Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3631 4136
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J jedwabistaa
-2 / 16

no właśnie wygrac 100 tyś zł czy nie co za różnica.. to na waciki tylko..;/.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar codermoder
-2 / 6

Myślę, że tu nie chodzi o to co może zrobić z pieniędzmi. Według mnie on w głębi siebie skacze i szaleje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar unknow1
+2 / 20

Już mam dość tego kolesia na głównej. Raz było- wystarczy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lubiezozole
+4 / 10

Autorze demota!
Za konstrukcję pierwszego zdania u mnie w LO dostałbyś ze 3 gały.
Gdzie ty się uczyłeś pisać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kompilator
0 / 2

Jaka była nagroda za pierwsze miejsce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxiking20
-1 / 1

Drogi Lubiezozole, gdzie się uczyłam pisać? W gimnazjum! ;) Jak pójdę do liceum to może nauczę się pisać równie poprawnie jak Ty ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DieselBoy
-2 / 2

W mam talent by dostał 300 tysi. X Factor skąpi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zajarana7
+1 / 11

A jak by skakał z radości i się tym szczycił że wygrał to nie dobrze, a jak zachowuje się normalnie to tez się go czepiaja.. I tak źle i tak nie dobrze.. Ode mnie za demot + ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jennifer99
-5 / 9

+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar shallowgirl
+4 / 14

ale za 100tys zl nie kupi nowego mieszkanka, nie wybuduje ladnego domu. Moze kupi samochod jakis lepszy ale juz na paliwo mu nie starczy. Wcale sie nie dziwie ze sie nie podnieca tymi pieniedzmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ocelota
+2 / 6

jagoda. Mieszkasz z rodzicami, że 100 tys to dla Ciebie dużo? Biedny czy bogaty mieszkania za to nie kupi, choć ostatecznie jakieś najtańsze w małym miasteczku by się znalazło. sęk w tym, że biedny nie kupi mieszkania, on pójdzie do opieki żebrać o darmowe. To średniozamożni są najbardziej pokrzywdzeni, za bogaci żeby dostać od państwa gratis, za biedni, żeby samemu kupić. Tak samo to 100 tys., za dużo za bieżące potrzeby, za mało na chociażby mieszkanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar joker0skater
+12 / 18

@zulas18, tacy jak Ty, którzy kierują się nadzieją na lepsze jutro powodują zacofanie tego kraju. Nie potraficie nawet dojść do informacji z kilku źródeł, a co dopiero przetworzyć. Fakty tvn i jazda do urny na rządzących... na szczęście widać, że świadomość powoli się zmienia na lepsze. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+1 / 15

joker0skater, po co wkurzasz się z powodu jakiegoś cofniętego w rozwoju gimbusa? ;] Wystarczy spojrzeć na
jego
inne
komentarze, zresztą ze względu na wiek nie ma przecież prawa głosu. Zbieranie wyjątkowo
tępej
tłuszczy
zostaw eSeLDekom i lewicy, zresztą wykorzystywanie Gienka jako narzędzia agitacji wcale mu nie
służy. Z
drugiej
strony... "Nazistą nie jestem, ale chcę coś zmienić. Mam swoje pięć minut. Niech mnie uznają
za
oszołoma". Mam
tylko nadzieję, że kretyni spamujący "LOSKA POPIERA NP" zauważą w końcu że w niczym
nie
pomagają, przeciwnie,
budują awersję swoim nachalnym forsowaniem NP przy pomocy Gienka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 czerwca 2011 o 18:31

avatar ZiemniakPospolity
+1 / 5

@Haitilulz - Moim zdaniem może tylko pomóc. Ludzie rozumiejący to, co głosi Nowa Prawica niezależnie od agitacji Loski i tak zagłosują na tę partię. A sam Gienek może przekona do siebie tych, którzy uważają go za dojrzałego oraz mądrego faceta i to jemu zawierzą swoje zaufanie, a nie przepłaconym mediom. Wśród ludzi nierozumiejących konserwatywnego liberalizmu też trzeba szukać głosów. W końcu elektorat PiS-u, PO, SLD czy PSL-u to w zdecydowanej większości ludzie, którzy nie wiedzą w czym rzecz i nie rozumieją działań swoich uwielbieńców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
-2 / 6

ZiemniakPospolity, mylisz się i to znacznie. Zwolennicy Korwina [ludzie zorganizowani wokół UPR i NP ale bez
wodzowskich fantazji są na
szczęście trochę bardziej rozgarnięci] to niezwykle naiwni, przeświadczeni o własnej
wyższości, a w większości
- nastoletni MŁODZI, zbyt młodzi by pamiętać, jak potoczyła się sprawa Kazika oraz
UPR. Przestańcie traktować
cały elektorat jak niecywilizowaną dzicz - spójrz na to, co dzieje się pod filmami z
Loską na YT i reakcję
normalnych ludzi. Idiotyczny spam w niczym nie pomaga, wyświechtane bon moty o bandzie czworga
też nie [...swoją
drogą ciekawe, czy przynajmniej połowa elektoratu NP wie w ogóle, skąd wziął się termin
"bandy czworga"?].
Niektórzy 15-letni korwinowcy sprawiają wrażenie nierozgarniętej, pozbawionej umiejętności
myślenia za siebie
zgrai której wydaje się, że wypowiedzi można traktować jak propagandowy plakat. Większość o
Misesie, Friedmanie
czy nawet Millu czytała jedynie na jakimś blogu albo wikipedii, jednocześnie nie raz i nie dwa
spotykałem się z
sytuacją, w której nie znali podstawowych faktów o rynku. Niby nic nadzwyczajnego, ale trudno
zapomnieć o tym,
jakich argumentów używają - a te przeważnie ograniczają się do pustosłowia i nazywania innych
lewackimi debilami
bez podania konkretów. Sam JKM nie może już chyba tego opanować. Niewątpliwie prawdą jest, że
ludzie głosujący
na polityczny beton posiadają jeszcze mniejszą świadomość sytuacji politycznej; mimo to NIE
LUBIĄ, kiedy ktoś
traktuje ich jak bezwolnych kretynów [nawet jeśli jakaś część z nich doskonale się w to
wpisuje] i: a. nachalnie
wpycha im swoje poglądy bez dokonania próby przekonania ich, zamiast tego polegając
głównie na deprecjacji i
wyśmianiu b. adresuje swoją wypowiedź do "ciemnego ludu", krzyczy "obudźcie się" i
sprawia wrażenie niepoważnego
paranoika. Na chamstwo można pozwolić sobie jedynie podczas dyskusji, którą
merytorycznie się wygrywa. Sam Korwin
zdaje się o tym nie pamiętać, dlatego ludzie [z reguły niezdecydowani
centryści, bo bardziej konserwatywni i tak
wybiorą Kaczyńskiego głoszącego hasła populistycznego socjału]
zapamiętają go jako Senyszyn po zmianie płci.
Nic nie stoi na przeszkodzie by wspierać wysiłki Loski i zwracać
uwagę na jego rolę jako propagatora ko-librowych
wartości, ale warto pozwolić robić mu to w ramach jego
artystycznej integralności - bez notorycznego powtarzania
idiotycznych mantr, które nikogo nowego nie przekonują. No chyba,
że środowiskom wolnorynkowym zależy na WYMIANIE
elektoratu, a nie rozwijaniu nowego. Gwarantuję, że jeżeli sprawa
dalej będzie się tak toczyć - ludzie faktycznie
wartościowi, którzy do tej pory identyfikowali się z polskimi
konserwatywnymi liberałami w końcu wykonają obrót i
pójdą w swoją stronę. Cała ta hucpa ciągnie się już od
około 2 lat, czyli wystarczająco długo by zorientować
się, że coś jest nie tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 10:28

S Sylviia
+2 / 18

wole jego powagę, niż sztuczny uśmiech Szpaka czy mdłej Ady :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sylviia
0 / 10

zulas18: To nie jesteś sama. Też siedzę tu z grypą jelitową ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek9070
-4 / 16

Co za niesamowity człowiek, za każdym razem kiedy widzę o nim demota zadziwia mnie jeszcze bardziej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M ManiekP86
-2 / 2

A ja ilekroć widze o nim demota to mam ochote sie porzygać. Już czasami mam ochote od razu dać minusa nawet bez czytania. A ten demot ma w sobie wszystko, czego nie cierpie w demotach: denną, przydługą czytankę, masę błędów i Gienka Loskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakub512
+6 / 20

Gienek popiera nową prawicę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxiking20
+9 / 15

"Uważam Rze" (z dopiskiem 'pisane inaczej') to autentyczna nazwa czasopisma. Gorąco polecam. Świetne ;) Jeżeli ktoś tylko interesuje się polityką naszego państwa i ma ochotę zaczerpnąć opinii ludzi piszących opozycyjnie do TVN i innych komercyjnych mediów to jest to gazeta dla niego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+3 / 5

Oj, ale poprawianie innych to zostawcie użytkowniczko Marto komuś innemu. "Uważam Rze" to tytuł tygodnika wydawanego przez redakcję "Rzeczpospolitej" - stąd owo "Rze" jako drugi człon nazwy [nawiasem mówiąc - tytuł jest faktycznie fatalny].

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxiking20
+10 / 14

A ja uważam, że tytuł trafia. Sam niby-błąd w nazwie przyciąga uwagę czytelnika. Ze mną tak było ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
-1 / 5

Moim zdaniem jest żenujący. No cóż - i tak najważniejsza jest jednak treść. Tu nie mogę za wiele zarzucić
oprócz tego, że czytając pierwszy numer [kupuję od samego początku] w mordę strzelił mnie krótki wstępniak, w
którym obiecano pisać "obiektywnie". Komentować chyba nie muszę, bo choć poglądy redakcji nie są odległe od moich,
to nie znoszę podobnego łgarstwa - przypomina mi właśnie zachowane strony względem której ci panowie stoją w
opozycji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 czerwca 2011 o 17:35

T konto usunięte
+30 / 46

Dla osób, które twierdzą, że Korwin to shit:
Wolę shit, który wszędzie prowadzi do dobrobytu i stabilizacji, niż gówniany socjalizm.
1. Przeczytajcie słownikowe definicje "prawica", "lewica", "liberał gospodarczy".

2. Poczytajcie o Krzywej Laffera, Miltonie Friedmanie, Ronie Paulu, Ludwiku von Miesesie...

3. Spójrzcie w sposób obiektywny na dotychczasowe rządy PO, PiS, SLD i PSL.

4. Przejrzyjcie na oczy. Te partie to cegły na jednej ścianie. Jedni to populizm z zapędami socjaldemokratycznymi, drudzy to rzekoma socjaldemokracja, trzeci niewarci uwagi, czwarci chrześcijańska socjaldemokracja/chadeccy socjaliści.

5. Oprócz KNP, UPR i PR nie ma w Polsce żadnej partii prawicowej.

6. Program KNP nie jest idealny, ale chociaż spełnienie części punktów wszędzie prowadziło do zysków i rozwoju, a nie jak w przypadku socjalizmu do biedy, ogromnego zadłużenia, tego co widzimy dziś na Zachodzie i przy okazji tego co widzimy przez ostatnie 100 lat.

7. Socjalizm zniszczył w nas człowieczeństwo i doprowadził do śmierci blisko 500 milionów ludzi.

8. Spójrzcie na Polskę. Popatrzcie na służbę zdrowia, szkolnictwo, armie, politykę zagraniczną, zadłużenie, bezrobocie, prawo, wymiar sprawiedliwości...

I pytam się was teraz: jakie macie powody, aby głosować na ten post-PRL? Przeciwko innym? Żałosne. Właśnie dlatego, że Polacy nie dorośli do demokracji mają mieszankę oligarchii i monopartii. Dalej się jarajcie wrzuceniem głosu do urny :/ A potem szorować na zmywak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+10 / 16

@Frogy07 mi to raczej przypomina manifest normalności, który w pełni popieram. Tylko JKM może dać nam prawdziwą wolność! Życie na koszt przyszłych pokoleń to nie prawdziwe życie, tylko wegetacja i pasożytnictwo. Socjalizm niestety bardzo uzależnia, ale musimy się w końcu przemóc i wyjść z tej eurokomuny by żyć w normalnym państwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Frogy07
-2 / 4

Popierać to i ja mogę tylko czy to jest miejsce na to?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+3 / 3

@Medieval - tutaj nawet nie chodzi o JKM. On też kiedyś umrze, ale z nim nie umrze konserwatywny liberalizm, który skupia wokół siebie o wiele więcej charyzmatycznych osobistości, niż JKM. Nie można mówić, że tylko JKM może nam dać prawdziwą wolność, bo gdy odejdzie z tego świata, to elektorat odejdzie razem z nim. A niewłaściwie, bo głosuje się na poglądy, a nie na ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
-4 / 4

Korwin to nie jest shit. To bardzo piękna i logiczna teoria. Niestety tylko teoria. Jego pomysły nie mają prawa
działać w praktyce ze względu na zróżnicowanie intelektualne społeczeństwa. Nikt nie chciałby mieć dylematu:
kupić nowy TV za odłożone pieniądze, czy opłacić lekarza umierającemu sąsiadowi który "zapomniał" wykupić prywatne
ubezpieczenie. Nikt nie chce powrotu do średniowiecza gdzie biedota umierałaby na ulicach a ty byłbyś analfabetą bo
miałeś pecha i urodziłeś się w rodzinie w której "zabrakło pieniędzy" na szkołę. Dlatego Korwin nigdy nie
dostanie więcej niż te jego 0,2% a jego postulatami zawsze będą się jarać wyłącznie dzieciaki w internecie i
"postępowa" młodzież gimnazjalna bez pojęcia o realnym życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 10:58

M michal887
-5 / 11

GIENEK SUPER ZAGRAŁEŚ KONCERT W CHORZOWIE!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M McFlacha
+2 / 10

ehe żal.. i tak jak niby nie liczyła się dla niego wygrana i sława.. jak się nie liczyła to na ch*uj poszedł do programu, który gwaranttuje to finalistom? -.-'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beltrami
-2 / 6

Zapomniałeś już, że dostał się do finału mam talent i "po prostu" zrezygnował ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
-1 / 1

@McFlacha to że się nie liczyłą dla niego, to nie znaczy, że by nie chciał, po prostu byłoby mu to obojętne jakby nie wygrał i by się tym nie przejmował, a że wygrał to jeszcze lepiej, może w końcu będzie mógł się utrzymać z robienia tego co się lubi
@beltrami to że zrezygnował to była tylko dezinformująca plotka która sie pokazała na demotach, później pojawił się inny prostujący, że go po prostu nie przyjęli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sandi4
0 / 6

Realista. :)Podziwiam go. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beltrami
+1 / 3

Po przeczytaniu powyższego nasuwa mi się tylko jedno- Codziennie słucham radio Zet, gdzie czasem do wygrania jest i 180tysi, a że ten konkurs się kończy wydzwaniają do ludzi, którzy wygrali duże pieniądze i pytają się na antenie, co z nimi zrobili i czy coś im zostało. Ani razu nie słyszałam, żeby coś komuś zostało. (pomimo że od wygranej minął tylko rok). Trzeba żyć dniem dzisiejszym, pieniądze nie dają zbyt wiele szczęścia, bo w końcu się kończą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar magdallena666
+3 / 5

Loska dość często pojawiał się jednej z ulic Krakowa-Floriańskiej. W sezonie facet potrafił zarobić nawet 6tys., więc nie róbcie z niego żebraka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arantes
-1 / 1

Naucz się pisać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tawerna
-3 / 3

Największym fenomenem jest dla mnie to, że gdy Ahonen się nie cieszył z wygranej, strasznie mnie tym denerwował, a gdy Gienek tego nie okazuje, imponuje mi to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sonytincarelli
+2 / 6

Lubie Gienka, fajnie śpiewa, ale przepraszam, co on pie**oli? jak życie w tym kraju może sie nie odmienić po 100 tys złotych? To ile on k**wa wczesniej zarabiał? Przecież u nas jak ktoś zarabia 3 tys na ręke to już sie mówi, że w p**de dostaje. Więc żeby odłożyć 100 tys, musiałby nie mieć żony i dzieci, telewizora radia psa, żreć suchy chleb dla konia posmarowany smalcem, i i tak zajęłoby mu to z 5 lat! Więc jak k**wa w tym kraju 100 tys może nie odmienić komuś życia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tawerna
0 / 0

A w przypadku normalnych ludzi na średnim poziomie? Osobiście to sobie co najwyżej mogłabym lepsze auto kupić, bo ani mieszkania, ani domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brainiacpiter
+1 / 7

Polecam wywiad pana Gienka w Najwyższym Czasie, przyznaje, że Korwin to najlepsza opcja i że na niego głosuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxiking20
0 / 0

No nie wiem. Jak już to 3 lata, a nie 5. Matematyka ;) A dla niego 100 tys. to mało, gdyby np.: chciał nagrać płytę czy coś. To są grosze na start. Samo to, że najpierw musi zapłacić 10% podatku, czyli 10 tys. i zostaje mu 90.000 już jest demotywujące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anix63
0 / 6

Tak nie lubię tego gościa, że normalnie eh...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuler
-3 / 5

Spoko gośc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Charline
+1 / 7

OMG. OMG. OMG. ile jeszcze tego loski tu bedzie? Ile demotow o jego prawdziwosci? Boże, widzisz i nie grzmisz. Skoro jest taki prawdziwy i nie stawia na komercje, mecza go ciagle wystepy a 100 tys to nic, to na CH*J bral udzial w takim KOMERCYJNYM programie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U umbus
-2 / 4

jak mu sie nie podoba w Polsce to niech wypie*dala do siebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grapist
-1 / 3

Wku.rwia mnie mentalność Polaków: "czy w naszym nieszczęsnym kraju życie może się zmienić dzięki 100tys zł?" Taa, ten kraj jest nieszczęsny właśnie przez osłów z takim tokiem myślenia. Najlepiej żeby ktoś wam dał po 10 baniek na głowę, wtedy może wasze życie by się zmieniło, durne leniwe polskie darmozjady. Jak ktoś chce to zmieni swoje życie diametralnie za 100zł jeśli je właściwie zainwestuje, a jak ktoś siedzi na dupie i narzeka na wszystko, zwala winę na system, kraj, rząd, pogodę, ufo, itd wszystko byle siedzieć i nic nie robić i czekać na jałmużnę z nieba, to nieważne ile kasy dostanie i tak ją przeje i przepije i wyciągnie ręce po więcej. W Polsce będzie lepiej jak Polacy wyrosną z PRL-u i nauczą się pracować.
A co do Loski to jest to największe nieporozumienie tego programu. Powinien wygrać Szpak który w przeciwieństwie do Loski był: 1.Oryginalny, 2. O niebo lepszy technicznie, 3. Nie udawał kogoś innego. Loska nabrał całą Polskę swoją ckliwą historyjką z ulicy. Poszedł świadomie do komercyjnego programu żeby się wypromować. Każdy uczestnik tego programu przychodzi tam w tym samym celu i próba zaprzeczania temu jest robieniem z ludzi idiotów. Na pewnym etapie zapytano Gienka czy jest pewien że chce być w tym programie, bo "on taki dojrzały artysta, że ten program mógłby mu paradoksalnie zaszkodzić". Gienek odpowiada stanowczo "tak" z wyrazem twarzy wołającym: "błagam nie odsyłajcie mnie do domu". A wisienką na torcie jest ściema że faceta który zbierał po kilkanaście zł na ulicy do kapelusza wcale "nie ruszyło" 100 tysięcy zł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kantare781
-1 / 1

jestem pewna, ze z nagrody Apartu najbardziej ucieszylby sie Szpak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Drouzi
-1 / 1

Żałosny kraj to chyba u niego na śmietniku. Polska to kraj wysoko rozwinięty gospodarczo. W Polsce bezdomni mają szansę znaleźć do jedzenia coś w śmietniku, albo pilnować samochody za parę złotych. Myślicie, że w
Afryce, lub Indiach śmietniki są potrzebne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 14:58

avatar Marurban
-1 / 1

100k zl w porownaniu do kasy, ktora TVN zarobil na emisji tego programu to powinni sie wstydzic. Szczyt sepienia,
oszczedzania i podbierania kasy tylko dla siebie, w naszym pieknym kraju zostal juz dawno osiagniety, teraz widzimy tylko efekty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 16:32

avatar ciastolin
-3 / 3

Są tu nawet maniacy którzy pod tego typu demotem zaczynają gadać bzdury o Girtychach czy tam Korwinach....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 17:25

K kamilq05
-1 / 1

fakt faktem że w Polsce dużo nie zrobi tymi pieniędzmi. nawet w radiu zet jest teraz do wygrania 200 tyś. Radio Zet
być może zapłaci jakiemuś człowiekowi więcej niż główna nagroda w Xfactor. nie wiem kto wykładał kasę na
nagrodę, ale nie popisali się. być może osoby które zarabiają >2000zł nie zrozumieją, że 100 tyś to mało pieniędzy. Ja mam dom, który potrzebuje przynajmniej 70 tyś zł, żeby go skończyć. chyba że komuś potrzebne są tylko pieniądze żeby kupić chleb, masło, wędlinę, śmietanę itp. to wtedy 100 tyś to aż nadto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 17:58

avatar Scintilllla
-1 / 1

Hmm... Nie chcę się wtrącać w dyskusję na temat rzeczywistej wartości nagrody bo się na tym nie znam ;)
Chcę
tylko poinformować ludzi narzekających na ortografię w demotywatorze:
Gazeta ,,Uważam Rze" naprawdę ma RZE w
nazwie - chodzi o zademonstrowanie tego, że są gazetą ,,pod prąd", odróżniającą się od reszty i tak dalej.
Zresztą, wystarczy się przyjrzeć okładce - pod literkami tworzącymi słowo ,,Rze" jest mniejszy napis, brzmiący
,,INACZEJ PISANE".
(Jeśli ktoś już wcześniej to wyjaśnił, przepraszam - nie chciało mi się czytać
wszystkich komentarzy ;D)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2011 o 19:58

avatar rafineria12
-2 / 2

Kolejny demot z serii jaki to Gienek jest skormny i normalny i taki super fajny... -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kjarlighet
0 / 2

LUDZIE!!! on sie z tej kasy cieszy, ale tez mysli realnie. skad wiecie ile ma dlugow? moze te 100tys akurat starczylo na splate jego dlugow i nic po za tym? i chodzilo mu o to ze z tej wygranej juz sobie prywatnie nie skorzysta. ale za to za wszystkie trasy koncertowe zabuli mnostwo kasy, wiec w sumie fakt, powinien chociaz troche okazac radosc. ja bym sie cieszyla z takiej wygranej i to bardzo, nawet jesli tez nie mialabym z tego korzysci wlasnej bo poszloby na dlugi. ulatwiloby mi to zycie, zdecydowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafi172
-2 / 2

Na świecie jest dużo ludzi którzy nie potrafią cieszyć się z czegokolwiek, sztuką jest cieszyć się z małych rzeczy. Osoba ambitna i posiadająca umiejętności jest w stanie założyć biznes bez żadnej pomocy finansowej więc jak można powiedzieć że w tym kraju 100.000 zł niczego nie zmieni. Człowiek jest po prostu mało ambitny. http://porady.zdrowo.info.pl/depresja.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 października 2018 o 15:14

V vitoone
-1 / 3

Ciekawe ile w jego postawie jest wyrachowania,pozy i zwykłego marketingu ?
Wiem jedno...
W Łodzi bilet na jego występ był droższy niż na Kult.
A klasy wykonawców porównywać nie będę...
Mnie jego "artyzm" jest zbędny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aleksaaa
-1 / 1

Napiszę krótko, ale jasno:
NIE LUBIĘ GO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczor56
0 / 0

gościu rewelka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem