Tam jest minusik schowany, więc 14. Ale ja rozumiem, że tego minusika można po prostu nie zauważyć przy liczeniu jedynek - taka pomyłka nie jest już raczej pomyłką matematyczną.
Chroń nas, Boże, od polonistów, którzy nie widzą znaków interpunkcyjnych, jak w tym działaniu minusa, historyków, którzy na podstawie wiadomości, że coś pochodzi z XIV wieku twierdzą, że ma to 400 lat i tłumaczy, którzy zasady gramatyczne traktują równie dowolnie, jak najprostsze reguły matematyczne. Nawet prawnik musi umieć obliczyć termin. A już szczególnie chroń nas, Panie, przed zwykłymi idiotami, którzy mają zajmować się naszymi sprawami. Bo 30% z podstawowej matmy nie uzyska chyba tylko ktoś, kto w tym działaniu obstawiał 0.
Ojś, można nie zauważyć tego minusa - obstawienie 16 świadczy zatem nie o niskiej inteligencji (choć ta też może występować!), a jedynie o braku spostrzegawczości.
Natomiast dla tych ludzi, którzy obstawiali 0, mam bardzo złą wiadomość... ;)
znaczna większość na pewno chciała zaznaczyć prawidłową odpowiedź, ale to 0 ich zmyliło i przypomnieli sobie że 0*1=0 i wtedy zaznaczyli odpowiedź 0 z myślą w głowie "nie udało im się mnie przechytrzyć"
Dobra dodam ten komentarz, żeby rozwiązać ten spór. Zgadzam się, że najpierw się mnoży itd. Ale jak można pomyśleć, że wyjdzie tu 0? wyjaśnię to na mniejszym przykładzie i powiem wam dlaczego się pomyliliście. Gdy mamy działanie 1+1+1+1*0 to nie wyjdzie ono 0 gdyż:
nawias dla ułatwienia zrozumienia: 1+1+1+(1*0)
czyli: 1+1+1+(0)
czyli: 1+1+1+0
czyli: 3
w zadaniu z facebooka jest jeszcze minus mniej więcej po środku ale jest on równoważny z dodawaniem więc wykonuje się je po kolei.
Pozdrawiam
po ocenie mojego komentarza widzę, że ludzie dalej sądzą że jest źle. Tak nawias dla ułatwienia ponieważ w tym
wypadku nie zmienia on kolejności wykonywania działań więc można go wstawić. jestem na rozszerzeniu z matematyki w
liceum. Wstawianie nawiasów dla ułatwienia się często używa przy wykonywaniu obliczeń długich działań tylko
trzeba pamiętać o kolejności działań mnożenie przed dodawaniem i tak dalej, nie można wstawić nawiasu pomiędzy
2*2+2; 2*(2+2) gdyż zmieni ono wynik. W tym wypadku co pokazałem, że 1+1+1+1*0 == 1+1+1+(1*0) gdyż mnożenie trzeba
wykonać przed dodawaniem więc jak się doda nawias to nic zmieni. chyba, że kolega od komentarza wyżej najpierw
dodaje ale to przepraszam w takim wypadku
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 czerwca 2011 o 9:26
Do wszystkich tych, ktorzy twierdza na podstawie takich przykladow, ze matura z matematyki jest potrzebna: Z matematyki zawsze mialem 2, matury nie zdalem, a mimo to, wiem, ze rozwiazaniem jest 14, bo tu nie matematyka jest potrzebna, a inteligencja. Ale widac, niektorzy nie sa na tyle inteligentni, by na to wpasc, wiec pie*dola o maturze.
Żal czytać te wszystkie komentarze. 16 jestem w stanie zrozumieć, bo ten minus się tam wkrada w środku i nie każdy go widzi, ale kto kurde odpowiada, że to 0...
Mam nadzieję, że tak odpowiedziały przedszkolaki, bo o ile dobrze pamiętam, to kolejność działań jest wałkowana od podstawówki. Trzeba sobie mózg kompletnie wyłączyć przez resztę podstawówki, gimnazjum i liceum, żeby kogoś to ominęło, noż ja p... Nawiasy i ich brak (i ich wpływ na równanie) to naprawdę taka skomplikowana rzecz?
obliczając to musisz pamiętać też o kolejności wykonywania działań. Owszem masz racje że mnożenie jest pierwsze a później dodawanie lub odejmowanie w zależności co jest pierwsze w zapisie. Gdyby tam byly nawiasy mógłbyś to obliczyc swoją metodą ale w tym przypadku musisz obliczać wszystko po kolei i niestety Twój sposób sie nie sprawdzi.
Wiem o co ci chodzi, ale po minusie nie ma przecież nawiasu. Zadanie jest proste, wręcz głupie, i więcej odp. niepoprawnych niż poprawnych. Masakra. I jakby co mi wychodzi 14. :)
już wiem dlaczego wam wychodzi 4 :) Dla wszystkich którym tak wychodzi - dodawanie jest równe z odejmowaniem czyli nie robicie tego zadania : 10 - 4 tylko po kolei 1+1+1...-1+1+1... ale oczywiście mnożenie na samym początku ;) ( kończę drugą gimnazjum co roku mam 6 na koniec z matematyki) POZDRAWIAM!!
hahahahhaha "co roku mam 6 na koniec z matematyki" Po 1 obchodzi mnie to tyle co zeszłoroczny śnieg, po 2 gimnazjum jest na
tym samym poziomie co muł na dnie Bajkału, po 3 oprócz tego, że sie pochwaliłaś nie napisałaś nic sensownego, po
4 masz minusa gimbusie :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 czerwca 2011 o 23:30
Trzeba być debilem żeby wam wychodziło 4. Musiało by być coś takiego (1+1+1+1+1+1+1+1+1+1)-(1+1+1+1+1+1)+1x0=10-6+0=4 ALE TO JEST ŹLE !! wy pewnie sobie tym minusem oddzielacie działanie na pół. Dodawanie i odejmowanie jest na równi tak jak mnożenie i dzielenie. "Jeżeli w wyrażeniu algebraicznym nie ma nawiasów, to kolejność wykonywania działań jest następująca: potęgowanie i pierwiastkowanie, potem mnożenie i dzielenie w kolejności ich występowania, a następnie dodawanie i odejmowanie również w kolejności ich występowania." A jeśli są nawiasy to zawsze je się liczy jako pierwsze nawet jeśli jest w nich dodawanie. Kurde to jest tak prose że nawet nie wiem jak to wytłumaczyć :D
Mnie smuci to, że skoro ludzie już nie potrafią dodawać/odejmować, to jaką mamy pewność, że ci sami ludzie wybiorą odpowiednich polityków? ZERO, niestety...
ale z was patafiany! tam jest minus po środku więc jest 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1x0= 10-1+1+1+1+1+1x0= 9+1+1+1+1+1x0= 13+1x0 = 13+0= 13!!!!!!!!
kolego zabrakło Ci jednej jedynki a mianowicie: "(...)+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1x0= 10-1+1+1+1+1+1x0" po minusie razem wszystkich jedynek masz 7 a w drugim masz już tylko 6 dlatego Ci 13 wyszło. xD
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
21 czerwca 2011 o 19:38
To już wiadomo dlaczego były takie straszne narzekania, że tegoroczna matura z matematyki była taka trudna. Poziom matematyczny ówczesnego społeczeństwa mnie przeraża. A najlepsi są ci, którzy nie mają pojęcia o tak prostych działaniach a się kłócą i tylko kompromitują, proszę was nie ośmieszajcie się. Oczywiście, że wynik to 14.
bo była trudna. przynajmniej do wymaksowania (ehh, wpadłem na zadaniu z kątami w kole...), bo na 30% powinien spokojnie napisać średnio rozgarnięty uczeń gimnazjum
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 czerwca 2011 o 19:51
Kąty w kole akurat wcale trudne nie były. Cała matura właściwie też nie. Ja zdałem 3 lata temu (bez matematyki) i nie miałem problemów. Napisałem ją sobie w domu dla spróbowania i zrobiłem tylko kilka błędów podczas obliczeń (nie chciało mi się ponownie sprawdzać). Myślę, że jeśli ktoś się uczył i był skupiony podczas pisania nie powinien mieć problemów ze zdobyciem choćby 80%.
Jakby było 1x1x1x1x1x1x1x1x1x1x1x1x1x0 to owszem, byłoby wtedy 0 :) Ale jak masz 1+1+1+1x0 to chyba LOGICZNE jest, że jedynka pomnożona przez zero daje zero, a jak coś dodajesz do zera to wychodzi to coś. ax0=0, ale a+0=a.
Cholera, jedynki mi w oczach tańczyły, więc jakbym miała to pytanie na teście to pewnie byłabym w jednym worku z idiotami, bo mi na początku wychodziło 15 :( Powinno być 14 oczywiście. Tak na wypadek jakby ktoś jeszcze miał wątpliwości.
Wow byłem przekonany, że to zero ale zaznaczyłem w tej sondzie dla jaj 14, a teraz się okazuje że i tak zaznaczyłem właściwą. Szczęście nade mną czuwa.
Demotywator nie udany, bo i 0 i 14 są prawidłowymi odpowiedziami. Zależy jakiej notacji używamy. W notacji matematycznej wyjdzie 14, w notacji informatycznej zostanie zwrócony błąd ponieważ 1x0 nie jest poprawną liczbą heksadecymalną, z wybranych odpowiedzi błędowi możemy przypisać wartość 0 (powinno być -1 ale niema takiej odpowiedzi w ankiecie). Ankieta nie została sprecyzowana więc i część informatyków zaznaczy 0.
@malita44 radzę doczytać zanim się coś palnie :) Jak widać czytelnicy demotywatorów nie słyszeli o czymś takim jak notacje, jeżeli macie wątpliwości postarajcie się skompilować kod zawierający int x = 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1x0;
Już się nie doszukuj taki głupot, wszystko jest jasno i przejrzyście napisane, to nie jest kod programu tylko proste działanie. Mogł ktoś użyć gwiazdki zamiast krzyżyka na jedno wychodzi, albo można to było potraktować jako iloczyn wektorowy... 0 nie jest poprawną odpowiedzia, to że w twoim kodzie jest błąd składniowy to nie znaczy, że zmienna x ma wartość 0, bo ta zmienna nie istnieje (cieżko żeby była utworzona przez program który nie może działać)
BŁĄD kompilacji powoduje, że program NIE MOŻE DZIAŁAĆ więc stwierdzenie "Dla błędu bliższa jest moim zdaniem
wartość logiczna 0" jest bez sensu. Zmiennej NIE ma, więc NIE MA żadnej wartości. Jest tylko jedna poprawna
odpowiedź, natomiast ciąg znaków "1x0" to to samo co np. "fh22893fh23" czyli bzdury (dla kompilatora C). Pozdrawiam.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 czerwca 2011 o 0:00
1x0 jest liczbą heksadecymalną. w przeliczeniu na dziesiętny wychodzi 1 :P. czyli obliczając wynik działania uznając, że liczby podane są w hex'ie to wychodzi on 15 :P
Ciekawe bo jak ja głosowałem to było najwięcej na 14 i właśnie zastanawiało mnie jak to jest że więcej jest ludzi głupich niż mądrych a jednak odpowiadają poprawnie tak jak np. w Milonerach też statystycznie większość odpowiadała dobrze
najgorsze że tacy ludzie którzy zaznaczają 0 potem się dziwią że matura dziwna, a gdy ją poprawią idą na jakieś mierne studia, po czym nie mogą znaleźć pracy. Jeśli jesteś na tyle nierozgarnięty, że nie umiesz tego obliczyć to wiedz, że my potrzebujemy siły roboczej, nie bezrobotnych magistrów ! :)
Po co spekulacje, skoro jest podręcznik matematyki?
1.Jeżeli w wyrażeniu występuje kilka działań i nie ma nawiasów, to jako pierwsze wykonujemy mnożenie i dzielenie
w kolejności ich występowania, a następnie wykonujemy dodawanie i odejmowanie w kolejności ich występowania.
CZYLI 14 :)
a potem dziwić się że matura to bzdura ma o czym robić odcinki :) ciekawe jak sobie z trygonometrią poradzicie :D HAHA która jest banalna jeszcze matematyce może być gorzej :)
Ej nie wiem ludzie jak wam wyszło, ale mi wyszło 4. na początku dodaje się 10 jedynek a pożniej jest minus 6 jedynek no i pozniej jeden razy zero to jest zero. czyli w skrócie :
Z tym, że tylko jedną jedynkę mnożysz razy 0. Nie masz tam nawiasu obejmującego wszystkie jedynki... Ludzie to już tłumaczyli milion razy w komentach wiec powiedz mi CZEMU ktoś musi Ci to tłumaczyć jeszcze raz?!
bedzie 14 bo mnozenie pierwsz 1x0=0 i na dodatek nie mnozymy przez zero jak mowi przyslowi e "nie dziel cholero przez zero" co dotyczy tez mnozenia i jest w srodku -1 dotego
15-1+1x0=14+0=14
Żenada. to jest zadanie na poziomie 4 klasy podstawówki. Jeśli ktos ma z nim problem, to moze powinien sie tam cofnac... i nie obrazajcie humanistów, bo rzeczona "wiekszosc" to nie humanisci, tylko idioci badz nieuki.
ludzie tam jest 4! co z was za nieuki! wpiszcie sobie nawiasy!
(1+1+1+1+1+1+1+1+1+1)-(1+1+1+1+1+1)+(1*0)=10-6+0=4!!
wróćcie lepiej do podstawówki i nie sugerujcie się googlami
w ogóle skąd wam się wzięło 15 jak tam jest odejmowanie po 10 jedynce!!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 czerwca 2011 o 21:15
większość zwykle nie ma racji!!! zastanówmy się: zwykle widzimy wkoło siebie mase głupich ludzi i taki jest fakt, zaledwie mały procent to ludzie inteligentni, więc lepiej nie opierać się zawsze na zdaniu ogółu, tylko zdrowe ryby płyną pod prąd, choć płyniesz z tłumem, nie znaczy że to ma sens
Więc tak:
1. Mamy jeden minus czyli dwie "1" odpadają (1-1=0)
2. Jedna jedynka odpada bo jest mnożona przez "0" (TAK! Tylko jedna, bo nie ma nawiasu etc)
WIĘC :
Wynik wynosi nie 16, nie 17, nawet nie 0. Po prostu 14
3. Zostaje nam 14 jedynek - czyli 14
Wiem że nie będę teraz w tym zaskakującym mądrością tematem ale czytanie waszych komentarzy zajęło mi aż 17
min. ale rozumiem wasze podekscytowanie znajomość matematyki z klasy podstawowej to bardzo wyczynowa rzecz...
widocznie nie każdy był w podstawówce... Na koniec dodam; 14 LUDZIE !!!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
21 czerwca 2011 o 21:46
a nie słyszeliście nigdy o kolejności wykonywania działań??? wiadome ze tutaj mnożenie najpierw ale potem się nie
miesza. odp 4 a bez kol. wyk. dz. wychodzi 14 ale to nie jest poprawnie zrobione działanie
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 czerwca 2011 o 21:48
Czea paczeć bo ja to minusa nie zobaczyłem. I nie wymądrzajcie się tak że wam wyszło bo każdy z jakąkolwiek inteligencją powinien prędzej czy później do tego dojść.
za demota + ,ludzie odpowiedz to "0" a jezeli podliczymy ile jest porawnych odpowiedzi a ile jest nie poprawnych w sumie (czyli ile odpowiedzi "14", ile "16" i ile "17") to wyjdzie ze odpowiedzi poprawnych czyli "0" jest mniej niz pozostalych razem biorąc
Najpierw pomnożyć i wyjdzie 0 potem dodajemy jedynki , których jest 14 , bo sie wplata tam minus ; d więc proste czy coś takiego. Jestem z mamty słaba bardzo słaba , ale to zadanie to łatwe. ; d
Skoro nie zawsze większość ma rację, to twierdzisz, że wynikiem tego równania nie jest 0? :) Życzę powodzenia od września na kartkówkach/sprawdzianach/egzaminach z matmy. ;]
Ja najprawdopodobniej zaznaczyłbym 16, bo za pierwszym razem liczyłem tylko jedynki i nie zauważyłem tego minusa... Ale żeby myśleć, że odpowiedź to 0 lub 4 to chyba naprawdę trzeba być...
ja pieprze, ludzie. prosze bardzo:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1*0= 10-1+1+1+1+1+1+1*0=9+1+1+1+1+1=14 prościej chyba nie da się tego wytłumaczyc. -.-
Da się.
Wystarczy przedstawić to w kolejności wykonywania działań czyli 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1*0 = 1*0+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1 = 0+15-1 = 14
Teraz robiąc to po kolei wyjdzie 14
to zależy jaka mniejszość głosuje, bo np. jeśli głosowaliby tylko ekonomiści to zasiadłby np. Korwin,
a jeśli mniejszością ma być odwrotność demokracji, w której brany jest najniższy wynik to faktycznie chyba
najgorsze co może być i Kononowicz by siedział na tronie
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 czerwca 2011 o 0:30
ten minus jest strasznie łatwy do pominięcia, dopiero za drugim razem go zauważyłam. Oczywiście wynik 14, ale jak mi za pierwszym wyszło 15 to już mi coś nie pasowało. Kolejność rozwiązywania się kłania...
Obowiązkowa matura z matematyki jednak jest wskazana :) Masakra, trzeba się do podstawówki cofnąć. A ten typ na górze niech się uderzy w główkę, może się coś poprawi :D
przy takich demotach obowiązkowo wchodze na komenty... aby poczytać wpisy mądrych, mądrych inaczej, totalnych ignorantów ale z wewnętrzną potrzebą edukacji innych...
Nie rozumiem czemu czepiacie się matury z matematyki? To zadanie jest na poziomie podstawówki i to właśnie egzaminy na poziomie podstawówki i gimnazjum powinny tą wiedzę sprawdzać. Liceum jest już pewnego rodzaju ukierunkowaniem na przyszłość. Nie można wymagać od plastyka wyższej matematyki. Nie zrozumcie mnie źle. Ogólnie uważam że poziom w szkołach jest żenujący. Ale nauka wszystkiego powinna się kończyć w gimnazjum. Liceum powinno być przygotowaniem do studiów i życia. Więc matematyka owszem, ale w formie "jak wypełnić pit", "jak prowadzić budżet domowy", "co to jest karta kredytowa i jak jej używać żeby nie wylądować w więzieniu za długi". Jak najbardziej prawo! Prawa człowieka, prawa konsumenta, prawo karne etc. Jak najbardziej co to jest angina, grypa, rak, wrzody, jak się leczy, co to ibuprofen. Rzeczy przydatnych w codziennym życiu byśmy byli świadomymi obywatelami. I wtedy demokracja jest jak najbardziej zajebistym systemem ;p Idealistą jestem:)
Wynik równania 14.
Kto zaznaczył 0 - po prostu debil
Kto zaznaczył 16 - da się przeżyć. Po prostu gapa:)
@Melvin002 ehh napisałeś, że zmieniają się znaki w nawiasie, ale kiedy to robisz usuwasz nawias... nie wyjdzie ci (1+1+1+1+1+1+1+1+1+1)-(1-1-1-1-1-1-1*0) tylko 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1-1-1-1-1-1-1*0
ze jak ? o co chodzi
? przeciesz 17*0=) to o co chodzi ?
Kazda liczba dzielona przez 0=0 ;// Wiem to nawet ja a ledwo co mam 2 na koniec:/
to teraz już wiesz czemu masz 2;] a tak btw. tam nie ma dzielenia, tylko mnożenie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2011 o 20:51
noo to powiedziala co wiedziala... ;]] sądze że Twoja wiedza nie jest godna 2 :)))
I nie mówcie że obowiązkowa matura z matematyki to głupota, 14.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 18:12
Ludzie! to 14, skopiujcie to do google i naciśniejcie enter! Pozatym tam jest ukryty -, więc to nie 16, a 14 ;)
@tkpl Nie zauważyłem tego minusa, jak zadanie jest łatwe to się gubi czujność i robi proste błędy ;s
wyobraź sobie że polowa osób nie zauważyła tego minusa, a Ty za wszelką cenę chcesz pokazać że jestes mądry i wiesz o co chodzi.
@ognista94 no właśnie, nie zauważyła. A nie zauważyć a nie myśleć to jest różnica
hah, i będą spory matematyczne i zastanawianie się kto zasłużył na ocenę z matmy :D
16 - Elisek ma racje ^^
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2011 o 20:01
Nie chcę się wymądrzać czy coś, ale tam jest jedno odejmowanie, więc 15-1=14....
Nie ma :) Przecież najpierw się mnoży, potem dodaje. 1 x 0 = 0 . Potem dodaje się 16 i wychodzi 16.
To popatrz na działanie jeszcze raz. Jest minus po dziesiątej jedynce. Tylko nie pomyl się w liczeniu jedynek.
zgadzam się z Elisek.. to tak zwana kolejnośc wykonywania działan
16. Działanie na poziomie podstawówki.
Widać, że podstawówka jest jeszcze za trudna :)
Tam jest minusik schowany, więc 14. Ale ja rozumiem, że tego minusika można po prostu nie zauważyć przy liczeniu jedynek - taka pomyłka nie jest już raczej pomyłką matematyczną.
Jak można pomyśleć, że tu wychodzi 0?! Przecież najpierw się mnoży, a później dodaje i odejmuje...
Czyli w końcu ile to jest? xD
Tam po 10 jedynkach jest minus a nie plus, więc 14 ;p
BRAWO!
11 komentarzy i 1 poprawna odpowiedź. I jak tu nie kochać matematyki :P Ew. dobrego wzroku. Hahah :D
Może i mi te jedynki skaczą przed oczami, ale wg mnie wynik to 16, a więc więcej niż jedna odpowiedź.
Chyba nie zauważyliśmy jednego minusa :P
Ja też na początku nie zauważyłam minusa =_=
jacy patrioci tacy idioci ;d polska piekny kraj i patriotow i idiotow zarazem ;D pewna 14!
I po to właśnie jest kuźwa obowiązkowa matura z matematyki!!! Żeby odsiać takich ludzi, co to twierdzą, że to 0.
widać też komu się przyda matura z polskiego:P
Zdać maturę na 30% to banał i idiotą IMO trzeba być żeby choć tyle nie wyciągnąć... a na studia humanistyczne na matmę mogą przymknąć oko.
Chroń nas, Boże, od polonistów, którzy nie widzą znaków interpunkcyjnych, jak w tym działaniu minusa, historyków, którzy na podstawie wiadomości, że coś pochodzi z XIV wieku twierdzą, że ma to 400 lat i tłumaczy, którzy zasady gramatyczne traktują równie dowolnie, jak najprostsze reguły matematyczne. Nawet prawnik musi umieć obliczyć termin. A już szczególnie chroń nas, Panie, przed zwykłymi idiotami, którzy mają zajmować się naszymi sprawami. Bo 30% z podstawowej matmy nie uzyska chyba tylko ktoś, kto w tym działaniu obstawiał 0.
Wada demokracji
Ja pitole, tylu ludzi się tu mądrzyło, że to 16!
To jest 14, zastanówcie się co wy piszecie -_-'
A większość z reguły nie ma racji.
Matematyka wymiata :D
Jedno prościutkie zadanie i tyle nie poprawynych odpowiedzi:D
Winik to 14:D
I tak k*rwa ma zostać :D
14, a jak ktoś myśli inaczej to jest deb*lem.
Ojś, można nie zauważyć tego minusa - obstawienie 16 świadczy zatem nie o niskiej inteligencji (choć ta też może występować!), a jedynie o braku spostrzegawczości.
Natomiast dla tych ludzi, którzy obstawiali 0, mam bardzo złą wiadomość... ;)
hmm myslalem ze kazda odpowiedz bd 14 ale chyba jednak napisze bo o widac jakich mamy einsteinów w polsce "D
O matko, przestaję wierzyć w dobrą edukację polskiej szkoły.. chociaż.. ja w sumie nigdy w nią nie wierzyłam :)
no raczej, że 14... ;)
14. Widze, ze jezyk polski tez szwankuje u niektorych( ppptelefon).
znaczna większość na pewno chciała zaznaczyć prawidłową odpowiedź, ale to 0 ich zmyliło i przypomnieli sobie że 0*1=0 i wtedy zaznaczyli odpowiedź 0 z myślą w głowie "nie udało im się mnie przechytrzyć"
Dobra dodam ten komentarz, żeby rozwiązać ten spór. Zgadzam się, że najpierw się mnoży itd. Ale jak można pomyśleć, że wyjdzie tu 0? wyjaśnię to na mniejszym przykładzie i powiem wam dlaczego się pomyliliście. Gdy mamy działanie 1+1+1+1*0 to nie wyjdzie ono 0 gdyż:
nawias dla ułatwienia zrozumienia: 1+1+1+(1*0)
czyli: 1+1+1+(0)
czyli: 1+1+1+0
czyli: 3
w zadaniu z facebooka jest jeszcze minus mniej więcej po środku ale jest on równoważny z dodawaniem więc wykonuje się je po kolei.
Pozdrawiam
no łał.. nawias dla ułatwienia (no wow)
po ocenie mojego komentarza widzę, że ludzie dalej sądzą że jest źle. Tak nawias dla ułatwienia ponieważ w tym
wypadku nie zmienia on kolejności wykonywania działań więc można go wstawić. jestem na rozszerzeniu z matematyki w
liceum. Wstawianie nawiasów dla ułatwienia się często używa przy wykonywaniu obliczeń długich działań tylko
trzeba pamiętać o kolejności działań mnożenie przed dodawaniem i tak dalej, nie można wstawić nawiasu pomiędzy
2*2+2; 2*(2+2) gdyż zmieni ono wynik. W tym wypadku co pokazałem, że 1+1+1+1*0 == 1+1+1+(1*0) gdyż mnożenie trzeba
wykonać przed dodawaniem więc jak się doda nawias to nic zmieni. chyba, że kolega od komentarza wyżej najpierw
dodaje ale to przepraszam w takim wypadku
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2011 o 9:26
większość nie zauważyła minusa po dziesiątej jedynce
14
... nie zauważyłem... a za tydzień egzamin z analizy matematycznej. Fuck :D
na analizie nie musisz dodawać :D
Do wszystkich tych, ktorzy twierdza na podstawie takich przykladow, ze matura z matematyki jest potrzebna: Z matematyki zawsze mialem 2, matury nie zdalem, a mimo to, wiem, ze rozwiazaniem jest 14, bo tu nie matematyka jest potrzebna, a inteligencja. Ale widac, niektorzy nie sa na tyle inteligentni, by na to wpasc, wiec pie*dola o maturze.
Raczej spostrzegawczość (zauważyć minus) oraz podstawy matematyki czyli wiedza (kolejność wykonywanie działań). Inteligencji w to nie mieszaj.
14 jak byk i nie ma to tamto :D
jakby była jeszcze odp.4 to tez jacyś idioci by na nią głosowali xD(mi tak wychodziło..)
Żal czytać te wszystkie komentarze. 16 jestem w stanie zrozumieć, bo ten minus się tam wkrada w środku i nie każdy go widzi, ale kto kurde odpowiada, że to 0...
Mam nadzieję, że tak odpowiedziały przedszkolaki, bo o ile dobrze pamiętam, to kolejność działań jest wałkowana od podstawówki. Trzeba sobie mózg kompletnie wyłączyć przez resztę podstawówki, gimnazjum i liceum, żeby kogoś to ominęło, noż ja p... Nawiasy i ich brak (i ich wpływ na równanie) to naprawdę taka skomplikowana rzecz?
I jak tu żyć w demokracji pod dyktaturą większości która często nie ma racji?
Ale tu większość ma racje bo na końcu jest razy 0...
A jeśli coś mnożymy przez 0 to zawsze wyjdzie 0
własnie. debi*e. nie mnoży sie przez zero, no a jeśli to ZAWSZE wychodzi zero -.-
Ktoś zrobił multikonto i jaja sobie robi. Nie karmić trolla :P
następny inteligent większość przecież ma rację osioł
Normalnie. Doliczasz do 10, jest jedno - 1 i wracasz do 9 zamiast doliczać do 11. No mocne, mocne. Za mocne :P
obliczając to musisz pamiętać też o kolejności wykonywania działań. Owszem masz racje że mnożenie jest pierwsze a później dodawanie lub odejmowanie w zależności co jest pierwsze w zapisie. Gdyby tam byly nawiasy mógłbyś to obliczyc swoją metodą ale w tym przypadku musisz obliczać wszystko po kolei i niestety Twój sposób sie nie sprawdzi.
wychodzi 14.^^ należy mi się to 4 z matematyki.xd
Żal
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 18:49
ale przez 0 mnożymy tylko ostatnią jedynkę...
ej Apocalypsa mnie też wychodzi 4 :) ale nie ma takiej odpowiedzi :)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 18:56
Gdyby były tam nawiasy to owszem ale nie ma...
Wiem o co ci chodzi, ale po minusie nie ma przecież nawiasu. Zadanie jest proste, wręcz głupie, i więcej odp. niepoprawnych niż poprawnych. Masakra. I jakby co mi wychodzi 14. :)
już wiem dlaczego wam wychodzi 4 :) Dla wszystkich którym tak wychodzi - dodawanie jest równe z odejmowaniem czyli nie robicie tego zadania : 10 - 4 tylko po kolei 1+1+1...-1+1+1... ale oczywiście mnożenie na samym początku ;) ( kończę drugą gimnazjum co roku mam 6 na koniec z matematyki) POZDRAWIAM!!
6 w gimnazjum, pfff. Pogadamy cwaniaczku jak pójdziesz do szkoły średniej.
hahahahhaha "co roku mam 6 na koniec z matematyki" Po 1 obchodzi mnie to tyle co zeszłoroczny śnieg, po 2 gimnazjum jest na
tym samym poziomie co muł na dnie Bajkału, po 3 oprócz tego, że sie pochwaliłaś nie napisałaś nic sensownego, po
4 masz minusa gimbusie :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2011 o 23:30
Trzeba być debilem żeby wam wychodziło 4. Musiało by być coś takiego (1+1+1+1+1+1+1+1+1+1)-(1+1+1+1+1+1)+1x0=10-6+0=4 ALE TO JEST ŹLE !! wy pewnie sobie tym minusem oddzielacie działanie na pół. Dodawanie i odejmowanie jest na równi tak jak mnożenie i dzielenie. "Jeżeli w wyrażeniu algebraicznym nie ma nawiasów, to kolejność wykonywania działań jest następująca: potęgowanie i pierwiastkowanie, potem mnożenie i dzielenie w kolejności ich występowania, a następnie dodawanie i odejmowanie również w kolejności ich występowania." A jeśli są nawiasy to zawsze je się liczy jako pierwsze nawet jeśli jest w nich dodawanie. Kurde to jest tak prose że nawet nie wiem jak to wytłumaczyć :D
oczywiste,ze 14,i niech ktos jeszcze narzeka na obowiazkowa mature z matmy -.-
Mnie smuci to, że skoro ludzie już nie potrafią dodawać/odejmować, to jaką mamy pewność, że ci sami ludzie wybiorą odpowiednich polityków? ZERO, niestety...
niie zero tylko 14... :PP
Gigancie umysłowy, chodzi o ZERO PEWNOŚCI!!!
O rany to proste! 14 wychodzi i nie ma co dyskutować! :) Pozdro dla geniuszy którym 4 wychodzi xDD.
(Ktoś kto nawet kalkulatora nie umie użyć zminusował ; / )
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 19:40
Aby to obliczyć treba na początku obliczyć mnożenie a potem dodać 1 i wyjdzie 11 a nie 0
ale z was patafiany! tam jest minus po środku więc jest 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1x0= 10-1+1+1+1+1+1x0= 9+1+1+1+1+1x0= 13+1x0 = 13+0= 13!!!!!!!!
kolego zabrakło Ci jednej jedynki a mianowicie: "(...)+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1x0= 10-1+1+1+1+1+1x0" po minusie razem wszystkich jedynek masz 7 a w drugim masz już tylko 6 dlatego Ci 13 wyszło. xD
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 19:38
Kurka wodna, myślałem najpierw że to jest 4, bo jakoś widziałem nawiasy tam gdzie ich nie ma^^ Wychodzi (oczywiście xD) 14.
To już wiadomo dlaczego były takie straszne narzekania, że tegoroczna matura z matematyki była taka trudna. Poziom matematyczny ówczesnego społeczeństwa mnie przeraża. A najlepsi są ci, którzy nie mają pojęcia o tak prostych działaniach a się kłócą i tylko kompromitują, proszę was nie ośmieszajcie się. Oczywiście, że wynik to 14.
bo była trudna. przynajmniej do wymaksowania (ehh, wpadłem na zadaniu z kątami w kole...), bo na 30% powinien spokojnie napisać średnio rozgarnięty uczeń gimnazjum
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 19:51
Kąty w kole akurat wcale trudne nie były. Cała matura właściwie też nie. Ja zdałem 3 lata temu (bez matematyki) i nie miałem problemów. Napisałem ją sobie w domu dla spróbowania i zrobiłem tylko kilka błędów podczas obliczeń (nie chciało mi się ponownie sprawdzać). Myślę, że jeśli ktoś się uczył i był skupiony podczas pisania nie powinien mieć problemów ze zdobyciem choćby 80%.
aż przykro patrzeć jak ludzie z roku na rok są coraz głupsi
To z Ciebie jest niezły patafian a prawidłowa odp to oczywiscie 14.
Ja sie uczyłam w szkole ze jesli mnozysz cos przez 0 to zawsze wychodzi 0.a wiec poprawna odp. = 0
a na lekcji, gdzie mówiono o kolejności wykonywania działań chyba nie byłaś, co?
nie błaźnij się... proszę Cię ;)
Jakby było 1x1x1x1x1x1x1x1x1x1x1x1x1x0 to owszem, byłoby wtedy 0 :) Ale jak masz 1+1+1+1x0 to chyba LOGICZNE jest, że jedynka pomnożona przez zero daje zero, a jak coś dodajesz do zera to wychodzi to coś. ax0=0, ale a+0=a.
Cholera, jedynki mi w oczach tańczyły, więc jakbym miała to pytanie na teście to pewnie byłabym w jednym worku z idiotami, bo mi na początku wychodziło 15 :( Powinno być 14 oczywiście. Tak na wypadek jakby ktoś jeszcze miał wątpliwości.
jakie 14? 14x0=0 ogarnijcie. !
cioto pierw mnozenie a potem reszta skrocona wersja tego 15-1+1x0=14
A gdzie tam masz nawias przed mnożeniem? Masz (1+1+...+1)x1x0? Chyba nie...
wyszło mi, że 14 .
Gimnazjaliści, macie szczęście, że nie jestem Ministrem Edukacji, bo bym wprowadził kary cielesne w szkole!!!
Wow byłem przekonany, że to zero ale zaznaczyłem w tej sondzie dla jaj 14, a teraz się okazuje że i tak zaznaczyłem właściwą. Szczęście nade mną czuwa.
Demotywator nie udany, bo i 0 i 14 są prawidłowymi odpowiedziami. Zależy jakiej notacji używamy. W notacji matematycznej wyjdzie 14, w notacji informatycznej zostanie zwrócony błąd ponieważ 1x0 nie jest poprawną liczbą heksadecymalną, z wybranych odpowiedzi błędowi możemy przypisać wartość 0 (powinno być -1 ale niema takiej odpowiedzi w ankiecie). Ankieta nie została sprecyzowana więc i część informatyków zaznaczy 0.
Ludzie są różni, prawo wykonywania działań - jedno :)
@malita44 radzę doczytać zanim się coś palnie :) Jak widać czytelnicy demotywatorów nie słyszeli o czymś takim jak notacje, jeżeli macie wątpliwości postarajcie się skompilować kod zawierający int x = 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1x0;
Już się nie doszukuj taki głupot, wszystko jest jasno i przejrzyście napisane, to nie jest kod programu tylko proste działanie. Mogł ktoś użyć gwiazdki zamiast krzyżyka na jedno wychodzi, albo można to było potraktować jako iloczyn wektorowy... 0 nie jest poprawną odpowiedzia, to że w twoim kodzie jest błąd składniowy to nie znaczy, że zmienna x ma wartość 0, bo ta zmienna nie istnieje (cieżko żeby była utworzona przez program który nie może działać)
z tego co poczytałem to da się policzyć w tym systemie 1*0 i wychodzi 256 :D
BŁĄD kompilacji powoduje, że program NIE MOŻE DZIAŁAĆ więc stwierdzenie "Dla błędu bliższa jest moim zdaniem
wartość logiczna 0" jest bez sensu. Zmiennej NIE ma, więc NIE MA żadnej wartości. Jest tylko jedna poprawna
odpowiedź, natomiast ciąg znaków "1x0" to to samo co np. "fh22893fh23" czyli bzdury (dla kompilatora C). Pozdrawiam.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 czerwca 2011 o 0:00
1x0 jest liczbą heksadecymalną. w przeliczeniu na dziesiętny wychodzi 1 :P. czyli obliczając wynik działania uznając, że liczby podane są w hex'ie to wychodzi on 15 :P
KOLEDZY WYNIK TO 14 WIDZICIE MOŻE MINUSA W CAŁYM TYM RACHUNKU? NO WŁAŚNIE... ODEJMOWANIE NIEMAL W SAMYM ŚRODKU POZDRAWIAM GENIUSZY
haha wynik 14
Ja głupi nie zauważyłem tego minusa i cały czas 16 mi wychodziło ;)
Ciekawe bo jak ja głosowałem to było najwięcej na 14 i właśnie zastanawiało mnie jak to jest że więcej jest ludzi głupich niż mądrych a jednak odpowiadają poprawnie tak jak np. w Milonerach też statystycznie większość odpowiadała dobrze
Hehe ale beka nie wiem z kąd wy bieżecie te dzialania i jeszcze mnożą cale równanie przez 0 no masakra ;D
''z kąt''... -.-"
"z kąd"... -.-
najgorsze że tacy ludzie którzy zaznaczają 0 potem się dziwią że matura dziwna, a gdy ją poprawią idą na jakieś mierne studia, po czym nie mogą znaleźć pracy. Jeśli jesteś na tyle nierozgarnięty, że nie umiesz tego obliczyć to wiedz, że my potrzebujemy siły roboczej, nie bezrobotnych magistrów ! :)
Po co spekulacje, skoro jest podręcznik matematyki?
1.Jeżeli w wyrażeniu występuje kilka działań i nie ma nawiasów, to jako pierwsze wykonujemy mnożenie i dzielenie
w kolejności ich występowania, a następnie wykonujemy dodawanie i odejmowanie w kolejności ich występowania.
CZYLI 14 :)
a potem dziwić się że matura to bzdura ma o czym robić odcinki :) ciekawe jak sobie z trygonometrią poradzicie :D HAHA która jest banalna jeszcze matematyce może być gorzej :)
14
no jak wół widać, że 14 :D
pierwsze mnożenie później odejmowanie i dodawanie :D
Ej nie wiem ludzie jak wam wyszło, ale mi wyszło 4. na początku dodaje się 10 jedynek a pożniej jest minus 6 jedynek no i pozniej jeden razy zero to jest zero. czyli w skrócie :
10-6+1x0=4+0=4
Ludzie w polowie tego wyrażenia algebraicznego jest minus (-) tak wyglada jak by ktoś nie wiedział. :) wynik jest =14.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 20:51
czy jest minus czy plus i tak jezeli jest mnozenie przez 0 zawsze wyjdzie 0 wiec w tym przypadku też. ;/ kto tu maty nie umie ?
Z tym, że tylko jedną jedynkę mnożysz razy 0. Nie masz tam nawiasu obejmującego wszystkie jedynki... Ludzie to już tłumaczyli milion razy w komentach wiec powiedz mi CZEMU ktoś musi Ci to tłumaczyć jeszcze raz?!
Ty :D
Na środku jest znak '-', więc wynik to 14.
bedzie 14 bo mnozenie pierwsz 1x0=0 i na dodatek nie mnozymy przez zero jak mowi przyslowi e "nie dziel cholero przez zero" co dotyczy tez mnozenia i jest w srodku -1 dotego
15-1+1x0=14+0=14
Żenada. to jest zadanie na poziomie 4 klasy podstawówki. Jeśli ktos ma z nim problem, to moze powinien sie tam cofnac... i nie obrazajcie humanistów, bo rzeczona "wiekszosc" to nie humanisci, tylko idioci badz nieuki.
właśnie że 4!! i nawiasy nie potrzebne kolejność wykonywania działań!
plus i minus są na 'tym samym poziome'... czyli się robi po kolei i wychodzi 14 o.O
ludzie tam jest 4! co z was za nieuki! wpiszcie sobie nawiasy!
(1+1+1+1+1+1+1+1+1+1)-(1+1+1+1+1+1)+(1*0)=10-6+0=4!!
wróćcie lepiej do podstawówki i nie sugerujcie się googlami
w ogóle skąd wam się wzięło 15 jak tam jest odejmowanie po 10 jedynce!!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 21:15
mam pytanie :D skad ty wymysliles te nawiasy? pomysl... odejmujesz! Ale tylko jedna '1' od '1' - czyli z rownania tracimy 2 jedynki, i nic wiecej
jeśli według ciebie jest to jedyna zasada jaką trzeba zastosować w tym działaniu to słusznie masz tą
jedynkę z matmy
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 22:44
Statystycznie większość społeczeństwa jest głupia. Więc wynik mnie nie dziwi.
większość zwykle nie ma racji!!! zastanówmy się: zwykle widzimy wkoło siebie mase głupich ludzi i taki jest fakt, zaledwie mały procent to ludzie inteligentni, więc lepiej nie opierać się zawsze na zdaniu ogółu, tylko zdrowe ryby płyną pod prąd, choć płyniesz z tłumem, nie znaczy że to ma sens
Jak to? przeciez jak sie mnozy przez 0 to daje 0
Racja. I do tego zera dodajemy pozostałe jedynki, i odejmujemy tą jedną która ma minusa.
I'm sorry, i can't se minus
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 22:11
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1x0 = ?
Więc tak:
1. Mamy jeden minus czyli dwie "1" odpadają (1-1=0)
2. Jedna jedynka odpada bo jest mnożona przez "0" (TAK! Tylko jedna, bo nie ma nawiasu etc)
WIĘC :
Wynik wynosi nie 16, nie 17, nawet nie 0. Po prostu 14
3. Zostaje nam 14 jedynek - czyli 14
Wiem że nie będę teraz w tym zaskakującym mądrością tematem ale czytanie waszych komentarzy zajęło mi aż 17
min. ale rozumiem wasze podekscytowanie znajomość matematyki z klasy podstawowej to bardzo wyczynowa rzecz...
widocznie nie każdy był w podstawówce... Na koniec dodam; 14 LUDZIE !!!
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 21:46
Widać ankietę ktoś przerpowadzał chyba w Stanach Zjednoczonych - tam jest taki właśnie poziom.
A tak na marginesie - 14 będzie niestety.
a matematyka jest na maturze...
Nigdy nie mnoży się przez 0 ...
Pamiętaj cholero nigdy nie dziel ani nie mnóż przez 0 ...
zawsze jeśli się mnoży przez zero wychodzi 0
a nie słyszeliście nigdy o kolejności wykonywania działań??? wiadome ze tutaj mnożenie najpierw ale potem się nie
miesza. odp 4 a bez kol. wyk. dz. wychodzi 14 ale to nie jest poprawnie zrobione działanie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 21:48
Jak Ci niby wyszło 4? o.O
Nie słyszałeś/aś, że dodawanie i odejmowanie są tej samej rangi, czyli wykonuje się od lewej do prawej? 2+2-3+4 da -3? Nie. Da to 5 zdaje się.
Czea paczeć bo ja to minusa nie zobaczyłem. I nie wymądrzajcie się tak że wam wyszło bo każdy z jakąkolwiek inteligencją powinien prędzej czy później do tego dojść.
za demota + ,ludzie odpowiedz to "0" a jezeli podliczymy ile jest porawnych odpowiedzi a ile jest nie poprawnych w sumie (czyli ile odpowiedzi "14", ile "16" i ile "17") to wyjdzie ze odpowiedzi poprawnych czyli "0" jest mniej niz pozostalych razem biorąc
OMG , skończcie już ... WYNIK TO 14 i koniec!
bez komentarza
Najpierw pomnożyć i wyjdzie 0 potem dodajemy jedynki , których jest 14 , bo sie wplata tam minus ; d więc proste czy coś takiego. Jestem z mamty słaba bardzo słaba , ale to zadanie to łatwe. ; d
ja na facebooku zaznaczyłem 14, z matematyki mam 5 (3 gimnazjum) a moja "koleżanka" która ma 6 zaznaczyła 0.
No Comment... xD
wiecie ile to jest jak sie przez 0 mnoży?? xd
Skoro nie zawsze większość ma rację, to twierdzisz, że wynikiem tego równania nie jest 0? :) Życzę powodzenia od września na kartkówkach/sprawdzianach/egzaminach z matmy. ;]
haha twierdzisz, że to zero? No właśnie, jak większość:) Życzę powodzenia od
września na kartkówkach/sprawdzianach/egzaminach z matmy. ;]
Ja najprawdopodobniej zaznaczyłbym 16, bo za pierwszym razem liczyłem tylko jedynki i nie zauważyłem tego minusa... Ale żeby myśleć, że odpowiedź to 0 lub 4 to chyba naprawdę trzeba być...
Ludzie przecież to banalne jak pomnożysz coś przez zero to zawsze wynik będzie zero
no dokładnie, a jak do tego zera dodasz 15 i odejmiesz jedynkę to wyjdzie 14
Polak potrafi
ja pieprze, ludzie. prosze bardzo:
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1*0= 10-1+1+1+1+1+1+1*0=9+1+1+1+1+1=14 prościej chyba nie da się tego wytłumaczyc. -.-
Da się.
Wystarczy przedstawić to w kolejności wykonywania działań czyli 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1*0 = 1*0+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1 = 0+15-1 = 14
Teraz robiąc to po kolei wyjdzie 14
i właśnie dlatego jestem przeciwna demokracji.
to zależy jaka mniejszość głosuje, bo np. jeśli głosowaliby tylko ekonomiści to zasiadłby np. Korwin,
a jeśli mniejszością ma być odwrotność demokracji, w której brany jest najniższy wynik to faktycznie chyba
najgorsze co może być i Kononowicz by siedział na tronie
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 czerwca 2011 o 0:30
1+1+1+1+1+1+1+1+1=9
1-1=0
1+1+1+1+1=5
1*0=0
9+5=14
Smutno mi się robi, kiedy widzę coś takiego. Wyjątkowo źle to świadczy o naszym społeczeństwie. Poprawny wynik to 14.
ten minus jest strasznie łatwy do pominięcia, dopiero za drugim razem go zauważyłam. Oczywiście wynik 14, ale jak mi za pierwszym wyszło 15 to już mi coś nie pasowało. Kolejność rozwiązywania się kłania...
chyba 16 za pierwszym razem ci wyszło, a nie 15, jak zamiast minusa dasz plus to masz 16 :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 czerwca 2011 o 11:28
Całkiem dobry antydemokratyczny demotywator - daję plusik. ;)
Po prostu większość wiedziała, że to jest dodawanie w grupie modulo 14.
Większość nie ma racji bo większość to idioci.
ej! nie narzekajcie tak bardzo na społeczeństwo ;) jednak COŚ im z tej szkoły zostało, skoro pamiętają, że: x*0=0 :D
16, bo najpierw się mnoży, a nie dodaje. A w ogóle to prawdziwy demotywator. :)
14, bo jest odejmowanie i mnożenie przez 0...
Aż zaczełam liczyć ;d
Ale z was geniusze. 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1*0= |
10-1+6= |
15*0=0
ODP.
WYNIK TO 0
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 czerwca 2011 o 11:39
16 jest odpowiedzią prawidłową najpierw mnożenie potem dodawanie
14, bo nie zauważyłeś tam chytrze schowanego minusika.
Podobnie jak 2+2x2. Wychodzi 6, ale zawsze znajdzie się ktoś kto powie 8. Kolejność wykonywania działań się kłania.
to ile w końcu ?
ID*TO KUR*A CHODZBY BYLO TAM MILION JEDYNEK TO JAK POMNOZYSZ PRZEZ ZERO TO I TAK WYJDZIE ZERO D*EBILU!!!!!!!!!!!!
kolejny wyedukowany inaczej
miażdzy
Obowiązkowa matura z matematyki jednak jest wskazana :) Masakra, trzeba się do podstawówki cofnąć. A ten typ na górze niech się uderzy w główkę, może się coś poprawi :D
Przygotuj się na wiekszosc(-)od tych wiekszosci'0';d ktorzy uwazaja Ciebie za idiote ;d
wyszło mi tak :
10-6+1*0=4
przy takich demotach obowiązkowo wchodze na komenty... aby poczytać wpisy mądrych, mądrych inaczej, totalnych ignorantów ale z wewnętrzną potrzebą edukacji innych...
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+1*0, 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+0, 2+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+0, 3+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+0, 4+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+0, 5+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+0, 6+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+0, 7+1+1+1-1+1+1+1+1+1+0, 8+1+1-1+1+1+1+1+1+0, 9+1-1+1+1+1+1+1+0, 10-1+1+1+1+1+1+0, 9+1+1+1+1+1+0, 10+1+1+1+1+0, 11+1+1+1+0, 12+1+1+0, 13+1+0, 14+0, 14!!!
Dwoma wyrzyknikami oznacza się "dziurawą silnię" - a co się oznacza trzema, to nie wiem. ;D
żal mi niektórych ludzi skąd wzieliscie tam nawiasy!?!?! to jest poprostu
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1+1+1+1+1+1+(1*0)=14
10-1=9+5=14
i nagle wszyscy zmienią swój wynik z 0 na 14...
A w szkole uczą, że jeśli w równaniu pojawi się x0 (razy zero) to wynik jest po prostu 0
ech... ludzie...
Jak ktos wymysla sobie jakies rozwiazania to i by mu moglo wyjsc 30 ;)
jako ze jestem informatykiem to poprawna odpowiedz jest 14 :)
Nie rozumiem czemu czepiacie się matury z matematyki? To zadanie jest na poziomie podstawówki i to właśnie egzaminy na poziomie podstawówki i gimnazjum powinny tą wiedzę sprawdzać. Liceum jest już pewnego rodzaju ukierunkowaniem na przyszłość. Nie można wymagać od plastyka wyższej matematyki. Nie zrozumcie mnie źle. Ogólnie uważam że poziom w szkołach jest żenujący. Ale nauka wszystkiego powinna się kończyć w gimnazjum. Liceum powinno być przygotowaniem do studiów i życia. Więc matematyka owszem, ale w formie "jak wypełnić pit", "jak prowadzić budżet domowy", "co to jest karta kredytowa i jak jej używać żeby nie wylądować w więzieniu za długi". Jak najbardziej prawo! Prawa człowieka, prawa konsumenta, prawo karne etc. Jak najbardziej co to jest angina, grypa, rak, wrzody, jak się leczy, co to ibuprofen. Rzeczy przydatnych w codziennym życiu byśmy byli świadomymi obywatelami. I wtedy demokracja jest jak najbardziej zajebistym systemem ;p Idealistą jestem:)
Wynik równania 14.
Kto zaznaczył 0 - po prostu debil
Kto zaznaczył 16 - da się przeżyć. Po prostu gapa:)
15-1=14, nie 4
NARESCIE KTOS TO ZAUWAZYŁ ! ; DD
dziekuje. ;p
@Melvin002 ehh napisałeś, że zmieniają się znaki w nawiasie, ale kiedy to robisz usuwasz nawias... nie wyjdzie ci (1+1+1+1+1+1+1+1+1+1)-(1-1-1-1-1-1-1*0) tylko 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1-1-1-1-1-1-1-1*0
przecież większość odpowiedziała 0 i tak jest dobrze, bo jeśli na końcu działania jest razy zero, to wynik też będzie zero.