Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4130 4394
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
I ilona89
+72 / 102

Święta prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nevx
+49 / 73

Alkohol i papierosy to najbardziej dochodowe towary nie licząc paliwa, wiec _____>>>
legalizacja mery to
dobre wyjście z kryzysu, tylko trzeba to odpowiednio ustawić. 1) Rynek zbytu- Jest, 2) Reklama - nie
potrzebna, 3)Opodatkować- niestety trzeba. 4) Dopłaty z UE - trzeba wycisnąć, jak francuzi mogli ze
ślimaka zrobić rybę lądową to im my możemy ponaginać rzeczywistość
EDIT; błąd poprawiony, zauważyłem również że francuzi napisałem z wielkiej litery, za dużo tego wina wypiłem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 16:26

avatar Centi
+13 / 25

nevx: Rybę lĄdową a nie lodową xD Tutaj specjalnie nie ma co komobinować - już powszechnie znane są lecznicze właściwości tej rośliny i wiele krajów korzysta z jej dobrodziejstw. Wystarczy pójść w tej kwestii przetartym szlakiem ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CzlowiekMalpa
+73 / 85

JMK wcale nie jest za legalizacją narkotyków. On po prostu mówi,że żaden urzędnik nie może nam zabronić robienia czegoś co sprawia nam przyjemność i nie szkodzi innym! To jest właśnie piękne! Z dnia na dzień jesteśmy pozbawiani wolności i co gorsza godzimy się na to! Człowiek ma wolną wolę i sam powinien za siebie decydować czy chce palić, pić czy może nic z tych rzeczy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alcard
+12 / 14

Ciekawe stwierdzenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+26 / 30

nathaneal666, coś w tym jest, ale tym razem JKM nie miał nic do powiedzenia. To PKW zniszczyła szansę na
start z całego kraju, radzę się najpierw czegoś dowiedzieć by później nie formułować głupich
wniosków...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 17:48

M marcheffaa
+11 / 21

@nathaneal666 - sory za plusa, miał być minus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+11 / 21

nathaneal666, jesteś naprawdę ociężałym umysłowo buraczkiem. Zapoznaj się ze sprawą - naprawdę, może to choć trochę rozjaśni w twojej główce. Podpisy zostały złożone na czas, PKW nie policzyła ich do odpowiedniego terminu, a z powodu nowej ordynacji wyborczej istnieje dziura w prawie nie pozwalająca na odwołanie się od decyzji PKW do czasu zakończenia wyborów. Google nie boli, naprawdę. Jak widać - niektórzy nie różnią się za bardzo mentalnością od ociemniałych somalijczyków właśnie, tyle że ich sytuację można wytłumaczyć okropnymi warunkami. Twój kretynizm już nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+9 / 21

"Konserwatywny liberalizm już sam w sobie jest oksymoronem" poproszę o źródło owego rewolucyjnego wniosku, albo będzie można uznać cię za zwykłego debila (ignorant to chyba bardziej politycznie poprawne określenie, ale na przewlekłe zdebilenie wskazuje reszta twojego postu).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ketchum
+9 / 15

Franko1988 - JKM szanuje homoseksualistów i ich dążenie do szczęścia. Zamiast formułować opinię na temat zasłyszanych plotek, poszukaj u źródła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+13 / 21

nathaneal666, dalej, dalej - powyj sobie jeszcze, wszyscy tu jesteśmy i duchowo cię wspieramy. Pamiętaj
tylko, że sama siła woli nie zawsze wystarczy w walce z przewlekłym zdebileniem i - prawdopodobnie -
będziesz musiał skonsultować się z lekarzem. Masz również spore problemy z zachowaniem równowagi,
zastanów się, czy nie jest to spowodowane nadużywaniem kwasiku. Prawodopodobnie cię to zdziwi (jako istota
z 3-ma zwojami mózgowymi nie musisz być najbystrzejszy), ale w pierwszym poście odniosłem się do sprawy
dość jasno i bez zbędnych przytyków. Ty w odpowiedzi natomiast nie zawarłeś niczego interesującego i nie ustosunkowałeś się do powszechnie
dostępnych informacji, do których cię odesłałem; na "braku umiejętności, sformułowania logicznych
argumentów" o mało nie spadłem z krzesła, ale to bardzo dobrze, że masz w sobie tyle samokrytycznego
podejścia. Być może używanie Google przekracza twoje zdolności manualne i intelektualne, ale warczenie
wcale nie pomaga ci wygrać merytorycznej dyskusji. "To że konserwatywny liberalizm jest oksymoronem to moja
prywatna opinia" - twoja opinia jest więc, niestety, gówno warta (za przeproszeniem twoim i wszystkich
demotowiczów) - jako, że konserwatywny liberalizm jest ugruntowaną i akceptowaną w dyskursie naukowym
ideologią, a ty najwyraźniej kompletnie jej nie rozumiesz (...postrzegając liberalizm i konserwatyzm na zasadzie dychotomii).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 18:52

avatar Haitilulz
+8 / 16

Jak sam zauważyłeś, komentarze są po to, by wyrażać swoje opinie; nie napisałem, że twoją mam w głębokim poważaniu, tylko że jest gówno warta. Od razu przestrzegam, że wypowiedź jest stosunkowo długa z powodu długich cytatów - jeżeli nie czujesz się na siłach, lepiej nie przegrzewaj resztek mózgu. Tak jak matka widząc swoje dziecko przebiegające przez jezdnię na czerwonym świetle krzycząc do niego "Ty durniu, gdzie lecisz" nie pokazuje, że ma w dupie to czy trzepnie je samochód, tylko to, że w gruncie rzeczy się o nie troszczy. Ja również to robię, bo uważam, że słabszych i niedorozwiniętych umysłowo nie należy z miejsca dyskwalifikować, tylko powoli naprowadzać na odpowiednią ścieżkę, tłumacząc, że niektóre rzeczy nie są po prostu dla nich. Wiem, że teraz zapanowanie nad sobą może wydać ci się trudne, zwłaszcza, że zniszczyłem twoje przeświadczenie o samodzielności; ale to nie powód, by nie próbować. "Gdyby usunąć cały jad z twoich wypowiedzi, to
zostałyby tylko znaki interpunkcyjne" to stwierdzenie jest zaskakujące jak na kogoś, kto w pierwszej kolejności obraża pewną grupę ("gimbusy"), a po chwili kwęka w kąciku i wyciera nos w rękaw z powodu nazwania go uwstecznionym debilem. "Erystyczną szermierkę" należy uprawiać rapierem, nie żądełkiem albo zapałką. "Merytoryczna dyskusją? na temat
czego? napisałem tylko że JKM jest przystępny w teorii" - jak już zdążyłem zauważyć, jako przewlekle zdebilały osobnik masz problemy ze związkiem przyczynowo-skutkowym, tym samym nie zauważasz pewnych lapsusów w swoich wypowiedziach i tematu rozmowy. Żeby odświeżyć ci pamięć: "JKM:idealny kandydat dla 50% internautów, a jak przychodzi co do czego, to nawet podpisów nie potrafi
zebrać"; twoja odpowiedź po zwróceniu ci uwagi, że nie masz racji, a dowody są dostępne na wyciągnięcie ręki: "To ta paskudna PKW podcieła mu skrzydła, lewacki spisek jak zwykle zatriumfował nad jedynym sprawiedliwym
tego świata. Jak to jest że nawet PPP która nigdy nie przekroczyła granicy błędu statystycznego potrafi
zebrać podpisy w połowie okręgów a Korwin - nie. Facet opowiada jakieś bzdury, a gimbusy na to lecą". Rozumiem, że nawet mimo konretnych cytatów wciąż możesz mieć problemy z przetworzeniem informacji, dlatego nie strofuj się i najlepiej poczekaj do jutra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+8 / 10

nathaneal666 -> Niestety, muszę cię rozczarować - aktualnie nie zajmuję się tylko odpisywaniem jednej osobie na demotywatorach, a stronę odświeżałem co jakiś czas. Najwidoczniej w przeciwieństwie do ciebie... ;) Bezradność, o której piszesz (projekcja psychologiczna - google it), to pewien powielany przez ciebie schemat oparty o ośmieszenie się, zaprzeczanie własnemu bełkotowi i - ostatecznie - ucieczkę, oczywiście w sytuacji, gdy nie zostaje ci już żadna wymówka dla cichego poszczekiwania i braku jakichkolwiek argumentów; jesteś archetypowym przypadkiem wybrakowanego intelektualnie lewaka-łonabierudyty z poczuciem ciągłego zagrożenia i zaniżoną samooceną. Gdybyś do tej pory nie przywiązywał do swojego obowiązku odpowiedzi takiej wagi jak to teraz sugerujesz, być może i ktoś by uwierzył, że wieczór spędzisz z kimś innym niż pani z jpega i własną ręką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
+1 / 1

@Rozenkranz Masz plusa za avatar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
+9 / 13

unknow1 Jesteś moim bohaterem. Masz w avatarze komucha i mordercę i nazywasz wolnościowca poje*anym. Powiedz mi, jaki jest twój sekret?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
+9 / 13

Ludzie lubią, kiedy im się podciera rzyć. Wolą być pilnowani, niż brać odpowiedzialność za własne postępowanie, a przy tym ciągle obrabiając dupy innym. Socyalizm panuje tu zdecydowanie zbyt długo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+7 / 11

Jak mawiała moja nauczycielka od WDŻ: "Zalegalizować wszystkie narkotyki, tylko niech później ćpuny leczą się za swoje własne pieniądze." I to jest właśnie istota liberalizmu. Po pierwsze wolność, a po drugie odpowiedzialność za swoje czyny. Jeśli ktoś chce się zaćpać na śmierć to wyłącznie jego prywatna sprawa, dopóki nikt nie każe mi płacić za jego leczenie. Inna sprawa, że cała służba zdrowia powinna być już dawno sprywatyzowana, dzięki czemu nie czekałbym już 3 miesiąc na wizytę u dermatologa, ale w końcu nie o tym jest demot...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grunge
+4 / 12

Widzę że wystarczy być za JKM, a niezależnie co idiotycznego napiszesz i tak dostaniesz same plusy... 9/9 za komentarz Haitilulz który w 14 linijkach tekstu zawarł jedynie obelgi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
-1 / 7

grunge, wybacz, ale merytoryczną część zawarłem jedynie w pierwszych dwóch postach,
a
naturalnym
odruchem przy spotkaniu kretyna jest podjęcie formy obrony - na co sobie
pozwoliłem,
szczególnie,
że wzdragał się przed sprawdzeniem informacji dot. PKW i nowej
ordynacji
wyborczej.
Później podałem dokładne cytaty, w których nazwał wyborców JKM "gimbusami" (ile by
w tym
prawdy nie
było - nie mamy do czynienia z argumentem, tylko atakiem pewnej grupy). Mentalność
Kalego
pozwoliła mu
przy tym zrobić z siebie ofiarę dyskryminowaną na anonimowym portalu z obrazkami
przez
agresywnych
korwinistów (lolwut). Dostrzegasz subtelną różnicę pomiędzy odpowiedzią na zaczepkę a jej szukaniem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2011 o 10:29

T TfojaMama
+7 / 9

ĆPAĆ TRZEBA UMIEĆ

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
-1 / 7

nathaneal666, czyżbyś już skończył ze swoim życiem prywatnym i zapoznawaniem się z panią z jpega? Myślałem, że sobie odpuścisz - w końcu obiecujesz to już od dłuższego czasu (...w przeciwieństwie do mnie - nołlajfa; co ciekawe, jeszcze wczoraj zalewałeś się śliną dlatego, że nie odpisywałem ci przez pół godziny... ;)), tylko wciąż tu wracasz popłakując i udowadniając, że boli cię to znacznie bardziej niż chciałbyś pokazać (czy naprawdę napisałem "boli"? Miałem raczej na myśli to, że dostajesz białej gorączki/wpadasz w najprawdziwszy berserk i nawet psychotropy są już bezsilne). Uważaj, żeby nie rozwalić swojej klawiaturki... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar unknow1
-4 / 6

@brovareck Ilu ludzi zabił Che Guevara wg. Twoich źródeł?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar unknow1
-5 / 5

@mujahedin92 Więc widzisz :) amerykańska propaganda nawet nie umie danych podać. Jedni piszą, że 200 osób, inni zaś 2000.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar unknow1
-5 / 5

@mujahedin92 Nie istnieje ŻADEN dowód, że Ernesto Che Guevara zabił niewinną osobę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar unknow1
-5 / 5

@mujahedin92 I widzisz ;) Oto właśnie polega na tym Wasz problem, nie dajecie dowodów tylko z braku argumentów kogoś wyśmiewacie. Właśnie dlatego uważam, że rozmowa z takimi ludźmi jak Ty jest bezsensowna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WarriorsOfAden
+26 / 74

Ale Wy płytko myślicie, kretyni.

Problem jest taki, że idiota na głodzie może zabić za 20 zł ojca trójki dzieci i męża.

Legalizacja marihuany - zdecydowanie tak
Legalizacja - amfetaminy, meskaliny, lsd, heroiny lub kokainy? Pogrzało was? NIE. Takie jest moje zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UncleOmen
+9 / 25

prawdę mówiąc nawet na temat trawy mam mieszane uczucia. Fakt nr 1 - jest ona mniej szkodliwa od alkoholu ( a według niektórych mawet od papierosów), jednak boję się, że po legalizacji spora część nieodpowiednich ludzi, w nieodpowiednim wieku uzyskałaby do niej dostęp. Fakt nr 2 - prawo w tej sprawie jest zdecydowanie zbyt surowe, ale przyznacie chyba sami, że w pewnym wieku kto chce ma do niej dostęp a do pierdla trafiają tylko recydywidyści albo dilerzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
+13 / 31

A co, myślisz, że teraz bez jej legalizacji "spora część nieodpowiednich ludzi, w nieodpowiednim wieku" nie ma do niej dostępu? Jasne, że ma, z tym, że jakość tego towaru może być fatalna, bo nie jest poddawany żadnym kontrolom. A co do punktu 2 to wybacz ale nie rozumiem. To, że można nielegalnie palić trawkę bez większych kłopotów ma być argumentem by tego nie legalizować? Chyba paliłeś przed napisaniem tego komentarza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UncleOmen
+8 / 8

@Kamil: Tak, wiem, że obecnie "spora część nieodpowiednich ludzi, w nieodpowiednim wieku" ma do niej dostęp. Co nie zmienia faktu, że legalizacja ten dostęp ułatwi tym, którzy do tej pory go nie mieli. Zaprzeczysz?
Fakt nr 2 jest w CAŁOŚCI jednym argumentem. Przyznałem, że prawo jest tutaj zbyt surowe, teraz dodam, że dobrze byłoby całkowicie znieść lub chociaż obniżyć kary za posiadanie. Obecnie jednak da się jakoś z nimi żyć, bo grożące sankcje nie są tak straszne przy pierwszej wpadce (oczywiście z mała ilością). Na koniec dorzucę jeszcze, że stoimy obecnie przed o wiele bardziej poważnymi problemami niż grzebanie w ustawie o przeciwdziałaniu narkomanii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brokenMan

Zwróćmy uwagę na to, że te słowa wypowiada polityk, który opowiada się za legalizacja. Dla mnie on ma ludzi faktycznie za idotów, a ci idoci oddali na niego głos, podobnie, jak na Palikota, który w sejmie znalazł się przez obiecywanie złotych gór i jak widać na taką marną kampanie daje się nabierać dość duża część społeczeństwa. Co do legalizacji to czy jest to zabronione czy nie większego znaczenia nie ma, kto chce ćpać i tak ćpa. WarriosOfAden - Może ja nie rozumiem Twojej wypowiedzi, ale że co jesli marycha będzie legalna to narkomani nie będą zabjać za 20zł? Że co to będzie za darmo? I według Ciebie narkomanem nie jest ten kto jara marihuane, mimo iz jest to narkotyk, a ten co bierze LSD już nim jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigu
+20 / 28

brokeMan nie mogłem Cie zminusować za to zminusowałem tych najbliżej Ciebie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brokenMan

Freska - Palikot oczywiście, jest szczery, jak każdy polityk. A czy ja mówiłem o paleniu okazjonalnie? Ale jeśli już to czemu nie zalegalizujemy LSD i Amfy, przecież też "zażywam okazjonalnie" skoro dla jednej substancji TAK, to dlaczego dla drugiej NIE?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
+22 / 30

@Freska
Zgodnie z tym co głosi JKM należysz do 85% społeczeństwa, które nie rozumieją jego programu, gdyż są idiotami. Do pana Palikota nic nie mam, ponieważ go szanuję, ale zamiast złotych gór dostaniesz od niego kondoma na patyku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P painless
+7 / 7

Prawda jest taka, że kto chce palić, wciągać itp i tak będzie to robił. Na idiotów nie ma sposobu, ale legalizacja narkotyków miękkich i ciężkich zmniejszyła by liczbę narkomanów, wystarczy spojrzeć na jakiekolwiek statystyki.Jak już ktoś powiedział też jakość narkotyków byłaby lepsza i państwo by na tym zarobiło. Trzeba mieć własny rozum, a nie patrzeć na to czy legalne, a czy nielegalne !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nathaneal666
0 / 12

Proszę nie porównywać LSD i meskaliny do twardych dragów jak helupa czy koks, bo to zupełnie inna bajka. Psychodeliki opierające swoje działanie na antagonizmie receptorów serotoninowych są dużo bezpieczniejsze i mają mniejszy potencjał uzależniający niż np. marihuana polecam publikacje "the lancet" na temat szkodliwości narkotyków. A kwasiarzom, zawdzięczamy multum odkryć naukowych i rozwiązań technologicznych, takich jak chociażby odkrycie struktury DNA czy wynalezienie myszy komputerowej. Cała dolina krzemowa wyrosła na zakwaszonej ziemi. To tyle, pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
0 / 0

Kamilu, sporo osób popełnia rozmaite przestępstwa, choć są przestępstwami. To nie jest argument za całkowitą likwidacją prawa karnego.
A ta fatalna jakość towaru? JKM głosi, zdaje się, że chcącemu krzywda się nie dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karzolinio
-5 / 7

Wg. mnie Marihuana może być legalna gdyż jest to chyba najsłabszy z wszystkich narkotyków i najsłabiej uzależnia. Wiadomo, że jeżeli ktoś się w to wciągnie to będzie przez resztę życia chodził zamulony, miał agresje na każde słowo, które ktoś wypowie, znam takich ludzi dlatego też mogę coś o tym powiedzieć. Jednak palenie okazjonalnie nie jest niczym złym, to jest tak jak z alkoholem. Chociaż nieraz ktoś pije raz na rok, będzie tak narąbany/spalony, że wsiądzie w samochód i...kraksa. Cóż...co do innych narkotyków to oczywiście jestem na nie, a tak poza tym to widzę, że 90% ludzi w zły sposób zrozumiało, podpis w democie stąd też nie wiem skąd zaczęliście mówić iż Mikke chce legalizacji również innych narkotyków- co jest nieprawdą. Ogólnie nie popierałem tego gościa, gdyż miał on wizję "Militarnej Polski", gdzie więcej pieniędzy mielibyśmy wkładać w wojsko, co jest dla mnie TOTALNĄ GŁUPOTĄ!
@painless "legalizacja narkotyków miękkich i ciężkich zmniejszyła by liczbę narkomanów," jesteś głupi, tak? Owszem, może młodzież przestała by się chwalić, że paliła trawę(tzw. chwalący się idioci) jednak takie coś to jest no załóżmy 2 razy w roku i po 2 latach im przejdzie. A twój komentarz chyba właśnie miał sugerować zmniejszenie liczby palących dzieci? Przecież oni nadal nie mieliby 18lat i nadal byłoby to dla nich zakazanym owocem...a jeżeli chodzi o narkomanów to wraz z legalizacją narkotyków ciężkich ich liczba ZWIĘKSZYŁA by się 2-krotnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+1 / 5

nathaneal666 - kwas jest bezpieczniejszy pod warunkiem, że i używający jest mentalnie stabilny. Poziom owej
stabilności jest bardzo trudny (ukryta depresja etc.) do określenia, dlatego twórca LSD zalecał używanie
go pod
nadzorem lekarza-psychiatry. A sam kwasik w przeciwieństwie do marihuany można przedawkować, bo jest
to
fizycznie możliwe (http://www.scribd.com/doc/56033334/LSD-toxicity-a-suspected-cause-of-death-1977).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 18:15

avatar K4mil
+2 / 2

@paul86 - wybacz, ale prawo należy racjonalizować. Wszystkie dotychczas prowadzone badania, statystyki czy nawet obliczenia finansowe przemawiają za legalizacją, przeciw niej przemawia jedynie paranoiczne podejście części społeczeństwa spowodowane skądinąd durną, bo niemerytoryczną medialną kampanią, która nie polegała na rzetelnym informowaniu społeczeństwa czym są i jak od siebie różnią się dane używki, a jedynie na wszczepieniu irracjonalnego strachu względem nich, co oczywiście udało się im doskonale. Obecnie każdy środek, którego ktoś nie zna i nie kupuje się go w aptece jest uznawany przez większość ludzi za szkodliwą używkę... Jeśli chcesz by prawo budowane było na takich przesłankach, to gratuluję wizji państwa i społeczeństwa. A co mają do mojej wypowiedzi twierdzenia jkm? Odwołałem się w niej gdzieś do nich? Zwłaszcza, że nie klasyfikuję tak jak on, każdego zażywającego używki jako idiotę, oczywiście to zależy od kryteriów które przyjmujemy, ale moje w taki sposób tego nie rozstrzygają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ketchum
-4 / 4

Po zalegalizowaniu twardych narkotyków nie będzie idiotów na głodzie, bo heroina będzie kosztowała tyle co aspiryna (kilka groszy za działkę) i będzie ją można kupić w każdej aptece bez recepty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nathaneal666
0 / 2

@Haitilulz Jedyny udokumentowany przypadek przedawkowania LSD wystąpił przy podaniu 300mg IV, a 300mg to około 1500
standardowych porcji. Przypadkowe przedawkowanie LSD jest niemożliwe, a zważywszy na to że jeden kwasowy
papierek kosztuje dwie dychy to jest to finansowo niemożliwe, chyba że ktoś sobie sam syntezuje, ale do
tego potrzebna jest wiedza i taki poziom ogarnięcia, który uniemożliwia nieumyślne przedawkowanie. A
kwasowa podróż niestabilnej psychicznie osoby, skończy się najwyżej badtripem i niechęcią do wszelkich
używek przez najbliższe 10 lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 19:31

avatar nathaneal666
-1 / 3

"Czyte LSD" wiesz ile wynosi dawka aktywna? 100ug czyli 0,1 mg. tego nie ma nawet z czym przeżenić, a ilość substancji na kartoniku jest tak mała, że nawet nieprzereagowane pozostałości mało-profesjonalnie wykonanej reakcji nie mają żadnego wpływu na zdrowie. Oczywiści może się zdarzyć że na bibułce zamiast kwasu dostaniesz BDF albo DOM czy inną 2,5dimetoksyamfetaminę (które też mają swój urok) ale prawdziwy koneser psychodelicznych lotów wyczuje tę subtelną różnicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+2 / 2

""Czyte LSD" wiesz ile wynosi dawka aktywna? 100ug czyli 0,1 mg. tego nie ma nawet z czym przeżenić,
a
ilość substancji na kartoniku jest tak mała, że nawet nieprzereagowane pozostałości
mało-profesjonalnie
wykonanej reakcji nie mają żadnego wpływu na zdrowie" A. Kartoniki to nie jedyny
sposób zażywania LSD, czyste LSD to związek w postaci proszku, czego nie muszę ci chyba tłumaczyć B. Jest z czym "przeżenić", podpieram się konkretnymi źródłami (podanymi w
nawiasach) i mało mnie obchodzą twoje osobiste doświadczenia C. To, że LSD inne niż czyste ma wpływ na
zdrowie jest udokumentowane m.in. w przytoczonych przeze mnie badaniach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 20:11

avatar Freska
0 / 10

Minusowanie za odmienne poglądy polityczne. Jaki ten kraj był? Aaaa, tolerancyjny, zapomniałam. ;]

@omicron wolę kondoma na patyku niż człowieka nieznającego hymnu bądź też głoszącego "miejsce
kobiety jest w kuchni". Nie obrażam cię, więc bądź łaskaw odwdzięczyć się tym samym. Gówno nie program. Nauka dla tych, którzy chcą to ma być program? No tak, sprawmy, żeby w tym kraju było więcej analfabetów i dyslektyków "mogę wszystko - mam dysleksję", niż jest teraz. Gratulacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 20:35

avatar Haitilulz
+1 / 5

Freska, a co ma tolerancja do minusowania? Po prostu ludziom nie podoba się twoje zdanie, tyle; nie lubią go
tak samo, jak ty Korwina, i podobnie jak ty Korwina uznają cię za "idiotkę". Oczywiście, możesz "woleć"
kogokolwiek tylko chcesz, ale inni wolą JKMa i "kobiety w kuchni" niż kondoma na patyku i populistyczny
program z konstytucyjnym prawem do bezpłatnego internetu. "Nauka dla tych, którzy chcą to ma być program?"
- oczywiście, to część programu. Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz; twoje czy moje zdanie mało
kogo obchodzi jeżeli sam chce dokonać wyboru, pogódź się z tym i daj im żyć tak jak tego chcą. Co w
tym trudnego do zrozumienia? Twój "kontrargument" opiera się o to samo, co wykorzystują w swoich wywodach
przeciwnicy depenalizacji narkotyków i homoseksualizmu - "TAAA TO MOŻE JESZCZE POZWÓLMY SIE LUDZIOM
ZABIJAĆ CO????!!! ALBO GWAŁCIĆ MAŁE DZIECI PEDERASTOM". To prymitywne podejście, do którego nie trzeba
się merytorycznie ustosunkowywać. "Gratulacje".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 20:58

O omicron
-1 / 3

@Freska

"Idiota myśli, że ktoś
normalny na niego zagłosuje."

Przykro mi, ale wymusiłaś na mnie taką a nie inną odpowiedź. Nie będę jeszcze raz pisał o tym jak naprawdę JKM widzi rolę kobiety w domu, jest to kilka komentarzy niżej. Co do nieobowiązkowej nauki, to pragnę zauważyć sukcesywnie spadający poziom polskich uczelni czego efektem jest mnóstwo ludzi z wyższym wykształceniem kończących na zmywakach w Anglii. Bo jak człowiek nie chce się uczyć to za żadne skarby się go do tego nie zmusi. A jak się go zmusza to wyrasta z niego debil, który potrafi czytać i pisać, i głosuje potem takie bydło na PO czy PiS. Propagujesz niewolnictwo dziewczyno, a przymus w jakiejkolwiek postaci zawsze jest zły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brokenMan

Freska - nie denerwuj sie nie ma sensu. W ramach odstresowania możesz sobie zminusować wszystkie moje komentarze:D. Przybor - O mnie za mnie jeśli miałoby to poprawić poziom życia rozsądnych obywateli Czemu nie? Legalizujcie! Głównie chodziło mi o zwolennikow marychy twardo mowiacych, że tak marysia tak! natomiast dla innych używek stanowcze nie. Jaka jest różnica w cpaniu jednego gówna, a drugiego? Ktoś biorący herę mógłby sie poczuć dyskryminowany, bo czemu marycha, jest a hera nie? Jeśli o Palikota chodzi, człowiekowi z takim wizerunkiem i 'zapleczem' nie powieżyłbym budowania zamku z klocków lego, a co dopiero nowego modelu państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
+2 / 2

LSD nie jest twarde.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+3 / 3

@WarriorsOfAden jeśli wszystkie narkotyki byłyby legalne to za pensję z 1 miesiąca spokojnie mógłbyś
się zaćpać na śmierć, a na upartego wystarczyłoby nawet żebrać żeby zarobić te paręnaście złotych
dziennie na działkę. Bo obecnie 90% ceny narkotyków jest związane z ryzykiem jakie podejmuje
producent/diler. Nie ma ryzyka = cena wynosi tyle ile koszt produkcji + 10%-20% marży dla producenta +
ewentualne podatki. Co prawda nie wiem z czego robi się amfę, heroinę i kokainę, ale przypuszczam że po
legalizacji jedna działka byłaby niemal na pewno tańsza niż pół litra czystej. No chyba że rząd nałożyłby
na nie akcyzę w wysokości 100zł od grama...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2011 o 0:27

B bigu
0 / 0

czy mi się wydaje czy mój komentarz został usunięty...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brokenMan

Przybor - To się zgodzę co do Palikota i zastanawiam się czy faktycznie w tym kraju mamy tak dużo zbuntowanych i naiwnych ludzi, czy po prostu zrobili sobie jaja oddając na niego głos. Co do Korwina to zniechęca mnie jego sposób wygłaszania właśnie swoich racji. Osobiście uważam, że nie można traktować ludzi, na których głosy się liczy jak idiotów. Cytat z demota daje do myślenia, czy on faktycznie chce dobra obywateli, czy tylko dorwać się do 'stołka'. Bo brzmi to troche tak w stylu "Mam w dupie co sie stanie z ludźmi, ważne ze ja bede u władzy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dymek51
0 / 2

No jednej choroby nie da się uleczyć głupoty. Żyjemy w świecie gdzie ludzie się rodzą, cierpią i
umierają. Względnie bezpiecznie nigdy nie będzie. Gdyby tak się martwiono o to by nikt nie zginą to by
samochodów nie było i ogólnie wszystkiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 października 2011 o 14:35

K koralgolster
0 / 0

@Omicron, studia nie są obowiązkowe. Problem studentów na zmywaku powinno się likwidować ze strony
uczelni, która nie uczy, a nie studentów, których ona nie nauczyła.
A co do nieobowiązkowej nauki w
szkołach, to z jednej strony nie wyobrażam sobie że jakiekolwiek dziecko chciałoby chodzić do szkoły, a z
drugiej i tak nie mogłoby o tym zdecydować, bo dopiero od 13. roku życia masz częściową zdolność do
czynności prawnych (a od 18. pełną), czyli de facto, nie możesz decydować w kwestiach prawnych o swojej
własnej osobie. Skończyłoby się na tym, że decydowaliby rodzice, a założę się, że znakomita
większość (jeśli nie wszyscy) stwierdziłaby, że "masz się uczyć, żeby w przyszłości zostać KIMŚ".
Problem nie polega na tym, że ludzie są głupi, tylko że szkoły nie uczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 października 2011 o 2:36

avatar Unquestionable
+117 / 143

Najlepsze jest to, że uważamy, że te słowa nie przystoją politykowi, a sami tak myślimy i w głębi duszy chcemy, aby ktoś jednak wyraził nasze stanowisko. Przynajmniej facet mówi szczerze. Nie wiem, czy mądrze, ale szczerze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+2 / 12

Gdyby ludzie myśleli tak jak on, to facet nie obijałby się w granicach błędu statystycznego w każdych możliwych wyborach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bzykubd2
+1 / 7

Ale niestety mówienie tego, co się myśli, nie jest skutecznym sposobem na dochodzenie do władzy. Korwin, chociaż inteligentny, nie nadaje się na polityka. Nowa prawica potrzebuje innej twarzy, jeżeli chce coś osiągnąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 16:17

avatar Jannetfenix
-1 / 3

To, że powiedział coś, za czym ślepo jest sporo z nas, nie znaczy, że mówi mądrze. A wręcz głupio.
Legalizacja silnych narkotyków nie daje tylko możliwości zmniejszenia populacji przez to wszystko, co ze
sobą niosą. Ogrom społeczeństwa zażywającego je przytłaczałby ludzi, których szanowny pan za
"idiotów" nie uważa, pod presją otoczenia zmuszeni zostaliby do podobnych zachowań, mimo rozsądku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 20:38

avatar brovareck
+2 / 6

@daclaw z tego co słucham od podpitych wujków na weselach i rodzinnych zjazdach i od obcych jak sie rozgadają, to 3/4 polaków ma poglądy jak Korwin. On jest po prostu za mało znany i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K koala227
+3 / 3

Jest za mało znany... to fakt. A to dlatego, że politycy często pojawiają się w TV i "reklamują się" za pieniądze podatników, a on z własnych środków finansowych - to po pierwsze... Po drugie zauważcie, że jeśli stacje telewizyjne prezentują kandydatów i ich partie przed wyborami ustawicznie pomijają Nową Prawicę. Czyż to nie dziwne? JKM mówi mądrze, jednak mam wrażenie, że większość nie analizuje tego co mówi. Zaślepienie obiecankami innych partii, czy może obniżający się poziom inteligencji Polaków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+5 / 5

@Jannetfenix czyli uważasz, że ludzi powinno się traktować jak bydło i wiązać na postronku, bo inaczej
sami by się pozabijali? Jakoś gdy wspominam w szkole o legalizacji wszystkich narkotyków to 95% moich
kolegów i koleżanek odpowiada tak jak ty, więc gdzie do cholery jest ta większość która wywierałaby
presję na wszystkich innych żeby ćpali? Nawet mam w klasie jednego ćpuna, który przyznał się że brał
koks, hasz itp. i jakoś większość klasy raczej się z niego śmieje, niż twierdzi że chce iść w jego
ślady. Ale może to ja mam jakąś dziwaczną szkołę, albo to tylko w liceum (ja jestem w technikum)
każdy uczeń ma ochotę zaćpać się na śmierć, gdyby tylko rząd zalegalizował "twarde" narkotyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2011 o 0:37

avatar rastamaniekJL
+19 / 33

Wielki plus ;) Od zawsze szanowalem JKM'a ;) Szkoda jedynie, ze Kongres Nowej Prawicy nie przekroczyl progu wyborczego, wg. mnie jest to jedyna partia ktora mogla by cos zmienic ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luki493
+34 / 48

JKM jest klasą sam dla siebie nie wiem do końca czy to dobrze ale lubię go i jego debaty z feministkami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
+7 / 7

Zaczyna się od Frugo - kończy się na denaturacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Janusz1111
+25 / 37

JKM to człowiek który uważa że człowiek powinien mieć prawo do swobodnego decydowania o swoim życiu, nasze społeczeństwo ciągle mu pokazuje że zamiast wolności wyboru, woli puste obietnice, ewentualnie woli wybrać gościa który pokazuje się z wibratorem i opróżnia małpkę przed kamerami.
Co do legalizacji marihuany, dostęp do niej i tak jest prosty...cieszy się z tego "konsument", policja i prokuratura bo podbijają statystykę wykrywalności (narkotyki i kierowcy po dwóch piwach - dzięki nim nasze "organy ścigania" mogą olewać dużo poważniejsze sprawy), sądy z kolei mają proste sprawy do orzekania.
Ludzie przywykli do niewolniczego traktowania, świata zakazów, JKM chciałby wypuścić zwierzęta z zoo na wolność a one tego nie chcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grz3cho0o
+10 / 20

Akurat kierowców po 2 piwach to powinni tępić jak robactwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+3 / 11

placek, a w jaki sposób to kłóci się z wolnością? Nie postuluje żadnych rozwiązań prawnych
nakazujących robienie kobietom czegokolwiek, więc może sobie chcieć i mówić co mu się tylko podoba.
Odróżniasz przymus od wyrażania opinii, czy w szkole jeszcze was tego nie uczyli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 17:48

avatar Haitilulz
+2 / 4

Cóż, to już wina tłumu, nie JKMa. Inna sprawa, że i wolność wyznania musi być zagwarantowana - więc mogą sobie wierzyć choćby i w logiczność twoich wywodów, ale nikomu nic do tego tak długo, jak nie wykorzystują środków prawnych by ograniczać wolność innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
-2 / 10

cha z tym, k*rwin poniżył mnie jako kobietę więc oczywiste jest, że na niego nigdy w życiu nie
zagłosuję. sam tego chciał, w końcu jak ktoś papla takie rzeczy to musi się liczyć z tym, że zrazi do
siebie cześć wyborców. więc w sumie nie ma się czym przejmować - gościu strzelił sobie w stopę.
Aha, dlaczego dla mnie są ważne poglądy polityków? Dlatego, że wg mnie oni powinni nas reprezentować, a wiadomo, że seksista nie jest w stanie reprezentować poglądów żadnej kobiety. Oprócz tego nie podoba mi się to, że on nie szanuje poglądów innych osób, publicznie się z nich śmieje itd. to po prostu freak. Poza tym kiedyś właśnie tłum zaczął popierać poglądy pewnego radykała, po czym wymordowano 6 milionów niewinnych osób w samej Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 19:10

avatar Haitilulz
+2 / 4

zeedo, o ile resztę twojego postu oczywiście rozumiem, o tyle to zdanie: "Poza tym kiedyś właśnie tłum zaczął popierać poglądy pewnego radykała, po czym
wymordowano 6 milionów niewinnych osób w samej Polsce" wprawiło mnie w, delikatnie mówiąc, dobry nastrój (http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum). Chyba nie spodobałoby ci się to, jak nie szanuję tego poglądu i jak się z niego śmieję, więc może lepiej już nie będę bez powodu nic pisał ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
0 / 2

tak, i tu się ujawnia "głupota tłumu" i niewinni ludzie przez to cierpią, dlatego sądzę, że taki ktoś
jak Pan Mikke powinien uważać co mówi (no chyba że ma ludzi w d...). Człowiek tak poważny, i z takimi
zdolnościami przywódczymi, które niewątpliwe ma, wg. mnie powinien brać odpowiedzialność za to co
przekazuje (no przecież głupim) tłumom... Można mówić, że nie jego wina, ale zawsze są ludzie którzy
pójdą ślepo za tym co "guru" powie i nie będą się zastanawiać czy to dobre czy złe. No sprawdzało się już nie raz; i żeby nie było że z Pana Korwina robię jakiegoś strasznego potwora, to bardziej mi chodzi o to "a gdyby"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2011 o 7:57

avatar Haitilulz
-1 / 1

placek, a któż taki "przez to cierpi"? Powtarzam: tak długo, jak nikt nie zabiera się za tworzenie prawa
szariatu, nie ma mowy o cierpiących. Mogą mi się nie podobać poglądy ruchów białej supremacji,
feministek i tak dalej. Ale tak długo, jak nikt nie jest do nich zmuszany w bezpośredni lub pośredni
(prawny) sposób, trudno mówić o cierpieniu i opresji. Niezależna kobieta nie zwiąże się ze zwolennikiem
hasła "kobiety do kuchni", a ta, która to zrobi, najwidoczniej jest jeszcze mądrzejsza i będzie
wykorzystywać swoją sytuację jako przywilej - np. poprzez zmuszenie mężczyzny do opłacania jej składek
zdrowotnych i emerytalnych, w czasie gdy ona zajmie się wyłącznie domem (pod warunkiem, że taka forma
samorealizacji jej odpowiada).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2011 o 8:34

avatar placek
0 / 0

"d o p ó k i " nie daj Boże

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C coral1987
+11 / 17

Polać mu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
+4 / 4

Skręcić mu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ForbiddenSoul
-1 / 9

Cóż, można przyznać rację, jednak ja i tak nie popieram legalizacji nawet tych "lekkich" narkotyków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
0 / 0

Logicznym wyjaśnieniem Twojego postu może być tylko, że popierasz również delegalizację papierosów, alkoholu, samochodów i drugich pięter, innego sensu nie widzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2011 o 20:47

avatar pwnzor1337
+23 / 23

Tylko jest tutaj jedna poważna różnica - idiota na drodze może zabić nie tylko siebie, ale też innych - i za to ostatnie powinien być surowo karany. Podobnie powinno się karać za przestępstwa dokonywane pod wpływem narkotyków, a nie za samo bycie pod ich wpływem czy posiadanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
+2 / 6

Nie, ale na zasadzie "idioci udekorują nam drzewa". Po tej akcji w Polsce zostanie ok 6mln ludzi, i będziemy mogli stworzyć nowy lepszy naród polski, odbudować polską inteligencję, którą wybił hitler.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
-4 / 10

@pwnzor1337, narkoman, ale ten z gatunku "idiotow" tez jest niebezpieczny dla otoczenia, bo jest gotow zrobic wszystko, by zdobyc kolejna dzialke. Analogia dalej na miejscu. A jesli nie, to mozna znalezc inna. Np zniesmy ratownictwo gorskie, bo tym samym wyeliminujemy tych idiotow, ktorzy sie zagubili w gorach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K koralgolster
0 / 0

Minusy powinny służyć do ukrywania trolli, a nie ludzi mających odmienne poglądy. Komentarz daclaw był czysto merytoryczny, chyba aż nazbyt, skoro dostał tyle minusów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RafalAW
+4 / 16

A co lepsze co setny głosujący na niego zagłosował.Więc za 4 lata zastanówcie się na kogo głosować on pewnie bedzie stratował.Nie marnujmy głosów na np: SLD,PSL,Ruch Palikota.Mowie o tych partiach ponieważ zrobili by oni wszystko żeby rządzić nie będę podstawiał przekłady kto ogarniety w tym temacie bedzie wiedzieć.A JKM i jego partia od wielu lat nie zmienia poglądów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MarlboroX
+39 / 53

Dobrze gada!
inni powiedzieliby, że idiotami łatwiej się rządzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
+7 / 15

Tutaj nie chodzi o to co jest dla ludzi lepsze a co gorsze. Tu chodzi o to, że jestem człowiekiem i sam powinienem wybrać co wg. jest dla mnie dobre. I gówno to kogo interesuje co ja zrobię. Co do zabójstwa męża i ojca - tu się kłania inny postulat JKM, mianowicie legalizacja broni. Zdrowy psychicznie dorosły mężczyzna miałby broń, i obronił by się przed ćpunem, który dostępu do takiej broni by nie posiadał. Inna sytuacja - ćpun jednak broń posiada, co zrobi - narazi się prawu i zabije niewinnego człowieka, czy po prostu sprzeda broń? I mamy znowu sytuację, w której zwykły obywatel ma przewagę nad marginesem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
0 / 0

A czemu ćpun miałby się nie narazić? Dziesiątki się narażają. Może to nieracjonalne, ale się narażają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
0 / 2

Nie narazi się, bo posiada prostszą alternatywę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 17:58

avatar dawid1015
-1 / 3

hehe u śmiałem się, fajnie się go słucha ;] +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czapik
-1 / 15

czasem zdaje mi się że to najmądrzejsza osoba w polskiej polityce, szkoda że nie wszedł do sejmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
+21 / 33

Dzieci wchodzą na słupy - nie stawiajmy słupów. Dorosli chodza na czerwonym swietle - niech światło zawsze będzie zielone. No ludzie, Jakaś selekcja naturalna jest chyba potrzebna, nie? Jakoś ja skorzystałam z możliwosci sprawdzenia czym sa dopalacze i nie leżę na Ojomie ani nie uzalezniłam się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
+13 / 19

@marika91

Nie, nie, nie. Gdzie pan Janusz Korwin-Mikke mówi, że wszyscy narkomani są idiotami? On mówi, że idioci się powybijają. Tym, którzy wyjdą z nałogu chwała za to. Przecież nikt nie chce, żeby ludzie bez sensu umierali. A z takiego człowieka, którego na siłę się odcina od narkotyków, żadnego pożytku nie będzie. A odnośnie kobiet, to JKM nie każe wam siedzieć w domu, tylko nie chce uciskiem podatkowym pensji męża, zmuszać kobiet do pracy. Jako liberał oczywiście nie zabroniłby chętnym kobietom możliwości pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ziielarrz
0 / 8

Zajebiste ma poglądy. +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+5 / 9

Niewiarygodne! tobis88 pisze trochę niżej o wypadkach samochodowych; wiesz, że rodzina osoby zmarłej w jednym z nich także cierpi? Czemu nie zakazać tych obrzydliwych samochodów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
0 / 2

@Inkwizytor Jeśli kiedykolwiek wypiłeś piwo jesteś tylko zasranym hipokrytą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
-2 / 4

To analogia oparta o prawo Claviusa, powszechnie używanego w matematyce; w takiej formie reductio ad absurdum jest przyjmowany jako dopuszczalny środek retoryczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tobis88
+18 / 28

Pod kolami samochodów rocznie ginie około 5.5 tys osób, ale jakoś nikt nie zabrania jazdy samochodem. To oczywiście słowa JKM jedynego człowieka który chce uczciwie rządzić tym krajem, ale jeśli my sami tego nie chcemy... JKM zawsze ma mój głos

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
+11 / 13

Tu jest haczyk. Idioci muszą powybijać się sami, a pan JKM idiotą nie jest, więc niestety twój chytry plan nie wejdzie w życie polaczku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oObabolekOo
+11 / 19

Grupy sprawujące faktyczną władzę w Polsce nie pozwolą zalegalizować marihuany (innych narkotyków), ponieważ IM się to nie opłaca. Pieniądze, które dostają od handlarzy skutecznie zniechęcają ich do jakiejkolwiek inicjatywy w tym kierunku. To wszystko to układy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milkowicz
+4 / 8

Nie wiem w holandi jakoś rozwiazali ten problem i nikt się nie zabija ?? wiec nie wiec o oco kaman mikke
Po dopalaczach też by się nikt nie zabił tylko jakiś idiotą wziął tego za dużo i usuneli dopalacze z sklepów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 16:20

avatar Jameson
+7 / 15

Sprawa moim zdaniem jest prosta. Legalizacja marihuany owszem. Ale możliwość jej kupowania w coffee shop'ach powinna być od 21 roku życia. A spożycie możliwe jedynie w domu i w coffee shop'ach. Palenie na ulicy oznaczałoby mandaty rzędu 50-100 PLN lub więcej. Twardym narkotykom stanowcze NIE!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NienawidzeLudziNienawidzeSwiata
+4 / 8

Legalizować wszystko co się da, odpowiednie przepisy + wymogi, zaostrzenie wymagania 18 lat, idioci wyginą, będzie fajnie.
Korwin jest w pewnym stopniu geniuszem - geniusze mają to do siebie, że są niezrozumiani. Nie wchodzi ludziom w dupę, a szkoda, może dałby radę się dostać, rządy Palikot + Korwin by mogły coś zmienić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BVLBI
+2 / 10

To jest jedyny człowiek, któremu ufam całkowicie w sprawach polityki państwa. Jest geniuszem, wyjątkowym wizjonerem, a z każdym dniem upewniam się w tym przekonaniu. Ubolewam, że nie został on wciąż dopuszczony do władzy. Beton niestety pogrąży nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agaczarnaa
-2 / 6

Chciałam tylko zauważyć, że po narkotyki sięgają nie tylko idioci ;p Gdyby większość komentujących miała pojęcie na temat terapii, młodych ludzi, którzy wpadają w narkomanię i tego, że coraz częściej są to bardzo inteligentni ludzie, którzy mają problem z odnalezieniem się w rzeczywistości to nie pisaliby takich głupot. Poza tym, przy obecnym systemie lecznictwa koszty leczenia narkomanów przewyższyłyby dochody. Dodatkowo byłoby tak samo jak z alko.. teoretycznie młodzież do 18nastu lat nie może go nabyć, a w praktyce wszyscy wiemy jak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
+1 / 3

wpadają w narkomanie BO idioci. zgodzę się jedynie z twierdzeniem o leczeniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
+3 / 5

Gdyby JKM był u władzy koszty leczenia nie będą grały żadnej roli, ponieważ służba zdrowia byłaby prywatna, i narkoman, tudzież jego rodzina ponosiłaby koszty leczenia. Trzeba być odpowiedzialnym, i umieć ponosić konsekwencje swoich wyborów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agaczarnaa
0 / 2

@omicron JKM nigdy nie będzie u władzy:P Poza tym..jak rozwiążesz dostęp do narkotyków dla ludzi
poniżej 18nastego roku życia? Tylko nie mów, że będą dozwolone od 18nastki, bo alkohol nam pokazał
gdzie sobie można wsadzić takie zakazy :P I co? I od osoby poniżej 18nastego roku życia też będziesz
wymagał odpowiedzialności? A jeśli się troszkę znasz na przepisach to spójrz na sytuację służby zdrowia "z góry", zobacz ilu jest pacjentów i pomyśl jak długo trwałoby wprowadzenie prywatnej służby zdrowia. Pomyśl o tym jak długo klarowałyby się oferty ubezpieczycieli i zrozum, że nie można wymagać od obywateli by sami sobie kupili ubezpieczenie, bo za biednych i tak ktoś musiałby zapłacić. Ich nieleczenie byłoby niezgodne z Konstytucją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2011 o 22:29

J jakub512
+1 / 7

Palenie trawki nie jest ćpaniem, jeśli tak myślisz to paląc tytoń ty także jesteś ćpunem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pjb
-2 / 8

Marysia to nie narkotyk... jest dużo bezpieczniejsza od alkoholu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zouza4
+1 / 13

Już gościa lubie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DobryChlopak85
-1 / 7

Gość dobrze prawi, ale jest zabardzo ekscentryczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NipponBoy
-2 / 16

Mimo, że oddałem głos na Nową Prawicę, to byłem praktycznie pewny, że się nie dostaną. Polacy są jeszcze zbyt zacofani jeśli chodzi o ustrój polityczny. Niestety jego sposób wyrażania opinii, działa na jego nie korzyść. Gdyby się bardziej ogarnął, troszeczkę zmniejszył radykalność swoich poglądów byłby na równo z Palikotem, albo i lepiej. Polacy są zbyt konserwatywnym narodem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
+4 / 12

Polacy właśnie nie są konserwatywnym narodem. Za to są do szpiku kości przesiąknięci socjalistyczną czerwienią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+8 / 10

Nie, nie. To Palikot byłby spoko gdyby ogarnął swoje ultraelewackie zapędy, dał spokój wojnie z Kościołem, promowaniu typów pokroju Biedronia i obiecywaniu "darmowego internetu" a skupił się na reformach gospodarczych i restrukturyzacji państwowej administracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
-1 / 3

@NipponBoy, przeczysz sam sobie? Wg Ciebie lewica jest konserwatywna? To fajnie masz. Skoro nie głosują na prawicę (głosują, ale niech Ci będzie) to nie są konserwatywni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gosciu828
+10 / 20

głosowałem na tego gościa, zawsze dobrze prawi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adder
+5 / 11

Jeśli gość serio to powiedział, to ma mój głos do końca swojego życia :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakub512
+4 / 8

Pooglądaj (posłuchaj) więcej jego wypowiedzi na YT, on zawsze mówi w ten sposób i dlatego głosuje na niego w każdych wyborach odkąd mam do tego prawo:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mateusz333517
+5 / 21

JKM już dawno powinien być królem Polski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inzynier12345
-1 / 9

Moim zdaniem JKM ma tak duże poparcie w internecie bo większość jego fanów nie ma ukończonych 18 lat i w efekcie nie ma kto na niego głosować. Sam mam 17 lat i go popieram ale rozejrzyjcie się dookoła, popiera go głównie młodzież. Większość ludzi drugiego i trzeciego pokolenia uważa go za wariata z czym ja się nie zgadzam. W głównej mierze to dlatego od 20 lat nie może dostać się do sejmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
0 / 2

Niestety masz rację...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RedFF
-1 / 3

No właśnie... a co młodzi ludzie mogą wiedzieć o życiu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haitilulz
+3 / 3

Oczywiście masz rację. Palikot pokazał, że nie wszystko można zwalić na brak pieniędzy i czasu w mediach, bo salonik zaakceptował go jako potencjalnego sprzymierzeńca PO dość późno - ale zaakceptował. Dużo starszych odchodzi, bo są rozczarowani JKMem zbijającym własny kapitał (po prostu się promuje...) i brakiem perspektyw jego partii. Korwin to autorytarysta, jednak bez niego nie będzie istniała żadna prawdziwa liberalna i ko-liberalna formacja; dobrym przykładem niech będzie UPR porzucony przez żelazny elektorat Mikke, który widzi w nim jakiegoś Wernyhorę, choć tak naprawdę powoli się wypala.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
0 / 6

Zapewne wśród nastoletnich internautów podobne poparcie miałby Kononowicz, bo ma fajny sweter i gada głupoty, tudzież dziad który wrzeszczał "ale urwał!". Właśnie dlatego ta kategoria wiekowa nie ma praw wyborczych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sylwek3231
-2 / 12

Gdyby ci którzy głosowali na Palikota zagłosowali by na JKM Polska była by piękniejsza... Nie ma to jak głupota...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kenworth
+1 / 3

ja tam nie jestem za legalizacją!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Coen
0 / 14

Mikke: "W Polsce wystarczyło by 5000 urzędników, w średniowieczu wystarczyło". To chyba wszystko na temat tego człowieka. Owszem tylko, że w średniowieczu było 3mln ludzi nie 39, z czego podatki płaciło 10 - 20% (reszta to chłopi, z których podatek zdzierało się w naturze zależnie od potrzeby). Nie wspominajac, że wtedy nie było: urzędów miast, ników, zusów, banków etc. etc... Myślenie rodem z wyobraźni 8 latka, który myśli, że kiedy pójdzie na wojnę, to będzie się kręcił z karabinem w kółko i zabije wszystkich. Najgorsze, że ludzie łykają takie bzdury jak prawdy objawione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
0 / 8

Poczytaj trochę o doktrynie neoliberalizmu, szkole austriackiej i chicagowskiej. I nie pier*ol głupot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Coen
-2 / 8

Przerabiałem wszystkie, i co one mają z tym wspólnego? Sam pie**** głupoty bo powtarzasz slogany, których nie rozumiesz, więc wydając ci się sensowne. Właśnie dlatego 99% wyborców Mikkego ma mniej niż 18 lat:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+6 / 12

Jeśli faktycznie przerabiałeś je wszystkie i nadal nie rozumiesz co mają wspólnego z filozofią Mikkego,
pozostaje mi tylko szczerze pogratulować lotnego umysłu ;) I jak rozumiem, według Ciebie każdy wyznawca
idei liberalizmu ma mniej niż osiemnaście lat, później zaś ewoluuje w poważnego i statecznego
socjalistę, miłośnika interwencjonizmu, zusów, nfztów i innych niezbędnych ludzkości do przetrwania dodatków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 19:56

S skromny
+4 / 6

Tak, jak nie ma się argumentów, to trzeba skrytykować osoby, które głoszą takie poglądy. Świetne.
Co do neoliberalizmu - zabawne, że większość używa tego słowa jako taki straszak, synonim czegoś złego takiego chłopca do bicia, jak to określa Gwiazdowski.
Tak samo ja mogę stwierdzić, że ludzie tacy jak ty łykają takie bzdury iż ZUSY, urzędy wszystkiego, podatki na wszystko są potrzebne i bez tego ludzkość by wyginęła. Same pierdoły, że państwo może ci wszystko załatwić za darmo i zrobi to lepiej niż rynek i ci krwiożerczy kapitaliści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Coen
-3 / 9

jesteście bardzo zabawni:) Szczególnie dlatego, że jestem liberałem:). Zgadzam się z niektórymi postulatami Mikkego moi drodzy parafianie, rozumiem wszystkie założenia tzw. szkoły chicagowskiej. Sęk w tym, że Mikke jako jej orędownik w ogóle mi nie odpowiada. Czytuję tego człowieka chociazby w Angorze co tydzień, jeden jego artykuł zaprzecza drugiemu, tak samo jak samowykluczające się postulaty. Niestety urzędy są potrzebne (także według założeń "szkół" które wymieniacie, chyba zbyt daleko nie zabrnęliście w lekturze). Likwidacja urzędników we współczesnym państwie do poziomu przez was/mikkego proponowana jest czystym utopizmem. Jeżeli tego nie rozumiecie, to tak jak i wy mi - tak ja wam współczuję zrozumienia współczesnego świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omicron
+6 / 6

Oczekujesz argumentów, a sam rzucasz tekstami typu "Likwidacja urzędników we współczesnym państwie do poziomu przez was/mikkego
proponowana jest czystym utopizmem". Wyjaśnij dlaczego, bo ja tutaj widzę działanie typu: "kłamstwo powtarzane odpowiednią ilość razy staje się prawdą". W sumie nie byłbym zdziwiony, jakby się okazało, że wszyscy pieniacze tutaj pracują w państwowych urzędach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
+7 / 7

"Zgadzam się z niektórymi postulatami Mikkego moi drodzy parafianie (...) Sęk w tym, że Mikke jako jej orędownik w ogóle mi nie odpowiada (...) Niestety
urzędy są potrzebne (także według założeń "szkół" które wymieniacie, chyba zbyt daleko nie
zabrnęliście w lekturze)". Świetnie, dobrze że się zgadzamy. Mnie nie obchodzi wódz tylko idea. Urzędy są potrzebne, jednakże dzisiaj jest ich o wiele za dużo i są źle zorganizowane. ZUS, który wymieniłeś nie jest potrzebny. Oczywiście zobowiązania trzeba płacić, ale nie zaciągać nowych. A twierdzenie "X popierają tylko tacy, co są Y" samo w sobie nie jest poważne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Coen
-1 / 3

Skromny -> oczywiście, że budżetówkę należy zmniejszyć, bo jest rozdymana, ale o góra 30%, liczby podane przez Mikkego są kosmiczne. Popieram liberalizację, zwłaszcza w strefie gospodarczej, minimalizm fiskalny i podatkowy, bo to ludzie gospodarkę napędzają. Jednak w granicach rozsądku. Twierdzenia Mikkego to w dużej mierze populizm, a jego wersję liberalizacji można śmiało zestawić z utopijnym socjalizmem, tyle, że na przeciwległym biegunie. Zus to cholernie ciężki temat. IMHO w obecnych czasach minimum "solidarności" społecznej trzeba utrzymywać, jako humanista nie chciałbym oglądać na ulicach zdychających ludzi, nawet, jeżeli zdychają z własnej woli...Stawianie za przykład średniowiecza, czy republikańskiej ameryki to nonsens. Czasy niestety się zmieniają, Stany nie stały się krajem socjalnym przez jakąś wydumaną grupę żydów, masonów czy komunistów, ale dlatego, że dostosowywały się do zmian społecznych i obyczajowych. To jest generalnie trudny temat do dyskusji, ja po prostu nie popieram żadnego fanatyzmu. We wszystkim należy szukać złotego środka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stasiek9645
+2 / 14

Uważam, że to najmądrzejszy człowiek w polskiej polityce, ale co zrobisz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar echam1
0 / 2

a ja uważam, że najgłupszy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar duszeksxs
+4 / 8

wolę takie szczere wypowiedzi niz kłamstwa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marion19
+4 / 8

Marihuana zażywana w dużych ilościach jest bardzo szkodliwa. Nie fizycznie, chociaż też. Psychicznie.
Sam zacząłem od okazjonalnego palenia, z czasem zacząłem palić coraz częściej aż ostatecznie paliłem codziennie. Bo czemu oszczędzać sobie przyjemności?
Dorobiłem się psychoz i całkowitego odrealnienia; w dodatku po odstawieniu nie mogłem normalnie żyć, byłem wiecznie rozdrażniony, nie mogłem spać. Marihuana to narkotyk, a od alkoholu różni ją to, że alkohol wypijesz, przekacujesz i go nie ma. Pijąc raz na tydzień przez długi czas przeżyjesz i twój organizm się zregeneruje. Marihuana powoli się w nim odkłada. Powoli, nie zauważalnie. Aż w końcu orientujemy się, że całkowicie się zmieniliśmy. Kto zna starych palaczy ten wie o czym piszę.
I tak, marihuana jest bramą do innych narkotyków - o wiele bardziej niż alkohol. Próbując pierwszy raz tego "zakazanego owocu" było się niesamowicie podekscytowanym ale jednocześnie też przestraszonym, ale człowiek z czasem się orientuje że trochę rozumu wystarczy i można spokojnie palić nie obawiając się policji, chyba że ma się dużego pecha. Co zatem powstrzymuje nas od "spróbowania" czegoś innego? Tym bardziej że jeśli ktoś ma dilera to ten diler często może sprzedawać nie tylko zioło.
Mimo to jestem za legalizacją bo człowiek to wolna persona, natomiast wasze argumenty jaka to marihuana jest nieszkodliwa to idiotyzmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanWindows
+5 / 5

"Pijąc raz na tydzień przez długi czas przeżyjesz i twój organizm się zregeneruje." Nie wiem kto Ciebie
biologii uczył, ale chyba jakaś mało ogarnięta osoba. Regularne spożywanie alkoholu prędzej czy
później spowoduje marskość wątroby, która raczej już się sama nie zregeneruje. ("Uszkodzenie wątroby
jest nieodwracalne, można jednak spowolnić lub zatrzymać postępy zwłóknienia, jeśli rozpocznie się
umiejętne leczenie." - Wikipedia). Każdy narkotyk regularnie zażywany szkodzi, nawet jeśli jest lekki. Co
do marihuany - zgadzam się z Tobą. Trochę przeraża mnie to, że ludzie sądzą że palenie maryśki prawie
w ogóle nie szkodzi. Regularne palenie THC robi totalne dziury w mózgu, człowiek ma opóźniony refleks, nie potrafi się
skupić itd. Ale legalna mogłaby być, bo kto chce palić, to i tak znajdzie dealera który mu na lewo
opchnie. Gdyby była legalna musiałaby przechodzić jakieś kontrole, a tak od dealera cholera wie co tam
jest i potem ludzie się trują 10x bardziej niż czystą marychą. A przy okazji nieźle by załatało
dziurę budżetową, ale nie bo po co, lepiej dalej ją powiększać licząc na to, że stanie się cud.
Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 20:02

avatar FDLGIB
0 / 2

Moim zdaniem wszystko jest dla ludzi, papierosy, wódka nawet marycha. Należy jedynie umiejętnie z tego korzystać. A jeżeli ktoś się dorwie jak przysłowiowa małpa do kitu i chla pali i ćpa na potęge to już jego sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mauro17
+6 / 10

niestety trochę mu to na zdrowie kariery nie wyszło. był zarejestrowany w 21 z 41 okręgach, bo rzekomo PKW
to nie miejsce na odwołania czy coś takiego, albo z datą, bo chodziło o datę dotarcia listu a
nie o datę stempla pocztowego, w każdym razie taki duperel. ja go popieram, bo to mądry człowiek i póki nie zginie w tajemniczych
okolicznościach lub Nowa Prawica nie stanie się nielegalną sektą, będę stał po stronie Janusza
Korwin-Mikkego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 października 2011 o 19:32

avatar pepa1705
+3 / 11

zrobili go w ch*uja z tymi listami mowiac ze za pozno dostarczyl. Naprawde zal mi ze nie moglem na niego glosowac. Co to za obowiazek oddawania glosu jezeli przez jakis urzedasow nie moge go oddac na osobe ktora mi odpowiada z calej tej bandy je*anych baranow i szubrawcow!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TonySoprano
+8 / 8

Dostarczył w terminie, PKW nie zdążyła policzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
+1 / 3

Bardzo trafnie powiedziane, proponuję zacząć od polityków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cjfeelip
0 / 0

JKM chce zabrac z koryta polityków więc od nich by zaczął..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanWindows
+4 / 12

Cicho bądź, zmanipulowany przez media człowieczku:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciek93PL
+7 / 13

@ciastolin Zamiast pisać takie bzdury lepiej biegnij się zaćpać na śmierć, gdyż właśnie ciebie dotyczy ten cytat. Właśnie dlatego, że zagłosowało na jego partię tak mało osób jest potrzebny w polityce, bo jak wiadomo głupich jest więcej niż mądrych. Najlepsi politycy nie obiecują, a więc nie mają szans na zdobycie głosów posłusznego, naiwnego motłochu. Właśnie takim politykiem jest JKM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TonySoprano
+4 / 8

to samo co Maciek93PL + nie zapominaj że to nie były demokratyczne wybory. W demokratycznym państwie prawa nie może się wydarzyć sytuacja w której jedna z partii nie zostaje zarejestrowana w połowie okręgów wyborczych tylko dlatego że PKW nie zdążyła policzyć podpisów. Ale co taki "znawca" może o tym wiedzieć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
-2 / 4

Demota popieram. JKM też popieram. Ten jeden raz mam wyje**ne na flame war i nakur**am Bathorego z głośników, aż mi farba odpada. Polecam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DjCiasteKKK
-5 / 7

Zwróćcie uwagę na to ze Ci "idioci" śa czyimiś synami, rodzicami,rodzeństwem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TonySoprano
+1 / 5

I jaki z tego wniosek? To śmieszne jak bardzo dorośli ludzie boją się utraty "opieki" państwa, czyli tych wszystkich zakazów i nakazów. Tak trudno wziąć sprawy we własne ręce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klaudia192
+1 / 5

Jak dla mnie moga zalegalizować narkotyki. Dlaczego? Bo jak ktoś chce to będzie je brał czy mu wolno czy nie. Tak samo z paierosami i alkoholem jest. Dlatego zgadzam się z Korwin-Mikke w 100%. Legalizujcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar swiatelko
+1 / 1

przepraszam za (-), mial byc (+). Jak najbardziej cie popieram :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GrzybiarzX
-5 / 9

z takimi tekstami chce byc kimś ważnym w Polsce? śmieszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem