I to jest właśnie największy problem z współczesnym szkolnictwem. Gdyby szkoły były prywatne, a
programy nauczania nie ustalane przez MEN, to nie dość że w końcu uczylibyśmy się czegoś sensownego (bo
twój nauczyciel dużo lepiej wie co ci się przyda w życiu, niż urzędnik ustalający uniwersalny program
dla całego kraju), to jeszcze ludzie mieliby motywację do nauki, bo sami musieliby za nią płacić. Nie
wspominając już o tym, że byłoby to dużo tańsze niż obecny marnotrawny system na który łożymy w
podatkach ogromne sumy, czy tego chcemy, czy nie...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2012 o 20:46
Odwrotnie powinno być. Ilość nauki powinna znajdować się w mianowniku, bo to jest to 100%.
Np. jest 6
placków, zjadłem tylko 3. 3/6=0,5. Czyli połowę zjadłem.
rozumiem fakt że się nie chce się uczyć ale zarabiać też chcemy
Dzieląc przez 0 mamy nieskończoność :)
Ale to nie jest granica żeby mianownik dążył do 0. Gdy mamy czyste zero jakby to po prostu takie coś nie istnieje
dopisz na początku lim i będzie dobrze możesz nawet ustalić z której strony do niego dążysz i określić znak nieskończoności :P
ten wzór powinien być odwrócony, wtedy nie ma chvja żeby wyszło coś oprócz 0 :)
Ten demot idealnie trafia w mój dzisiejszy nastrój
I to jest właśnie największy problem z współczesnym szkolnictwem. Gdyby szkoły były prywatne, a
programy nauczania nie ustalane przez MEN, to nie dość że w końcu uczylibyśmy się czegoś sensownego (bo
twój nauczyciel dużo lepiej wie co ci się przyda w życiu, niż urzędnik ustalający uniwersalny program
dla całego kraju), to jeszcze ludzie mieliby motywację do nauki, bo sami musieliby za nią płacić. Nie
wspominając już o tym, że byłoby to dużo tańsze niż obecny marnotrawny system na który łożymy w
podatkach ogromne sumy, czy tego chcemy, czy nie...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2012 o 20:46
Ja bym to nazwał wzorem na szanse robienia czegokolwiek innego niż nauka ;P
lim(jakiejkolwiek wartości)/0= nieskończoność
;D
a nie zapominasz ze istnieje coś takiego jak +niekonczonosc i -nieskonczonosc? i nie zapominasz ze pasowałoby napisać do czego ta niewiadoma dąży?
Z tego wzoru wynika, że im większe chęci tym mniejszy wynik (co można rozumieć, że tym gorzej)
Odwrotnie powinno być. Ilość nauki powinna znajdować się w mianowniku, bo to jest to 100%.
Np. jest 6
placków, zjadłem tylko 3. 3/6=0,5. Czyli połowę zjadłem.