Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1374 1451
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar NalA_
-4 / 4

rozumiem fakt że się nie chce się uczyć ale zarabiać też chcemy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NooExist
-5 / 9

Dzieląc przez 0 mamy nieskończoność :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Frogy07
+3 / 3

Ale to nie jest granica żeby mianownik dążył do 0. Gdy mamy czyste zero jakby to po prostu takie coś nie istnieje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kurek198989
0 / 0

dopisz na początku lim i będzie dobrze możesz nawet ustalić z której strony do niego dążysz i określić znak nieskończoności :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawid000
0 / 0

ten wzór powinien być odwrócony, wtedy nie ma chvja żeby wyszło coś oprócz 0 :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maticz911
+2 / 2

Ten demot idealnie trafia w mój dzisiejszy nastrój

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+4 / 4

I to jest właśnie największy problem z współczesnym szkolnictwem. Gdyby szkoły były prywatne, a
programy nauczania nie ustalane przez MEN, to nie dość że w końcu uczylibyśmy się czegoś sensownego (bo
twój nauczyciel dużo lepiej wie co ci się przyda w życiu, niż urzędnik ustalający uniwersalny program
dla całego kraju), to jeszcze ludzie mieliby motywację do nauki, bo sami musieliby za nią płacić. Nie
wspominając już o tym, że byłoby to dużo tańsze niż obecny marnotrawny system na który łożymy w
podatkach ogromne sumy, czy tego chcemy, czy nie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2012 o 20:46

avatar kurek198989
+1 / 1

Ja bym to nazwał wzorem na szanse robienia czegokolwiek innego niż nauka ;P

lim(jakiejkolwiek wartości)/0= nieskończoność

;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lassischzwg
0 / 0

a nie zapominasz ze istnieje coś takiego jak +niekonczonosc i -nieskonczonosc? i nie zapominasz ze pasowałoby napisać do czego ta niewiadoma dąży?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morgi10
0 / 0

Z tego wzoru wynika, że im większe chęci tym mniejszy wynik (co można rozumieć, że tym gorzej)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kardaw
0 / 0

Odwrotnie powinno być. Ilość nauki powinna znajdować się w mianowniku, bo to jest to 100%.
Np. jest 6
placków, zjadłem tylko 3. 3/6=0,5. Czyli połowę zjadłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem