśnie tak ważne jest, żeby mimo manipulacji mediów, ogromnej reklamy wyborczej PO, PIS, SLD i PSL, która czeka nas już niedługo i mimo pieprzenia polityków o tym, że "Polska jest najważniejsza" czy "Zgoda buduje", o rzekomych zmianach na lepsze, które mają nastąpić, itd., zagłosować na inną partię! O tych czterech wiecie już dobrze, że są beznadziejni i że wszystko, co wymyślą jako program wyborczy, będzie totalną ściemą. A o partiach spoza rządu, nie wiecie, jakie będą, prawda? Dlatego można w logiczny sposób dojść do wniosku, że bardziej opłaca się głosować na kogo innego, niż czwórka z rządu, ponieważ gorzej niż teraz już być raczej nie może i wiecie dobrze, że jak będą dalej rządzić te same partie, to nic nie zmieni się na lepsze.

Poza tym moje zdanie jest takie, że gdyby udało się partii spoza sejmu wejść do sejmu, to bardzo by się starali, by zyskać przychylność i poparcie obywateli, dlatego mówię jeszcze raz: Głosujcie na partie spoza rządu! Tylko od Was zależy, czy Polska się zmieni, czy będzie w niej dalej takie dziadostwo jak teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
0 / 0

zgadzam się, szkoda tylko że tak późno to napisałaś, bo prawidłowi odbiorcy już tego tu nie przeczytają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2011 o 12:27

E ewe816
+1 / 1

Nie głosować na te partie, które się tak bardzo reklamują i to w dodatku za pieniądze podatników, czyli nasze pieniądze!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem