@wojtas2169, to prawda, że ceny paliw mamy prawie że najnizsze w Europie (niższe są tylko w Rumunii), ale co z tego skoro średnie zarobki w Polsce też są prawie, że najniższe w całej Europie.
przypominam mój komentarz z innego demota: wojtas2169 ty masz naprawdę dziwne spojrzenie na świat. Dam Ci przykład, autentyczny. Matka mojej dziewczyny mieszka na stałe we włoszech. Dla przykładu młody człowiek zarobi tam 1200 euro. Paliwo jest za 1,20 a cukier za 0,80. U nas młody człowiek jeśli znajdzie prace dajmy na to po technikum nie dostanie więcej jak 1200 zł(no może dostanie, albo to będzie graniczyć z cudem, albo będzie mieć układy), a paliwo u nas kosztuje 5,30 zł(moje ostatnie tankowanie), a cukier nie wiem dokładnie jak teraz, ale pewnie ponad 2 zł. Dalej mi powiesz, że mamy najtańsze?:] Mnie na prawdę serce ściska, jak ostatnio za 150 zł nie zalałem pełnych 30 litrów. A będzie jeszcze gorzej...:]
Nie rozumiem, za co zostałem zminusowany. To, że mamy niskie zarobki, to jest zupełnie inna sprawa. Podpis tego demotywatora jest trochę bezsensowny. Co innego, gdyby było napisane "Obniżę zarobki. Ludzie nie będzie stać na paliwo i nie będę musiał budować dróg." Z resztą sami sobie go wybraliście, więc nie ma co marudzić.
mam co marudzić, twoje stwierdzenie, można uznać za manipulacje, NAJTAŃSZE paliwo w europie, szkoda, że nie wspomniałes o tym, że luksusem niemal już jest tankowanie w tym kraju a w innych to jakimś specjalnym zaszczytem nie jest. Rozumiesz? Po za tym czym się różni obniżka płac od wzrostu cen dla normalnego człowieka? tu i tu ma po dupie i na mniej może sobie pozwolić.
lwią cześć ceny paliwa to podatki i podatki (źródło: galileo:)... to jeszcze nic - za niedługo paliwo będzie po 7zł, a Vat pewno wyniesie 25%.. i oburzonych będzie więcej.
Vat i akcyzę minimalną wyznacza oczywiście nasza stolica - Bruksela. Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że ludzie to widzą a PO i tak dostaje największe poparcie. A później jeszcze bezczelnie w telewizji mówi, że poprzedni rząd nie ma sobie nic do zarzucenia, i jego skład nie będzie zmieniany...
Omicron, Bruksela, którą u nas uzasadnia się każdą bzdurę, ustala tylko "widełki" VAT-u, a to, że tkwimy w górnej części tych widełek, to już zasługa naszego burd... ekhm, rządu.
widzisz omicron . bo PO ma media (szczegolnie polsat, tvn i radio zet) . a kto ma media ten ma poparcie wiekszosci, bo jak wiemy wiecej jest ludzi pozwalajacych na sterowanie swoimi umyslami niz ludzi z wlasnym zdaniem :|
Dzieci! VAT i akcyzę na paliwa ustala nie rząd, ale PARLAMENT. Bo podatki (wszelkie) ustalane są na mocy USTAWY. To po pierwsze. Po drugie - akurat nasze obecne akcyzy zostały ustalone ładne kilka parlamentów (i rządów...) temu. Po trzecie - poprzedni sejm owszem, podniósł VAT - ale o 1 (słownie: jeden) punkt procentowy, co na ceny paliw mogło wpłynąć w wymiarze maksymalnie jakichś 10 gr. na litrze. Cała reszta podwyżki cen paliw w ciągu ostatnich kilku lat to wzrost cen ropy na świecie i taka a nie inna polityka koncernów paliwowych (z akcentem na to pierwsze). No i fakt: akcyzę (zwłaszcza na paliwo do diesla) zamierza podnieść Bruksela. Jak by nie patrzeć: RZĄD cen paliw nie podnosi. Powtarzam: wracać na lekcje WOS.
Jak baryłka była po 110 to dolar był po przeszło 2zł... W ogóle nie myślicie i tyle. Jak się nie podoba jest komunikacja miejska, rowery, pociągi i własne nogi nawet. A jak się dalej nie podoba to wyemigrować na zachód i cieszyć się poziomem życia podniesionym o kilka klas w górę...
@Kalimdor: Dziecko Neostrady, zanim zaczniesz obrażać innych odpowiedz mi,
proszę, na dwa proste pytania: 1. Gdzie Twoim zdaniem "potwierdzam logikę głosowania na PO"? Ja tylko
mówię, że RZĄD nie ma bezpośredniego udziału w podwyżce cen paliw. NIEZALEŻNIE, matołku, od tego czy
jest to rząd Tuska, rząd Kaczyńskiego, rząd Marcinkiewicza, rząd Janusza Korwina Mikkego czy rząd Łotewera Hudefackiego. Że podatki i
akcyzy w Polsce ustala parlament. Czy cokolwiek w tym rozumowaniu Twoim zdaniem jest agitacją za PO albo
jakąkolwiek inna partią polityczną? 2. Gdzie w mojej wypowiedzi widzisz socjalizm, prosiaczku kochany? Co ma
socjalizm to FAKTÓW? Czy ja napisałem, że to dobrze że ceny paliw są takie i że podatki i akcyzy w nich
są tak wysokie? Dziecko, naucz się czytać ze zrozumieniem - ja napisałem TYLKO to, że w Polsce RZĄD (ani
jego premier) nie podnosi cen paliw. I że warto by się douczyć, jak ten system działa, ZANIM zacznie się
go kontestować, bo inaczej wychodzi się na idiotę. Dodam jeszcze, uprzedzając Twoje kolejne niezwykle
inteligentne spostrzeżenia: tak, oczywiście można by ZMNIEJSZYĆ akcyzę i podatki. Tyle, że po pierwsze
to TAKŻE musiałby uczynić parlament, a nie rząd, a po drugie - zmniejszenie tych podatków i akcyz oznacza
mniejsze wpływy do budżetu, a mniejsze wpływy oznaczają mniejsze wydatki, czyli gdzieś i komuś trzeba
obciąć. A wtedy CI SAMI LUDZIE którzy dziś żądają obniżek podatku i akcyzy od paliw wyszliby na ulice
i awanturowali się, że nie zgadzają się na obcinanie przywilejów. I żeby było jasne: nie, nie uważam
że mieliby słuszność. Ale tak by właśnie było. Więc MYŚL i CZYTAJ UWAŻNIE zanim coś skomentujesz, bo
robisz z siebie durnia. Pozdrawiam.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
8 razy.
Ostatnia modyfikacja:
24 października 2011 o 19:13
Żeś się tyle naprodukował, a nadal idziesz w zaparte socjaliści zawsze będą dla mnie zagadką.
Otwierasz byle jaki portal bilansowy i:
1)sprawdzasz jaki jest kurs dolara do zł
2)sprawdzasz cenę baryłki dla odpowiedniego dystrybutora (azja, afryka, ameryka)
3)narzucasz opłaty wew. i transportowe
4)paliwo za ~2,80/l
5)vuala
||A ty sobie dalej siedź i wychwalaj nasz przewspaniały aparat wyzysku.
Widzę, że czytanie ze zrozumieniem jest Ci obce. Przeczytaj uważnie jeszcze raz to co napisałem, a potem
odpowiedz na dwa postawione przeze mnie pytania, bo na razie Ci się to nie udało. I nie nazywaj mnie socjalistą, dziecko, bo - powtarzam - robisz z siebie idiotę. Nic nie wychwalam, barania głowo. Mówię o FAKTACH. Nie mówię, że mi się one podobają - mówię JAK JEST. Podatki są za wysokie? Tak, są za wysokie. Rząd ustala podatki? Nie,
parlament ustala podatki. Myśl, dziecko, to nie boli.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
24 października 2011 o 19:34
Człowieku poducz się z deczka proszę. Aktualna jest od wielu wieków już umowa zgody milczenia jeśli coś przemilczysz to znaczy że się z tym zgadzasz po prostu. Więc jeśli piszesz coś i się do tego nie ustosunkujesz to to popierasz, to są czołowe prawa politologii.1)wywnioskuj z wyżej 2)jak wyżej, do tego usprawiedliwiasz 1, jeden, jedynusi, taki tyci, punkcik procentowy tylko socjaliści gadają takie farmazony. Parlament? Parlament? Co to parlament w demokratycznym kraju? Partia trzymająca władze wybierająca pośród samych siebie członków rządu partia większościowa==parlament==rząd.
No faktycznie, myślałem że piszę do samodzielnie myślącego człowieka, a widzę że mam do czynienia
z
kolejnym małoletnim fanboyem JKM, dla którego nazwanie "socjalistą" każdego kto myśli inaczej niż
jego
idol wystarcza za wszelkie argumenty. A zatem pytam - i żądam KONKRETNEJ odpowiedzi: 1. Co przemilczam?
2.
Gdzie napisałem (KONKRETNIE), że ten 1 punkt procentowy to mało? Ja napisałem, że podnieśli o 1
punkt. I
że to mogło spowodować podwyżkę cen paliw o max. 10 gr - nie więcej. To są FAKTY (trudne
słowo).
Matematyka jest apolityczna, naprawdę. A ponieważ inne podatki i akcyzy nie poszły w górę, to
oznacza że
za resztę podwyżki cen paliw odpowiedzialne są inne czynniki. Uważasz inaczej? Uzasadnij
(trudne słowo),
zamiast nazywać "socjalistą" kogoś kto ci tłumaczy, że 2+2 = 4. Nie pisz mi o
"podstawowych prawach
politologii", bo z kontekstu Twojej światłych wypowiedzi wyraźnie widać, że nie
znasz znaczenia tego
słowa. W tej paskudnej demokracji istnieje trójpodział władzy. Premier nie ustala
podatków. Tak, premier
(zwłaszcza jeśli jest szefem partii rządzącej) może wyjść z inicjatywą
ustawodawczą, którą
parlament poprze. Więc teraz uważaj: skup się, natęż, uruchom szare komórki i
wujka Google'a i odpowiedz
(tylko konkretnie, bo na natchnione frazesy płynące spod sztandarów JKM nawet
nie będę odpowiadał): JAKIE
KONKRETNIE DECYZJE podjął polski parlament za rządów tego pana ze zdjęcia
(albo za rządów jego
poprzednika), które wpłynęły na wzrost ceny paliw - POZA wspomnianym przeze mnie
podniesieniem VAT o 1
punkt procentowy. Tylko KONKRETY, prosiaczku, KONKRETY a nie ideologiczne bzdety o tym,
że "to wszystko
socjaliści". Jeszcze tylko dodam: przeczytałem sobie UWAŻNIE wszystko, c napisałem wyżej
- nie ma tam NIC co by choćby sugerowało, że popieram tę czy inna partię polityczną. Moje poglądy
polityczne nie mają tu nic do rzeczy (choć zapewniam Cię, że do socjalizmu mi równie daleko jak Twojemu
idolowi). Więc nie przelewaj na mnie swoich frustracji, prosiaczku (ani frustracji swojego idola), tylko
spróbuj POMYŚLEĆ i RZECZOWO odpowiedzieć na moje pytania.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
24 października 2011 o 20:10
Widzisz jestem informatykiem i ogólnie rozumiem, że niekiedy trzeba myśleć proceduralnie 0 1, ale proszę pomyśl w końcu 'out of the box'. VAT jest podatkiem złożonym, oddziałuje na wiele produktów i gałęzi gospodarczych których nie chcesz dostrzegać bo to godzi w "jedynie słuszną partię" i "wodza". Przedłożyłem przed tobą już odpowiedzi 1) i 2). Dodatkowo: sprzeczne informacje i przekierowywanie grupy LOTOS, zmiana umów przy groźbie wprowadzenia pakietu klimatycznego i wiele innych o których nie wiemy(celowy aid dla zusu etc. poprzez grupę akcyjną).
Jak na informatyka jesteś strasznie mało konkretny. Tak wiem że VAT przekłada się na wiele kosztów -
ponieważ nie jestem matematykiem ani ekonomistą, wierze matematykom i ekonomistom, którzy twierdzą że
ŁĄCZNE przełożenie podwyżki VAT o 1 pkt procentowy na ceny paliwa może wynieść właśnie te
10 gr. Spotkałem się z JEDNĄ teorią mówiącą o 40 gr. - ale to i tak ciągle nie tłumaczy wzrostu cen
paliwa o tyle, o ile wzrosły przez ostatnie 3 lata. Nie tłumaczy także, dlaczego wzrosły one o tyle samo
(procentowo) w krajach, w których w tym czasie NIE podniesiono VAT i w których NIE rządzi Tusk. Ani
Kaczyński. W dalszym ciągu nie podałeś mi JEDNEGO konkretu w jaki mianowicie sposób rząd (za
pośrednictwem parlamentu) "podniósł ceny paliwa". "Jedynie słuszna partia" to była za PRL (ale pewnie
jesteś za młody, żeby pamiętać jak to wyglądało). Ja żadnej partii nie uważam ze "jedynie słuszną".
Powtarzam do znudzenia: nie mówię o polityce tylko o FAKTACH. Grupa Lotos jest za małym graczem, aby to o
czym piszesz (nawet gdyby to miało jakikolwiek wpływ...) mogło podnieść ceny paliw na rynku w Polsce - a
co dopiero w całej UE i w większej części świata. Patrz troszkę szerzej, niż ci podpowiadają lokalni
politycy - dobrze na tym wyjdziesz...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
24 października 2011 o 21:50
Hahaha! Widzę hejting platformy dalej trwa w najlepsze, chcielibyście lać benzynę za pół darmo, a później obudzić się jak Grecja z ręką w nocniczku.. Cieszę się, że PO wygrało, jak na razie m in dzięki Donaldziowi nie odczuliśmy tego całego kryzysu. Ceny tak czy siak będą szły w górę czy to benzyny czy innych artykułów pierwszej potrzeby niezależnie kto akurat nami rządzi. Akurat Oni robią to w miarę z głową i chwała im za to! Podwyżki są nieuniknione, mamy ciężkie czasy dzieciaki..
Ps Kaczyński do psychiatryka! Dobrze, że ten psychopata nie wygrał bo dopiero byśmy mieli bajzel tutaj...
@olred: ta Grecja to akurat kiepski przykład, bo tam powodem kryzysu nie były za niskie ceny paliw (...), tylko nadęty do granic absurdu socjal i przywileje pozwalające niewiele pracować i dobrze żyć. Aż bańka pękła...
Niech zamknie drogi i zabroni ludziom jeździć samochodami w imię walki z pijanymi kierowcami. Niech zamknie cukiernie w imie walki z otyłością. A najlepiej ból głowy leczyć użyciem gilotyny.
Wstępując do Uni Polska popełniła ogromny błąd... UE kosztem biednych państw. Szwajcaria nie jest w uni a żyje się tam o niebo lepiej niż u nas. Coś trzeba zrobić w tym kraju... bo politycy tylko patrzą na siebie ustawiaja sie za nasze pieniadze do konca życia, a na dodatek zapewniaja byt swoim przyszlym pokoleniom oto cała filozofia... sprzedawczyki a nie Polacy nami rządzą. UNI mówi NIE ! Swoją konstytucję mamy i swoją suwerenność też ! Bóg Honor Ojczyzna = POLSKA . Dziękuje :)
Ceny paliw to dla mnie niemały problem. Co mnie jednak urzeka -> 90% wypowiadających się tutaj dzieci w życiu nie kierowało niczym powyżej roweru, no chyba, że są tutaj moi ulubieni 13 latkowie na skuterkach, którym ciężko idzie zakumanie podstaw ruchu drogowego:)
Jak by to od TUSKA zależała cena paliw. Co ma ^%%#$ rząd do cen paliw... Kto takie durne demoty robi. Boże co za debile te demotywatory dodają... SŁABE. Nie nie głosowałem na PO
człowieku... Jak moze miec wplyw(moze ma 20gr). K@@@a przecież ropa wszedzie kosztuje tyle samo. k222a NA CAŁYM ŚWIECIE JEST PODOBNA CENA. MAMY TAK ZAJE222ty rząd, że ustala cene na całym świecie? Zastanów sie typie...
Przypominam, że w Polsce mamy jedne z najtańszych paliw w europie.
Przypominam, że w Polsce mamy małe zarobki niż w innych krajach europy.
Przypominam, że pora wyłączyć komputer i iść spać.
Przypominam że czas wstać i przeglądać demoty.
Przypominam że ceny mamy europejskie - ale za to zarobki jak w trzecim świecie
@wojtas2169, to prawda, że ceny paliw mamy prawie że najnizsze w Europie (niższe są tylko w Rumunii), ale co z tego skoro średnie zarobki w Polsce też są prawie, że najniższe w całej Europie.
I napisał to ktoś kto nie ma samochodu.
wygladasz mi na jego wyborce .
przypominam mój komentarz z innego demota: wojtas2169 ty masz naprawdę dziwne spojrzenie na świat. Dam Ci przykład, autentyczny. Matka mojej dziewczyny mieszka na stałe we włoszech. Dla przykładu młody człowiek zarobi tam 1200 euro. Paliwo jest za 1,20 a cukier za 0,80. U nas młody człowiek jeśli znajdzie prace dajmy na to po technikum nie dostanie więcej jak 1200 zł(no może dostanie, albo to będzie graniczyć z cudem, albo będzie mieć układy), a paliwo u nas kosztuje 5,30 zł(moje ostatnie tankowanie), a cukier nie wiem dokładnie jak teraz, ale pewnie ponad 2 zł. Dalej mi powiesz, że mamy najtańsze?:] Mnie na prawdę serce ściska, jak ostatnio za 150 zł nie zalałem pełnych 30 litrów. A będzie jeszcze gorzej...:]
Nie rozumiem, za co zostałem zminusowany. To, że mamy niskie zarobki, to jest zupełnie inna sprawa. Podpis tego demotywatora jest trochę bezsensowny. Co innego, gdyby było napisane "Obniżę zarobki. Ludzie nie będzie stać na paliwo i nie będę musiał budować dróg." Z resztą sami sobie go wybraliście, więc nie ma co marudzić.
mam co marudzić, twoje stwierdzenie, można uznać za manipulacje, NAJTAŃSZE paliwo w europie, szkoda, że nie wspomniałes o tym, że luksusem niemal już jest tankowanie w tym kraju a w innych to jakimś specjalnym zaszczytem nie jest. Rozumiesz? Po za tym czym się różni obniżka płac od wzrostu cen dla normalnego człowieka? tu i tu ma po dupie i na mniej może sobie pozwolić.
He he, a dotacje z Unii będą za proekologiczne rozwiązania:)
Podnoś podnoś - będziemy prywatnie importować z Rosji.
Już importują, znam nawet jedną taką osobę.
Następny, któremu się wydaje że ceny paliw wyznacza rząd. Wracać na lekce WOS, a potem dodawać demoty!
A VAT i akcyzę kto wyznacza?
lwią cześć ceny paliwa to podatki i podatki (źródło: galileo:)... to jeszcze nic - za niedługo paliwo będzie po 7zł, a Vat pewno wyniesie 25%.. i oburzonych będzie więcej.
Vat i akcyzę minimalną wyznacza oczywiście nasza stolica - Bruksela. Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że ludzie to widzą a PO i tak dostaje największe poparcie. A później jeszcze bezczelnie w telewizji mówi, że poprzedni rząd nie ma sobie nic do zarzucenia, i jego skład nie będzie zmieniany...
Omicron, Bruksela, którą u nas uzasadnia się każdą bzdurę, ustala tylko "widełki" VAT-u, a to, że tkwimy w górnej części tych widełek, to już zasługa naszego burd... ekhm, rządu.
widzisz omicron . bo PO ma media (szczegolnie polsat, tvn i radio zet) . a kto ma media ten ma poparcie wiekszosci, bo jak wiemy wiecej jest ludzi pozwalajacych na sterowanie swoimi umyslami niz ludzi z wlasnym zdaniem :|
Takiego sobie rząd wybraliście to teraz patrz, płać i płacz.
P.s Panie Premierze ~~> nie głosowałem na ciebie.
Piękny demot. Mógłby być bez podpisu bo ta gęba wystarczająco demotywuje.
Chyba wielu nas jest...
Mocne! Mocne!
Dobra obstawiamy kiedy padnie na twarz IIIRP
Daję 5 lat
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2011 o 17:50
mniej .. z rok do dwu po euro 2012. czyli gora 3 lata. a pozniej volksdeutsch tusk wyjedzie do swojej ojczyzny niemiec i tyle go bedziemy ogladac.
@dawid016x@ więc obstawiasz model Portugalski? :)
Dzieci! VAT i akcyzę na paliwa ustala nie rząd, ale PARLAMENT. Bo podatki (wszelkie) ustalane są na mocy USTAWY. To po pierwsze. Po drugie - akurat nasze obecne akcyzy zostały ustalone ładne kilka parlamentów (i rządów...) temu. Po trzecie - poprzedni sejm owszem, podniósł VAT - ale o 1 (słownie: jeden) punkt procentowy, co na ceny paliw mogło wpłynąć w wymiarze maksymalnie jakichś 10 gr. na litrze. Cała reszta podwyżki cen paliw w ciągu ostatnich kilku lat to wzrost cen ropy na świecie i taka a nie inna polityka koncernów paliwowych (z akcentem na to pierwsze). No i fakt: akcyzę (zwłaszcza na paliwo do diesla) zamierza podnieść Bruksela. Jak by nie patrzeć: RZĄD cen paliw nie podnosi. Powtarzam: wracać na lekcje WOS.
Masz -,
tak z zasady bo socjaliści mają coś zgoła innego od mózgu pod czaszką, brukselkę albo inny owoc jak marchewka.
co ty jebiesz janhalb za bzdury ??
jak baryła kosztowała 110 $ to paliwo było ponizej 5 zł teraz kosztuje 90$ i jest grubo ponad 5
Bo to 0 intelektualne, chce potwierdzić tylko pokrętną logikę głosowania na PO.
Jak baryłka była po 110 to dolar był po przeszło 2zł... W ogóle nie myślicie i tyle. Jak się nie podoba jest komunikacja miejska, rowery, pociągi i własne nogi nawet. A jak się dalej nie podoba to wyemigrować na zachód i cieszyć się poziomem życia podniesionym o kilka klas w górę...
Freeze, po co w naszej części świata wyskakujesz z ropą WTI? Nas interesuje Brent, obecnie notowana po 111.
@Kalimdor: Dziecko Neostrady, zanim zaczniesz obrażać innych odpowiedz mi,
proszę, na dwa proste pytania: 1. Gdzie Twoim zdaniem "potwierdzam logikę głosowania na PO"? Ja tylko
mówię, że RZĄD nie ma bezpośredniego udziału w podwyżce cen paliw. NIEZALEŻNIE, matołku, od tego czy
jest to rząd Tuska, rząd Kaczyńskiego, rząd Marcinkiewicza, rząd Janusza Korwina Mikkego czy rząd Łotewera Hudefackiego. Że podatki i
akcyzy w Polsce ustala parlament. Czy cokolwiek w tym rozumowaniu Twoim zdaniem jest agitacją za PO albo
jakąkolwiek inna partią polityczną? 2. Gdzie w mojej wypowiedzi widzisz socjalizm, prosiaczku kochany? Co ma
socjalizm to FAKTÓW? Czy ja napisałem, że to dobrze że ceny paliw są takie i że podatki i akcyzy w nich
są tak wysokie? Dziecko, naucz się czytać ze zrozumieniem - ja napisałem TYLKO to, że w Polsce RZĄD (ani
jego premier) nie podnosi cen paliw. I że warto by się douczyć, jak ten system działa, ZANIM zacznie się
go kontestować, bo inaczej wychodzi się na idiotę. Dodam jeszcze, uprzedzając Twoje kolejne niezwykle
inteligentne spostrzeżenia: tak, oczywiście można by ZMNIEJSZYĆ akcyzę i podatki. Tyle, że po pierwsze
to TAKŻE musiałby uczynić parlament, a nie rząd, a po drugie - zmniejszenie tych podatków i akcyz oznacza
mniejsze wpływy do budżetu, a mniejsze wpływy oznaczają mniejsze wydatki, czyli gdzieś i komuś trzeba
obciąć. A wtedy CI SAMI LUDZIE którzy dziś żądają obniżek podatku i akcyzy od paliw wyszliby na ulice
i awanturowali się, że nie zgadzają się na obcinanie przywilejów. I żeby było jasne: nie, nie uważam
że mieliby słuszność. Ale tak by właśnie było. Więc MYŚL i CZYTAJ UWAŻNIE zanim coś skomentujesz, bo
robisz z siebie durnia. Pozdrawiam.
Zmodyfikowano 8 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2011 o 19:13
Żeś się tyle naprodukował, a nadal idziesz w zaparte socjaliści zawsze będą dla mnie zagadką.
Otwierasz byle jaki portal bilansowy i:
1)sprawdzasz jaki jest kurs dolara do zł
2)sprawdzasz cenę baryłki dla odpowiedniego dystrybutora (azja, afryka, ameryka)
3)narzucasz opłaty wew. i transportowe
4)paliwo za ~2,80/l
5)vuala
||A ty sobie dalej siedź i wychwalaj nasz przewspaniały aparat wyzysku.
Widzę, że czytanie ze zrozumieniem jest Ci obce. Przeczytaj uważnie jeszcze raz to co napisałem, a potem
odpowiedz na dwa postawione przeze mnie pytania, bo na razie Ci się to nie udało. I nie nazywaj mnie socjalistą, dziecko, bo - powtarzam - robisz z siebie idiotę. Nic nie wychwalam, barania głowo. Mówię o FAKTACH. Nie mówię, że mi się one podobają - mówię JAK JEST. Podatki są za wysokie? Tak, są za wysokie. Rząd ustala podatki? Nie,
parlament ustala podatki. Myśl, dziecko, to nie boli.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2011 o 19:34
Człowieku poducz się z deczka proszę. Aktualna jest od wielu wieków już umowa zgody milczenia jeśli coś przemilczysz to znaczy że się z tym zgadzasz po prostu. Więc jeśli piszesz coś i się do tego nie ustosunkujesz to to popierasz, to są czołowe prawa politologii.1)wywnioskuj z wyżej 2)jak wyżej, do tego usprawiedliwiasz 1, jeden, jedynusi, taki tyci, punkcik procentowy tylko socjaliści gadają takie farmazony. Parlament? Parlament? Co to parlament w demokratycznym kraju? Partia trzymająca władze wybierająca pośród samych siebie członków rządu partia większościowa==parlament==rząd.
No faktycznie, myślałem że piszę do samodzielnie myślącego człowieka, a widzę że mam do czynienia
z
kolejnym małoletnim fanboyem JKM, dla którego nazwanie "socjalistą" każdego kto myśli inaczej niż
jego
idol wystarcza za wszelkie argumenty. A zatem pytam - i żądam KONKRETNEJ odpowiedzi: 1. Co przemilczam?
2.
Gdzie napisałem (KONKRETNIE), że ten 1 punkt procentowy to mało? Ja napisałem, że podnieśli o 1
punkt. I
że to mogło spowodować podwyżkę cen paliw o max. 10 gr - nie więcej. To są FAKTY (trudne
słowo).
Matematyka jest apolityczna, naprawdę. A ponieważ inne podatki i akcyzy nie poszły w górę, to
oznacza że
za resztę podwyżki cen paliw odpowiedzialne są inne czynniki. Uważasz inaczej? Uzasadnij
(trudne słowo),
zamiast nazywać "socjalistą" kogoś kto ci tłumaczy, że 2+2 = 4. Nie pisz mi o
"podstawowych prawach
politologii", bo z kontekstu Twojej światłych wypowiedzi wyraźnie widać, że nie
znasz znaczenia tego
słowa. W tej paskudnej demokracji istnieje trójpodział władzy. Premier nie ustala
podatków. Tak, premier
(zwłaszcza jeśli jest szefem partii rządzącej) może wyjść z inicjatywą
ustawodawczą, którą
parlament poprze. Więc teraz uważaj: skup się, natęż, uruchom szare komórki i
wujka Google'a i odpowiedz
(tylko konkretnie, bo na natchnione frazesy płynące spod sztandarów JKM nawet
nie będę odpowiadał): JAKIE
KONKRETNIE DECYZJE podjął polski parlament za rządów tego pana ze zdjęcia
(albo za rządów jego
poprzednika), które wpłynęły na wzrost ceny paliw - POZA wspomnianym przeze mnie
podniesieniem VAT o 1
punkt procentowy. Tylko KONKRETY, prosiaczku, KONKRETY a nie ideologiczne bzdety o tym,
że "to wszystko
socjaliści". Jeszcze tylko dodam: przeczytałem sobie UWAŻNIE wszystko, c napisałem wyżej
- nie ma tam NIC co by choćby sugerowało, że popieram tę czy inna partię polityczną. Moje poglądy
polityczne nie mają tu nic do rzeczy (choć zapewniam Cię, że do socjalizmu mi równie daleko jak Twojemu
idolowi). Więc nie przelewaj na mnie swoich frustracji, prosiaczku (ani frustracji swojego idola), tylko
spróbuj POMYŚLEĆ i RZECZOWO odpowiedzieć na moje pytania.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2011 o 20:10
Widzisz jestem informatykiem i ogólnie rozumiem, że niekiedy trzeba myśleć proceduralnie 0 1, ale proszę pomyśl w końcu 'out of the box'. VAT jest podatkiem złożonym, oddziałuje na wiele produktów i gałęzi gospodarczych których nie chcesz dostrzegać bo to godzi w "jedynie słuszną partię" i "wodza". Przedłożyłem przed tobą już odpowiedzi 1) i 2). Dodatkowo: sprzeczne informacje i przekierowywanie grupy LOTOS, zmiana umów przy groźbie wprowadzenia pakietu klimatycznego i wiele innych o których nie wiemy(celowy aid dla zusu etc. poprzez grupę akcyjną).
Jak na informatyka jesteś strasznie mało konkretny. Tak wiem że VAT przekłada się na wiele kosztów -
ponieważ nie jestem matematykiem ani ekonomistą, wierze matematykom i ekonomistom, którzy twierdzą że
ŁĄCZNE przełożenie podwyżki VAT o 1 pkt procentowy na ceny paliwa może wynieść właśnie te
10 gr. Spotkałem się z JEDNĄ teorią mówiącą o 40 gr. - ale to i tak ciągle nie tłumaczy wzrostu cen
paliwa o tyle, o ile wzrosły przez ostatnie 3 lata. Nie tłumaczy także, dlaczego wzrosły one o tyle samo
(procentowo) w krajach, w których w tym czasie NIE podniesiono VAT i w których NIE rządzi Tusk. Ani
Kaczyński. W dalszym ciągu nie podałeś mi JEDNEGO konkretu w jaki mianowicie sposób rząd (za
pośrednictwem parlamentu) "podniósł ceny paliwa". "Jedynie słuszna partia" to była za PRL (ale pewnie
jesteś za młody, żeby pamiętać jak to wyglądało). Ja żadnej partii nie uważam ze "jedynie słuszną".
Powtarzam do znudzenia: nie mówię o polityce tylko o FAKTACH. Grupa Lotos jest za małym graczem, aby to o
czym piszesz (nawet gdyby to miało jakikolwiek wpływ...) mogło podnieść ceny paliw na rynku w Polsce - a
co dopiero w całej UE i w większej części świata. Patrz troszkę szerzej, niż ci podpowiadają lokalni
politycy - dobrze na tym wyjdziesz...
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2011 o 21:50
Sranie w banie...
@dota4fun: Och, cóż za głęboki i rzeczowy komentarz... Jakaż argumentacja... Jestem pod wrażeniem...
janhalb, skończ waść, wstydu oszczędź.
Hahaha! Widzę hejting platformy dalej trwa w najlepsze, chcielibyście lać benzynę za pół darmo, a później obudzić się jak Grecja z ręką w nocniczku.. Cieszę się, że PO wygrało, jak na razie m in dzięki Donaldziowi nie odczuliśmy tego całego kryzysu. Ceny tak czy siak będą szły w górę czy to benzyny czy innych artykułów pierwszej potrzeby niezależnie kto akurat nami rządzi. Akurat Oni robią to w miarę z głową i chwała im za to! Podwyżki są nieuniknione, mamy ciężkie czasy dzieciaki..
Ps Kaczyński do psychiatryka! Dobrze, że ten psychopata nie wygrał bo dopiero byśmy mieli bajzel tutaj...
Masz obligatoryjnego -
Pozdrawiam
K.
@olred: ta Grecja to akurat kiepski przykład, bo tam powodem kryzysu nie były za niskie ceny paliw (...), tylko nadęty do granic absurdu socjal i przywileje pozwalające niewiele pracować i dobrze żyć. Aż bańka pękła...
Niech zamknie drogi i zabroni ludziom jeździć samochodami w imię walki z pijanymi kierowcami. Niech zamknie cukiernie w imie walki z otyłością. A najlepiej ból głowy leczyć użyciem gilotyny.
Wstępując do Uni Polska popełniła ogromny błąd... UE kosztem biednych państw. Szwajcaria nie jest w uni a żyje się tam o niebo lepiej niż u nas. Coś trzeba zrobić w tym kraju... bo politycy tylko patrzą na siebie ustawiaja sie za nasze pieniadze do konca życia, a na dodatek zapewniaja byt swoim przyszlym pokoleniom oto cała filozofia... sprzedawczyki a nie Polacy nami rządzą. UNI mówi NIE ! Swoją konstytucję mamy i swoją suwerenność też ! Bóg Honor Ojczyzna = POLSKA . Dziękuje :)
No ludzie, przecież ten pomysł to plan na uleczenie zła na całym świecie! :o
Ehhh, banda złodziei i tyle. ;] Niestety Król Julian nie wygrał :/
Ceny paliw to dla mnie niemały problem. Co mnie jednak urzeka -> 90% wypowiadających się tutaj dzieci w życiu nie kierowało niczym powyżej roweru, no chyba, że są tutaj moi ulubieni 13 latkowie na skuterkach, którym ciężko idzie zakumanie podstaw ruchu drogowego:)
nie róbcie tego rodzaju demotów, sami k*rwa na niego głosowaliście.
Każdy narzeka... a KTO GO WYBRAŁ?!
Jak by to od TUSKA zależała cena paliw. Co ma ^%%#$ rząd do cen paliw... Kto takie durne demoty robi. Boże co za debile te demotywatory dodają... SŁABE. Nie nie głosowałem na PO
Masz racje, to nie usa prezydent nie ma wplywu na gospodarke w takim stopniu by podnieść cenę paliw,
paradoks - wszyscy go krytykują i na niego bluzgają a w wyborach jakoś dostał 40% . Kto go w takim razie wybrał jak nikt na niego nie głosował?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2011 o 19:21
człowieku... Jak moze miec wplyw(moze ma 20gr). K@@@a przecież ropa wszedzie kosztuje tyle samo. k222a NA CAŁYM ŚWIECIE JEST PODOBNA CENA. MAMY TAK ZAJE222ty rząd, że ustala cene na całym świecie? Zastanów sie typie...
http://taniepaliwo.motofakty.pl/sites/default/files/images/Ceny_paliw_Skladniki_29-07-2011.jpg
Wygooglaj sobie co z tego ustala rząd.
jestescie tepi