Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5472 5979
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar DieselBoy
-3 / 13

Oj tam, oj tam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zadym
-4 / 36

Bóg skradł Adamowi żebro i stworzył Ewę, ale jak wiadomo z kradzieży jeszcze nic dobrego nie wynikło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zdemotywowanyy
-1 / 9

Niezła bajeczka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 12:54

avatar Gawsi
-3 / 15

Autor źle zinterpretował słowa biblii. Cytaty ojców Kościoła Katolickiego rozwieją wszelkie wątpliwości, co do tego- czym jest dla nich kobieta. http://www.youtube.com/watch?v=NI-mbmVHGBM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pecundang
+4 / 8

Gawsi. Rozumiem, poszukujesz sensacji. Władanie kartami historii to wielka potęga. Przez tą władzę, dla teraźniejszości (przyszłego czasu przeszłego), historia nigdy nie będzie tą samą księgą. By jednak żyć w zgodzie z historią, należy czytać jej wszystkie karty, ze świadomością swego analfabetyzmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fifkaa
+5 / 7

brak słów, co za chóiowy demot...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TelFyr
-5 / 9

@up, to kto i w co wierzy to nie Twoja sprawa i nie powinnaś tego nazywać problemem. Ach nie ma to jak "ateistyczna tolerancja".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TelFyr
0 / 6

Mohery spod Krzyża przy pałacu prezydenckim mają mało wspólnego z wiarą, także kiepski to przykład. Zapytaj
zwykłych, normalnych ludzi wierzących to Ci powiedzą co myślą w tej sprawie. Ja wiem na czym polega tolerancja,
także nie musisz mi tego tłumaczyć. I chyba nie wyraziłem się jasno: nazywanie czyjejś wiary (tak, także tej w
glinianego ludzika) "problemem" może być trochę obraźliwe, nieprawda? A obrażanie nie mieści się chyba w ramach
tolerancji. W dodatku w komentarzach częściej widzę ludzi nie mogących zdzierżyć tego, że ktoś wierzy w takie
"głupoty", niż nawracających na swoje wyznanie... Przy okazji, kwitowanie wszystkiego słowem żenada, jest
na poziomie gimnazjum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 23:25

T TelFyr
-3 / 3

Haha, za mały ludek. :) Dobry byłby z Ciebie polityk, bo oczywiście nie potwierdzisz, że to mogło być obraźliwe i mało tolerancyjne. Mówi się zresztą, że kobietom jest jeszcze trudniej przyznać się do błędu, więc nie wiem czemu się dziwię. Lepiej porównać coś w co wierzą miliony ludzi na świecie, do wiedźmy latającej na miotle... cóż, życzę powodzenia. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jakeharper
+24 / 40

Uff, już myślałem, że przeglądam główną. Zaraz moment...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ReVolted
+1 / 1

Takie sobie te wrzuty jakoś ostatnio niestety.. Kilka perełek na 6 stron i.. tyle ? Tak - i tyle. Ale trzeba się
po
prostu samemu wziąć za tworzenie czegoś wartego uwagi!
;)
http://ifotos.pl/zobacz/Challenge_hshrxpa.png/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 1:46

avatar Cyjanekpotasu
+2 / 4

durne jak but ale i tak sądzę ze skądś przepisane,wstydź się autorze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 13:16

avatar Frogy07
-2 / 2

To ja może opowiem dowcip: Bóg mówi do Adama. - Za jedno oko, płuco i nerkę stworzę Ci kogoś idealnego do towarzystwa. Na co zapytał Adam: A co dostanę za żebro?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarnItsPeter
-5 / 11

^ I co dajecie mu minusy, szmaty? Ma racje. Znaleść wyjątek jest trudno ale się da... :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DieselBoy
0 / 4

@marika91 Widocznie to jedni z tych co chcą tylko poruchać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bethart
+1 / 3

@marika91 Chociaż dyskusja na poziomie "my tak, bo wy tak", a tym bardziej obrzucanie się "szmatami" nie jest taką, w której chciałbym uczestniczyć, to nasuwa mi się jedna - również przedszkolna - rada, byśmy wszyscy zaczęli "być porządni" od siebie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasztanek666
+3 / 5

Przeglądając demoty i komentarze pod nimi. Dowiedziałem się już że jestem niewyżytym samcem bez żadnych ludzkich
uczuć,
nie szanuję kobiet, zależy mi na tym by tylko poruchać, traktuje dziewczyny przedmiotowo, nie potrafię
gotować i
sprzątać, ciągle kłamie i ogólnie jestem świnią itd.
A dlaczego? Bo się urodziłem facetem.
Ale
gdybym jednak urodził się
kobietą, dowiedziałbym się stąd że jestem puszczalską szmatą, dziwką, lecę na hajs,
zdradzam itd...
Opanujcie
się ku*wa, idioci piszący takie rzeczy mają bez kitu problemy. Zapominając nawet że we
własnej rodzinie mają
osobników obu płci i obrażają tym samym swoją matke, siostre, ciotke, babke / ojca, brata,
wujka, dziadka... Chore.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 19:01

K kasztanek666
+3 / 3

marika91 Możesz mieć inne zdanie na ten temat. Mogę być dla Ciebie świnią, zdradzającą męską ku*wą, samcem bez uczuć... Ale dla mnie to jest idiotyzm i wcale nie bronię facetów. Człowiek albo jest z natury ku*wą i chamem albo jest w porządku i to wcale nie jest zależne od płci. Widziałem w życiu wiele wrednych suk i wielu zakłamanych sku*wieli, myślenie że to dotyczy tylko jednej płci jest wręcz głupie. Ty narzekasz na to że jacyś zidiociali gimnazjaliści (tylko tak ich można najłagodniej nazwać) piszą bzdury na temat kobiet typu "gdzie to się podziały te kobiety, same plastiki albo k*rwy", ale jesteś na tyle zaślepiona że nie zauważasz że sama robisz dokładnie to samo co oni tylko w odwrotnym kierunku, zamiast kobiety obrażasz facetów. Po co to komu? Głupie uogólnianie które ma się nijak do rzeczywistości. Zamiast oceniać wszystkich jako ogół negatywnie przez pryzmat swoich znajomych, może lepiej zmienić znajomych? Tak samo wku*wiają mnie te najazdy na kobiety obrażające wiele moich znajomych i członków rodziny, tak samo najazdy na facetów które poza tym co już wymieniłem obrażają jeszcze dodatkowo mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarnItsPeter
-1 / 1

@marika91 - Ja się zgadzam z komentarzem DieselBoy'a, ponieważ napisał "coraz częściej można spotkać" A NIE "wszystkie kobiety to". Nie cierpie generalizować, ale nie cierpie tez jak ktoś nie potrafi z budowy zdania wywnioskować, że dana wypowiedź również nie jest generalizacją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mgmati10
+15 / 27

Jak dla mnie zero przekazu i nic ciekawego (główna?).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brono
-4 / 58

Twierdzisz, że kobieta powstała z żebra mężczyzny bo kilku naćpanych idiotów tak napisało w jakiejś książce?
Brawo! Teraz trudne słowo - E-W-O-L-U-C-J-A - dowiedz się co to jest a wtedy będziesz wiedział jak powstał człowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2011 o 20:00

avatar gigant90
0 / 18

ale Ty jesteś człowieku sfrustrowany życiem, skoro tylko każdemu próbujesz coś wytykać w komentarzach....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A armia100
+5 / 19

stworzenie człowieka nie wyklucza ewolucji, ale widzę, że to dla ciebie zbyt trudne do pojecia, więc może nie podważaj przekonań innych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+16 / 32

@armia100 Ale ewolucja z całą pewności wyklucza stworzenie kobiety z żebra mężczyzny. A nawet jeśli ktoś nie wierzy w ewolucję to wyklucza to zdrowy rozsądek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peterek0000
+7 / 13

Kościół katolicki uznaje, że autorzy Biblii nie mieli na celu przedstawiania prawd dotyczących genezy i budowy wszechświata, ani też rozstrzygnięcia o początkach ludzkości. Ich dzieła zawierają literacki obraz Boga jako źródła i przyczyny wszystkiego. Pozostałe rzeczy należą do poszukiwań naukowych. "Stworzenie" zostało napisane, aby jakoś wytłumaczyć ówczesnym wyznawcom judaizmu dlaczego świętują w sobotę (niedziela była wtedy pierwszym dniem tygodnia).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pat0s17
+1 / 3

haha motyl w każdym temacie znajdzie odniesienie do legalizacji:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+22 / 28

@Brono i reszta rozhisteryzowanych ateistow: zachowujecie sie jak ten pies Pawlowa, ktory na sygnal o posilku
musial
sie slinic, tak samo i wy na kazdy wydzwiek religii, chrzescijanstwa od razu bierzece klawiature do rak, bo jakby
w
mozgach wam sie ogien palil i kazal wybic innym wiare z glow, jakby to byl syndrom aberracji zdrowego rozsadku.
Dochodzi
to az do takiego absurdu, ze antagonizujecie nawet demot, ktory wlasciwie nie porusza kwestii religii,
stworzenia. Tu
tylko podparto sie stara jak swiat przypowiescia biblijna w celu ukazania mysli autora - i ta mysl jest
sensem jego, a mianowicie, ze mezczyzna kobiete winien miec blisko serca, czyli powinien ja kochac. A wy pieprzycie nie
na
temat. Kurde, jak wy mature zdajecie ? Jesli macie za zadanie zinterpretowac slowa bohatera, ktore brzmia
powiedzmy:
"Boze, okaz mi laske, uwolnij mnie od cierpien", to wy zapewne piszecie: "Ow podmiot liryczny zwraca sie do
wytworu swej
imaginacji, co zapewne swiadczy o tym, iz choruje na schizofrenie paranoidalna". Wezcie do licha wyjmicie
sobie wreszcie
te kije z du*y, wyluzujcie troche i zacznijcie odbierac pewne rzeczy prawidlowo, czyli z dystansem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 2:24

avatar DarnItsPeter
+6 / 6

Dokładnie, kyd. Sam jestem ateistą, ale jak już raz kiedyś napisałem - za TAK BARDZO niedorozwiniętą umiejętność czytania przenośni i metafor, powinno się zabijać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lgx17b
+7 / 27

Cała ta historia stworzenia kobiety z żebra, potem kuszenie Adama przez gadającego węża, wygnanie z raju, otwarcie jakiejś puszki z chorobami... nonsens.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+3 / 7

Po prostu mitologia. Każda kultura jakąś wykształciła, bo ludzie od zawsze zadawali trudne pytania, na które nie dało się rzeczowo odpowiedzieć, bo stan wiedzy na to nie pozwalał. Względnie z jakiś powodów nie chciano odpowiedzi udzielać. Metoda ta przetrwała w postaci bajek dla dzieci, opowieści o bocianach i o Świętym Mikołaju. W określonych sytuacjach ma ona jakiś tam swój sens. Nonsensem jest jedynie traktowanie z niezmienną powagą tych samych mitów przez kolejne setki i tysiące lat, bez oglądania się na ogromny rozwój, jakiego przez ten czas dokonała ludzkość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arianeleth
0 / 0

A propos kuszenia- zastanawialiście się kiedyś nad taką kwestią: Ewę kusił Szatan, potężniejsza i cwańsza istota od człowieka, a Adama skusiła Ewa? Po prostu babka, której siła perswazji na pewno nie była większa niż Diabła, która była po prostu człowiekiem? A mimo to Kościół właśnie Ewę obarcza winą za wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mgmati10
-3 / 3

A ja zawsze myślałem że pijanych ale naćpanych też może być

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar parafaraciratonga
+4 / 30

ja akurat zostałam stworzona droga ewolucji, kocham kobietę, faceci są obleśni, niech trzymają się daleko :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
+7 / 17

lesbijki plusują :D ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DieselBoy
-1 / 11

kocham lesbijki :) Plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasztanek666
-5 / 21

Nie rozumiem jak można się szczycić swoimi chorymi zboczeniami, współczuję Waszym rodzicom. Może dogadajcie się obie? Z pewnością stworzycie wspaniałą wielodzietną rodzinę, a dzieci w szkole na tekst od nauczycielki "przyjdź z matką" będą im odpowiadały "a z którą?", ale najpierw spróbujcie je spłodzić haha. Powodzenia Wam życzę dziewczynki. Pozdro wszystkim normalnym (hetero). ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kagai
-2 / 12

@kasztanek666 najpierw się dowiedz, co to jest "chore zboczenie" i dlaczego homoseksualizm nim nie jest, potem poczytaj o in vitro, później ewentualnie o całkiem sporej ilości dzieciatych lesbijek w Polsce i nie tylko.
a dopiero pooo tym wszystkim zacznij komentować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarnItsPeter
+1 / 5

Hahaha, takie "lesbijki" to poprostu głupie, sfrustrowane feministki, usiłujące wmówić światu, że kobiety stoją wyżej. Mężczyźni i kobiety są ze sobą na równi, wbijcie sobie do tej waszej seksistowskiej głowy. Podludzie, ktorzy są tak naprawde obiektem waszej nienawiści, są w obu kategoriach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasztanek666
+3 / 9

@marika91 Całkowicie nie rozumiem porównania z tym "dobrze tylko niech wyjdzie ze szpitala, bo tatuś
miał
zły
dzień". Czyli wg. Ciebie kobieta ma wybór, albo być bitą przez partnera albo związać się z inną
kobietą? A może lepiej jakby dziecko odpowiedziało "A czy mamusia może przyjść razem z tatusiem?".
Jak dla mnie facet bijący własną kobiete jest poprostu pi*dą i nie da się tego usprawiedliwić, żadnej kobiecie nie życzę męża kata. Co do normalności to zawsze dla mnie był nią heteroseksualizm, może dlatego że w moim
otoczeniu nie ma homosiów. Ale bardzo się z tego cieszę, jestem zajebiście wdzięczny rodzicom że nie
nazywają się Adam i Stefan. Co do córki lesbijki to nie wiem co bym zrobił, na pewno nie byłbym szczęśliwy z tego
powodu, ale do póki tego nie przeżyje to raczej nie będę umiał odpowiedzieć na to pytanie (mam nadzieję że nie
przeżyje tego nigdy).
Jak tak bardzo to lubią, to niech sobie Grzesio z Michasiem się miziają, całują i nie wiem co jeszcze,
ale pod warunkiem że nie na moich oczach i nie szczycą się tym jakby to był powód do dumy. A te pornole
z wpychanym fiutem w każdy otwór to ktoś przy Tobie włącza mimo że nie chcesz tego oglądać? Jeśli włączasz je
sama to poprostu zmień kategorie filmów i po problemie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 13:19

B bethart
+1 / 5

No ku.wa! @kasztanek666 i @DarnltsPeter macie u mnie piwo. Nic ująć z Waszych komentarzy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TelFyr
+1 / 7

@up, w telewizji publicznej?! Przepraszam, oplułem monitor. W TVP 1 i 2 to non stop pornole przecież są. Zawsze między Klanem, a Ziarnem zauważyłem. Później jakaś przykrywka z koncertu Filharmonii Narodowej, a dalej pornolllee z fiutami we wszystkich otworach! Chociaż i tak najgorsze jest TVP Info. Tam to sado-maso przed dobranocką z jedynki leci... Dziewczyno pohamuj konie. Albo przynajmniej zobacz, co to jest telewizja publiczna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OktawianPoz
+15 / 21

Jeżeli jesteś zadowolona, gdy ktoś próbuje Ci racjonalizować to, że powinnaś być głupsza od każdego faceta ( bo niby Bóg tak chciał- co prawda On raczej mówił o pomnażaniu swoich talentów, a nie pomnażaniu tylko do momentu, aż jakiś chłopiec wpadnie w kompleksy), no to gratuluję. Nie chciałbym miec tak pasywnej dziewczyny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V viviurd
+31 / 51

Chyba nie dociera do mnie przekaz tego demota, bo jak na niego patrzę, moje myśli lecą tak: ......Ile jeszcze pokoleń facetów musi zebrać doświadczenia, żeby wreszcie stało się jasne, że słabość ciała to nie to samo, co słabość umysłu? Kobieta w męskim ramieniu znajduje oparcie, a nie ochronę. Jeśli facet ją kocha jak tatuś córunię, chroni, broni, wychowuje, decyduje, to uprawiają toksyczny związek, a nie miłość. Żywcem dziwny ten demot. Jak dojrzała śliwka. Fajnie że słodka, tylko te robaczki w środku........

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BezpiecznyPlecak
+3 / 5

lepiej tego nie można było ująć..:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+6 / 24

A niektórzy panowie ateiści muszą brać wszystko dosłownie? Jakoś pod obrazkiem przedstawiającym Pana Boga,
Allaha, Zeusa itd. jednocześnie nie widziałem komentarzy katolików: "ale jak to!? przecież Bóg jest tylko jeden,
fake!!!!", więc i Wy panowie zdobądźcie się na odrobinę dystansu i spróbujcie z tego demotywatora coś jednak
wycisnąć, zamiast skreślać go na starcie. Możecie dać mu minus, jeśli uznacie, że jest bez sensu - ale bez
uprzedzeń proszę. Gdy są demotywatory dotyczące przykładów hipotetycznych czy nawet ze świata fantasy, to też
pierwsze co myślicie np. "Cholera, przecież Jedi nie istnieją! Głupi demot..."?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 0:23

avatar drakulka
-4 / 20

ale to jest bez sensu, o co chodzi z tym że kobieta powstała z żebra? może to facet powstał z oka kobiety?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+2 / 18

To zrób sensowny demot oparty na jakiejś teorii, że to facet powstał z oka kobiety - jeśli masz takie źródła albo sama opracowałaś ją w ciekawy sposób, to powinno dostać się na główną. Jeśli uznam go za udany, to dostaniesz plusa i nie będę wchodził w polemikę typu "to jest bez sensu, plusa dają tylko debile".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MotylMorderca
+2 / 16

@ZiemniakPospolity
Po co wdajesz się w polemikę z rozhisteryzowaną nastolatką?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar QueenBlair
+1 / 5

drakulka, przez twój komemntarz nie mogłam dokończyć ziewania XDDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DieselBoy
+6 / 8

drakulka - to jest przenośnia, kobieta stworzona z żebra, oznacza, że jest ona dopełnieniem mężczyzny, że nie są samowystarczalni i potrzebują się nawzajem. Też mi się nie podoba myślenie, że to mężczyzna jest tym nadrzędnym elementem. W końcu człowiek człowiekowi równy. Pomimo, że jestem katolikiem to też nie traktuję tego tak poważnie. W naszej religii jest wiele nieścisłości. Osobiście próbuję łączyć religię z nauką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bethart
+2 / 2

@MotylMorderca Przypuszczam, że gdyby nie odpowiadać na komentarze rozhisteryzowanych nastolatek nie byłoby tu większości polemik. Dowód: zobacz jak szybko będą przybywały minusy przy tym komentarzu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrMoeify
+14 / 24

Z żebra można co jedynie zrobić kaloryfer...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mrsatan
+2 / 4

Aha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rkunta
+2 / 4

hehe to historyjka z Janosika. Nie wiem czemu Cię zminusowali. Ja znam inną: Bóg mówi do Adama: "stworzę Ci wspaniałą, mądrą, kochającą i dbającą o Ciebie towarzyszkę, ale będzie Cię to kosztować dwie ręce i nogę." Adam na to: "A co dostanę za żebro?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barttek5
-5 / 11

zawsze mnie to zastanawiało, przekonywająco i mądrze :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Epinephrine
0 / 10

"raminenia, mającym ją chronić" co za szit, to żebro ma chronić narządy wewnętrzne, po to zostało stworzone i wcale nie jest tak blisko serca ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alvares1
-5 / 7

przynjamniej nie kazde. a poza tym na zebrach sa osadzone cycki, wiec... :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Epinephrine
0 / 2

heh no faktycznie może nie trafiłem z tą bliskością serca, co nie zmienia faktu, że to właśnie żebra chronią
organy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2011 o 21:59

avatar DarnItsPeter
0 / 6

A więc chyba nie wiesz co to są środki poetyckie, bezpośredni deklu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qnioo
-5 / 13

Bóg stwierdził, że Adamowi się nudzi i postanowił coś temu zaradzić. Zwraca się zatem do Adama:
- Adamie. Widzę, że ci się nudzi. Postanowiłem. Stworzę ci istotę. Istotę, która będzie piękna, mądra i inteligentna. Cudowna, miła, będzie ci służyć i wspierać cię. Jednym słowem, stworzę ci istotę idealną!.. Ale musisz mi oddać swoją nogę, rękę, płuco, nerkę...
- ?! A co dostanę za żebro?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szurgot93
-4 / 4

ciekawe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CholernieKreatywny
0 / 6

Cały cytat to słowa św. Tomasza z Akwinu...
dla szukających wiedzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LadyAwaPaysant
-2 / 10

Pierwsza kobieta powstała z popiołu ;) Była nią Lilith. Ale odeszła z raju, bo nie chciała się kochać z Adamem na "misjonarza". Została kochanką samego Szatana. Gdy Ewę kusił Sammael to własnie ona, Lilith, uwodziła Adama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
-1 / 19

spoko demot, ja wierze w kopciuszka i małą syrenke

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jezdziecwidmo
+3 / 15

nie z kolana zeby na niej kleczano,
nie z reki zeby ja dotykano,
nie z penisa zeby ja pukano,
nie z dupy zeby na niej siadano,
nie z oczu zeby na nia patrzono..

BLA, BLA, BLA....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Largephone
-1 / 1

Ja tam jakoś nie kocham swoich żeber..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maidmarian
-4 / 14

Kobieta powstała z żebra, i dlatego teraz wszystkie zawracają nam gitarę, żebrząc o kasę na nowe ciuchy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
+5 / 7

A ty nie nosisz ubrań?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gigant90
+2 / 4

aj Iskierka, tu chodzilo o zwiazek zebra z zebraniem :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rubbish
-1 / 5

księga rodzaju w Piśmie, czyli również w tym opis stworzenia człowieka, jest napisany w przenośni, więc autor interpretując wykonał dobrą robotę! ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubusek18
-2 / 6

chyba, że to żebro z drugiej strony bliżej wątroby, a to by sugerowało że kobieta ma podawać piwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paikuhan
0 / 8

Ja słyszałem że jak sie dolne żebra wytnie to można sobie samemu loda robić. Więc...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zielony91
-5 / 7

Demot fajnie zmontowany i trafia w duszę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Khargh
-2 / 4

co? puknąć Cię nie chcą?;>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anna1991z
+6 / 12

"nie z głowy by była mądrzejsza"? jeśli wątpisz w swój indywidualny intelekt, to jest też twój prywatny problem. Ja czuję się znacznie mądrzejsza niż wielu znanych mi mężczyzn. Inteligencja nie jest kwestią płci. Fakt - płeć wpływa na sposób myślenia, ale tylko na sposób. A z tym żebrem to nie dopatrywała bym się niczego więcej niż "no spoko, jednego już mam, to teraz pobierzemy DNA, lekko zmodyfikujemy, żeby się mogli rozmnażać, może trochę estetykę poprawię... no już jest, fajnie wyszło, tylko jak by im to przekazać? DNA odkryją za parę milionów lat... hmm... powiem, że z żebra, stopniowo będą się domyślać o co chodzi..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BezpiecznyPlecak
+2 / 4

ciiiicho..bo urażasz MĘSKĄ DUMĘ!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gigant90
-3 / 3

no wlasnie jednak inteligencja jest kwestia plci. jest taki fajny wykres na ktorym jest wyrznie przedstawione ze wsrod mezczyzn jest wiecej inteligentow ale tez wiecej debili.za to kobiety sa duzo bardziej zrownowazone. takie tam naukowe gadanie a nie gadanie o czyms bez sensu :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elssy
-1 / 3

Kyd:
Jeśli to Ciebie dziwi to faktycznie jesteś żywym przykładem tego, że mężczyźni są bardziej inteligentni. Przed wiekiem dwudziestym i w pierwszych jego dziesięcioleciach kobiety nie miały tak powszechnego dostępu do edukacji. W wielu krajach jest tak nadal. Jeśli choć trochę interesujesz się nauką to zapewne wiesz, iż większość istotnych odkryć nastąpiło właśnie w owych czasach. Poza tym jest wiele dziedzin naukowych, ale zapewne ogarniasz je wszystkie i wiesz, że tylko mężczyźni odnoszą w nich sukcesy ;)
Tak, zdobywają tytuł magistra a potem stają przed wyborem - praca/kariera zawodowa czy wychowywanie dzieci. Ciekawe, że tyle osób mówi o statystykach a jakoś dowodów przytoczyć nie mogą.
A tak na marginesie - być inteligentnym a być mądrym to dwie różne rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bethart
0 / 0

@MotylMorderca Ty nie, ale widać użytkownicy Demotywatorów nie dojrzeli, by pójść na kompromis lub zwyczajnie zrozumieć, że nie zawsze można być we wszystkim najlepszym.
Ludzie rodzą się kalekami, z nieuleczalnymi chorobami i nie są przez to gorsi, są równi. Ludzie rodzą się kobietami i mężczyznami i również nie są przez to gorsi. Są równi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anna1991z
0 / 0

MotylMorderca, zupełnie nie zgadzam się z: "na ogół inteligentniejsi". U was IQ jest bardziej zróżnicowane, na jednego Einsteina przypada 50 tych, którzy ledwie ogarniają że żyją. U kobiet IQ jest bardziej wyrównane (te ledwo ogarniające, że żyją nie trafiają się za często), z tego względu, aby odpowiedzialnie mogły zająć się potomstwem. Innymi słowy sprawiacie wrażenie mądrzejszych, bo raczej tą inteligentniejszą (sprytniejszą) część was promują media, ta "mniej inteligentna" raczej w życiu publicznym się nie ujawnia, chyba, że w rubrykach kryminalnych. No i oczywiście na postrzeganie inteligencji u płci mają znaczny wpływ uwarunkowania kulturowe i historyczne, a wiemy jak było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MotylMorderca
0 / 2

@anna1991z
Zgodzę się z jednym. Mężczyźni częściej popadają w skrajności, albo pną się w górę i robią kariery, albo od razu staczają się na samo dno. Zdarzają się geniusze, ale równocześnie u facetów jest większy odsetek kompletnych idiotów. Kobiety natomiast są, że tak brzydko napiszę, "średnie". Co NIE ZMIENIA faktu, że przeciętny facet ma większe IQ niż przeciętna kobieta. Co do mediów, mylisz się. Po facetach jeździ się jak po łysej kobyle, czego nie uświadczysz w przypadku kobiet (że o propagandzie feministyczno-lewackiej i patriarchofobii nie wspomnę). "No i oczywiście na postrzeganie inteligencji u płci mają znaczny wpływ uwarunkowania kulturowe i
historyczne, a wiemy jak było." Piszemy o inteligencji czy postrzeganiu jej przez kulturę, bo nie rozumiem? Zdanie to ma się nijak do reszty twojej wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anna1991z
0 / 0

MotylMorderca to moje zdanie odnosi się do faktu, że przez wiele lat nie miałyśmy dostępu do edukacji, a nawet, jeśli jakaś biedna kobietka chciała się kształcić, to albo mąż narobił jej wystarczająco dużo dzieci, żeby jej to wybić z głowy, albo, że się tak wyrażę, "wybił jej to z głowy" ręcznie, a i teraz często porzucamy karierę i rozwój intelektualny na rzecz rodziny i macierzyństwa. Jeśli mówiąc "przeciętny" masz na myśli statystycznie przeciętny, to faktycznie może tak wyjść, ale statystycznie, gdy wychodzę na spacer z psem, to obydwoje mamy po 3 nogi - innymi słowy nadrabiacie tymi genialnymi jednostkami, które podziwiam i szanuje, ale tego jak naprawdę jest z inteligencją męską nie przedstawiają. W naszej dyskusji zapomnieliśmy o tym, że istnieją różne rodzaje inteligencji. Kobiety mają bardziej rozwiniętą strefę emocjonalną i w tym kierunku kształtuje się ich intelekt, mężczyźni patrzą na wszystko bardziej chłodno i kalkulacyjnie i tak kształtuje się ich mądrość. tak to wygląda stereotypowo, i choć stereotypy kłamią jeszcze bardziej niż statystyki, najważniejsze jest, że się dopełniamy. Nie mam zresztą ochoty ciągnąć dalej tej polemiki, bo zwyczajnie mnie nudzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anna1991z
0 / 0

Jeszcze tylko słówko do Zielonego91: tak się zastanawiam, czy ciężko CI było ten komentarz napisać? wydźwięk komentarza jak z kursu "jak być kompletnym chamem", porównania rodem z rynsztoka, i obrzucanie błotem niemal tak rozwinięte jak w polskim rządzie... I wyobraź sobie, że aby wypowiedzieć swoje zdanie na jakiś temat nie muszę zaglądać do internetu, ale zapewne ty owszem, skoro oskarżasz o to innych. Doprawdy świadomość koegzystowania na tym świecie ludzi twojego pokroju psuje mi całą radość życia... Ehh... nie napisze ci nic więcej, szkoda mojego czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarnItsPeter
0 / 0

Estetykę poprawię? Lol, taki Axl Rose (za czasów swej świetności) albo Johnny Depp są dla mnie, nawet jako hetero faceta, ładniejsi niż duża część dziewczyn. Atrakcyjność to też kwestia indywidualna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Flaif
-2 / 8

Bibilijne brednie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
+4 / 4

kyd nie wziołes tylko pod uwagę okropnej dyskryminacji jak kobiety były dotknięte prze wiele lat,teraz powoli sytuacja zaczyna się zmieniać ale na świecie nadal jest pełno zacofanych ciemniaków którzy uważają się za lepszych ale co poradzić,tacy już są ludzie,zawsze będą mądrzejsi i głupsi ale to już nie sprawa płci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zuek
+1 / 1

To jest jakieś "supprimm myślenie" a nie demot [-]

(btw wsadź sobie "twórco strony" kij w czoko bo nikt go nie przestrzega)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+2 / 2

k*rwa filozof sie znalazl...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
+3 / 5

Sam tekst demota jest zbyt głupi żeby go próbować interpretować. Ale spróbujcie zinterpretować ilustrację, z tego można mieć dużo frajdy. Jakieś kreatywne pomysły?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar QueenBlair
+8 / 16

jak dla mnie to facet powinien chronić i troszczyć się o swoją kobietę nie potrzeba do tego jakichś filozoficznych
wywodów ani podważania słów z Biblii/ teorii ewolucji whatever. o tym że kobieta nie jest mądrzejsza od faceta to
jest też uogólniająca pierdoła bo niezależnie od płci zdarzają się mądrzejsze/głupsze przypadki i nie ma reguły. natomiast z reguły jest tak, ze my kobiety mamy inne potrzeby i pragnienia niż mężczyźni. nas trzeba kochać i roztaczać nad nami opiekę, budować poczucie bezpieczeństwa a faceci te potrzeby maja inne i o tym CHYBA miał być ten demot!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 11:08

avatar Cyjanekpotasu
0 / 0

QueenBlair raczej wsparcie ,miłość dwojga dorosłych ludzi to nie jest to samo co miłość córki i ojca.On owszem
powinien swa córkę chronić , bronic i ogólnie roztaczać na nią opiekę,dorośli ludzi powinni zachować autonomie,a co do reszty masz całkowita racje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 14:02

B bethart
0 / 0

Brawo, QueenBlair jest dowodem na to, że Kobiety potrafią rozumieć takie rzeczy, a nie bezmyślnie krytykować fragment, który nie idzie w zgodzie z teoriami zflustrowanych feministek i nie musi tracić swojej godności, by facet się z nią zgodził. Pozdrawiam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vectralix
+4 / 10

Pomyślcie przez chwile .. czy naprawde wierzycie że coś by mogło powstać z żebra , Ja nie wiem co oni tam ćpiali pisząc biblie ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+2 / 2

A co ćpali autorzy teorii o bocianach i kapuście? Nic. Po prostu chcieli, żeby się pytający odczepili. W tym
miejscu zwizualizuj sobie pytającego: żydowskiego chłopa, względnie rybaka kilka tysięcy lat temu, żyjących na trochę tylko wyższym poziomie, niż jaskiniowcy. Dla nich pisano
biblię. Dlaczego nadal zaprząta ona liczne tęgie głowy? Sam chciałbym to wiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 10:54

avatar Veerus
+1 / 1

Ludzie o co wy się kłócicie? Przecież to powstanie z żebra w tym przypadku to tylko przenośnia :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysiektbg
-5 / 7

kobietę stworzono z żebra, bo nogę było szkoda upierdolić:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 3:45

P Problematic
-1 / 1

Nie stworzono jej z dresa żeby jej ciągnąć z bańki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0L0
+1 / 7

Kto jeszcze wierzy w te bzdury?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kazuya1
+2 / 6

-_- holy shit

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JimiPage
0 / 4

Skoro kobieta została stworzona z żebra, to znaczy, że jest ochroną ważnych dla życia narządów znajdujących się w klatce piersiowej - serca i płuc?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteks123
-2 / 8

...z żebra, które jest blisko przewodu pokarmowego, aby gotowała obiady i zmywała po nich gary.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CamilleBlack
+9 / 9

Oczywiście, mężczyzna powinien być oparciem dla kobiety, ale to nie znaczy, że ona nie może sama myśleć. Stwierdzenie ' Nie z głowy żeby była mądrzejsza' nie ma dla mnie żadnego sensu, bo na świecie jest bardzo dużo mądrych kobiet, a to, że dyskryminowano je w dawnych czasach nie znaczy, że były głupsze. Mężczyźni mieli poprostu przewagę fizyczną. Nie ma płci inteligentniejszej, w obydwu może się znaleźć głupi, ale też mądry człowiek. Drażnią mnie szowiniści, którzy uważają, że kobieta jest gorsza od mężczyzny. Oni swoim zachowaniem udowadniają, że jest na odwrót. Człowiek mądry to taki, który potrafi zrozumieć i zaakceptować innych, a nie tylko siebie. - Koniec wywodu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OscarII
+1 / 1

Ale miała być stworzona z nogi....ponieważ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 10:34

I izusiek
+2 / 2

zeby ja kopac? nie wiadomo co autor mial na mysli, ale na pewno cos 'madrego', skoro tego nie rozumiemy ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I izusiek
+2 / 8

ja pier****e, w zyciu nie przeczytalam wiekszego szitu ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bethart
+1 / 1

..to mało jeszcze czytałaś. -,-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M micant
-1 / 3

została stworzona z żebra bo widać nie było mu ono do niczego potrzebne ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hacia
-1 / 3

ja sie tak zastanawiam czytając nie które komentarze - czy aby na pewno zamiast żebra nie zabrał mózgu bo interpretacja demota z oczywistym przesłaniem autorki robi najwyraźniej niektórym sporo problemów... obawiam się że uchował nam się naród idiotów :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
+1 / 3

hacia a ja to myślę ze autor tego demota sam jest idiota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bethart
+2 / 2

Myślę, że to obawy są w 100% słuszne, jednak musisz przyznać, że dotyczy to także kobiet :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artic6
0 / 0

albo przy#####olić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 11:05

W wiad3r
-4 / 6

wszyscy wiemy, ze to nieprawda. a teraz spier.alac i do garow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Majeczkon
-4 / 4

mnie ten dmeot powalił.. daje dużego [+] , bo wg mnie coś w tym jest motywującego;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niochnijx3
0 / 2

Oooo . Wczoraj właśnie rozmawiałam z kolega na ten temat , ze Adam oddał żebro by stworzyć Ewe . ;oo xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar martaipolska
-1 / 3

i tak ma być ! ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyton1993
+1 / 9

Tak k*rwa ,a gdyby ktoś napisał że ze stopy to po to żeby chodziła mężczyznom po głowie, z kutasa by tylko one mogły dać 100% satysfakcji z jego posiadania , z gówna by tylko odważny poznał jej wnętrze. Szkoda że nie z garnka , może by z kuchni nie wychodziły

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B boskar
-1 / 1

Są z kutasa, patrz wyżej. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar martaipolska
+1 / 1

uspokój się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Justyna98
-1 / 5

Mi tam się ten demot podoba i nie mam co do niego żadnych zarzutów ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DoloresV
+1 / 7

ŻAL MI AUTORA TEGO DEMOTYWATORA I TYLE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bubek1223Sdz
-1 / 3

ale z Ciebie romantyk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskul4lajf
-2 / 4

do autora: chyba nigdy nie poruch asz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chmielu2108
-1 / 1

Dziwię się ,ze jeszcze nikt nie napisał ,ze ten czarnuch jest podobny do Tupaca ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gimel91
0 / 2

To Adam byl murzynem ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cena500
+29 / 29

oj tam oj tam. Pie*dolenie o Szopenie.
Chodzi o to, że kobietę trzeba kochać i szanować, a nie żeby była osobą do sprzątania, gotowania i zabawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nalili
0 / 6

kolejny idiotyzm na głównej... dodatkowo szowinistyczny ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar parafaraciratonga
-1 / 7

kasztanek666 - brzydzę się zbliżeń, fizyczności waszej, nie jesteście niczym interesującym dla mnie, koniec. Kolegów mam wiele i ich szalenie lubię lecz gdy tylko są kolegami :). Dziecka nie chcę urodzić lecz pewnie w przyszłości będę miała adoptowane, tak wiele dzieci nie ma miłości. Stwierdzenie, że mogłabym przeprowadzić aborcję bo bym chłopca miała jest wręcz chore, jesteś bezduszny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasztanek666
-1 / 1

Widzisz, to mamy podobnie, też się brzydzę fizycznych zbliżeń z facetami. Co do aborcji to
nie
było
stwierdzenie
tylko pytanie, poprostu nie zrozumiałem co miałaś na myśli pisząc że jesteśmy
obleśni.
Obleśne to jest gówno. Ale dla Ciebie chyba to mała różnica, sądząc po tym "nie jesteście NICZYM
interesującym", rozumiem że jestem czymś, a nie kimś. A rodzenie CZEGOŚ obleśnego może być podwójnie
nieprzyjemne, stąd to pytanie.
Z poważaniem bezduszny przedstawiciel obleśnego (wg. Ciebie) gatunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 9 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2011 o 19:44

T TelFyr
-2 / 4

Kolegów masz wiele, a Kali lubić placki. Tak mi przyszło na myśl, że jeden z drugim przykładowy zoofil, to brzydzi się i mężczyzn i kobiet, ale już taką kozą czy jakimś chomikiem, to pewnie nie pogardzi. Tyle że jego to już nazwą zbokiem. Ciekawe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szczebel1989
-3 / 5

mocne [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnSquire
0 / 0

face sitting !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E expVirus
-4 / 6

Jak Bóg stworzył mężczyznę i kobietę to spojrzał na nich, zwracając się do mężczyzny: "Ty to mi się udałeś". Spojrzał na kobietę i powiedział:"a Ty to się będziesz malować"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar QueenBlair
+4 / 4

Zwraca się Adam do Boga- Boże, stworzyłeś Ewę- taką piękną, powabną, wspaniała, urzekającą mogę całe dnie tylko wzdychać Ewa ah Ewa ale wytłumacz mi dlaczego taką głupią? Na to Bóg - Adamie, zaprawę powiadam ci żeby cie mogła pokochać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chat
+1 / 3

Aż się niedobre robi, jak się czyta tego demota. Jest jakiś taki mdły. Bleee. (-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar barbarella771
+5 / 5

a Ty jesteś ch*jem i do tego bez cycków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bethart
+1 / 1

Ciężko to sobie wyobrazić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paaulaaa7
0 / 4

;) +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I istotax
0 / 2

A później zabroniono jej odprawiać liturgię. Not fair!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rybka000102
0 / 4

świetne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maly1784
+3 / 3

taki demot był juz dosc nie dawno a po ch*j zrobiłeś podobny ? usiądź je*nij sie kilka razy w ten zakuty łeb i wymyśl swój własny :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ladyarwena
-2 / 2

No ładne to ładne... nie wiem czy ktoś już zwrócił uwagę (nie chce mi się przeglądać wszystkich komentarzy)- może czytający nie słyszeli tej historii: w tłumaczeniu Biblii jest pomyłka- kobieta nie powstała z żebra Adama, tylko z tzw. "kości budującej penis Adama", który wg koncepcji naszych starożytnych patriarchów był ciągle sztywny. Resztę dopowiedzcie sobie sami.
Nie mniej demot ładny... ładny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marian1449
+1 / 1

Aaaaaaa ! Adam i Ewa byli czarni O.o ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jacek20084
-2 / 2

ja pie....e co za romantyk :D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar motoko90
-2 / 2

Zerżnięte z kwejka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheNasturcje
-4 / 4

a mi się podoba... tak powinno być :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar parafaraciratonga
-5 / 5

brak argumentów to czepiamy się słowek, tak? 'ojej (płacze - chlip chlip) jestem CZYMŚ a nie KIMŚ? : ((((('.
Jesteście obleśni w i koniec, nie porównuj gówna bo wiele rzeczy może być obleśnych, te słowo nie tyczy się
jednej rzeczy :) Tak samo jak Ty się brzydzisz facetów, tak samo ja, logiczne? Odpowiadając na temat aborcji - nie
miałaby ona względu na płeć. Poza tym mam młodszego braciszka i go strasznie kocham. :)
buźka dziubaski, denerwujecie się jakby kogoś to obchodzio :))): **

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2011 o 11:15

K kasztanek666
-1 / 1

Jak już cytujesz, to chociaż cytuj dosłownie. Argumentów mam w ch*j i jeszcze więcej, tylko niezbyt jest na co nimi odpowiadać.
A gówno będę porównywać, bo
jest to właśnie jedna z obleśnych rzeczy (dla Ciebie nie?).
Dla mnie coś obleśnego to coś co jest wstrętne,
nieprzyjemne, a wręcz obrzydliwe w dotyku, zapachu lub wyglądzie.
Dziwi mnie że, uważasz że m.in. Twój ojciec,
dziadek, brat, kumpel, sąsiad, znajomy itd... jest obleśny, dobrze że patykami ich nie dotykasz (chyba?) bo ja bym
miał poważne opory przed dotknięciem gołą ręką czegoś obleśnego.
Nie brzydzę się facetów (mimo że żaden
nigdy nie będzie mnie pociągał seksualnie, na
szczęście), chyba że
gejów, zoofilów albo innych zboczeńców
(fuj) to inna sprawa bo
ci
normalni nie robią nic
obleśnego i
spokojnie mogę każdemu
z nich podać rękę. Nie
uważam byśmy byli
obleśni,
przynajmniej ja się
siebie samego nie
brzydzę. Zajebiście z
Twojej strony że nie
wyskrobałabyś tak
obleśnej (wg.
Ciebie) istoty jaką
byłby syn i że
kochasz tak obleśne (wg.
Ciebie) stworzenie
jakim jest Twój brat.
Jestem pełen podziwu bo ja
to bym nie pokochał
czegoś (bo "kogoś" byłoby
w przypadku
siostry?) co mnie brzydzi.
Normalnie pomnik postawić. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 16 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2011 o 8:32

avatar parafaraciratonga
-2 / 2

hyhyhyhyhyhyhy ileż złości mieści człowiek :))
powtarzam ostatni raz, brzydzę się AKTU ZBLIŻENIA z facetami i tylko w tych rzeczach jesteście dla mnie tacy, cała seksualność wasza, to jest główny nurt wywodu a nie Twoje nadinterpretacje uczniu Arystotelesa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasztanek666
-1 / 1

Jakiej złości? uważasz że się złoszcze bo co drugi wyraz nie stawiam emoty ":D"? Bardzo dziwny wniosek. Napisałaś że my jako ludzie jesteśmy obleśni, a nie że sex z nami jest obleśny. A czytać potrafię doskonale.
Gdyby nie ta nasza "obleśna" seksualność nie byłoby Ciebie na świecie. Ale może to ze mną jest coś nie tak że jako facet wolę kobiety. Tylko w takim razie po co powstali Adam i Ewa? a nie Adam i Adam albo Ewa i Ewa? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2011 o 13:52

avatar cena500
0 / 2

I kolejna osoba która zamiast śmiać się po ludzku czyli "haha" to śmieje się "hyhyhyhy" lub "hihhihi" ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2011 o 12:41

avatar emocjonalnaxd
-3 / 3

męski punkt widzenia..
kobiety mają własny..
kobieta powstałam z żebra.. lepsze to niż jakaś glina z której powstał facet ! o.!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Epiboulos
-2 / 2

Wszystko pięknie, ale dlaczego oni są czarni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2011 o 14:12

D dragon11150
-4 / 4

Znam pewną przypowieść na ten temat. Idzie Adam lasem i wypadło mu żebro.
O KU*WA mówi Adam, a słowo ciałem się stało:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nema88
+1 / 1

I własnie z powodu dyskryminacji kobiet w kosciele jestem katoliczką ( bo rodzina jest -_- to tak niewypada...), ale wegług poglądów własnych, ateistką, mam mnóstwo dowodów, ze Boga nie ma, ale nie bd tez nikogo obrażac. Mozecie mnie uznac za idiotke, ale jak chcecie, ja uważam, że jestesmy otoczeni energiami, dobrymi i złymi, a całych moich wiar nie bd opowiadac.
Ja sb nie dam wmówic, ze jest żebrem. Wolę już twierdzic, ze małpą lub czyms w tym stylu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar parafaraciratonga
-2 / 2

HYHYHYHYY racja, śmieją się dziwnie HYHYHYHY [sarkazm dla wybitnych, bo wy chyba wszystko na serio bierzecie, nie?] HYHY. + HEHIHYHA

jak wierzysz w bajeczki o bozi z góry i adamku i ewie to nie mamy o czym rozmawiać ^ ^
mnie makaron stworzył, jak to wytłumaczysz? czy gdyby makaron chciał to stworzył by nas czy małe makaronowe nitki? HYHYHYHY
jest takie coś jak orientacja i powtórzę, że chodzi mi o obleśną sexualność, nie o ludzi samych w sobie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasztanek666
+1 / 1

Inteligentny człowiek nie potrzebuje używać głupiego "HYHYHY" i pisać że coś jest sarkazmem, żeby wszyscy wiedzieli że to sarkazm.
Mnie tam stworzyli i wychowywali NORMALNI rodzice (w sensie mama i tata, a nie mama i mama albo tata i tata), pewnie dlatego nie mam
żadnych seksualnych odchyleń. Ciebie może makaron, nie wiem ale to by wiele tłumaczyło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2011 o 14:11

avatar parafaraciratonga
+1 / 1

ave makaron.
normalnych rodziców dzielisz tlko ze względu na orientację? jeśli by Cie ojciec bił i pił to tez by był normlany bo 'hetero', tak? mnie też 'normalna' rodzina wychowała i co? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasztanek666
-1 / 1

Czyli że co? Albo homoseksualizm albo patologia? Innej opcji nie widzisz? Tak dla ścisłości, patologia również nie jest niczym normalnym. Gdyby mój ociec kiedyś pił i bił mnie
albo matke to byłaby patologia (oczywiście po zakończeniu
mojego
dzieciństwa role by się odwróciły i taki
"tatuś" miałby przeje*ane w przyszłości), a nie jest i m.in.
dlatego
napisałem że to normalna
rodzina. Poprostu
nie wyobrażam sobie by zamiast matki mieć dwóch tatusiów,
pozwolenie
gejom na wychowywanie
jakiegoś dziecka to
krzywdzenie dziecka, niekoniecznie fizyczne. Podejrzewam że z
takimi
"rodzicami" wyrósłbym na
jakąś ciote. Po to
ludzki gatunek dzieli się na 2 płcie, aby mogły się
wzajemnie
uzupełniać. Gdyby związki typu facet - facet,
kobieta - kobieta były normalne i zgodne z prawami natury,
to mogłyby
mieć dzieci bez pomocy osobnika płci
przeciwnej (i nie wyskakuj mi tu z adopcją, in vitro i innymi
eksperymentami, chodzi mi o
naturalne zapłodnienie i
poród).
Dla mnie normalna zdrowa rodzina to normalny niebijący żony, niepijący i kochający mąż, normalna
kochająca żona (nie jakaś pijaczka rodem z patologii) i dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 16 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2011 o 14:55

avatar parafaraciratonga
0 / 0

czyli dla Ciebie normalne dwie osoby typu men - men , bez nałogów, nie pijący, nie palący, po prostu DOBRZY LUDZIE, nikomu nie robiący krzywdy nie są normalni :)? ale Twój model już jest, yeah.

nie ma to jak przekładać zwierzęca prokreacje nad szczęście dwóch osób. :) nie każdy ma za cel bycie typowym polskim obywatelem, gdzie trzeba być jak każdy :)

podejrzewasz, że byś wyrósł na 'ciotę' z takimi 'innymi' rodzicami, tak? a ja 'wyrosłam' taka bo miałam mamę i tatę? hm.. czyżbyś jakieś prawdopodobieństwo liczył? masz dowody? bo ja mam naukowe potwierdzenia, że homoseksualizm jest normalna orientacją i jest to rzecz wrodzona :)

współczuję jeśli kiedyś Twoje dzieci będą 'inne', zapewne tolerancja z Twojej strony będzie karygodna.

ps. nie martw się, wiele osób homo i tak ma już dzieci :) tylko nieoficjalnie. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasztanek666
0 / 0

"czyli dla Ciebie normalne dwie osoby typu men - men , bez nałogów, nie pijący, nie palący, po prostu DOBRZY LUDZIE,
nikomu nie robiący krzywdy nie są normalni :)?" - Sądząc po składzie tego przedziwnego "związku", to nie są. Ale jeśli im z tą nienormalnością dobrze to niech się nią cieszą, byle nie na oczach tych normalnych bo to ich poprostu brzydzi.
"ale Twój model już jest" - Jaki model? Albo ktoś jest normalny albo coś ma nie tak pod beretem i nie ma żadnych modeli.
"nie ma to jak przekładać
zwierzęca prokreacje nad szczęście dwóch osób" - Zwierzęce to jest to zachowanie i nie wydaje mi się by to kogoś uszczęśliwiało, ale to już kwestia gustu :D

"nie każdy ma za cel bycie typowym polskim obywatelem, gdzie
trzeba być jak każdy :)" - haha, no ja jestem bardzo nietypowym :D

"podejrzewasz, że byś wyrósł na 'ciotę' z takimi 'innymi' rodzicami, tak? a ja
'wyrosłam' taka bo miałam mamę i tatę?"No raczej.
"bo ja mam
naukowe potwierdzenia, że homoseksualizm jest normalna orientacją" - Widocznie nie każdy rozumie tak samo normalność.
"współczuję jeśli
kiedyś Twoje dzieci będą 'inne', zapewne tolerancja z Twojej strony będzie karygodna." - Wtedy to sobie sam będę współczuł, ale nie życz mi aż tak źle.
"homoseksualizm jest normalna orientacją i jest to rzecz wrodzona" - Hehe no zespół downa też jest wrodzony i jest bardzo normalną chorobą. ;D
"nie martw się, wiele
osób homo i tak ma już dzieci :) tylko nieoficjalnie. :)" - No i całe szczęście że nie jestem żadnym z tych dzieci i serdecznie współczuję dzieciom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blutundehre
-2 / 4

A jak na moje to lepsze jest pewne żydowskie przysłowie, które leci tak:

Bóg stworzył kobietę z żebra Adamowego. Nie
stworzył jej z głowy, aby nie była dumna. Nie stworzył jej z oczu, aby nie była ciekawska. Nie stworzył jej z
uszu, aby nie była plotkarą. Nie stworzył jej z nosa, aby nie była wścibska. Nie stworzył jej z ust, aby nie była
gadułą. Nie stworzył jej z nogi, aby nie uganiała się za mężczyznami ... A jednak wszystkie te cechy znajdziesz u
większości kobiet!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 lipca 2011 o 23:01