Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2962 3123
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Elenaaa
+54 / 58

magia telewizji. tak jakby to pierwsze dziecko umarło w Polsce. ciekawe ilu ludzi będzie na pogrzebie... tylko z ciekawości lub po to by się pokazać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rani
+45 / 47

Jest to smutne ale dużo dzieci umiera a jakoś przed ich domem albo na ich grobie ludzie nie postawiają zniczy ani nie przynoszą pluszaków. Jedynymi ludźmi którzy pamiętają o tych dzieciach jest najbliższa rodzina.

Elenaaa dobrze powiedziała magia telewizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gr0t
+18 / 20

Bo to Polska właśnie. Umrze milion osób - ch*j, umrze jedna, zrobi się rozgłos - katastrofa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar piorun2010
+7 / 7

@kondi, media nagłaśniały, żeby "przyćmić" sprawy polityczne.
i to nie jest grób, tylko miejsce gdzie ją matka ukryła :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lalalalala123
+5 / 5

"zazdroszczą jej popularności" :| czy Ty się dobrze czujesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niereformow4ny
+26 / 30

Zgodzę się z wami. Nie rozumiem po co są te cyrki? Madzia już nie ożyje.. po co te ,,teatry". Codziennie ginie kilka setek dzieci i jakoś nie słychać o tym... Za demot +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
+8 / 14

Dlatego to tak bardzo przypomina Smoleńsk. I brak równości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lutego 2012 o 20:35

avatar K4mil
+13 / 21

Ale potrzebują tego ci którzy tam to wszystko zanieśli. Każda sytuacja w której robi się coś 'dla zmarłego' jest sytuacją w której robi się coś dla siebie. Cały cyrk pogrzebów jest właśnie dla żyjących, nie dla zmarłego, któremu, (jako, że nie żyje!) jest absolutnie wszystko jedno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cabotine
+14 / 18

A w domach dziecka, albo w domach samotnej matki.. Dzieci nie maja się czym bawić..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niereformow4ny
+11 / 15

Teraz widzimy jak łatwo nas zmanipulować. TV nagłośniła Madzię i co? Setki misiów lalek itp. Zamiast tego mogli by pokazać niektóre zasoby zabawek w domu dziecka.. W jednym pracuje moja siostra i jest masakra. Zabawki rozwalone, lalki bez głów, samochody bez kół.. Ale ludzie i tak wolą wyrzucić kasę w coś co i tak nie przyniesie żadnych pozytywnych skutków...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
+4 / 8

Świetny demot. Ostatnio właśnie oglądałem z Ojcem wiadomości i było zdjęcie z tego miejsca gdzie tą dziewczynkę matka zostawiła i miałem ten sam przebłysk. Ludzie to są jednak durni, dziecku do domu dziecka nie zaniosą, tylko położą w jakimś gruzie. Raz, że robią burdel i zamiast symboliki jest cyrk, a dwa, że to się potem wyrzuci, albo zniszczy, albo ktoś ukradnie. Bez sensu kompletnie :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Risen
-2 / 2

Też o tym pomyślałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forman
+5 / 13

temat zastępczy, żeby nie mowic o rzeczach niewygodnych dla rzadu. zamiast o protestach o ACTA i referendum odnosnie wieku emerytalnego robia nam pranie mozgu tym ze matka wypila rozcienczony plyn do mycia naczyn. paranoja. a ci ludzie co chodza na ten ołtarz to tez jakies wykrety (mozna tam zauwazyc obok misiakow kartki typu "zdychaj w wiezieniu wyrodna matko" itd)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gr0t
+1 / 7

Oczywiście Forman ma rację. Teraz tylko ucichnie ACTA, wiek emerytalny, rozwalą nam mózg by wszystko zrobić potajemnie. TV i Radio NIE SĄ WOLNYMI mediami, są ciągle manipulowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wilkmaciej
+4 / 6

Minusy stąd że większość to ciemne masy, nie widzące więcej niż kawał kiełbasy...Otwarty umysł to nie jest raczej atrybut przeciętnego polaka:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cassar
+2 / 4

No i to jest prawdziwy demot! Przyczyna tego cyrku jest naturalnie prosta - "pokazali w telewizji biedactwo". Dziecka szkoda, wiadomo, ale tak samo szkoda dziesiątek innych, które umarły tego dnia i tysięcy (jak nie więcej), które pomarły od owego dnia do teraz. I nieważne jest, że takie setki dzieci nie mają zabawek, one nie są pokazywane w telewizji, więc zostawię na grobie, nie się zmarnuje. Ludzie (w większości, bo na szczęście są jeszcze jednostki myślące inaczej) z wyboru pozostają ślepi na tragedie w ich otoczeniu; dopiero gdy sprawa jest nagłośniona mogą coś zrobić, bo działa konformizm i mentalność tłumu: "innych to rusza, więc mnie też"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gienka
+3 / 5

ja się tylko zastanawiam: kiedy i kto ten bajzel w końcu posprząta? bo to jest park a nie cmentarz. i naprawdę już widzę tych którzy poszli tam zapalić znicz i zostawić pewnie już niepotrzebnego pluszaka licząc może na wywiad w tv, jak sprzątają wypalone znicze i zniszczone zabawki. ja nie twierdzę, że wszyscy mają parcie na szkło i kochają sensacje, ale część ludzi na pewno. ci, którzy naprawdę przeżywają śmierć tego dziecka znajdą bardziej cywilizowany sposób i miejsce na upamiętnienie jej śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niereformow4ny
+1 / 3

Zresztą wiele osób robi to dla ,,lansu", ot sobie dam misia, zrobi mi może fotkę telewizja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tamlinek
+2 / 2

Oj to niestety prawda co piszecie, to jest kompletnie bez sensu te zabawki tylko sie zniszcza inne dzieci bylyby bardzo szczesliwe majac choc jednego takiego misia...Jak zwykle w Polsce cyrk na kolkach , tylko pytanie po co? Czyzby sumienie ruszylo rodzicow, ktorzy takze zaniedbuja swoje dzieci i chca troche zbyt glosne sumienie uciszyc?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ketsurui
+1 / 3

Szczerze? Ja już mam dość tej całej sprawy. Kiedy tylko w uwadze, faktach itp. pojawia się o tym reportaż to od razu przełączam kanał. Zginęła moja kuzynka, tragicznie bo spłonęła, miała koło 3 lat i co?? jakoś pomników pod jej domem nikt nie stawia i nikt nawet nie składa kondolencji.
Przeraż mnie to jak wielki wpływ na większość ludzi ma telewizja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wilkmaciej
+2 / 2

On wyraża tylko swoją opinie na ten temat dokładnie tak jak Ty. Jeśli on się użala na jej temat nademotach to spójrz na swoją ilość komentarzy w tej sprawie.. Zawiść? Czy Ty wiesz co to słowo oznacza?Bo wygląda jakbyś dopiero co się go nauczył i jak małe dziecko powatarzał wkoło bez żadnegopomyślunku w każdym komentarzu. Gdzie w wypowiedzi Ketsurui dopatrzyłeś się zawiści??? W tym że madość tej sprawy? Czy jest zawistny o pomnik dla Madzi? Ja jego wypowiedż odczytałem odwrotnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2012 o 9:28

G Gr0t
+1 / 1

Ja mam urazę na przykład o to że jednym wydarzeniem, wolą przyćmić inne... Ten burdel na plusy - my POLACY nic nie dowiadujemy się, bo wszyscy łykli temat, Rutkowski ma reklamę, a rząd może robić burdel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wilkmaciej
0 / 0

Jakoś mi się nie wydaję żeby był zazdrosny o pomnik. Raczej chciał tylko w ten sposób przekazać że niepotrzebnie robi się taką szopkę z tego... Myśle że Twoje interpretacje i sprowadzanie wszystkiego do zawiści są błędne:) Może kieruje Tobą zawiść? heheh Np że nie masz racji a inni tak:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wilkmaciej
0 / 0

Widzę że bardzo lubisz słowo zawistny ale niestety używasz go w złym kontekście. I niestety Twoje pseudointeligentne komentarze ani "żmudne wywody" nic tutaj nie pomogą. A to że ludziom nie podoba się ta szopka wokół zamordowanego dziecka można zamiast zawiści nazwać na tysiąc sposobów: zażenowanie, zniesmaczenie, zdegustowanie (dotyczy mnie). Inni mogą mieć inne odczucia. Jednak Tyuczepiłeś się swojej ukochaniej zawiśći i na siłę chcesz wszystkim ją wcisnąć w usta. Zawiść opluszaki albo pomnik??Zastanów się człowieku chwilę co piszesz...Twoją interpretację już poznanłem isię z nią nie zgadzam, jak również większość tu będących. Widzę jednak, że należysz do osób które uważają że zawsze mają rację i na siłę chcą swoje zdanie narzucić innym. Potwierdza to na przykładzdanie:"oczyść umysł z tego co dotychczas myślałeś" - brakuje tylko "i zacznij myśleć jak ja". To zaczyje pieniądze są kupione pluszaki nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia. Jeśli ma dla Ciebie, tobliżej Ci chyba do zawiści niż mnie. Ja mam to w d***e kto za nie zapłacił. Nie podoba mi się cały tencyrk i nic z tym wspólnego nie ma żadna zawiść...Ludziom nie tyle przeszkadzają te pluszaki co ich denerwują (dla mnie to zrozumiałe), więc komentują. Komentują tak samo jak inne wydarzenia oraz tak samo jak Ty. PS Czy jesteś zawistny o to że pieniądze na odszkodowania dla rodzin ofiar Smoleńska poszły z budżetu? :) Tak wynika z Twojej wypowiedzi (idąc Twoim tokiem myślenia oczywiście).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 lutego 2012 o 11:32

P prosiol
+4 / 4

"Jedna śmierć to tragedia, milion – to statystyka."
Autor: Erich Maria Remarque, Czarny Obelisk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gnojek18
+1 / 3

lepiej by się pomodlili, niż kupowali zabawki..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2012 o 11:22

avatar jamcia123
+2 / 2

Dzieci w domach dziecka przyjełyby to z ucałowaniem ręki, a Madzi niestety na nic już się nie przydadzą
choć miło, że ludzie pamiętają i stawiają znicze, chociaż zabawki mogliby oddać tym, którym by się
przydały. I nie uważajcie mnie za jakąś babę bez serca, po prostu myślę, że tak byłoby lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2012 o 14:05

S spanish22
+1 / 1

całkowicie nie rozumiem jaki cel ma znoszenie maskotek, zabawek i zniczy do tego miejsca... tyle dzieci ginie w wypadkach samochodowych czy też nawet są ofiarami przemocy w domu i jakoś nikt nie robi wokół tego szumu medialnego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Biography
+1 / 1

Demot moim zdaniem trafiony. Logiczny, oddający realia życia. Madzi, chociaż żal dzieciaka, mogła pożyć, poznać życie i się nim cieszyć, nie przydadzą się pluszaki na nic. Zniszczą się tam i tyle. Ci ludzie zrobiliby lepiej, gdyby oddali je do domu dziecka, albo dali swoim własnym pociechom, ciesząc się, że są przy nich. A całej sprawy mam serdecznie dosyć. Zdarzył się wypadek - trudno. Naprawdę szkoda, bardzo szkoda małej, ale to się zdarza. Nikt jakoś nie mówi o dzieciach z Afryki, które umierają z głodu zżerane przez muchy, co jest niewątpliwie gorszą śmiercią... Sprawa jest nagłaśniana w każdych wiadomościach, natomiast, jak powiedziano w poprzednich komentarzach, o ACTA i wieku emerytalnym cisza. Gdy się dowiedziałam, że mają Madzi pomnik, nabrałam ochoty na odcięcie się od świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem