Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5200 5645
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Lukki
+32 / 66

Cała prawda,której większość Polaków tak nie znosi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marcel21
+29 / 43

a politycy to mają gdzieś,dopóki się nie zrobi rewolucji to będą nas okradać jeszcze bardziej,z każdym dniem co raz to bardziej,szkoda że ludzie nie zdają sobie z tego sprawy ale my jako naród lubimy dużo narzekać więc nie ważne jak jest i tak sobie poradzi szkoda że nie przychylimy się do tego by żyło nam się lepiej.. takie moje przemyślenia zostawiam każdemu do rozważenia..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar F0Xx
+38 / 68

Może pora wyjść na ulicę? Polacy harują jak woły... pracują najwięcej w Europie... zbliżamy się godzinami do Japończyków... a mamy z tego tyle, że możemy ledwo utrzymać mieszkanie, coś go gara włożyć, a o wyprawce na dziecka nie wspominam.......
Kochamy Nasz kraj... ale to przykre jest co się dzieje... jesteśmy popychadłem Europy, dlatego Europa myśli, że dalej jesteśmy bliskim wschodem czy Ukrainą... Niemcy i reszta mają tu eldorado... kupują całe bagażniki i cieszą się śmiejąc się w twarz polakom, że wydali 100-200euro na pełen bak i zakupy na 2 miesiące...... Dodatkowo Polacy udawadniają swoją HARÓWKĄ wzrost PKB... gospodarka się rozwija, ale naszym zdrowiem, stresem, chorobami i dłuższymi emeryturami... JAK TU ŻYĆ PANIE PREMIERZE?! Bez socjalu, bez lekarzy... z chorym systemem? Dalej finansujmy "biedniejszych" leni dostających 2000 renty/emerytury za darmo (np. grecy...) kto by nie chciał 8tys emerytury? 8000 a polskie 800zł jest różnica...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShawnHBKMichaels
+16 / 34

Czekam na prawdziwego Polityka z jajami który wreszcie wyprowadzi nas z Unii, albo chociaż zacznie dbać w niej o interesy Polaków a nie Brukseli. Żebyśmy mieli chociaż kogoś takiego jak Węgrzy- premiera Orbana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adw88
+20 / 36

@ShawnHBKMichaels jest Kongres Nowej Prawicy z JKM na czele, świetne pomysły na państwo, kilka faktycznie hardcorowych, ale bez szaleństwa nie ma postępu czy ewolucji. Oni chcą nas wyciągnąć z UE. To są ludzie którzy powinni złapać za ster i popłynąć pionowo w górę wodospadu z którego lecimy na rozbicie mordy. A przy okazji wsadzili by kij w całe komunistyczne, lewackie mrowisko :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HowLong
+3 / 13

@F0Xx kolejny baran który się wypowiada bez żadnej wiedzy.

NIEMCOM NIE OPŁACA SIĘ TANKOWAĆ W POLSCE BO WYCHODZI IM TO DROŻEJ. To polacy tankują w niemczech.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 10:15

avatar ZIP18PL
+9 / 21

"i ludziom, którzy krzyczą, że z Polski, z takich powodów trzeba spie*dalać - życzę ch*ja w d*pie. Bo jak dzieje się źle to zamiast spie*dalać, trzeba wypędzać tych co robią nam źle. Ku*wa. I nie oddawać życia za swój kraj. Bo to ku*wa oni mają zdychać. Tak jak na wojnie. To wróg ma zdychać, a nie my." ~BrzydkiBurak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar simin1987
+4 / 12

Póki co politycy mogą spać spokojnie ponieważ ludzie nie wyjdą na ulice. Bo sie po prostu boją. BOR, jak nie BOR to Policja, w ostateczności zostaje wojsko. Wystarczy że nasi posłowie uchwalą ustawę że mundurówka będzie zarabiać te 1300-1800 i będą mieć wy%$bane na naszą politykę to wtedy i oni za nami staną . Przez tyle lat komuny co ormo pałowało naszych starych to gdzie oni będą sie wychylać?! W naszym Kraju panuje po prostu strach. Stwórzmy to co mieli w Egipcie czy Libii. Obalmy tych jeb##ych tłuściochów i darmozjadów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 10:36

I ihavenothing
+1 / 5

@NightAnasazi wziąĆ a nie wziąŚĆ !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightAnasazi
+4 / 14

@rogos Nie prawda. Spójrz na Chiny w 30 lat przy quasi wolnościowej gospodarce obecnie średnie pensje przewyższają nasze minimalne. Miasta tetnią, chińczycy zakładają własne małe firmy itd. itd. A ich jest tam ponad 1 mld, więc duzo dłużej trwa, aby każdemu zaczeło się polepszać, bo jedna fabryka w skali Chin to nie wiele, a w skali Polski, może być znaczącą inwestycją. W 10-15 lat, można by zbudować wspaniały, bogaty kraj. A pierwsze poważne oznaki dobrobytu, byłyby już po 5.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 12:17

avatar marcin23l
-3 / 9

polacy znowu obudzili się z ręką w nocniku , co przez te kilkadziesiąt lat robili ? pili i się lenili ?
Jesteśmy pod kolonią amerykańską , połowa świata jest pod okupacją Izraelską. Weźcie się wreszcie za myślenie , dobra walczcie sobie ja odpocznę i poczekam na wynik wojny domowej ;) Zresztą na co wam pieniądze przecież wy honoru nie mieliście tylko głosowaliście na cudaków. I kolejny raz będziecie bili się o pieniądze a nie o honor ? Dobra wygracie pieniądze a prezes NBP zrobi denominację ... a na zachodzie wcale nie mają lepszego żarcia , żrą GMO . Zarabiasz 1300 zł , masz umowę śmieciową , nie stać cię na leki - no cóż i skończoną ofiarą losu która wezmie kredyt w złodziejskim banku...walczcie ja postoję ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N noobeksaibotek
-1 / 5

@simin1987 ty półgłówku poczytaj kto sponsorowal rewolucje w libi i egipcie one nie biora sie od tak bo ludziom sie nie podoba to rządom światowym sie nie podobalo co libia i egipt robili ludzie ku......rwa nie chcieli tej rewolucji to byli sponsorowani najemnicy ludzie w LIBI mieli zycie jak w madrycie niczego im nie brakowalo dodatki do wszystkiego itp itd. NICZEGO IM NIE brakowalo teraz dopiero jak demokracja przyszla zaczal sie glod i ucieczki z kraju przez takich jak ty mam ochote wyrzucic monitor jak mozna byc takim debilem , piszesz jeszcze zeby ich obalic czym chcesz obalic rzad ?? wyjsc na dwor z kijem , albo dac panu Kowalskiemu i panu Nowakowi bron i powiedziec ze maja isc strzelac ?? moze ludzie ktorzy maja na utrzymaniu rodziny maja isc strzelac człowiek ktory nigdy broni w reku nie trzymal ma isc walaczyc z zawodowym wojskiem a moze mamy kamieniami czolgi obrzucac ? albo juz wiem po prostu bedzie pod gąsienice sie rzucac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 12:47

G Gregoriian21
+1 / 7

Znowu sie wku*wiłem bo widze i nic nie moge zrobić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
+1 / 7

@Gregoriian - w sumie najlepsze podsumowanie całej sytuacji... A co do wychodzenia na ulicę - nikt nie każe wam rzucac kamieniami w czołgi, ludzie, bez przesady! Zacznijmy pokojowo :) Zobaczcie, że protest w sprawie ACTA wiele (mimo wszystko) zmienił. Zauważcie, że ze względu na internet (mimo wszystko) cenzura, fałszowanie czy wybiórcze traktowanie informacji przez tv niewiele zmienia, bo ci, którzy chcą się dowiedzieć, jak świat wygląda, i tak się dowiedzą... (choć trza wziąć pod uwage fakt, że jeśli nikt czegoś do neta nie wrzuci, to tego nie będzie, oraz możliwości cenzury w internecie -> oby nie było czegoś takiego! Na wszelki wypadek wszystko trzeba zorganizować już niebawem.) Jeśli chodzi o gospodarkę - rozwalić nierentowne przedsiębiorstwa, skończyć z korupcją, znajomościami jako kryterium oceny pracownika i walczyć z własnym (żeby tylko tak wszyscy walczyli... :) ) lenistwem... wiem, że mało możliwe, ale - DA SIĘ! Ludzie wykształceni, inteligentni, niepokorni, świadomi, to apel do was - nie wyjeżdżajcie! Słaba pensja, szef znów wylewa swoje żale na szarego pracownika na dwóch etatach? (Wiem, że stwierdzenie "to nic" nie wystarczy, a więc:) Rozumujcie tak - poświęcacie się dla dobra narodu (wiem, że głupi, leniwy, prymitywny i pijany - ale NASZ! :P), po prostu w naszym kraju trzeba zbudować te wszystkie struktury, które zapewniają dobrobyt, a przede wszystim - wolność! Między innymi wolność od bezsensownej pracy 24h czy przerzucania martwych papierów, od troski o zapewnienie minimum socjalnego... Trochę to pogmatwane i za bardzo sloganowe, ale to prawda :) (Moja prawda jest najmojsza)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Witek1235
-1 / 5

@ rogos - niska płaca jest faktycznie jedną z cech państw kapitalistycznych, ale ponieważ płace są niskie (przez co koszty pracy też), to towary i usługi są nieporównywalnie tanie. Płaca minimalna nie tylko nikomu nie pomaga, ale wręcz szkodzi gospodarce. Prosty dowód: podwyższenie płacy minimalnej do miliarda złotych wcale nie sprawi, że nagle w Polsce będą żyli sami miliarderzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
0 / 6

Witek1235 jak czytam takie rzeczy jakie raczysz wypisywać, to mam ochotę kupić berettę z tłumikiem i zacząć polować, nie w lesie a na ulicach na takich jak Ty. Już wyjaśniam dlaczego, bo żyję w normalnym kraju, gdzie nikt nie odważyłby się zapłacić mniej niż 1400 euro miesięcznie. Kolejna rzecz teraz wyobraź sobie, że zarabiając 1400 złotych miesięcznie za litr benzyny płacisz 1,50 (a za dojazd do pracy masz zwrot od pracodawcy), za chleb 0,70, jajka są tańsze niż w Polsce czynsz za mieszkanie, które dostajesz z urzędu tudzież spółdzielni od 300 do 500, używany samochód kupisz za dwie tygodniówki, więc nie pitol mi tu takich farmazonów i poczekaj, aż rodzice przestaną Cię utrzymywać, to będziesz inaczej śpiewał, albo zabierzesz dupę w troki ii wyjedziesz do cywilizacji, której w Polsce nie ma i nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar socjalizmonly
-1 / 1

Ten demot jest najlepszym dowodem tego, że w Polsce podwyżka pomocy socjalnej i poszerzenie jej pakietu jest po prostu niezbędne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawel997402
+39 / 77

plusować i jeszcze raz plusować i rozsyłać, do kiedy tak będzie ja się pytam?1300 zł. miesięcznie a średniej klasy buty adidasa kosztują 1/3 tego gdzie opłaty za prąd,gaz,wodę,rachunki,co mają powiedzieć renciści którzy nie mają pieniędzy na leki? czy oni mają wybierać czy włożyć coś do garnka czy wydać ostatnie pieniądze na leki i nic nie jeść? czy kiedyś to się zmieni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ajemcrazy
+10 / 12

Chciałbym jeszcze dodać, że niedługo wzrosną dwukrotnie ceny energii elektrycznej, a razem z tym setki innych produktów, bo unia europejska zacznie na nas nakładać kary za emisje zanieczyszczeń do środowiska, oczywiście jesteśmy jednym z najbardziej poszkodowanych krajów w tej ustawie, bo nasza energetyka opiera się głównie na węglu, więc trudno tu o brak emisji.. jednak nie dali nam nawet szans przestawić się na jakieś bardziej ekologiczne źródła. A tak ogólnie nie rozumiem dlaczego ludzie nie chcą prowadzenia elektrowni jądrowych, te najnowsze są bardzo bezpieczne, nie straszne im trzęsienia ziemi, ataki terrorystyczne (uderzenie samolotem), energia wyprodukowana w jądrówkach jest 3 krotnie tańsza od tej z elektrowni wiatrowych( chociaż stawia się tego w Polsce coraz więcej). Więc tutaj pytanie, czemu jesteście przeciwni elektrownią jądrowym ? Jak będzie wyciek(istnieje takie prawdopodobieństwo zawsze) np. w Czechach które mają elektrownie jądrową to i tak do nas to dotrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FanOfTill
+3 / 3

@ajemcrazy Ludzie buntują się przeciwko elektrowniom jądrowym ponieważ nie znają fizyki, ewentualnie wierzą w takie bzdury jak trzęsienie ziemi w środku Europy, co jest po prostu śmieszne. Gdzie ma być trzęsienie w Polsce, ja się pytam, skoro w naszej części kontynentu nie graniczymy z ŻADNĄ płytą oceaniczną? Nie ma opcji, żeby stało się coś takiego, jak w Japonii, zwyczajnie jest to geograficznie niemożliwe. A przeciwko innym zagrożeniom są odpowiednie zabezpieczenia, jak filtry wodne czy te w kominach reaktorów chociażby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
0 / 0

Mega błąd w democie, stąd nie powinni ludzie głosować na tak, mimo iż treść obrazka jak najbardziej zacna. Paranoja to jest jak ktoś się panicznie boi i węszy spisek przeciwko niemu na każdym kroku. To co mamy w polsce to jest PATOLOGIA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+7 / 17

Taka prawda. Kto z Lublina, to zapraszam na manifestację "Jutro będzie nasze". Wpiszcie na facebooku. Póki jeszcze są jakieś marsze/pikiety i można je organizować, to bierzmy w nich udział.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brokenMan

Zapoznaj się mistrzu języka polskiego z mowa potoczną, a później się wypowiadaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaveANiceDay1983
+8 / 12

daj spokój linki z Wikipedii to możesz sobie .... wstyd ich używać, a Ty tak się z tym obnosisz:P
http://www.sjp.pl/paranoja
tutaj masz wg mnie lepsze sprostowanie Twojej "paranoi" =)
pyzatym żyjesz w Polsce i nie wiesz kiedy tego się używa?:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goccha
+5 / 19

tylko JAK możemy temu zaradzić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Franklin
+1 / 13

PRACA ORGANICZNA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightAnasazi
+1 / 9

Samemu biorąc się za zmienianie Polski. Jeśli chcemy, aby wreszcie w kraju było dobrze, sami musimy wziąść się za jego naprawę. Nie ma innego sposobu, dlatego namawiam do pomocy przy budowie inicjatywy Polska 2.0.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
+2 / 2

@Franklin - coś chyba ludzie nie wiedzą, co to jest :) A zgadzam się i z @Franklinem, i @NightAnasazi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Franklin
+2 / 16

Powiem tak: zasada zachowania energii - jest praca - są pieniądze, działa gospodarka. One się znikąd nie biorą. Krzyczenie haseł nic nie zmieni. W naszej aktualnej sytuacji przydałoby się odświeżenie ideałów pozytywistycznych - PRACA ORGANICZNA. Nie trzeba nam flag ani manifestów, protestów, zamieszania. To jest coś, co ludziom wychowanym niewiele po tym, co osiągnęła solidarność ciężko przychodzi na myśl. Ale nic innego nie pomoże.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2012 o 23:44

M Madras
-3 / 19

@Franklin: Jeden, który mówi rozsądnie, i zostaje zaminusowany...

Ludzie, spójrzcie na sąsiednie kraje bloku socjalistycznego - Ukrainę, Czechy, Słowację, Litwę -tam wcale nie jest lepiej, niż u nas. 40 lat komuny, czyli korupcji, nieefektywnego zarządzania i mentalności "czy się stoi czy się leży" nie da się tak szybko nadgonić. I czy nasi politycy kradną, czy nie, nie ma tu wiele do rzeczy, bo aż tyle się ukraść nie da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+11 / 21

Jakoś po 1 wojnie światowej mieliśmy czas najszybszego rozwoju w naszej historii, całe miasta od podstaw były budowane, a podatki wtedy najwyższe na świecie zabierały nam 25% dochodów (dziś ponad 70%) a dziś po upłynięciu czasu porównywalnego do długości czasów międzywojennych nie ruszyliśmy się nic z miejsca. Wiecie czemu? Bo wciąż żyjemy w państwie socjalistycznym, lepiej, żyjemy w g***ie pomiędzy kapitalizmem i socjalizmem, nie ma plusów żadnego z tych ustrojów ( jeśli były jakiekolwiek plusy socjalizmu) ale są prawie wszystkie minusy obu ustrojów (dobra, modeli gospodarczych nie ustrojów, nie czepiajcie się). Skończyła się epoka związku socjalistycznych republik radzieckich, zaczeła się epoka związku socjalistycznych republik europejskich. Jeszcze jedno, nie porównuj nas do innych krajów które kiedyś były socjalistyczne, jest tak porównywalna sytuacja, nie gorsza, nie lepsza, po prostu tam rządzi/rządziła mafia w większym/mniejszym stopniu niż u nas, ale ogólnie jest tak samo, bo ten sam wyżej wymieniony, przeze mnie syf tam urzęduje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Franklin
-2 / 8

Tak faktycznie, to jesteśmy niezależni nawet nie 30 a tylko 23 lata. @Madras, dobre podsumowanie. Edit: @LOgin951 przed pierwszą wojną światową Polska bardzo długo i bardzo przemyślanie przygotowywała się do odzyskania wolności. To wszystko było świetnie planowane LATAMI i doprowadzone do końca przez wybitnych ludzi. Radzę poczytać o tym pięknym fragmencie naszej historii. Teraz to był spontaniczny zryw, którego nikt się nie spodziewał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 0:20

avatar L0gin951
+6 / 8

Franklin, nie tyle spontaniczny zryw co dojście do porozumienia, czy to nie daje do myślenia, że nie skazano nikogo kto rządził i nie skazano nikogo kto wcześniej mordował byłych żołnierzy AK późniejszych partyzantów. Poza tym nawet bez większego planowania mogłoby się polepszyć w polsce, gdy rrządzący się starali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 0:55

F Franklin
0 / 6

Przewracał się kolos na glinianych nogach - ZSRR. Ale to jest nieistotne! Ważne, że to nie było przygotowane, zaplanowane, żebyśmy mieli dobry start, bazę do rozpoczęcia własnej przyszłości. A Twoje słowa świadczą o zewnętrznej perspektywie przyczyn. "Niech oni coś zrobią bo jestem wk**wiony". To TY masz coś zrobić. I JA mam coś zrobić. Nie ma ICH.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NeviPL
-1 / 17

Nie jest aż tak źle. Studiuje dziennie Ratownictwo Medyczne, w ramach programu nauczania miałem zapewnione kilkaset godzin na najnowocześniejszych symulatorach medycznych (zbudowanych przez amerykańską firmę). 10 lat temu było to nie możliwe. Fakt, trzeba pracować więcej aby zarobić na utrzymanie ale tak ja mówiłeś.. nie ma co się dziwić, gospodarka się odbudowuje (teraz na szczęście z zastrzykiem kasy z unii).
Co mnie martwi to ilość krzykaczy którzy wolą pluć jadem na ulicach niż wsadzić nos w książkę bądź ruszyć tyłek do pracy... z takim podejściem odbudowa potrwa dłużej, szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MisterTwister90
+70 / 100

Nie, to jest Polska właśnie ! A Wy i tak zaglosujecie za PO :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+11 / 11

Jak nie na polityczny po-pis to na degeneratów i dewiantów od palikota, zawsze znajdzie się ktoś kto ogłupi nas jako naród, bo ludzią się nie chcę używać mózgu i wyciągać własnych wniosków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 0:12

avatar Cysiek1991
-3 / 5

W pierwszym akapicie nie zamieniłeś € na zł, bo tak to ludziom mydlisz oczy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+2 / 2

Jeny są w Japonii. Ale poza tym to racja, pawu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 0:26

A acknaad
+20 / 20

Często sama zastanawiam się, co trzeba by było zrobić, by zmienić nasz kraj. Zbuntowana jednostka nie naprawi istniejącej sytuacji. Nawet duża grupa krzyczących i sprzeciwiających się osób niewiele zmieni. Tu potrzeba ludzi mądrych, inteligentnych - ale takich nikt nie dopuści tam "do góry", bo każdy pilnuje swojego stołka. A i ci mądrzy ludzie często nie chcą się tam przebijać, ponieważ są świadomi, że samotnie nic nie zdziałają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Franklin
+8 / 8

O to właśnie chodzi. Trzeba ludzi mądrych i NIEZALEŻNYCH. Ale do tego, żeby się tacy pojawili potrzeba czasu. Po prostu musi przyjść pokolenie nieskażone realiami PRL'u. Starsi nie znają i nie rozumieją świata, w którym nie trzeba "kombinować".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acknaad
+5 / 5

Obawiam się, że następne pokolenie może nauczyć się "kombinowania" od pokolenia, które rządzi aktualnie i nic się nie zmieni... Jedyna szansa jest taka, że właśnie niezależni i mądrzy odważą się wyjść, zorganizować się i razem to wszystko naprawić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazzuu
+4 / 6

Problem w tym, że my młodzi, przeglądający demoty to wiemy od dawna, a innym do rozumu nie przemówisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shakadimas911
0 / 8

Wszyscy którzy tracą lub już stracili nadzieję na to że jakikolwiek rząd na świecie pomoże uratować ten rozpadający się system światowy, który stanął według zasady: "Kościół niszczy wiarę, Media niszczą informacje, Politycy niszczą wolność, Szkoły niszczą widzę, Sądy niszczą sprawiedliwość, Lekarze niszczą zdrowie", chcę przekazać krótką dobrą nowinę! To się wszystko wkrótce skończy, ale ... nie poprzez kontrolowane rewolucje i kolejne wybierane przez lud bezradne rządy światowe czy projekty anarchistyczne albo zeitgeist'owe, "nie będzie porwania do nieba czy na inne planety", czy masowych samobójstw bo tak zarządziła jakaś sekta, nie będzie żadnych korzyści wyzwolenia z kapitalistycznych ciemiężców czy wciąż nienachapanych bankowców i Rockefellerów, mimo kosmicznej histerii new age, nie pomoże nam UFO, anonymous czy inny antychryst, który być może obejmie rządy na tej ziemi i któremu zaufają tłumy bo ich niby wyzwoli od poprzedników i wprowadzi prawo które ludziom grzesznym będzie się bardzo podobało, który będzie czynił cuda że pójdą za nim nawet wybrani. Pomoże tylko jedna rzecz tylko jedna istota i tylko jedno ogólnoświatowe sprawiedliwe prawo dzięki któremu każdy człowiek dostosowując się do niego już nigdy nie będzie szkodził drugiemu człowiekowi! Ze względu na to że ludzie już oszaleli kompletnie nie wiedzą co czynią, nie wiedzą komu zaufać, nie znają prawdy, nie zaznali prawdziwej mądrości - bo nie chcieli, są bez współczucia dla innych więc nigdy nie zbudują żądnego dobrego systemu ani opartego na socjalizmie ani tym bardziej na demokracji więc musi nastąpić armagedon, - ale nie żadne apokaliptyczne zniszczenie planety ale oczyszczenie jej z ludzi niesprawiedliwych i złych w oczach Stwórcy tej planety i wszechświata i oddanie tej ziemi ludziom odpowiedzialnym, czas najwyższy na pobudkę ludzi którzy zachowali reszki mądrości i zaufanie w Boże obietnice najsprawiedliwszego rządu na ziemi jaki kiedykolwiek był - Królestwo Boże, a wy wybrani trzymajcie się bo nadchodzą ciężkie czasy i ucisk wszystkich tych stworzeń które oddają pokłon Stwórcy a nigdy nie pokłonią się doktrynom lucyferańskim i samemu 666, ucisk jakiego nie było i już nigdy nie będzie ale potem już będzie tylko pięknie. Amen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+1 / 9

Trzeba do końca wierzyć w Boga i zawsze mieć nadzieje, bo tylko nadzieja i Bóg z nami zostanie w ciężkich czasach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
0 / 8

Bóg... hahaha dobre :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
+1 / 1

Wiesz co, @shakadimas - zacząłeś/aś ok, ale im dalej, tym gorzej. "Nie będzie tego, ani tego, ani tym bardziej tego, jeśli czekacie, toście głupi, i nie stanie się to ani to" - myślałam, że nigdy nie dojdziesz do sedna :) Ale doszedłeś/aś, i to się chwali. Ale to "sedno", niestety, jeszcze gorsze. "Nie pomoże nam UFO, anonymous czy inny antychryst" - widzisz, Bóg również... "nikt Ci nie pomoże jak sam sobie nie pomożesz", taka prawda. Piszesz, że nie pomogą rewolucje (kontrolowane -> wszystkie?), nie pomoże wiara w New Age. Ale widzisz, wiara w Boga również! Musimy się wziąć do roboty i tyle. Rozumiem, że Ty w Boga wierzysz, a w UFO nie; ale popatrz tu: http://demotywatory.pl/3850373, cąłkiem niedawno było na głównej. Ci, którzy wierzą w UFO, śmieją się z Twojego Boga. A zdanie "oczyszczenie jej z ludzi niesprawiedliwych i złych w oczach Stwórcy tej planety i wszechświata i oddanie tej ziemi ludziom odpowiedzialnym" - czy Ty nawołujesz do zbiorowej ekstreminacji ludzi, którzy jednak w tego Boga nie wierzą? To chyba karalne... Czekanie na Sąd Ostateczny nic nie da, jeśli do tej pory, zamiast, jak mówiłam, wziąć się do roboty, będziemy siedzieć i marudzić, że ludzie są źli i czczą diabła. Myslisz, że Bogu spodobają się ludzie, którzy miast czynić cokolwiek, by wyjść z tej chorej - gospodarczo - sytuacji, czekają na przyjście Ojczulka, który ich nauczy, jak mają żyć i jak mają postąpić, a najlepiej pokrzyczy na niegrzecznych chłopców z sąsiedniego podwórka, którzy są temu wszystkiemu winni? (Wiem, infantylizuję, trochę złośliwie, przepraszam; mam jednak nadzieję, że moje intencje i przekaz są jasne)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrwhiskers321321
-3 / 7

niee kolego nie! My jesteśmy inteligentnym narodem pacz na amerikancuf to jest głupi kraj, pełno tam tłuściochów i debili. Hmm ale jakby tak popatrzeć z innej strony to zarabiają krocie mają lepsze warunki do życia przyjaźniejsze prawo, ogarniętych polityków. Kto tych ludzi od rządzenia wybiera? My więc sami sobie jesteśmy winni tak jak mamy. Nauczeni kraść kombinować, sąsiad ma lepszą furę - fuck ciekawe gdzie ukradł? Słuchajcie będziemy mieli taką biedę w kraju dopóki nie zaczniemy ZAPIERD*** UCZCIWIE i przede wszystkim przestaniemy się oglądać czy to na wschód czy na zachód. Niemcy w latach między I a II wojną światową mieli 50% bezrobocie. Przed początkiem II wojny światowej byli największą potęgą gospodarczą, bez ropy, gazu. Można? Pewnie ale do tego trzeba prawdziwej ciężkiej i uczciwej pracy a my hmmm nie wiem czy się do tego nadajemy:), a więc mam ciekawą propozycje - siądźmy w ciepłych kapciuszkach kupmy następne piwo i wspólnie razem ponarzekajmy w internecie jak to jest źle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamilcywil
+8 / 10

Byli potęgą gospodarczą, bo Hitler nabrał kredytów i zainwestował kasę w zbrojenia, żeby ludzie mieli jakąkolwiek przy nich robotę i chleb...

Wracając do demota, 20 lat kraj wolny nie będziemy mieć od razu państwa mlekiem i miodem płynącego. A jeżeli zapytacie mnie, kiedy to wszystko się zmieni, to powiem jedno: pokolenie, które pamięta PRL musi wymrzeć; społeczeństwo musi zapomnieć o latach korupcji i egoistycznej polityki rządu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
+2 / 2

Amerykańce głupi kraj? Biorąc pod uwagę coraz większy socjal oraz religijność oraz fanatyczność tego kraju to zgadzam się. To nie jest USA, jakie było kiedyś... nie zmienia to jednak faktu, że mają NAJLEPSZE UCZELNIE NA ŚWIECIE. A poza tym to co po naszej mądrości, skoro jest burdel. Jak widać nie potrzebujemy inteligencji i mądrości, jest ona kompletnie nieprzydatna w naszych rękach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
0 / 0

@teslaThevenin - może trochę nie na temat, ale ciekawa jestem, czemu najlepsze uczelnie nie hamują postępu fanatyzmu? Jak się trochę posłucha czy poczyta Dawkinsa, a co tam - spojrzy na statystyki, w których widać, ze ok. 40% A. nie wierzy, że mają wspólnego przodka z małpą, a 45% myśli, że świat powstał mneij niż 10 tys. lat temu (efekt religijny wyraźnie; ktoś wyliczył, że Biblijny świat ma teraz ok. 6 tys. lat), to ma się wrażenie, że to drugi Afganistan za czasów talibów... tylko że w ta druga stronę, w stronę chrześcijaństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lucjuk
+6 / 8

Chyba najlepszy demot od lat jak dla mnie. Niestety patrząc na polską "inteligencję" produkowaną na wyższych uczelniach, trudno być optymistą. Ludzie bez pojęcia o gospodarce, ekonomii itd. w przyszłości będą elitą kraju z której wybrani zostaną rządzący.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+1 / 3

Jak dla mnie paranoją jest, że minister sprawiedliwości nie jest prawnikiem, minister zdrowia lekarzem, minister sportu...I tak dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Franklin
+2 / 2

@LOgin, myślisz, że sportowiec potrafiłby rozporządzać finansami i organizować cokolwiek? PZPN ma we władzach sportowców. Jak funkcjonuje? To samo tyczy się pozostałych urzędów. Ministrowie muszą znać się na finansach, matematyce i mieć ogólnej inteligencji wystarczająco, żeby DOBRZE wypełniać swoje zadania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 0:44

avatar L0gin951
+6 / 6

Dobra, zły przykład dałem, ale mucha to ani na sporcie się nie zna ani na finansach i organizacji, akurat do sportu trzeba mieć chociaż podstawową wiedzę a jak słyszałem niektóre jej wypowiedzi co do sportu, to żal mi się jej robiło, jakie ona głupoty mówiła i z jaką niewiedzą się wypowiadała, ale minister zdrowia powinien być lekarzem by rozumieć ich sytuację i by móc postawić się na ich miejscu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 1:00

T TeslaThevenin
+1 / 1

Paranoja jest dla mnie to, że są ludzie, którzy myślą, że minister sportu musi być sportowcem, a minister zdrowia lekarzem. To są zupełnie różne funkcje, i nie dziwię się, że skoro żyją tacy ignoranci w tym kraju to JEST JAK JEST, czyli g*wnianie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GreatMushroom
0 / 0

@LOgin951.Dla mnie właśnie taka "niefachowość" ministrów jest dobra.Jeśli np. minister sprawiedliwośći jest prawnikiem, to nie będzie starał się przeprowadzić jakiejkolwiek reformy mogącej zagrozić "kolesiom" z sitwy, do której minister-prawnik sam należy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zergadis0
+3 / 5

Ich kryzys nie jest mityczny - to normalne, że ludzie się przyzwyczajają do pewnego poziomu życia, i nieważne jakby wysoki on nie był, jego znaczne obniżenie jest wyraźnie odczuwalne. Druga sprawa - Polska rynkiem zbytu na towary drugiej i trzeciej kategorii? W której branży? Ja interesując się szeroko rozumianą branżą elektroniczną widzę, że niemal każdy naprawdę dobry sprzęt do nas dociera, nie docierają tylko niektóre burżujskie badziewia, które mają ładnie świecić nie reprezentując nic poza tym. A jak ktoś chce coś takiego kupować - co mu szkodzi zamówić w zagranicznych sklepach wysyłkowych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MakarRU
+6 / 8

Maju Babcia dziś wydała 678,45 zł na LEKI czy to nie jest kur** paranoja! ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+4 / 8

To, że wydała tyle nie powinno być jeszcze takie straszne, ale straszne jest to, że wydaje ponad połowę kasy jaką co miesiąc dostaje, to 678 zł. dało by się znieść gdyby dostawała np. 3000 zł miesięcznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dark89
+4 / 10

nie będzie lepiej w Polsce ponieważ nie jesteśmy suwerennym państwem cały czas panują u nas Rosjanie i Niemcy, nie ma szans żeby pozwolili nam rządzić i rozwijać się samodzielnie. Dopóki nie wybuchnie ogólnoświatowy konflikt w Polsce nic się nie zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
0 / 0

Wystarczy konflikt między domniemanymi panującymi :P A tak serio, to my myślimy, że nami rzadzą, Tusk czy Komorowski się płaszczą przed nimi (a przynajmniej "tak się powszechnie uważa"), ale to nie znaczy, że "oni" w ogóle spoglądają na nas jakoś szczególniej... Zwyczajny egocentryzm. To tak, jakby Litwa uznała, że rościmy sobie my, jako państwo, do niej jakieś prawa i chcemy, żeby pozostała w naszej mitycznej strefie wpływów. Szczerze - myśleliście kiedyś o tym, że Litwa powinna być do Polski włączona / powinni nam płacić wielki haracz za zostawienie ich w spokoju / powinniśmy wprowadzać tam własnych polityków i uczynić z nich państwo satelitarne? A zresztą, z tego co wiem, Litwini tak panicznie reagują na wszelaką polskość w ich kraju (vide postepowanie z polskimi szkołami na Litwie, z polską mniejszością), że może wcale bym się wiele nie myliła, sugerując u nich podobne lęki w stosunku do nas do tych, jakie my mamy do naszych dawnych zaborców :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
0 / 2

Poziom tego komentarza jest żałosny...Ale jest tutaj jedna prawda, dajemy się dymać przez rząd, to tak jakby nam ktoś na naszych oczach zabrał nam portfel wyciągnął z niego całą kasę, wziął sobie i jeszcze w żywe oczy kłamał, że to nie nasz portfel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jasiekj
+5 / 5

Za granicą cenią sobie polskich specjalistów, inżynierów, fachowców. Nie każdy od razu kojarzony jest ze złodziejem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PavulonZRoduPawelcow
+1 / 7

Polska. Oto znajdujemy się w świecie absurdu. Kraj, w którym co piąty mieszkaniec stracił życie w czasie drugiej wojny światowej, którego 1/5 narodu żyje poza granicami kraju i w którym co 3 mieszkaniec ma 20lat. Kraj, który ma dwa razy więcej studentów niż Francja, a inżynier zarabia tu mniej niż przeciętny robotnik. Kraj, gdzie człowiek wydaje dwa razy więcej niż zarabia, gdzie przeciętna pensja nie przekracza ceny (!) trzech par dobrych butów, gdzie jednocześnie nie ma biedy a obcy kapitał się pcha drzwiami i oknami. Kraj, w którym cena samochodu równa się trzyletnim zarobkom, a mimo to trudno znaleźć miejsce na parkingu. Kraj, w którym rządzą byli socjaliści, w którym święta kościelne są dniami wolnymi od pracy (!) Cudzoziemiec musi zrezygnować tu z jakiejkolwiek logiki, jeśli nie chce stracić gruntu pod nogami. Dziwny kraj, w którym z kelnerem można porozmawiać po angielsku, z kucharzem po francusku, ekspedientem po niemiecku a ministrem lub jakimkolwiek urzędnikiem państwowym tylko za pośrednictwem tłumacza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
0 / 0

Weź napisz źródło, bo ktoś pomyśli, że sam to wymyśliłeś, a to (bodajże) z francuskiej (?) gazety... Ale ogólnie fajne podsumowanie naszego państwa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mariano86
+10 / 10

Troszkę bawią mnie komentarze ludzi, którzy twierdzą, że powinniśmy brać przykład np. z radosnych Irlandczyków. Jasne, oni mogą się cieszyć życiem, bo mają dobrze płatne prace i stać ich na przyjemności, nawet zwykłych robotników. Gdybym mógł sobie pozwolić na więcej w życiu, to też bym się cieszył na lewo i prawo tak samo jak oni, ale niestety w tym kraju coraz ciężej o dobry humor...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
3 334konrad
+3 / 9

Ale JKM jest szalony , po co nam zmiany . Chcemy chleba i igrzysk no i dobrze jak jest jeszcze wódka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
-1 / 7

JKM jest przedsionkiem do totalitaryzmu - konserwatywny liberalizm to oksymoron. JKM w porównani z innymi politykami, na przykład Ronem Paulem to... kiła i mogiła. To, co reprezentuj JKM to kpina, a nie liberalizm. Czytałeś w ogóle program jego partii? Wiesz, że są za zasiłkami? Liberalizm, jak sam skur%$#.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
3 334konrad
0 / 0

taaaaaaa chyba czytałes cos innego. fajnie że jestem w strukturach a dowiedziałem sie od ciebei ze jestesmy za zasiłkami :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wyshak
-3 / 7

I tak ch*ja z tym zrobicie, dlatego ja czekam do 18 i spie*dalam jak najszybciej zagranicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
-2 / 2

To sam się postaraj, skoro my z tym "ch*ja" zrobimy. Ale nie, lepiej pójść na łatwiznę i wyjechać, po co się męczyć, kiedy za granicą postarali się wcześniej, więc ciepła posadka tylko czeka na takiego malkontenta i bumelanta. Spie*dalaj (przepraszam za wyrażenie, nie odczytuj tego osobiście, to raczej cytat, sam/a napisałaś/eś, ze to zrobisz) zatem, będziesz się wnukom, spie*dalającymi do Polski, tłumaczył :) Widzisz, nie zgadzam się z pomysłem "WY nic nie zrobicie, więc ja tu nie mam nic do roboty, WYJEŻDŻAM" - po co się męczyć... ech.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
+1 / 1

Ahafiya " wnukom, spie*dalającymi do Polski"? Jaja sobie robisz prawda? Po co moje czy czyjekolwiek wnuki miałyby spie*dlać do kraju trzeciego świata? Pomyśl zanim coś napiszesz, ten śmieszny kraj zwany Polska grzęźnie w mule, a z biegiem czasu jest tylko gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
-2 / 2

To czemu nie wyjedziesz do wspomnianych krajów by żyć tam jak panisko z naszej krwawicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alkow
-4 / 12

Polska jest 20 gospodarką śwata (2,5 x większa od irlandzkiej), od 1990 r. PKB na osobę wzrosło z 5 000 USD do ok 21 000 USD (2011). Oznacza to, że średnio 14% rocznie rosło PKB. Naturalnie można tam się doszukiwać różnic kursowych, etc. ale wyniki beda zblizone. Popatrzcie jak zachowuja sie wskazniki makroekonomiczne dla Polski w ostatnich 10-15 latach, a jak dla pozostałych krajów europejskich i dajcie spokoj z ciągła krytyką. "Zachodu" u nas jeszcze nie ma, ale aktualnie gospodarczo wyprzedzaja nas niemcy, francja, wielka brytania, włochy, hiszpania, holandia i szwajcaria, przy czym uwierzcie ze w najblizszych latach zarowno wlochom jak i hiszpanom bedzie sie zylo duzo gorzej niz Polakom. Reszta krajów ma ugruntowaną pozycję od dziesiątek, baaa. setek lat. Polska jako suwerenny kraj istnieje od 21 lat, to nie są żarty ale serio u nas widac jeszcze roznice regionalne wynikajace z pozostałości po rozbiorach, ktore przypominam mialy miejsce ponad 200 lat temu. Reasumując, nie rozumiem tego całego narzekania naprawdę... Superszału nie ma, ale mówienie że jest źle jest niepoważne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 0:07

F Franklin
+2 / 2

Jedyne, co jest źle, to to, że nikt nie zadbał o psychologię tłumu. Decyzje były źle ogłaszane. Problemem jest to, że Polacy myślą, że jest źle. To jest jak najbardziej realny problem porównywalny z faktycznym złym stanem gospodarki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dudsonn
+6 / 12

jakim suwerennym państwem? Kiedyś Moskwa, teraz Bruksela, nie ma nas człowieku! Jesteśmy eurolandem socjalistycznego kołchozu zwanego Unią Europejską. Deficyt się powiększa, już dawno powinien być zakaz jego zwiększania poprzez ustawę normującą wydatki państwa, nie więcej niż jego przychody. Mam nadzieję, że dożyję LIBERALNEJ wolnej NIEPODLEGŁEJ Polski.
Głosujcie na Kongres Nowej Prawicy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
+2 / 2

Co mi po gospodarce, skoro jest burdel, bieda, każdy ma swoje prawa, robi co chce i nie wykonuje swoich obowiązków? Faktem jest że dla większości ludzi o pracę trudno i to się liczy, a nie miejsce w rankingu :O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dark89
0 / 0

z tym wzrostem pkb to chyba przesadziłeś skąd masz te dane ? Polska miała niezłe wskaźniki w czasie kryzysu na tle europy dzięki najwyższym podatkom w europie i dotacjom z unii które z resztą w połowie zostały rozkradzione, wszystko się budowało, firmy powstawały jak grzyby po deszczu, dotacje przedsiębiorcy pobrali, wszystkie problemy zostały ukryte a teraz patrz jak polska bankrutuje i płacz :) Przewiduje na prawdę głęboką recesje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtas9975
+4 / 6

prawda boli ale to wlasnie jest prawda ale ludzie i tak sa zapatzrenie w PO ludzie glosowali bie czytajac programu wyborczego (geniusze) we wloszech za 2 E ma sie cala torbe lekow na 2 miesiace a w polsce za 300 zl ledwo co na miesiac we wloszech jak ludowi sie cos nie podoba to biora garnki kije i wychodza na ulice (media nie pokazuja tego chyba ze strachu aby w polsce tak nie bylo) placimy po 6 zl za paliwo przy spadajacym kursie barylki chyba czas sie w koncu obudzic a nie narzekac trzeba przejsc do dzialan

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
-1 / 3

Seks jako sposób na zaradzenie wszystkim problemom? Ok, ale czemu z nim?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaveANiceDay1983
+2 / 2

Puki co politycy maja się świetnie jak ludzie zaczyna się gotować to dopiero coś zaczną robić/bać się o posady albo panikować, ale wiadomo nachapali się to zrobią sobie "Niestety nie daje rady i podaje się do dymisji". Jak narazie w Polsce jest sobie temperatura 40 stopni bardzo komfortowa dla polityków ktorzy schładzają się w autkach, które są tankowane przez kowalskiego za to Nowak w policji dba o to zeby ludzie ktorzy sie budza nie zostali dopuszczeni do takowych politykow:P najbardziej widoczne jest to na małych imprezach gdzie prezydent miasta nie jest tak obyty z "schładzaniem" swojego otoczenia no i jakimś cudem wpadają ludzie z megafonami i krzyczą jakieś niewygodne dyrdymały, aż tu nagle wpada sobie miejska i tulą się do gościa żeby jak najmniej powiedział.... ale kiedyś temperatura pierd**** do 100 wtedy Kowalski i Nowak będą stali razem a politycy będą skwierczeć ... No ale puki co jest zajebi**** i po co cokolwiek robic :P można przecież dwa razy do roku pojechać sobie do angli zapie****** i wrócić na parę miesięcy do polski =) nie myśląc o emeryturce.... cenach paliwa... i konieczności zakupu opon zimowych na następny sezon ahh :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Boniu93
-1 / 7

No i co proponujesz autorze tego demota? Może jakaś koncepcja na lepszą przyszłość? Nie? Tylko narzekanie? Jakież to polskie niestety...
Wyniki wyborów o czymś świadczą? Pokaż mi taką partię która wyrówna nas z zachodem. Zagłosuję na nią bez mrugnięcia okiem. Nie ma takiej? Nie będzie? Szkoda, że cuda nie istnieją. A Wy, manifestanci od siedmiu boleści myślicie że wyjście na ulice sprawi że będzie lepiej? Chłopi podjudzani przez Bolszewików też myśleli że jak obalą cara to nagle zostaną zrównani z panami. A zostali zrównani z ziemią...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marchta
+5 / 7

Z demotem sie zgadzam że to co sie u nas w kraju dzieje to paranoja ale nie mówcie że wszyscy Polacy to debile i że dajemy sie dymać dla UE bo są tacy co mają oczy i widzą co sie dzieje i chcą coś zrobić. tylko jaką przyszłość na ten kraj jak każdy młody człowiek ze zdobytym wykształceniem chce stąd wyjechać bo Polska to "jedno wielkie gówno". Wtedy to się nie dziwcie że Polska upadnie już całkowicie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 0:23

B Boniu93
+2 / 2

Każdy? Ja tam chcę zostać. Nie wiem czy się to uda, zobaczymy jaka będzie sytuacja jak skończę studia, ale uważam, że skoro Polska dała mi wykształcenie to się jej coś ode mnie należy. Niestety wielu ludzi myśli tylko o swojej kieszeni (albo jest zmuszona przez ciężki los) i wybiera nieraz bardzo niepewna karierę na "dzikim zachodzie". Ja ten zachód widziałem i powiem szczerze, że nie jest u nas tak źle jak mówicie, ani tam tak pięknie jak sobie wyobrażacie. Anglicy mi mówili żebym lepiej nie chodził w nocy po ulicy (w Oxfordzie). Jak się szybko przekonałem, mięli rację... W sumie miałem szczęście że cało wróciłem z tej Wspaniałej Wielkiej Brytanii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+9 / 11

Rozumiem was wszystkich ludzie, ale nawet gdybyśmy się mieli zebrać przeciw rządowi, to popatrzcie na sytuacje w Egipcie, chłopaki odepchneli jedne świnie od koryta, to zaczeły rządzić następne, i znów Egipcjanie musieli wyjść na ulice, Jak to korwin powiedział: "Nie chodzi o to aby usunąć świnie od koryta, bo przyjdą następne, tylko usunąć całe koryto, by świnie nie miały powodu znów przychodzić" (słowa mniej więcej) . Inną rzeczą jest pytanie kto w takiem razie by rządził? Prawdopodobnie ten który by sie najszybciej wylansował, marzy mi się kraj rządzony przez Korwina, ale Korwin został medialnie zagłuszony przez rząd, pewnie sporo osób nie wie o istnieniu tego człowieka, ani o jego geniuszu jak na polskie (polityczne) standardy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
+2 / 2

Z korytem to jest taka sprawa, że wymyślono je (chodzi mi w tym momencie o dość wysokie pensje posłów) po to, aby nie dało się przekupić rządu. Sarmaci przykładem :) W tym jest rzecz, że te wysokie pensje to też nie jest dobry sposób... Czy istnieje w ogóle dobre rozwiazanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E External
+1 / 7

lepiej byc moherem niz tuska frajerem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jezier12345
+4 / 6

Narzekać najłatwiej co ?

Jak ktoś przedstawia postać która chce coś zmienić to się ją gównem obrzuca bo coś tam super nie ?

Słuchaj to wasze od zawsze mamy AŻ 20 lat
A Polska ma ok 1100 lat jak się nie mylę...

Czy w Niemczech, w Irlandii była WWII gdzie ,wymordowano im 85 % inteligencji ? raczej nie, 40 lat niewoli "tfu!" socjalistycznej oraz kolejne 20 lat socu tyle że gorszego bo wmawia nam się że IIIrp jest czymś lepszym bo orzełek ma koronę oraz kacapów u nas nie ma.

Najłatwiej narzekać i wołać dajcie zryć dajcie zryć !!!
jak wprowadzimy prawdziwy liberalizm (patrz cud niemiecki) obniżymy podatki zlikwidujemy płacę minimalną pozbędziemy się państwowego burdelu (szkoły szpitale itp itd) to w tedy dopiero będziemy mogli zacząć gonić zachód a nie tylko wołać.

czy wam się to podoba czy nie tego dokonać póki to może tylko jeden Polityk Pan Janusz Korwin Mikke i chrzańcie dalej że jest źle ale innej opcji nie ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 0:44

T TeslaThevenin
+4 / 4

Jesteś chory, przejąłeś nawet styl wypowiedzi Korwina! Lecz się człowieku, bo zatraciłeś własne JA! Gdzie Twoje zdanie? Aż tak masz wyprany mózg? Pewnie, tak, jak każdy wierzący w religię Korwina będziesz myślał, że jestem za PO, albo PISem - NIE. Nie jestem za nikim, bo nikt nie odpowiada moim poglądom. To pewnie przekroczy granice Twojej wyobraźni, ale świat nie dzieli się na zwolenników JKM i resztę debili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jezier12345
0 / 0

" Jesteś chory, przejąłeś nawet styl wypowiedzi Korwina! Lecz się człowieku, bo zatraciłeś własne JA! Gdzie Twoje zdanie? Aż tak masz wyprany mózg? Pewnie, tak, jak każdy wierzący w religię Korwina będziesz myślał, że jestem za PO, albo PISem - NIE. Nie jestem za nikim, bo nikt nie odpowiada moim poglądom. To pewnie przekroczy granice Twojej wyobraźni, ale świat nie dzieli się na zwolenników JKM i resztę debili. "

Witam

Nie mam ochoty się kłócić to raz a dwa to że uważam pana Mikke za jedyne wyjście to mam już mózg wyprany ?! ; moja sprawa dlaczego go go uważam za najlepsze wyjście, Proszę polemizować dlaczego on nie jest dobry lub jest beznadziejny a nie najeżdżać na moją osobę

je to moje zdanie i tyle...



Wolny rynek (czyt. kapitalizm coś czego teraz nie mamy) nie jest bajką po przerobieniu dzieł :
-Bastiata
-Misesa
oraz wielu artykułów zrozumiałem że wprowadzenie Wolnego rynku rozwiązuje wszystkie problemy

Oraz czy MI się to podoba czy nie ,jedynie pan Mikke jest wstanie wprowadzić wolny rynek w Polsce


P.S. Prawda trochę przesadziłem z intensywnością wypowiedzi ale jak wspomniałem od razu mózg wyprany łeeeeeeeee no bez przesady ; ]

Kłaniam się Kamil

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mbjk
+9 / 11

Widziałam już wiele podobnych demotywatorów, komentarze pod nimi są zawsze te same i dzielą się najczęściej na 2 grupy: Pierwsza zawsze mówi "Polska to głupi kraj wyjeżdżam za granice" a druga jest za powstaniem, wyjściem na ulice. Jeżeli chodzi o pierwszą to wydaje mi się że ucieka ona od problemu patrząc na własny czubek nosa bo przecież nie wszystkich stać na wyjazd, nie każdy ma zdolności językowe i zawsze pozostaje pewien sentyment do ojczyzny. Ilu z nas pamięta historie dziadków, pradziadków jak ze łzami opowiadali jak walczyli za wolność Polski. Czy naprawdę cała młodzież potrafi stanąć i powiedzieć że to nic dla nich nie znaczy, że wyjeżdżają, że nie potrzebnie walczyli o tę garstkę gruntu bo i tak nikt tu nie będzie mieszkał, niech Niemcy sobie zabiorą z powrotem? Nie gardzę osobami które wyjeżdżają za granice do pracy bo sama takie znam, ale nie rozumiem dlaczego oni gardzą tymi co chcą zostać w kraju i krzyczą na nich "Głupcy!". Jeżeli chodzi o drugą grupę "powstańców" to powiem "Słowa, słowa tylko słowa". Wiemy że trzeba coś zrobić, ale szary tłum (do którego zapewne należę bo nie jestem na tyle odważna) potrzebuje "przywódcy"- jednego lub więcej. Nie wierze że w całym naszym kraju nie ma osoby która znalazła by złoty środek i potrafiła by go zamienić w czyn, poprawić nasze warunki. "Mam pomysł, plan" tych słów potrzebujemy a nie "otwórzcie oczy!", sądzę że mamy szeroko otwarte i już od tego łzawią, ale musimy wiedzieć jak, gdzie, kiedy, co. Naprawdę w głębi serca czekam aż znajdzie się ta grupa ludzi co ma "jaja" by zacząć naprawiać ten kraj, bo nie każdy jest do tego stworzony, ale może ty lub inna osoba która to czyta potrafi coś zdziałać, ma wtyki, znajomości lub wystarczającą ilość energii. Czy naprawdę potrzebujemy UE do pomocy? Popatrzcie na "Nie dla ACTA" może nie wyszło do końca ale jakie nastąpiło ruszenie i to nie tylko w Polsce! Widziałam filmik jak Niemcy nam za to dziękują było to dla mnie niesamowite. Albo spójrzmy na Euro 2012, mecze naszej drużyny, głośny śpiew kibiców polskich i tylko polskich można było usłyszeć, bo każdy wtedy czuł że gdzieś tam głęboko wszyscy jesteśmy Polakami i potrafimy się zjednoczyć. Mam nadzieje że moja skromna wypowiedź dotrze do tych osób które może już tylko potrzebują lekkiego bodźca by pokazać co potrafią. Jeżeli kogoś czymś uraziłam z góry przepraszam nie taki jest cel mojej wypowiedzi, za jakieś błędy lub interpunkcje też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Franklin
+2 / 2

Zobacz, że pod tym demotem pojawiło się trochę pozytywistów, takich jak Ty. Ludzi, którzy zwracają uwagę na bezsensowność takiego krzyczenia i cokolwiek analizują. Jeszcze trochę i ta morfa ogarnie ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
+1 / 1

@mbjk - masz absolutną rację, myślę, że jeden plus to nie wystarczy, więc specjalnie Ci to napiszę jeszcze raz - zgadzam się z Tobą... Co więcej, sama zamierzam cokolwiek zrobić w tym temacie, mieć właśnie plan i pociągnąć ludzi za sobą. Chwilowo jestem nieletnia, więc musicie jeszcze trochę poczekać, na razie mogę jedynie dopingować :) Ale bardzo mi się podobało to, że przyznałaś się do tej niemocy czy braku odwagi. Tutaj wszyscy krzyczą: "No chodźcie, chodźcie! Już, bo trzeba! Ale wy zaczynajcie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kaziu099
+2 / 6

PeOwce i tak wygrają, jak nie oni to PISuary, stawiam stówkę o to. Naobiecują wam autostradki, albo cholera wie jaki inny badziew, a Wy powędrujecie do urn wyborczych jak krówki na pastwisko.
A ludzie inteligentni się tam nie pchają, bo życie im miłe, nie mają zamiaru zginąć w "przypadkowym" wypadku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
+1 / 1

Sugerujesz, że na demotach nie znajdzie się ani jedna osoba inteligentna? "wy powędrujecie (...) a ludzie inteligentni się tam nie pchają"... Z takim podejściem, faktycznie czarno widzę nastepne wybory. Z tym, że jeśli śmierć grozi za zagłosowanie na inną partię niż PO i PIS, to od ostatnich wyborów "skasowano" ok. 4673560 osób (dane oficjalne z http://wybory2011.pkw.gov.pl/wyn/pl/000000.html#tabs-1)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
+1 / 3

A ten demotywator to hipokryzja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
-3 / 5

Nie, to nie jest paranoja, Polaczki sobie na to pozwolą, ale to tylko ze względu na brak honoru i godności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
+2 / 2

Nie każdemu Polakowi brak honoru i godności, więc uważaj na to, co mówisz. (Nie, że Ci grożę, tylko pewnie nie chciałeś nikogo urazić (z całą pewnością!), więc aby tego uniknąć, trzeba uważać, bo Twoje słowa są dosyć "dwuznaczne"...)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
0 / 2

Owszem ci, co mają honor i godność nie pozwolą sobie płacić minimalnej tygodniówki miesięcznie, więc opuszczają ten burdel, bo w pojedynkę ciężko zorganizować noc długich noży, żeby utopić w morzu krwi odpowiedzialnych za ten syf.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
+8 / 8

Wszyscy narzekają na obecną sytuację, ale gdy przychodzą wybory - idą głosować na PIS, PO czy inny PSL. Co to za różnica, czy PIS czy PO? PIS to też PO, tylko inaczej się nazywa. Dopóki ludzie nie zaczną myśleć (ja nie mówię teraz o was, mówię u ludziach), nic się nie zmieni. Bo teraz to każdy wie tylko tyle, że jest mu źle - nic więcej. A jak się zapytasz jednego z drugim, kto jest ministrem finansów, robią głupią minę i słychać jedynie niemrawe "eee". Ale nie martwmy się. To już nie potrwa długo. Podobno, kiedy już nie ma żadnego innego wyjścia, ludzie zaczynają myśleć. Kryzys postępuje, na kolejnych szczytach Unii podejmowane są coraz to gorsze decyzje - będzie ciekawie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
0 / 2

"Ja teraz nie mówię o was, mówię o ludziach" - wiedziałam, że te delfiny nas kiedyś wyprzedzą w rozwoju, ale żeby na demoty się pchać?...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yuzu
-5 / 5

++++++++++++++++++++++++

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yuzu
-1 / 1

gratuluje minusowania, bo komuś się demot podoba! Brava i oklaski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aldente
+7 / 7

Bo ludzie wychodzą na ulicę tylko wtedy gdy zagrożony jest internet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DirtyDianaa1988
-2 / 2

Bo naprawdę powinniśmy się zjednoczyć i wyjść na ulicę do tych złodziei którzy doją nasz kraj, wegetujemy za grosze, a płacić za tą wegetację trzeba krocie, brak pomocy finansowej, brak pracy, liczą się tylko koperty i znajomości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HerringVanq
+18 / 18

A minusujcie mnie. Co tam, muszę to powiedzieć: Głupi to jest ten kto uważa, że dobrobyt państwa bierze się z d***py. Cały czas się porównujemy do najbogatszych, zapominając skąd wystartowaliśmy. To tak jakby wziąć klasę do której chodzą dzieci z różnych rodzin, bogatszych i biedniejszych. No i te biedniejsze dzieci zaczęły mówić, że ich rodzice to wielkie gówno, okradają je i ubóstwo i przez to nie mogą się wybić. Dobrobyt się buduje latami, pokoleniami i jeśli ktoś myśli, że wystarczy jedna dobra ekipa rządzących by przez pare lat zrobiłą nam się tutaj Szwajcaria to według mnie jest... po prostu głupi!
Sam startu nie miałem dobrego ale już w wieku 26 lat stać mnie było na zakup mieszkania i samochodu, podobnie rodzeństwo bez jakiejkolwiek pomocy rodziców.
...Dlatego cała treść demota brzmi dla mnie to jeden wielki bełkot.. bo co wg. autora mamy zrobić? Srajk? Przestać pracować i nagle każdy zacznie zarabiać 2000euro, drogi zrobią się proste, pracy będzie więcej i dla każdego znajdzie się mieszkanie? Naprawdę zadziwiające.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 7:28

R rkunta
+5 / 5

o, głos rozsądku... jeden na prawie 100 komentarzy, ale trudno, dobre i to ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hagan
-4 / 10

Ale ściemniasz - zakładając że zacząłeś pracować w wieku 18 lat niemożliwym jest żeby przez 8 lat odłożyć na chatę i furę. No chyba że kradłeś albo pracowałeś w pewnej specyficznej branży - handel narkotykami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
0 / 6

@Hagan wystarczy mieć pasję i być dobrym w niej. Wtedy zawsze jest kasa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radexen
0 / 2

No oczywiście, nie da się zbudować tego w jeden dzień, ale w kilka lat już tak. Weźmy pod uwagę chociażby ceny benzyny. My benzynę kupujemy za ok. 3zł, a rząd sprzedaje ją za 6 zł, narzucając sobie podatek i akcyzę.
Nie mówię, żeby całkowicie znieść te podatki, ale można je obniżyć. Dzięki, obniżeniu cen benzyny spadłyby ceny wszystkich towarów. Niskie ceny benzyny są w Wenezueli. Tam za 2 dolary mogę mieć pełny bak w samochodzie terenowym. Tyle, że oni mają własne złoża naftowe. Ale, ale- mamy olbrzymie złoża węgla, a naukowcy polscy już przed wojną opracowali technologię wytwarzania benzyny z węgla. Niemcy napędzali tak swoje czołgi podczas 2 w.ś.
Wystarczyłoby otworzyć 2, czy 3 rafinerie i już wytwarzalibyśmy sami benzynę, a gospodarka ruszyłaby z kopyta.
Mielibyśmy taki dobrobyt, że się w pale nie mieści. Ceny WSZYSTKIEGO by spadły. No ale rząd woli kupować wszystko od Rosji- dlaczego? Nie mam pojęcia. Ale za coś takiego należy im się porządny kopniak w d*pę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HerringVanq
+4 / 4

@Hagen
Montuje pewne urządzenia od prawie 3lat, prowadząc działalność gospodarczą. Nie bój się, do bycia milionerem mi trochę brakuje i mnie też nieco boli gdy widzę kolesia w moim wieku, który do niczego sam nie doszedł, a pieniądze ma ze względu na bogatych rodziców i się wywyższa. Życie nigdy nie będzie sprawiedliwe. Kiedyś trzeba się z tym pogodzić i zacząć patrzeć na siebie, nie innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
0 / 0

@radexen - to nieźle nam się przydał ten wynalazek beznzyny z węgla, skoro teraz nie mamy z tego nic, a w czasie II wojny jeszcze Niemcy nas najeżdżali za pomocą naszego własnego (? :) ) pomysłu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radexen
0 / 0

@Ahafiya Skrót myślowy ;) Był to wynalazek naukowców polskich, niemieckich i żydowskich. To, że nasz rząd nie chce korzystać z tego pomysłu to dla mnie absurd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andr
-3 / 5

Ludzie, pomyślmy inaczej: "Ale jesteśmy zajebiści że wytrzymujemy takie warunki" Przecie przez to będziemy najmocniejszym narodem, nie? Skoro to wytrzymujemy to czego nie wytrzymamy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-4 / 6

Tak jest! Przyjdzie wujek Korwin i każdemu da. Głosujcie na Nową Prawicę!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 11m11a11t
-2 / 8

Masz rację. Polacy to kretyni. Pięć lat już was premier dyma, a wy nadal na niego głosujecie, narzekacie by później znów na niego zagłosować. DEBILE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rastian
+2 / 2

hehe dwa dni wczesniej wrzucilem ten obrazek tylko z troche innym podpisem ale zagubił sie w tlumie innych demotow ;) jak widac godzina ma znaczenie :) jest +. niech wprowadza w Polsce euro wtedy cala europa przekona sie jaku tu jest bieda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skolek16
-2 / 4

mnie tylko razi jedna rzecz że takie durnoty czytam na forach pisane przez najemników pana z tak zwanej jedynie polskiej partii i jedynie prawdziwej opozycji. kilku panów z tej partii też użyło tego stwierdzenia "krwawa wojna" . ludzie jaka krwawa wojna? gdzie jak kiedy? macierewicz wam to napisał na karteczce żebyście powielali ? W którym z biedniejszych europejskich krajów panuje krwawa wojna? I to nie jest paranoja rządzą wami ci których wybraliście czyli pis i po i wszyscy ich poprzednicy. oni doprowadzili do tego że polskich firm praktycznie nie ma. politycy zgotowali nam taką sytuację. oraz my sami też bo jakoś ludzie wyjeżdzają do USA i zarabiają niźle ( mówie o wykształconych - oczywiście nie filozofach ani politologach) a z kolei w polsce nie mogą sie odnaleść - praca musi być po znajmości inaczej się zarabia grosze - i to akurat nie jest wina polityków tylko nas że nie umiemy zatrzymać u siebie wartościowych ludzi tylko zrównujemy ich z przeciętniakami i albo takimi co mają plecy. Dopóki to się nie zmieni to każdy co będzie umiał coś wiecej niż marudzić albo dawać łapówki będzie wyjeżdzał za granicę bo tam po prostu będzie miał LEPIEJ i nie moje matołki gdybyście wy coś sobą prezentowali to TEŻ BYŚCIE WYJECHALI . A tak to pierniczycie o jakimś tam patriotyzmie że trzeba zostać i wspólnie klepać biedę i patologie. MY WSZYSCY musimy się zmienić wtedy się zmienią ci co nami rządzą i nasz kraj również.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hagan
0 / 0

Pamiętam ten komentarz z onet.pl. Bardzo dobrze że trafił na demoty - oczywiście plus!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tiodav
-3 / 3

Co za banda debili komentuje ten marny demot!
Widzę, że nie wiele z Was wie, skąd się wzięła obecna "siła" Polski?
Niektórzy już napisali, ale pozwolę sobie powtórzyć - od 1795 roku, do 1918 Polska nie istniała. Były Prusy, Rosja i Cesarstwo Austro-Węgierskiej. Następnie 20 lat niepodległości, po czym wojna oraz ponad 45 lat sowieckiej niewoli. O wybiciu inteligencji było, ale nie było o tym, że nie miała szans rozwijać się gospodarka, kultura i inne takie istotne pierdoły byście mogli dostawać pracę za 5000 zł na start.
To jednak nie jest aż tak istotne jak EKONOMIA - wy pożal się boże wioskowe głupki, z wiedzą gimnazjalną!
A o to krótki wykład - w dzisiejszym świecie liczą się tylko i wyłącznie koszty oraz zyski. Koszt musi być jak najmniejszy, zaś zysk największy. Ma to o tyle znaczenie, że cały zachodni świat przetransferował zasoby wytwórcze na wschód. Przykładem jest są Chiny, ale i Polska, w której to produkuje się większość europejskiego sprzętu AGD, RTV, a także samochodu. Bycie krajem wytwórczym nie jest jednak czymś super. Stąd pęd do nauki, przez co rozwijają się u nas centra kosztów (pojęcie ekonomiczne) - tzw. outsorcing usług. Przykładowo - centra księgowe, informatyczne, obsługi klienta, itd.
Poco to piszę? Mianowicie by uświadomić wam, że pomimo spieprzonej historii nie jest źle.
Po drugie, by udowodnić, że w chwili obecnej bezrobocie wynosi w Polsce ~13%, gdzie w tej fantastycznej Grecji ~20%, Hiszpanii ~25%. Ponadto przez nadmierny socjal (te wszystkie prawa pracownicze i dopłaty) ich budżety są w opłakanym stanie. W Grecji ścięto wynagrodzenia o około 30%! Kraj ten de facto jest bankrutem.
Irlandia nadal się utrzymuje pod kroplówką MFW!
I doprawdy zadziwiające jest, że w momencie kiedy następuje ogromny rozwój kraju, wbrew ogólnym trendom światowym, to znajdują się idioci, którzy to negują. Ponadto znam wiele firm z polskim kapitałem, założonych przez Polaków, które mają się świetnie, które czasami od bazarowego sprzedawcy, rozwinęły się w potężne spółki. Kto wam broni? Może oni mają wam dać to na tacy?
Do kopania rowów się część z Was nawet nie nadaje!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
+1 / 1

Jesteś głupi jak stóg siana, jeśli wierzysz w to, że Polska się rozwija. Jeśli według Ciebie w Polsce produkuje się większość sprzętów, to jesteś niedoinformowany. Pęd do nauki też dobre. Jedyne co można zrobić to wyuczyć się i spieprzać do cywilizowanego kraju, gdzie zapłacą sensowne pieniądze. Bezrobocie w Polsce, zapomniałeś policzyć tysięcy ludzi, którzy wyjechali i nie są w tym beznadziejnym kraju oficjalnie zarejestrowani jako bezrobotni. Tak więc w Polsce żyją ludzie nie mający do siebie szacunku, bo ja za mniej niż 5000 pln nie wstaję z łóżka. Jak widzisz Polski na mnie nie stać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adi3500
0 / 0

Przypomnę że 21 marca był dzień gniewu, te strajki i manifestacje były planowane przez prawie dwa miesiące i mobilizacja na to była ogromna - a co do czego przyszło to w Warszawie pojawiło się na nich 200 osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czarny665
0 / 0

byyyyło. czytałem już to tutaj :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZIP18PL
-1 / 1

‎"i ludziom, którzy krzyczą, że z Polski, z takich powodów trzeba spie*dalać - życzę ch*ja w d*pie. Bo jak dzieje się źle to zamiast spie*dalać, trzeba wypędzać tych co robią nam źle. Ku*wa. I nie oddawać życia za swój kraj. Bo to ku*wa oni mają zdychać. Tak jak na wojnie. To wróg ma zdychać, a nie my." ~BrzydkiBurak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mindfaser
+2 / 4

No cóż? co można dodać? Tylko tyle ze miast Polacy wyładować swoją frustrację na rządzie i zbudować ustrój od nowa to wiecznie narzekają na bogatych rozpasanych Greków bo taki stereotyp tłoczą do ich mózgów zdominowane przez rząd media.
Na każdym kroku zawsze podkreślam że przeciętny Grek nie chce od Unii pomocy!! chodzi o to że te pieniądze to nic innego jak spłata niemieckich i Francuskich banków. Przeciętny Grek nie ma z tego nic oprócz mniejszych pensji i coraz to gorszej kondycji gospodarki. Więc nie pie..cie tu o rozpasanych do granic Grekach co to żyją jak pączek w maśle i tylko wyciągają rękę po jeszcze. Wiem bo siedziałem tam parę lat i widziałem do czego doprowadził ich rząd. Tyle ze oni mają jeszcze na tyle jaja żeby wyjść na ulicę i powiedzieć nie! U nas prędzej wszyscy uciekną za granice niż ktoś stanie z mołotowem przed sejmem. Nie okłamujmy się że u nas wszystko gra tylko Grecja jest zła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M master282
0 / 2

Tworca demota chyba nie zdaje sobie sprawy, ze to co sie dzieje w naszym kraju to tylko i wylacznie wina naszych rodakow, nie win UE za szkody ktore wyrzadaja nam nasi politycy. Jedyny kto tutaj okrada to polak polaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K knyss
0 / 0

A mnie śmieszą te wszystkie komentarze poniżej. "Zróbmy porządek z tym chlewem, bydłem, jaka beznadziejna ta władza, Donald matole", itd., ale jednak nikt z tym nic nie zrobi. Tak więc albo zamilknijcie w ogóle albo zacznijcie wreszcie działać, bo gadać to każdy głupi potrafi, w ten sposób większość, która zazwyczaj nie myśli was będzie propsować, ale mniejszość bardziej myśląca tylko będzie się śmiać. Wrzućcie na luz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 11:00

P pabeloo
0 / 0

Sytuacja przypomina XIX wiek na terenach polskich pod zaborami. Nie było polskich firm tylko zagraniczne koncerny. I poziom życia wyglądał jak opisane w democie. Co się zmieniło. 30-40 lat tak zwanej Pracy Organicznej dało podstawy polskiemu społeczeństwu aby się bogacić. A później była jedna wojna, potem druga, potem komuna i znowu jesteśmy w punkcie wyjścia.
Nie musiałoby tak być, gdyby nasi decydenci nie ustawili nas w takiej a nie innej pozycji... ale ktoś ich w końcu wybrał... co nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pepe2112
-1 / 3

Dajcie spokój. Tak samo myślą Rosjanie o Polakach. U nas jest na pewno niższy poziom życia niż na zachodzie, ale to wpływ gospodarki socjalistycznej, widac to nawet po 20 latach od jej upadku. Jeszcze trochę poczekamy zanim nasz poziom dorówna się do poziomu europejskiego, aa jak nadal będa rządzić nami takie pajace to i pół wieku poczekamy. nie chcę za bardzo porónywać krajów europejskich z tymi z innych kontynentów, ale fakt faktem, że są narody, które oddały by wszystko co obecnie posiadają, by żyć w takich warunkach jak my żyjemy... ok, najniższa krajowa wynosi 900 zł miesięcznie netto (nie patrzę na żadne durne statystyki, mówię to z życia i nie obchodzi mnie, że ktoś kto nigdy nie skalał rączek jakąkolwiek pracą twierdzi, że jest inaczej), domu za to nie wynajmiesz, rodziny tym bardziej nie utrzymasz, w tym wypadku muszę przyznać, że jest cienko, bo jak nie masz wykształcenia i podejmiesz się jakiejkolwiek pracy, by cokolwiek zarobić na pewno za to nie wyżyjesz. dajcie sobie jednak spokój z rewolucjami i wychodzeniem na ulicę, to nie komuna, w ten sposób nic nie zdziałacie. Jeśli chodzi o wybory, jak ktoś nie oddał w ogóle głosu: "bo nie ma na kogo", niech nie narzeka ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wercia5
+1 / 1

Zgadzam się z Radek Hurko i CosmIc GamEr . A poza tym co? Myślicie, że jak wejdzie PIS, albo jakaś inna partia z poronionym myśleniem to będzie lepiej? Nie mówie, że teraz jest dobrze, bo wcale nie jest, ale jak wejdzie PIS, to niby stopione złoto będzie płynąć ulicami?! Jeszcze by Kaczyński jakąś wojne wywołał z Rosją, czy Niemcami, a śledząc jego myślenie, to najchętniej by wogóle wszystkich pozabijał łącznie z Polakami. Tak strasznie narzekacie na PO, ale ktoś chyba na nich musi głosować, no nie? Nie podoba Ci się? - nikt cie tu nie trzyma!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B B0SS
0 / 0

Polak się boi zmian więc zagłosuje na PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArthuR34
-1 / 3

ta sytuacja przypomina mi słowa z filmu > Wyścig z czasem < cyt." By garstka żyła wiecznie - tłum musi umierać "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
+2 / 4

Jak czytam niektóre komentarze, to nie dziwię się, że
Polska wygląda, jak wygląda. Inteligentni ludzie i tak wyjadą i nie będą się kisić i zostanie sam plebs praktycznie w większości i nigdy nie wyjdą z bajzlu, bo ludzie, którzy mogliby to teoretycznie zrobić wyjechali za własną przyszłością. To się nazywa selekcja naturalna - chociaż w tym przypadku tylko sam czysty mechanizm jest adekwatny rzecz jasna. P.S. Większej bzdury, żeby minister zdrowia musiał być lekarzem to nie słyszałem. Jeżeli tacy ludzie dostają tutaj plusy to sami Polacy się wykończą i to oznacza, że nie zasługują na lepsze warunki. Macie to co chcieliście!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X x1x2x3x4x5x6x
+2 / 2

jestem chinczykiem, co wy polacy możecie wiedzieć o okradaniu i poniżeniu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siuz
+1 / 1

ZAMIAST NARZEKAĆ, PRZECZYTAJ CO MOŻEMY ZROBIĆ

Zgadzam się z autorem sam się powoli szykuję do wyjazdu na stałe. Ale zamiast narzekać mam pomysł co z tym zrobić. Otóż:

Przy najbliższych wyborach ( jakichkolwiek ) ludzie idźcie jak najliczniej do urn i głosujcie i teraz NAJLEPSZE. Na bezpartyjnych, na sąsiada, na znajomego, na panią Jadzie z warzywniaka, na KOGOKOLWIEK z poza partii. Lepiej i tak nie będzie, ale ten prosty zabieg może sprawić, żeby nie było gorzej. Co to da? Wyobraźcie sobie, że nie ma żadnej zorganizowanej partii która ma większość i posłowie w niej robią za maszynki do głosowania. Wtedy zanim te pOSŁY w sejmie czy samorządzie się w czymkolwiek dogadają to najpierw będą się z co najmniej parę miechów kłócić. Myślę że to prosty sposób na zapobieganie głupotom typu KATASTRAT czy ACTA, a pozytyw jest taki, że do sejmu może nawet przypadkiem wejdzie jakiś patriota.

Przy odrobinie szczęścia nawet przez dłuższy czas nie wybiorą premiera, co da gospodarce i wielu normalnym ludziom parę miesięcy spokoju.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar botakmam
+2 / 4

Wcale na zachodzie nie jest tak różowo. Pracując np w W.Brytanii za najniższą krajową dostajesz na rękę ok 1000 F, za wynajem kawalerki (nie pokoiku u Hindusa) musisz dać najmniej 500F
opłaty typu gaz, woda, tv, prąd,śmieci to ok 120F
Wyżywienie (tanie Tesco, albo ASDA) 200F
Dojazdy do pracy ok 60F
I zostaje ci raptem 120 F na resztę. To akurat masz na 4 piwka dziennie po pracy.
Zawsze możecie jednak mieszkać w pokoju po 4, jeść same puszki, a potem opowiadać - jak tu u nas bogato.. I nie mówię tu tylko o emigrantach - same angole też tak żyją. Jedyne profity jakie maja na plus to DOPŁATY OD PAŃSTWA, na wszystko i kredyty. A wiadomo jak to się kończy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 12:45

M masti23
0 / 0

Mnie dojazdy kosztowaly 20-30f tyg,a wlasnym autem wychodzilo 0 i jeszcze zarabialem na ubezpieczenie w PL i drobne naprawh/oplaty.Jak bym mial robic za najnizsza krajowa w UK,placic 200f mies za dojazdy,to bym sie przeprowadzil gdzies blizej miejsca pracy.Zarcie z asdy odpadalo,tam jedynie slodycze i niektore produkty,reszta to syf.Mieso/mleko i jaja tylko polskie,to samo z chlebem,brytyjskie zarcie jest kiepskiej jakosci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szukamdziewczyny
0 / 0

to teraz wiem dlaczego jeszcze szukam dziewczyny...:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hernando
0 / 0

Wielki plus dla autora jezeli to Twoje wlasne przemyslenia, to szczerze Ci powiem, ze masz leb na karku i widzisz co sie dzieje w tym kraju jak i na swiecie. Ja juz dawno uwazam, ze Polska jako kraj potrzebuje porzadnego KOPA w dupe zeby sie naprawde ruszyc, ale jak widac okradanie i zycie w skrajnym ubostwie nasze spoleczenstwo traktuje jako prztyk w nos, albo stwierdzili ze to normalnosc, gowno prawda, to jest ubostwo i nedza a nie normalnosc. Kto mysli inaczej jest zwyklym idiota i popiera po...i jak widac odpowiada mu bycie robionym w ch....przez ich rzadzacych.
Jeszcze raz wielki plus!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar djwielik
+1 / 1

To nie jest paranoja, to niestety jest rutyna. :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DanielK1980
0 / 2

I jeszcze należałoby tu napisać o umowach śmieciowych, gdzie nie mają swojego odpowiednika na zachodzie, bo tylko tu panuje taki wyzysk. Zachodnie korporacje dobrze o tym wiedzą i zatrudniają coraz więcej osób na umowach zlecenie, robiąc często rekrutacje, płacąc pracownikom marne wynagrodzenie, pracownik nie ma żadnych praw, nawet do urlopu, a swoje zyski z których nie płacą podatku w Polsce transferują na zachód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
-1 / 1

Na drzewo, komuchu. Tak dokładnie. Sprzeciwianie się wobec tzw "umów śmieciowych" (fałszywe, propagandowe nazewnictwo) to przejaw skrajnie lewackich poglądów na gospodarkę i rynek pracy. Możecie sobie mówić co chcecie, umowy na zlecenie są zjawiskiem pozytywnym. Wielu ludzi dzięki nim ma pracę, wielu innych dobrowolnie wybiera umowy na zlecenie bo nie chcą dawać się okradać ZUSowi. "Umowy śmieciowe" są zjawiskiem pozytywny, a ci którzy się im sprzeciwiają to albo durnie albo dranie, którzy chcą znacznego wzrostu bezrobocia w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
0 / 0

tajniak, cwelu, sam zapieprzaj za 1 tys. zł na umowę śmieciowa bez prawa do urlopu, chorobowego, bez szans na emeryturę pracując na taką umowę i za takie pieniądze. Śmieciówki to współczesne niewolnictwo i tylko taki frajer jak ty może ich bronić. Pewnie sam jesteś wyzyskiwaczem albo synalkiem jakiegoś burżuja, który buduje swój dobrobyt na krzywdzie, biedzie i wyzysku innych. CH...CI W D..., łachudro. DanielK1980 ma rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 lipca 2012 o 4:32

T tajniak4
0 / 0

Nikt ci nie każe durniu zapieprzać za 1 tys zł, taką czy inną umowę podpisujesz dobrowolnie. Jeżeli nikt ci nie chce zapłacić więcej to widać twoje kwalifikacje są tylko tyle warte i na więcej po prostu nie zasługujesz. WIESZAĆ KOMUCHÓW.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lipca 2012 o 18:17

S Saszqa
0 / 2

I tak ile by sie w polsce nie zarabialo to i tak w sklepach wisza kolekcje z 1892 bo sklepy kisza to bo nikt nie kupuje bo nie ma za co. Auta kosztuja wiecej bo ktos kto zbieral 10 lat na sredniej klasy auto nie odda go tak tanio. Wszystko kosztuje wiecej, w zachodnich krajach mozna umeblowac mieszkanie za friko, ludzie oddaja bo nie chca kisic mebli zeby sprzedac chocby za 1 grosz tak jak w pl. Ale to nie wina ludzi tylko panstwa ktore wymusza taki zachowanie. A socjal tez gowno daje w pl, 300zl dac rodzicowi dodatku na dziecko a wiadomo ze utrzymanie jednego dziecka w bidulu kosztuje 2,500zl. Ci ktorzy sa zadowoleni z sytuacji w kraju to tylko bananowce i zlodzieje. Elo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

Glupoty piszesz o tym jak jest na zachodzie,w UK sa czesto ,,karbudy"mozna kupic uzywa a mikrofalowke za funta,taka domowa wyprzedaz rupieci/zbednych rzeczy,wiele rzeczy jest za pol darmo i sporo ludzi chodzi tam kupowac.Mozna tez zobaczyc oglupienke ludzi podczas ,,czarnego piatku"ludzie rzucaja sie i kupuja zbedne rzeczy.Ci ck sa zadowoleni to nie zlodzieje,to ludzie uczciwie pracujacy i zarabiajacy duze pieniadze,to samo mogli by osiagnac na zachodzi i tez wyciagac ponad srednia x kraju,jednak nie pala sie do wyjazdu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 kwietnia 2015 o 3:21

L lechtacz
0 / 0

Wstaw więcej wykrzykników, frustracie, będziesz bardziej zajebisty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar The_Stroy
-1 / 1

Bo mamy gospodarkę centralnie planowaną i to rząd decyduje o zarobkach...
Wielcy wiecznie cierpiący panowie! Tak bardzo wam powstań żal?
http://www.youtube.com/watch?v=HvZqu0tsFM0
I to jest paranoja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar docxent
-4 / 6

nie smakował chlebek za kaczora po 2,40 przy obecnej cenie zboża? nie pasowała benzynka po 3,30, ropka 2,98? przegięciem był 50% tańszy prądzik? przeszkadzało 9% bezrobocia i szybko rosnące pensje? TO NIE STĘKAĆ I PŁACIĆ wielbiciele cudów!!!! by żyło się lepiej. jak to mówią? zdrowie Wasze w gardła nasze? i dygać do 67 roku, najlepiej na śmieciówce!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siuz
+1 / 1

Z tego co pamiętam to po części też zasługa w pewnym stopniu poprzedniego rządu jeszcze przed Kaczyńskim. Przyznać muszę, że jedną z największych zalet rządu PIS było to że się nie wtrącali do gospodarki, co przynosiło dobre efekty. Zresztą nie ma co gdybać, czas kombinować jak stąd uciec. Aż zacytuję tekst z pewnej piosenki "pomnóż sobie pensję razy 4, lepiej tam kible szorować do cholery..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar docxent
-4 / 4

Dokładnie kolego - przez ponad 20 lat Polska była rządzona fatalnie - jedynie za rządów PiS-u, który PO tak nas straszyła, że będzie państwo policyjne itp. brednie, naprawdę żyło się Polakom lepiej...
po prostu: PiS starał się rządzić jak najlepiej. I dobrze im to szło. I nie dziwię się, że ludzie wolą za granicą pracować na "najgorszych" stanowiskach, takich jak sprzątaczka czy coś w tym stylu.
W końcu - najprostszy ROBOL za granicą zarabia tyle samo (albo i lepiej!) co inżynier w PO-lsce po prestiżowych studiach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
0 / 2

Oczywiście gówno prawda. Rzekomy "dobrobyt" za rządów PiSu wynikał tylko i wyłącznie z dobrej koniunktury, która zaczęła się jeszcze za rządów Belki, a której rząd PiSu ani nie potrafił ani nie chciał wykorzystać. Bezrobocie najniższe w historii III RP było za rządów PO (jesień 2008 roku). Więc sobie możesz schować gdzie chcesz te swoje propagandowe kłamstewka. A i sprzeciw wobec umów śmieciowych jednoznacznie kwalifikuje cię jako pospolitego lewaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 16:24

avatar ~fyko
-1 / 1

Tajniak4 - czyli PIS to szczęściarze ? No to głosuję na nich. Po co głosować na pechowców ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nuszki
0 / 0

Znasz znaczenie słowa paranoja? To nie paranoja, to prawda. UE TO JEDEN WIELKI BURDEL!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R roza971
-1 / 1

Wszystko ładnie, pięknie, ale co prosty obywatel może z tym zrobić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fyko
0 / 0

Głosować mądrze. Zawsze mnie dziwi zdanie : wszyscy są tacy sami. Czyli jak cię mąż/żona/dziewczyna/chłopak zdradza nie odchodź od niego/od niej. WSZYSCY SĄ TACY SAMI :)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZIP18PL
-1 / 1

Siedem Wiatrów zaśpiewa tedy nad Bałtykiem
I wstanie nowy świt nad martwym krajem
Niebiański Ogniu! Wrogu i Sprzymierzeńcu!
Niechaj spadnie w deszczu Perunowy miecz!

Dzieło nasze zapisze się na firmamencie
I podążymy szlakiem białych Gwiazd
Niech Kosmiczny Miód nas rozgrzeje
a Nektar Inspiracji niechaj będzie nam słodkim!

Kiedyś powrócimy na łabędzich skrzydłach
By ucztować śród wiekowych borów...!
A gdy powrócą posłańcy z wieścią wyczekiwaną,
zagrajcie na strunach inspiracji pieśni o nowym Dniu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 15:32

avatar Andriej69
+1 / 1

Komentarz wylądował w ulubionych, tyle ode mnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
+1 / 5

Debilny demot, zrobiony przed debila, atrakcyjny dla debili. Bo tak, wszyscy ci którzy upajają się wmawianiem sobie jaka to ta Polska jest okropna i jak tu jest okropnie, to debile. A jak jeszcze przy tym posługują się płacą minimalną... płaca minimalna powinna wynosić ZERO, ten twór jest w oczywisty sposób szkodliwy nie tylko dla pracodawców, ale także, a nawet przede wszystkim - dla PRACOWNIKÓW i dla rynku pracy. Typowe zachowanie motłochu - wmawiać sobie że jest jak najgorzej. To po dobrowolnie pochylonych plecach takich jak wy komuniści dochodzili do władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcio1975
0 / 0

pracuje za granica i wiem na 100% ze gdyby grecy zarabiali 1600 € to w Niemczech nie było by ani jednego greka. posługiwanie się placami minimalnymi jest tak samo chore jak poslugiwanie sie placami srednimi.
zarobki zedu 1500 € w Niemczech nie są już zadkoscia mieszkanie (czynsz) około 750 z prądem ( region stuttgart)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 0

Nie wymagaj duzo po ,,nie pracujacej szlachcie".Jak ktos bez szkoly i ambicji to zawsze bedzie zerem robiacym za najnizsza krajowa,czy to u nas czy tez za granica.Moja wypowiedz odnosi sie do osob olewajacych szkole/bez zainteresowan itp,nie maiala na celu obrazic osoby zmuszone robic za najnizsza krajowa,ktos na kasie musi robic i lepiej by robil za najnizsza krajowa niz siedzial na bezrobociu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zdradus
-1 / 1

Głosujcie dalej na pana Tuska, niech szerzy dobrobyt!
Nie wiem jaka jest prawda, ale mi się wydaje, że Polska utrzymując tempo rozwoju gospodarczego na poziomie 3% marnotrawi możliwości. Jestem pewien, że przy mądrych rządzących można osiągnąć ten wskaźnik na poziomie 15-20%. Wciąż i wciąż mówimy o braku polskiej inteligencji, o zaborach i tym podobnych. Ludzie, to jest przeszłość! Stamtąd możemy tylko i wyłącznie wyciągać wnioski, a nie usprawiedliwiać niedołęstwo wielce nami rządzących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
+1 / 1

Polska jest w czołówce Europy jeżeli chodzi o tempo rozwoju (praktycznie wszystkie większe kraje Europy, w tym Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Austria, Hiszpania, Irlandia itd. mają niższy wzrost niż Polska) także chyba jednak nie ma na co aż tak narzekać. Owszem, zawsze mogłoby być lepiej, ale nie jest tak źle jak niektórzy starają się wmawiać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2012 o 19:04

P pamela101
+1 / 1

Masz rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cukinia6
0 / 0

Polska jest poniżana ? To mu Polscy wiecznie ją poniżamy ! Robicie z siebie nastolatki które ciągle narzekają na swój wygląd i obecną sytuacje. Polska jest z nie wielu państw w Unii Europejskiej, która jest na tak zwanym "plusie" . Nie potrafimy docenić tego czego mamy ! Wszystko co robi rząd krytykujemy. Jakieś zmiany trzeba wprowadzić, a skutki nie zobaczymy za rok dwa. Musimy czekać. Demokracja to najgorszy pomysł świata. Ale na razie nikt nie wymyślił czegoś lepszego.
Wszyscy głosują na PO bo widzicie lepszy sposób ? Jak nie oni to wygra partia który przywódca uważa że katastrofa smoleńska to spisek i obwinia o to połowę świata ! Problemem Polski to jest brak tolerancji a nie politycy ! (tylko nie myślcie że jestem jakąś wyznawczynią PO)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Roborak
-1 / 1

Widzę, że jesteś szarym, narzekającym na wszystko Polakiem.
Zamiast narzekać weź się do pracy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyton1990
0 / 0

Nie jest jeszcze tak źle. Przynajmniej naród nie jest na tyle głupi żeby głosować na psycholi od kaczyńskiego i rydzyka. A tak poza tym to nie ma za bardzo na kogo głosować. Jedna partia bardziej oszukuje od drugiej, a wszystkim zależy tylko na władzy. Można wybierać tylko pomiędzy większym lub mniejszym złem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radek3d
0 / 0

Politycy mówią że nie ma pieniędzy na podwyżki sami dali sobie 500zł podwyżki nie tak dawno . Nie ma pieniędzy ale kupują limuzyny bo przecież 3 polityków nie będzie jeździć 1 limuzyną no bez przesady (porażka ...) ,gaz łupkowy sprzedany za bezcen amerykanom i dodatkowo bierzemy z tego 1% co kraje afrykańskie dostają minimum 15% z zysków ,sami amerykanie nie mogli w to uwierzyć. Coraz gorsze nauczanie w szkołach ,jest to realizacja planów pewnego niemca by polak nie miał dostępu do nauki i był tępy. Wspieramy innych a to nam trzeba wsparcia , Tusk jest po prostu kolejnym dyktatorem w Europie .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DamaKaro
0 / 0

A kto kazał być lemingiem ? Dawać się ogłupiać mediom. Cieszyć, że w Polsce nie ma kryzysu (zależy jak kto liczy). Ryży liżę d... Niemcom i Francuzom, bo chcę dostać się do Brukseli. Nie tylko Polacy są traktowani jak robole, inne narody z krajów postkomunistycznych też. Dlatego zamiast płaszczyć się przed Zachodem i pluć na własną Ojczyznę, walczymy o swoje, a zaczniemy liczyć się na świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar psycho69
-1 / 1

"Więc przestańcie protestować,lepiej idźcie się pomodlić,stulcie ryja i do pracy-dajcie nam trochę porządzić" ... ten tekst ma prawie 20 lat,a WY WSZYSCY nadal słuchacie co macie robić,zamiast działać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
0 / 2

Dobry demot. Więcej takich. +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anakondaxxx
+1 / 1

True demot...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janisz1987
0 / 0

jak zawsze zakończy się ten ucisk narodu rozlewem krwi ,cierpieniem ,smutkiem,patrz historia polski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ddarek
0 / 0

Dobre bo Polskie .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~anonim_gal
0 / 0

my europe utrzymujemy a nasze modelki do dubaju po kasę zap......ja:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem