Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5740 6098
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M marcinsa12
+27 / 33

Także w tym momencie mimo iż USA nie należy do kraju ludzi najbystrzejszych i najinteligentniejszych to jednak trzeba przyznać, że ichniejszy system Opieki Zdrowotnej jest w w pełni funkcjonalny i chyba najlepszy ... płaci ten kto CHCE ... i opiekę otrzymuje natychmiast w razie czego ten kto PŁACIŁ. Nie ma zbędnego pieprzenia się wokół. Ale żeby takie coś u nas weszło pewnie musiała by nastać nowa Komuna potem jakaś zaiste nie wiadomo jaka reformacja i pewnie za jakies 60-70 lat by coś się w tym kierunku udało. Ehh.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+10 / 14

@marcinsa12: Niestety: To się właśnie zmienia - tam ten różowy prezydent przeforsował jakiś chyba rok temu ustawę, wg której KAŻDY pod przymusem ma się ubezpieczyć zdrowotnie. Skończy się to wszystko kolejkami takimi jak u nas. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+11 / 13

Mnie dziwi to, że was jeszcze to dziwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Belwer
+7 / 11

mysle, ze to nie wina politykow tylko naszego marginesu spolecznego, bezrobotnych, wielodzietnyc itp. ktorzy nie chca prywatnej opieki zdrowotnej. Podam wam bardzo prosty przyklad ubezpieczony jestem w medicove'rze . Place 50 zl miesiecznie, plus moj szef placi za mnie 80 zl , razem 130 zl miesiecznie. Wszelkiego rodzaju specjalisci, badania, co tylko sobie można wymyśleć za darmo ! Dzwonie rano i umawiam sie tego samego dnia na wizyte. Loguje sie na strone internetowa ( mam swoj login i haslo ) i moge sobie mailowac z lekarzami o mojej dolegliwosci, wydrukowac recepty, sprawdzic jak mam dawkowac leki itp. Kilka razy w roku karetki , ktore mnie moga zawiesc na specjalistyczne badanie jesli mam taka potrzebe, prywatna wizyta w domu, do tego po roku czasu wszelkiego rodzaju jednodniowe operacje w najnowszych szpitalach. Kolezanka miala operacje kolana, jak pojechalem ja odwiedzic w szpitalu na Wilanowie to az mnie zatkalo... w zyciu takiego nowoczesnego Hotelu nie widzialem, a co dopiero szpital... Naprawde opieka medyczna na skale XXI wieku i to za 130 zl miesiecznie... A teraz spojrzcie na wasze RUMU'y i zerknijcie w odpowiednia rubryke ile miesiecznie placicie za "te same uslugi" NFZ . Dziekuje !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zales52
+2 / 2

Polityków niestety nigdy to nie spotka. Nie można pożegnać się z nierobieniem zupełnie niczego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emesso
+8 / 20

ja mam podobnie też nie mogę grać w piłkę z kolegami....ach a co do cb to lekarze jak i rządzący to wredne świnie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V volt17
+5 / 21

taa, jakby lekarze mieli wpływ na to, że są takie kolejki i tyle trzeba czekać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MadReapeR
+16 / 30

Oczywiście, że mają. Gdyby podchodzili do każdego pacjenta żywiołowo i z pasją jak powinni to wszystko szło by kuwa inaczej. Nie opierdzielali się, nie zlewali, nie przychodzili na 2h z 8 jakie mają tam siedzieć, a z tych dwóch 1,5h nie pili kawy. Ja przez 3 lata chodzilem do ortopedy co pół roku z kolanem i słyszałem za każdym pieprzonym razem: "Ja tu nic nie widzę, jak dalej będzię się utrzymywać proszę przyjść za pół roku." Za pół roku to samo. A teraz w grudniu trafiłem na ostry ortopedyczny, gdzie okazało się, że od lat rozwijały mi się zmiany przeciążeniowe. Czekają mnie operacje i nie wiadomo, czy będę kiedyś normalnie chodził. Ale przecież NIC MI NIE JEST.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+12 / 14

@MadReapeR: Problemem jest oczywiście system - w tym również system motywacji. Na wolnym rynku lekarzowi zależy na opinii, bo do złego lekarza ludzie po prostu nie będą chodzić - więc taki się stara, żeby leczyć jak najlepiej. Teraz natomiast - mało że nie ma selekcji tych złych lekarzy, to jeszcze i ci dobrzy nie mają po co się starać, skoro i tak są zatrudnieni w państwowym szpitalu, jak tacy "wyrobnicy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rhim
+4 / 6

MadReapeR: nie wiem do końca jak jest z lekarzami pracującymi w państwowych placówkach, ale wiem jak jest z dentystami - i przypuszczam, że z lekarzami jest podobnie - otóż dentysta (lekarz) pracujący w państwowej
przychodni jest ograniczony limitami narzuconymi odgórnie przez NFZ, może przyjąć określoną liczbę pacjentów,
wykonać określona liczbę zabiegów. A limity są takie, że lekarz może przeprowadzić refundowane z NFZ-u procedury w 2 godziny, a za pozostałe 6 po prostu nikt mu nie zapłaci. Dlatego lekarze nie siedzą po 8 godz w państwowej przychodni, z reszta kto normalny pracowałby darmowe nadgodziny? Wolą w
tym czasie prowadzić prywatną praktykę. Trudno znaleźć dr Judyma w obecnym świecie...
A co do kompetencji lekarza z którym miałeś przyjemność nie wypowiadam się... w każdym zawodzie zdarzają się osoby niekompetentne. W przypadku lekarzy niekompetencja może doprowadzić do tragedii...
Współczuję...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2011 o 21:29

M MadReapeR
+6 / 8

Rhim - ale jeśli lekarz ma w przychodni dyżur od 8 do 15 i tak jest oficjalnie ogłoszone, tzn. że za tyle mu płacą. A to, że przychodzi o 11, a o 13 robi sobie godzinną przerwę to jest już tylko kładzenie męskiego członka na ludzi, którzy czekają.
Z drugiej strony - kompetencje, kompetencjami - podejrzewam, że każdy lekarz, który skończył studia i zrobił specjalizacje - swoje wie, więc nawet jeśli nie potrafi wszystkiego leczyć to raczej wykryć nieprawidłowości powinien... gdyby mu się chciało. Bo niestety ale większość lekarzy w państwowych placówkach na dzień dzisiejszy podchodzi do pacjentów jak do intruzów, którzy przeszkadzają im w nic-nie-robieniu, absolutnie nie chce im się tymi ludźmi zajmować, nie wspominając o jakimś większym zaangażowaniu w ich chorobę. "Następny, następny, następny, niech szybciej giną, następny, ooo wreszcie do domu."
I mówię to z całym przekonaniem, bo nie jestem jedynym odosobnionym przypadkiem. Niedawno załatwiałem dziadkowi operację oczu za furę kasy prywatnie, bo jego okulistka od lat bagatelizowała pogłębiające się zmiany w oku, aż w końcu prawie nic nie widział na jedno, a na drugie nic. I jeszcze wiele podobnych.
Mnie niestety nie stać na prywatne potraktowanie moich kolan. Sam rezonans magnetyczny kosztuje fortunę, nie wspominając o reszcie... Natomiast publiczni ortopedzi nie kierują na rezonansy, bo... nie ma na to pieniędzy. Brawo. Zrobiono mi jedynie USG (PŁACIŁEM ZA NIE PRYWANIE) i na tej podstawie orzeknięto, że coś jest nie tak - jak mi na operacji otworzą kolano to zobaczą dokładnie co.
Tak ma wygląć SŁUŻBA ZDROWIA?
To ja dziękuję, zacznę zbierać na wózek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar beczka
+7 / 9

ale jak padnie propozycja prywatyzacji szpitali to wszyscy są przeciw, a mogłoby się trochę polepszyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V volt17
-1 / 3

jakby ludzie przychodzili tylko z problemami zdrowotnymi, jakby nie siedzieli 2h w gabinecie opowiadając jak teściowa brata szwagra wyczytała w internecie, że kichanie to objaw nowotworowy, jakby Polacy nie byli hipochondrykami, jakby lekarze nie musieli siedzieć w pracy od 8-19 mimo, że w kontrakcie zapisane mają od 9-17, jakby ludzie chodzili do swoich lekarzy itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mDaViD
+9 / 19

Myślę, że obaj powinniśmy "marudzić", bo inaczej akceptujemy obecny stan rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U umo
-1 / 1

moze i masz racje no ale u mnie to juz po prostu czyste przyzwyczajenie gdy sie polowe jak nie lepiej bo od pewnego czasu juz nie licze,swoje 27 letniego zycia spedza po roznych szpitalach to do wszystkiego idzie przywyknac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlakppp
+19 / 23

większych bredni dawno nie słyszałem, słyszałaś biedulko o konkurencji ? ciekawe dlaczego producenci chleba nie sprzedają go za 10 zł od sztuki ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K klyma89
+4 / 6

Widze że masz o tym nikłe pojęcie. Nie polegałoby to na tym że trzeba by lekarzom płacić. Płaciłby wciąż NFZ ale nie państwowemu szpitalowi a prywatnemu. Jaka różnica? Taka różnica że prywatna firma dba o swoją renomę bo jak doprowadzą do zaniedbań to NFZ kontrakt rozwiąże. Jeśli lekarz popełni błąd to chyba każdy wie że najtrudniej się sądzić z państwowymi instytucjami. Jeśli szpital jest prywatny dużo łatwiej dojść swoich praw. Pacjent wybiera szpital czy ośrodek w którym chce być leczony i temu ośrodkowi NFZ płaci. Jeśli te szpitale były prywatne to rosłaby między nimi konkurencja. Oczywiście to NFZ decyduje ile płaci za dany zabieg czy konsultację. Właściciel szpitala odpowiada finansowo więc dba o to żeby nie generować niepotrzebnych kosztów ale jednocześnie dba o to by nie stracić kontraktu i pacjentów. Właściciel szpitala dobiera odpowiednią kadrę bo za nią odpowiada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KamcioKSP21
+3 / 13

demot:Politycy:Uciąć im języki, odczekać 2 miesiące

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2011 o 0:45

avatar Wawol
+3 / 7

głowy lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Valermo
-2 / 6

co ma piernik do wiatraka? -,-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wawol
+5 / 11

tyle samo liter ];->

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michuo
+1 / 5

Niestety, politycy mieliby pierwszeństwo i by jako pierwsi byliby operowani...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2011 o 18:10

T tuborgi
+1 / 5

jak z Tobą bardzo źle, to sie idzie prywatnie. Nie powinno być kolejek ale żyjemy w takiej rzeczywistości jakiej żyjemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+7 / 11

Pomyślałeś chwilkę przed zamieszczeniem tego posta? Bo jakby co - polecam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CraZys
+5 / 9

Niestety większość polityków ma tylko dwie pasje: władza i pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E etcetera
+3 / 7

Rząd to powód nr 2, powód nr 1: mohery-hipochondryczki (nie mylić ze schorowanymi starszymi osobami, które rzeczywiście potrzebują pomocy lekarskiej).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pinkyoov
+1 / 5

prawda... jesli ktos poszedl na rehabilitacje widzi jedynie starsze osoby, dlaczego? bo cos ja lekko raz zaboli.. podobnie w szpitalu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pek
-5 / 7

Nie bój się o polityków, oni mają żądową opiekę medyczną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DoubleBlasta
+5 / 7

Uff. Uspokoiłeś mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sofo
-3 / 5

PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Klamski
0 / 4

- O ile wczesniej panie doktorze? - Conajmniej dwa lata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxi11
+4 / 6

Ja rowniez dostalem u chirugra termin na 2 miesiace ale wystarczylo powolac sie na znajomego lekarza i zabieg mialem juz po 2 dniach. Taka juz jest nasza kochana Sluzba Zdrowia. Jesli to prawdziwa historia to wspolczuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tigerek
-1 / 1

ja wizyte u chirurga mialem od razu, ale to przez to iz mama pracuje w sluzbie zdrowia. Potem z jej szpitala skierowali mnie do innego szpitala, gdzie wizyta tez od razu itp, ale na operacje musze czekac 3 miesiace i na usg tez musialem czekac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+9 / 11

Dopóki "Rząd" będzie się zajmował opieką medyczną (a nie prywatni właściciele szpitali, lekarze, pielęgniarki itd.), dopóty tak będzie. I nie ma znaczenia fakt, że Polska jest biednym krajem (wcale zresztą nie jest) - np. w bogatej Kanadzie czy Szwecji kolejki są podobnej wielkości. Rozwiązanie problemu jest dość proste - zlikwidować Ministerstwo Zdrowia, NFZ, sprzedać szpitale w ręce prywatne i niechaj ludzie sami decydują o swoim leczeniu.
Oczywiście rządzącym takie rozwiązanie raczej nie jest na rękę, bo straciliby bardzo wiele "stołków".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+3 / 5

A to dopiero ciekawe. Jakaż głębsza treść kryje się za tym cokolwiek tajemniczym postem? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sportsman
+1 / 5

Nie łam się!
Nie widziałeś demota z Kubicą???
Chcieć to móc! ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marteek
+3 / 5

Nie martw sie , Wałęsa już ma zapalenie płuc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konixxx
-4 / 8

ZA DZIĘKUJĘ TO SIE CH*UJA KUPUJE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aj91
0 / 2

oni lecza sie prywatnie ich to nie czeka :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Edi20
+1 / 3

Jaki sportowiec z pasją chodzi do panstwowego lekarza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kondi358
+2 / 4

ja jestem sportowcem z pasja, ale wybacz, po prywatnych 3 wizytach (3x 150zl) prywatnym rezonansie magnetycznym (ok. 700zl) nie bede placil jeszcze 7,5 tys za zabieg, bo najzwyczajniej w swiecie mnie na to nie stac, dlatego na rekonstrukcje kolana czekam juz od grudnia tamtego roku, a termin mam na 1 wrzesnia, pozdrawiam. te 2 miesiace autora demotu to pikus....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mDaViD
+2 / 4

Student...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlakppp
+14 / 18

głosujcie dalej na Bandę Czworga - PO, PiS, PSL, SLD, to będziecie mieli publiczną służbę zdrowia i nie dziwcie się że działa ona źle. Głosuję na Kongres Nowej Prawicy czyli całkowite sprywatyzowanie służby zdrowia!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+4 / 6

Współczuję z powodu nogi - natomiast witam kolegę Autora w szeregu ludzi, którzy chętnie zlikwidowaliby ten cały burdel i pozwolili lekarzom, szpitalom i pielęgniarkom po prostu normalnie działać. Laissez faire.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mw121
-4 / 6

Te kolejki to sie znikad nie biora. Banda staruszek i starszych panow notorycznie kursuje od lekarza do lekarza, bo zaboli ja noga czy reka. Trzeba zaakceptowac to, ze na starosc dotyka nas wiecej drobnych dolegliwosci i nie blokowac miejsca w kolejce tym, ktorzy naprawde tego potrzebuja. Jednak jesli kgos stac to idzie do prywatnego i ma zrobiony zabieg od reki i profesjonalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+4 / 6

Tak starszych ludzi należy zabijać, albo po prostu pozwolić zdechnąć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F farmerka
-1 / 1

w takim momencie mam ochotę powiedzieć "Spier... Rządzie!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kiyoe
-2 / 2

Współczuję ;/ Niech diabli wezmą naszych polityków i służbę zdrowia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+2 / 4

Diabli złego nie biorą. Niestety ludzie muszą sami ich odsunąć od władzy. A jacy ludzie? każdy żyjący w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakub512
+13 / 17

Ciągle zastanawiam się, po co jest jeszcze państwowa służba zdrowia? Każdy pracujący obywatel płaci miesięcznie prawie 300 zł. składki i co z tego ma? Mój ojciec od co najmniej 10 lat nie był u lekarza, czyli zapłacił już ponad 30 000 zł składek, gdzie się podziały te pieniądze? Zachęcam do zapoznania się z programem partii "Kongres Nowej prawicy" i oddania głosu na nich w następnych wyborach. Tylko oni chcą skończyć z socjalem i sprywatyzować Polskie szpitale.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+12 / 16

Popieram. I cytując Korwin-Mikkego: "dziś mamy potężnego sojusznika, który codziennie przekonuje nas, że Służba Zdrowia jest do chrzanu. Jest nim Służba Zdrowia". ;D
Obalmy wreszcie ten burdel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamolcia
-1 / 1

przykro mi bardzo ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patrycja7
-2 / 2

Pierwszy demot,który mnie tak zdemotywował.. Współczuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gandalf61
0 / 2

ta i akurat te 2 miesiace by ci pomogly ja nie jestem zwolennikiem naszego rzadu ale takie demoty, wypowiedzi itp mnie dlawia i powoduja ze sie zalamuje niewiedzac czy plakac czy sie smiac... takie sytuacje ze 2 miesiace waza na tym czy mozesz grac czy nie zdarzaja sie rownie czesto co calkowite zacmienie slonca...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Draken
+2 / 4

Złamała ci się noga, niestety w szpitalu nie mieli czasu ci jej nastawić bo kawa stygła tak więc w dwa miesiące zrosła się tak trochę... źle. Tak samo jest z dowolnymi urazami kości, niezadbane po prostu źle się regenerują i nawet 1 miesiąc może zrobić różnicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
+2 / 4

Przemyśl sprawę jeszcze raz, następnie łaskawie popraw lub usuń swój post.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakub512
+3 / 5

Do dentysty chodzę prywatnie, z innych usług lekarzy póki co nie muszę korzystać. Załóżmy, że w rok wydaję na
dentystę 150 zł a składek place ponad 3000 zł, więc jeśli piszesz, że mam chodzić prywatnie to dlaczego muszę
opłacać składki skoro i tak nie korzystam z usług NFZ?
Co do "Stanów" zapoznaj się dokładnie z ich systemem ubezpieczeń a później dopiero wypowiadaj się, bo widzę, że nie masz o tym pojęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2011 o 19:26

avatar marcinek6000
+4 / 6

@SirRafael Ty myślisz, że NFZ pokrywa wszystkie operacje? Nawet te drogie? Nie wiem w jakim ty świecie żyjesz, ale
też tam chce jechać. Koszyk NFZ obejmuje tylko kilka podstawowych usług a za reszte i tak albo dopłacasz, albo
płacisz całość. Im operacja droższa tym wieksza szansa, że to ty za nią zapłacisz. Pomyśl trochę o tych wszystkich fundacjach co zbierają kase na drogie zabiegi, o WOŚP po co one by niby były skoro NFZ płąci za wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2011 o 20:18

S SirRafael
0 / 0

Lypa - wytłumacz mi gdzie popełniam błąd, a następnie pouczaj.

jakub512 - dentysta w Polsce wiem jak działa i ja
akurat uczęszczałem do zakładu "pół-prywatnego" czyli część zabiegów miałem refundowanych czyli było mnie stać
na rzeczy, które będąc całkowicie prywatne nie były by w zasięgu mojej kieszeni.

Jak jest w stanach - już Ci
mówie, za każdą wizytę u lekarze płacisz. Lądujesz z zapaleniem wyrostka, możesz liczyć na rachunek po
zabiegu.

marcinek6000 - oczywiste jest to, że NFZ nie zapłaci za wszystkie zabiegi, nie jest to możliwe, ludzie
czekając po 2 lata na operacje i nie jest mi to obce. Zastanów się tylko czy twojego dziadka czy babcie było by
stać zapłacić z własnej emerytury taką wizytę.

PS. dzięki za minusy od osób, które nie mają pojęcia o
procesach prywatyzacji, nasłuchacie się czegoś w TV a później powtarzacie. Pamiętajcie tylko jedno, media to jedno
z narzędzi manipulowania społeczeństwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2011 o 18:36

L Lypa
0 / 0

Pomyśl chwilę (bo ja wiem - pięć sekund? Dziesięć?) i będziesz wiedział, dlaczego mimo że wszystkie jak jeden mąż piekarnie są prywatne, to jeszcze (odpukać) nie pomarliśmy wszyscy z głodu. Naprawdę - kilka sekund wytężonego wysiłku umysłowego, a taką fajną rzecz zrozumiesz. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
0 / 0

@SirRafael jeśli formułujesz argumenty przeciw prywatyzacji, że operacje i ubezpieczenia są za drogie mimo tego, że
państwowe są droższe i gorsze to nie wiem co miałem pomyśleć jak nie to, że myślałeś, że są darmowe. A co do babć i
dziadków to teraz zależy od tego kto prywatyzuje, ja popieram Kongres Nowej Prawicy, zwolenników tego, że prawo nie
działa wstecz. Babcie i dziadkowie nie będą znów płacić. Płacili całe życie i z nimi umowy się nie
rozwiąże.
Oni będą mieli nadal "darmowe"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 czerwca 2011 o 19:23

G grucha1990
+3 / 5

ja 2 lata temu mając 19 lat skrecilem kolano,lekarze w szpitalu oczywiscie powiedzieli ze to tylko naderwanie,gips i bedzie si,po 3 tyg nadal chodzic nie moglem a ortopeda(na kase chorych) powiedzial ze to torebka stawowa,na koniec poszedlem do prywatnego i ten wyslal mnie na operacje bo zerwalem wiezadla i tak sie zakończyła moja przygoda z grą w piłke a trenowałem 12 lat,dziś musze zapierdalać po 12h na stacji za 1200 zl miesiecznie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brono
0 / 2

2 miesiące? Jak byłem na początku stycznia u lekarza, facet pytał w rejestracji o najbliższy termin do kardiologa. Babka odpowiedziała: Koniec sierpnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wajcheros
+1 / 3

Ja miałem problem z kolanem, gdy w końcu się dostałem zrobili mi prześwietlenie itp. i usłyszałem:
Na zdjęciach nic nie widać, ale wypiszę panu miesięczne zwolnienie z WF`u, ponieważ nie wiem co panu dolega, jeżeli nadal będzie bolało to proszę przyjść ponownie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlakppp
+5 / 7

no błagam - w PL finansują takie operacje?? Czy ciągle widzimy rodziców którzy muszą żebrać w telewizji o SMS-y
dla ciężko chorego dziecka (oczywiście opodatkowane), bardzo drogich operacji i tak nie sfinansujesz ze skarbu państwa a w państwie z
niskimi podatkami masz większą szansę że ludzie dorzucą więcej pieniędzy. Nikt nam nie zabrania leczyć się prywatnie - tylko dlaczego MUSIMY płacić na tę publiczną służbę zdrowia????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2011 o 18:36

F Frisky
+1 / 1

Kurde nie rozumiem czegoś. Jak sie dozna kontuzji grając to można od razu na izbe przyjeć iść a tam raczej ze złamaną noga nie wypuszczą. A z inną kontuzją to spokojnie przez te 2 miesiące można ograniczyć chodzenie ( nie mówiąc o graniu ) i jakoś przeczekać nie pogłębiając go.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mixy3
+2 / 2

Nie podoba się w polsce?

Wypier.dalac do innego kraju tak jak ja to zrobilem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paulinka4433
+3 / 5

Ja jestem młodą osobą, ale okazało się, że mam poważne problemy z sercem. Do kardiologa dali mi termin za pół roku... Polska rzeczywistość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tp007
-1 / 3

a oni kur..wa mają pasję ? chyba rządzić tak choojowo, że bardziej sie nie da ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CraigMax
-1 / 3

nie martw się, władza zamyka stadiony już, żeby Ci odszkodowanie wypłacić :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K klyma89
+2 / 4

Zgadzam się z tym że służba zdrowia w naszym kraju jest kiepska i że winę za to ponoszą politycy. Nie zmienia to jednak faktu że każdy sam musi dbać o swój stan zdrowia. Jeśli twórca tematu chciał być np. sportowcem to trzaba było sobie przemyśleć wcześniej sprawę i wykupić prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Wiem jak polscy drogowcy odśnieżają więc kupuję dobre opony zimowe, dobre ubezpieczenie i ćwicze jazdę w zimowych warunkach bo jak na to nie patrzeć mój samochód i moje życie więc trzeba się dopasować do realiów a nie marudzić. Oczywiście trzeba walczyć o swoje ale nie wolno nam zapominać że to nasze życie i nikt za nas dbać o nie nie będzie. To jak z zasadą ograniczonego zaufania. Co z tego że koleś który w mnie wjedzie będzie winny skoro to ja będe połamany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+1 / 3

dużo łatwiej byłoby przeznaczyć pieniądze na prywatne ubezpieczenie gdybyśmy przymusowo nie płacili na państwowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 czerwca 2011 o 20:20

A asiusiusiek
-2 / 2

haha bardzo śmieszne... oni mają własny szpital i nie czekają w kolejce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LeeShenron
-1 / 3

Pożegnania z pasją? A przepraszam, jaką politycy mają pasję?
Ojeb*wania narodu? -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafalx
+3 / 3

Pogratuluj tylko i wyłącznie sobie.
Właśnie dlatego istnieje coś takiego jak budynek POGOTOWIA !
W nim można otrzymać pierwszą pomoc, nawet od chirurga.
Sam miałem podobną sytuacje. Na wizytę u chirurga musiałbym czekać miesiąc, poszedłem na Pogotowie i po godzinie byłem zawinięty w piękną szynę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nieprzygoda
+1 / 3

To nie jest tylko wina rządu czy lekarzy, ale też ludzi,ich mentalności. W jednych przychodniach specjaliści mają zatrzęsienie i na termin czeka się 3 miesiące lub więcej, bo w kolejkach siedzą chorzy z urojenia, a w innych są pustki. Jeśli tak bardzo kochasz piłkę trzeba było zając się porządniej swoim zdrowiem, dowiedzieć się o terminy w innych szpitalach/przychodniach. Mogłeś nawet pójść do lekarza prywatnie, koszt wizyty to mniej niż cena dobrych korków. W przychodniach też zawsze są dodatkowe terminy, jedynie co to trzeba rano ruszyć dupę i o 7 zapisać się na ten sam dzień. A do tego przecież istnieje pogotowie, który zajmuję się nagłymi przypadkami. Twoim jedynym problemem jest leń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dieselka
0 / 2

to chyba tak jest u Ciebie. znajdź mi na cito ortopedę we Wrocku - mogę pod drzwiami nawet3 dni non stop siedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Senshi
+1 / 3

Gdybyś coś znaczył dla klubu załatwiliby Ci badanie na drugi dzień...:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mDaViD
+2 / 4

Nie gram w klubie, grałem z kolegami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dieselka
-1 / 1

spoko ja z rozwalonym kolanem też już miesiąc czekam, wizytę mam za kolejny. teraz to już sobie w sumie mogę bo i tak zostało mi tylko leczenie objawowe - czyli mogę zapomnieć o kolejnym starcie w miestrzostwach (górskie biegi przełajowe). można powiedzieć że mogłam iść prywatnie ale wtedy proponuje zerknąć na ceny... student milion razy przemyśli i pokombinuje czy go stać - szkoda że wtedy już za późno...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amoniak10
+1 / 1

Jak ja musiałam się leczyć u chirurga to szukałam, u którego są najmniejsze kolejki. Tylko czekałam na wizyte tydzień, a kolejne były za pare dni i jakoś były miejsca. Poprostu trzeba się troche wysilić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magiaslow
-1 / 1

Chciałam Ci powiedzieć, że polityków nigdy to nie spotka, bo oni za samo nazwisko będą mieli wszystko załatwione od ręki..
Jak masz znajomości, kasę to wszystko zdziałasz, a jak nie to martw się sam. Po prostu realia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Damisos
+1 / 1

Współczuje Ci .Ja bez piłki nie wyobrażam sobie życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ankh014
+1 / 1

Fakt, faktem racje trzeba przyznać... Opieka zdrowotna kuleje... Ale po co od razu o tym demota?
Takich przypadków jest więcej...
I powiem tak... Jeśli kłamiesz, to obrażasz wszystkich, których na serio to spotkało i współczuje Ci osobowości, aczkolwiek nie pomaga uwierzyć fakt, że ostatnie twoje 4 demoty o polityce trafiły do archiwum, jak dla mnie to tylko próba dostania się na główną trochę kosztem ludzkich uczuć...Zawszę mogę się mylić (bo jestem tylko człowiekiem), więc jeśli mówisz prawdę to bardzo współczuje utraty ważnej części życia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mDaViD
+2 / 2

Cieszę się, że demot jest na głównej, ale to dlatego, że więcej ludzi mogło spojrzeć na problem istniejący w systemie, i zdać sobie sprawę z tego, że nasz rząd ma gdzieś swoich obywateli.

Zarchiwizowane demoty o polityce są, prawda, nigdy nie przepadałem za tymi ludźmi - stąd pewnie impuls, żeby to posądzić polityków za taki rozwój wydarzeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Czeczenin
+2 / 2

Tracę wiarę w ten kraj : /

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brainiacpiter
+3 / 7

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne w najlepszych prywatnych szpitalach bez kolejek itp z większym zakresem usług niż w służbie zdrowia kosztuje miesięcznie 230 zł. Gdyby rządził Korwin, mielibyśmy kasę na to, plus likwidacja NFZu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+3 / 3

Gdyby rządził Korwin to byłoby to jeszcze tańsze, bo gdy zlikwiduje się nieuczciwy państwowe ubezpieczenia to wzrośnie konkurencja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Triptych
+2 / 2

Ja na operacje ucha czekałem 2 lata. Wzieli mnie już dopiero gdy prawie głchy byłem :O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyAnnabel
+2 / 2

Czy to nie Messiemu lekarze mówili to samo?????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mDaViD
-1 / 1

Duży plus za posta ;>
Dzięki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jenny17
0 / 0

Z tego co kojarzę to chyba 5-letniemu wówczas Davidowi Villi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lormo
0 / 0

pare lat temu mialem miec zabieg...wszystkie badania zrobione...decyzja:,,koniecznie jak najszybciej zabieg musi byc,,.....przyjechalem do szpitala spakowany,przygotowany....lekarz powiedzial ze zrobimy jeszcze ostatnie badanie kontrolne...badania zrobiione,lekarz przychodzi i mowi:wszystko jest wporzadku,poprawilo sie,,....a chodzilo tylko o to,zeby lekarzowi,,dac w lape,,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GorzkaCzekolada89
0 / 0

Gdzieś ma politykę. Dziękuję NFZ który kopną mnie w d*pe po ukończeniu 18 lat, bo nie dałam w kieszeń lekarzowi.
Dziękuje - straciłam całkowicie wzrok na lewo oko a tak naprawdę każdy to ma gdzieś.
Jesteś chory? - to mniej zdrowie się leczyć.
;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomu
0 / 0

Nie poddawaj się, mnie jeszcze rok temu mówili, że nie będę chodził po złamaniu. Po 8 miesiącach wróciłem do Capoeiry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hekate22
0 / 0

Pieprzysz bzdury. Jeśli jest poważny uraz nogi to przychodzi się do przychodzi 2 godziny przed przyjęciem i musi Cię przyjąć! Sama nie raz siedziałam po 6 godzin, ale w końcu trafiłam do jego gabinetu. A najlepiej iść prywatnie jeśli ma się pasję i zależy Ci na niej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I icosiedziwisz
0 / 0

OMG... kolejne dziecko komuny, ktore mysli, ze rzad ma wszystkiego jego problemy rozwiazywac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sNxx
0 / 0

taa to samoi, uraz nadgarstka i chce mneie przyjac dopiero w lipcu haha jak bede mial problemy i rowniez mial zegnac sie z jiu jitsu to zostane seryjnym mordercom :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaTiSmAtI1
0 / 0

Moglem miec to samo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dssport
0 / 0

trzeba bylo isc do prywatnego lekarza bys szybko sie dostal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BananUst
+1 / 1

Pisze się Rzeczypospolitej Polskiej. Jak juz zjeżdżamy nasz "kochany" rząd, to nie obrażajmy języka.
A z resztą się zgadzam, system zdrowia jest fatalny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ab86
0 / 0

Kity jakieś. Do kardiologa to wierzę, kiedyś się zapisywałem do innego, to kobieta przede mną miała termin...za pół roku, to chore faktycznie. Natomiast chirurg? Miałem kiedyś problemy z palcem u stopy, konkretnie z paznokciem, niby błaha sprawa, ale wdało się zakażenie, no nie wazne. Jednak zapisywałem się jeśli nie z dnia na dzień to na za 2-3 dni góra, więc dziwi mnie ten demot, może mieszkasz gdzieś, gdzie jest więcej pacjentów na jednego lekarza, a może to ściema.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czyzyk1991czyzyk
+1 / 1

Nie ma za co. Św. Lech TU 152.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raslutan
0 / 0

Ale się wku*wił..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skalar777
0 / 0

Współczuje Ci, na pawrde. Miałem podobną sytuacje. Miałem znamie barwnikowe na biodrze, udalem sie do dermatologa, powiedzial ze to rak i dał skierowanie do chirurga. Chirurg to zobaczyl kiedy poszedlem do osrdoka zdrowia. Przy oględzinach powiedzial ze może mi to zrobic na miejscu , ale za to wtedy dostanie 8 zł więc kazał mi przyjechac do spzitala bo zgranie za ten zabieg 52 zł ;/ Polska służba zdrowia nigdy sie nie zmieni. Sam w niej zaczynam pracę i czasem to aż sie wstydzę tego jak to wszystko funkcjonuje ;/ a czy byl to rak czy nie to sie nie dowiedziałem bo zgubuli moje wybiki. Dlatego trzymaj się i się nie poddawaj!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paluszek55
+1 / 1

Oj ludziska Ludziska :) Kiedy wy w końcu zobaczycie , że władza ma was gdzieś i liczą tylko się dla nich nasze pieniądze i jak najwięcej od nas wyżłopać :) i tak będzie zawsze, na kogo byście nie głosowali , będzie źle, albo jeszcze gorzej :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oluuu69
0 / 0

Ale politycy i tak pójdą bez kolejki -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JMP
0 / 0

Jak mnie zaczęło boleć kolano, to nie czekałem na "darmową" "służbę zdrowia", tylko poszedłem do ortopedy, zapłaciłem coś 70 zł za wizytę, potem jeszcze 120 zł za USG - uważam niewygórowane pieniądze. A było sprawnie, grzecznie i, gdyby było pilne (w moim wypadku nie było), to bym problemów tego typu nie miał. Domagajcie się likwidacji "darmowej służby zdrowia" i prawa do wydawania swoich pieniędzy na lekarzy tak, jak sami sobie życzycie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yinhang
0 / 0

fake, lekarz by nie powiedział do 21-latka na Pan :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ronak
0 / 0

A na kogo glosowales? Na kogo glosowala Twoja rodzina i znajomi? Smutne. To tepe polskie bydlo glosujace na socjalistow utrzymujacych publiczna, 'darmowa' sluzbe zdrowia odpowiada za smierc i kalectwo wielu ludzi. Nie dziekuj rzadzacym tylko sobie i znajomym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Awangarda92
0 / 0

gdyby naprawdę ci zależało, to byś poszedł prywatnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bormann
0 / 0

nie chce mi sie czytac tego wszystkiego co tu inni napisali - NIE PRZEJMUJ SIE, NIE WSZYSTKO STRACONE - SĄ TERAZ TAKIE OPERACJE JAK "REKONSTRUKCJA WIĘZADEŁ" - ZAKŁADAM, ŻE SKORO NIE PISZESZ O URWANEJ NODZE - TO MASZ ZERWANE WIĘZADŁO KRZYŻOWE (bo zerwanie bocznego nie jest aż tak straszne jeśli chodzi o możliwość dalszej gry).
Także się nie załamuj, tylko zbieraj pieniądze, bo za darmoszkę takiej operacji PORZĄDNY CHIRURG (lepiej już nie grać w piłkę niż chodzić z bólem po operacji u kiepskiego chirurga) CI NIE ZROBI. Od 6 do 12 tysięcy takie coś kosztuje. Niby dużo, ale pasja i PEŁNIA ZDROWIA niestety kosztują...

A co do rządu - to to nie jest wina obecnej partii - tylko wszystkich po kolei od upadku komuny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hardstyleismylifestyle
0 / 0

Politycy powinni zacząć czytać demoty i komentarze do nich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sharpy
0 / 0

@marcinsa: a więc jeśli masz nieodpowiedzialnych rodziców, to w USA w wieku 18 lat po porównywalnym wypadku zostaniesz kaleką do końca życia. Bo rodzice za ciebie nie płacili a ty po prostu nie miałeś dość czasu żeby pracując zaoszczędzić na taką operację. Ubezpieczenie zdrowotne jest tam paskudnie drogie i większość ludzi po prostu go nie ma, i zadłuża się na długie lata żeby opłacić operacje ratujące życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X XyroN
0 / 0

Cóż, pewnie już ktoś wspomniał o tym, że trzeba głosować na JKM. Może poprzez tego demota to do kogoś dotrze głębiej. I powiem tylko, że też musiałem czekać na zabieg przez długi czas, aby w końcu wziąć wszystko na własną rękę. Ale mi się udało i mogę grać w piłkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S serek2411
-1 / 1

pierwszy mój komentarz na demotach :) miałem podobną sytuację rok temu i zmarnowane całe wakacje... aczkolwiek doszedłem do siebie i dalej mogę grać w piłkę... w ochraniaczu, ale nic nie stoi na przeszkodzie ;) tak więc głowa do góry i powodzenia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KoNrRiI
0 / 0

Ja tak bardzo nienawidzę tego kraju, że to już się w głowie nie mieści!!! Natomiast autorowi demota współczuję z całego serca, osobiście nie miałem takiej sytuacji ale wiem jak musi boleć, najbardziej duma. Mam teraz ochotę każdemu politykowi z osobna przyłożyć za jego "zasługi".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wariatchyba
0 / 0

a ja dostałem się do państwowego chirurga na drugi dzień. Wizyta na 7, zostałem przyjęty po 10 minutach. Wszyscy byli dla mnie mili. Mam już kolejne terminy, bym wszystko miał załatwione.

Wniosek: nie wszędzie w służbie zdrowia jest źle. Czasem wystarczy mieć matkę lekarkę :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ziielarrz
-2 / 2

WYPIER**LIC TUSKA Z SEJMU ZLODZIEJA ZASRANEGO !! ANTY PIS & PO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Almariel
0 / 0

To politycy mają jakieś pasje? Ciekawe, ciekawe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karlaaa90
0 / 0

niestety jesli czlowiek nie pojdzie prywatnie do lekarza to nie da sie niczego zalatwic...najgorsze jest to ze ten sam lekarz w placowce publicznej kaze czekac na operacje pol roku a prywatnie kiedy sypia sie zielone nagle znajduje termin po 2 tygodniach...ja mam takie szczescie ze rodzice wspomogli i operacja sie odbyla, bo czekanie 6 miesiecy mogloby grozic paralizem calego ciala ;/

lekarze maja to gdzies ze czlowiek sie skreca z bolu...i niestety to juz sie chyba nigdy nie zmieni :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar uee
0 / 0

;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
0 / 0

Pytanie do autora - co Ci dolega że możesz zapomnieć o grze ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieszmund
0 / 0

pewnie to sciema to raz, dwa jeśli prawda to jestes kompletnym idiotą . trzeba było iść prywatnie ze słuzby zdrowia to ty se mozesz iść tylko po zwolnienie ze szkoły ;] albo po recepte .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tawerna
0 / 0

I tak muszę przyznać, że miałeś szczęście.
Gdy miałam skierowanie na operację, okazało się, że muszę
czekać 5 miesięcy na wizytę, kiedy to zostanie mi wyznaczony termin operacji (zapewne za kolejne kilka miesięcy). A o
wszystkim tym zadecydowała pielęgniarka w rejestracji, które ze skierowania zrozumiała tylko: "choroba przewlekła",
bo reszta była po łacinie. To nic, ze mój stan wymagał niemal codziennych zabiegów. A niech sobie czeka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2011 o 12:13

J Jolii92
0 / 0

i to jest własnie Polska.. ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piecia
0 / 0

Dobry czerwony to martwy czerwony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blaker44
-1 / 1

Ja pie ole, narzekajmy jeszcze bardziej na polityków - czemu? obejrzyjcie ten film
http://www.youtube.com/watch?v=K2isBQSYTl0&feature=channel_video_title jak Polskie kościółki okradają budżet
państwa a dopiero potem myślcie nad resztą. Potem są wielkie narzekania, że czekam 238574857489 lat na zabieg, na
rozwijanie szpitali, sanatoriów to nie ma pieniążków ale na religię w szkołach, jakieś kościoły, pomniki JPII
czy jezusy ze świebodzina czy świątynie opaczności gdzieś pod Warszawą - na to się już pieniążki znajdą. I jak ten facet w filmie wyżej mówi, że wierzenia
są prywatną sprawą obywatela. Proszę o jakieś opinie pod spodem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2011 o 12:48

P petik1
0 / 0

pójdziesz do piekła nieszczęśniku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slodziak40122
0 / 0

nic to nie da bo oni beda chodzic po za kolejkami lub placic wkoncu kase to oni brac potrafia... chyba tylko to z uszanowaniem premierze i podwyzszeniem przez pana Vatu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MacieQ442
0 / 0

Bo Polska to taki kraj gdzie sk**wieli i debili wrzuca sie do sejmu, a nie do wiezienia i osrodkow zamknietych ;(( Smutne, ale prawdziwe ;((

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sooda16
0 / 0

Dlatego mnie tragedia Smoleńska wcale nie ruszyła :) I nie głosujcie na tą kaczkę bo on będzie tylko o tym gadał stary piernik bez mózgi..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurwamac2
0 / 0

To głosuj nadal na PO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
0 / 0

Taka prawda. PO, PiS, SLD, PSL i pozostałe partie przesiąknięte socjalizmem wmawiają nam wszystkim, że bez opłacania składek na świadczenia zdrowodne poumieramy na ulicy, a fakt faktem po oddaniu dziesiątej części pensji na bandę urzędasów z NFZ i tak musimy się leczyć prywatnie. Wybrano najgorszą opcję z możliwych, a lud jeszcze im przyklaskuje głosując na nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mauro17
+1 / 1

a renty tez ci nie dadza bo masz zdrowe rece ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Welta
+1 / 1

Muszę Cię zasmucić, ale "złego diabli nie biorą".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R redblue
0 / 0

Miałem identycznie. Chodzi może o martwicę kolana ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W whowanttobealone
0 / 0

niestety takie są polskie realia... słuchaj, jeszcze nic nie jest przesądzone! Polecam Ci lekarza z Wysokiego Mazowiecka(podlaskie). Ten facet przyjmuje również na kasę chorych, pierwszy raz idzie sie prywatnie. Do niego przyjeżdżają sportowcy z całej Polski ! naprawdę działa cuda, już wiele osób wyleczył, które niby nie miały już szans na rozwijanie swoich pasji. Nie chcę robić reklamy, tylko poinformować, że może być jeszcze szansa. Jeśli chcesz z niej skorzystać, spróbuj. powodzenia ! ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dudsonn
-1 / 1

Tak narzekacie na służbę zdrowia, bo fakt. Jest na co narzekać, ale jak tacy jak Wy usłyszą o PRYWATYZACJI to od razu wam się włosy jeżą na głowie. HIpokryci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mleeeko712
0 / 0

Współczucie :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ficenes
0 / 0

Rzeczypospolitej a nie Rzeczpospolitej !!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swiruss
-2 / 2

Niektórzy z Was piszą, że 2 miesiące to i tak mało, bo ktoś tam czeka pół roku, rok albo jeszcze dłużej na wizytę. I po co komu takie licytowanie? Nie powinno się w ogóle czekać, w końcu sprawy zdrowia powinny być załatwiane w pierwszej kolejności bez względu na to, kogo one dotyczą, czy świetnie zapowiadających się piłkarzy, czy tych siedzących przed komputerami. Nie chcę nikogo umoralniać, chcę jedynie powiedzieć, że takie licytowanie jest raczej nie na miejscu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakub512
0 / 0

W Polsce w pierwszej kolejności załatwiane są sprawy zasiłków dla nierobów a nie sprawy zdrowia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikandra
0 / 0

Gdyby moja sytuacja była taka pilna, wysupłałabym stówkę na prywatną wizytę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swiruss
-1 / 1

Tak, tylko, że często nie kończy się na jednej wizycie za stówkę i pewnie jakieś badanie za kilka stówek by się przydało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P petik1
0 / 0

A czemu by miało ich to dotknąć przecież ich stać na prywatną opiekę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P p3stka
0 / 0

a moglibyśmy mieć kogoś, kto podciągnął by naszą reprezentację ! przyjmij wyrazy współczucia :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SeDay
-1 / 1

Polecamy się na przyszłość.


Z poważaniem politycy RP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2011 o 19:41

avatar Ezo
0 / 0

a co ci sie autorze stało, ze po dwoch miesiacach zwloki, nie bedziesz mogl grac w pilke..?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2011 o 21:44

N nyks
0 / 0

Peryfrazując, serdecznie dziękuję za to, że szpital, w którym mialam mieć badania 3 krotnie przerzucał moją wizytę "w przyszłość". Koniec końców dwa razy wylądowałam na operacyjnej i x razy na onkologii.
I odpowiadając zawczasu na komentarze 'można było prywatnie' - biopsa 70zł, wizyta 100zł, usg 80zł, rezonans/tomograf etc. i tak w kółko, żeby było aktualne. Jak ktoś chce mi to opłacać non stop - spoko, luz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Virion
+2 / 2

Jesteś za biedny na prywatnego lekarza=jesteś za biedny na pasję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mada161510
0 / 0

oni nie muszą czekać w kolejkach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shaggyy
0 / 0

A ja mam nadzieję, że oni wszyscy pozdychają, jak mój dziadek, który miał raka, a NFZ nie dało pieniędzy na leczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dominho13
0 / 0

Wiem co to znaczy, bo sam jestem po kontuzji i wiem jak patrzą na Ciebie lekarze. Jak na jednego z wielu. Ja miałem fakt faktem opiekę od razu ale tylko dla tego że miałem złamaną nogę i trafiłem do szpitala. Żadnej rehabilitacji przez 1,5 roku przeszedłem już trzy operacje, większość czasu spędziłem w łózko. Mam 23 lata miałem trafić do 1 ligowej drużyny ( brakło miesiąca do podpisania umowy ) i teraz już nic z tego, bo nie wiem kiedy będę znów wstanie grać w piłkę. Mam jeszcze w kościach dziury po śrubach i pręcie które miałem wstawione na rok do nogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BadBoY7
0 / 0

Nie sądziłem, że znajdę coś tak prawdziwie demotywującego wśród innych, odbiegających ode mnie demotów. Łączę się w bólu z autorem i sam muszę powiedzieć muszę się publicznie wyżalić. W Styczniu złapałem kontuzje (staw skokowy, lewa noga). Po zderzeniu z nogą zawodnika przeciwnej drużyny (nakładka) nie umiałem stanąć na stopie, ale nie była spuchnięta - nic z tych rzeczy... nie dało się na nią jedynie stanąć ;/ na drugi dzień poszedłem do szpitala i dowiedziałem się, że nic mi nie jest, tylko mam silnie stłuczoną nogę. Lekarz widząc brak złamania na zdjęciu uznał, że nic mi nie jest i zapomniał chyba o możliwości uszkodzenia wszystkich ścięgien, więzadeł wewnątrz. Miałem sobie zrobić przerwę 3-4 tyg... tak zrobiłem, dziennie smarowałem nogę Altacetem (wg zaleceń) i czekałem, aż wyjdę na murawę w sezonie wiosennym. Szybko okazało się, że noga prze każdym kontakcie z piłką (z czymkolwiek) boli jak cholera. Poszedłem zatem pod koniec Lutego do Poradni Specjalistycznej, zapytać kiedy można umówić się na wizytę u ortopedy. W jednym miejscu kazali mi przyjść w SIERPNIU, ale kazano mi spróbować w pewnym nowym obiekcie - tam miałem czekać do któregoś Kwietnia... teraz jestem po rehabilitacji (tens, ud, laser) i dalej boli mnie noga i dalej tak na prawdę nie powiedzieli mi co dokładnie mi się stało. To nic trenuję dalej, chociaż nie używam lewej nogi do strzału :( chociaż już na prawdę doszedłem do poziomu opanowania gry, obiema nogami... byłem zły na cały świat, ale teraz modlę się, żeby mi się nic nie stało, bo rzeczywiście o piekę zdrowotną w naszym kraju jets ciężko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Benny10
0 / 0

3 Lata temu poszedlem do lekarza prywatnie ktory powiedzial mi ze moge sobie dac spokoj z pilka na najblizsze 4 lata a mozliwe ze nawet do konca zycia... Nie gralem 5 miesiecy, gram do teraz bez przerwy spowodowanej ta sama kontuzja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M messi10
0 / 0

oj tam piłka ważne że masz demota na głównej;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michell
-1 / 1

Bo to wina Tuska ! Wszystkiemu jest winny... Komisje śledczą powołać nt. i pod Trybunał Stanu ! Za mój osrany przez ptaki dach też odpowie !.. Ehh... zapominamy że każdy jest kowalem własnego losu... i najlepiej winić każdego ale nie siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paulita55
0 / 0

a byłeś może jeszcze u jakiegos innego lekarza? może sprobój pójśc do prywatnej porządnej kliniki jeśli tylko masz taką możliwośc? wiem że ceny nie są najniższe, ale zdrowie jest najważniejsze ;) w takich klinikach lekarze naprawde się przykładają do pracy i dokładnie cie zbadają. Może jakiś zabieg pomoże? oni naprawde lecza nowoczesnymi metodami. Wiem bo sama ostatnio doznalam kontuzji, tancze w zespole tanecznym, poszlam do lekarza, a ten stwirdzil z uśmiechem na twarzy ze moge co najwyżej zapisac się na kółko szachowe ;/ na szczęście mama wzięła mnie do porządnej kliniki po 3 miesiącach udręki z kolanem, jak już żaden lekarz z okolicy nie wiedział co mi jest... wystarczyła zwykła artroskopia ;] teraz jestem miesiąc po zabiegu, kolano praktycznie nie boli, a lekarz pozwolił mi powoli wracac do sportu ;P Życzę dużo zdrówka i mam nadzieje że to tylko kolejna pomyłka lekarza i za niedługo znów wyjdziesz na murawe ;D Pozdrawiam =]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar radzio777
0 / 0

I tak w następnych wyborach zagłosujecie na PO, SLD lub PSL i odpady z Bandy Czworga, czyli Ruch Palikota i PJN - te same mafie od 20 lat RUCHAJĄCE was aż po samą dwunastnicę. I tym samym zmarnujecie kolejne 4 lata. Nawet mi was nie żal, pier****ne polskie śmiecie i zakompleksione polaczki, bo tylko sami sobie jesteście winni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J justitias
0 / 0

Ja musiałam czekać najpierw na wizytę u ortopedy 3 miesiące(mam problem z chodzeniem przez uszkodzenie na podeszwie stopy), po czym usłyszałam, że muszę iść na rehabilitację, i że chodzenie z tym uszkadza mi kość. Gdy poszłam do zakładów rehabilitacyjnych usłyszałam, że najbliższy termin jest za pół roku. Znalazłam jednak w innym województwie rehabilitację od razu, aczkolwiek nic to nie dało.

Teraz muszę czekać do listopada na kolejną wizytę u ortopedy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GreatJester
0 / 0

Nie ma za co !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krolpiotrus
0 / 0

ta, zawsze wina NFZ! ludzie przeciez w polsce jest około 40 mln ludzi a NFZ nie jest bez dna,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J joosek1
0 / 0

Pasją polityków jest koryto w którym tkwią ryjami. Dosyć bolesna opoeracja polega na odcięciu im ryjów od koryt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasia27039
+1 / 1

Kiedy niedawno poszłam do lekarza , z bardzo bolesną naroślą na nodze , przez którą nie mogłam wykonywać żadnych ćwiczeń fizycznych usłyszałam od pana chirurga żebym siadła sobie na dupie to przestanie mnie boleć . :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RockGothicGirl
0 / 0

Przykro mi, dzięki im też nie mogę grać w piłkę ręczną, gdyż sama czekam na operację skręconego i wybitego barku którą mam za dwa lata, kolejki są tragiczne, i wogóle to przy tym rządzie nie zrobimy nic...NIC!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem