Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2390 2524
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Diux
+7 / 15

No a jak :D... Polska młodzież jest zajebista :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
+13 / 21

masz racje społeczenstwo jest bardzo mocno niedoinformowane, bo takimi jak ty jest bardzo latwo manipulowac a o to dowod:
A
słyszeliście o kryzysie w Islandii?? A wiecie jak to się zakończyło...?? NAJWIĘKSZA TAJEMNICA MEDIALNA
XXI WIEKU- ISLANDIA Islandczycy sprawili, że rząd, który aprobował pod dyktando światowej finansjery
zubożyć islandzki naród zgodnie ze scenariuszem aktualnie "przerabianym" przez Grecję podał się w
komplecie do dymisji! Główne banki w Islandii zostały znacjonalizowane i mieszkańcy zdecydowali
jednogłośnie zadeklarować niewypłacalność długu, który został zaciągnięty przez prywatne banki w
Wielkiej Brytanii i Holandii. Doprowadzono też do powołania Zgromadzenia Narodowego w celu ponownego
spisania konstytucji. I to wszystko w pokojowy sposób. To prawdziwa rewolucja przeciw władzy, która
doprowadziła Islandię do aktualnego załamania. Na pewno zastanawiacie się, dlaczego te wydarzenia nie
zostały szeroko nagłośnione? Odpowiedź na to pytanie prowadzi do kolejnego pytania: Co by się stało,
gdyby reszta europejskich narodów wzięła przykład z Islandii? Oto krótka chronologia faktów: Wrzesień
2008 roku: nacjonalizacja najważniejszego banku w Islandii, Glitnir Banku, w wyniku czego giełda zawiesza
swoje działanie i zostaje ogłoszone bankructwo kraju. Styczeń 2009 roku: protesty mieszkańców przed
parlamentem powodują dymisję premiera Geira Haarde oraz całego socjaldemokratycznego rządu, a następnie
przedterminowe wybory. Sytuacja ekonomiczna wciąż jest zła i parlament przedstawia ustawę, która ma
prywatnym długiem prywatnych banków (wobec brytyjskich i holenderskich banków) wynoszącym 3,5 miliarda
euro obarczyć islandzkie rodziny na 15 lat ze stopą procentową 5,5 procent. W odpowiedzi na to następuje
drugi etap pokojowej rewolucji. Początek 2010 roku: mieszkańcy zajmują ponownie place i ulice, żądając
ogłoszenia referendum w powyższej sprawie. Luty 2010 roku: prezydent Olafur Grimsson wetuje proponowaną
przez parlament ustawę i ogłasza ogólnonarodowe referendum, w którym 93 procent głosujących opowiada
się za niespłacaniem tego długu. W międzyczasie rząd zarządził sądowe dochodzenia mające ustalić
winnych doprowadzenia do zaistniałego kryzysu. Zostają wydane pierwsze nakazy aresztowania bankowców,
którzy przezornie odpowiednio wcześniej uciekli z Islandii. W tym kryzysowym momencie zostaje powołane
zgromadzenie mające spisać nową konstytucję uwzględniającą nauki z dopiero co "przerobionej lekcji". W
tym celu zostaje wybranych 25 obywateli wolnych od przynależności partyjnej spośród 522, którzy stawili
się na głosowanie (kryterium wyboru tej "25%u2033 - poza nieposiadaniem żadnej książeczki partyjnej -
była pełnoletniość oraz przedstawienie 30 podpisów popierających ich osób). Ta nowa rada konstytucyjna
rozpoczęła w lutym pracę, która ma się zakończyć przedstawieniem i poddaniem pod głosowanie w
najbliższych wyborach przygotowanej przez nią "Magna Carty". Czy ktoś słyszał o tym wszystkim w
europejskich środkach przekazu? Czy widzieliśmy, choćby jedno zdjęcie z tych wydarzeń w którymkolwiek
programie telewizyjnym? Oczywiście - NIE! W ten oto sposób Islandczycy dali lekcję bezpośredniej
demokracji oraz niezależności narodowej i monetarnej całej Europie pokojowo sprzeciwiając się Systemowi.
Minimum tego, co możemy zrobić, to mieć świadomość tego, co się stało, i uczynić z tego "legendę"
przekazywaną z ust do ust. Póki co wciąż mamy możliwość obejścia manipulacji medialno informacyjnej
służącej interesom ekonomicznym banków i wielkich ponadnarodowych korporacji. Nie straćmy tej szansy i
informujmy o tym innych, aby w przyszłości móc podjąć podobne działania, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2012 o 22:41

avatar kiraftw
+5 / 9

Czepiuch; wmawiaj to sobie wklejam to by jak najwiecej ludzi sie dowiedzialo jak wyglada prawdziwa demokracja, ale ludziom takim jak ty wystarczy obejrzec fakty, czy jakiekolwiek inne wiadomosci, w kotrych przyjdzie jakis smieszcny ekspert i powie, ze nie rozumie buntu internautow, ze jest bez sensu, ze wyolbrzymiaja problem, i po prostu chodzi o nielegalne sciaganie plikow, a zatem placmy na kryzys panstw zachodnich i miejmy zarobki polskie a ceny niemieckie i nic nie zmianiajmy rzad jest fajny i popierajmy wszystko co robia, bo przeciez mozna powiedziec, ze lada moment ludzie wyjda na ulice z haslem Polska bez podatkow i poniewaz jest demokracja to rzad bedzie je musial zniesc, wiec motloch strajkujacy nie musi miec racji, smutne jest jak latwo sie ludzmi manipuluje, tylko dlatego, ze wierza we wszystko co mowia w TV i w to, ze maja wplyw na to kto bedzie rzadzil w parlamencie w kraju i UE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
+4 / 6

na jakich faktach budujesz ta opinie, he?? na faktach podanych w dzisiejszych wiadomosciach, bo to co dzieje sie w islandii wiem, od mojej dobrej kolezanki, ktora jest tam aktualnie na wolontariacie, w parafii ewangelickiej, mam dla ciebie zla wiadomosc, to co dzis podaja media, jest swietna manipulacja prawdy i na PO nie glosowalem, wybralem najmniejsze zlo, nikt mi dzis z obecnych na scenie politycznej nie odpowiada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
+1 / 1

Czepiuch mówisz że nic nie wiedząca banda małolatów protestuje przeciw ACTA po czym mówisz że jeszcze nie masz prawa wyborczego . . . ? To ile ty masz lat ? kim ty w ogóle jesteś gówniarzu !?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reygladiador
+1 / 5

Brawo! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UWAGANIESPIE
-2 / 2

ale sie wysiliłes

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CherubinSs
+7 / 9

Jak ludzie nie zawalczą o to to o co zawalczą?
A w democie chodzi o to że w razie potrzeby potrafimy się zjednoczyć :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kazan
0 / 8

Głownie chodziło mi o to że Polacy w obliczu wspólnego wroga potrafią sie doskonale jednoczyć jak napisał kolega wyżej, ale widzę że koleżanka @Madusia19 porusza inny problem. otóż mówisz że cytuję 'Na świecie jest o wiele więcej ważniejszych
problemów, a wy idzie sie bic o internet'- nie chodzi tu o internet ale o wolność. Wg konstytucji RP każdy obywatel ma prawo do wolności. Słowa wyznania itp. Wolny internet jest gwarancją wolności słowa. Tak więc cenzurując internet rząd automatycznie cenzuruje nas,a nie ma do tego prawa. Co takiego uważasz za te ważniejsze rzeczy? Śmierć przywódcy Korei północnej czy może spór o Smoleńsk? Odbieranie ludziom wolności jest pierwszym krokiem do odebrania im wszystkiego. Polecam poczytać 'Długi marsz' oraz 'Inny świat', choć istnieje więcej książek mówiących o tym co sie dzieje z człowiekiem który traci wolność. A z młodzieży powinniśmy być dumni, bo walczą o swoje a nie przyswajają papki ugotowanej przez polityków i media niczym roczne dziecko. Ta młodzież właśnie udowadnia wszystkim kombatantom wojennym i członkom Solidarność, że będą potrafili walczyć o wolność jeśli byłaby taka potrzeba. A właśnie teraz jest najodpowiedniejszy moment. Szacunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Madusia19
-1 / 7

@Kazan
"Inny świat" czytałam i bardzo Cię proszę nie ustawiaj w takiej samej perspektywie czasów totalitaryzmu radzieckiego i ustawy antypirackiej. "A z młodzieży powinniśmy być dumni, bo walczą o swoje a nie
przyswajają papki ugotowanej przez polityków i media niczym roczne dziecko"- śmieszy mnie to, bo większość młodych idzie za tym co modne, a skoro dziś, teraz jest modne "być przeciw ACTA" to bądźmy wszyscy przeciwni! Moda, a nie solidarność. A od demotów i wpisów na Facebooku na temat "precz z ACTA" aż mnie mdli. A jeśli chodzi o inne ważne rzeczy- bieda i problem głodu, drugi płatny kierunek studiów, wymieniać można w nieskończonośc. Ale dziś najistotniejszą wartością jest internet!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pipel888
-1 / 5

ehh medusia19 ty chyba czegoś nie pojmujesz a mianowicie to te wszystkie twoje ważniejsze problemy istniały,istnieją i będą istnieć, bo puki jest człowiek są te problemy!, i nie da się z tym walczyć ale o wolność słowa i prywatność w sieci nadal da się walczyć puki nie jest za późno .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Monika1891
+1 / 3

Madusia19 "to ja wolę nie być Polką", wyjedź za granicę i krzyż na drogę, a co do biedy i głodu również możesz się przyczynić, przekazuj pieniądze, wysyłaj paczki.. nikt Ci nie broni. Tu nie chodzi o sam internet tylko tak jak napisał kolega wyżej o cenzure, kontrole i pozbawienie wolności słowa -Ja odbieram demota jako obraz zjednoczenia ludzi w ważnej dla nich sprawie i również jestem pod wrażeniem, że aż tyle ludzi brało w nich udział ( ja również- ale co najważniejsze tego że rząd jako przedstawiciel narodu nie liczy się z nim, nie uzgadnia podejmowanych decyzji i okłamuje. śmieją się nam w twarz bo dzięki nam są przy władzy, trzepią kasę a my i tak nie możemy nic zrobić. Kolejną kwestią są zamienniki leków, którym możemy powiedzieć PA PA i iść z torbami bo ceny oryginałów są kosmiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kazan
0 / 2

Najistotniejszą wartością jest wolność :) Racja są ludzie którzy idą za hasłem, bo jest fajnie i nie będzie skąd ściągać pornoli itp. ale są ludzie którzy są ze sprawą od początku i wiedzą o co chodzi. A ja nie próbuje porównywać totalitaryzmu radzieckiego i ustawy antypirackiej jak Ty to nazywasz. Chodziło mi tu o uświadomienie Ci iż nie ma ważniejszej rzeczy od wolności. To wolność gwarantuje nam wszystkie prawa. Jak zapewne się orientujesz w czasach niewolnictwa plantatorzy USA mieli odpowiednie sposoby aby wybić swoim 'podwładnym' biedę i głód z głów. To dzięki wolności możesz powiedzieć że bieda jest w Polsce problemem. Za taką wypowiedź w kraju z ograniczoną wolnością [posłużę się ZSRR]czekał na ciebie 10 letni wyrok :) A co do biedy i głodu tych problemów niestety nie da się rozwiązać. Państwo utopijne nie istnieje :) Jeśli wyjście widzę w tym żeby głodni zjedli biednych :) Chętnie podejdę do dyskusji na ten temat, ale to chyba przy innej okazji :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Madusia19
-1 / 5

Widzę,że się nie rozumiemy. Chodzi mi o to,że w dzisiejszych czasach jedyną sprawą, za którą walczycie jest internet.I jednoczycie się nie w obronie wolności słowa, ale w obronie internetu. Ciekawe, czy takie same protesty podnosilibyście, gdyby wam blokowano prawo dostępu do książek, które chcecie czytać , ale z powodów ideologicznych jest to zabronione. Dziś liczy się to,że nie ściągniecie filmu z sieci.Do tego pseudo manifestacje pseudo manifestacje z hasłami,które stanowią o waszej inteligencji i kulturze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Madusia19
-1 / 3

a i jeszcze jedno @Kazan "jeśli wyjście widzę w tym żeby głodni zjedli biednych" to gratuluję podejścia i takimi hasłami problemów żadnych nie rozwiązemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
0 / 0

Madusia19 nie masz zielonego pojęcia z czym my w ogóle walczymy, nie wiesz czym jest ACTA (choć ten temat
był wałkowany ze 100razy), internet nie jest tylko formą rozrywki to również handel międzynarodowy i
tajne rządowe dokumenty zapisywane w sieci. ACTA to naruszenie nie tylko zasad swobody używania internetu i
rzekome zwalczanie piractwa, to również naruszenie zasad demokracji i narzucanie nowego porządku. Ocknij
się żyjemy w skomputeryzowanym świecie, nawet nie wiesz ilu ludzi w sieci ma dostęp do twoich danych
osobowych, wiele urzędów państwowych już używa komputerów wiec nie wmawiaj nam że walczymy tylko o
Mp3,WMA,Avi i RedTube!! Za ACTA stoją potężne korporacje, to może być element globalizacji więc
porównywanie ACTA do totalitaryzmu radzieckiego jest adekwatne ponieważ to już jest reżim tylko że
kapitalistyczny, to nie zwykła ustawa antypiracka !!! Jeśli uważasz że młodzież protestuje przeciw ACTA
bo to modne no to cóż . . . sama myślisz takimi kategoriami bo wszystkim przypisujesz tą samą metkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 stycznia 2012 o 13:14

U ultrania
+20 / 30

Niemalże wszystkie powyższe miasta to ważne ośrodki akademickie, więc ciężko tu mówić o bandzie nic niewiedzących małolatów. Brawo Toruńskie Pierniki:)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
0 / 0

Komentarz usunięty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UWAGANIESPIE
-3 / 7

Ludzie to jest taki marsz pokojowy trzeba zaczynać palic auta wybijac szyby zeby pokazac wysokie niezadowolenie tu nie ma co iść i krzyczeć tu trzeba pokazac kto tak naprawde ma władze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Madusia19
-4 / 12

Dokładnie!! Popieram

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czepiuch
-3 / 9

Zgadzam się. Patrioci nie mają co w ferie robić. Cieszę się, że chociaż kilka osób ma pojęcie o tym co się dzieje i nie daje sobą manipulować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lisek65
+2 / 10

warto wspomnieć jeszcze o tych ich "błyskotliwych" hasłach. W takich sytuacjach wstyd mi za moje pokolenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuorn
-2 / 2

W pewnym sensie masz rację, że może nie powinno się łączyć znaku Polski walczącej z tymi wulgarnymi plakatami i przyznam że nie bardzo mi się podoba że "walka" jest o internet jednakże ogólnie cieszy mnie że pojawia się ogólny sprzeciw wobec polityki partii rządzących oraz, że ludzie w końcu zaczynają dostrzegać że wszędzie starają się nas zmanipulować oraz w końcu zaczynają myśleć...
A co do młodzieży to zawsze była wyszczekana ponieważ tak było jest i chyba zawsze już będzie na to trzeba przymrużyć oko by dostrzec dalsze możliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kazek17
+3 / 7

nie masz racji...chyba każdy wie co to ACTA.. jak by nie wiedział to by nie poszedł na protest...

dużo nas było tylko szkoda że to i tak nic nie dało..:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czepiuch
-2 / 8

Prawda jest taka, że idą na protest i nie wiedzą przeciw czemu protestują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2012 o 22:57

L lisek65
+2 / 4

nie każdy wie. na protesty niestety zbiegło się wielu głupców, którzy usłyszeli, że nie będą mogli ściągać filmów, przeglądać demotywatorów, i że rząd postanowił podpisać ACTA bez konsultacji z narodem i to dla nich wielka tragedia. Tak naprawdę problem tkwi o wiele głębiej a z pewnością 90% protestujących nie zdawała sobie z niego sprawy i jeszcze zrobiła z siebie bandę- przepraszam za słownictwo- kretynów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SilverGTA
-1 / 3

Dokładnie jak pisze lisek, społeczeństwo tak będzie na nich patrzeć, bo nie do końca wiedzą czym jest ACTA i będą celebrować zdanie mediów, mało tego stwierdzą, że młodzież ma zostać odcięta od internetu i dlatego protestują, bardzo dobrze się dzieje i w ogóle. Gdyby znali faktyczną skalę problemu, iż dotyczy to również leków itp. mógłbym się założyć, że na ulice miast wyszło tysiące ludzi, po kolei dołączaliby również kierowcy - połączyliby problem dot. cen paliw i strajk jak w Grecji... Ale Polacy jednak na masowe wystąpienie są zbyt leniwi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wera20014
-1 / 1


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
0 / 0

Dodałem odpowiedź demotywatorem... GDZIE ON JEST W KOMENTARZACH?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BossPanzer
0 / 0

A i tak mają nas w dupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chubert
0 / 2

"Naród wspaniały... Tylko ludzie k*rwy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar madzia971123
0 / 0

Ja również .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rani
+2 / 4

I pomyśleć że dopiero groźba ocenzurowania internetu sprawiła że ludzie przejrzeli na oczy. Żadne podwyżki podatków, ustawa zdrowotna ani inne pomysły naszego "wspaniałego" rządu, nie spowodowały takiej paniki jak ACTA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Szyszek
+3 / 3

Gorzów jest dwa razy, tylko raz podpisany jako Katowice xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arienne
+1 / 1

Też zwróciłam na to uwagę, nawet się zdziwiłam, że w Katowicach mają taki sam plac jak Gorzów, ale zaraz patrzę, a tam na transparencie bezczelny napis Gorzów :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dedaviol
+1 / 1

Moim zdaniem dobrze, że były protesty. Ludzie pokazali, że są mocni nie tylko na
FB. A ACTA zaraz
przejdzie do
historii. Trybunał Sprawiedliwości ogłosił wreszcie, że jest niezgodna z prawem UE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 stycznia 2012 o 0:00

K kislu27
-3 / 3

Banda gimbusów co ma takie pojęcie o polityce jak Kobe bryant o podawaniu, wypierd12alać na kwejka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gruby331
+2 / 2

Dlaczego tu Kielc nie ma skoro tam był najgłośniejszy protest??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matio14
0 / 0

Też mnie to zastanawia, skoro nawet w Faktach o tym mówiono... ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
0 / 0

a ja nie. w innych krajach nie ma protestów? myślicie że to coś da? młodzież lubi takie spędy, okazja do napicia sie potem z ziomkami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aldareene
-1 / 1

Nie uważam, za powód do dumy, że tysiące ludzi musi wyjść na ulice by uświadomić rządzącym ich błędną decyzję. Niestety tylko taka forma już nam pozostała, taki mamy kraj i tak ślepy rząd ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M m4jki
0 / 0

oczywiscie warszawka musiala sie wylamac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomaszeq75
0 / 0

Ja zawsze jestem z tego dumny !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar padingtton
+2 / 2

Najlepsze w tych marszach było to ze szli w nich ludzie o całkowicie przeciwnych poglądach : Narodowcy, anarchiści,lewica,prawica. W pokazuje ze w takich chwilach potrafimy się zjednoczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piotruch88
0 / 0

jestem ciekaw ile z tego grona demonstrujących to elektorat PO?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lubiebrowar666
+1 / 1

gorzów wlkp jest 2 razy, obrazek Z Katowic tez jest z gw (transparent z napisem gorzów i w tle nasz dzwon wolności) chyba ze jestem jednak ślepy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arienne
0 / 0

nie nie, to prawda :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiolaaa4
0 / 0

a bielsko gdzie?;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skarabeusz9991
0 / 0

Ja sie pytam Gdzie Kielce :P pierwsze miasto co zrobilo zadyme :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Smileczka
+1 / 1

W Pile też było ciekawie! Szliśmy ulicami, nawet naokoło ronda. Ale skończyło się pogonieniem przez policję. Mam nadzieję, że to coś pomoże! Zmarzłam na maksa! Ale walka o wolność musi być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hrabia9933
0 / 0

widze ze tylko w katowicach byla polska flaga :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J julx
0 / 0

Marcel21 Całkowicie popieram!! Nie wiem ja miałam pomysł że gdy wprowadzą już ACTA to będą nakładać kary na ludzi którzy łamią to porąbane prawo - grzywny. Ja nie wiem czy oni chcą tym sposobem załatać dziurę budżetową? gżywny chyba idą do skarbu państwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pekniety
0 / 0

Powinieneś cały czas być dumny z tego, że jesteś Polakiem..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sidorovich
0 / 0

A gdzie Warszawa? To tutaj się wszystko zaczęło!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem